Akkor ez tulajdonképpen egy 3 számos EP, ugye ? Ez ilyen promó célra van, pl. kiadót keresni, vagy az már adott és lesz nagylemez is előbb-utóbb ?
Magánban is beszélhetünk róla, ha itt esetleg offtopik, de érdekelne az EP mögötti koncepció...
Még mielőtt elfelejteném! Ezúton szeretném megköszönni a Zolinak (Stranger) és a Tominak (Tomekk) a forgatáshoz kölcsön kapott Kramereket! Igazán büszke vagyok arra, hogy viszonylag jelentős Kramer mennyiséget sikerült felvonultatni és talán egy kicsit sikerült reklámot csapni a márkának!
Köszi, hát lesz még egy kis beállítgatás rajta így is, úgy is, vannak földelés gondjai is most stb. De alapvetően nagyon fajin állapotú, egy mélyebb beütés van rajta az mondjuk pont az elején a széle felé. Aláírás nincs rajta, de nem kizárt, hogy korábban lehetett. F szériás sorozatszámú, betekerős floyddal. És már jelen állapotában is nagyon király. Ja, igen elöl egy fehér hot rails van benne, hátul meg egy fekete duncan distortion. Így már biztos tudjátok melyik hangszer, ha itt fórumozott néhány korábbi boldog tulajdonosa. Most én vagyok boldog vele! :D
Ha jól tippelek, Gaborke kolléga egykori Pacerét szerezted meg, amelyet egykor aláírt a Twisted Sister zenekar is, bár tudtommal az autogramokat már lemosták róla.
Valaki biztosan tudja majd a választ a kérdésedre, de szerintem nem lehet olyan vészes a dolog. Ha a humbucker ferdén áll, akkor lehet, hogy csak alá kellene tenni valami szivacsot, vagy a koptatónak az egyik éléből lecsiszolni 1mm-t, szóval én nem szenvednék másik koptató beszerzésével emiatt. A koptató alatt kellene inkább egy kis famunkát végezni. Valószínűleg a Fenderes koptatóval is ez lenne a helyzet.
Ha hozzáteszem, hogy mindössze 20 óra alatt a rögzítettük, akkor szerintem bőven vállalható! Igazából nem is három ,hanem négy nótát vettünk fel 20 óra alatt ,de végül a negyediket most levettük a lemezről! Azzal nem voltam teljesen elégedett!
Sziasztok Krameresek! Régóta akartam már, de csak most lettem Krameres én is. Azt a krémszínű Pacer Deluxe-ot sikerült megkaparintanom ami egy másik weblapon is meg volt hírdetve, de talán itt is, nem tudom. Talán ismerős valakinek. Lenne is egy kérdésem Pacer Deluxe ügyben: milyen kopólap illik rá úgy hogy faszán illik is rá? Úgyértem méret stb. floyd rose-os fender usa/mexire való passzol erre? Most nem az eredeti van rajta és kicsit érdekes itt-ott nagyjából passzol de nem teljesen, a hangszedők meg elég mókásan állnak ki belőle, pl. a humbucker híd felöli oldala mélyebben van, mint a nyak felöli szóval ilyen ferdén stb.
Sziasztok Krameresek!
Elkészült végre az új demónk, hallgassátok, töltsétek, osszátok, ja és persze lehet kritizálni is! Bírom én a kritikát, csak nem szeretem!
Arcadia - Ne hagyd magad EP 2012
Bocsánat,hogy beleugatok a nagyfiúk dolgába,de ismertem 1 embert,aki a hongkong-i(kinai)EBAY -ról rendelt Svájci--nem rolex,de azért penge-- órát .Aztán ott hisztizett,hogy ez nem is o'an mint a képen,meghogy nem erről volt szó.Talán ismerős a story......
Ezzel nem akartam semmit sem mondani..----csak valamiért(miért is..???) eszembe jutott..JAAAAAA!!!!!!!!!!
Következmények nélkül nem lehet hosszú távon baromnak lenni............
Figyu! Én vettem Kramer feliratosat az ebay-en Hong-kongból. Ha ez ugyanaz, akkor óva intek tőle mindenkit! A kés éle gyakorlatilag a felhúrozás közben szó szerint elkenődött, a babák össze-vissza voltak benne, az egyikben 2 db 1-es és 4 db kettes volt, a másikban 3-3. Félre ne érts, nem az üzletedet akarom rontani, csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy van ilyen kinézetűből olyan, ami maximum fix híd helyett jó!
Eladó ÚJ Kramer Floyd Rose fekete, arany, króm minden alkatrésszel : nyaki satu, csavarok, rugók, tőke csavarok, imbusz kulcsok, tremoló kar,rugót tartó lemez . Csak rendelésre hozom. 2-3 hét míg megérkezik. Rendelés esetén az ár felét előreutalással kérem, másik felé csak amikor megérkezett. Személyes és posta átvétel is megoldható.
Upsz, akkor elkeveredtem az infók között! Nekem teljesen úgy jött le, mintha abból a tízes szériából rendeltél volna!
Na, akkor annál inkább is várok majd egy beszámolót, hangmintát, videót stb.., aztán feltesszük a Kramer klub honlapra! Persze csak akkor ha van kedved hozzá!
Már volt itt ez a videó, de ez annyira élvezetes, hogy muszáj megosztani újra. Ha már a Gibson Kramerekről van szó...
A minőségre utal egy későbbi hozzászólása a "srácnak":
"PixxyLixxx 1 hónappal ezelőtt
That's funny, because other people say I talk too much and should just play more.....I can't win. lol But this guitar will be in another video at some point. The neck is separating behind the nut, right at the lock nut screws. I don't think it's from blunt trauma, it appears to be splitting at the grain. Not good."
Richie, ez nem abból a sorozatból való. Ez egy régebbi példány. Pontos infót nem tudok, talán 2007 vagy 2008.
Az a helyzet, hogy mostanában eléggé fáradt vagyok, és egyre több fontos dolog elmarad. A legfontosabb dolgokra próbálok figyelni, másra már nem marad időm és energiám. Ezért aztán a bemutató is csak csúszik.
Sokat melózok, és csak három hetente tudok időt fordítani gitárokra és gitározásra.
A fórumot próbálom követni. Látom, hogy a régiek is csak néha írnak. Remélem, hogy mindenki rendben van , és csak azért nem írunk ,mert már szinte mindent kitárgyaltunk.
Én meg már rég vártam tőled egyfajta bemutatót, demót vagy ismertetőt! Ha jól emlékszem amikor ezt a 10 darabos szériát hirdették és ide valaki belinkelte, akkor sem prüszkölt senki, amikor meg elárultad, hogy az egyik hozzád került akkor is mindenki gratulált, no meg aztán ha egy sokak által elismert Krameres barátunk mond véleményt akkor azért annak itt más a súlya (gondolom, hogy ez nem csak az én véleményem)!
Volt szerencsém ehhez a gitárhoz! Nem spórolták ki belőle az anyagot az tuti (a súlya miatt mondom)! A fája valami egészen különleges fa lehet! Patrik arról nincs infód, hogy milyen fából készült a gityó teste? (Lehet hogy említetted anno, nem emlékszek!)
Kényelmes, nagyon korrekt hangszer!
Eddig még nem mutattam be itt a Gibson által forgalmazott Barettámat.
Tartottam tőle, hogy kapok ezt-azt, mert hát nem teljesen logikus, hogy egy új nem eredeti 85-ös Barettát vettem. Tudom, hogy ennyi pénzért simán vehettem volna régi eredetit is.
Az biztos, hogy nem adnám oda ezt a Barettát egy eredetiért.
Persze ez nem az a kategória, mint amit most elvileg már itthon is forgalmaznak Kramer névvel.
Ez egy kis manufaktúrában készült USA-ban alacsony példányszámmal. Prémium kategória.
Erre a Kramer feliratú gitárra vagyok a legbüszkébb, pedig van a 80-as évekből származó eredeti "USA" Kramerem is.
Kedves Richie!
Ez egy nyilvános fórum, mindenki oda írja a véleményét, ahova akarja. Az egész úgy kezdődött, hogy elhangzott egy hülyeség, amit megcáfoltam. Tényeket írtam, meg a saját szuverén véleményemet. Utána meg nekem esett itt több ember, beleadva a számba különböző dolgokat, mintha én a Kramert támadtam volna annak ellenére, hogy több ízben leírtam, hogy nem.
Ez az okostojás meg belémáll. Hát engedtessék meg, hogy reagáljak az ilyenre, gondolom te is így teszel hasonló esetben.
Mindenesetre már bánom, hogy belekezdtem az egészbe, már párszor megállapítottam, hogy a fórumokon tényekre kell szorítkozni, véleményt nem érdemes írni.
Nem Kramer, de (nyugodjon békében) jó hatással lehet mindenkire.
Ez most egy nagyon fííínom célzás is egyben. Szép napot mindenkinek.
Ravi és Anoushka Shankar:
Az utolsó szó jogán :)
Én sosem kötöttem bele senkibe kapásból, ezek tények, vissza lehet olvasni. Ha valaki ilyet tud mutatni, megkövetem, én nem emlékszem ilyenre, alapból nem ilyen vagyok.
Annyit hibáztam néha, hogy 'felvettem' a kesztyűt, amikor már személyeskedésig fajult a dolog irányomban. (megint csak azt tudom mondani, hogy nem én hülyézem a másikat sohasem stb. belém azért szorult némi vitakultúra, ahhoz nagyon szemétnek kell lenni velem, hogy eljárjon a szám...)
De hát mindenből tanul az ember, én is rájöttem már, hogy érveket ütköztetni egy fórumom nincs értelme, csak vihar a biliben. Sokan csak írnak, de minek.
Engem is bánt, hogy pont itt, a Klubban történt ilyen. Azt mondjuk alapból nem értem, hogy elméletileg rocker mindenki, vagy egyfajta közös 'küldetésünk', mégis egyesek nem építeni járnak a fórumra, hanem rombolni, a saját problémáikat levezetni másokon.
A jövőben igyekszem elkerülni az ilyeneket, amúgy is kevesebbet fórumozom az utóbbi időben, mert szerencsére van elfoglaltság bőven (zenekar stb.). De mindig ide nézek be elsőként :)
Részemről is lezárva a dolog.
Na most lett tele a tököm!
Tudod ez a stílus nem jellemző ebben a topicban! Lehet hogy bizonyos értelemben gyöpösök vagyunk a magunk kis krameres világával, de ez a topic eddig nem egymás ócsárlásáról, kioktatásáról szólt! Néha előfordulnak itt is viták, de még egyszer mondom, hogy nem ebben a stílusban szoktunk szólni egymáshoz! Ha nem érzed jól magad itt, vagy sértőnek érzed valaki egyes megnyilvánulásait, akkor nem kell idejönni harcolni! Vívd a harcaidat máshol! Vagy mondok jobbat, ha nem derogál, akkor gyere el a legközelebbi Kramer találkozóra és egy sör és egy csomó qrva jó gitár mellett beszéljétek meg a dolgot!
Jorn, ha megharagszol, ha nem, Te is érezd magad lebaszva! Az utóbbi másfél két évben nem az első alkalom, amikor beleállsz valakibe és undorító stílusban keresed az összeakaszkodás lehetőségét! Előtte nem ilyen voltál, nem tudom hogy mi váltotta ki belőled ezt, de nincs semmi szükség a másik verbális megalázására!
Azt meg most megmondom, hogy egyikőtöknek sem vagyok hajlandó ebben a témában többet egy szót sem visszaírni! Olyanok vagytok mindketten mint az óvodások!
Uff én beszéltem, akinek tetszik, annak tetszik, akinek meg nem annak nem!
Tök igazad van, vakteszten, ha hallgatnám más kezében, akkor valószínűleg nem hallanék különbséget. De ha én fogom a kezemben, akkor valószínűleg érezném a különbséget. Nagyon fontos, hogy a hangszer játék közben hogyan viselkedik, reagál. Ez plusz inspirációt ad, amitől végülis jobb lesz a gitárjáték is.
Biztos van benne plusz cuccfetisizmus is, de az az érzés, hogy vágig bejátszom a giátrnyakat, és egyformán (jól) reagál, nincsenek döglött hangok, lényeges hangerőkülönbségek, nekem nagyon fontos. Ha más játszik, és csak hallgatom, ez nem derül ki. Szóval a feelingről beszélek.
Maga a hangzás más dolog, mert minél több gain és effekt, annál jobban elmosódnak a különbségek, és elsősorban a pickupon, erősítőn múlik úgyis.
Szóval a feeling fontos, de ez paraméterekkel kevésbé mérhető. De ha megfogom a hangszert, akkor egyből tudom, hogy van-e vagy nincs :)
Ez attól függ, hogy mit tekintünk a dolog értelmének. Én elsősorban a zenélést, ahhoz pedig kevés köze van ahhoz, hogy melyik évben és hol gyártották a zenész hangszerét (amennyiben az elégedett vele). Azzal nincs semmi baj, ha valaki "rajong" egy cég termékeiért, nyilván sok emléket/élményt tud hozzá kötni, csak nem árt vigyázni, hogy ne essünk át a ló túloldalára, mert szerintem fölöslegesen von el a dolog energiákat hasznosabb dolgoktól (akár pont magától a zenéléstől). Egyébként mi kellene ahhoz, hogy legyen folytonosság a régi és új Kramerek között? Ha magasabb kategóriába lőtte volna őket a Gibson, akkor már lenne folytonosság? Szerintem ez a folytonosság-kérdés már elég nehéz dolog lenne ennyi év után, valamibe úgyis mindig bele lehetne kötni.
Olyan ez, mint a szerelem, nem lehet logikusan objektív dolgokkal megmagyarázni.
Én mindig is Kramer fanatikus maradok, pedig tudom, hogy vannak tipikus hibái a Kramer gitároknak.
Továbbá nagyon szeretem, ha valaki hasonló fanatizmussal beszél egy másik márkáról vagy akár egy bizonyos típusról.
Talán az a legjobb az egészben, amikor egymást próbáljuk meggyőzni saját vélt igazunkról - feleslegesen.
Kedves vEgGg!
Az a helyzet, hogy az itteni Krameres közösség törzstagjai pont az általad is említett számunkra nagyon is fontos mellékes szempontok miatt lettek Kramer hívők!
Azzal a mondatoddal, miszerint : nagyjából egyet is értek, kivéve az utolsó megjegyzésed! Miért is veszíti el az értelmét a dolog, miről is szól a dolog eredetileg? Arról szól, hogy volt egy gitármárka, aminek a termékei a világ számos pontján meggyőztek embereket arról, hogy jók a Kramer gitárok! Ezeknek az embereknek egy része életre szóló "szerelembe" esett a Kramerrel! Azzal a Kramerrel amit anno megszeretett!
Nincs azzal semmi baj (sőt végső soron én pl, örülök neki), hogy a Gibson gyárt Kramer feliratos gitárokat, de nekem is és még néhány itteni emberkének az az véleményünk, hogy bármennyire fáj, nincs meg a folytonosság az egykori és a mai Kramer gitárok között, ergo mi elsősorban a régi Kramereket kedveljük! Hadd legyen már jogom eldönteni, hogy mi tetszik és miért rajongok, vagy mitől lesz ilyen-olyan "életérzésem"!
Hidd el, én csak örülnék neki, ha a legközelebbi találkozóra eljönne néhány új Krameres emberke a hangszerével együtt, aztán jól elgitározgatnánk! Az a baj, hogy eddig mindössze egy Gibson-Kramer tette tiszteletét a találkozókon és a tulaj meg nem propagálta különösebben a gitárját, és abban a Kramer orgiában meg egy kicsit elsikkadt!
Én szívesen venném ,ha valaki elhozná a Gibson-Kramerét és tartana egy kis bemutatót, csak nem túl nagy a tolongás a jelentkezők között!
Ja, és azt meg nem lehet ránk mondani, hogy nem vagyunk befogadóak, hiszen még nem volt olyan Kramer találkozó, amin csak és kizárólag Kramerek voltak, mindig volt egyéb márka is képviselve!
Bocsánat, hogy beleszólok, de cuccfetisisztáskodás helyett szerintem inkább gitározni kellene, az hasznosabb:) Oké, hogy Kramer topic, dehát azért ez már túlzás... amúgy azért arra is kíváncsi volnék, hogy egy vakteszten hányan tudnának megkülönböztetni egy vintage Kramert egy újtól, ha az megfelelő kezekben szólal meg (és mondjuk megfelelő pickupokkal):) Persze azt értem, hogy van valami "plusz" egy vintage hangszerben, de ez inkább valami megfoghatatlanabb dolog, mint konkrétum. A tulajdonosnak lehet, hogy lesz a vintage hangszerétől egy plusz érzése, ami őt boldoggá teszi (és persze ez is fontos szempont), de az biztos, hogy ettől ő nem fog jobban gitározni, és a közönség sem fogja őt "többre tartani", és ezzel elveszti a dolog az eredeti célját. Ez inkább amolyan gyűjtői hozzáállás, mint "gitárosi". A tömeggyártott távolkeleti hangszerek között pedig simán találni teljesen meggyőző darabokat, egy példa, hogy pl. Jónás Tamás kedvenc hangszere is egy Samick, pedig volt már a kezében több prémiumkategóriás hangszer is. Nem azt mondom, hogy nincs különbség a régi és új Kramerek között, de azért túlzásokba sem kéne esni, mert olyanok lesztek, mint az Apple-fanboyok:)
Mivel sosem válaszolsz a kérdésekre, ezért felesleges tovább 'beszélgetnünk'.
Ha annyira biztos vagy a dolgodban, akkor a #39026 hozzászólásodat másold be légyszi a PRS, Jackson és Ibanez topikokba.
Tudom, nem fogod megtenni, hanem valami kamu szöveggel mellébeszélsz majd megint. Ne fáraszd magad, nincs rá szükség. Inkább ne írj ide semmit. Beszélgess másokkal, akik hasonlóan látják a világot.
Gyerekek, eszem faszom megáll! Mi ez itt a gumicsont akadémia?
Inkább nézzétek meg ezt a videót, ha nem tévedek akkor ez egy új Pacer Classic! Egész biztató!
"Nem tartom igazi Kramernek a maiakat, de ezzel mindenki így van, aki kicsit is ért hozzá."
Akkor egyről beszélünk, nem?
Idézheted, hogy mikor néztem le bárkit itt vagy máshol a gitárja miatt.
Téged most már lenézlek, de nem a tárgyi dolgaid miatt. ;]
Köszönöm szépen, nekem sincs szükségem a tanácsaidra.
Nem tartom igazi Kramernek a maiakat, de ezzel mindenki így van, aki kicsit is ért hozzá. De ettől még nem kell lenézni, leszólni azokat, akiknek (valamilyen oknál fogva) nincs 'eredetijük'. Pláne nem megmagyarázni, hogy mit kellene, hogy érezzenek :)
Menj és írogasd be a véleményedet minden más topikba is, miszerint akinek nincs eredeti (USA) hangszere, annak fingja sem lehet az egészről, és csak majmol. Kezdd a Jacksonban, aztán PRS stb. Biztos megértik majd, amit mi nem.
De ha unatkozol, akkor sem muszáj itt rontani a levegőt. Gitározz inkább, merülj el az életérzésedben :)
Szerintem már te sem igazán érted, miért irkálod ugyanazt kommenteken át....
Gyakorlatilag te akarod nekem megmondani, hogy a Kramer gitárommal lehet-e Kramer érzésem vagy sem. Senki egy percig nem mondta, hogy a vintage Kramerekkel megegyezőek a Gibson félék, így én sem. Én csak annyit próbálok, szerencsére az értelmesebbekkel sikeresen megbeszélni, hogy azért nem rossz gitárok az újabb Kramerek, van bennük jövő, érdekes kicsit foglalkozni velük.
Ugyanazt a három hasonlatot dobálod itt a fejemhez már egy ideje mindenféle létjogosultság nélkül. Elsőre még szellemes volt, de sokadjára már kicsit rólad is elárulja, hogy nem tudsz mást, csak ugyanazt hajtogatni, ez a véleményedre is igaz. Mert mint már mondtam, halál fölöslegesen teszed. De nincs is ennek jelentősége. Van egy KRAMER-em, ami engem, a zenekart, a közönséget a saját stílusomban (industrial metal) totálisan kiszolgál. Egy gitárnak pedig ez a dolga.
Te nyugodtan dugd homokba a fejedet és/vagy írogasd ugyanazt, ameddig jól esik. Már szinte senki nem lovagol ezen, de szíved joga. Veled ellentétben én nem mondom meg, mit érezhetsz és mit nem.
Szia.
Hogy te mit hogy értesz, egy dolog. Hülyeséget írtál, ezen nincs mit ragozni, konkrétan az életérzésről. Attól még az nem lesz úgy. Hívhatod te a körtét almának, de ha a piacon almát kérsz, és almát kapsz, ne csodálkozz.
Leírom a gyengébbek kedvéért még egyszer, L A S S A N Í R O M, hogy nem írtam véleményt sem az USA, sem a távol-keleti Kramerekről, csupán annyit mondtam, hogy ez a Kramer nem az a Kramer.
Lehet, hogy a Chevrolet Aveo tök jó dolog ár/érték arányban, meg még azt is el tudom képzelni, hogy valakinek tetszik, sima ügy. De ha beállsz vele a diszkó elé, nem nedvesedik meg az összes picsa bugyija. Egy Camaro-tól meg esélyes.
Egyébként mintha pont az USA Krameresek taglalták itt pár napja, hogy mennyire nincs köze a Gibsonos Kramereknek a régiekhez. Pl te is.
Ugyanazt mondjuk ám :) Lehet, hogy nem jól írtam le, mire gondoltam. Mégegyszer.
Kramer Stagemaster 1000 dollár, igaz használtan.
ESP Horizon mennyi is ? Pedig ugyanaz...
Persze mindenre van példa, és az ellenkezőjére is.De itt most Gibson, ESP és Kramerben kell gondolkodni elsősorban, mert ez az érdekes. A többi offtopik.
Nem fogom leírni újból, hogy a PRS-t hogyan, milyen körülmények között értettem... Csak példa volt, talán nem a legjobb, de aki akarta, megértette a hasonlatot.
Köszi, hogy megengeded, hogy mindenki úgy érezzen, ahogy. Pénz kifizetése nélkül is. Rendes tőled. Szia.
A Klubtagoknak semmi bajuk sincs veled. Hívtunk is, hogy gyere el találkozóra, szívesen megnéznék a gitárod.
Akik akadékoskodnak, azok nem a Krameresek.
Érdekes ez a "vita" ami itt zajlik, de kicsit az új Kramereket is meg kell hogy védjem mégpedig azért mert ne felejtsük el azt hogy itt alapvetően zenészféle emberek írogatnak (zenélt aktívan,jelenleg is játszik valahol és aki szeretne a közeljövőben) na mármost van egy olyan csoport is akit úgy hívnak hogy KÖZÖNSÉG és valljuk be őszintén,őket aztán rohadtul nem érdekli hogy a Kramer ami a színpadon szól az "vintédzs" -e vagy sem? ill. egyáltalán Kramer -e vagy sem? S részemről itt aztán már bukott is a mutatvány de ettől én is továbbra is szeretem a Kramereket, de kíváncsi vagyok az újakra is..... aztán ennyi
Az Assault sztem pont egy érdekes modell amúgy ebben az újragondolt Kramer-körben. Tegyük félre, hogy a forma szinte 1:1-ben ESP Eclipse, a 25,5"-es menzúra Floyddal megbolondítva adhat egy egyedi karaktert a Les Paul formával összerakva. A floydos fehéret pl. még én is szívesen bevállalnám.
Richie, remélem vágod, hogy kicsit sem a márkák harcáról volt szó a postjaimban. Egy rossz szót nem szóltam sem a Kramerekre, se másra. Az, hogy a távolkeleti Kramer/PRS/Jackson/stb-nek mennyi köze van az USA hangszerekhez, arra volt példa a Chevy. Jóhogynem beleharapok egy almába, zsebrevágom, aztán Apple életérzésem lesz.
,,Amikor itt lakik valaki a putter 10 emeletes panelban, de western csizmában jár, kavboj kalappal a fején, ponchoban, és hunyorítva néz mindig, mint Clint Eastwood. Na ez az, ami nem életérzés, hanem majmolás.
Hasonló az, amikor valaki vesz egy mai, olcsó Kramert, Gio Ibanezt, PRS SE-t, kínai Jacksont, stb stb, és attól ő "Krameres, Ibanezes, PRS-es, Jacksonos lesz".
Nem adtam én a szádba semmit. Tökéletesen elmondtad, hogy jogtalanul gondolom magam Krameresnek, ami nálam egyenes arányos azzal a ténnyel, hogy akkor nincs itt semmi keresnivalóm. Ez magában nem világfájdalom, csak akkor ugyan biggyesszetek már a csoportnév elé egy Vintage szót. Igen, valószínűleg az új Kramer nem az a hangszer, amit a nyolcvanas években gyártottak, de tényleg sokan használják nyugaton, sok stílushoz. És nem csak modern irányzatokban, a Steel Panther-nél is befigyelt már egy Assault 211.Egy szó mint száz, csak nem tűzifa a dolog. De nem rágom már tovább ezt, nyilván itt van egy egységes elképzelés, amibe beleszólnom meg belepiszkálnom semmi értelme.
Szerintem meg az a nettó hülyeség, hogy azon vitatkozunk, hogy kinek mitől lesz hathúros multiorgazmusa! Ez az egész egy faszság!
Mindegyikünk kivétel nélkül mohón megkajálja a gyártók marketing trükkjeit és még büszkék is vagyunk rá, de ez már csak egy ilyen játék!
Rengeteg nagyon jó hangszer van és ebből a legtöbb nem kap nemzetközi elismerést, mert valószínűleg nincs elég pénzük a reklámra, vagy nem is feltétlenül akarnak nemzetközileg forgalmazni (pont nem akarnak beállni a nagyok mögé a tömegtermelésbe)!
Itt volt nyáron a mi kis Kramer hang versenyünk! A legrosszabb hangmintákat USA Kramerekkel produkálták, a legjobbakat meg jellemzően nem is Kramerrel! Ez persze nem a hangszerek hibája, hanem a képességek, a hallás és tehetség, na meg a felvonultatott technika kérdése!
Én akkor szoktam mosolyogni (vagy éppen értetlenkedni) amikor olyanok kelnek ki magukból egy-egy kérdés kapcsán, akik félévente más és más cucctól vannak elájulva, ezzel együtt félévente más és más "életérzésük" van! De én ezt is elfogadom, mert amúgy a zenében minden annyira szubjektív, hogy objektív válasz nem is létezik az itt (is) szétmarcangolt "gumicsontokra"!
Ja, azért az már hadd legyen természetes, hogy egy márka topicban nem egy másik márkát istenítünk!
A Kramer a rocktörténelem egy mára már legendás korszakának emblematikus hangszere, és mi talán azért gondoljuk úgy, hogy ez egy semmihez sem hasonlítható életérzés, mert az ifjúságunk része volt, és legalább annyi időre, míg a kezünkbe vesszük, talán újra azt érezzük, mint huszon-harminc éve. Az valószínűleg már az én hibám - talán a korom miatt is - hogy a PRS látványától/hangjától nem kezdek el "bizseregni", pedig baromi jó hangszerek, de nem kötődnek hozzá "lázas ifjúságom" érzelmei.
Ez a Chevy hasonlat nagyon találó...... Amúgy a magam részéről úgy vagyok vele, hogy ha Camaróra nem telik, akkor inkább egy Capri vagy egy Manta, mint a Deawrolet.... Ha érthető a hasonlatom...
Persze, le vagyunk maradva, és a 25-30 évvel ezelőtti hangszerkínálatot tekintve nyilvánvaló, hogy életérzés bármilyen márkás külföldi hangszermárkához társítva nem nagyon lehetett a rendszerváltás utánig, mert a legtöbben max. képen meg koncerten, akkoriban "menő" zenészek kezében láthattak ilyeneket. A másik dologra visszatérve: a pénz vásárlóértéke baromira nem releváns szerintem abban a tekintetben, hogy mennyibe került akkoriban egy top kategóriás superstrat (soroljuk ide mondjuk az összes USA Kramert, USA Jacksonokat, Charveleket, meg mondjuk olyan 87-88-tól a japán Ibanezeket), meg mennyibe kerül most, mert kb. ugyanannyi. Az meg, hogy egy akkori gitár ma mennyit ér, nemcsak a pénz devalválódásán, hanem azon is múlik, hogy azok a gitárok ma ritkaságnak/különlegesnek számítanak.
Ne adj a számba olyat, amit nem mondtam/írtam. Ha neked ettől Kramer életérzésed van, hajrá. Végülis tökmindegy, hogy Chevrolet Aveo, vagy Camaro. Chevrolet mindkettő.
Részemről befejeztem, mindenki úgy érez, ahogy akar. Az volt itt netto hülyeség, hogy nincs PRS életérzés.