Ezt a napszemüveg dolgot próbáltam, én nem tudom más hogy csinálja, de ha nem nappal van a koncert, hanem éjjel, nincs az a világítás, ami mellett normálisan lehetne vele látni.
Szép a rózsafa, nem is ez a gond, hanem az, hogy a korábbi gitárjaimon sötétebb rózsafa volt, és az sokkal jobban tetszett. Most azon gondolkodom, hogy egy kis diófapáccal rányomulok, az szép is, természetes is, az hátha jó lesz.
Jó a hasonlat
Amúgy ha ki van száradva a fa, ad neki egy sötétebb tónust. Én már toltam nagyon száraz fogólapra, aztán mintha egy fokkal jobb lett volna.
Köszi wgs !
Találtam a Seymour oldalon. Azért ott még nem tartok, igaz már nyugdíjas vagyok egy-két dilibogyót is szedek , ja és felvétel is van a koponyám tőltöttségét illetően. /Nem mindenkinek van !!/
Kívánom , hogy 20 év múlva ugyan így hűlyéskedjünk egymással.
Mostmár értelek. Ilyet viszont nehezen találsz: ha a wah magas frekvenciáján még emelsz, akkor a mély tartomány is megy felfelé és mindez fordítva is igaz.
Ha jó minőségű cuccokból építik meg, akkor minden tartománya megnő... (jól mondom?) Letisztul a hang. Tehát nem "fátyolos" hang lesz a végeredmény A wah nál még van egy olyan "mod" lehetőség,hogy a pedál mit mondjon: AAAAA-t Vagy OOOOO-t ha érted :) Egy potival lehet állítani...
Ezt én is mindenképpen belerakom majd.
nahh. én nem értek hozzá tudod? csak azt tudom hogy nekem olyan pedál kell aminek nagyobb a tartománya, mint az említetteknek. lehet rosszul is fejeztem ki magam. a lényeg hogy nagyobbat "hápizzon" több mélye és több magasa legyen. nem tudom máshogy leírni
A nagyobb út a mechanikán meg a potméteren múlik, nem a panelen. (ekkor nem speciális tapped-rövidebb utas- potit kell használni, hanem egy szabványos 100kohmost)
:) Hát a tömör szén ellenállások beszerezhetők, meg 100nF/100 V-os Mustár kondit is csak szerzek valahonnan :). Mondjuk kilopom két léniből a presence kör kondiját :)
Ugyanolyan alkatrészeket már nem fogsz találni, úgyhogy a hátoldal "nem egyezése" már nem olyan vészes. A lényeg, hogy ismered az eredeti "Marschal" kapcsolást és ez úgy is fog szólni.
Nem jött levél...
Nekem adtad el a Vox-ot! Nem emlékszel? :)
Pont erre kellett egy "mechanika" nekem is :)
Sajna nem tudok segíteni ilyesmiben, még a sajátomat el se kezdtem még, sőt mostanában nem is fogom
Mással foglalatoskodom éppen. Viszont vannak akik elvállalják itt sztem.
ááá :( halott ügy. szerintem elrendezem az alkatrészeket, ahogy van az eredetin aztán majd a vezetékezést megtervezem. sok lehetőség úgy sincs :) csak vintage-re akarom nagyon :)
Ha sikerül olcsón beszerezni, egy lepukkant elektronikájú mechanikát, vagy valami régi keleti öntvényházas, de fogasléces megoldású mechanikát, akkor már a komplett házi építés is kivitelezhető. Én a Supa Wah mechanikát hangerőpedálnak átalkítva vettem egy ezresért ...
A wahpedál-építésben a ház, meg a tapped poti (mechanikával) házi kivitelezése nehéz feladat. A panel annál könnyebben megépíthető. (sztem ezért nem tolonganak az ajánlatokkal)
Van egy kombó erősítőm amin motyózgatom. Rendben van a hangja, de sokkal jobba tetszik amit Line out vagy füles kimenetén fejhallgatóval hallok.
A következő kérdésem lenne. A Line out kimenetre lehetne e valamilyen erősítőt, végerősítőt kötni hangfalakkal ami már hozza azt a soud-ot amit szeretnék hallani?
tudom,a srác irt nekem is pár iméjlt az ügyben de nem tudom,hogy mit akar.Irtam neki,hogy a vitvin kimenete támpont lehet neki, vagy nézze meg a trájekszisz hasonló kimenetét ezek elég egyszerű RLC tagos hangszórószimulációk például
azt azért csinálták egyes rözsanok,mert a hangerőpotik hideg vége nem a földre volt kötve(!),hanem egy elko-n keresztül a megelőző fokozat tranzisztorának emitterére.Gondolom a nagytudású tervező a földhurok kialakulását akarta igy megakadályozni,viszont akkorát dördültek ezek az erősitők,pláne ha reverb is volt bennük mint az ágyú és még egyéb tranzienseket is produkáltak pár másodpercig.