Sziasztok!
Marshall VS265R erősítőmet szeretném rendbe hozatni, ugyanis nagyon zajos az utóbbi időben, tudtok ajánlani egy megbízható szakit Budapesten? Köszi!
Peavey Classic VT 212 Eladó egy 80-as években készült, 50 Wattos, 2 hangszórós Peavey Classic VT 2x12-es kombó. Csöves végfok (2x6L6), tranzisztoros előfok. Normal és bright bemenetek, a harmadik bemenet a kettő keveréke.
Kívül-belül jó állapotban van.
;
Peavey ValveKing 212 Eladó egy 3 éves, 100 Wattos, 2 hangszórós Peavey Valve King 212 fullcső kombó.
Mindene eredeti, jó állapotban.
;
Line6 Flextone III Plus Eladó egy Line 6 Flextone III Plus modellező gitárerősítő. 60 Watt, 2x60 Watt külső ládával, 1x12 Celestion hangszóró, 32 erősítőmodell (Fender, Marshall, Soldano, Mesa Boogie, Gibson...), 16 hangfalmodell (Gibson, Celestion, Fender, Marshall...), 12 effekt.
;
Marshall MA50H Eladó egy makulátlan állapotú Marshall MA 50 H csöves fej az eredeti lábkapcsolójával. Frissen újracsövezve JJ EL34-ekkel, műbőr védőhuzattal.
;
Laney 4x12 AOR ládák Mindkettő 16 ohmos, 280 wattos és a 80-as évek-beli AOR fullcsöves szériához készült láda fém fülekkel.
Alsó: Egyenes az eleje, Celestion G12M-70 hangszórók, a külseje kopott, de kifogástalanul működik.
Felső: Döntött az eleje, HH hangszórók. A külső borítás jó állapotban maradt, az elején a rácson látható pirosas szín nem rozsda, hanem valami festék.
;
;
Marshall 9005 2X50W csöves végfok 9000-es szériából való, 2X50 wattos, rack-es, csöves végfok jó állapotban, 4 db EL34.
Mindkét oldal külön felezhető 25 Wattra.
;
Dynacord Turbo Ez egy profi, német, 50 wattos, tranzisztoros kombó, két csatorna, Celestion G12-80 hangszóró (nem az új, hanem a régi jó minőségű). Sokoldalú, nagyon hangos, megbízható. Korához képest jó állapotban van külsőleg és műszakilag is.
;
JJ ECC83 / 12AX7 Eladó 3 darab gyakorlatilag új JJ ECC83/12AX7 előfokcső, eredeti doboz nélkül.
Celestion G12-100 8 Ohm, 100 Watt, Made in England.
Kis repedés a membránon, a hangzást nem befolyásolja.
Lehetőleg telefonon keressetek: 0630/6-92-00-82 (sms-ekre nem válaszolok)
Beszámítás lehetséges, de nem esélyes.
A cuccokat Budapesten vagy Pécsen lehet kipróbálni, megvenni.
Posta/futár is megoldható
Sziasztok!
Peta mit használ a jvm410hjs mellé? szólónál látom,h talán a kiemelést bekapcsolja a fejen (plusz 1 kis piros led), de a delayen kívül használ mást, tudja valaki? Ő ritkán van fenn..
köszi
Nekem a TSL 100 Les Paul-lal és Greenback 4x12-es ládával úgy szólt, hogy lefostam a bokámat. (több ízben is)
Viszont TSL 60-nal még sosem sikerült épkézláb hangot elérnem.
DSL 100 már volt, a torz csatornája zenekarban nem hallható. A banda másik gitárosának TSL100 van, mindíg rinyál, hogy nem hallatszik tőlem és nem a hangerő miatt.
Egy rosszul elsült erősítő gyárttatás miatt most vennem kell egy fejet, de naponta változik a szándékom. Túl sokat nem akarok költeni rá, minimum 50W kéne. Szóba jött már a JMD100, TSL60, Laney TT, ENGL Thunder, Fireball, még nem tudtam dönteni. Mindegyiknek van valamilyen előnye és mindíg hallok valami riasztót is.
Kis sztori nem pont a tsl 60ról:
Anno volt egy jcm 900 dual reverb kombóm. Felmerült egy csere egy tsl 122-re. Meg is örültem, mert ugye funkcióiban jóval többet tudott. Elmentem, kipróbáltam, és egy valami hiányzott belőle: a HANG.
Szvsz fosadék hangja van a lead illetve a crunch csatinak is. A tiszta úgy-ahogy talán jónak mondható. És úgy tudom, konstrukciósan se egy szerencsés darabok ezek.
Szóval maradt a 900-as kombó még egy ideig :)
Meg ha már jcm 2000, akkor inkább a dsl, abban jobb hang lakik.
Hja. Manapság túlontúl bízunk az utómunkában. Nekem az álmom egy olyan setup, ahol gitár-hangerő és hangszín poti-kábel fej-láda van csak, de eddig ez nem jött össze... Sajnos van, amikor nem elég a gain, ezért tolok rá egy kis od-t. De eccer úgyis összebabrálok valami ilyesmit. Gyanítom, hogy a 2203 benne lesz, kb max gainnel, 0 presence-el...
"ngusék is tudták, akik kb 1 méteres gitárkábellel vették fel a lemezeket anno, hogy minimális legyen az adatvesztés." aztán az utolsó lemezüknél eljutottak odáig hogy van amelyik számban amplitube-on tolják :)
Keresek szép állapotú (és természetesen kifogástalan műszaki állapotban lévő) Marshall DSL 100-as fejet. Csak a régebbi, angol széria érdekel.
Kipróbálás és megelégedés után készpénzzel fizetek (Budapest és Pest megye előnyben).
...és nem elhanyagolható szempont, hogy az emberek egyre kevésbé tudnak gitározni. Legjobb példák erre az Engl higain hangok, de hozhatnám bármelyik másik márka "modern" modelljeit is.
Akik akkor kezdtek játszani, mikor még nem voltak mega-higain erősítők, kénytelenek voltak megtanulni feszesen, pregnánsan, a megfelelő pillanatban odabaszva ( de csak akkor, mert különben csörgés a vége ) pengetni. Különben nem volt gain, nem volt jel. Kevés a jó jobb kéz ma már.
Mi is nemrég voltunk stúdiózni, na most én azért nem vagyok valami nagy virtuóz, de az egyszerű kis paraszt témáimat meg tudom fogni, és megpengetni, ahogy kell. Vagyis azt hittem :D Mikkor a Szűcs Szabika (Superbutt) megfogta a gitáromat, mert érdekelte valamelyik téma, lazán kihozott egy 30%-al nagyobb amplitúdót magából a hangszerből ( vonaljelet vettünk), mindenféle mellékzörej nélkül. Ez többet ér, mint a világ összes appregioja. Egy szólóhoz nem kell annyi jobb kéz. Élőben meg megint más, mikor közben a fejeden pörögsz :D
Stúdióban viszont minden számít, ezt már pl. Angusék is tudták, akik kb 1 méteres gitárkábellel vették fel a lemezeket anno, hogy minimális legyen az adatvesztés.
Valószínűleg azért van ez, mert egyrészt silányak az alkatrészek, másrészt minden határra van méretezve (vasak, tekercselések, tápegység, mittudomén...), nincsen tartalék szufla a tranziensek számára. De ezt a kacsintgatós kolléga sokkal inkább tudja.
Ritmusra nincs nagy különbség szerintem, mindegyik használható, viszont szólóknál a 900-as nálam csúnyán elvérzett. Nincs meg az a "tikk" a hang elején, mint a másik kettőnél, illetve az egész egy recsegésnek tűnik. Lehet, hogy ha magában hallgatnám és nem a 1959 és a 800-as után, akkor tetszene, ki tudja...
Ismerem és tudom hogy jók a Tokai régi modelljei, egy-kettő volt a kezemben. A Liszi Tokai stratján játszottam is egy éve, az nagyon rendben volt. A japánok meg a legjobban lakkoznak a világon, van párszázéves gyakorlatuk benne.
Ezek után nem kell. Ezt a minőséget a mai Gibsonok sajnos csak a standard és felettiek hozzák. Max a sznobizusom miatt kéne, ami már annyira nem vagyok:)
Viccet félre téve nagy komolyság a Tokai japán verziója. Quartershawn a nyak, a test!!! Abszolut hibátlan lakkozás, nem furnér top. Transitional nyak csatlakozás. Egy az egyben az 58-59 VOS nyúlva. Újonnan ez sem olcsó, de én használtan vettem és zsír állapotban. Volt pár Gibson-om, de azok közül csak a Törött nyakú Classic Prémium plusz-omat venném vissza. A többi nem érdekel.
Sok esetben én is ezt tapasztaltam, hogy a masteres és a nem masteres jelentősen el tud térni. De ezek a JMP 100-as Masteres fejek baromira tudnak hasonlítani a Super lead-re. Van 800-as 50-es masteres combo-m is. Az azért elég más hangban.
De a perdöntő feltétlen az volt amikor meghallgattam a két fejet egymásután.
A 2203-ban minden megvolt amire szükségem volt a Super lead-ből, csak nincsenek hangerő parák.
Azért egyszer még beszerzek egy szép Super lead-et is... Mert a szerelem megmaradt :))
Nekem 50W bass JMP van meg 100W JCM800. Nem tudom, hogy mennyire lehet a kettőt összehasonlítani, de nekem nagyon más a két hang. lehet, ha ki vannak csavarva, akkor szinte tök mindegy, de ilyen középhangerőn más a két erősítő.
hát nem tudom nekem a videó hangzás beállítás alapján a 800-nak picit vastagabb a hangja, az 1959 kicsit csilingelősebb magasabb tónusú. Viszont a 900-as szerintem picit kásás felé hajlik már (a rythm részét nézve). Viszont amikor a Sweet Child-ot játszotta a 800-on "teljesen" úgy szólt mint Slash :D Amit írt alattam vki :D a szólóra a 2203 jobban ment, kíséretre az 59-es jobb szerintem is :D Báár még1x mondom nekem a JCM 800-as tettszett a legjobban :D
Ez szerintem egy elég reális összehasonlító videó.
Volt egy fél év amíg egyszerre volt 1959-em és 2203-mam.
Többször A-B-ztem őket. Végül a 1959 ment és jött helyette még egy 2203.
Rohadt jó a 1959! De szinte ugyan azt a hangot tudja a 2203 is teljesen kezelhető formában.
Jó ez az összehasonlítósdi. Nekem nő a gain és vékonyodik a hang, ahogy fiatalodnak a cuccok. A 900-as nekem már túl vékony, és az én ízlésem szerint lemarad a másik kettőtél. A 800-at meg az SLP-t alig lehet megkülönböztetni egymástól.
Szerintem ritmusra az SLP a legjobb hang,szólóra meg a 2203X.
De azért nem annyira szar a 900-as sem,azért nem annyival szól szarabbul,amennyivel kevésbé megbecsült. :))
Pláne hogy a DR a kedvenc 900-asom. :)
Egy SLX lehet hogy jobban elvérzett volna. :)
Hát a 2203 nem szól szarabbúl ezen a felvételen mint a Superlead az biztos, egy nagyon picit máshogy szól, de zenében én erről meg nem mondom melyik szól jobban :)
eladó Electro Harmonix Cathedral zengető pedál. mindent tud, hibátlan állapot, dobozában, adapterrel. nem használom ki, ezért eladnám vagy egyszerűbbre (Boss RV-2, EHX Holy Grail [csak nagy dobozosra]) csernélném.
42k, pécs, posta ok.
eladó Artec SPB-8 Power Brick. boardban tartott, de nem patika állapotú viszont műszakilag hibátlan. kábelekkel, doboza nélkül adom.
Hát, akár így is lehet, ha egy csatornán, pedálokkal akarsz három különböző hangot. Vagy 1 db pedállal túlhajtod az erősítőt drive-ig, aztán a gitár hangerőpotival veszed vissza crunch-ig.
Sok variáció van, a kétcsatornás pedálokról nem is beszélve...
Ha azt akarod, hogy megmaradjon az eredeti karakter, akkor a TS-t nem ajánlom, bármilyen Gain állásnál rátesz egy orros közepet az alaphangra tapasztalatom szerint.
Kis költségvetésnél esetleg a BOSS BD-2 jó lehet. Én ajánlom még EWR Robi SHO klónját, ha gain kell, azt nagyon tud. Meg van még számtalan olyan pedál, ami gaint tud emelni az alaphang megtartása mellett. Bár ezeket személy szerint nem ismerem, de látok eladó Wampler Decibel-t, BMF Fat Bastard-ot stb.
OCD-t nagyon dícsérik, én nem ismerem, de esetleg a Gitáreffektek topikban több és gyorsabb infóval tudnak szolgálni erről a pedálról is, meg még más megoldásokról is.
sziasztok! Van egy Dsl-15 fejem aminek a klasszik csatornáját használom és a gaint teljesen kitekerem rajta.Így egy éppenhogy crunch hangot kapok( a nagyobb tesókon ugye van egy crunch gomb,ezen sajnos nincsen)ezért használok elé egy microamp boostert ,így már egy rendes crunch hang jön ki a cuccból.A kérdésem az lenne,hogy ha több gaint szeretnék még,akkor mit kellene használnom,hogy a karakter ne változzon? jelenleg egy japán boss sd-1 edlzsi pedált használok erre a célra,de ez kicsit vékonyít a hangon és tompább is lesz . OCD,TS9 ? Mi lenne a megoldás?Tudtok ajánlani valamit ? köszi :)
sziasztok! Van egy Dsl-15 fejem aminek a klasszik csatornáját használom és a gaint teljesen kitekerem rajta.Így egy éppenhogy crunch hangot kapok( a nagyobb tesókon ugye van egy crunch gomb,ezen sajnos nincsen)ezért használok elé egy microamp boostert ,így már egy rendes crunch hang jön ki a cuccból.A kérdésem az lenne,hogy ha több gaint szeretnék még,akkor mit kellene használnom,hogy a karakter ne változzon? jelenleg egy japán boss sd-1 edlzsi pedált használok erre a célra,de ez kicsit vékonyít a hangon és tompább is lesz . OCD,TS9 ? Mi lenne a megoldás?Tudtok ajánlani valamit ? köszi :)
Marshall alkatrészek eladók!
1960A+B ládára fehér szegélyek, fekete hangszóróvászon, JMP vintage foganyú komplett, különböző adat és típusjelölésű lemezek, csúszásgátló felső tartók A ládára, + külön gumibetét, és keréktartók B ládára. További infó emailban vagy mobilon.
Csak saját véleményt írtam, Bandus szerint meg jól szól gitárral. Így marad a szokásos megoldás, meg kell hallgatni és el kell döntenie az embernek magának. Én azért írtam, hogy gitárral nem jó, mert a 800 master lead az pont arról a kráncsról szól, ami a bassban nincs ott. Persze másra is lehet használni a 800-at, pl. érzéketlen bemenettel hifi tisztára, és arra lehet hogy jó a bass is, de arra mindek a 800?
Az bass, és nem 2204. A 800 szériában a bass és a lead távolabb áll egymástól, mint pl. a non mastereknél. Gitárra nem jó a 800 bass, míg gitárra jó a 1986 (50W super bass)
Mindemellett a munkapont sem volt stabil, folyamatosan emelkedett a nyugalmi áram, egy óra múlva már a végcsövekre veszélyes mértékben.
A megoldás a főpanel cseréje lett. Angliából 100 font + posta.
Ez már a 20. változata a főpanelnek. Tényleg látható, hogy sokkal minőségibb az alapanyaga. Zaj minimális, munkapont stabil. Jó TSL100, 122-höz, de állítólag DSL-hez is.
Nekem is ilyen gsc van, jó cucc, csak még szívok a gsc+ strymon timeline összehangolásával, grrrrrrr... Sehogy sem akarja kapcsolni a preseteket ki -be, pedig az egyik oka ez volt, hogy ilyet vettem. on
Marshall DSL100 fullcső fej hibátlan állapot, jó csövek, lábkapcsoló. 100W.
Ez még eredeti angol nem az új kínai :)
165.000Ft
Marshall JCM900 1960B láda eladó. Eredeti hibátlan szóróival. Nem javított. Kiválló Made in England 300W Celestion lökők. 4-8-16 ohm. Gyári kerekeivel.
A Külső kárpiton pár szakadás, műszakilag hibátlan.
89e. Ft
Sziasztok, eladásra lenne egy 1982 évjáratú marshall jcm 800 bass serial fej+láda. Minden eredeti benne, és én vagyok a második gazdája.
készpénzes árajánlatokat várom a +36 20/256 73 72 telszámra.
Hm.. a végfokcső verzió nem lehetetlen (vagy 3-4 éve van nálam a kombó - nem tudni, "mikoriak" a végfokcsövei: akitől vettem /LePol/ amíg nála volt nem kényszerült a cseréjükre). Majd figyelgetem, aztán ha kell - csere (amúgy a zavaró tényezők az utóbbi időben nem változtak).
Engem pl egy elő fok cső tréfált meg ill. kettő mert a szoppantyú ott volt , hogy kicseréltem és még mindig csinálta és tök véletlenül az amit beraktam az is rossz volt és pont ugyan azt produkálta.
De mire ezt kiderítettem.........