No és soundfontból (sf2) készített már valaki hangkészletet?
Az egy hatalmas lehetőség! Még akkor is ha nem található eléggé színvonalas hangkészlet.
Mert sf2-t is lehet készíteni "házilag" - csak meg kell küzdeni érte.
Van egy dal, ahol az énekesnő hangján játszik a szintis - felelgetve az élő hanggal.
Felvettem a csajszink hangját, megszerkesztettem wav editorban. Behívtam a Viena nevű sf2 szerkesztőbe, csináltam egy hangbankot.
Majd az expanzió managerbe hozzá fűztem a többi használatban levő szettel.
Márpedig ha valakinek van elég csujjogatós szájbőgő felvétele, abból ugyanígy lehet csinálni billentyűk alá hangkészletet.
És máris megszűnik a korlátozás, miszerint az audio multipadokból nem lehet egyszerre kettőt vagy többet futtatni.
Ha a multipadot ilyen user sampéből veszed fel, komolyabbak a lehetőségek. Igaz több is vele a munka.
Szia.
Sima copy/paste művelettel nem lehet megoldani a dolgot.
Amelyik hangszerre akarod rámásolni, azon kell egy új multipadot csinálni.Én szoktam, hogy van egy adott szájbőgő, vagy pl. egy vokál szólam, azt egy audió szerkesztőben feldarabolom, és az így kapitt szeletekből az expansion manegerben készítek egy szettet belőle( hangerő,stb. beállítás...).
Ezt beimportálom a hangszerbe, és ott egy új multipadkénk feljátszom, és elmentem.
Sziasztok, egy kis segítség kellene! Ha egy s-950 szintire feltöltöttek szájbőgöt, azt a SZINTIBŐL (ez a kérdés) elvileg ki lehet menteni, és másik gépre át lehet tenni. Akinek feltették a gépére, azt mondja nem engedi a gép a kimentését. EZ LEHETSÉGES???? Köszönöm előre is a válaszokat!
Nem szoktam ilyet, de most igen....hogy a Nagytemplom, karneváli gyerekek, katonazenészek, meg még ki tudja kik is benne vannak...napi jajj! :( bocsánat mindenkitől...
Igazán csodálatos, ha valaki minden hangszeren játszik, bár itt a fórumon is láttunk már hasonló fevételt Almatomtól.
Érdekes, hogy az ember balkezes basszusgitáron játszik, de felfelé fordítva jobbkézzel.
Még valami, a CCR coverről jutott eszembe: iszonyú jó dolog elektromos dobbal dolgozni, ha felvételről, de akár próbáról vagy fellépésről/hangosításról van szó. (Felfogtam közben, hogy xfaktor résztvevőről van szó, de utóbbi években már nem követem ezeket a műsorokat.)
Ez egy remek cover, tényleg. Millió másik remek cover is van változó zenei és technikai színvonal mellett. Imádom a jó feldolgozásokat, meg még a közepesnél kicsit jobbakat is . Szerintem élmény és tanulás szempontjából is fontos, hogy az a másik hogy rakta össze, mit tartott fontosnak, hogyan oldotta meg stb.
Ehhez az egyszemélyes felálláshoz meg külön megszállottság kell. Tisztelet a négyzeten.
Ha nem baj, beraknék egy másik ilyen egyszemélyes megoldást, bocs, ha már korábban beidéztem, azért ez se semmi: echoes
Valaki keresett itt a múltkor TC Helicon Voicelive playt. 60ért megválnék az enyémtől, új állapotban van, karcmentes. forissandor kukac freemail pont hu
Köszönöm Uraim!
Ettől a daltól pozitívabb nincs, lényege végül is az, hogy bármi töténik, jó vagy rossz, mindent elfúj, a szél...... :D
Való igaz, nem iszom rendesen. :D
Azért ez kicsit megnyugtat, hogy nem mindenki csak az undergrounddal próbál pénzt keresni a faluvégi kocsmákban a hangszerén.
Van aki csak elmolyolgat vele, és átadja a hangulatát.
De te Moszadoktor... ! Iszol Te rendesen?
Most valami derűsebb optimistább pörgőset, Művészúr! ;.-)
Nem, a rejtvény megfejtése a következő: I saw the light on the night that I passed by her window (Delilah, első sor).
És itt van egy párhuzam a "vie tres difficile" és a "by her window" között - de lehet hogy ez csak csak az én agyamban létezik
"Looking Out My Window" - you mean that?
Pont ez az érdekes ezekben a zenékben, hogy nem tobzódnak a harmóniák végtelen variálásában, ezért is
nehéz úgy előadni, hogy izgalmasnal tűnjön.
Szóval az okozott némi zavart, hogy hallgattam ezt: "vie tres difficile", és megszólalt egy másik hang vokálban: "by her window". Azóta Caro Emeralddal fekszem, de Tom Jones-szal ébredek.
Kicsit romlott a helyzet. Ez azért a könnyűzene/popzene átka, hogy van az a pár akkord, és leginkább tényleg ezekből lehet kihozni valamit, hogy népszerű/fülbe-jól-belemászó legyen, az akkordváltások természetes módon hoznak vagy megkívánnak valami dallamvezetést, aztán folyton jönnek az ismétlések. Szóval az okozott némi zavart, hogy hallgattam ezt: "vie tres difficile", és megszólalt egy másik hang vokálban: "by her window". Azóta Caro Emeralddal fekszem, de Tom Jones-szal ébredek.
BMVK megtörtént Magam részről a Paris verziókba ragadtam bele, mint a légy a mézeskenyérbe - ez a csaj nekem egy "morphing" varázslat Sade és Adele között, de ugye mindegyiküknél a saját tehetségen felül kell a jó zene, a hangszerelés és a kíséret ahhoz, hogy a csoda összejöjjön. Szerencsére itt épp összejött.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy miért tűnik el a perka a moll hangzásoknál, ha belenyúlok a Ketron Sd yamahára konvertált stílusába? A Dúr hangnem, meg szeptim stb jól szól, csak a moll hangzatoknál hallgat el.
Köszi.
Van némi igazságod.Ma is libabőrös vagyok, mikor agyam rejtett bugyraiból előtör, hogy is vokálozott a dobosunk, vagy a szólógitárosunk.De például most egyedül vagyok, meg egy szál lapát.Sem gitározni, sem énekelni nem tudok.Így jó, ha emeli valami a színvonalat.Az előbb említett személyek, a gitárosunk, közel a hetvenhez ma is tolja, egyedül.Ének, gitár élő, a többi meg technika.A dobosunk viszont ismét elmerült az alkohol mámorában.70 éves, és egyre nehezebben józanodik.
Húúúú Tezsvír! Nehéz itt a midire koncentrázni(mondotta öreganyám). Egyébként nekem, a korábbi a bejövős.Jó, jó a művésznő a későbbiben is bejövős lenne.
Dodó bácsi, én nem azt mondtam, hogy tök szárazon kell énekelni, effektek nélkül, az engem is zavar, hisz pont azért vettem ezt a szerklit, mert a próbatermekbe, ahová jártunk gyakorolni, nem volt effekt a keverőn, vagy nem működött. Én kifejezetten csak a vokálgép használata mellett nem tudok annyira napirendre térni. Az írásomban semmi másról nincs szó. Hogy miért van ez, nem tudom egész pontosan meghatározni, de hálistennek eddig még mindig volt valaki, akivel együtt tudtunk énekelni, vokálozni. Legújabban már nem énekelek... ez a megoldása annak, hogy miért nem kell már ez TC Helicon szerkli. De visszatérve, ugye már régen is csináltuk az először Mambo, majd később újabb szalagos magnókból a viszhangosítót, amit elsősorban az énekhez használtunk. (60-as, 70-es évek) Nos én ebben a világban kezdtem a zenélgetést és tök természetes volt, hogy a többszólamú dolgokat ketten-hárman énekeltük. Nem láttam soha később sem, hogy valaki vokálgépet használt. Nagy művészek, sztárok meg pláne nem és azóta sem. Furcsa lett volna, ha Beatles-ek géppel, vagy Elvis több szólamban énekelt volna, később sem és azóta sem. Aztán mondjuk próbálj olyan vokálgépet szerezni, amelyik az agyából hibátlanul kiköpi a "Kell Hogy Várj" vokálját, vagy a Simon and Garfunkel dalokét. Ugyanakkor elismerem, hogy azóta nagyot változott a világ, de a vokálgép akkor is inkább a vendéglátós zenélés fő segédje lehet.
Bocs hogy megint a saját kedvenceimmel példálózok a posztod kapcsán...
Lehet 2-3 akusztikus hangszerrel is kitűnő hangulatot teremteni, ugyanúgy még nagyobbat ütőt midi és elektronika segítségével.
Persze nem árt egy bizonyos szintű tudás és tehetség az előbbihez (az utóbbiról nem is beszélve )
Ők megcsinálták mindkettőt.
That man (acoustic) That man (7 évvel később elktronikusan) A midi itt is ketyeg rendesen a háttérben ha jobban megfigyeled.
Az akusztikus módozatok mindig befolyásolták a közönség reagálását és gyakran jut eszembe különböző példák alapján az, miként alkalmaztam (az országban talán utolsó zenészként )később mégis midit. Egy, ezt megelőző, korábbi fellépésem alkalmával a jelenlévő, zeneművészetit végzett és a világ számos pontján folyamatosan fellépő és zenei versenyeket nyerő barátomnak feltűnt, hogy nem használok midit. Mondtam, hogy az nem én lennék...Azt mondta, az arrangeres zene sem én vagyok, de a világ már új hatásokat érzékel, és a klipeknél sem zavaró, sőt követelmény az alákevert művi kép és szerkesztett hang. Példaként említette, (amit egy alkalommal a Fórumon én is érintettem,) hogy virtuóz módon szárazon (értsd: effektek nélkül ) előadott játékát a közönség enyhén lesajnálta, mondván, jó,jó, de a rádióban jobban szól. A véleményedet illetően maximálisan egyetértek veled, de a világ olyan szinten haladja meg a természetest, hogy nem ok nélkül nyomulnak a fantasztikus filmek, és a csak művi úton előállítható hangok. Konklúzióként visszautalnék a hozzászólásomban korábban idézett többségi hallgatói véleményekre: Jó, jó, de a rádióban ... És legyünk őszinték, mi is szívesebben hallgatjuk a teljesebb akusztikai élményt, függetlenül az előállítók számától.
Húha, ez izgalmasan hangzik. De ehhez online kell lenned folyamatosan, vagy hogy van ez?
Mi van, ha egyszerre két tableten akarom nézni ugyanabból a könyvtárból? Vajon megoldható?
Nem a nagy testvért, hanem a kistestvért néztük első körben a gitáros-énekesünkkel, ez "csak" 90 E. körül van újonnan
Viszont tovább nézegetve, a gitáros-énekesünk, most már -úgy látom rajta- teljesen e-felé hajlik (mivel nemcsak"zúzós" műsorhoz kell az effekt, hanem akusztikus gitáros műsorhoz is, és ez egy 2:1 -ben ének+ ak.gitár effekt):
Ja... monitor híján egyszer-kétszer használtam a fejhallgató kimenetet is, hogy a saját hangomat jobban halljam, mint ahogy a top-okról eljutott hozzám. Ott van benne egy csomó dolog, amit a gyakorlatban nem is használtam élesben, de itthon kipróbálgattam. Pl. az autómatikus érzékenység állítás, a zajszűrő, a pich (ezt nem is nagyon tudom micsoda, talán a hamis hangokat kihúzza megfelelőre és még jelzi is, hogy merre tévedtél és mennyit. Aztán az oktáv plusz, amit beletesz akár lent, akár fent, a tap funkció, ahol a zene ütemére változhat az echo üteme és még a franc tudja mik vannak benne. Ezekre soha nem volt idő a próbákon.
Csak be volt programozva 2-3 jó effektösszeállítás lassúhoz, roky-hoz és had szóljon...
Igen, a Tc H rendkívül fejlett softvereket helyez el a szerkezeteiben, sokszor nem is feltúnően és a felmerült használati igényeken is túlmutatóan. Ez is egy olyan darab. Nos mint jeleztem, ez nem vokálgép. Nagyon sok zenész szeret használni vokálgépes cuccokat, ám van egy réteg, vagy inkább úgy mondanám, hogy azokon kívül, akik használnak, a többi zenész, vagy énekes nem használ és nem is szeretne használni. Én is ezek közé tartozom. Ha most ennek az okát elkezdeném kifejteni, akkor alaptalan dolgokkal kezdenének megvádolni a kedves fórumolvasók, de én mindig is az élő zenéhez élő vokál híve voltam. Tudom, hogy a kedves betegeknek (a közönség) tök mindegy, hogy a trubadúr egyedül énekel 2-3-4 szólamban, vagy ott áll mögötte egy zümmögő kórus, de nekem nem mindegy és talán egy pár bennfentes zeneipari kollegának sem.
Az eredeti kérdésben "lábbal kapcsolható effekt rock/metál bandába" szerepelt, tehát itt nem annyira a szokásos billentyűs szituációról van szó.
Én csak árlistában láttam ezt az effektet, amit ajánlasz, de biztos vagyok abban, hogy remek cucc. Csak ugye az FGGYZ által belinkelt cuccok harmonizálási képességei nincsenek meg benne, feltételeztem, hogy ez fontos, és csak ehhez a vonalhoz szóltam hozzá.
Azt gondolom amúgy, hogy a TC-H nagyon pengén tervez konkrét felhasználási szituációkra, gondolva az olcsóbb énekes, gitáros megoldásokra, a voice live, voice touch, rack variációkra, a miksi állványra erősíthető fenti effektre, és még ének monitor! is van ugyanilyen kivitel a TC-től (szintén miksi állványra szerelhető, és direktben az arcodba nyomja ). Szóval van ott innováció.
Sziasztok!
Ha már Tc Helicon efektekről van szó, nekem van egy eladó ilyen efekt, ami nem vokálgép, de nem is tudom, minek egy Yamaha billentyűsnek vokálgép, mikor szinte minden új Yamiban benne van.
Kb. 1 éve vettem, mert a próbatermekben, ahol próbáltunk nem volt efekt az éneken sehol, de ez a kérdés már megoldódott és így eladóvávált ez a kis csoda szerkli. Nézzetek utána, bámulatos, mit tud és rettentő praktikus. Mikiállványra rakható egy pattintással, én kézzel kezeltem, de pedál is kapcsolható hozzá.
Jó,hogy említetted, többféle üzemmód van. Van a sima shift (ennyivel meg annyival, ez lehet oktáv vagy 5), van a hangnem alapú, aminek megint alsóbb szintű beállításai/variációi vannak, és valamelyik jó lehet az adott dalhoz, és van az akkord alapú, amikor a midiből vett akkord alapján harmonizál a cucc. Tehát amit itt favorizáltam, hogy figyel bármire, az a TC üzemmódoknak csak az egyike. Bár elég hamar arra jutotta, hogy csak ennek van zeneileg valóban értelme.
De kilóg. Beállítottad, hogy G-dúr, énekelsz G-t aztán megint G-t, mert egyszerű a sallala, de közben van egy G-C váltás. Nekem nem férne el, hogy maradna a H és a D énekhang közben.
Oktáv OK, azzal nem lehet baj, és az is hatásos A kvint már necces a fentiek miatt. Nyilván van az a szitu, hogy jól jön ki, de nem fogadnék rá. A tercnél meg végképp nem lehet jól kijönni ebből, ha nincs követés/felismerés.
Van egy harmadik megoldás, és ezt a Boss meg a TC-H is tudja.
Az előadott nóta hangnemét előre beállíthatod. Ez színpadon sem több egy felkészült énekesnek pár másodpercnél, és
szépen működik. Legalábbis nem több hibával, mint egy maszatzenét (mp3, keverőről beküldött gitár, keyboard) értelmező algoritmus.
De egy párhuzamos kvint vagy oktáv is elfér harmónia felismerés nélkül úgy , hogy nem lóg ki a hangnemből.
Melyik TC után hozták ki másodiknak ezt az elemes, mindent tudó, "Énekelj, mint egy sztár", "Beépített mikrofon az azonnali használhatóság érdekében" kütyüt, drága barátom? Bár végül is ki a fene lenne itt a harmadik? Szerintem ez lakossági kategória.
A drágább VE-20-ra írják, hogy: Select the harmony interval (!!!) of your choice, or create multi-part stacks, such as upper third and lower fifth, and save them for instant recall.
Olvasom a Boss leírásokat, és várnám a bizonyítékot arra, hogy amikor azt énekled, hogy "have you ever seen the rain", akkor a "seen"-re változik a harmonizálás. Mert ez a lényeg, és a "csoda" is egyben. TC-Heliconnál midiből ez ment nekem, állítólag a mai cuccok stage miksiből is tudják. Utóbbi témában még vannak fenntartásaim, a billentyűről vett midi inputban jobban hiszek ebből a szempontból.
Két eset lehetséges szerintem, függetlenül a márkától:(1) a cucc bármilyen formában képes reagálni a zenei környezetre, akár billentyűről (midi) vagy más forrásból (stage hang=saját mikrofon, és kitalálja az aktuális harmóniát) vagy (2) ezt nem tudja, de akkor tényleg csak effektként használható, előre jól megtervezett módon és meghatározott ütemek alatt, amikor a beállított harmonizálás passzol a tényleges akkordmenethez. "Buta gép" üzemmód ez szerintem - biztosan nem vennék olyan vocal harmonizert, aminek nincs valamilyen bemenete a zenei környezet figyelésére.
Épp egy ismerősöm árul egy ilyen TC Helicont 62-ért, ha érdekel összehozlak vele.
Én a Boss VE-5 -öt nézegettem, a 10 legjobb összehasonlításban másodiknak hozták ki a TC után.
Árban meg nálam a "még belefér" kategória lehetne.
De 150e-ért ez a Voicelive2 csak annak éri meg aki studiózik, vagy naponta ezzel keresi a kenyerét.Szerintem.
Nálam egy rack/studio verzió volt korábban, foglalkoztam vele valamennyit, és azt mondhatom, hogy engem lenyűgöz a TC-Helicon teljesítménye - nem véletlenül van ennyi beépített cuccuk az arrangerekben hosszú évek, lassan évtizedek óta. Az adott termékben azt rakják ki, amit a piac kér, de mindig sokkal több van a háttérben. A stúdió cuccokban iszonyatos paraméterkínálat van, ami a kezelőlapról nem, csak midiből (sysex paranccsal) vezérelhető, ilyen apróságokkal, hogy a harmonizált hang mennyire legyen nőies vagy férfias .
Van egy kedvencem a témában, ami demónak biztosan jó. Meg szerintem egy nagyon jópofa szám, sokszor meghallgattam csak úgy is.
david Van már azóta ugye VoiceLive 3, jó régóta, de kettesnek sem lett hulladék ára a használt piacon.
1 szavazat for TC-HELICON. Gitáros barátomnak bevált. Színpadi hangból levett akkord alapján tud helyesen harmonizálni, tehát nem kell midi jel sem hozzá (mondjuk ennek a típusnak midi bemenete sincs). Tudtommal a boss sehogy nem tud ilyet, be kell állítani, hogy melyik harmonizálási sémát kéred, aztán ez vagy passzol a dalhoz vagy nem. Tévedhetek, régebben foglalkoztam a témával.
Énekhez kéne lábbal kapcsolható effekt rock/metál bandába, élő felhasználáshoz, tehát próbaterem, kisebb/nagyobb koncert. Pl. ilyet vagy ilyet nézegetek.
Van valami tapasztalototok ilyesmi cuccokkal kapcsolatban?
köszi a választ.
cserébe: egy feldolgozás az eredeti énekhanggal szól jól, de ezek a népek nem engedik az eredetivel alákevert verziót, így csak ez marad...
Uraim, androidos tablethez milyen pdf olvasót használnak kottsolvasáshoz?
Feltételek
- GYORS legyen, egy-két mp alatt nyissa meg a pdf-et
- Lehessen olyat, hogy címlistából keres (elkezdem begépelni és kiadja)
- oldalra húzással lapozható legyen.
Tippek?
A háttérben mosolyogva szemlélem e fiaskót...
Ezt a dupla szívószálas csíkot 13000Ft-ért kaptuk postán, és teljes fotódokumentációval cseréltük ki a PSR8000-ben. S ha nem balta kezű a zenész úr, akkor kb. 10 év a kihordási idő....
Köszi az infót! ,de lehet hogy sikerül azt is megspórolni.
Az előbb beszeneztem a csíkokat (góliát elemből vettem ki a rudat, állítólag az sokkal szuperebb , mint a 2b cerka). Nem tudom meddig, de most sok hang megjavult (8 ), már csak kettő kiabál bele.
Lehet, hogy eljárt az idő,de ...de azért még sokan használnak tyros 1-eket is , pedig ezt is bátran mellé lehetne tenni.
És tényleg nem gumiharangos a 9k !
A jó pap is holtáig tanul... van ilyen megoldás is:
Ezek szerint a dinamikát mégiscsak az a gumicsík intézheti.
Akkor viszont örülj, mert kicsivel olcsóbban megúszod, mintha 5 oktáv harangot kéne cserélned.
Innen rendelhető.
Szia!
Kérdezni szeretném,te is már láttál pár dolgot, vagy vagytok itt még páran régi motorosok, ennek a psr 9000-nek a dinamikája néhol nem jó,rossz a kontakt. Hogy lehetne ezt meggyógyítani egyszerű módszerrel. Az az érzésem ,hogy a grafit ceruzázás ez esetben nem olyan hatékony, mint a gumiharangos yamiknál.
Ha tudtok valami tutit, köszönettel venném.
Szia, ma már nem akkora kihívás pc-vel zenélni. Szerintem szinte bármelyik közepesnél erősebb noti képes rá legalább win7 oprendszerrel. A bekötést úgy értetted te is, gondolom, hogy a hangszer USB-TO-HOST csatijáról mész a notira egy sima USB kábellel (mint a nyomtató kábele).
Amit kihagytál a setupból, az az audio interfész, hagyományos nevén hangkártya (még ha nem is kártya, hanem doboz legtöbbször). Ha ez nincs, akkor nem fog menni a dolog, legalábbis windows alapon nem. Van kompromisszumként az ASIO4ALL driver, ami elvileg segítene (az ASIO témába nem mennék most bele), de nekem nem voltak jó tapasztalataim. Egy rendes hangkari sokkal jobban működik.
Na most még egy dobozzal vacakolni nem túl ideális megoldás, ezért legjobb olyan hangszert választani, amelyik audio interfészt is tartalmaz. Ekkor a szoftszinti hangja, illetve a DAW kimenet is a hangszer kimenetén jelenik meg, ami nagyon kényelmes megoldás. A workstation világban ilyen cucc a MOX és a MOXF, VA szintiknél pl. a NOVATION ULTRANOVA de sok más is van. Ezekkel jó tapasztalataim voltak, bár végül szoftszintit nem vittem színpadra, igaz, nem nagyon kellett az adott repertoárhoz.
A mai Yami arrangereket nem ismerem, nem tudom, melyik tartalmaz beépített audio interfészt, középtől felfelé esélyes.
Noti: komoly célra csak üzleti notebookot szabad venni, ami újonnan persze drága, de van használt vagy felújított (refurbished) vonal, itt még garanciát is kapsz valamennyit.
Sziasztok,
szerintetek van-e olyan laptop amely képes lenne normálisan működtetni szoftver szintiket, zeneszerkesztő programban,
/ne legyen késés,
szinti - midi port - usb - midi kábel - usb-n be a laptopba és csók.
zeneszerkesztő tökéletesen működik a meglévő régi laptopon, de a szoft-szintiket felesleges vele használni mert zavaróan késik,
csak kíváncsi vagyok, hogy van -e jó tapasztalatotok a témában, vagy laptop vásárlásnál mire kellene figyelni.
/apple gépet ne ... mert azt elvből nem veszek, és ezt nem vitaindítónak szánom, hívőknek ajánlom a "megszegett ígéretek" c. oknyomozó riportfilmet, pl. de az okok sora nagyon hosszú...
maradjunk a "mezei" vonalon
köszi
Ha fizikailag elfér a 2x72 pines, legfeljebb azon búslakodhatsz, hogy 2x16 Mb került bele... Attól a cuccnak baja nem lehet.
Márpedig amit linkeltél fotón és olvashatóak a paraméterei, azok 16-osak.
Ezek után már csak a formátum létrehozásával kell kínlódnod, meg pár konvertáló progival, betöltési időkkel...
Kicsit túlhaladott a cucc, de ha ez van, hát kísérletezgessél még !
Hát sztem is hagyjuk... Nagyon elcsodálkoznék, ha pont a kilencezres billentyűzete térne el a sok évtizede megszokottaktól.
De ha esetleg tévednék (mert jogom van hozzá :) ) akkor MEA CULPA !
Várom a konkrét cáfolatokat!
Sanyi B !
Akar a nyavaja nagyon belemélyedni, csak úgy hányódik itt egy marék ram, amikből tettem is fel képeket, azt gondoltam megkérdezem problémázik-e vele a szint, ha nem éppen 32-es.
Gondolom , ha a feszültsége megegyezik, akkor nagy bajt nem csinál, legfeljebb nem reagál rá.
Kinlódtam régen éppen eleget emulátorokkal I, II-vel , emaxokkal, jp-8-al, d-70-el.
Arra gondoltam ,ha a fiókban elfét idáig , akkor neki sem árt egy kis környezetváltozás, bele teszem a szintibe.
Valami hasonlót akartam megfogalmazni, de köszönöm megelőztél!
A T2-höz eléggé nyűgös dolgok még ezek... dehát aki bevállalja! 64 Megába is sok minden elfér, de azért meg kell dolgozni, és kell a betöltéshez is a türelem.
Mondom én ezt nagy arccal egy s970 mögül
Play as you pay!
"László" úr!
Először el kell döntenie, akar-e belemélyedni a PSR9000-es hangminta készítésbe..., s ha mégis "igen", akkor hulladék-áron beszerezheti az Edo Ramokat...
"Értsd már meg, hogy ez itt nem az egyes billentyűk hangját kapcsolja, hanem nyomást érzékel . Egy speciális vezető gumi, ami nem javítható, ha már összetömörödött. Csere !
A gumiharangokat meg még kicsit keresgéld, mert ott kell lennie azoknak is."
Oké, oké, nem akarlak kiakasztani, de ebben én nem találok egyetlen egy gumiharangot sem, annak ellenére majdnem minden hang szól- úgy ahogy-
Még egyszer mondom, hátha végre megérted.
Amiről beszélünk (ha linkeken levő egyezik az általad hangszerben talált csíkkal), az NEM ÉRINTKEZŐ, hanem egy a nyomás hatására változó ellenállás. Ezt nem lehet javítani mint a billentyűk alatt található gumiharang alatti fekete érintkező felületeket.
Amit itt valaki írt hogy belehúzott egy szilikon hurkát, annyit javít a helyzeten, hogy az összelapult szilikont kitölti és ezáltal nagyobb felületen tudja összenyomni a nyomásérzékeny vezető gumit.
A fűtőszál javító akkor alkalmas, ha a kivezetések valahol megtörtek, azzal át tudod hidalni.
Tényleg jó dolog a tudást gyarapítani. Most veszem hasznát, hogy valamikor tanultam gitározni, igy vannak szakadt húrjaim, természetesen megőriztem a vékonyakat is,- és milyen nagyszerű-megpiszkáltam vele a" grafit 33" sray nyílását és műkszik.
Az egy dolog, hogy ki jőn belőle a grafit és utána megszárad, mint fénykorában, de sajna túl nagy az ellenállása, inkább szigetel mint vezet. Ez is az a korosztály lehet mint a tiéd, fehér flakon fekete felirat.
Autóablak fűtőszálljavító? az lehet hogy beválna.
Köszi szépen, de ennek én is utánanéztem, hogy 32-es, de amik nekem vannak azokon ugyan nem látok semmi irodalmat, hogy mekkorák.Lehet , hogy a rutinos emberek tudnák melyik szám, vagy jel utalna akár a méretére is.
Ha bele tennék nagyobbat, vagy nem megfelelőt, probléma lehetne belőle?
A kezelési könyve már régóta megvan nekem, csak most szántam rá magam, hogy próbálgassam.