...majd nagykomolyan így folytatta: "Apa, nekem tulajdonképpen a Laca a példaképem." Netuddmeg, hogy e kijelentés után mekkora röhögés tört ki, félóráig csapkodtuk visítva a szőnyeget...
szenteltvíz, bázzz... "Problémamegoldás" közben azt mondja nekem múlt héten a családtag, ha nem ismeri meg a dózert, nem ilyen gitárja lenne, meg nem ilyen zenét játszana... hogyrohadnálmeg ottaholvagy!:X:P (Csekély vigasz, hogy az mxr-t nem szopta be:)
kettes számú verzió több határozottságot feltételez, faarccal közöl, hogy a hangszer marad és a hatóság képviselői perceken belül befutnak. előtte célszerű valami ürüggyel hátravinni a hangszert és elrejteni annyira, hogy keresni kelljen, ne lehessen elszaladni vele...
időhúzás a hatóságok megérkeztéig, papírok kitöltése (ottan a személyes adatokra is fény derül rögvest), lopott áru hatósági lefoglalása és az állomány előállítása. ez a menetrend szerintem... :D
oké, nem bublikus, de engem érdekel, hogy ilyenkor mi van? Box? Mert azért három kancigányt nem mindenki mer feltartóztatni. Vagy megveszitek a hangszert, közben meg egyeztettek a hatósággal?
Reggel, közvetlenül nyitás után bejön a boltba három gyanús külsejű, fiatal fickó. Mindig hárman jönnek, a forgatókönyv és a hanghordozás is mindig ugyanaz... Rámutat a polcon egy fuvolára:
- Tessék mondani, az a furulya ott mennyibe kerül?
- A FUVOLÁRA tetszik gondolni? 120 ezer.
- Nekünk lenne egy ugyanilyenünk eladó.
Próbálja kinyitni a tokot, de nem sikerül neki. Kollégám megoldja. E művelet közben általában valami szomorú történet következik tragikus hirtelenséggel eltávozott muzsikus édesapáról, akit el kéne kaparni, de nincs rá zsé. A szívük szakad meg, de muszáj pénzzé tenni a drága papa hangszerét. A milliós értéket képviselő hangszert kollégám azonnal fölismeri, és egy hátsó helyiségből már hívja is a tulajdonosát, az ifjú, de legendásan szétszórt fuvolaművészt.
- Szia, XY vagyok a hangszerboltból. Mondd csak, megvan a fuvolád?
A művész ásítozva:
- Meg hát...
- Biztos vagy benne? Nézd már meg!
...
...
- ASZTAKÚÚÚÚÚÚÚVA, HOL A PICSÁBAN VAN AZ A SZAR????
- Nyugi, itt van nálunk.
A történet folytatása nem publikus, az előzmények igen. A srác este fáradtan, sok cuccal, gyerekkel ért haza. Hogy elő tudja venni a lakáskulcsot, lerámolt mindent a rosszul kivilágított folyosó kövére. A hangszer kint maradt. Mire a művész másnap reggel fölébredt, az orgazdák (akik soha nem azonosak a "becsületes" megtalálóval), már a hangszer értékesítésén ügyködtek.
Akkor lehet, hogy a Peavey-m mégse poplar? Tény, hogy akkoriban nagyon sűrűn váltogatták a test anyagait, szinte minden korabeli prosiban mást írnak...
Nekem az USA Peavey-m nagy valószínűséggel nyárfa testű. Nagyon könnyű, de egyáltalán nem tűnik puhának. A 22 éves kora ellenére a test tökéletesen sérülésmentes, semmi ding-dong :)Ráadásul az egyik legjobb hangú hangszerem.
Egy ismert gitárosnak ellopták egyszer a gitárját. Volt is hirdetés, megosztás. Később meglett: kinn hagyta a folyosón és a szomszéd betette, nehogy ellopják :D
Na igen, a metróállomásokon nem lopni, hanem elhagyni, majd valaki más által megtalálni szokás a hangszereket. Az áldozat szemszögéből persze így még szarabb a történet... :(
Elég jól bekamerázott a terep amúgy, így lehet rá esély, hogy legalább az kiderüljön, mi és hogy történt.
Minden ilyen esetben le kellene írni, hogy milyen körülmények között lopták el a dolgot, mert egyáltalán nem mindegy, hogy a tolvaj (rabló) késsel hadonászva tette magáévá a hangszert, vagy a tulaj feledékenysége, netán balfaxsága miatt veszett oda a cucc. Csakhogy valamiféle tanulsága is legyen az ilyen szomorú történeteknek.
Kérem mindenki ossza meg ezt a post-ot több szem többet lát alapon!
Kedd reggel ellopták basszusgitáromat a Deák Ferenc téri metróállomáson. Egy egyedien felújított BUNDNÉLKÜLI 1993-as Fender Jazz Bass-ról van szó. Színe fehér, különleges ismertetőjelei: A Schaller hangolókulcsokon patina képződött, a fényezése még nem teljesen kész, tehát látszódnak a csiszolás nyomai, valamint nem a képen látható potméterek vannak rajta, hanem körülbelül ilyenek: (http://images.thomann.de/pics/prod/172420.jpg) Kérek mindenkit, ha találkozik a hangszerrel, vagy bármilyen információval tud róla szolgálni írjon nekem itt facebookon, vagy hívjon ezen a számon: 0630-961-34-45.
Na, megnéztem végre én is a JB világbajnokságot. A képet annyiban árnyalnám, hogy míg az amerikaiak az ütős A csapatukat küldték, a többiek seniorokkal, vagy U19-esekkel indultak. A 2005-ös alighanem minden idők leggyengébb mexikói versenyzője (az éger test tévedés a videó készítője részéről, mint már tudjuk, 2000-ig minden MIM Standard nyárfa testű volt, az után valóban éger). A másik gyerek a japán B ligából érkezett, t.i. ez nem a nálunk is ismert és népszerű JB62US modell, hanem a lényegesen olcsóbb és egyszerűbb, hárs testű JB62. Ez japánban kb. a MIM Standard megfelelője. Ehhez képest szerintem egyáltalán nem vallottak szégyent a nagyfiúk ellen, sőt. Ha mindhárom ország legdrágább, vagy akár legolcsóbb széria Fenderét (szándékosan nem a legjobb/legrosszabb fogalmakat használtam, mert ugye ki döntené el, melyek azok) versenyeztetnénk, valószínűleg még kisebbek lennének a különbségek, sőt, abban sem vagyok biztos, hogy ugyanez a sorrend alakulna ki.
sámson fórumtársunk kért meg, hogy dobjam már be ide ezt a képet, mertő valami miatt nem tud belépni...
szóval ha valakit érdekel, akkor őt keressétek!
aszem az AVX-en nyitni kell egy topikot annak, amit árulni akarsz. Én viszonylag hamar eladtam itt pár éve egy csomó hificuccot, kábelt (amiből anno a full ebs lett :)
Ez a vetítő ránézésre 15 +-5 ezer, a mozikban nem volt rendszeresítve, vagy ha volt is, az nagyon régen, a 60-as évek tájékán.
Az éger is könnyű fa, de a nyár még könnyebb. (Nem véletlen, hogy a sakkneo-ládák nyÁr rétegeltből készülnek, kb. 30 %-kal könnyebb, mint a szokásos nyÍr.) A mocsári kőris is pihekönnyű.
a majdnem szinte semmi, ha megfelelő cuccba dugod... ez az ár/érték faktor lényege :Đ: Minél jobb az árérték aránya a cuccnak, annál kisebb különbséget hallasz a drága és olcsóbb hangszer között... Tehát mire érdemes költeni? Semmire!:)
van egy eladó behringer xenyx q502 usb-s keverőm.
fasza kis cucc,olcsón. otthoni bogarászásra teljesen jó.
megoldható,hogy csak a mono sávon érkező jelet rögzíti,vagy az "usb-s" jellel együtt a teljes mixet,a sztereó csatornákrat is beleértve.
doboza,papírjai meg vannak, usb kábelt nem tudok adni,de természetesen ki tudjuk próbálni.
ha valakit érdekel jelezzen!
Az eleve kakukktojás a jávor fogólap miatt, Illetve mintha hetvenes híd pu pozíciója lenne. Nem jó összehasonlítási alap, de akkor is az a legjobb :) Viszont az USA éger nyak PU-ja meg akkorát röffen, mint egy preckó.
Az a mexikói majdnem úgy szól, mint a standard Squier. Mikor vettem az öthúrosom, akkor elég sokat próbáltam a mexikánó Jazz Bass V-öt (soros V kulcsok, keskeny húrtáv, nem tudom milyen test) és a Squier Precision Special V-öt (4+1 elefánt kulcsok, normál húrtáv, JJ pukik, de a nyaki nem J pozícióan, agathis test)
Squier: 92 ezer HUF
Fender: 189 ezer HUF
Végül is a normál húrtáv a szinte majdnem ugyanolyan hang és komfort és az a 95 ezer mínusz a Squier felé billentett ... Kár, hogy akkor még nem volt Affinity Jazz Bass V, bár az is keskeny húrtávas, de jobban szól, mint a mehíkó :D ....
ja, a mexikói vállvetve küzd a japánnal az utolsó helyért, végül győz, és megszerzi...:), miközben az usa éger több kört vert a mezőnyre: hol kicsivel, hol fölényesen nyer. Kár, hogy nem kolbászos a koptatója :Đ
A Mexi kilóg nekem lefelé, a többi mind jó... valamire :) A kőrist érdekes volt hallani az égerhez képest, hasonló az én szintén kőris JB copy-m karaktere.