fasza ára van, láttam ilyen diódás/kondis feszültségnövelőket itt-ott neten (főleg csöves DIY pedálokhoz) ilyen 18V körül kéne kéne tudnia 50-100mA magasságába (mindegy mekkora feszültség mert belemenne egy 15V stabilizátorba úgy is) létezik ilyen? Vagy lesz abba is valami buktató? (mondjuk nem tud többet 10mA-nél vagy kell bele valami drága power tranyó amire már nem emlékszem vagy valami)
nagyon jó kis effekt...jól lehet vele szinezni szólókat, nekem most a wah másodsorba került...
Szaxofon nélkül folytatjuk így egyzserűen zseniális nekem ez a kütyü.
heló!
ruszki smallstone-ba való ca3094e, vagy egyenértékű otája nincs valakinek?
vagy ötlet, hogy honnan lehetne viszonylag olcsón szerezni? íbéjen csájnából van 5.65$-ért, de ha van valakinek elfekvőben, inkább azt preferálnám. köszi!
Valami hasonló tippem van nekem is...ugye fej láda között, valsteg a ha megszakad a jel ne legyen gond, vagy valami hasonló, mint amit írsz....sehol semmit nem találok róla, valószinüsítem akkor jó, ha nem világít:DDDD
Hallod! Fingom nincs! :D Van olyan, amelyiken nincs is. Webshopban meg "replacement LED"-nek is írják. Lehet van benne egy "védőizzó" a hansgzóróval sorosan, amit itt a kémlelőnyíláson látsz. Ha világít, akkor nagyon kűdöd neki :D De csak találgatok. Gallien-Krueger üvegszállal merevített membrános bassládán láttam egyzser, mikor nagyon megküldtem, hogy derengett valami fény a membránon keresztül :D
Sztem buher lesz ez, belenéztem a belébe, gyanús a fehér szigszalagos móka a nyákon, úgyhogy ez megy vissza a feladónak holnap. Állítása szerint első tulaj meg 10 éve nem használta, de nekem gyanús ez, hogy meg sem említi, hogy belenyúltak. (Melóhelyre hozta be, nem tudtam kipróbálni, pláne táp nélkül.)
Ja,ez tényleg annak tűnik. Mondjuk ez az új X15,lehet hogy variáltak,nekem a régiek voltak.
Nem is olyan nagy hülyeség az RCA,elég nagy az érintkező felület,meg stabilabb is mint a DC tápdugó.
Szvsz.
ART X-15-höz gyári tápot mennyire esélytelen vajon szerezni? Megboltoltam ma végül egyet, de nincs hozzá táp, ráadásul ilyen idióta RCA bemenete van, nem is értem, hogy hogy gondolták.
Nem is úgy értettem ám, hogy te! A misztikumra ha van is hajlamom, tényleg azért imádom, ahogy megszólal, ennyi. Különben nem lenne egy ewr pedálom se..
Nem neveztem primitívnek.
Csak simán utánépíthető, szemben mondjuk egy DD-akárhányassal.
Nincsenek benne "titkos és misztikus (kicsit utópisztikus)" áramköri megoldások.
Halottam már mástól is,hogy mérnöki szempontból szinte primitív, de valamiért mégis imádom. Majd nézz bele az enyémbe is azért, ha legközelebb megyek hozzád.
Helló szakik !
Lenne egy kérdésem:
Simán elektroncsővel lehet zengetőt csinálni ? Tehát nem egy rugós tank meghajtásáról lenne szó, hanem olyan megoldással mind pl. az analóg effekteknél félvezetőkkel(vagy mivel), csak itt elektroncsővel vagy többel.
Kösz !
Sziasztok!
Kíváncsi vagyok,h akinek van vagy próbálta a VOX Satchurator-t, ő is vékonynak találta-e a hangot az egyre vékonyabb húrokon?? Vagy miként használtátok ezt a pedált?
Közepem csutkán van az erősítőn..
köszi
ewr azt mondja, akkor valszeg nálam azért nem dolgozik direkt outon a level. Csinál nekem Memory Man mocskot csak magába pedálba nemsokára. Ha már az ehx nem gyártja.
hahó!
van valakinek ilyene Budapest környékén?
kipróbálnék egyet, hogyan tetszik, mert mostanában vennék delej pedált, és nyilván vásárlás előtt sokat ki szeretnék próbálni
dehaeccő meg is fürdené, lehet még összesúgva kacsinatnának is rád, meg megmarkolná a göndör csuklódat a pénztáros néni, s rebegtetné a pilláit, amikaú visszaadja a vasgarast
Igen,az X-15 is tud pedál-módot.
A Behringert valóban nehezebb felprogramozni mint az ART-t ill.
annyira azért nem,mert igen jó editor van hozzá.
Az ART baloldalon lévő expression-pedáljait azért visszasírom...persze én balkezes vagyok. Nem is értem mi lehetett a koncepció,miért bal oldalra rakták őket...
Mindenképp, legalábbis szöveges formában, mert a videogyártás időigényes, szabadidőből meg mostanában kevesebb van, mint szeretném Egyelőre megy a vacillálás, hogy fülmonitor vagy aktív láda legyen, a kettőt együtt nem fogom tudni kigazdálkodni, viszont jól meg kell gondolni, hogy melyik a hasznosabb megfejtés. Fülmonitorból a Sennheiser EW G2 lenne a legjobb, de már a G1 sem rossz, az olyan 100k körül van használtan, RCF aktív ládát meg tudnék most szerezni 150k körül, de mondjuk az is képben van még, hogy LD System adó-vevő lesz egy egyedi Microsonic fülre öntött fülessel.
Ha valaki azt várja a cucctól, hogy minden problémája megoldódik vele, az szerintem csalódni fog. Az biztos, hogy ha hiányzik az, hogy mögötted ordibáljon egy hegyméretű stack, akkor ez még egy jó fülmonitorral vagy szélessávú aktív ládával sem fogja helyettesíteni, viszont nagyon jó kompromisszumos dolog lehet. Akkor is csalódást fog okozni, ha a gitáros azt várja, hogy egy nagy teljesítményű FRFR ládával olyan hangzás lesz mögötte/előtte a színpadon, mint egy élőben hallgatott fej+láda, ugyanis ennek a cuccnak pont az a lényege, hogy a gitárhang olyan minőségben tud szólni színpadon, mint egy jól kevert lemezen. És kifelé is a PA-n az irgalmatlan jó vonalkimenetek miatt, ráadásul sztereóban. Tehát más megközelítést igényel teljesen, nem szabad úgy közelíteni hozzá, mint vmi olyanhoz, ami helyettesíti az arcodba mászó élő ládahangot. Az én koncepcióm az, hogy veszek hozzá egy kétutas wireless fülmonitorrendszert, a színpadon nem lesz gitáralapom, hanem az egyik bemenetre beküldöm az Axe-et monoban, a másikra egy zenekari monitormixet a keverő egyik monitorútjáról, és magamnak csinálom meg az arányokat, a többiek pedig a színpadi kontrollba kérhetnek belőlem annyit, amennyit szeretnének. Kifelé pedig sztereó vonal. Ha pedig olyan a hely, hogy muszáj, hogy szóljon vmi a színpadról is, akkor egy 15"+csipogós RCF aktív monitorládát beszerzek, azzal meg lehet támogatni a színpad előtt is a teret, ha gyenge a PA.
Igazából azon agyaltam egy darabig, hogy kiáruljam-e a nagymotyót vagy sem, az, hogy utána mit veszek, csak annyiban volt kérdés, hogy Axe-FX Ultra vagy II. Végül osztottam-szoroztam, és arra jutottam, hogy nem ér meg jelenleg nekem +100k-t egy Axe-II, az Ultra bőven elég arra, hogy kitaláljam, valóban ez kell-e nekem. És így az a 100-as a láda eladása nélkül is ott van arra, hogy vezérlőt, racktáskát meg esetleg vmi fülmonitort vegyek (vagy hozzácsapom a megmaradt pénzt a láda árához, és veszek egy aktív monitorládát).
Köszi a választ, két kérdés piszkál igazából, az egyik, hogy amire az FCB az Uno moddal képes - egyenként kapcsolgatni az effektblokkokat -, azt vajon az X-15-tel meg lehet csinálni vhogy? A másik meg, hogy preseten belül tudom-e vhogy kapcsolni az expressionöket (ha pl. olyan szólóhangszínt akarok, ahol kapcsolgatható a wah ki-be)?
Nekem van egy X15-öm,ez maradt csak meg az ART SGX-emből.
Kurva jó cucc,leszámítva a méretét és a súlyát,viszont ha az atomtámadás után már a csótányok is kipusztultak,akkor ez még mindig egyben lesz. :D
A gombjai is elnyűhetetlenek,és szerintem nagyon jók,merem azt mondani,hogy jobbak,mint az FCB-é.
Az expressionok optikai módon működnek.
És nem SMD-s a nyák,mint az FCB-1010-nél.
Hátránya még a súlyán és a méretén kívül,hogy bal lábas kezelésűek az expressionok. :(
Meg hogy csak egy relés kimenet van,az FCB-n kettő.
Az FCB is és az ART X15 is nagyon jó választás szerintem.