PPC-200 vagy PPC-210,mindkettő jó.
Ugyanarról a cuccról van szó mindkét elnevezésben,csak az egyik nem a 21xx szériához készült,hanem valamelyik rackes Digitech effektprocihoz (a TSR-24-hez).
A PPC kártyához már kell a 20Mhz-es órajel (de ez neked megvan úgy látom),és érdemes hozzá a 3.00 számú utolsó firmware verziót használni.
2101 tényleg kurva jó cucc amúgy,bár sokkal macerásabb a programozása/kezelése,mint a 2112/2120-nak. De mondjuk egyszer kell csak megtanulni. Te meg úgy tudom stúdiózol,neked nem feltétlenül kell a gyor változtathatóság. Ma is sok stúdióban használnak külföldön is 21xx cuccokat.
Pár hónapja volt itt hirdetve (Bumerka nevű srác hirdette),az én ex-2101 Limited Editionom. Azt hiszem 100e-ért hirdette Control One-al. Na az egy kurva jó darab! A Limited Editionokban benne van gyárilag a PPC kártya,és az én exemben ráadásul a 3.00-ás szoftver hasított.Imádtam,de aztán lett 2120-am,ami még jobban bejött,és abban alapból ott a Dual S-Disc,nem kell kártyázni. 2.11-es szoftver kell rá,oszt boldogság van.
Viszont a 2101 jobban használható kizárólag effekt procinak. A loopja is máshol helyezkedik el a jelútban (ami az effektproci rész bemenete),mint a 2120-nak. A 2101 lényegében egy összeépített csöves előfok+sztereó effektproci,a 2120 kicsit más koncepció.
Az alábbi cucc az enyém volt, de megmondom őszintén, nem nagyon tudtam segíteni a kollégának. Nekem valahogy sikerült, de aztán hamarosan beszereztem egy 2120-t, pont azért, mert ehhez lényegesen nagyobb kibernetikai affinitás kell, mint amit én bele tudok tenni a dologba. De a hangja valami zseniális.
Na a probléma megoldva, bár a manualban még egy hangyányi segítség sincs hozzá, de igazából egyszerűen kilogikázható, ha valaki hasonló problémában ütközne akkor nyugodtan írjon rám!:)
Digitech mesterek, kéne egy kis segítség. A napokban hozzájutottam egy igen szép állapotban lévő GSP2101-hez és van egy kis problémám. Minden tökéletesen működik kivéve a Control One lábkapcsoló. A helyzet az, hogy a masinán a 2.00.00.a patch van amitől elvileg az órajel már nem 10 hanem 20MHz-en ketyeg, igen ám de ettől a FootControl programozása nem teljesen stimmel. A kisebbik gond, hogy a kiválasztott program + Link gomb megnyomása+ lábkapcsoló lenyomása módszer nem működik, mert programot hozzárendelni a utilities-en belül is tudok. Deviszont. Paraméter hozzárendelését egyik a manualban található módszerrel nem tudom elvégezni( kijelző a hozzárendelni kívánt paraméteren+ link + lábkapcsoló lenyomása, valamint a hosszabbik módszer se, aminél elvielg a MIDI gomb nyomva tartása során meg kéne jelennie egy Assign CC/FS feliratnak majd elengedve egy Link ablakban kéne találni magam, ehhez képest csak ugrál a kép a kiválasztott paraméter ablaka és a MIDI ablak között) Kis segítség lenne milyen módszer van még arra, hogy paramétert tudjak hozzárendelni egy lábkapcsolóhoz. Gondolom valami olyasmi lesz a megoldás, hogy a gombhoz csak egy CC értéket rendelek hozzá és ahhoz a cc értékhez a változtatni kívánt paramétert hozzárendelem, csak erről nem sok mindent találtam se a manualban se szerte az interwebzen. Szóval ha valaki tudna segíteni azt igazán megköszönném :)
Axe Fx, meg a Digidesign váltaná nálam is a 1101-et.
Ipad-re letöltöttem a digitech ht-6 hardwire hangolót és BESZARÁS, 6 húrt egyszerre tudok hangolni és ez pl. Floydnál annyira egyszűvé teszi a hangolást, hogy nagyon. Minden IOS eszközre ingyen adják.
A 2101 és a 1101 szerintem nem igazán állítható párhuzamba, kivéve a nevüket.
Én próbáltam 2101-et, de az nem mérvadó, mert csak egy óra volt összesen. 2120 volt a kezeim közt, és RP20-asom is volt. Meg több Boss Gt, és Line6 multi. Azokhoz képest a 1101 nagy ugrás. És sokat használom vonalból és a torzított hangjai szerintem baromi jók. Az viszont tény, hogy nekem fél évembe került jó hangzást kikeverni vele. Egyszerűen sok a változó, torzítók, előfokok, hangfalak, stb. De én most nem adnám oda sok mindenért. esetleg egy Axe Fx elgondolkodtatna.
A visszalépés igazából már a kütyü típusából leszűrhető szerintem, mert nem kettessel kezdődik, hanem egyessel... de ez csak az én meglátásom így utólag :D :D
Nekem GNX-3-am volt,a 8 sávos felvevőét imádtam,tök könnyen lehetett vele tök jó dolgokat összehozni,
a torzításáért nem voltam odaáig,mindig benne volt egyfajta zsizsikesség,vagy nem is tudom hogyan nevezzem-
Az effektjeivel kapcsolatban vegyesek az emlékeim,volt ami nagyon jó volt,és volt ami nagyon nem.
A Whammy és a Pitch effektek pl. emlékeim szerint jók voltak,de pl. a Reverb nekem nem tetszett.
A GNX-hez képest a 2120 egy álom,mind hangzásban,mind effektekben.
Gondoltam, h valami ilyesmiről van szó.
A 1101-volt nálam egy hétig kipróbáláson.
Tipikus digitekk: modulációs effektek atomjók, drive és erősítő szimulációkat hagyjuk.
Ugyanez jött le a GNX4-nél is. Mással nem volt dolgom.
Hmm.....nem a Digitech lenne az első,ami bizonyos értelemben visszafelé fejlődik. :))
Nekem volt 2101-em (sima és Limited is),meg 2120-am,és bár 1101-et még nem próbáltam,őszintén szólva már kinézetre sem győz meg igazán a 1101.
Amiket meg olvasok róla,azok szintén nem olyan dolgok,amik miatt ilyet vennék.
A 2120-ból kb. mindenféle hangzás kitekerhető,és mindezt modellezés nélkül teszi,faszán szólós cucc.
Az effektproci része is igencsak fejlett,és viszonylag könnyen használható,beállítható.
És a csöves előfok része is jóféle szerintem.A csövek rendes anódfeszültségen dolgoznak benne.Még a tranyós előfok része is jól használható szerintem.
Nekem ami hiányzott belőle,az az USB hangkártya funkció meg felvételi lehetőség,meg AUX IN,szóval ilyen modern dolgok,amik szobagitározáshoz hasznosak. :D
Ezért adtam el,amúgy nagyon szerettem.
A 1101 már nyilván más világ,cső nélküli modellezős kütyü,igazából nem is gondolnám a 21xx cuccok közvetlen leszármazottjának.
Van Beheinger FCB1010-em, és nem változtatok, csak ha újra kezdeném, akkor másképp csinálnám. Ahhoz külön exp. pedál kellene a 2 pedálos módszerhez. Azonkívük mesa 2 csatit kapcsoltatom, nem tudom ezt tudja -e.
Meg egyszer jelzem, nem változtatok.
Ahhoz túl sok munka van benne.
Jah meg persze a hangolót kitudom rakni, van a pedálon külön hangoló gomb is.
Esetleg a pedál külön nem érdekel? Némi alku is belefér. Már persze ha nincs hozzá pedálod. :) :)
Hát én is csak az effekt részét használom, de az nekem kevés, hogy csak 1 fx-et lehet beállítani 1 presetre.
2120 meg tökéletes lenne, meg kísérletezgetnék annak az előfokával is.
A hangolót is ki tudod tenni a kontrol2-re gondolom.
Most már beálltam a 1101-re és egyre kevésbé előfok, mégis csak MESA-val használom. Meértelek ezzel együtt.
Eladó Digitech GSP 1101 (előfok és multieffekt processzor )+ control2 vezérlőjével Dobozában, CD-vel, Papírjaival...
Még a fólia is rajta van mind a kettőn.
Szépséghibája, hogy a nagy potméter KUPAK-ja törött, de meg van ragasztva.
Tökéletesen működik, csak esztétikai hiba, ami nem is észrevehető.
Képek és több info e-mailben.
USA-ból lett hozatva- Jár hozzá 2db különböző méretű trafó.
Ár:
Fejegység : 85ezer a 2 trafóval.
A Control2 :60ezer (jár hozzá a gyári kábel is ami vagy 8m.)
Egyben 140e.
45e Ft!!
Alku van de ésszel.
Dobozával, tápjával, papírjaival. Szinte karcmentes. Vigyáztam rá.
Tökéletesen működik.
Posta van előre utalással. posta +1200 ft.
Helyileg Debrecenben kipróbálható.
Érdeklődni : tom_morello_dirtbike kukac hotmail.com
Vagy telefonszám a nevem alatt
Sziasztok! Eladó sorba állt a Digitech 2120 Artistom, saját lábkapcsolójával! Akit érdekel keressen meg a laszlo_vajner [kukac] hotmail [pont] com e-mail címen!
GSP2101 és társainál lehetséges, olyat alkotni h lábkapcsolóval váltható , hoyg az erősítő vagy a digitech előfokja szóljon, de persze a beállított effektek maradjanak??
Jah meg egy oylan kérdésem lenne, hogy valaki aki rendelkezik GSP2101 vagy hasonló méretű szépséggel, letudná nekem mérni a homlok magasságát mm pontosan?
Csak, mert ha befér az erősítőm felé lehet elgondolkozok rajta, hogy beszerezzek egyet.
Az is. Illetve a bank, és group váltás baromi macerás. Játék közben nekem nagyon kínlódós dolog, ráadásul, ha egy picit tovább tartod lenyomva a gombot, azonnal hangolóra vált, és elnémul a dolog, szóval tartom, a kezelése egy rémálom, ellenben a hangja baromi jó. Nincsen benne millió fölösleges parasztvakítás, mint az X3L ban, kevés szolgáltatást nyújt, azt viszont magas színvonalon.
Klasszikus történet a miénk. Mikor elváltunk jöttem rá, mennyire jó is volt, a hibái ellenére, és most vissza akarom szerezni.
Hát igen, önmagában a Horust lehet vinni kézben, de a G-System a maga félcentis acélból készült vezérlőjével +10kg, ami 3 gitár mellé már túl van a "határeset"-kategórián is autó nélkül.
Pedig az a Horus egy pici,könnyű fejecske,jó mondjuk kell hozzá valami láda is,az meg már nem az a metrón cipelős történet akkor. :D
Azért az AxeFX is jó választás lesz szerintem.
Axe-FX + wireless fülmonitor, nem lesz a színpadon cucc, a többiek kapnak a gitáromból monitorba annyit, amennyit kérnek, én meg egy kétutas fülmonitorban keverek magamnak olyan arányt, ami jólesik, az egész elfér egy vállra akasztható racktáskában. (Közben meg szentségelek, mert már most tudom, hogy hiányozni fog a Horus hangja, annyira jó az az erősítő, de ha nem tudom szállítani, akkor gyakorlatilag b*szhatom a jó gitárhangzásomat.)
DG Stompom még nem volt,így nincs viszonyítási alapom az X3L-val szemben,de mondjuk én is jókat hallottam a kis Yamaháról.
Az X3L amúgy nekem tetszett összességében,a szimulációi pedig jobban bejöttek,mint egy Boss GT számomra zsizsis,műanyag hangja. De ez csak az én véleményem. Az effekt rész viszont jobb a GT-ben.
Na igen,egy G-system kurva jó cucc,csak -nekem legalábbis- horror az ára. De ha azt veszem,hogy mit kapok ezért,akkor végülis már nem is olyan durva az ára,de azon mindenesetre túl van bőven,amennyit én gitáreffekt cuccra szánnék.Pláne szobagitárosként. :D
A Line6 effektjei tényleg nem egy "úúúúúaaaaahh" minőség (még a Boss GT effektjei is jobban kicsit),de nekem anno bőven megfelelt a csövi fejhez is,pláne hogy úgysem szeretem szét effektezni,csak olyan finoman.
Az a helyzet,hogy nem nagyon van olyan cucc,ami nem kényszerít bizonyos szempontból valamilyen kompromisszumba.Evvan. :))
Ebben a loopos megoldásban a G-Systemnél jobbat még senki nem tudott csinálni sztem, iszonyat profi cucc, csak ahhoz kell még egy előfok, ami jól szól vonalból (Line6-ek effekt szekciója elég sok kívánnivalót hagy maga után szvsz). Amúgy én is a mobilitás miatt adok most el mindent, imádom az erősítőmet, de úgy van belőve a hang, hogy a ládához vannak a patchek EQ beállításai hangolva, és ha véletlen más ládáján kell játszani, akkor egy órával hamarabb oda kell menni, hogy beállás előtt még betekergessem az EQ-kat a ládához.
Azért akarok egy DG Stompot, mert az elfér a gitártokban. A rack motyó csak koncertezni kell.
Az X3 live a gyenge láncszem most, valahogy a DG Stomp hangja jobban bejön, azért akarok váltani.
Valamikor a közeljövőben akkor az fog következni,hogy a faszé' van ekkora cuccom,meg ilyen böszme nehéz. :D
Három effekt cuccot tartani azért elég nagy luxus a legtöbb esetben.
Úgyhogy hamarosan jönni fog nálad az eladogatósdi,úgy vélem. :))
Én arra jutottam,a sok effekt cucc után,amim volt,hogy ha effektezni kell,akkor kell egy padló multi (loopos!!!),meg egy midi pedál.
Ha otthon gyakorolgatni akarok fülessel,vagy hifire kötve-->padlómulti
Ha PC-re kötve felvenni akarok-->padlómulti,mert én legalábbis könnyebben hurcolom,mint a racket,ráadásul a PC és a gitárcucc a szoba két átellenes pontján vannak.
Ha occsó élő fellépés van,ahol csak PA cucc van,akkor-->padlómulti,hangfalszimulátorral,könnyű és egyszerű.
Ha pedig puccos élő fellépés van,esetleg Sportaréna,vagy ilyesmi (),akkor a padlómultit beloopolom RÖVID KÁBELEKKEL(!) az erősítőbe,rádugok egy midi pedált,és azzal vezérlem. És akkor nincs hosszú kábelezés az erősítőtől oda-vissza. Kivéve persze ha 4 kábeles bekötés van,de akkor is meg lehet spórolni pár hosszú madzagot.
A 2101 hangolója is jó,de csak ha átesett már a szoftver upgrade-n,és a legutolsó szoftver van rajta. :)
Akkor teljesen más lesz a hangolója,sokkal könnyebben használható.
Sziasztok! Venni szeretnék multieffektet! Én az rp90-ben gondolkozok. Ha van valakinek tapasztalata , vagy véleménye azt megköszönöm! Itthoni használatra kellene . Általánosságban Guns, Metallica, Nirvana, Tankcsapda hangzás kellene!
Viszont ez így rackban egy tonna, így próbaterembe hurcolni, (óradíjasban próbálunk) baromi macera, tehát most vadászok egy Yamaha DG Stompot, amit a barom fejemmel karácsonykor eladtam.
Ahogy mondod.
Bár nekem ami lejött, a 2101 előfoka az én fülemnek nyersebb, valahogy természetesebb, kevésbé paraméterezhető ugyan mint a 2120, de az én fülemnek természetesebb. A digitális FX része macerásabb, de sokoldalúbb. Azonban, a patch váltásnál van egy apró csend a hangban, ami engem nagyon zavar. A 2120-ban a patchek átúsztathatóak egymásba, pillanatok alatt beállítható a digitális FX út, és azért azt kell mondjam, egy átlag gitárosnak pont elég variációs lehetőséget ad.
A tudomány mai állása szerint megtartom mindkettőt, mert zseniális cuccok.
A mostani bekötés úgy fest, hogy a 2101 be kötöm a Parker piezzoját, a 2120 ba pedig a mágneses szedőket. A 2101 megy a PA.ra, a 2120 az erősítőre. A következő terv pedig az, hogy a piezzót majd kipróbálom a 2101 returnjába kötve, csak a digit részt használva, az előfokát pedig beleloopolom a 2120 loopjába. És akkor azt a nyers hangzást is fogom tudni használni, amit a 2101 tud.
Szerintem amellett,hogy mindkettő elég faszán szól,azért a 2120 egy icipicit talán jobb előfokban,viszont a 2101 meg effektprociban komolyabb (egy PPC bővítőkártyával lényegében minden megoldható vele effektezésileg),de éppen ezért sokkal macerásabb a kezelése,programozása.
A 2120 lényegesen egyszerűbb,nem kell gombokat nyomogatni a fő EQ-hoz sem,mert ott van az előlapon.
A grafikus kijelző is nagy segítség,látni,hogy mi hogyan és hova kapcsolódik a láncban.
Annyival meg egyáltalán nem rosszabb,a 2120 effekt procija,amennyivel egyszerűbb a kezelése.
Minőségileg lényegében ugyanaz a két cucc effekt része,de a 2120 nem enged olyan nagyon ufó bekötéseket,nem lehet annyira szabadnak lenni vele,de nem is baj ez!
Az előfok rész viszont állat jó. A tranyós meg csöves részt keverni lehet egymással,és elég vaddisznó hangzásokat lehet kihozni.
No, tegnap bezsákoltam egy 2120 Artistot. Istenkirály. A pedálban ki kell cserélni vagy három mikrókapcsolót, mert kicsit neccesen működnek, de az filléres ügy, amúgy a cucc rendkívül jól szól. Ráadásul a legfrissebb verziójú rom van benne, pc-ről lehet editálni, az patch váltások között nincsen torpanás a hangban. Imádom.
Bocsánat, elqrtam. Karácsony előtt jártam ott gyerekgitárt kerestem, és nem ismertelek fel. Utána kezdett derengeni, mintha 1x írtad volna hogy ennél a cégnél van a munkahelyed. (Lehet, hogy az "Andy" is régről "tűnt elő": mikor írtad, hogy a rendőrök szórakoztak veled egy sör miatt - szóval az elég régen volt). Szóval kettős bocs
Ez nekem is eszembe jutott, de jópár barátomat megkértem már, hogy ha véletlenül egyszer y-nal írnám a nevem, azonnal szörnyű kínok közt végezzenek ki nyilvánosan
Digitech 2101-hez létezik egy program, a MidiWizard, ami egy valós idejű PC editor. Tudna valaki segíteni, hogyan tudnék erre szert tenni? Esetleg valakinek nincsen ilyen, amit megosztana velem?
DIGITECH GNX-3 "szobalakó"gitáreffekt, megkímélten, kifogástalan állapotban, angol és magyar nyelvű leírással, gyári adapterével eladó.
Irányár:43e
Tel:30 346 9842
Új állapotú Digitech Bad Monkey pedál valakinek 10 ezerért ?
Nagyon jó booster, gyakorlatilag TubeScreamer, a vintage erősítőkből ezzel lehet highgaint csinálni. Sokan használják.
Nevem alatt a kontakt.
Úgy tudom, hogy a BOSS palettával párhuzamba lehet hozni őket az alábbi módon:
Bad Monkey - BOSS SD1
Hot Head - BOSS DS1
Screaming Blues - BOSS BD2
Grunge - BOSS MT2
Kérdésem, hogy ez így igaz-e, illetve hangzásban milyenek ezek a pedálok a Bossokhoz képest?
Sziasztok!
Behriger FCB1010-el vezérlem az eszközeimet,ha valaki képben van, kérem segítsen:
Mesa Lonestar-Dgitech GSP1101 (loopba téve)-FCB1010 a setup-om, 4 kábeles bekötés móddal. Hogy tudnám rávenni a kontrollert, hogy a Mesa 2 db csatornáját váltsa? FCB1010 Switch1 és Switch2 kimenetéből a Mesa erre szolgáló bemeneteibe bemennek a kábelelek. A multieffektet egészen jól belőttem, de képtelen vagyok az erősítő csatorna váltásait is beprogramozni.
Sziasztok!
Van itt egy kissebb élménybeszámoló a legnagyobb Észak-európai gitárkiállitásról. Szól azoknak, akik szeretik a jóféle muzsikát és az ahhoz szükséges kellékeket!
Oké, értem :)
Csak annyi, hogy amennyire én ismerem az elektronikai iparágat, nem jellemző, hogy a gyárba küldözgetnek vissza termékeket, pláne egyenként és pláne messzire. Ez nagyon költséges. Szóval a 'vissza a gyárba' csak valami porhintés volt szerintem, hogy húzzák az időt. Általában leszerződnek valami helyi szervizes céggel, és az végzi a javítást. Lehet, hogy lassan (nincs alkatrész stb.) de szinte biztosan nem utaztatnak egy pedált a tengerentúlra javítgatni. Azért ez nem olyan drága cucc, hogy ilyenek benne legyenek az árában... :)
Még elég új volt a Digitech WH-IV itthon, anno még 90 ezerbe került.
Mivel garis volt gondolom azért küldték vissza. Azt mondták, vissza a gyárba... és legalább 2-3 hétre számítsak... ebből lett három hónap.
Miután meg basszerosunknak azt mondták, inkább vegyen egy újat... bár itt vidéken másképp mennek a dolgok...
Azért is mondtam, ha sikerül megjavíttatni valahol kérem szóljon!
Még elég új volt a Digitech WH-IV itthon, anno még 90 ezerbe került.
Mivel garis volt gondolom azért küldték vissza. Azt mondták, vissza a gyárba... és legalább 2-3 hétre számítsak... ebből lett három hónap.
Miután meg basszerosunknak azt mondták, inkább vegyen egy újat... bár itt vidéken másképp mennek a dolgok...
Azért is mondtam, ha sikerül megjavíttatni valahol kérem szóljon!
Ha csak a kiinduló pozícióban rossz, de kicsit lenyomva már rendesen működik, akkor nincs nagy baj. Ilyen esetben vagy valami kosz, vagy egyéb mechanikai dolog van. Bármilyen elektronikához értő (!) szaki meg tudja nézni, javítani.
Ha egyáltalán nem működik a pedál (lenyomásra nem változik semmi) akkor trükkösebb, de talán még javítható gazdaságosan.
Nézd meg a kézikönyvét is, lehet-e kalibrálni a pedált, lehet hogy csak az a baj...
Nekem volt ilyen bajom csak pont fordítva. Nem hajlította ki az oktávokat, meg későn kezdte a hajlítást. Nekem garis volt, de ígyis amcsiba küldték vissza és kb 3 hónapig ott volt. Nemhiszem, hoyg ezt itthon javítani tudná bárki is. Vagy ha igen akkor horribilis összeg lesz.
(mellesleg basszerosunknak is van digitech multija és ugyanilyen pedállal van szerelve mitn a whammy. neki teljes egészében meghalt az expression pedál és nemtudják javítani.)
Ha siekrült megjavíttatni azért valahol szólj, hogy hol sikerült! Nah meg mennyiért.
Vettem egy alig használt Whammy-t, de nem működik hibátlanul. A szerkezet már akkor is "effekteli" a hangot ha a pedál a kiinduló pozícióban van, tehát semennyire sincs lenyomva. Valaki esetleg találkozott már hasonló problémával? Budapesten ki tudná ezt nekem megjavítani?
Sziasztok! Digitech 2120 Artistról kérdezném, hogy ha patchet váltok a lábkapcsolóval akkor van egy kicsi szünet, nem azonnali a kapcsolás. Ez mindenkinek így van, vagy hibás? Ha igen, akkor frissítéssel megoldható?
Sziasztok!
GSP1101, X-Edit-ben Midi résznél csak Exp. Pedál címzés lehetőségét látom. Hogyan tudnám elérni, hogy a 2. exp. pedált is paraméterezni tudjam? Behringer FCB1010 a vezérlőm.