Ezt lkl írta: és kell a 2*100 watt v elképzelhető h elég a 75 ös is? probára sztem azis elég klubbokban meg ugyis lecseszik a hangzást ugyh ott nem nagyon számit
Ezt lkl írta: lehet h ezt a t-amp ot vlaszto a 2*100wattosat és ládával kapcsolatban mit tanácsolsz? van a behringernek aránylag korrekt áron ládájuk amikről annyira nincs rossz vélemény a peavenek is vannak ládái de azokat főként peavey cuccokhoz ajánlják
Ezt Raul írta: Hát,ládában nem vagyok képben nagyon. A Behringer ládákról hallottam jót is,rosszat is. A Peavey ládákról csupa jót hallottam,főleg az 5150 ládáról.Azért nem csak Peavey cuccokhoz jók,jó az bármihez! Marshall ládák is jók,az 1960 széria nagyon jó.
Amit én ajánlok még,az az,hogy szerezz egy használt Laney ládát Celestion hangszórókkal,olcsón! Ezek még az igazi békebeli "van benne anyag" ládák,és baromi jól szólnak. Vagy pl. itt a fórumon Blurp árul egy házi készítésű 4x12-es ládát olcsón.Jól néz ki.
A 360-as képen,középen annak a kis kapcsolónak 3 állása van. Van egy sima sztereó,van egy paralell,ami szerintem valami olyasmi lehet,mintha egy dual mono cuccod lenne.A harmadik pedig egy bridge mód,ami elvileg összeadja a két csatorna teljesítményét egybe,vagyis egy 1x200W-os cuccot kapsz. Van ott egy kis földhurok leválasztó kapcsoló is,szintén hasznos lehet.Meg a bemeneti érzékenység kapcsoló is. Egyszer én is akarok veni egy ilyet,mert nagyon tetszik valamiért.
Ezt isa írta: Amit én ajánlok még,az az,hogy szerezz egy használt Laney ládát Celestion hangszórókkal,olcsón! Ezek még az igazi békebeli "van benne anyag" ládák,és baromi jól szólnak.
Ezt blurp írta: jajaja, Raul jól mondja, van egy eladó 4x12" ládám, tényleg olcsóm, kezdésnek tökéletes, részletekért egy mailt, én meg ráveszem végre magam, hogy lefényképezzem végre...
Ezt blurp írta: olvastam, nekem nem lesz időm most, mert mégiscsak a hétvégén kezdjük a ház festését, de eltettem a rajzot, amit csináltál.
Ja, a kép nem én voltam, mert ugyan csináltam a múltkor, de az még a gépen van, a gép viszont a barátnőmnél, de ha hazajön, feltolom (a képet, izé...) Volt egy másik srác, aki szintén olcsó ládát hirdetett nemrég képestül. Mindegy, nekem továbbra is van egy, vegyétekvigyétek, kép lesz.
Ezt Buci írta: Valaki biztos használ Guitar Pro4et.Nos az a problema, hogy mikor van olyan,hogy pl --6-7-- <==== felött van egy összekötő kör és az fölött egy P.O.,az mit is jelnt? Ha H.O. van akkor gondolom hummer nem? Kérlek segítsetek.Előre is köszi
Ezt bllo írta: gondolom a H.O. a hammer on-t jelenti, amit elvileg ismersz, a P.O. pedig akkor logikusan a pull off-ot jelenti, ami a hammer on ellentéte...
Ezt Buci írta: JAh értem.De most a pull off az végülis az amikor le kell húzni a húrt?Mert a Guitar Proban azt jelzi hogy ha ilyen húrhúzás van,de másképp és oda van írva hogy pl full meg ilyenek.
Ezt rockerviktor írta: A full az a nyújtásra vonatkozik. Akkor elvileg ilyen nyílnak kell lennie, az a nyújtás. Ezt nézd meg: www.macgyver.atw.hu/gp4.jpg
Ezt Buci írta: Huhh köszi,most tényleg okosabb lettem:).Örök hálám:) De még arra lennék kíváncsi,hogy ezt a nyújtást a képen pull offosat azt úgy kell hogy lehúzom a húrt a 4.bundban és utána megpengetem a 2 pundban a H húrt,nem de bár.Vagy még mindig nem vágom a pull offot? És a hammernél pedig úgy kell,hogy ráütök a 3.ra majd az 5re de persze nem pengetek.Tudom eléggé informálattal vagyok,de ilyet még soha nem csiáltam.:)
Ezt rockerviktor írta: A pull off-nak és a hammer on-nak az a lényege, hogy mindig a második hangot nem pengeted pengetővel, hanem a bal kezeddel szólaltatod meg.
Ezt Buci írta: Szóval akkor most csak 1et nem értek:):azt hogy akkor mi van az első hanngal azt pengetem és a 2.at pedig csak a ujjammal ráütök és ki is pengetem,de muszáj megpengetni?
Ezt rockerviktor írta: Az első hangot megpengedet pengetővel, a másodikat meg (akár hammer on, akár pull off) mindig csak a bal kezeddel szólaltatod meg. Ha az elsőt is bal kézzel szólaltadod akkor azt külön jelölik.
Ezt Buci írta: Nos....értem,talán:) Szóval akkor a pull offot hogy is kell használni?:) Az első húrt pengetem majd a másodikat pedig nyújtom,de akkor ezt ugye gyorsan kellcsinálni,vagy nem is tudom,mert ha megfogom a húrt akkor az megáll(nem ad ki hangot),és azt hiába húzom le.Akkor most ezt a pull offnál hogy is használjam a a bal kezemet?
Ugye most csak szórakozol velem? :-) Nem értem milyen nyújtásról beszélsz pull offnál! Megpengeted az első hangot pengetővel, majd a bal kezeden azt az ujjad amivel ezt a hangot fogtad, felemeled, de úgy, hogy ezzel az alatta lévő hangot szólaltatod meg. Így mér érthető? Ha nem akkor odamegyek és megmutatom... :-)
Ezt M.Dani írta: Halottam a barátomtól, hogy a baritone gitárok sokkal jobbak mint a normál gitárok pl. drop b hangolásnál. Ez igaz????? És miért?? ThanXXX
Előljáróban annyit, hogy közelebb állok a klasszikus gitározáshoz, de elektromos gitáron is játszogatok bluest, rockot, improvizálgatom a szólókat általában.
Mostanában elkezdtem metronómmal fejleszteni a sebességemet, és azt vettem észre, hogy egy 20 perc után a bal kezem kifárad (pedig azt hittem, hogy a jobb kezem a gyenge). Leginkább a hüvelykujjam és a mutató ujjam között lévő húscafatban érzem ezt, meg a hüvelykujjam alatt lévő párnában. Megy X tempóval a gyakorlás, aztán állítom X+5-re, és akkor már nem tudom lejátszani a részeket, mert fáj a kezem. De ha pihentetem úgy 10 percet, akkor utána egy darabig még az X+10 tempóban is le tudom játszani amit akarok.
A kezem és az ujjaim elég kicsik, és főleg akkor érzem a fentebbi dolgot, amikor a vastag A és E húrokon próbálkozom 5-7-9-et játszani.
Na ilyenkor mit lehet csinálni. Próbáltam kicsit feljebb állítani a hevedert, a gitárnyakat olyan szögbe állítottam, ahogy a klasszikus gitárt tartom: így valamivel könnyebb, de még nem az igazi. ----
Ha valaki tud valami tippet, szóljon, mit tegyek. Lehet, hogy csak rendesen be kellene melegíteni gyakorlás előtt?
----
Ha valaki ismer rövid ujjú gitárosokat, szólhatna, megnézném videón a technikájukat. Nekem csak nőgyógyász típusú gitárosok vannak dvd-n.
Ezt Petya írta: A bariton gitárok a nyakhosszúságuk miatt jobbak,mivel ilyen mély hangolásnál feltételezem vastagabb húrokkal játszol.ezek a húrok egy hosszabb nyakon nem lesznek annyira lazák és jobb lesz rajtuk játszani
Ezt Gabe írta: Pontosan milyen elektromos gitarod van? A nyak profilja, vastagsaga is befolyasolja a dolgot, en is kiskezu vagyok relative, nekunk a elmeletileg jobb a keskenyebb, vekonyabb nyak (mondom en es kozben eleg vaskos nyaku gitaron jatszok...) Emellett a hurvastagsag is kozrejatszik, vekonyabb huron konnyebb jatszani es nem olyan faraszto hosszutavon, de kicsit vekonyabb is a hangja, szoval kompromisszum.
Ezt laja írta: na Gabe, pontosan milyen gitárom van? rgx tt lilás-kékes színű :) De a másikon is jön ez az effekt, ami egy strato másolat. 9/10 húrokat használtam eddig
Ezt B@ndi írta: Én egy VOX PF15R-t használtam az kurva jól szólt jól szólt. Ha raksz elé egy BOSS DS-1-et meg egyenesen fasza. És tud ám üvölteni 15W-os létére.
Ezt Ghoost írta: ja, most mióta le is van árazva nagyon megéri a cube, de sztem egyik jó márkának se szar a kis erősítője sem, szal kinek melyik jön be, rosszul egyikkel sem fog járni.
Ezt Coloska írta: basszus birom a ijeneket:) hobbi szinten gitárra annyi... nekem van most egy Dean Evo Xmem... vettem 33 300Ftért... előtte volt egy Samick LSM-70em, ami 30 000Ftvolt... először egy örökölt Vermona regent 150el és egy hifihangfallal gitároztam... majd vettem egy behringer x-vamp multieffektet, és egy sd-1et... rájöttem h az x-vamp szar, és maradt az sd-1 és mellé rendkivül olcson hozzájutottam egy fullcsöves regent 30Hhoz, ami egy jó kis erősítő... majd utána 3000Ftért egy Hohner HR10es gyakorlokombohoz... és ki ne felejtsük a sorbol: örököltem egy ósdi mikrofont, ami egész szépen felveszi a gitár hangját torzitoval is! namost a jelenlegi cuccom ami most van számomra került MAX: 60ezer HUF-ba... és ittjön a kérdés: mi az amatör zenélgetés? van egy zenekarom 8-9 koncertünk volt már, és a cuccommal se vallottam szégyent... viszont amit elismerek: gitározni még nemtudok:) nah mesedélutánnak vége... jojszakát mindenkinek
Azt szeretném megtudni, hogy a MIDI vezérlő billentyűzetek pontosan mire használhatóak? Olyan mint egy kicsi master keyboard? Kell rá egy hangmodul meg egy erősítő és szól a zene, vagy mi?
Még valami: Ha így működik, akkor érdekelne, hogy a Roland PC 160A-ban van-e hangmodul.
Ezt Juhász Zoltán írta: Ezt írják a Honlapjukon: 32 normál méretű billentyű hajlító és modulációs kar Start / Stop kapcsoló szekvenszer vezérlésére MIDI kimenet ±2 oktáv transzponálás Hold pedál csatlakozó GS kompatibilitás pezsgőszínű külső tartozék: Cubasis szoftver és hálózati adapter ITT
Ezt Pí, a metilgyök írta: Köszi a választ, de szerintem nincs feltétlenül igazad. A Roland PCR-1esben is van audio interface, szóval nem mindegyikhez kell külön. Ezt szeretném kideríteni, hogy a PC 160A-hoz kell-e?
Ezt Juhász Zoltán írta: Az auidio interfész,mag a hangmodul az nem ugyan az!Audió interfész van a felvevő berendezésekben is ,és hangmintja attól még nincs,ha csak be nem szemplingelsz valahonnan egyet,de akkor meg kell egy szempler...
Ezt Jégcsapretek írta: A Szabó Sándor mindig hord magánál műköröm szettet, meg valami mányikür szettet. :DDD Csak az a gond a műkörömmel, hogy tönkreteszi az igazi körmöt.......inkább állandóan reszelni kell a végét, és kopogtatni vele, járatni az ujjakat.......nekem azt mondta, hogy patákat lehet így növeszteni...........
Ezt Dino írta: Magamnak ugyan nem ragasztanék fel, de így pár barátnő/feleség és egy műkörmös csajóca után belepofádzanék...
A ragasztó teszi tönkre és legfeljebb azt a részt, ahova felkerül. Egy-két hónap alatt teljesen új köröm nő ki, ezért annak semmi baja nem lesz. Persze, aki fel/le ragasztgatja az ócska műanyagokat, az randa tud lenni...
Ezt Patkó írta: nekem egyszer egy buli előtt a kisfiam odazárta a vaskapuval a jobb kéz hüvelykujjamat úgy hogy befeketedett és szétrepedt a körömház előtt úgy hogy rendesen vérzett is. úgy fájt hogy majdnem beszartam. csodálatos érzés volt így zenélni vagy 12 órát.