Bár annak hívják, de ez egyáltalán nem fuzzhang, maga a kapcsolás is inkább distortion. Mindenek oka, hogy az erősítést végző elem egyben sávszűrést is végez.
Hogy "megéri-e", azt neked kell tudni, azaz hallani, hogy zavar-e a kikapcsolt hangja jelen állapotában.
Ha a TBP mellett döntesz, Eldzsinek van rá instant receptje.
Volt erről szó korábban már: DD-3 és a true bypass, azaz megéri-e megcsináltatni, sokat dob-e rajta, hasonlók. Ha számít, 2005-ös évjáratú darabról van szó.
Ez a fuzz áramkör talán még annál is komolytalanabb, mikor "kezdő" koromban (most folytató korban vagyok), valami elvetélt mikrofonerősítő kimenetére két diódát tettem, oszt torzítottam az anyám hegedűjére szerelt magnófejből jövő hangot :D
Volt rajta egy húr, és tudtam a "vasebert", meg a "füstavízfelettet"
Ebben igazából csak az a ciki, hogy ez kb. 2001-ben volt :D
szerintem a walrus audionak van pár nagyon jó videója, amikor maguk a felhasználók pötyögnek rajta, akik amúgy használják. azok eléggé sokoldalúan mutatják be az adott pedált.
Ahogy látom nem erőltették meg magukat...
Maradt a 44,1k meg a 16bit, manapság vicc, meg rakhattak volna analóg direktet.
Így nem igazán éri meg a váltás szerintem.
Sziasztok! Boss gx-700-on a bypass módot lehet boss fc-50-es lábkapcsolóval vezérelni? Csak angol könyvem van hozzá és nem elég részletes ebben a tekintetben.
Sziasztok!
Lehet,h kicsit "nehéz" kérdés lesz,de hátha..
Hogy kellene sorba raknom a pedáljaimat vajon?
Most így néz ki Marshall Drivemaster (kevés gain,tökig csavart mély és közép)->Vox satchurator (fél gain,kevés magas, full hangerő)->Digitech Bad monkey->Boss CH-1-> Behringer TU 100
A Marshall és a Vox szól együtt az alaptorz hangban most és a Bad monkey van szólóhoz.
Mióta megvan a Bad monkey, azóta de talán előtte is az alaptorz hang kicsit vékony miközben az erősítőn is 3 óra állásban áll a közép!
A Bad monkey az ad olyan közepet,h csak legyen hangszóró,ami bírja :D
Variálgattam már,de ennél kellett maradnom egyelőre.
Hátha lenne valami olyan kulcs vagy hozzáállás a próbálgatáson kívül,amit tudnátok javasolni!!
Szerintem a t-rex viper ar/ertek aranyban nem egy rossz valasztas. Én masodszor is bezereztem love pedal pickle vibe es egy mjm sixties vibe utan. A fulltone deja vibe az meg fasza, csak draga...
én nagyon ajánlom ewr roger mayer manguszta klónját, tud fuzzface is lenni,de hi gain is. És van mélye..kasleder is biztos jó, a vibe-ra meg amikor még volt facebookom hiába mondtam,hogy potenciális vevőnek számítanék nem válaszolt. Viszont nem 4 potis,azt tudom.
Kedves hallgatag topik-lakók, esetleg valamit hozzátennétek !? mint pl. vedd meg az ewr ... klónját! Vagy: jó az a kasleder ide falura ... vagy mittomén.
(katt a képre több képért)
a megalkotásakor olyan mérnöki megoldásokat használtam, mint a ragasztószalaggal elszigetelt fityegő nyák és a takonyágyú.
ennek ellenére jól szól, csak egy kis áthallás van benne, majd lecserélek pár drótot árnyékoltra.
a kimenete fülhallgatót nem tud meghajtani (csak nagyon halkan), de monotront utána kötve hordozható tánczenegép, egy teljes 103-as buszutat végigtoltam vele.
Eszem ágában sincs, azért is kérdezek :) Hát nem tudom pontosan mit jelent a "sima" overdrive, csak hobbigitáros vagyok szóval nagyon profi cucc nem kell/ fölösleges, viszont azért egy kicsit bluesosabb hangot szeretnék mint az alap tranyós cucc (Marshall MG15CFX-ről van szó amúgy). A tisztáját szeretem, bizonyos esetekben a distortionját is, viszont az a dirty drive dolog hiányzik belőle. Tudom, úgy se lesz ilyen felszerelésből olyan hangzás, mint egy 60-as évekbeli marshall vagy vox, de valamit csak lehet javítani rajta.
Ezeket az effekteket megnézem amiket írtál, köszi.
Ha van pénzed, akkor a Tech 21 Character series British-t ajánlanám. Az overdrive ugyibár eredetileg az erősítők túlvezérelt hangjára akart utalni, és ez a pedál szerintem nagyon meggyőzően hozza a túlhajtott marshall plexit.
Ha csak sima overdrive kell ami szellős és nem mossa össze a hangot, akkor zen drive. Ewr kolléga csinál ilyet pld.
Ne baszd el a pénzed drága de kevésbé jó hangú tucatszarokra.
Aham, okés, köszi, valahogy erre számítottam :S Túl szép lett volna ennyi pénzért ennyi jóféle effekt...
Tudnál valami fasza kis overdrive-ot ajánlani? Boss SD-1, Digitech Bad Monkey, ezekről mintha jókat olvastam volna, és olcsók is.
Ez szerintem ugyanaz, mint annó a Korg AX3g, csak masszívabb fémdobozba rakva. A Voxba ugyanis Korg chipeket tesznek.
Ebből kiindulva az effekt dinamikátlan, az erősítőmodellezés műanyaghangú, az effektek jók.
Sziasztok!
Erről a multiról mi a véleményetek? StompLab IG. Tranyós erősítőm van, és szeretnék minél olcsóbban a csöves dögös hangzás közelébe jutni. Viszont ebben a cuccban megtetszett a sok effekt. De lehet, hogy egy tubescreamer másolat vagy valami olcsóbb cucc jobban megérné. Ha van valakinek valami tapasztalata a témában az legyen szíves ossza meg vele. Köszi!
Szeretnék venni valami jó fuzz face jellegű fuzz-t és Vibe-ot. Mit ajánlottok? Kasleder PH2 és mondjuk deja vibe ? (tényleg mit tudtok Albert készülő vibe-járól ? )
Sziasztok! Szeretnék venni egy Wah pedált használtan max 20-21 ezerig. A kiszemelt egy Morley Classic Wah. Mennyire használható ez metálosabb témákhoz? Esetleg tudtok olyat mondani ami ezen árkategórián belül Drop C Killswitch vonalon jó lenne? Köszönöm. :)
Robi!
12V/500mA-val (asszem..., most nincs itthon, de szerintem jól rémlik) hajtanám meg a BOSS TU-3-at, meg 3 pedálodat (Zen, COD, SHO), esetleg még egy Cry Baby-t. Ez lenne - egy ideig - a tápjuk. Gondot okoz, vagy simán bírják?
Sziasztok! digitech rp90 -ről tud valaki vélaményt mondani? Mert ezen gondolkozok, vagy a korg ax 30g-n. Sajnos csak ennyi a keret. 20 alatt akarok maradni. Ha valaki ilyen árban tud esetleg valami jobbat, megköszönném!
Bocs az offolásért... de bekérdezek, hátha! Az a helyzet, hogy sikerült újra felköltöznöm Pestre, így újra kezdenem a keresgélést. Ha valakinek esetleg van valami infója munkaügyben kérem ossza meg velem. Tudom, nem túl rózsás a helyzet, de drágák a műszerdobozok és ezért meló is kell : )
Külön érdekesség még, hogy 5V-ba "belehallgatva", egy folyamatos "hullámzó" hang van, aminek a magassága a delaytime-ot tekerve változik. Kis időnél magas, nagynál mélyül a hang, illetve a hullámzás is úgy változik.
A C33 a csúcsegyenirányítú (envelope follower) "integráló kondija". Az erről levett feszültség vezérli a VCA-t, ha ez a kondi nincs benne, vagy rossz, akkor a VCA vezérlése nem működik, illetve esetleg túl gyors, torzít, illetve áthallik az egyenirányítóról lejött "félhullámú" feszkó. Ha a D5-ör kiveszed, attól még lebeg a kondi a levegőben! gondolom kapcoslásnál, resesetelésnél tököm tudja, az a kis áramkör "felemeli" testről a C33-at, addig kussol a kompander.