Mit bizonyítanék, nem értek hozzá, csak próbálom lefordítani, mit írt arion, mert szerintem nem érted :) Ő sem írta, hogy több sávod lesz, csak leírta, az ő módszerét egy sávra.
arion arra gondolt, hogy ha takra lett játszva akkor egy mondjuk négykörös ismétlésből kivágod mondjuk a kettest és bemásolod egy új sávba - sokszor egymás után...
Azt nem tudom, hogy a tv-d hogy kerül kapcsolatba a saffire-on keresztül a hangfalaiddal, de ha segít, azt tudom, hogy a saffire pro 40 hangkártyám számítógépes csatlakozás nélkül a legutóbbi beállításait megjegyzi és standalone módban működik.
Sziasztok!
Van nekem egy Focusrite Saffire LE külső hangkártyám. Tudja-é valaki, hogy lehet ezt számítógép nélkül, sima interface-ként használni?
Az ötlet, hogy az aktív hangfalaimat a TV-re kötve kipróbálnám... Működne a dolog?
Köszi!
Pár napja ment tönkre a Sennheiser HD 270 típusú fülesem, kellene egy új. Azért ide írok, mert arra gondoltam egy monitorrendszer vásárlásával két legyet üthetnék egy csapásra, ugyanis elkélne már egy jobbfajta hangrendszer is zenehallgatáshoz filmnézéshez.
Eddig gitárfelvételre, PODxtre kötve, alapszintű kevergetésre használtam a fülest, szóval az elsődleges cél az lenne.
Megfelelne egy alapszintű monitor 100ft-ig ilyen igényeknek?
Vagy jobban járnék egy fülessel zenéléshez, mozihangredszerrel filnézéshez?
Fülesnek egy AKG K-701-et néztem ki, monitorokról még fogalmam sincs.
Hát ha rock dal, akkor ugyanaz a riff biztos megvan néhányszor - ezt értem ismétlés alatt. Akkor pl. a másodikat behúzhatod az első alá. Ha nem metronómos, akkor kell egy picit editálni, hogy kb. együtt legyenek. ( Ha metronómos, akkor is ) Aztán máris mehet jobbra-balra. Szerintem ez jobb, mint a száraz balra, zengetett jobbra. Esetleg egy harmadik középre.
De nem kötelező minden áron duplázni. Megélhet az csont monóban is valahol a panban egy kis eq, comp, minimál kórussal, reverbbel.
Végül még csontszárazon is érdekes lehet, mert ez annyira kiment a divatból.
Én main riffet nem küldenék szélre, a másik oldalon reverbelve.
A nóta ismerete nélkül nemigen lehet értelmes ajánlatot tenni.
Kéne még egy-két info. Mit csinál, kísér, ráz, clean, torz ? stb. Ahányféle, annyi ötlet lehet. Vannak ismételt részek ? Ha igen, akkor az ismétlésekből lehet duplázni, stb..................
én ugyanezt kérdeztem pár hete a hangkártya - miez topik? - topikban, ott a kolléga leírta korrektül a dolgokat, jusúdcsekitát de jobban jársz ha feltelepíted a linux mellé a windózt is.
Azt hittem régi a gép. Én a benti, felvevős gépre Tiny7-et raktam ( kb 8 éves kétmagos Intel), 15-18 sávon pluginekkel már berogyik, főleg, ha Kontakt5 alatt megy a dob, meg a CLA pluginekből bent van 1-2.
Amúgy passz, én is gondolkodtam a Linuxon ide, csak kell a Corel, a Photoshop és társaik mindenképp.
Nincs valakinek tapasztalata arról, hogy Linux alól milyen hangkártya az amihez van driver + milyen értelmesebb stúdió szoftverek (netán netán gitár VST és dob VSTi-k) vannak?
Otthoni gitározgatás felvételre kellene, nem stúdiózni, szóval olcsóbb, egyszerűbb dolgokra gondolok.
Windowson a Line6 GX + Podfarm + satöbbi nagyon kényelmes volt, de ezekhez nincs Linux driver sajnos.
Tetszik a szám maga. Alapvetően jól is szól, minden arány rendben van. Valamiért - talán túl van limitálva a masternél - annyira tolakodó a hangzása, hogy hamar elfárasztja a fülemet. Sok ilyen mastert nem bírnék egymás után végighallgatni.
Van nekem egy Edirol MIDI billentyűzetem, ami egy darabig csak letakarva állt, aztán amikor legközelebb játszani akartam rajta feltűnt, hogy 2-3 billentyű nem - illetve csak az erős leütésre reagál, arra is igen halkan. Elkezdtem szétkapni a cuccot, de amikor láttam, hogy a célterülethez jutás érdekében el kell távolítani az összes billentyűt megtorpantam.
Esetleg tud valaki ajánlani egy helyet, ahol ilyesmik javításával is foglalkoznak?
Előre is kösz a segítséget!
Egyszer tök véletlen kikeveredtem itt a helyi motorostalálkozóra a dobos haverommal és pont Németh Gábor dobolt a P.Mobilban, aztán meg dumáltunk vele, jó arc.
Csak mert két lábdobja sok jazzernek is volt már jóval korábban. Aztán más kérdés, hogy használták is-e? Meg ha igen, akkor sem a metál szegelős verzióban :)
ez az átalakító nyilván tartalmaz valamilyen konvertert, elvileg szólnia kéne, főleg ha hangkártyaként felismeri a rendszer. ekkor az átalakítóban levő DAC minősége határozza meg a kimeneted minőségét -> szar lesz valszeg. (bár az alaplapi is retek lehet, úh. lehet nem veszed észre... :D )
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni abban hogy Mac-hoz az USB kis Jack átalakító jó e?
Sajnos a line és a fejhallgató kimenetem nem múködik,arra gondoltam az USB kis jack átalakítón ki -e jön a hang?
Válaszokat előre is köszönöm!
Hát szerintem ez egy normális pergőhang, a sok kótogó metál pergő meg szar :D
(már, hogy nem a pergő kávája metál, hanem a zene, amiben szól az a sok szar :D)
Ok, én el tudnék viselni kcisivel több sodronyt, de ez is jó
A St.Anger meg olyan, mintha aluménom lavoár alját ütnék :D
Hát igyekszik az ember. Köszönöm a tanácsokat és már be is állítottam. Tudtam, hogy valami nem okés, de így már én is biztos voltam benne. Amúgy Te is stúdiózással foglalkozol? Mármint hobbi szinten vagy hivatásból?
Amúgy az a sztori,hogy bepötyögtük az alapértelmezett modellel, hogy majd betöltünk mást, aztán realizálni kellett, hogy az a midi jel az összes többi pergőn kávás ütés, és lusta voltam odébb tenni. Most meg már szinte tetszik :DD
Szerintem próbálkozz meg azzal, hogy negyedekre teszed a delayt, és a feedback annyi legyen, hogy kb. 4-6 lecsengés múlva elenyésszen. A delay értékét másodpercekben így tudod kiszámolni:
60 / tempó
Ha a tempó például 120, akkor az érték 0.5s, azaz 500ms lesz.
Köszi a hozzászólást. A visszhanggal igazad lehet :). A rendes és jó effektezést még tanulnom kell. Igen a kis Ironheart-tal és egy 212-es kimikrofonozott ládával. Tudnál tanácsot adni, hogy milyen visszhang ill. delay effekteket használjak?
Jó reggelt zenész társaim. Csináltam egy kis számot és a minőségét szeretném reprezentálni majd szeretnék róla hideget, meleget és tanácsokat kapni, hogy min érdemes változtatni :) Ének nincs, mert azt nem tudok :D
A menemszol.hu-n valaki hetek óta hirdet egy komplett pro tools mix rendszert tokkal vonóval, kártyákkal,géppel, interfésszel. Talán 130 volt az utolsó ára, szerintem egy kilóért odaadja.
Nem a legújabb cucc, de stabil dsp-s rendszernek fasza, ha valaki csak simán dolgozni akar vele. Vegye már meg valaki.
(Nem vagyok benne érdekelt.)
Azt hiszem, nem instrumentális. Reggel találtam ki, és hogy ne vesszen a feledés homályába, rögzítettem. Előtte dobtam rá konzerv dobot, ami nagyjából illik hozzá, két sávon rögzítettem, majd összekalapáltam hozzá némi basszust. Akkor jött az ötlet, hogy megkérdezlek benneteket, hogy javíthatnám fel a keverést annyira, hogy azért hallgatható legyen, mert az én fülem már hozzábutult, meg nem is túl nagy hangszórókon hallgatom keverés közben.
Reggel volt még tovább is, de azt nem rögzítettem. Kérdéses, hogy emlékszem-e még rá.
Persze igazad van, hogy egyben lenne értékelhető, de ez egyelőre ennyi. Köszi.
Nekem a pörgő még lehetne több. De ilyen rövid részletből nehéz eldönteni, mert a részek egymás után következéséből eredő pszichoakusztukai hatás is fontos. tehát pl. egy verse, refrén, bridge, dobkiállás utáni részt hallgatunk-e. Esetleg instrumentális a nóta? Tehát szerintem egy kész számot lehet elemezni, ahol pl. éneklés is van, ott más dob arányokat hallasz, mint az énekmentes övezetekben.