Még bakancsban is könnyen eltalálható, ráadásul a kapcsoló lenyomott állapotban is a gombok síkja felett van, nem sarokkal, hanem a cipő orrával kell kapcsolni és nem ugrálni kell rajta, hanem érzéssel megnyomni. Nem értem a problémád, de tényleg :D
...egyetlen megjegyzés engedtessen meg minden szépség és jóság mellett: nincs nagy lábam, de olyan közel vannak a potik a kapcsolóhoz, hogy tutira széttaposnám őket - ez több effektre érvényes. Jó lenne kitalálni valami univerzális, esetleg gyári pedálokra is utólag alkalmazható védelmet. Köszönöm a figyelmet.
Üdv
2 multieffekt között vacillálok a pod hd300 és a zoom g5 között. Használtan kb ugyanannyiért vannak. Videók alapján a zoom g5 is elég jónak tűnik meg jókat is írnak róla,de nem tudom hogy melyik érné meg jobban. Koncerteken és felvételre is szeretném használni, főként a high gain metál soundok érdekelnének. Van valami tapasztalatotok a 2 multival? Illetve hasonló árban(max 70)valami mást tudnátok ajánlani? Most pod xt live-om van, az helyett szeretném.
Előre is köszi a válaszokat.
De trészi bazzeg, úgy becézik a basszerek :D
Ja jók, amíg nem Peavey volt, azokkal már szokott basz lenni, perzse ez most általánosítás...
Az Ashdownt meg a trésziből kilépő valaki csinálta, prémium kategóriás cuccok, úgy szólnak, mint a Trace, csak jobban csillognak :D És persze csináltak egy ócsiny szériát is, amik meg elromlanak :D
Hirdetek egy DigiTech DF-7-et az adok-veszekben. Ez a pedál hét híres OD-t/torzítót modellez. Alkalmas arra, hogy keresgéld a számodra ideális hangot, sőt ebben találhatsz többet is. A hétből nekem 3 (MT-2, tube screamer, RAT) volt, illetve utóbbi kettő jelenleg is van. Ezek hangját meglepően jól hozza a DF-7. Sőt, mivel egy hangszín szabályozó (tone, ill. filter) helyett 4 potméterrel lehet hangszínt szabályozni (bass, mid, mid freq. és high), az egyébként textúrájában korrekt TS és RAT koppintás az eredeti pedáloknál jobban EQ-zható. Furcsálnám, ha a kérésedre valaki leírná a tutit. Én sem azt teszem, és rád tukmálni sem akarom az eladó sorba került cuccom. Tekintsd egy egyszerű tippnek. Nézz utána, próbáld ki!
:D Pitiánerebb az SMX, mint gondoltam, de persze jó, meg fasza, meg ötletes, meg minden. Érdekes, hogy a low compressionnál ratiot állítasz, a high-nál meg Thresholdot (vagy fordítva, pár napja néztem a rajzot) Kb ez a kompi van a trészi fejekben is, de nem dual band.
nem tudtam hogy ennyire hájpolt cucc, koltzos világított rá először teszteltem pár kompresszort, elverte mindet, kifizettem, maradt.
amúgy gitárshop-on hirdette egy srác, boss cs-1 meg demeter compulator-ral együtt, s mire reagáltam, már csak ez maradt.
de EZ meggyakta a CS-2-őt, meg még néhányat
Minden basszerek álma (már aki tudja, hogy mi és mire való a kompresszor :D) Kár, hogy nem gyártják és kevés van eladó. Nem mintha vennék, de szívesen kirajzolnám :D
Nekem is lesz amúgy majd, de még nem tudom milyen gombokat vezessek ki ...
Basszgitárnál szinte alapkövetelmény a dual band compression.
No de megyek, mer' ebben a Voyager részben Sarah Silvermann szerepel, oszt űtet kompresszálnám :D
A hét klón pedálja rovatunk e heti játékosa egy Hermida Zendrive klón pedál! Eladásra készítettem, 30.000 Ft az ára, ha valakit érdekel ez a kis játékszer...
Egy az egyben az eredeti, mind hangzásban, mind minőségben!!!
Budapesten kipróbálható!!!
ezt a tréjszeliotos szent grált magyarázd már el nekem.
máskor olyan szépen bő nyálra tudod ereszteni.... :D
nekem lövésem sem volt hogy mi ez a 2csatis optokompresszor, de kipróbáltam és sorra verte a/b teszteken az összeset ami akkor ott volt kipróbáláson oszt ez maradt:)