Még azért párat hozzá tudnék tenni, de nem nagyon akarok erről vitatkozni, ellenben említetted pl. pont a Kolliast, na az szvsz megeszi reggelire a Haake-ot... Félre ne érts, ő is kurva jó dobos, de TECHNIKAILAG, szeirnem sok másik extrém dobos meghaladja. A 23/16 addig nehéz, amíg nem gyakorlod ki. Persze kitalálni a témát, az más tészta...
Nekem így hallagtva para, dobolni meg nem tudok (sajnos) Viszont gitáron már próbáltam az említett számot és kb. ment. Tehát nem állítom, hogy lehetetlen megtanulni ezt a sok furcsa ritmust, csak nehéz.
Ő: Tudom, hogy nem ettől jó egy dobos, de technikáról volt szó, direkt ki is hangsúlyoztam. Egyébként egy kicsit idegesítő, amikor mindenki ezt mondja, hogy: "nem attól jó egy gitáros, hogy tud tekerni" "nem attól jó egy dobos, hogy van a lábában technika, sebesség, meg pontosság" és társai. Nyilván a technika nem egyenló a zenével, de fontos része annak. Persze kell még feeling (de még mennyi! talán még több, mint technika), üzenet, dalszerzési készség, meg mi egyéb. Ezzel én is tisztában vagyok, mindezek ellenére szerintem fontos a technika, azért nem mindegy, hogy tudsz 2 akkordot, meg tudod, hogy kell kvintet fogni, vagy épp úgy tekersz, mint Jeff Loomis, nem?
Aha, hát a szubjektivításban van igazság, de ez a Thomas Haake-s ügy, a dobolással kapcsolatban.... Már egy jó ideje metálos vagyok, a legtöbb hi-end metál dobost vágom. Vágom azokat is akiket a média futtatott fel, meg úgy a mezőny krémjét. Most mondj már nekem olyan dobosokat, akik úgy tolják, mint Thomas, mintha nem is hallott volna a 4/4-ről, teljesen kaotikus, mégis van benne rendszer. Eleve azokat a ritmusokat nehéz eltolni, amit ő, mert azért az ember csak beleszokott már abba a 4/4-be. Kivéve, ha jazz-t, játszik hallgat és egyéb hasonló esetek. De azt hiszem, hogy elmondhatjuk, hogy a metál zene és alapvetően a legtöbb zene, amit rádióban, neten, tv-ben hallasz/látsz annak nagy része 4/4-ben íródott. Na most azért mutass kérlek olyan embereket, akik simásban tolják Thomas témáit. Vagy, ha annyire műveletlen vagyok, akkor mondj olyan dobosokat, akik szerinted jobbak, mint ő. Technikailag persze. Tényleg kíváncsi lennék rájuk. Technical death metal-ban és proggressive metal-ban jó sok arc van, aki eléggé Thomas szintjén vannak. Prog-ban a 4/4 se feltétlenül jellemző, de azt hiszem, hogy a Meshuggah messze a legbetegebb ebben az un. "odd time signature" dologban. Mert még egy 7/8, 5/4, meg ilyesmi az gyakrbban előfordul, na de azért 23/16 a lábgépen egy Rational Gaze-ben azért mégiscsak odaver, nem?
Azért had említsek meg néhány szerintem eléggé top metál dobost, hátha talán ezzel bizonyítom, hogy nem vagyok annyira műveletlen paraszt, tehát sorrend nélkül, össze-vissza: Mike Portnoy, George Kollias, Tim Yeung, Derek Roddy, Gene Hoglan, Van Williams, Paul Bostaph, John Tempesta, Dave Lombardo Biztos van még egy csomó ember, aki ide tartozik ebbe a listába. Szívesen várom a te listádat, hogy szerinted ki tartozna még ide, illetve ki nem, ha van ilyen
Srácok, mondjatok valami okosságot. Vettem egy Philips MP3 lejátszót, a gépen összeraktam egy vegyes dallistát, a mappát átmásoltam a lejátszóra, az meg szétdobálta külön almappákba a nótákat előadók és albumok szerint. Van valakinek ötlete, hogy lehet ezt kiküszöbölni? Előre is köszi!
Káldy Levente vagyok az Universal Music-tól.
Új programot indítottunk el, ahol fiatal, tehetséges, de már felvett hanganyaggal rendelkező zenekarokkal szeretnénk foglalkozni.
Aki úgy érzi, hogy a zenekara megérett ilyen dologra, vagy ismer ilyen bandát, kérem értesítsen!
Én is erre gondolok. Bár gondolj József Attilára! Az Ő korát sem lehet a "boldog békeidők" korának hívni... Mégis, ÍRT, írta a verseit, mert úgy érezte, írnia kell...
Kb. 50+15 évig azét bombázták - tudatosan - szanaszét a Magyarokban a szolidaritást, hogy ne tudjunk összefogni. Eddig ez bejött. Így sokkal könnyebben meg mernek csinálni velünk bármit...bármit
Hát... azt majd talán akkor, ha az emberi önzés mértéke csökken, ha nem fogjuk a másikat zsigerből utálni azért, mert valamiben jobb nálunk, és a legfontosabb, nem fog az alapvető létezésünk azon múlni, hogy mennyire teperünk. Vagyis nem leszünk emberek, vagy mi... De ez nem mostanában lesz,, arra van egy fogadásom.
Így igaz. Nekem annyi a gondom ezzel, hogy szeretném azt látni (ami valószínűleg sohasem volt így), hogy emberek tehetséggel és mondanivalóval "a semmiből előkerülnek". Vagy csak úgy, mint Hobo írta:
A jó költő a fióknak ír,
A látnok festők éheznek mind.
De ez nem Ákos hibája. Ilyen az élet és az Én hibám, hogy olyat akarok beleképzelni dolgokba, aminek nincs ott helye.
Hogy Ákos mit ért el, SZERINTEM (figyelsz ati?) azt jelenti, hogy jó stratéga.
Alapozás egy kis Depeche Mode szerű Bonanza Banzai-al, ahol abszolút Ő a vezér, tehát a feloszlás után is csak rő emlékeznek.
Szólókarrier sok sajtótájékoztatóval, hangszerbolt megnyitón való részvétellel.
Nem utolsó sorban jól meghatározható politikai megnyilvánulások egy nyilvánvalóan nagy tömegbázisú, népszerű párt mellett.
Persze mindezt nem tudta volna megcsinálni, ha mondjuk nincs hallása, zenei tehetsége stb stb.
A probléma inkább ott van, hogy te abszolut szubjektív szempontok alapján méred a "faszaságot". Ákos zenéje neked nem jön be (szíved joga), de attól még egyrészt elismerhetnéd amit elért, másrészt meg egy csomó másik nem feltétlen nyomi embernek bejön, a véleményed csak egy a sok közül.
A másik meg, hogy azok mennyire überfasza zenészek... hát jók, meg minden, de pl. azért annyire egyik sem kiugróan nagy szám, mint amennyire mondod, pl. hogy a Meshuggah-s fószer a legjobb metálban, az pöttyet tájékozatlanságra utal...
Nem mintha ez számítana, mert énis pl. szeretem a zenéjüket, de arra próbálltam rávilágítani, hogy az érveid súlyukban "szerintem...mert csak" szintűek. Szerintem:D
Na, a vita lezárásához itt van egy kellemes vasárnapi délutáni kis jam a legnagyobbaktól...
Enjoy...
2009-07-27 00:45 |
#88630
Itthon náluk sokkal nagyobb múltra visszatekintő bandák sem tudnak megélni csak a zenélésből, olyanok, akit több szsázezer lemezt adtak már el, ezért "mertem" feltételezni, hogy vszeg ők sem, sőt, azt továbbra is fenntartom, hogy Ákosnál dobosként sokkal több pénzt lehet keresni, mint bárhol máshol, de ha nekik ennyire faszán megy, mint ahogy állítod, akkor az örvendetes! Én azért erre eztán sem mernék mérget venni..
Nem, nem abban mérem. Az Exodus és a Meshuggah akkor is faszák lennének, ha csak 50 lemezt adtak volna el. Az Exodus közel 10 év után visszatért és sokkal komolyabb (főleg ami a hangzást és a dalszövegeket illeti) és jobb lett, mint az előtt volt. A legutóbbi 3 lemezünk annyira bevert, hogy aki szereti a thrash-t, az mind teljesen kifeküdt tőle. Tavaly láttam őket Szigeten, konkrétan Satriani nem adott olyan jó koncertet a Supercolossal Tour-on, focipálya méretű színpadon, szabadtéren, mint ők a sátorban. Sokkal jobb volt a hangulat. Ezt a körülöttem tomboló pár ezer ember is alátámasztaná. Szóval, nem nem abban mérem a faszaságot, hogy hány lemezt adtak el, mert akkor pl. a Metallica is tetszene Csak megemlítettem, hogy a Neck Sprain ért el valamit. Mert te azt kezdted el fejtegetni, hogy tök nem élnek meg a zenélésből, erre akartam rácáfolni. Bár való igaz, hogy a 2 "srác" (lassan ők is a 40-hez közelednek), akiket ismerek a bandából a Rebel Hangszer helyi kirendeltségének főnőkei. (bocs a reklámért) Szóval ja, melózniuk is kell a zenélés mellett, hogy megéljenek. Azért hála istennek nem szűkölködnek
megettem :)) de ha Miklóson jártál volna ma, akkor adtam volna :)) Manökken Edition alakulgat? ;) Jah, 14-én jössz a Gödörbe? Csak mert ha igen, akkor szólok, hogy töltsék fel a pálesz készletet :)))
:))) jah, szeretem nagyon! Egy éve eljátszottuk vele közösen azt a számot a Gödörben. Aztán rá egy évre most júliusban megint, de ilyen spontán módon. Már csak két szám volt hátra a buliból, amikor szólt a Zsolt, hogy nem nyomjuk el? Hát jóvan, de már nem emlékszem a szólójára, meg a dobos nem tudja mi mikor jön, de végül csak összejött, bár a vége kicsit béna lett :))))
Kérdezted , hogy hozz-e pálinkát .
Mivel holnaptól Porecben nézem a naplementét az Adria felett , így csak akkor hozz , ha utána legyúrsz egy deci horvát rakíját
Ja igazából ennyi volt, nem fogok ezért a falnak menni, vagy idegbajt kapni! Csak azért, mert másnak más az ízlése, még nem bántom, vagy nem esek neki...sőt még örülök is neki, hiszen így gömbölyű! Mi lenne ha mindenki egy irányba menne?
Csak azt nem értem, hogy miért nem lehet normális hangnemben lekommunikálni mindezt, de mindegy, igazából eddig foglalkoztatott a téma :)))
Nem tudja valaki, hogy mennyibe kerül trianguláris (háromszög alakú) kis ablak jobb hátsó ajtóhoz Suzuki Swift szedánba? Feltörték muter kocsiját
2009-07-26 19:30 |
#88589
Te most komolyan azzal méred a faszaságot, hogy hány lemezt adtak el azok a zenekarok, akik előtt játszhattak..??
No comment hombre..no comment..
A Warpigs anno játszott a Bon Jovi előtt, azok meg már 110 millió lemez felett járnak, ettől függetlenül nem hinném, hogy milliomos visszavonult zenészként élnék a mindennapjaik..
Különben meg tényleg faszságon megy megint a vita, én már marhára leszarom ki hogyan és milyen stílusban anyázza a különböző szövegeket, akinek tetszik hallgassa, akinek nem, és ne is olvassa, ennyire egyszerű az egész, mint a szög... Persze van egy szint ami alatt nekem is ledobja a gép a szíjat, de istenem, hát akkor nem hallgatom tovább. Hozzám közelebb áll az alteres szövegvilág és nincsen bennem semmi olyan érzés, hogy most hű de entellektuel vagyok, meg mennyire kibaszott elvont és ez milyen jó, csak egyszerűen tetszik és kész, örömet okoz, a többit meg leszarom. Ettől még nem fogom a metálra kategórikusan kijelenteni, hogy fos, max nekem éppen nem tetszik az adott nóta. Bocs a stílusért, de kihoztátok belőlem az állatot!
Titszelet...
Ja és Őz Zsolt (Vidámpark) dalait is érdemes hallgatni, nem csak Balatont, meg Jenőt, SZERINTEM kurva jó és ő aztán nem csak mellé beszél, asszem megtapasztalt pár dolgot az életben. Amúgy Gyémánt Bálint gitározik a Vidámparkban, van ám ott muzsikálás rendesen!
"És írok neked egy slágert
Dárdával fogom
És vajban majd
Párolom a pontyot
Magnóról játszva
A kocsmazajt
Hogy otthon érezd magad
Majd hozok neked egy Playboyt
Egy kicsit zsíros, de valódi,
Mint belül a bélbolyh"
2009-07-26 19:20 |
#88587
Ja, beazonosítottam... vszeg előbb láttam őket élőben, mint ahogy te egyáltalán hallottál róluk, de mindegy..:
Hogy a Meshuggah és társai milyen zenészek azt végképp nem értem hogy került elő..
Egy gitáros barátom - aki nem híres a szövegeiről - Eutanázia című számában így fogalmazza meg a beteg gyermekét másvilágra segítő anya lelkiismereti küzdelmében a gyermek túlvilági szavait :
Minden élet egy-egy gyertya
Akkor szép, ha nagy a lángja
Az enyém kicsi és gyenge volt már
Köszönöm, hogy eloltottál.
Szerintem zseniális, bár lehet elfogult vagyok.
2009-07-26 19:03 |
#88585
Ejj Tibi, ebben nagyon nem értünk egyet, de hát milyen csúnya dolog is lenne ha mindenki mindenben egyet értene. Maradjunk annyiban, hogy nekem tetszik és nem azért mert bekajálok bármit is...
Talán mert Ákos nem előzenekarként szokott fellépni?
Az Ákos témához: sosem értettem a szenvedélyes Ákos gyűlölőket. Sima mainstream zene, magyar szinten abszolút vállalható. Nem ír jó szövegeket? Na és? Gyakorlatilag alig ír valaki jó szövegeket, bár az tényleg vicces, hogy bizonyos réteg kifejezetten elgondolkodtatónak érzi a szövegeit.
Egyébként ezen a dalszöveg témán kár összeveszni, kurvára szubjektív téma. Valakinek az Európa Kiadó tetszik, valakinek pedig a 13 éves pufidzsekis, baseball sapkás lakótelepi srácok által írt lopott alapokra rámakogott rapszövegek. Kinek van igaza, ki a bíró? Egy objektív mutató van, a népszerűség. Így viszont Győzike és Britney Spears győz (és Ákos )
mondjuk a tankcsapda - mondjuk nem metál - de szerintem kifejezetten frappáns szövegeket ír
művészileg nem nevezném magas fokúnak, de az a zene amit ők játszanak
ahhoz pont passzol és tényleg vannak kereknek mondható szövegeik
Teljesen igazad van, pont ezért szerintem a metált ne azonosítsuk be az olyan bandákkal, mint egy Judas Priest, akiknek vannak jó számaik és még jobb riffjeik, emellett elég gagyi dalszövegeik. Azért ha megnézel olyan metál bandákat, mint a Haunted, Nevermore, Pain of Salvation, Dream Theater, Paradise Lost, illetve az újabb Megadeth és Exodus, akkor sorra olyan dalszövegekbe botlassz, amik valóban jók, valós problémákat feszegetnek és nem a "leszarom a világot" illetve a "rock, meg a metál az isten, hordjá' bőrdzsekit" kategóriába tartoznak, ahogy rengeteg más is. Most a teljesség igénye nélkül soroltam fel pár bandát, rajtuk kívül nyilván van még egy csomó igényes dalszövegekkel operáló metál formáció. Szóval azért általánosságban nem mondható el a metál dalszövegekről, hogy korlátoltak és primitívek lennének, vagy csak egy 20 éve halott életérzésről szólnának. Főleg a fiatalabb bandáknál figyelhető meg az igényesség, illetve az arra való törekvés.
Kösz meg minden...bár az,hogy elsődlegesen metalt gitározom,nem jelenti azt,hogy nincs rálátásom más műfajokra (pl. az általad felsorolt magyar alter hőskorának vitézeit két évig kénytelen voltam végtelenítve hallgatni,ameddig lakótársam volt egy elvetemülten alter kortárs élharcos,de mostanában pl. legjobban a The Transform Quintet nevezetű zseniális jazzformációra vagyok rákattanva,metalt elvétve hallgatok,ami nem jelenti azt,hogy...csak ez egy ilyen időszak),sőt. Elszégyellném magam,ha olyan szövegekkel kéne közösséget vállalnom zeneileg,mint a világ metal élvonalának jórésze,de sztem ez egy egészséges gondolkodású embernél alap 14 év felett. (Azt meg a mai napig nem értem,hogy a biztos bevétel mellett mi a fene motivál 40-es,50-es embereket,hogy olyan szövegeket írjanak a zenéikhez,mint a Judas Priest, Gamma Ray, Manowar,stb...kb mint Tankcsapda azon szövegi remekműve a kb negyvenéves Lukácstól,hogy "És leszarom a szobámat, nem csinálok rendet".)
A kinövés kérdéskörében nem értek egyet,iszonyat régóta hallgatok metalzenét,bár nyilván a kedvencek idővel átrangsorolódnak,ma pl. már kb csak nosztalgiából hallgatok Iron Maident (bár akkor mindig lenyűgöz az a gitárjáték,amit Adrian Smith művelt a 80-as években),és sztem ez később is így lesz...hallgatok metalt,csak új kedvencek jönnek a régiek helyébe,a régiek meg szép emléknek megmaradnak.
Egyébként meg bármilyen zenét csak őszintén érdemes nyomni,belőlem ez jön,hiába néznek le emiatt a garázsrockirodalom nagyjai...hálistennek az új zenekaromban úgy néz ki,hogy szűkebb rétegen kívül is sikerül megmutatni.
Köszi, de a gyári adat annyira nem befolyásol, úgy állítom mindig, h nekem tetsszen, ill. egy hangerőn legyen a Telével.
Tuti, h nem a középső(vagy bármelyik) szedő a gond.
A középső eléggé le van süllyesztve.
Most tudatosabban próbálgattam, próbáltam egy magasságra hozni a telével, próbáltam merőlegesen pengetni...így is jobban koptatja, de legalább nem lesz sorjás.
Én is így gondolom, de szerintem pl. itt a fórumon is rendszeresen írogat pár ember, Akik alkalmasak rá, hogy ezt megváltoztassák. "Csak" annyi kellene, hogy Ők többször rúghassanak labdába. Persze nem hiszem, hogy ezt pont én el tudnám intézni. De pl. azért is szeretem a fórumozást (azonkívül, hogy szeretek "társalogni), mert egyrészt kapunk egy rakás információt, másrészt hiszek abban, hogy bármikor eszébe juthat valakinek a "pengés megoldás" (és akkor már csak arra kellene rájönni, hogy lehet megvalósítani)
A filmet a század első éveiben, Argentínában és Törökországban forgatták, a legmélyebb gazdasági válság idején. A rendezők a krízis gyökerét derítik fel: a Nemzetközi Valutaalapot vádolják a két ország gazdaságának szétverésével, aminek nyomán az emberek a bankautomatákat verték szét, amikor nem tudtak a pénzükhöz férni. De az utcán látható tömegtüntetések mellet más, szükségszerű, kreatív túlélési megoldásokat is kerestek, hogy a válsághelyzetben tudjanak egymáson és saját magukon segíteni. Az egyik legforradalmibb ötlet a 'helyi pénz' volt, egy alternatív valuta amit az argentinok hoztak létre, amikor az eredeti pénzüknek már nem volt értéke.
Részemről nem gondolnám, hogy keverném a politikai elképzeléseimet a zenével. Ezer olyan zenekar van, aki kritizálja az "establishment"-et, és mégis nagyon nagyra tartom őket. Csak sajnos ezek majdnem mind külföldiek, ugyanis sajnos a magyar zene leginkább a béka segge alatt van és igen kevés olyan zenekar van vagy volt, akiket tudok értékelni. Akiket meg igen, azok sajnos jobbára underground szinten tudnak/tudtak leledzeni... A magyar mainstream szerintem egy rakás szar, ami nagyjából az átlag magyar zenehallgatót is minősíti sajnos (megint tisztelet a kivételnek).
A metállal meg az van, hogy egyszerűen nem jön be és kész. Az egész műfajt úgy ahogy van nekem szar. De ez csak a privát ízlésem miatt van így, függetlenül attól, hogy ki mennyire tud zenélni meg hogyan játszanak vagy mittudomén... Egyszerűen nem jön be és kész...
Esküszöm hihetetlen, hogy egy metálzenekar szövegében nincs sas, tűz, szabadság...abszolút respect a zenekarnak. A telecaster meg külön poén, végre nem egy bárd...
Kedves Fender59 és SM!
Nehogy megharagudjatok az ellenvéleményemért - arra hivatkozva próbálom a hitelemet növelni, hogy egyáltalán nem vagyok metál-fun - mégis tetszik a Sceletor és főleg Bluewoodoo által linkelt szövegek jelentős része (sajnos, ma megint nem tudok semmit meghallgatni, mert ismét gályázom).
Az a kérdésem, nem lehet-e, hogy azért nem szeretitek ezeket a szövegeket mert egy csomó közülük többé-kevésbé nyíltan kritizálja a jelenleg hatályos uralkodói menedzsmentet (főképp a médiájukat!).
Nekem meg éppen az az egyik legszimpatikusabb, hogy megpróbálják (pl.Ákos, Salvus) valahogy egy olyan hallgatói réteg figyelmét is felhívni ezekre a visszásságokra, akikről még az is elképzelhető, hogy esetleg a zenehallgatás az egyetlen kapcsolatuk a kultúrával.
SM-nél (#88560) is látok hasonlót
Szóval szerintem ez fontos, mert úgy gondolom, Nektek (itt az összes Zenész Embert értem) a zenélés nem csak szórakozás-szórakoztatás, hanem HIVATÁS is kell legyen!
"míg neck sprainként aligha..Ákos zenészeként játszhatsz óriási tömegeknek, profi körülmények közt, ellenben...folytassam..?"
Ne folytasd, mert egyértelműen azt sem tudod, hogy ki vagy mi az a Neck Sprain. Nem mondom, hogy olyan jól megélnek a zenélésből, mint Ákos, de azért had mondjak róluk egy-két dolgot. Megemlíteném kiknek voltak előzenekaraik, kikkel játszottak együtt, kapaszkodj, nem Ákos kategória lesz: Slayer, Meshuggah, Deftones, Exodus Alig adtak el pár millió lemezt, alig volt grammy jelölésük és elnyerésük, alig hetvenmilliószor jobban ismertek, mint az Ákos. Arról ne is beszéljünk, hogy a Deftones és a Slayer kivételével mindegyik bandában olyan magas tudású zenészek vannak, hogy az embertelen. A Meshuggah dobosa pl. simán a legjobb metálban, ami a technikát illeti, de még a jazz dobosokkal is felvenné a versenyt. Lehet, hogy ezt te nehezen hiszed el, nem szeretném beléd magyarázni, úgysem ér semmit, ehelyett, ha érdekel, inkább járj utána Tube-on. Szóval ennyit arról, hogy a Neck Sprain mennyire egy amatőr banda, gondolom beazonosítottad, hogy egy dunaújvárosi tinigyerekekből álló szar. Nagyon tévedtél Ákos semmilyen olyan kaliberű bandával nem játszott együtt, mint ők.
Kínában a vasmunkások sajátos módon tiltakoztak gyáruk bekebelezése ellen.
Miután a rendőrökkel összecsaptak, egyszerűen a helyszínen agyonverték a konkurrens cég, a bekebelező cég vezérét. /Kossuth rádió - hírek/
Go hier baby I'm kunstler
Go hier Madchen I'm kunstman
Wir sind artist, wir sind sportsmans
Tai-dai-dai-dai-tap-ta-daj-dej
Go hier baby I'm gros man
Go hier baby I'm gros man
Wo ist baby, wo ist Madchen
Jönni kislány, én nagy művész
Tudni sok kunszt, híres lángész
Lenni férfi, bátor, merész
Tai-dai-dai-dai-tap-ta-daj-dej
Jönni kislány, én nagy művész
Fogni bicepsz, milyen kemény
Majd meggyógyít a koporsó deszkája
Hej, mikor a föld suhogva omlik rája
Este a Gymesben jártam
Bolondgombát vacsoráztam
Úgy megbolondultam tőle
Elszerettem, aki főzte
Elszerette, el is vette
Hej, de nagyon megszerette
Sokszor mondom én azóta
Nem is volt az bolondgomba
Fáj a szívem, gyógyítani nem lehet
De majd meggyógyít, aki szívből megszeret
Majd meggyógyít a koporsó deszkája
Hej, mikor a föld suhogva omlik rája
Ha nekem egyszer sok pénzem lesz, felülök a léghajóre
Onnan szórom szerte-széjjel, szana-szét, szana-szét a levegőbe
Ej, mi a pénz, hadd nőjön ki, az alföldi rónaságon
Learatom, s nyilvánvaló, hogy csak ön lehet a csajom.
Kecskelábú teknősbéka, csomót kötök a nyelvedre
Elfújlak én felfújt hólyag, megrángatom én a lábad
Kitömlek én aprópénzzel, bezárlak a páncélszekrény,
Legfeljebb, ha úszom egyet, a sok pénz nem húz le majd
A Balaton fenekére, ó, je.
Sabbat: köszi, elég jónak tűnő magyarázat...annyiban sántít, h amikor squier strato-m volt, gyengébb szedővel, akkor sem kopott másképp a pengető a két gitáron. Ez a fender starto-n jelentkezett csak...nem kopik gömbölyűre, hanem csíkokban jön le...
Kelj fel, kelj fel, vár a munka, vár a gyár
Kelj fel, kelj fel, vár a hivatal, vár a vár
Az ágyból gyorsan kikelek
A mosdóba kiszédelegek
Borotválkozok és fogat mosok
Addig se nagyon gondolkodok
Mert tipikus mai munkaerő vagyok
A békásmegyeri rabszolgatelepen lakok.
Nagyon nyugodt az idegrendszerem
A hétvégéket kiheverem
A tévé be van kapcsolva
Azt nézi minden rabszolga
Tipikus mai munkaerő vagyok
A békásmegyeri rabszolgatelepen lakok.
Ó de jó, ó de jó
Van lakásom és munkahelyem
A metró, a busz, a villamos
Odáig elvisz és visszahoz
Tipikus mai munkaerő vagyok
A békásmegyeri rabszolgatelepen lakok.
Vár a tévé, vár a rádió,
Vár a metró, vár a sajtó
Kelj fel, kelj fel, vár a hivatal, vár a gyár
Mint lelkes amatőr írom.:)
A húrláb, a test lekerekítés és a szedők egyforma jelűek?
Mert könnyen lehet, hogy a megszokott hangzás
eléréséhez, előfordulhat, hogy erősebben pengetsz
de nem tűnik fel.
Amúgy szerintem a más-más húrláb, és a kéztartás miatt lehet.
Itt lehet még nézelődni, illetve ha az Európa Kiadó eddig kimaradt, akkor a Zichy kastélyos koncertet kéretik szépen lemarni az internetről és rácsodálkozni Menyhárték zsenialitására...
Van az itt megnyilvánuló, kétségkívül profi gitárosoknak tippje azzal kapcsolatban, h miért koptatja a strato-m sokkal jobban, és totál másképp a pengetőt, mint a telém?