Azt mondod, 230-260ért lehet találni?
Egyébként meg elveszettnek érzem magam a sok Marshall erősítő jelölések, különböző kiadások, évjáratok, ilyen specifikációk, olyan hangszórók, csövek rengetegében... Biztos nem egyszer hagzott már itt el, de van vmi jó összefoglalás a neten?
Marshall Bluesbreaker tremolo eladaó. 50W fullcső! 1996-os, eredeti Greenback szórókkal. Miondene eredeti, Made in England. Jó csövekkel. Kérésre profi konténerben. 199e FT konténerrel 215e , külön a konténer 25e.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy mit tudtok a Celestion G12M-70-es hangszóróról? Régebben volt egy Marshall kombóm (5212) amiben két ilyen volt és imádtam a hangszórók hanját. Szerintetek melyik hasonlít rá jobban a V30 vagy a Greenback? Igazából azért itt kérdezem, mert marshallokban volt régen ilyen és Marshall ládát akarok venni, de nem tudom hogy milyen szóróval.
Valakí szerint a V30 elődje volt az M-70-es, valakiszerint meg egy szimpla greenback csak 70 Wattos verzióban. Most mi az igaz?
Eladó egy műszakilag tökéletes állapotban lévő, kívülről kicsit kopottas, előfokcsöves(!), Hughes and Kettner ATS 100 erősítő és egy hibátlan, újszerű Marshall AVT 412 gitárláda. Együtt csak 89 990 Ft (!!!)
Külön a fej 40 000(!), a láda 65 000 Ft(!). Csere nem érdekel.
Nekem a 2203RI-ben eredetileg TAD volt, most Mullardra cseréltem. Dinamikusabb, és szerintem kiegyenlítettebb a hangkép, mint volt. Mondjuk elég fáradtak voltak már, tehát ez így nem is igazán mérvadó.
Amúgy meg gugli. Csere előtt sokat olvasgattam ilyeneket.
Tök bírnám, ha lenne egy "Isten nyugosztalja Jim Marshallt" összejövetel, valami hasonló, mint a korábbi, Marshall-Gibson találkozók. Csak hát pont én alig vagyok otthon.
Szia, valamire szükséged lesz, ha a torz csatit használva szeretnéd a szólóidat kiemelni. A lábkapcsolóval csak a 2 csatorna között tudsz váltani, illetve a reverbet ki/be kapcsolni.
Nem volt még class5-öm, de 5W-os csöves fejem az van, és biztosíthatlak hogy bőven elég a hangereje kisebb helyiségekbe
Amúgy a hangja sajnos nem a legjobb. Eléggé recseg. Ennyi pénzért szerintem egy tiny terror sokkal jobban megéri
Marshall Class5-ről mik a tapasztalatok?
Elbír simán egy kisebb helyiségben (mondjuk egy lakás méretű kocsmában-klubban) egy koncertet,minden gond nélkül?
Marshall Class5-ről mik a tapasztalatok?
Elbír simán egy kisebb helyiségben (mondjuk egy lakás méretű kocsmában-klubban) egy koncertet,minden gond nélkül?
Marshall Class5-ről mik a tapasztalatok?
Elbír simán egy kisebb helyiségben (mondjuk egy lakás méretű kocsmában-klubban) egy koncertet,minden gond nélkül?
Marshall Class5-ről mik a tapasztalatok?
Elbír simán egy kisebb helyiségben (mondjuk egy lakás méretű kocsmában-klubban) egy koncertet,minden gond nélkül?
Srácok még soha nem studióztam" úgy hogy bármilyen jellegű tippet, jó tanácsot szívesen fogadok. Ti hogy szoktátok felvenni az erősítőt? Kihajtjátok és a szoba egyik végében az erősítő, a másikban a mikrofon? Vagy közvetlen erősítő elé?
pl. BH5H-ban csak a végfokcső torzít. Ott egy master teljesen elvenné a gain-t is minden erősítőben máshogy van. De egy plexiben a végfokcsövek alig torzítanak
Eladó anyagi okok miatt egy Marshall JCM 800 4104 kombó. 1985-ös évjárat, mindene eredeti, kivéve a két hangszórót. 170.000Ft, alkuképes. Budapesten megtekinthető és kipróbálható.
Igazad van, de azért kiegészítenélek (nem biztos hogy ez a legjobb topik erre, de leírom)
A végfok kihajtása nem a végfokcsöveket jelenti, sajnos rengetegen így gondolják. Hanem a végfok szekciót. Aminek a fázisfordító is a része. Pl. egy plexiben a torzítás KB! 60%-a a fázisfordítóban keletkezik, 30%-a az előfokban, és csak kb 10%-a a torzításnak jön létre magukban a végfok csövekben. A végokfokcsövek nem igazán torzítanak, viszont a fázisfordító nagyon is. Technikailag ez ugyan egy előfokcső, viszont a végfok szekcióhoz szokták sorolni, annak a része.
Ezért mondják hogy a végfokot kell kihajtani. De ez nem magukra a végfokcsövekre vonatkozik, azok elég keveset torzítanak
1.egy csöves erősítő akkor szól jól, ha jól kihajtod - a végfokot is!
2.itt a végfok mindig ki van hajtva, hiszen nincs sazbályozása !!!
3. Mindig jól fog szólni az erősítőd !!!!
( 4. egy rövid ideig élvezed, aztán hamarosan megsüketülsz, Te is és mindenki a környezetedben )
Ha nagyon részletekbe akarunk menni:
Egy plexin a két munkapont ellenállás 220k.
Ezeket kiveszed, a helyére jön a master poti
Viszont ha a master potit teljesen feltekered, éppen 220k lesz az ellenállása, magyarul mint ha az ég világon semmi se lenne beépítve
A te erősítődön biztos máshogy van megoldva, sok féle master létezik
Sziasztok!
A közeljövőben próbálok átállni fullcsöves cuccra és a JCM 2000 DSL mellett döntöttem, viszont kétségeim vannak a szólókiemeléssel. Az lenne a kérdésem, hogy ezzel a két csatornából tudnék előhívni a Marshall lábkapcsoló segítségével szólókiemelést vagy mindenképp kell vennem mellé pedált szólót kiemelni?
pl egy ilyesmi pedállal, ha létezik és esetleg kompatibilis.
Köszi a segítséget!
Szerintem a master nagyon egyszerű megoldás. 10 perc beleépíteni, ráadásul úgy van kitalálva a kapcsolása, hogy ha teljesen feltekered a potit, akkor semmit sem változtat az erősítőn. Magyarul mint ha ott se lenne
Én ma tudtam meg a hírt, és nagyon sajnálom.
De neki ez már megváltás volt a tolószékes évek után.
Amit meg produkált, azt nem lehet kitörölni a 20. századból, és egyik zenész
lelkéből sem.
A 100 wattos JMP bármilyen beállításnál olyan hangos lett, hogy egyszerűen használhatatlan volt. Sírtam a gyönyörűségtől olyan hangja volt (van), de közben vér folyt a fülemből. Próbán a fal felé kellett fordítani a ládát - úgy is sok volt. Ha a Gain lejjebb vettem, akkor meg már egyszerűen nem szólt...
Most master-esítve van: "öröm és bódottág van".
és egy kép az átépítésről ... felismeritek a szakit?
Ezzel nagyon egyetértek. Szerintem a legtöbb moddal az ember elveszíti a réven, amit hozott a gáton. A pedálos téma sokkal egyszerűbb, mint a master...
Ha van master, akkor kéne loop is (az már 2 mod), hogy be tudjam kötni a delay-t, reverb-et.
+ kéne még lehetőség szóló kiemelésre. De egy fázisfordító utáni mastert nem lehet boost-olni. Ill. lehet, de csak a fulladni fog, hangosabb nem lesz.
Így aztán egyszerűbb nem túrni az erősítőben, és amikor negyon kell (stúdió) akkor ott az eredeti mod-olatlan bika hang.
Lesújtó az apropó:(
De gyönyörű látvány!
Be kéne dobálni ide a Marshalljaink képeit.
Megünnepelnénk ezt a hihetetlen életművet, és közben gyönyörködnénk is:)
A rajongásom a Marshallokért szerintem soha sem fog elmúlni. Nem rokon, mégis szar megtudni a halálát, Les Paul esetén ugyanez volt. Most újra együtt vannak, valószínűleg hamarosan repülnek a mennyből a pokolba az általuk okozott hangzavar miatt
...és én is innen köszönöm neki, hogy majd 20 éve szolgál egyik JMP névre hallgató nélkülözhetetlen "gyermeke". Minden tiszteletem az olyanoknak, akik pótolhatatlan dolgokat hoznak és hoztak létre! Jó utat Jim Marshall és köszönöm!!
A lion csöveket nagyon elitnek tartják, állítólag nagyon extra minőség
A metroamp 45/100 -ban is ilyenek vannak gyárilag, márpedig az egy nagyon drága, nagyon high-end cucc.
A tungsol-ról nem tudok sokat
Uhh annyira kínai nekem ez a jumperelgetős cucc. Az, meg hogy egész erősítőket fűzni fel, azt végképp nem vágom :D Ez az én szegénységem :D Lehet ezekről valahol olvasni? Mondjuk Marshall input lots for dummies :D
Nekem is az a tapasztalatom, hogy nem mindegy.
De én a hagyományos módszert szoktam alkalmazni. I. high: gitár. I. low-ból pedig a II. high-ba megy a jumper kábel.
De csak A Bluesbreaker-nél használom így. 1959-nél I. low bemenet van használatban koncerten.
Stúdióban meg a I high.