Igen,elvileg a gyári preseteknek kivétel nélkül meg kéne szólalniuk.
Lehet akkor mégis valami hardveres hiba?
Esetleg egy megnyúlt ellenállás is okozhatja,vagy ilyesmi,hogy a zajzár alapból magas értéken van,vagy valami hibás aktív áramköri elem.
Ha a gyári meg nem szólalós presetekről lekapcsolod a zajzárat,akkor kivétel nélkül szól az összes preset?
Egy Mesában találtam már olyan ellenállásokat anno,amik a gyári 470R helyett 800-900R értékre voltak nyúlva (az ellenállás színkódja szerint is 470R ellenállások voltak).
Annak az a fantasztikus feladat jutott,hogy megvilágítsa a csöveket,hogy amikor a rácson keresztül benézel a cuccba,akkor meglegyen a "világítanak a csövek láthatóan" című parasztvakítós fíling.
Nagyon úgy néz ki, hogy az input potméter is hibás. Recseg forgatás közben. Ezt korábban nem észleltem. Viszont a jelszintet rendesen látom a kijelzőn. Néhány süket programnál kikapcsoltam a zajzárat, és megszólaltak. Ezt tegnap is próbáltam, de akkor valami miatt nem volt eredménye (potméter?), úgyhogy Raul jól rátapintott a lényegre. De mivel a gyári programok mindegyikének kell szólnia (és így is volt korábban), reset után nem lehetett volna a zajzárral probléma. Azt figyeltem meg, hogy a pregate csak akkor engedi át a jelet, ha -82dB alá állítom a threshold értékét (a gyári patch-ben ez pregate/-48dB). Megnéztem 1-2 működő programot, azok vagy nem használnak zajzárat, vagy postgate-et.
Köszönöm mindenkinek, ha van még ötlet, vagy megerősítés, szívesen venném.
Már próbáltam kikapcsolni az effekteket (a reset előtt), nem vált be, utána is csend honolt. A kijelzőn látom a jelszintet, ami az A/D átalakító után mér, vagyis az előfokon átmegy a jel.
Nekem is volt hasonló problémám. Próbáltam megoldani..., meg nyomogattam pedálon, hogy mik azok a patchek, amik szólnak. Ezt követte az, hogy totál befagyott a C1, majd a fejegység is.
Hard reset oldotta meg.
Akkoriban nekem azt mondtátok, hogy lehet elemet kéne cserélni benne. (azóta se cseréltem) De azóta nem csinált ilyet.
Illetve ha megpróbálod azt,hogy a nem szólós preset számokról bypass-ba mész,esetleg manuálisan kilövöd off-ra az összes effektet,akkor sem szólnak?
Ha akkor megszólal,akkor egyesével ki lehet kapcsolgatni a blokkokat,hogy meglegyen az,amelyiktől hallgat a cucc.
Egyik kimeneten sem szólnak a megadott presetek? Se jobb,se bal kimeneten?
Tuti valami beállítás mizéria lesz szerintem.
A nem szólós preseteket csekkold le úgy is,hogy az FX Send-be kötöd a végfokodat. Úgy sem szólnak?
Ezzel kizárható lenne,hogy az effekt szekció,vagy az előfok rész a kussolás oka.
Még egy ötlet:
Esetleg nincs túlzottan felcsavarva az effekt blokkban a Gate/Zajzár funkció? A Gate detektora pl. az előfokban van elhelyezve,ha fel van nagyon csavarva,akkor csend honol elvileg.
Megvolt mindkét reset, a utilities-es és a power on-os is. A gyári patchek közül a 21, 22, 30, 41, 42, 45, 50, 56, 57, 58, 59, 60, 66, 67, 69, 82, 83, 84, 85, 87, 99, 108, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 125, 127, 131 szól, a többi nem.
Miután felküldtem a korábbi 11-es patchemet a 11-es programba, megszólalt a 11-es, pedig közvetlenül a reset után süket volt.
Ha végképp nem marad más megoldás,akkor valahol Dump-old ki az összes presetedet,pl MidiOX-al,aztán Factory Reset,aztán nézd meg,hogy megjavultak-e a hibák.
Ezzel ki tudod zárni,hogy hardveres gubanc van. Ha kizártad,akkor mehet vissza az összes pretes a 2120-ra,és lehet tovább keresgélni a hibát. :)
Szerintem csak valami szoftveres basz lesz...
Két dologgal kapcsolatban fordulnék a nagyérdeműhöz, aminek megoldására fizikai akadályoztatásom miatt már egy hete nem tudok időt szakítani.
1. Valamit eltekerhettem, mert vannak olyan patch-eim, amik egyszerűen nem hajlandóak megszólalni, holott korábban nem volt semmi probléma velük. A gyári patch-ek némelyikénél ugyanez a helyzet (patch szám azonosságot nem vizsgáltam). A jelszintek rendben vannak, és látom is a kijelzőn, hogy játszom, de ez nem akkora élmény, mintha hallanám is. A dolog érdekessége, hogy ezeken a patcheken működik a tuner, míg a többin, amin hallom, hogy mit játszok, nem. Átkapcsol, csak éppen nem jelzi a pitch-et, és hang sem megy át.
Tehát:
süket patch - jó tuner
jó patch - süket tuner
2. A footswitch-et szeretném, ha szépen végigkapcsolna az adott bankon belül 1-től 10-ig, de jelen pillanatban elég érdekesen működik, nem tudok programot társítani már a 4-es lábkapcsolóhoz sem. Azt írja ki, hogy "FS not assigned".
Sziasztok! Egy majdnem klasszikus kérdésnek (2120, Behringer 1010) a számomra új problémájával kapcsolatban írok. 2120-am van, nagyön pöpecül működik a Behringer lábkapcsolóval, de a hangszínváltásoknál nem veszi figyelembe a digitech a lábkapcsolóm hangerejét, hanem a patchben elmentett hangerővel indítja az új hangszínt. Próbálkoztam ezer módon, h megtaláljam a funkciót, ami a lábkapcsoló értékét tenné elsődleges hangerőnek, de sehol nem találtam. Valaki tudna segíteni, aki érti a problémát? Köszi, Ádám!
Egyébként ha valamelyik 2120-as syx fájl tartalmát szeretnéd megnézni szöveges formában, akkor RPEdit-ben a fájl betöltését követően nyisd meg az SAP editort (View/SAP Editor).
Közben megoldódott.
Ki kellett másolni a SAP.exét meg a syxeket a fő könyvtárba, ahonnan a parancssor indul és úgy már nem lett ERROR.
Viszont ami elszomorít, hogy 2120 patcheket nem kezel.
Az RPEdit 2.2 meg updatelve sem tudja megnyitni a 2120 syx fájlokat.
RPedittel volt valakinek ilyen gondja?
1. Másold a MegadethTone.sys fájlt az SAP.EXE mellé.
2. Indítsd el a parancssort, és navigálj az SAP.EXE könyvtárába
3. Pontosan az alábbi sort írd be a parancssor ablakba:
SAP.EXE MegadethTone.syx > MegadethTone.sap
4. Nyomj Entert
A MegadethTone.sap fájlnak létre kell jönnie az SAP.EXE könyvtárában.
"Ehhez le kell tölteni a GSP 2101 SYSEX to SAP converter-t, majd ki kell csomagolni. Az egyszerűség kedvéért a sap.exe mellé másoltam egy program dump-ot, és elindítottam az alábbi paranccsal:
SAP.EXE MegadethTone.syx > MegadethTone.sap"
Remek. Ezt felfogtam. De szerintem gyenge elméjű vagyok bocsi.
Letöltöttem.
Van benne 3 mappa meg egy SAP.exe
Sap.exe 2katt indítással felvillan és el is tűnik.
Readmeből nagy nehezen rájövök, hogy parancssorral kell elindítani.
Oké.
Megcsinálom. Adok neki parancsot elérési útvonallal, + ahogy te is leírtad és nem működik. Azt se tudom mit kéne csinálnia vagy hogy mit baszok el. DE!
Eddig eljuttottam: ERROR: cannot input file .....
A megadethtone sysx-el is próbáltam, egyikkel se működik.
Vélemény? Azon kívül hogy szerencsétlen vagyok? :D
Lehet volt már róla szó nem emlékszem, de....
Tud valaki linkelni 2120-hoz olyan oldalt ,ahol mondjuk híres zenészek hangszínének/effektjeinek lemásolt preset beállításai vannak leírva?
Konkrétan 5150 meg jcm800 hangkaraktert akarok kikeverni, mivel sajnos csak 5150-et hajtottam még csak élőben (2x) jcm800-at meg egyszer sem. Nincs túl sok támpontom.
Miután nincs midi usb kábelem, hogy a patcheket szerkesszem. A kézzel bepötyögős módot választanám.
Ezért az az elképzelésem, hogy olyan hírös emberek presetjét kutyulgatnám, akik a fenti fejeket használták.
Lehet hülyeség, de újabban szobagitáros lettem és nincs jobb dolgom és inkább kihasználom a 2120 előfok részét is most már.
Segítséget előre is köszi
Ha meg már be volt linkelve ilyesmi korábban elég egy hsz szám is és bocsi.
Amatőr kérdés, de még nem volt ének effektem. A DigiTech Vocalist Live 3 Harmonizer tudja azt, hogy alapból működik rajta a De-Esser, EQ, deley, reverb és a duplázót csak akkor indítja ha azt külön bekapcsolom? Mármint, hogy nem az van, hogy a kapcsolóval az összes effektet egyszerre tudom kapcsolgatni, hanem a duplázót külön?
Első körben cseréld ki a készülék alaplapján található gombelemet egy újra.
Lehet hogy csak ennyi a baja.
Ha nem,akkor lehet tovább agyalni,de egy elemcsere sose árt.
Esetleg elem csere után érdemes lehet csinálni egy factory reset-et.
Üdv!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Adott egy Digitech 2112-es, bekapcsolás
után a kijelzőjén csillagok jelennek meg és ezen kívül nem csinál semmit
vagyis nem szól. Valaki esetleg tudna segíteni merre induljak a hibakereséssel?
Köszi.
Na most teleszórom a fórumot a hulladékommal, amiért elnézést kérek. Légyszi hallgassátok meg, hogy az enyémnél jobb lehallgatási környezetben hogy szól (félek, hogy rosszul), mert én csak elég kis hangszórón tudtam visszahallgatni (tervben van egy nagyobb hangfal), és ott nem túl rossz. Esetleg lenne valami javaslatotok a hangzásra, keverésre vonatkozóan? A hangszeres játék problémáiról én is tudok, csak egy gyors rögzítés volt, és amúgy sem tudok gitározni.
Egyben kellett feljátszanom, mert nem tudtam taktot igazítani a backing track-hez, ezért csak egyszer játszottam fel, majd duplikáltam, panorámáztam és késleltettem.
Az eredeti gitársávok néhol beleszólnak a backing track-en. Szólószösszenetet nem rögzítettem.
Vintage V-100, Digitech 2120, M-Audio FastTrack, Cubase (VST használata nélkül).
Hozzám került egy hibás Digitech GSP2101. Azt nem tudom, előttem ki "javította", de fogalmazzunk úgy, sokkolta a "helyi szakmai közösséget" az állapota, mikor mutattam nekik. Mindenesetre van egy-két hiányzó alkatrész. Tudna valaki segíteni abban, hogy a képen látható helyre milyen IC kell?
Előre is köszi a segítséget!
Help!
Szeretnék 2112-hez 2120-as eepromot szerezni.
Ha esetleg lenne valakinek eladó vagy tudna rendelni nekem németből
azt megköszönném!
Sajna pay pal-om nincs.
Az egyik legsokoldalúbb multieffekt processzor a piacon.
Mikrofon(XLR), vonal(Jack), gitár(Jack) bemenetek. Szimmetrikus (XLR), aszimmetrikus (Jack), fülhallgató kimenetek. USB csatlakozás. Beállítások kezelése és 4/2 csatornás hangkártya. Midi csatlakozás.
Korához képest jó állapotban, apró festék kopásokkal, teljesen működőképesen.
Tápegységekkel(USA-EU), USB kábellel, gitártokkal a szállításhoz.
Csere érdekelhet kisebb (olcsóbb) multieffektre, természetesen ráfizetéssel.
Ha nem tetszik az ár, de kell a cucc, akkor mondd mennyit ajánlasz és megbeszéljük.
Én imádom. Kicsi, kompakt, jól szól, és elbaszott hangos!
A dobosunk mellett, aki nem egy finomkodó emberke, simán elég az 1W bemenet!!!
Ráadásul közben befutott az UE400, menten össze is drótoztam, és igazi odabaszós hangok, azonnal. Zsírkirályság!
Imádom a 2120-t de nem látom azt a pontot a jövőben, mikor használnám legközelebb. :.)
Ja nekem is elég bejövős, csak nekem kéne 50watt
Meg az AOR-tól nincs szívem megválni. Na meg persze ezek sajnos nem méd in inglendek.
De hangra nekem is nagyon adja.
Ez az IRT Studio megpecsételte több cuccom sorsát.
X3L, már elment, a GT10 is a tokban figyel, ilyen tartalék cucc státuszban, érkezik az UE400, és átmegyek totál analógba.
Nagyon nem reklámozom, de ha valakinek kell, aki használná is, had vigye. Nekem per pill az ágyneműtartóban pihen.
Ezt lehet, megbánom, de ha lenne kp-s vevő, eladnám a 2120-t.
Szép csajozós pink 2120 Artist.
Esztétikailag, és műszakilag is teljesen patent, rackben tartott, C1 pedállál, amihez jár egy Veiger tok.
Dual S Disc, legfrissebb progi van benne, (a régi epromot is adom mellé)
Mindezt, 85000.- ért.
Cserével, alkuval ne is próbálkozzál!
Csak személyesen vehető át Budapesten.
Szerintem piaci szempontból eléggé légüres térbe kerülne.
A modellezős piacot gyakorlatilag uralja a Line6, a tehetősebbek Axe FX-t vesznek.
Az ifjú titánok meg nem genyóznak rackkel.
Ráadásul a kínai gyártás odabaszna a minőségnek, az USA gyártás pedig megfizethetetlenné tenné.
Max a geekek elárasztanák a netet, mennyivel jobbak a régiek, így azok ára is az egekbe szökne.
Ja mellesleg nekem most meg, oylan problémám van a 2120-al...
Hogy external looppal a csöves fejem hangját hazsnálom / vagyis használnám, mert 2120 alap equalizere ,ami ott vana főképernyőn beleszól a hangba.
Van egy oylan lehetőség, hogy jobb szélen a MIXet lehúzom 0-ra akkor egy az egyben visszakapom a fejem a csöves hangját, de igenám csak így meg nuku effekt hang...
ha meg visszahúzom 100-ra a mixet letompul a cuccom hangja és ha tekergetem a fő EQ-t akkor változik is
nah ezt kéne valahogy kilőni, hogy ha externalon vagyok akkor a 2120 preampja ne szóljon már bele a hangba.
Vagy felejtsem is el, törődjek bele??:D
gondoltam arra is, hogy lábkapcsolóval kapcsolom 0/100-ra de nem akarok steppelni. Főleg mert elég romon van már a pedálja és általában midnent 2x kell neki mondani.
Lehet meg kéne írni a Digitechnek, mert biztos valami hülye management van, hogy csak iylen modellezős vackokat készítenek már. :D
Aztán észbe kapnak, hogy eddig nagyon rossz dolgokra koncentráltak és rájönnek, hogy nagy pénzt lehetne szakítani vele. :D
Ja,még valami,bár kicsit off...
Cirka 6-7 év után megváltam hőn szeretett ART X-15 midi pedálomtól,ami még anno az ART SGX-2000-esemhez volt.
Végigkísért a Digitech-es korszakomon is,vezérelt 2101-et és 2120-at is,meg megannyi mást,nem utolsó sorban pedig midis fejlesztésekhez használtam midi jelforrásként.
1993-ban gyártott pedál volt,sosem volt semmi baja.
Elcserélődött egy kínai,smd-s FCB1010-re,amiben viszont van pár olyan funkció,amit jobban ki tudok használni a fejlesztésekhez. :)
Nekem a PPC-210 kártya miatt nem tűnt fel ilyesmi a 2101-ben.
Hangra valóban kicsit parasztabb volt (jó értelemben),mint a 2120,de bőven kárpótolt ezért aztán a 2120 egyszerűbb használata. :)
Egyébként szerintem jó ötlet volna a Digitech-től,ha újra leporolná a 21XX cuccok terveit,és kicsit mai köntösbe átszabva,újra piacra dobnának valami hasonlót.
A 1101 enyhén szólva kicsit kapufa lett,szerintem.
A 21XX alapjai meg teljesen jól használhatóak lennének ma is,csak esetleg még bele lehetne tenni jóféle modellezést az előfokba (a csöves mellé,esetleg a tranyós torzító megtartásával is akár),meg kéne rá ilyen Aux In,meg fejhallgató aljzatok,ilyesmik. Na meg egy USB hangkártya funkció,meg reamp aljzat. :D
Az effekt részén sokat nem variálnék,az nagyjából úgy jó,ahogy van,ma is kurva jó,pedig már nem új konstrukció.
Sokan használnak és keresik ma is a 21XX cuccokat,szerintem lenne kereslet ilyesmi modernizációra.
Nekem a 2101 ben ott volt para, mikor az egyik patch volt a kíséret, a másik a szóló hangszín. (mindkettő higain, a kíséretben reverb, a szólóban compressor, delay chorus), na ezeknek az oda vissza váltásában volt zavaró a szünet. Aztán elkezdtem programozni az assigneket, hogy a két hangzás egy patchen belül legyen, de annyira macera volt, hogy a szemöldököm befontam, mire kész lett. Na ez volt az a pont, mikor megvettem a 2120-t, és eladtam a 2101-t.
Az hibátlanul észrevehető szünet nélkül vált. Bár bevallom, a 2101 ért fáj a szívem, mert annak nyersebb, brutálisabb hangja volt. Lehet egyszer veszek egyet, aztán valahogy összeloopolom, hogy ezt áthidaljam. Mit tudom én.
Csatornát még nem váltottam játék közben (a pedál nincs is rákötve), de én sem érzem problémásnak. Szerintem nekem sem tűnt volna fel a késés, ha nem direkt azt figyelem.
Egy tized mp-et szerintem nem veszek észre,én legalábbis.
Illetve ha direkt erre figyelnék,akkor talán...hmmm...úgymond érzékelném,de magamtól nem tűnne fel,pláne nem zavarna.Ahogy történt is! :)
De amúgy jah,nyilván kell némi idő,mire betöltődik az új preset.
Namost egy V-amp-el összehasonlítva azért a 2120-nál lényegesen több mindennek,meg bonyolultabb dolgoknak kell betöltődnie,ennek arányában az a tized mp szerintem semmi.
Persze tudom,mi a fenének hasonlítok össze egy 2120at egy V-amp-al.
Kézi váltáskor is nagyjából ennyi a késés, úgyhogy nem az eleve kissé bizonytalan működésű mikrokapcsoló okozza. Úgy tűnik, ennyi ideig tart egy program betöltése.
Egy gyors próbát végeztem. Beállítottam egy fullos programot, hogy kipróbálhassam. Szerintem kb. 0,1 másodperces késés tapasztalható. Úgy tűnik azonban, hogy ez független a használt modulok méretétől, mert más programok közötti váltás esetén is ekkora mértékű késést tapasztaltam (120-as tempó esetén kevesebb 1/16-nál). Majd kipróbálom mikrokapcsoló csere után is.
Nekem egy Behringer v-ampire 1200h fej van ami majdnem v-amp, csak ez fej az meg multi. A fej is tud elég dúrván késni, de a sokadik próbálkozás után jöttem rá a megoldására. Az a lényeg, hogy amit váltani akarok a két beállításon ugyan az az erősítőmodel legyen. Így van a tiszta csatornám ami nem a legtisztább, hanem egy pici crunch van benne totál minimális gainnel is. Más megoldás nincs rá nállam. Digitechnél is megér egy próbát hasonló módon.
rp7, rp14d, gnx3000 - egyiknél sem volt ilyen gondom.
rp7-ből épp a harmadikat használom jelenleg. ezt a cuccot pont nekem találták ki.
kurva gyorsan és egyszerűen nagyon fasza hangzást lehet kihozni belőle - csak kell hozzá egy fasza csöves erősítő. vagy 10 évig vox ac30-cal használtam, most engl e440-nel. ezekkel a cucokkal jobban szól mint a gt10. gt10-em is van, de azt vonalból használom egy dynacord rendszeren - azon viszont az szól jobban.
A legdurvább hang kihagyást preset váltáskor én a Behringer V-amp2-nél tapasztaltam.
A 2120-nál nekem nem hagyott ki.
Az ex cuccom most Fox-nál van,esetleg ő is nyilatkozhat erről,ha erre jár.
Ez érdekes...nekem a GSP1101 nem akad, vagy én nem veszem észre... V63 verziót használok, úgy állítottam be, hogy a patch váltásnál még át is szólnak az effekt lecsengések egy kicsit.
Nekem volt GSP1101-em, annak preset váltásnál akadt a hang. Meg is untam és váltottam 2120-ra, de ennek is akad váltáskor így csak a stompboxokat használom inkább.
Most meg kipróbáltam a gnx4-et érdekes módon ennek nincs ilyen baja...
De jah,ma már én se vennék 2101-et a szopkodásos programozása miatt.
De egy jó kis 2112/2120 még mindig kéne. Bár van pár dolog,amit hiányolok belőle,és ami számomra hasznos lenne.
Igen,anno beszéltük,hogy ez a gondod volt a tieddel. :)
Nekem nem volt ilyen gondom a 2101-el,legalábbis egyáltalán nem tűnt fel a dolog.
Bár a sima volt először,és az nem sokáig volt meg,utána meg a Limited Edition volt,az meg fullos volt,benne volt a PPC-210-es második S-Disc proci,meg a 3.00-ás szoftver és a 20Mhz-es oszcillátor,semmiféle késés nem volt,pláne hogy az effektek lecsengése átúszott egyik presetből a másikba.
De a sima 2101-nél sem rémlik amúgy semmi késés....
Esetleg azt tudom elképzelni,hogy a te 2101-ed még a régebbi,ahol 10Mhz-es kristály oszcillátor van a vezérlőchiphez,később ez 20Mhz-es lett. Esetleg ez is okozhatta a lassú váltást.
De amúgy a régi 10-eseket fel lehet húzni 20Mhz-re,én is csináltam már ilyet.
Itt van,hogy mikortól volt a 20Mhz:
LINK
Nekem is volt 4db Digitech cuccom,2101ST,2101LE,2120 VGS meg GNX-3,de egyiknél sem emlékszem ilyen késedelmes váltásra.mindegyik egész jó cucc volt,hangilag mondjuk a GNX jócskán alul maradt a többihez képest,viszont abban meg a 8 sávos rögzítő volt jóság.
Lehet hogy nem kerek 1 másodperc, csak 0,78 mondjuk. :) Hát igen, fura elgondolás ez a Digitechtől. Főleg, hogy maga az effekt elég jó hangokat produkál. Nem értem, miért cseszik el ilyen gikszerrel... Nekem volt RP-20 -am, azon sem volt ilyen jelenség, pedig jóval régebbi. Otthon gyakorolni jó, koncertre esetleg a "stompbox" módban. Én második effektként használom, tartalékként, és gyakorlásra. A fő cucc egy GSP1101...
1 másodperc?
Az iszonyú sok! Nem csak színpadon,hanem akárhol.
Nekem volt GNX-3-am,de nem emlékszem ilyesmi jelenségre,érdekes,hogyha a 3000-nél,ami őjabb,ott meg van ilyen.
Nekem van egy GNX3000-esem. A váltáskor van kb 1 másodperc szünet. Szerintem színpadi körülmények között zavaró lehet, ha "patch" módban használod. Én ilyenkor "stompbox" módban használom, azaz mintha kispedálok lennének egymás mellett. két csatornás a cucc, szóval az egyik pedál ilyenkor az "erősítő" csatornáját váltja. Úgy nincs szünet váltáskor. A Wah pedálja szerintem használható, bár én nem vagyok mérvadó, mert pl. a crybaby féle hangot sosem szerettem. Van benne loop funkció, de az a külső hangforrásról vesz fel (pl. mp3 lejátszó)
Sziasztok! Ha valakinek van GNX3000-e: azt olvastam, hogy a beállításváltások között észrevehető holtidő vagy késés van. Ezt hogy kell elképzelni, mennyire zavaró ez?
Ebben a típusban looper nincsen csak delay, jól tudom? A wah pedálja mennyire használható? Köszi!
Jóvanna, de ha már valaki megköti az évszázad üzletét, és egy kvázi csöves torzítóért odaad egy zseniálisan jó előfokot, tegye már meg, hogy vatta új csöveket rak bele, meg úgy általában, a torzító piaci árának összegéért először rendbe is rakatja, kicserélteti az összes kondit, potit, memória elemet, beleteszi a legfrissebb procit, dual S discet, mert ha bukta, akkor legyen már kurva nagy.
"(Gyengébbek kedvéért megjegyezném, hogy az elfeketedett elektroncső nem számít sem újnak, sem alig használtnak... )"
Én meg had jegyezzem meg, hogy a getter "feketesége" sok esetben nem a cső elhasználódására utal. Van egy jó pár csövem, ami soha nem volt használva tehát "új" és fekete a gettere.Sőt 100db-os kartonban volt kb40db ami feketébb volt, mint a többi. Ez a gyártás során felrakott "tükrös réteg", ami azt a célt szolgálja, hogy miután kiszivattyúzták belőle a levegőt a még esetlegesen bennmaradt szennyeződéseket, gázokat megkösse. Persze az anódpárolgásból kialakult dolgokat is ez köti meg. Úgyhogy ebből nehéz azt mondani, hogy ez egy agyonhasznált cső, mert fekete a getter...Bocs, hogy leírtam, de ezt anno én sem értettem.
Ráadásul árfekvésben is igen távol áll a két cucc.
Tavaly egy db Demonizer volt itt a fórumon, Csumpika kolléga adta el, 35000 Ft-ért.
Az mondjuk jó ár volt érte, de olyan 40-45 magasságánál többet nem nagyon tud.
Egy totál hibátlan 2120 jóárúsítva is alaphangon 75000, beszámítás nélkül.
Szóval a kolléga ha boltolni akar kénytelen lesz a zsebébe nyúlni, egy 40000 mélységig minimum.