mentségemre szólhatna, hogy nem csekkolom az ágyazandó kódokat, meg az is hogy elfelejtem ezt a hozzászólásodat, mire legközelebb vimeo-ról ágyazok előre is leverhetitek rajtam, vagy hívjátok a nyomit hogy alázzon/büntessen/sárbatiporjon
Van egy 'acskónyi nagykalapos fekete ΜΠ106-om, már régóta tervezem, hogy azokból válogatok össze, hátha tényleg vakít.
A japán 2SA476 egyébként tényleg nem rossz, sajnálom, hogy csak egy adagot vettem a Lomiban, mikor turkáló-áron volt.
Hát kinek mi :D Amúgy tényleg ugyanolyan mind, nincs semmi nagy megfejtés, csak a "fétis". Sima FF-hez nekem az AC126-ok, meg a jappánik jöttek be legjobban, mert azoknak többnyire nagy a bétájuk, de két egyformát - ugyanolyan alkatrészekből - nem sikerült még készítenem.(máshogyan gételnek) Úgyhogy trükköztem és lett a "The Butcher" ...
HEXE-ék MP40-es "kalappal" parasztvakítanak.
A Tento (szokol) is azzal próbálkozott anno, de nem lett túl sikeres :D
Helló! Kis segítség kellene. Venni szeretnék egy multieffektet használtan. Én a korg a5-re gondoltam. 15-nél nem akarok rá többet költeni. Ha ebben az árkategóriában tudtok valamit, szívesen venném a tanácsokat, véleményeteket. Más márka is számításba jöhet!
Köszi,h írtatok!
Akkor valójában csak alkatrészek és szerelhetőségük szempontjából jobb a ts9..
"csak"..
bár ha időtálló a bad monkey, ha nem ütik-verik, akkor majdnem mind1
csak a hang legyen jó,amit nem tudtam még most sem összehasnlítani.
a 2. videóban eléggé hasonló a hang
Tudtam, hogy ráugrasz! :D
Viszont azt is tudom - többnyire saját tapasztalatból meg az intelnetről -, hogy gyártástechnológia és anyaghasználat függvényében bizony változik a hangkarakter.
Én pl. jobban szeretem a szénellenállásokat mint a metáloxidokat vagy a fémrétegeket. Utóbbiakkal épült áramköreim mind "élesen" szóltak.
A legújabb mániám, hogy a testre -többnyire- tömörszenet rakok, amúgy 5%-os szénréteget, IC-knél meg 1%-os fémréteget (R534-et vagy BECK-et).
Ide az vezetett, hogy volt annó egy MJM Foxey Fuzzom, ami valami iszonyat fincsin, részletgazdagon és imádnivalóan szólt. Annó belefényképeztem, meg a neten is vannak képek ilyen butik pödálokról. Mikor elgondolkodtam, hogy miacsudáért szól jobban az a muff mint bármelyik, amit eddig próbáltam, vezetett oda, hogy megnézzem, melyik alkatrész miféle..
SMD-vel szerelt panelt neccesebb otthon javítani, meg elvileg ezeknek az alkatrészeknek nem olyan jó a hangjuk. Bár ott van a Carbon Copy, szinte az összes új EHX pedál, meg Zívex is csinált smd-s kütyüt. A többiről meg ne is beszéljünk.. Én alkatrészek tekintetében a túlméretezés híve vagyok.. :D
Amit figyelembe kell venni, az az, hogy melyiknek tetszik a hangja.
Itt egy vidió egy idegesítő, gitározni nem tudó hapsival. :)
Hátőőőőő :D bevallom nekem ez nem sokat mond,talán annyit,h egyik időtállóbb, másik kevésbé.
Hangra nagyon tök más élőben a kettő? egyáltalán mit érdemes figyelembe venni a kettőnél? az árat leszámítva tényleg
Sziasztok!
Biztosan van tapasztalatotok erről a 2 pedálról:
Ibanez ts9 és Digitech Bad monkey
Persze megnéztem több videós összehasonlítást,de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.
mennyiben tér el a kettő, mi az előnye egyiknek, másiknak, esetleg hátránya.
Az árkülönbség az tiszta! :D
Kedves Gábor, félreértettél.
Én nem xxarok le semmit és pláne senkit, főleg mert én kértem tanácsot :)
Konkrétan arról van szó, hogy kicsit bonyolult a pengetési technikám, mert négy újjal pengetek, gyakran 3-4 szólamban a hat húron, és ezért technikailag nehezen megoldható a húrok tompítása.
Sajnos nem nagyon ismerem az effekteket, de a limiterről eddig olyan elképzelésem volt, hogy a nagyon magas hangerőt vágja le, mielőtt az torzulhatna...
Lehetne a nagyon halk jelek levágására is használni? Ha igen, akkor kipróbálok valamilyen vst limitert, és ha működik, akkor megpróbálok beszerezni egy pedált, de lehet hogy valamilyen szoftveres is jó lenne. Köszönöm a tippet!
Köszi, de azért kérdeztem itt a fórumban, mert megoldást remélek, vagy szakértő tanácsot.
Mellesleg nincs kategorikusan kijelenthető "normális" pengetési technika.
Sok zenei irányzat van, és azokon belül sok zenész, akik akár mind eltérő módon pengetnek, mégis nagyszerű művészek (lehetnek). Na mindegy, nem a pengetési technikámmal van a probléma.
Szép napot mindenkinek!
Nylon húros elektromos gitárom játékon kívüli húrjai nagyon könnyen (sokszor már zavaróan is) rezonálnak, megszólalnak. A pengetési technikám miatt nem tudok mindig a tompításra figyelni. Létezik műszaki megoldás erre a problémára, hogy ezek a zavaró hangok ne szólaljanak meg? Talán egy effekt vagy szűrő, ami a hangerő alapján letilt vagy beavatkozik?
Köszönök minden segítséget!