Összehasonlithatatlan az eredetivel. Egyszerűen álomszép és
rögtön olyan érzésem van, hogy hangszer van a kezemben.
Ennyit szerintem érdemes rááldozni egy squierre, zongorázni ( gitározni) lehet a különbséget.
Le a kalappal Sabbat mester munkája elött.
én vettem egy A4eset 1300-ért abból nekem elvileg elég egy 1centis csík is, de lehet hogy elrontom, és akkor az egészet újból kell csinálni, szóval lehet hogy kell maximum a lap fele, marad egy A5-ös lap, amit szívesen elküldök ha elég, ha nem elég akkor meg tudok venni neked egy egész lapot. (ez egyébként tintasugaras nyomtatóhoz van, árulnak lézernyomtatósat is)
Csiszold vissza mattra 1200-as papírral, tedd rá, és legyen akkor az a lakk.
Pár nap után, próbáld meg felpolírozni.
Több rétegben fújd 25-30 cm-ről, és fénytörésben nézd, hogy szépen terüljön.
Rétegek közt csiszolás, persze mindig vízzel.
A elején is.
Vizesmatrica (makett-modell boltokban kapható és lehet rá nyomtatni)
Akitől vettem azt mondta hogy csak Akrilan univerzális nagyrugalmasságu színtelen lakkot vagy prizma colort használjak, Te meg pont mást mondtál, szóval elég bizonytalan vagyok.
Na itt van a kicsike!
Tudom......
De sz.rok rá, úgy is megtartom.
Magamnak csináltam, így tetszik.
A szükség szülte, mert ezek a gitárok olyan vékonyan vannak lakkozva, hogy a festés előtti becsiszolás, megsértette a logot.
Sq. logot meg nem találtam a neten.
Nincs rajta Made in..., és serial sem.
Ilyen.
De fasza!
Nekem van egy affi preckóm, igaz már csak itthoni gyakorláshoz használom, de elég sokat nyúztam. Igaz, hogy használtan vettem, de ez volt az egyetlen hangszerem, amin nem kellett állítgatnom semmit, ma is úgy van minden rajta ahogy megvettem. A nyaka nyílegyenes, könnyű és jó rajta játszani. A hangszedő gyengébb, de én különböző pedálokkal, elsősorban kórus és eq, ki tudtam olyan hangzást hozni, ami jó volt, vállalható volt, nem kellett miatta szégyenkezni, sőt! Ha megmarad, a hangszedőjét kicserélem, húrlábat, szemöldököt, és nagyonnagyon jó hangszer lesz! Az viszont az érem másik oldala, hogy annyira olcsón mennek használtan, hogy nem fog megtérülni a beinvesztált pénz, tehát befektetésnek nem jó... Ja és hogy a tegnapi kis vitára visszautaljak VÉKONYABB A TESTE A FENDERÉNÉL!!!!!!!
Ha azok a cucok vannak benne, amiket leir, akkor igen.
A kérdés csak az, hogy maga a gitár a Squier legalsó kategóriája. Nagyon nehéz lesz eladni ha egyszer megunod.
A 80-as évek végén esett meg a történet, hogy egy buli után odajöttek hozzám és megkérdezték, hogy mit kapcsolgatok a lábammal? Akkor jöttem rá, hogy a közönség még azt sem hallja meg, hogy egyik pillanatban egy kórusos gitár szól, a következőben meg egy torzitott. Csak annyit tud, hogy jó vagy nem, a többi már humbug. És a lényeg, hogy nekik zenélünk.
Akkor az átmenet a kettő között.
Komolyra forditva a szót, volt nekem rétegelt Squierem és
baromi jól szólt. Az elektronika dominál már igazából, nem hiszem, hogy bárki hallaná a különbségeket egy koncerten a gitárok fája között.
A 3 fából álló gitár használata buzis... Az egy fából lévők macsósak. Szerintem is tök mindegy, főleg a mai magyar hangositások mellett. Én nem tudom, hogy hol van ez a sok baromi jól szóló hangszer, mert én nem hallom bulikon...
Ez mindig előjön!
Szerintem tökre mindegy. Az én stratom elméletileg egy anyagból van, de a telém 2-ből vagy háromból, nem tudom, az az előtti stratom meg kettőből volt. Lófasz különbséget se lehetett hallani. Lehet valami szeizmográf kimutatna valami rezgés különbséget, de a fülünk tuti nem!
Aztán még be is fedik az egészet egy jó vastag réteggel. :)
Egyébként az sem igaz, hogy ha bedugod egy digitális cuccba, mindegy milyen jelet alakít át.
Ugyan az az effektbeállítás, teljesen másképp szól a két gitárommal. Sőt Gibsonnal meg megint másképp.
Szerintem is számít a fa, meg a szedő, nagyon is!
Alexa Sanyitól kapott infóm szerint, a több részből ragasztott nyak jelentősége, a merevség biztosítása (különböző fák, különböző szálirányban, csavarodás kizárva)
A testen átmenő nyak pedig gyakorlatilag arról szól, hogy egy rezgő testet alkot az a rész, ahol a húrok futnak.
Bár én ezt az egész test anyag dolgot, kicsit túlmisztifikáltnak érzem. Nyilván vannak különbségek bizonyos fák hangkaraktere között, de nekem volt Hohner Rockwood LP-m, ami kajak rétegelt lemezből készült, csavarozott nyakkal, és kibaszottul jól szólt.
Ez a milyen fa bigyó, szerintem 90%-ban a sznobizmusnak, vagy a birtokos saját jóérzésének szól.
Mert az egészet pont ott eszi meg a fene, mikor bekerül a jelútba valami digit szarság, ami nullákra, egyesekre cincálja a hangot, aztán vissza sinus jellé, na onnantól kezdve szerintem kibaszottul mindegy milyen fa, milyen hangszedő.
Gondolom az.
Egyébként láttam Gibson The Pault, ami natúr dió test, és az is több darabból volt, így revideálnám, szóval az LP studió, és attól felfelé.
Pedig de. A ragasztás megszakítja az eredeti szálszerkezetet, minél több darabból van egy test ragasztva, annál kevésbé rezonál. V.ö.: a gibsonok, pl egy darabból vannak.
Tehát a ragasztás nem statikailag, hanem rezonancia szempontjából gázos. Egyébként pedig a Squier szinten egyáltalán nem dráma, szerintem inkább csak ilyen sznobizmus jellege van. Véleményem szerint nagyon nagyon komoly cucc kell ahhoz, hogy egy vájt fülű kihallja, hogy egy darabos, vagy ragasztott a test.
Ja - nem azért írtam, mintha számítana a hangban. Öcsém rendszeresen ragaszt nekem mindenféle faanyagokat. Van hogy eltörnek (nagyobb front pl.): de SOHA nem a ragasztás mentén! A ragasztás iszonyat erős, nem hiszem, hogy a rezonáns tulajdonsága romlana tőle.
Eddig senkinek se volt gondja vele, nem fogok minden cuccot kipakolni az adok-veszekbe ami nekem van vagy amit be tudok szerezni. Magánszemélyként hírdetek, nem cégként.
Vadiúj Charvel-strato-projekt gityó - Jake E Lee style -
- Éger test
- GFS Crunchy Pat humbucker + GFS Lil' Killer singlebuckerek
- GFS Fekete hardware + satus kulcsok
- jávor nyak, rózsafa fogólappal
- minden új rajta, teljesen beállítva, bundok csiszolva
Ár:85.000 Ft
Szia! A Sq. Affyk és a Sq. Bullettek teste vékonyabb, összes többi amcsi Fender vastagságú.
A test formát és az "üregeket" kivágja egy gép, az összes többit emberi kéz csiszolja (persze gép segítségével, de kézzel) csak kb lesznek egyformák, ne méricskéljetek.
Tizenvalahány év alatt egyszer sem jutott volna eszembe se centire, se kilóra méregetni a gitárjaimat, én játszani veszem... De ez szigorúan csak magánvélemény!!!!!!
Nem mindegy, basszus...??? Vagy ti vastagságra vesztek gitárt...??? Amikor megvettem a cvjazzbasst, és megírtam egy fórumon ezt, mi volt az első kérdés??? Hány kiló...
Szerintetek ez a típus mennyire jó? Squier Affy Jazz Bass V
Úgy értem a kérdést, hogy pl minőségre/hangra egy standardhoz képest? Van egy négy húros standardom, ami alnico pickupos, és agathis testű, az affy meg ugye éger. Vagy hogy úgy általában megéri-e az árát...
Készül a gitár, most készítettem elő lakkozásra.
Meg kicsit megprofiloztam a nyakát, mert nem szeretem ezt a fajta nyakat.
Most viszont, kírályság!
Képek később.
Ja, az én Bulletemben is ilyenek voltak. Hogy jól szól-e az ízlés kérdése, de nekem nagy hangerőn, főleg kicsit torzítva használhatatlanul gerjedt. Egy mindenre kiterjedő árnyékolás aztán megoldotta.
Meg a Mexikói Fender is, Még a felsőbb kategóriások is.
Meg van Usa is 3 darabból.
Kérdezd csak meg a tesód, ennek igazából semmi jelentődége.
Ha mondjuk 12 darabból lenne, akkor talán.
Hisz ott vannak az 5 darabból ragasztott nyakak pl.
Azok is jók, sőt!
Duma az egész hidd el.
Jól szól - nem szól jól ennyi.
Fedlapot tesz a Fender bizonyos gitárjaira?!
Na az inkább szégyen, és átbaszás mert azt nem gondolná senki, mivel hát Fender.
Aminek az árából 100.000 csak a logo.
Gibsonnál 200.000,-
Aláírom. Nemrégiben vettem egy 2000 körüli, kínai standardot SDMF kollégától. Az őelőtti tulaj visszaszedte a fehér festéket, és natur, selyemfényű lakkal kezelt(tet)e. Éger - valamennyit én is értek a fákhoz, de öcsém mondta, ő meg faipari mérnök.
Sokat segítene, ha tudnál berakni képet!
A mostani Bulletteknek keresztbe van egy csík mágnes a pickupnak az alján és két vezeték jön ki belőle, egy jel és egy föld.