Mármint a támogatásuk érdekében, bocsánat, ha nem kellő óvatossággal fogalmaztam:) Pedig magyar szakos vagyok (voltam). Egyébként úgy tudom, a főszponzortól így is szép összeg fog menni szerencsére. A belépőkből sok nem jött be nekik sajnos. Bár fogalmam sincs, hogy intéződnek ezek a dolgok, remélem, hogy semmi simlisség nincs benne.
Az enyémet már lekéstétek, most jöttem meg a Jégcsarokból, az iszapkárosultaknak nyomtuk. Sajnos nagyon kevesen vannak, most megy a Takács Tomi. De kedden a Rocktogonba jertek el:)
Petikém, te máris gitárt akarnál cserélni, még hozzá se szoktál az újhoz!!!
Ibanez GRG Mikro gitárokkal találkoztatok már? Öcsémnek vennék egyet, kíváncsi lennék rá, mi róla a véleményetek. Esetleg ebben a méretben van olyan, ami jobb minőségű, mint a többi? Nem szeretném, ha 1-2 év múlva ki kéne hajítani.
Csak az egyiket használom. A multin van külön patch szóló hangszínnek, és külön kisérőnek. Mert a hangerőn kívül vannak más paraméterek is amik változnak.
Elég érdekes az az EQ elötti loop, de azért vannak előnyei is.
Nekem egyébként bejön a dolog.
Főleg, hogy ha csak végfokként használod, akkor is van két hangerőbeállítási lehetőséged pl szólókiemelésre.
Tegnap levittem a próbaterembe a slájmszixet, meg a láptopot, osztán gépészkedtem egy kis ideig, de most sikerült belőni a fej ládával, meg a multival olyan hangzásokat, hogy bokánfosom magamat. Nem kis meló volt, egyszerűbb lett volna sokkal a dolgom, ha a loop az eq mögött van, de most bitang jól szól a motyó.
Ne politizálj. A mostani minket jobban szopat, de leszarom. Kereslek majd chat-en ha már nem éjszakázom folyamatosan, azaz, jövő hét vége felé talán. Na mentem aludni jó éjt!
Hát ez a szar, hogy illető bevitte a Medgyessyhez, aki meg azt mondta neki 2 éve, hogy 500 ezer. De közben meg találtam ilyeneket 200 dollárért. Lehet, hogy mégis valami speckó? Mert nem vagyok egy nagy Ibanez fan, ennélfogva semmit nem tudok róluk. Nagybátyámé a cucc, és szinte nem használta, el akarja adni. A Medgyessy meg Ibanezekkel foglalkozik, vagy nem? Gondoltam csak ért hozzá valamennyire. :S
Inkább testi adottságaimhoz. Így helyes!! Nagy has vastag gitár kis ujj nem jó hármas. Egyébként ez az RG jól rám talált. E mellé gyúrok egy artistra meg jó lenne egy hozzá való erősítő, egy Marshall Bluesbreaker, vagy egy 6l6-os, 6v6-os 5881-es Orange vagy Fender, de mindenképpen 2x12-es.
" kéne venni egy RG350 dx-et, de sajnos ezt ma már nen Koreába gyártják. "
Bár lehet, hogy nem olyan nagy baj, hogy nem Koreai, kipróbáltam egy újat (talán Indonéz), és viszonylag jól szólt.
Persze semlegesebben szólt, mint a volt japán RG-m, de mindenféle vegyes zenékhez jó lenne második gitárnak.
A tremolóját meg úgy se rángatnám.
Jópár éve, amikor behozták az olcsó JTK (Jet King) szériát (talán Indonéz gyártásu volt akkor), vettem egy újat kb. 70 ezer forintért.
Akkor még Super 58-as hangszedőket tettek bele!!! Még felezni is lehetett a pickuppokat.
Ma már nem Super 58-asokkal szerelik ezt az olcsó Jet Kinget.
Bizony mondom a Super 58-as Jet Kingnek baromi jó hangja volt az árához képest!
"Ronda de finom" hangszer volt a Super 58-as JTK, bár én nem láttam rondának, mert tetszik a retro világ.
Utólag sajnálom, hogy eladtam, de akkor Fender Strat+Dimarzió irányba mentem el.
Most egy 2008-as Koreai Z-Custom Cort-om van gyárilag Seymourokkal, igen finom kényelmes hangszer(ragasztott nyak, mahagóni test, jó vastajg jávor toppal.
De hiányoznak az Ibanezek is (volt japán RG1570-em is), kéne venni egy RG350 dx-et, de sajnos ezt ma már nen Koreába gyártják.
Ja hogy te testalkathoz veszel gitárt? Akkor lehet hogy itt pár embernek nagybőgőznie kellene Nekem eléggé lapát kezem van, de imádom a jacksonomat is (nem túl lapos nyak) meg az ibanezt is...(lapos nyak) Persze mindegyiket más miatt. Olyan úgy sem lesz, hogy mindenben tökéletes. Pont ezért szép, hogy most ez, utána meg az tetszik.
tetszenek az ibanezek, nem kell kompromisszumot kötni ezekkel a hangszerekkel. Nem a tipikus gibson hangot keresem hanem a mahagónit juhar toppal jó minőségben elérhető áron. A Gibson nyaka nekem gömbölyű és keskeny. Az ibi szélesebb laposabb, na meg a gibson nem a hasamhoz meg a kis ujjaimhoz való.
Na mész vissza gyakorolni!!!!!! Artist? Mi ez a nagy beindulás?
Úgy is a gibbon hangot kereset benne, aztán nem találod majd!
Bár nekem is tetszenek!!!! Külsőleg. Ezek az öregedés jelei :)
Megjegyzem egyébként a Cortok közül is az origi USA utáni első szériák, amik még Koreaiak voltak, jó gitárok voltak.
Aztán vitték a gyártást Indonéziába, meg Kínába, és esett is a színvonal, mint a gutaütött sólyom.
És persze kínában is az van, hogy megkérdik, olcsó legyen e vagy jó. Mert tudnak ott is egész jó minőséget összekalapálni (pl CV Squierek, SX-ek) meg gányolni, Vorson, Harley Benton.....és végtelen a lista.
Tehát ez sem kőbevésett dolog, hogy a kínai csak szar lehet.
A másik, még a Koreai hangszerekről. Volt egy Fender Litwe Ash telém, koreai. Nos volt pár Fenderem, de annyira jó minőségűvel nem nagyon találkoztam. Szerintem még a HW1 is messze alatta van minőségben, ami akkoriban majd másfélszer annyiba került.
Pedig ez van. A V100-nak sokkal jobb a hangkitartása.
De ez csak egy kis apróság a sok szempont közül.
Csak azért hangsúlyozom, hogy ne a Les Paul szemszögéből közelítsed meg.
A Super 58 szedőket meg, ha meghallod a hangjukat, tuti nem akarod majd kicserélni, annyira jól szólnak.
Egy szó mint száz, az Artist nem Les Paul, viszont annál egy sokkal jobban használható nagyon hangszer.
És merem azt mondani, hogy sokoldalúbb is.
Az a baj, hogy így képről nem derül ki semmi róla...ott vannak pl. a Cort gitárok, azok közt is vannak, amik jól néznek ki, de minőségben mégsem az a top kategória (bár az alsó-közép szegmensben nem rossz,amit csinálnak).
Pl. ez is kínai, de gyanítom,h a kép alapján azért nem lenne hozzá erős bizodalmad:
Igazából Madó tévedhetne be ide és mondhatná el, hogy mennyiben tér el a hang egy Classic57-el szerelt Artist egy Super 58 hangjától. A sustaint meg nem akarom elhinni, hogy annyival kisebb, hogy egy V100-at sem közelít meg. Van vagy fél centi top rajta 4,5 centis test ragasztott nyak, gondolom gibson menzúra hossz. Ez annó Gibson vetélytársnak készült vagy mi. Nem? Egyre jobban izgat az AR 300. 120-ba meg lehetne venni a kóreait, beledobni vagy Dimarzio Paf Pro-t vagy Gibson Classic 57-et felezve meglenne 160-170-ből és lehet a hangja odaverne az 570-emnek.
Viszont jó hogy felszínre került ez a téma. Aki idelátogat a fórumra és tájékozódni próbál - pl Artist ügyben - figyelembe veszi az itt leírtakat és mérlegelni fog ár/érték, esetleg "Prestige" szempontokat is.
Sajnos olyan sok Artist nincs nálunk hogy mindenhol ki lehetne próbálni, kézbe venni, összehasonlítani.
Az Ibanez találkozó egy jó alkalom lenne erre (is).
Nesztek, made in Korea Ibanez.
Én pl lefosnám a bokámat a gyönyörűségtől, ha egy ilyenem lenne!
2010-11-17 11:01 |
#55820
Nem vitatkozni szeretnék, és nem is védeném a koreaiakat, de ezen a gitáron még nagyitóval sem találok hibát.
Gyönyörű és pontos hangszer.
Nekem tényleg tök mindegy hol készült, ha ennyire tökéletes.
Igen, nagyon jó hangszer de lentebb kifejtették-és úgy látom aki tapasztalatból jókat ír- nem hallott
különbséget. Most már biztos,hogy én is összefogom hasonlítania japán-korea-t, mert az árban óriási az eltérés.
Nem vagyok annyira képben a márkát illetően, nem is kedvelem igazából, csak mintha itt írta volna valaki, hogy Prestige szériás cuccok is készülnek már Koreában. Valszeg az a 2000€-s Artist azért jó hangszer lehet
Belépő szintű RG-t viszont nem csinál Japánban az Ibanez, Kína, Indonézia játszik inkább. (Az a pofátlanság, hogy még artist signature is készül Indonéziában, nem kevés pénzért.)
Mire gondolsz, amikor "mai japán gitárokról" beszélsz? Csak mert megnézném, hogy mikor verik oda a koreáníz cuccok mondjuk az ESP-t, Caparisont, japán Jacksonokat minőségben. Tény, hogy csinálnak jó hangszereket Koreában, nekem is volt koreai Schecterem, amit imádtam, de azért azon is volt 1-2 olyan ordító kidolgozásbeli hiba, amit a fent említett márkák gitárjain nem látni. Ibanezből - ha jól tudom - pedig már csak a J-Custom japán,nem?
Azért azt leszögezném, hogy sok korabeli koreai hangszer, úgy odaver a mai japán cuccoknak mint a szél.
Lehet ezt vitatni, de szerintem felesleges.
Rengeteg gitárom volt, van összehasonlítási alapom.
De a maiak közt is van kivételesen jó.
Pl. a tiéd, vagy az IC400 bár azt megreformálták, de azok megint piszok jó gitárok voltak.
És ez a lényeg.
Azért az Artist mindig is egyfajta "zászlós hajó" volt az Ibaneznél. Nem hinném, hogy akár koreai gyártásban is engednék gányolni őket.
Biztos, hogy nem a kulcsok engednek, vagy a nyeregben szorulnak meg a húrok ? (hallassz-e pattanást a nyeregnél, hirtelen hangolódik-e el stb.)
Nekem nagyon stabil a Hard Rocker, még berreg is valamennyire :) Ha mégis a híddal van gondod, akkor gondolom meg lehet éleztetni a kést, mint minden hasonló cuccon, kb. 10 perc, munkadíjban sem sok.
Kicseréltetni sem érdemes valami gagyira, mert jóféle anyagból van, adja a sustaint.
Mindegy is...
Én nem hasonlítgatom, örülön neki mint csajom a farkamnak Nagyon tetszik, nagyon kényelmes, és kurva jó a hangja!
Nekem ez a lényeg. Az hogy koreai, engem nem izgat, ha rendben van a hangszer...
Korea, Super 58 szedők, ahogyan Sabat kolléga is írta.
A Gibson után, mert nekem közvetlenül előtte egy Les Paulom volt, volt néhány különbség.
A kidolgozása parádésan jó a Gibsonhoz képest.
Nagyítóval nem találsz rajta semmi hibát.
Ezért majd kapok megint a pofámra, de ez tény.
A szerelvények nagyon jó minőségűek.
A különbség, hogy az Artistnak nyitottabb a hangja. Szerintem a jávor nyak miatt. Illetve a hangkitartása sem akkora, mint a Gibsonnak. De még akkora sem, mint a Vintage V100-nak.
A Super 58-ak viszont zseniálisan jó szedők. A gyári LP Studió szedők a nyomába sem érnek.
A játszhatósága fantasztikus. A teljes menzurát be lehet játszani roppant kényelmesen. Kb mint egy zongora. Nincsenek "nehezen elérhető" hangok.
A húrmagasság valami hihetetlenül alacsonyra állítható.
Ami negatívum, hogy a hangszedő váltó valami elbaszott rossz helyen van. Kicsit lendületesebb játéknál számtalanszor kapcsolgattam véletlenül össze vissza.
Mindent egybevéve, kurva jó gitár. Viszont NEM LES PAUL.
Ezzel együtt tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek.
Ahogy mondod.
Ez egy 2005-ös koreai artist super 58-cakkal.
Igazábol nincs összehasonlítási alapom más artistokkal, tehát nem tudom mennyivel rosszabb mint egy japán.
A lényeg, hogy gyönyörű hibátlan kidolgozása van, és jó a hangja is.
A nyaka pont az én kis kezemnek kényelmes. Vékony, de viszonylag széles. Nekem pont tökéletes, és a magas fekvések is sokkal elérhetőbbek mint a gibsonoknál.
A hangja szerintem távol áll a lespaulétól, talán a pikapok miatt. A test a húrok megpendítésekor szinte életrekel, úgy rezonál!
Hihetetlen.
És ez csak egy koreai...
El sem tudom képzelni hogy egy japán még ezt is felülmúlhatná.
Gratula! Akkor az japán igaz? :) Nagyon kíváncsi lennék rá. Írhatnál pár sort róla milyen, hasonlítva mondjuk egy LP-hez. Pont ugyan ezt néztem ki színre típusra, úgyhogy ha meggondolod magad keress meg mihamarabb. Milyen hangszedők vannak benne?
Én gitárom is napról napra jobb. Apróságokat állítgatok rajta és nem hiszitek el mennyit számít egy apró állítás is. A legnagyobb változás a nyak levétele és visszarakása után történt.
Várom már én is a talit, remélem nem játszunk éppen akkor, úgy mint a Marshall tali idején és el tudom vinni ezt az gityót és kézbe foghatok egy PGM-et meg egy jó artist-tot. Elneveztem a hangszerem egyébként RG570/670-nek :)
Sziasztok, Roadstar II gitáromon szeretném kicserélni a tremolót, mert pontatlan, hangolódik. A jelenlegi Hard rocker névre hallgat, itt van róla egy kép. Esetleg nincs valakinek tapasztalata hasonló tremoló cseréjével? Előre is kösz.
2010-11-16 20:35 |
#55793
A mai naptól én is ibanez tulajdonos lettem!!!
Úgyhogy a következő talira én is szivesen ellátogatnék.
Hozzám került Wingrider artist-ja, egy AR300-as tobaccoburst.
Most hatalmas az örülés, gyönyörű hangszer, jó a hangja is, bár ez tudtommal csak 5 éves, de nekem megfelel
Biztosra tudsz menni és könnyebben azonosíthatsz ha elkéred a gyáriszámot , és az ibanezregiszteren ellenőrizni tudod a pontos típust, felszereltséget sok képpel leírással kiegészítve. Mindegyik japán artist ragasztott nyakú.
Ja, és a hirdetéseket figyelmesebben olvasd el
Sokat kerestem anno én is aztán a felkelő nap országa segített.
Jaja, ez már koreai, azért ennyi. Amúgy ezek is bitang jó balták, de azért nem olyanok mint a vintage japánok szerintem. Wingrider-nek van ilyenje, majd benéz ide, és felmagasztalja :D Amúgy szerintem egy ilyenért olyan 120 körül van a reális ár, tokkal talán picit több.