Lenne valakinek kapcsolási rajza a Control One vezérlőpedálhoz? Valami nem kerek nálam a külső exp. pedál körül. Lehet, hogy teljesen más feszültséggel operál, mint a fejegységen lévő külső exp. pedál csatlakozó? A fejegység rajza szerint a csatlakozó "tip" pontja egy 10k ellenálláson keresztül van +5V-ra húzva, ezt a pontot húzza a föld felé a pedálban lévő poti. Egy 10k külső ellenállással a poti helyén szépen beáll a 2,5V feszültség, tehát a rajz nem hazudik. Ugyanezt a 10k ellenállást a Control One külső exp pedál bemenetére kötve az 5V leesik 0,5V alá. Na ehhez kellene egy rajz. Esetleg valaki meg tudná mérni a saját pedálját ugyanezzel a metódussal?
Valószínűleg van a 2120-ban is egy gombelem (vagy másfajta elem) ami lemerült és cserélni kellene. Hasonló cuccokon a merülő elem szokott ilyesmi problémákat okozni.
Ha nem a legutolsó szoftver van a cuccba, akkor egy frissítéssel is érdemes próbálkozni.
2120-am tegnap este folyamán befagyott, vagy nem tudom mit csinált. És úgy maradt.
Pedállal akartam presetet váltani. Majd a pedálon ennek eredményére csak a szoftver verzió számot írja.
Kijelzőn 2 kép váltogatta egymást.( 2120 Artist 2.01 ----> Store prg to: 2.01) Az effektkör képből hiányoztak elemek. A midi csatlakozó ikon végig világít, ha le van húzva a pedál, ha nincs.
Majd kb 5 perc elteltével egy kisebb kattanást hallatva észhez tért az 50. presetnél.
Vissza akartam tekerni az első presethez megnézni, hogy a preseteim legalább kinullázódtak-e....
Túlszaladt... 100. presetnél befagyott. Majd azóta csak azt mutatja, hogy store prg to:3 2.01
Az effektképből csak az előfokrészek nem világítanak.
Jelszint jelző se csinált semmit és a preset számok se világítottak.
Gondolom azt mondanom sem kell, hogy tekerésre nyomogatásra nem reagált semmit. Kikapcsoltam, áramtalanítottam, kihúztam belőle midnent. Eredménytelenül.
Van videó a produkciójáról.
Volna itt olyan szaki, akinek elküldhetném a videót. Hátha tud rá mondani valamit, hogy ez most mégis MI?
Ide nem tudom, hogy lehet videót feltölteni. Youtube-al meg nem akarok szenvedni.
Ezzel a Wah dologgal én is szoptam.
Én ha egy patchet kezdek, azzal nyitok, hogy mindent kikapcsolok, utána az assign menüben minden hozzárendelést kikapcsolok, mikor a hangerő pedál funkció is kikapcsol, akkor mentek egyet, és onnan kezdem építeni a patchet. Így sikerült megoldanom a wah beállítást.
Nem mondom, hogy egyszerű, de megoldható kis molyolással.
Csövet csak melegítésre használom, mondjuk csövi drájvok nem jönnek be.
A wah-t egy istennek nem akarja az expressionhoz rendelni. Vagy volume, vagy semmi. X)
Meg még pár apróság, de szépen lassan kitisztul...
Zajzárat nem használom, hadd búgjon - vagy tényleg el kell találni,
hova pozícionálja az ember és és milyen formában. :)
Merengések:
1- Minden programhoz automatikusan expression+volume tartozik.
Ha bekapcsolom a wah-t, akkor is csak egy wah+volume kombináció lesz.
Ez miafákk? Próbáltam globálban kikapcsolni az Exp1-et, de semmi hatás.
2- Az miért van ha belépek egy patchbe szerkeszteni, akkor változó,
hogy mennyi modulációst adhatok hozzá? Van ahol 1, van ahol 4.
Hmmm....hát....én sose használtam zajszűrőt,ha zajos cuccom volt (egy JCM900 SLX),akkor inkább megváltam tőle. :))
Most meg elég fasza zajtalan a cuccom.
De ha jó zajszűrőt kéne ajánlani,akkor az ISP Decimator-t nagyon szokták dicsérni.
Egyébként azt kéne kideríteni,hogy miből alakul ki az a búgás nálad. Lehet ez akár egy leszakadt földelő vezeték,régi és elhasználódott táp elkó,vagy akár a 2120-ad és az erősítő között kialakuló földhurok is.
Egyébként önmagában is búg? Ha pl egy fülest dugsz a Loop Send-be,és a Send Levelt a megfelelő értékre állítod,akkor is hallani búgást?
Vagy ha egy olyan erősítőre kötöd rá,ami kettős földelésű (ergo nincs a hálózati csatlakozóján földelő érintkező,pl. házimozi erősítő,vagy ilyesmi),akkor is búg?
Ha a gitárt kihúzod az inputból,akkor is búg? Ha a level szinteket a két kis potival vagy akár a menüben jól feltekered,akkor változik a búgás jellege,hangereje?
Ha csak a 2120 előfokából (Loop Send) mész ki egy másik erősítőre,akkor búg-e,és ha igen,akkor ugyanolyan erősen? Esetleg ha egy másik előfokkal,szóval nem a sajátjával,megküldöd a 2120 effekt részét (szóval a loop returnba csatlakozol az előfokkal),akkor is búg?
Sziasztok! Most hoztam el a Digitech Gsp 2101-emet a szerelotol mert végül mégsem tudta megjavítani. Nem tud valaki véletlen valami jó szerelot? A probléma meg mindig ugyanaz; egy ideig működik aztán nem lehet tovább váltani és kínai karaktereket hoz. Előre is köszi!
Sikerült visszaforrasztani.
Vissza lett hajlítgatva a lemez.
Tökéletesen megy most már. 0 - 127 ig úgy hogy alatta van a gumibak is a pedálnak.
Remélem most már nem lesznek technikai gondjaim vele egy jó darabig.
Ezzel meg mi a rák történhetett, hogy így eltekeredett?
Nos, én két hete szedtem szét kb a C1-t és büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, annak a tattó lemezkének tök egyenesen kell állnia.
Konkrétan merőlegesen a pedál aljára, ha érted, hogy mondom. Tehát oldalirányú görbület nincsen benne.
A visszaforrasztás sem nagy ügy.
Mondjuk ha nincsen hegyes végű pákád, amivel nyákot szoktak forrasztani, akkor tényleg ne fogj hozzá.
Igen,úgy rémlik mintha az enyémben egyenesen állt volna az a lemez....
Az mondjuk mindenképpen igaz,hogy a pedál házán sikálnia nem szabadna annak a lemeznek,mindenképpen úgy kéne belőni visszahajlítgatással,hogy akadálymentesen tudjon mozogni a teljesn mozgástartományban.
A led helyzetére az enyémben már nem emlékszem,de gondolom valóban az lenne az ideális,ha pont az optika vonalában mozogna a led.
Az elforgatásra nem tudok mit mondani,elvileg teljesen szemből látja az optika legjobban a led fényét,de az a kérdés,hogy legjobban kell-e látnia neki? :D
A fekete vezetéket visszaforrasztani szerintem nem egy agysebészet,elvileg azon a kis panelen csak ennek a két vezetéknek a helye van,más nem. De persze ha nem érzel elég elhivatottságot magadban a művelethez,akkor bízd valami forrasztásban járatos személyre.
Hát a megforrasztást nem vállaltam be. De lefotóztam az uralkodó állapotokat.
Szerintem annak a lemeznek úgy kéne állnia, hogy teljesen egyenes, hogy a led pont az optika előtt van. Ahhoz képest eléggé mellette helyezkedik el. Ráadásul a pedál mozgatása közben oldalirányban is mozog meg mert ráfekszik a pedál házára az elhajlás miatt.
Egyébként az a kis panel, amin elhelyezkedik a led, az is mintha el lenne forgatva 45fokkal.
Szerintem ezt lehet érdemes lenne visszahajtogatni mert nehezen hiszem el, hoyg ez így korrekt, hogy xyz tengely irányokban mozog a led.
Ha megvan,hogy honnan esett le az a vezeték,és tudsz forrasztani egy kicsit,akkor rajta,forraszd meg.
Azt a lemez visszahajlítani.....hát nem tudom,az lenne a lényeg,hogy az optika két egysége közel legyen egymáshoz a lenyomáskor,és ugyanabban a vonalban távolodjon tőle az exp. pedál felengedésekor.
Nah itt ülök a cucc felett a próbateremben.
1. A pedálhoz rögzített lemez el van hajlítgatva. Már csiszolta az áramkör panelt. Vagy mi ez.
2. A hiba forrása, hogy a fekete kábel leesett a helyéről.
Nah ilyenkor ki a teendő? Hajlítgassam vissza a lemezt?
Merjem magam visszaforrasztani vagy vigyem szakihoz?
Megnéztem a sematikus rajzát,valóban nem relé,hanem egy tranzisztoros kapcsoló van benne a bypassnál.
De egyébként kapcsolja az erősítőd csatornáját,vagy nem? Szerintem azon próbáld ki először is.
Az a 35-50 ohm szerintem normális,mivel hogy tranyó kapcsol,nem fogsz tudni teljesen nullát mérni ott összezáráskor.
Ha van a műszereden szakadásvizsgáló,akkor sípol az összezárt helyzetnél?
A FActory resettel kezdtem.
A bypas pedál programozását kinéztem az angol manualból, be is állítottam, mégsem működik. Mondom, a jack dugót mérem ohmmérővel, a szakadásnál simán szakadás, mikor össze kéne zárnia, valami 35-50 Ohm közti ellenállást mérek rajta. Ja, és nem nagyon hallor benne relé kattanást. Mintha valami elektronikus kapcsolás lenne.
A bypass gombnak 6 féle beállítása van:
Mindegyik féle beállításban a relés jack kimeneten történik a váltás,kivéve az 5-ös módot,abban az esetben a MIDI csatlakozón át küld a cucc egy megfelelő midi üzenetet.
1. mód: pillanatkapcsolós mód,addig van kontakt a jacken,amíg nyomod a pedált.A led polarítása normál.
2. mód: ugyanaz mint az 1-es,de a led polarítása fordított.
3. mód: On/Off kapcsolós mód,a led polarítása normál.
4. mód: Ugyanaz mint a 3-as,de a led polarítása fordított.
5. mód: ugyanaz,mint a 3-as,de itt a MIDI portot használja kimenetként.A led normál polarítású alapból.
6. mód: a jack kimenetet és a MIDI kimenetet is használja,a jack az 1-es mód szerint működik,a MIDI kimenet pedig az 5-ös mód szerint.
Hogy hogyan tudod az egyes módokat váltani,arról később.
Most a beállítás módokról: ezek két gomb együttes lenyomásával jönnek elő,a MODE gomb+valami. Íme:
1. MODE+1.pedál=a bal oldali expression midi szabályzó értékének beállítása
2. MODE+2.pedál=a jobb oldali expression midi szabályzó értékének beállítása
3. MODE+3.pedál=az átengedés (bypass)szabályzó értékének beállítása (a bypass 5. és 6. módjánál).
4. MODE+4.pedál=az effekt szabályzók beállítása
5. MODE+5.pedál=különféle paraméterek beállítása
6. MODE+6.gomb=ezzel egy külső midi tárolóeszközre lehet kiküldeni az X-15 összes paraméterét,beállítását.
Az 5.almódban (MODE+5.pedál) belül több állítási lehetőség is van.Ezek között a BYPASS gombbal lehet váltani.Az állítási lehetőségek a következők_
S = ez a fő midi rendszer csatorna száma (midi csatorna) 1-16-ig.
L = ez a bal oldali expression által használt midi csatorna 1-16-ig.
r = ez a jobb oldali expression által használt midi csatorna,1-16-ig.
b = itt lehet állítani a fent említett bypass módokat 1-6-ig.
y = ez az összekötő mód ki-be kapcsolása (0-1 között).Ha be van kapcsolva,akkor a MIDI OUT egyszoftverrel szimulált MIDI THRU portként viselkedik (vagyis az jelenik meg rajta,ami a MIDI IN-re beérkező midi jel),ha ki van kapcsolva,akkor simán az X15 generálja a kiküldött midi adatokat.
d = a midi üzenetek közti késleltetés beállítása,0-15-ig.Ez 0-600ms-ig való késlltetést tesz lehetővé.Kezdeti érték 2 (80ms).Ezzel megakadályozható a midi bufferek túlterhelése,és így az adat túlcsordulás.
Bármely megváltoztatott paraméter mentéséhez a MODE gombot kell megnyomni.
Gyári újraindítás (factory reset):egyszerre nyomni az UP,a 2-es és az 5-ös pedálokat.
"Ha patch módból átváltok manual módba, akkor ugye a kapcsolókat beállítom egy egy funkcióhoz. Visszaváltok patch módba, váltok patchet, majd manual módba váltok, minden gomb, amit bekapcsolva hagytam az előző patchnál azonnal bekapcsolt állapotba vált. Nem tudom jobban elmagyarázni. "
Na ezt most direkt kipróbáltam,ha pl. az 1-es preseten vagyok preset módban,és átlépek effekt módba,aztán kiválasztom mondjuk a 4,5,7,8-as kapcsolókat (ezek ledjei világítanak),aztán visszalépek preset módba,átlépek mondjuk a 2-es,3-as,vagy akármelyik presetre,ha újra visszamegyek effekt módba,akkor ugyanúgy a 4,5,7,8-as pedálok vannak bekapcsolva.
Szerintem csinálj egy factory resetet a pedálon,első körben!
Baromi sok bajom va.
Ha patch módból átváltok manual módba, akkor ugye a kapcsolókat beállítom egy egy funkcióhoz. Visszaváltok patch módba, váltok patchet, majd manual módba váltok, minden gomb, amit bekapcsolva hagytam az előző patchnál azonnal bekapcsolt állapotba vált. Nem tudom jobban elmagyarázni.
A bypass kapcsolóval is szopok, ugyanis beállítottam, on/off funkcióra, de nem vezérli a fejet.
Ha beledugok egy jack kábelt, szakadást jelez, ha lenyomom, akkor valami nagyon pici ellenállást, tehát elvileg "kapcsol" de mégsem vezérli a fejet, amit egy sima kapcsolás/szakadás lábkapcsolóval vezérlek.
A két expression pedál programozása meg teljes sötét folt.
Szóval, ha nem lesz manual, eladom a francba az egészet, mert ezzel így semmire nem megyek.
Jajja néztem azt is, mert szétkaptam.
Hát nem tudom. Ez az X-15 nem azt hozza eddig, amit vártam. Illetve kéne nagyon nagyon az a magyar nyelvű kezelési. Mert nagyon szopó ágon vagyok vele.
Igen, gondoltam már, hogy valami hozzáértő emberkével átnézetem.
Amúgy kívül-belül tip-top állapotban van. Ez a darab konkrétan 97 augusztusában készült. :)
Nekem is egy tucat csövi és megannyi analóg és digitális effektem volt már, de ez dobogós helyezett.
A búgás szerintem lehet azért is, mert a tápban a puffer kondik kezdenek elfáradni.
Mert ugye nem mai gyerekek ezek, és a csöves rész pont olyan bennük, mint bármi csöves erőlködőben, nem csak dísznek van bennük a cső. De mondjuk ennek a gyógyítása nem hiszem, hogy nagyon zsebbevágó kérdés lehetne.
Ráadásul ez még annak a kornak a gyermeke, mikor javítható dolgokat gyártottak, és olyan cucc, amit érdemes is javíttatni, mert egyébként kurva jó.
Én legalábbis sok próbálkozás után nem nagyon tudok olyan cuccot, amire lecserélném a 2120-t.
(Legalábbis abból a pénzből, amit rá tudok szánni ilyen dolgokra.)
Én most cseréltem kapcsolókat a c1-ben és néztem is, egy papír karámban egy foto led. Egy másik meg egy pirinyó nyákon, ami a pedálról lenyúló lemezre van forrasztva két pöttyel. Dobtam is el az agyamat, micsoda instabil megoldás. Lehet, az a két vékonyka drót szakadhatott meg a kollégánál, ami a pici nyákhoz megy, az csinálhat ilyet.
Én egyébként, ha már szét volt szedve. kis melegtakony pisztolyos ragasztóval rásegítettem a panel rögzítésére ott a pedál lemezke végén.
De egy szó mint száz, eléggé necces megoldásnak ítéltem így első blikkre.
Esetleg arra vigyázz,hogy a pedál kijelzőjének kivezetés lábait meg ne törd,meg úgy alapból óvatosan azért. :)
Úgy emlékszem,hogy a C1-ban fotórezisztor+led van az expression résznél,és egy kis kartonból csinált "karám" van a panelen,ami a fals fény bejutását hivatott megakadályozni.Erre a kis karámra vigyázz azért,le ne törd.
De remélem hogy nem keverem valami másik expressionnal,amit láttam......tudom,hogy valamiben,talán a GNX-3-ban láttam másmilyet is,ott egy közelítés szenzor volt ha minden igaz.
lehet vasárnap szétkapom a pedált és kitakarítom, mert egyébként mikor megvettem az exp pedál alatt még pókhálót is bőven találtam, meg elég retkes volt a drága.
Jövőhéten jön meg a kombóm, azzal fogom belőni én is.
A másik két gitáros saját kombójukon szóltak effektek nélkül, én meg
mentem vonalból egy keverő-erősítőbe. ...éés így is atom volt.
Majd megnézem konkrétan milyen beállítás volt, de mindegyik esetben egy clean-warm tubéra raktam analóg drájvot és warm-sustain EQ-t.
Vannak logikátlan és idegesítő dolgok a menüben, de a szand a lényeg.
Na meg hogy búg... ezzel meglátom tok-e még valamit kezdeni.
A midi ikon a kijelzőn az normális,elvileg mindig ott van az ikon,ha a cucc bármilyen bejövő vezérlőjelet vesz,akár a C1 felől,akár egy midi pedál vagy egyéb midi eszköz felől.
A C1 is lényegében egyfajta midi pedál szerűség,csak nem a szabványos midi interface-n kommunikál.
Valószínű akkor hogy az expressionodnál lehet valami bibi,esetleg ha van rá lehetőséged,akkor próbáld meg valami másik (midi) pedállal meg expressionozni a kicsikét,hogy annál is visszaugrik-e 127-re.
Elvileg optikai elvű az expression,szóval lehet hogy valami légyszar bezavar az optikának,nem tudom.
Azért lenne jó valami másik cuccal is kipróbálni a fejegységet,hogy biztosan nem-e abban van valami hiba/elállítódás,és ki lehessen zárni a hiba lehetőségek közül.
én csak annyit mondanék, hogy 2112 kellemes csalódás.
Pár napja kaptam meg. Elsőnek fejhallgatóval próbálgattam és hát...
eléggé cérna volt. Aztán jött h péntek este fellépés, rákötöttem itthon a 2.1 pc cuccra.
kikevertem pár tiszta és drájvos hangszínt, lesz-ami-lesz alapon.
Viszont élőben kib***ot jól szólt.
Persze így is volt a drájvok közt papír hangzású, de volt ami atomkirályul szólt.
Ahogy mozgattam minden értéknél vissza ugrott 127re. mozgatás közben is, de érzékelte, hogy merre mozgatom, csak ahogy mozdult egy értéket vissza is ugrott 127re.
Mindezt ilyen másodperc tizedrésze alatt.
Factory reset után is maradt ez az állapot.
Egyébként mozgatás közben a fejegységen a "midi ikon" mindig felvillant.
Nem tudom, hoyg azt normál állapotban is csinálta-e.
De azóta még nem találkoztam a 99999999999999999 pedálkijelző állapottal.
bár amilyen ideges lettem, ott hagytama ..csába és inkább hazajöttem.
És a factory reset után a C1 hogyan viselkedik? Úgy mint régen,vagy úgy,mint a képen?
Egyébként a kép alapján olyan,mintha "túlcsordult" volna a pedál vezérlő IC-je,és ez okozta volna a gubancot,de ez csak feltételezés.
Az is érdekes,hogy írod,hogy ment az expressionnal a 0-127-ig tartó intervallum,de amikor elengedted a pedált,visszaállt 127-re....
Lehet hogy tényleg valami baja van.
Mindenesetre egy kiadós factory reset után illene normálisan működnie.
A mai estémet a control one expressionjének a kalibrálására szántam.... Kár volt.
A manualt olvasva annyit írnak, hogy bekapcsoláskor automatikusan kalibrálódik, amit persze nem értek, hogy hogyan hiszen ha nem mozgatom a pedál honnan fogja tudni a mozgás terét???? Nah mindegy ...
(5. The Expression pedal is set from the factory to control at least one parameter in almost every program in the 2120 VGS. Try it in
each new Program to find out what it does. •The 2120 VGS will automatically calibrate the 2120 FC when connection is made.)
Aztán (Raul) az ötleted alapján felbuzdulva a midiknél próbáltam valamit alkotni. Hát sikerült is.
Beléptem az Utilities menübe. Nézegettem, hyog mik vannak benne, nem is igazán állítottam semmit, maximum véletlen.
Miután kiléptem az expression pedál teljesen meghülyült.
MIkor mozgattam ugráltak a számok 0-127 között, de amit megállítottam a pedált egyből visszaugrik 127re. Magyarul nem csinál semmit csak maxon van.
Most ennek mi lehet az oka?
Esetleg véglegesen meghalt az expressionje?
Jah meg olyat is csinált, hogy megynomtam egy gombot a pedálon és a kijelzőn ez jelent meg:
ezzel a mozdulattal befagyott. Akármit nyomtam a fejegységen vagy a pedálon nem reagált.
A végén kénytelen voltam a factory resethez folyamodni, de az expression nem javult.
Sziasztok! Van egy RP 55-ösöm, de nincs magyar nyelvű leírásom és a dobgép részét nem tudom beállítani. Ehhez kérem a segítségeteket. Előre is köszönöm!
Szerintem ha lenne ilyen v3-as szoftver,akkor Dieter Watcher tudna róla,ő az európai Digitech guru.
Ha tudna ilyenről,akkor pedig mind a honlapján,mind az ebay hirdetéseibe elérhető lenne ilyen upgrade.
A nem hivatalos upgrade-t pedig nem nagyon tudom elképzelni egy ilyen komplex cuccnál.
ti tudtok valamit a 2120 V3 chippelésről?
Hallottam valami ilyesmit, hogy van új chip, ami javítja a zajzárat meg pár dolgot...
valakinek valami infó róla?
Pedig egyszerű, emlékeim szerint.
Mindegyik gombnak több állapota van.
Amelyik piros, az vesz fel, a zöldek pedig lejátszanak.
Amikor elindítod a felvételt, akkor az előző sávot mindig zöldre állítod.
Asszem nyolc sáv lehet + dob.
Sok éve volt nekem egy GNX4. Tipikus digitekk: modulációsok szépek, drájvok felejtősek.
Ja hát a gnx 4 nem rossz kis darab. Itthonra vettem, nem is bonyolult darab de a recorder részével, meg a loopolással még nem birkóztam meg egy hét alatt.
Meg a wah pedáljával nem vagyok kibékülve, hogy ha lenyomom a csőrét nem kapcsol ki/be a wah, csak presetenként tudom váltani.
0-127-ig terjed az expression átfogása,a midi szabvány szerint.
Valahogy lehet kalibrálni,a midi menüben emlékeim szerint,de már rég volt. A manualban le van írva a hogyanja.
Nekem is volt ilyen,hogy nem ment le 0-ig,aztán valahogy belőttem.
Valamelyik almenüben,kiírja,hogy nyomd Le teljesen az exp. pedált,aztán gombnyomás (ekkor 0-ra tárolja az állást,aztán a pedált FEL,és újabb gombnyomás,ekkor meg 127-re tárol. Aztán úgy rémlik,mintha az átfogást is lehetett volna állítani a két érték között,tetszőlegesen,de lehet hogy már keverem valamelyik másik 21xx cuccommal. Volt 3db,úgyhogy már kutyulom őket.:D
A GNX-3 és -4 jó cuccok,csak a hangzásuk nem annyira vált be nálam. :P
Meglepő, de 230-on van.
Londonból jött egyébként.
Sőt a tápkábel is EU szabványú.
Nagyon megkímélt darab kívül-belül. Valszeg csak otthon volt használva.
Két noname cső van benne. Lehet kipróbálok egy-ké cserét.
Van itthon EHX, meg vmi orosz katonai. Jó kis J/J-t múltkor odaadtam...
Ha már vezérlő, akkor kérdezném: hogy lehetséges-e a control one exp pedálját calibrálni, mert nekem nagyon nem jó.
Toe up helyzetben nem megy le 0-ra. (2-3 nál megáll, pedig már a gumitámaszokat is kiszedtem alóla)
Toe down pozícióban pedig 127 a max
A 127 gondolom a max, de a whammynál zavaró, hoyg nem megy le 0ra.
Esetleg valami holtjátékot lehet neki adni?
Korábban mintha olvastam volna a manualban (2120), hogy kalibrálás van, de most nem találom.
Lehet csak álmodtam.
Jah és sikerült beházasítanom egy GNX4-et.
Esetleg van olyan aki jártas, benne és tudna segíteni, mert hiába csinálom azt amit a manual ír nem jönnek össze dolgok.
Mp3-t raktama cf kártyára, de sehogy nem tudom lejátszani.
Protrack plus-t használta valaki?
Lehet valamilyen programmal dobtémákat írni, amit rátennék a GNXre és rájátszanék?
Digitech RP7-re keresek lábkapcsoló műanyag gombot, 2db-ot.
Arról van szó,amit lábbal nyomkodunk és csak bepattanik a helyére.
Ha valakinek van elfekvő eladó darabja, vagy tud beszerzési forrást, kérem ne tartsa magában :)
Nézd meg a 2120 manualját,ott láthatod a blokk diagramot,hogy melyik részegység melyik után következik a jelútban.A torzító rész pont a loop return után következik,míg a 2101-nél előtte van.
Sajna ez ilyen,a 2120 torzítójával nem tudod a fejed előfokát boostolni.
A Digitech előfoka és a saját erősítőd előfoka között pl. úgy válthatsz,hogy beiktatsz egy útválasztó pedált a jelútba.Ebben az esetben az útválasztó pedállal döntöd el,hogy az erősítőd inputjába a gitárodról érkező jel jusson-e,vagy a Digitech előfokáról,a 2120 loop sendjéből érkező jel.
Bár ilyenkor a gitárod jelét is meg kell osztanod,hogy egyszerre menjen a Digitech Inputjába,meg az útválasztóba is. Ha csak simán egy Y kábellel megosztod a gitár jelét,az nem biztos hogy jó lesz,bár próba szerencse. De ide igazából kéne egy splitter,ami elosztja a gitárod jelét.
Zajzárral én emlékeim szerint sokat nem tököltem,mert nem nagyon használtam. Egyrészt pont azért,mert az egy nem túl jól eltalált egység benne. Nem lehet igazán optimálisan beállítani,hogy ne vágja le a hangok végét,de ugyanakkor érzékeny maradjon és ne jusson be zaj. Ez a része nem a legjobb.
Bocs az offért, de a vevő b***t szólni hogy mégse veszik meg én meg lezsíroztam egy bizniszt úgyhogy:
SOS SOS SOS
AKCIÓ CSAK HOLNAP ESTIG!!!!!!!!!!!!!!!
Ár:75ezer HA PÉNTEK ESTIG LECSAPSZ RÁ HÉTVÉGÉN PESTEN ÁTVEHETŐ SZEMÉLYESEN
Eladó Digitech GSP 1101 (előfok és multieffekt processzor ) Dobozában, CD-vel, Papírjaival...
Még a fólia is rajta van. Karcmentes. Csak van egy szépséghibája.
Szépséghibája, hogy a nagy potméter KUPAK-ja törött/repedt ( nem a potméter hanem csak a KUPAKja, hazsnálhatóságot nem befolyásol, meg van ragasztva, szinte észrevehetetlen.)
Tökéletesen működik, csak esztétikai hiba.
Képek és több info e-mailben.
110V!!
USA-ból lett hozatva- Jár hozzá AJÁNDÉKBA!!!! 2db különböző méretű trafó.( egy 100wattos és egy 200 wattos, a kettő együtt több mint 10 ezerbe került)
Ár:75ezer a 2 trafóval.
Helyileg Debrecenben kipróbálható.
Személyes átvétel Pesten is megoldható.
Érdeklődni : tom_morello_dirtbike kukac hotmail.com
Vagy telefonszám a nevem alatt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beszámítok. / csere (Csere ár 90ezer
-Booster vagy overdrive pedal ( boss/ artec gagyi vacak nem érdekel)
-Digitech GNX3
GNX4
gnx3000-t
-LTD H-202 (ZÖld), vagy más ESP/LTD ami nem Lespaul forma
- Normális szuperstrat, SG , Telecaster, vagy zöld gitárok előnyben.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De amint lentebb írtátok hogy a loop után vannak a torzítók az elszomorított
eddig azt hittem ha adok rá egy kis overdriveot az a fejem előtt lesz, most már értem miért volt furcsa a hangja..., de még anélkül is elhal, na mindegy tuti a zajzár beállíásom szar.
a lényeg nekem, hogy a 2 előfokot tudjam váltani, mert a fejem csak torzat tud vagy kevésbé torzat, de mivel nem használok hozzá lábkapcsolót inkább csak az előbbit tudja. még a 2120ba akarok új torz hangokat kikeverni, hogy válthassak kettő között
De a kis overdrivos boostolás jó lett volna ha a loopja elé kerül és nem mögé :(
Ja és ezzel a bekötéssel, melyik zajzár a legjobb hozzá? Csak mert láttam, hoyg van cső előtt cső után meg hasonlók és most én ezt nemvágom, hoyg akkor melyiket lenne érdemesebb
Az hozzátartozik a dologhoz,hogy főleg a 2101-emet használtam ezekben az ott leírt konfigokban,de azért a 2120-at is.
Ahogy írtam is,főleg az 1-es konfigot használtam,tehát a 21xx dolgait az inputtól a loop sendig,nem használtam,csak mint effektprocesszor üzemelt a cucc.
Ez így nézett ki:
gitár-->erősítő input-->erősítő loop sendből-->2120 loop returnbe-->2120 főkimenetből-->erősítő loop returnba-->erősítő kimenet,láda. A torzítókat természetesen Bypass-ra kellett tenni a 2120-ban.
A másik fajta bekötést (2-es) csak akkor használd,ha mindenképpen használni akarod az erősítőd inputja ELŐTT a 2120 kompresszorát és WAH-ját.
Ebben az esetben a bekötés:
gitár-->2120 input-->2120 loop sendből-->erősítő input-->erősítő loop sendből-->2120 loop return-->2120 főkimenetből-->erősítő loop return-->erősítő kimenet,láda.
A legegyszerűbb bekötés,amikor az erősítődet csak mint végfokot használod: gitár-->2120 input-->2120 főkimenetből-->erősítő loop return-->erősítő kimenet,láda.
nem tudom, már lehet a kettő ugyanaz amit leírtam, meg bekötögetésnél nagy sürgés forgás volt körülöttem nem tudom pontosan, de az utóbbi biztosabb, mert 1101 et tuti így kellett bekötni.
Van, hogy teljesen normálisan működik, aztán kínai karaktereket jelenít meg és nem lehet tovább kapcsolni, csak azt írja ki, hogy kapcsoljam ki és kapcsoljam be újra. Már ki lett cserélve a chipszett és most a RAM is, de nem az a hiba...
Egyébként loop szempontjávól a 2101 jobb,mint a 2112/2120,máshol van a jelútban a loop is.
A 2101-ben pl. a torzító rész rendesen a loop előtt van,a 2112/2120-nál meg UTÁNA!
A 2101 lényegében egy csöves előfok és egy sztereó effekt proci egybeépítve,és a loop a kettő között helyezkedik el.
A 2112/2120-nál meg én a Digitech helyében egy fokozattal hátrébb tettem volna a loopot,a torzítók mögé,és a digitális effekt szekció elé.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a gyors segítséget! Megvettem a Lomexben az SRAM-ot, de mint kiderült a szerelő szerint processzor baja lehet... Tudnátok esetleg abban még segíteni, hogy ilyet lehet találok a 2101-emhez?
Nekem már csak oylan problémám van, hoyg az external loopot hazsnálva (magyarul a fejem előfokját hallom) olyan erőtlennek és recsegősnek tűnik a hangja. mintha elhalna vagy nemtudom de furcsa még a fülemnek.
A zajzárat se sikerül beállítanom, túl sokat szed le a hangból. hamar lezár, kipengetések végét lecsapja, sehogy nem sikerül megoldanom. ha meg igen akkor meg zúg mint az állat a szünetekben.
tudtok valami tanácsot, hoyg mi lehet az erőtlen hang oka?
meg valami korrekt zajzár beállítást.
laney aor-t használok vele, ( effekt loopra kötött cuccok nélkül nem egy zajos erősítő kitekerve, de loopra kötött dolgokkal nagyon sistereg)
Igen,a C1 nagy hibája,hogy egyszerű nyákos mikrokapcsolók vannak benne,amik időnként behalnak,bár pont emiatt egyszerűen be is szerezhető helyette másik,és cserélni sem nehéz.
Ha a C1 túl nagy és nehéz neked,akkor a J12 még nagyobb és még nehezebb. :)
Vagy venni kell egy ilyet,ez ugyan csak 40 presetet tud,és nem látni rajta a preset neveket meg a hangolót sem,de legalább pici és könnyű,és máshoz is használható.