Ezt gyorsan vedd meg ha csak 140.000,-
Tegnap kipróbáltam, télleg hibátlan új állapot a Gabe Ibanez, mintha hangszerboltból vennéd le a polcról. Alkudjatok, sztem lehet. :)
Kicsit!
meg csak annyi, ez a linkben szereplo gityo uj? ZR tremolos?
De persze tudom, minden gitar annyit er, amennyiert elmegy. Csak hat latom hogy a "price police" nem alszik :)
Itt valaki mindíg nekimegy annak aki mond valamit.
Ez itt így szokás ez a tapasztalat.
Én ezért nem mondok semmit csak kérdezek,vagy bemásolok dolgokat ezentúl.Nem akarok úgy járni mint pl. JETI,aki folyton hülyegyerekekkel harcol a semmin.
Tartozol még annak a témának a leírásával is, hogy a nyereg és a kulcsok közötti húr rész cincog van nem cincog, beleszól a hangba vagy nem.
Megígérted....
csak ennyit szerettem volna. régebben is előjött ez a téma, már akkor is érdekes dolgokat olvastam itt, most meg beírtam, h nem úgy van ahogy itt néha le van írva, erre majdnem nekemjöttetek.
Nincs itt semmi gond részemről.
Ilyen mélységekben nem érdekel a gitár fizikája.
Inkább játszom rajta.Csak ma olvastam ráérő időmben ezeket és beugrott a találós kérdésed.
de legyetek szívesek megérteni, h a gitárnak van egy fizikája, ez is egy tudomány, egy szakma. évekig tanultam énis és még évek vannak előttem, mindenki előtt ugyanúgy adott a lehetőség.
lehet találgatni mindennel kapcsolatban, lehet bizonygatni a magunk igazát akár holtig is.
megmondtam a múltkor, gyertek el hozzám, szívesen látok mindenkit, beszélgessünk.
ez hülyeség. tényleg. nem ez az oka. higgyétek el.
Dr. Pap János akusztikussal bizonyítottuk, h miért van szükség az oktávállításra, és nem a lefogás miatti nyúlás az oka. teljesen egyértelmű magyarázata van a dolognak.
"a rövidebb skálahosszúság érzékenyebben reagál a feszesség változására" - ugyan nem mértem meg, de mondjuk a harmadik érintőnél ugyanakkora hangmagasság növekedéshez ugyanannyit kell nyújtani mint a tizenkettediknél. ha van is valami eltérés, nem annyi, mint amennyit állítani kell az oktávnál..
pontosan megvan az oka annak, h miért lesz egyre nagyobb az eltérés.
lehet azon is gondolkodni, h miért kell egészen máshová állítani a sima és a fonott G húroknál az oktávot.
Én is akarom!!! :)
Hol volt szerencséd játszani eme csodás hangszeren?
Az AT100-asra fáj nekem is már nagyon régóta a fogam. Kár, hogy nem lehet itthon kapni és még nagyobb kár, hogy még csak használtan se lelem sehol.
Az ár és az érték minél feljebb mész kategóriákban, annál kevésbé arányos.
Értsd: egy 60 és egy 120 ezres gitár között hatalmas különbség lehet (és legtöbbször van ) minőségben, egy 600 és 660 ezres között ez már észre sem vehető legtöbbször.
Egységnyi plusz "minőségért" egyre többet kell fizetni ahogy feljebb lépkedsz.
Persze a drágább általában jobb.
Az hogy kinek mennyi pénzt ér meg az a plusz, az pedig mindenkinek a saját döntése.
Meg tudná valaki mondani,hogy milyen lényeges minőségbeli különbség van az S570 és az RG Prestige ill. S Prestige között? Valóban ár-érték arányos az árkülömbség? Köszi !
Egyszer vettem a Megyónál használtan egy JCM-900 SLX-et.Veszprémi vagyok,kocsim akkor még em volt,úgyhogy metróval elvittem a Délibe,ott fel a vonatra,el Veszprémbe,és a pályaudvartól hazáig kb 1,5km-t kézben cipeltem,hát nem volt jó,na.
Egyszer pedig Győrben vettem egy háztáji csöves végfokot,de erősítőfej kinézetűt.Győrből haza a szitu ugyanaz,azzal a különbséggel,hogy ennek nem volt a tetejét fogantyú,csak a két oldalán,úgyhogy csak két kézzel lehetett jó kényelmetlenül cipelni,ja meg kb egy 10-essel nehezebb volt a bazi trafók miatt.
Jaja, 2005-ös sztori, akkoriban jó 15 kilóval kevesebb voltam még az amúgysem szálfányi termetemhez, Ati meg is süvegelte a sprintet, amit levágtunk az uccsó 200m-en
Ja,és mikor odaértünk, volt vagy 3 perc a vonatindulásig, azalatt kellett kikapni az autóból a ládát (kartondobozban),átvágni a csomó vágányon, majd a peronon végig futva épp,hogy sikerült elérni a vonatot.
Én voltam Atirokival Szolnokon, 4x12"-es Peavey XXL láda. Martfűről vitt be autóval a szolnoki pályaudvarra, onnan meg vittem haza vonattal a cuccot Békéscsabára (akkor még ott laktam).
értem.
Csak szóval spórolni kéne.
Kb 1 éve volt "ugyanez" a helyzet, csak akkor a koxM50 volt, (persze láda akkor sem volt). Mostanra sikerült gazdaságilag stabilizálódni.
Amúgy mindenki ugyanezt mondja.
A Randall láda 50-ért van, 65 körül meg kapsz 1936 ládát. Amikor Greg csinált nekem ládát akkor jöttem rá, hogy a fa anyaga nagyon fontos. Amiből Ő csinálta abba a V30 úgy szólt mint állat, ugyan az a V30 a Marshall DSL401-be kevésbé szólt jól, a Randall láda meg biztos jó. Egy pár hangszórót 30 alatt meg nem kapsz az biztos, de inkább több. Aztán lesz egy otthon készült ládát amit soha senkinek nem tudsz majd eladni és még a színpadon sem mutat jól. NA meg egy átlag asztalos nem tud jó ládát csinálni mert nem tudja hogy kell jót készíteni. MEg, hogy nyitott vagy zárt legyen. Enyém nyitott volt és a mélyközepet úgy nyomta mint állat. Egyszóval nem elég csak egy asztalos. Persze ez csak az én véleményem mert NEM VAGYOK SZAKEMBER :) A láda és a hangszórók minősége talán még fontosabb mint az erősítőé.
Meglátjuk egyellőre nem akarok nagyon tovább költekezni, de majd meglátjuk.
Miért ? Csinálunk egy ládát 15 rugó, veszek két jó szórót használtan, ha nem jó eladom , oszt nincs bukó .... vagy rosszul gondolom ?
NEkem Classic 50/212 van. Brutál jó, nagyon tetszik. A 30-as annyiban más, hogy nem lábkapcsolható a zengető viszont van boost ami az 50-esben nincs. Én a Marshall DSL401-et és a DSL50-t cseréltem erre, nem bántam meg, az Ibanezzel nagyon egymásra találtak. 2 két Blue Marvellből az egyiket V30-ra fogom cserélni. Olcsó láda elbassza szerintem. Van fent egy Randall 2x12-es olcsón érdemes lenne lehet azt, a csinált sem lenne olcsóbb. 1936 láda is van fent vagy 2.db.
Megírod priviben mennyiért sikerült hozzájutni, kéne venni egy ilyent is, a másik gitárosnak jól jönne a zenekarnak. Az 50-est nehéz kihajtani de azt biztosan ki lehetne egy klubban.