Ez mind rendben is van, de ugye itt az van, hogy van neked egy XT-d pl, és "ár nincs gearbox Plug IN-ed"
Namost ugye aMonkey-n keresztül pl a Gearbox-ot ha jól tudom le lehet szedni a XT-het, vagyis akkor már lesz Gearbox-od amit utána upgrade-elhetsz Pod Farm-á...ha ez így van akkor az eglsznek semmi értelme, mármint a 49 dolláros díjnak....
"If you own GuitarPort, TonePort, PODxt, PODxt Live or PODxt Pro (and don"t already own GearBox Plug-in), download POD Farm today for $49 from the Line 6 online store! This version of POD Farm contains a model set identical to that of POD Farm iLok."
Ebben az esetben valóban a Plug In-re vonatkozik, de mondjuk Line6-éknak is lehetne annyi esze hogy egyértelműbben körülírják a dolgot
Az első az tuti, hogy nem igaz. Le lehet tölteni simán a makin keresztül a POD Farm-ot Toneport-hoz. WGS kolléga és én is simán megcsináltuk. Ráadásul ezt úgy, hogy egy nap elindítottuk a monkey-t és még maga a program szólt, hogy "new updates", meg hogy töccsük" le.
Na erről viszont nem tudok semmit. Elképzelhető egyébként, hogy tényleg így van. Sőt logikus is lenne, mert akkor tettek valami érdembeli fejlesztést is.
Illetve:
-------
- ha jól tudom akkor ahhoz hogy a toneport-hoz legyen POD Farm-od fizetni kell
- a POD Studio Latency-je illetve zaj szintje jobb mint a toneport-é, hogy ez tényleg így van-e....
A Toneport a Gearbox szoftver-hez lett fejlesztve, a Studio meg a POD Farm-hoz. Legyen az GX, UX, vagy akármi. Na most, a Toneport is simán elviszi a POD Farm-ot, minden hiba nélkül, viszont a Toneport egyes kezelőszervei POD Farm-on belül nem mennek. Gondolok itt pl. potikra, amiket az erősítőkhöz, vagy effektekhez rendelhetsz, esetleg a nyomogatós kapcsolókra, amik jók pl. az effektek valós idejű kapcsolgatására. Erről annyit, hogy ilyen kezelőszervek, csak a KB37-en vannak, tehát a többi cucc tök ugyan úgy fog működni POD Farm alatt, legyen Toneport, vagy Studio. Legalábbis én másról nem tudok. Szóval igazából a két termék család majdnem ugyan az, csak a Studio feketébb , meghát ki kellett adni valamit a POD Farm mellé. Még annyi, hogyha jól tudom, akkor az újonnan vásárolt Studio-k mellé adnak egy FX Junkie pack-ot, de ez nem biztos!
Régebben egy Variax 300-asom volt, de mikor kézbe vettem ezt a 600-ast, azonnal le akartam cserélni, így használtan megvettem fél éve. Akkor nem tűnt fel, de most hallom, hogy erősítőn használva "puffog" a hang minden egyes pengetésnél, az összes húron. Mindenféle erősítőn. A többi gitárom nem csinálja. Elég zavaró. Ez Variax-betegség, vagy csak az enyém ilyen?
1-2 hónapja megfordítottam a húrlábakban a babákat, mert beléjük volt már kopva a húr mintázata. Nem tudom, ezzel rontottam-e el. Előtte nem tudom, puffogott-e. Lehet, hogy akkor is puffogott, csak nem vettem észre az akkori fülemmel (elég sokat gyakorlok, így napról-napra veszem észre a fejlődést magamon). :)
Szoftverfrissítést próbáltam, az nem segített. A Medgyesiékhez még nem vittem, mivel nekem Pest kicsit messze van.
Nagyon szép és kényelmes hangszer, ami tök sokat tud. Nem szívesen cserélném le, de így nem jó hallgatni...
Legelőször a Line6 a POD-al tört be a piacra, az az a modellezéssel VONALBÓL. Persze ott volt az AX212 kombó (azt hiszem) de igazából ők vonalon voltak nagyon jók. Azt hiszem az utána következő generációk amik már élőre készültek, nem voltak olyan átütőek élőben, egy-két kivételtől eltekintve, gondolom ennek következménye a csöves bogner-line6 is. Szerintem vannak jó cuccaik élőre és vannak jó cuccaik stúdióra, de szerintem olyan nincs ami mindkettőt jól tudja egyszerre, és olyan nem is lesz (szerintem). Persze kisérlet lesz rám, mint ahogy van is. Ezért én a magam részéről ketté választottam a két dolgot. Nevezetesen a stúdiót és az élőt. Stúdióra nagyon jó megoldás az X3 sorozat bármely tagja. Élőre meg szerintem nagyon jó az m13 illetve azok az erősítők amelyeknél a végfok is line6 termék mint pl a duoverb fej volt ami ugyan semmilyen effektet sem tudott, de az erősítői bitang jól szóltak élőben, vagy a flextone-ok. Bár pl a bogner-line6 nekem pl már nem jött be élőre főleg a high-gain-eken lehetett nyomon követni hogy nem az igazi, és pl a pár évvel ezelőtt istenített vetta és vetta II tulajdonosok is már a mai fülükkel hallják hogy bizony azért az nem az a hang élőben. Meg is jelentek a használt piacon ezek a motyók. Szóval szerintem aki teheti az vegyen külön vonalra és külön élőre, és akko’ tejjes’ lesz’ a bódoccság’!))))
nem igazán vagyok gitárcuccok közelében, de amikor igen akkor hitetlenkedve hallgatom azt a dübögős ládahangot, ami nincs az én hangszinemben. a láda tudja, de nem jön ki a lányszexből (már a presetből, mert a pod is tudja azt a tartományt bassgitárral-al).
Cserélhetnénk problémát.......:)
Nekem meg pont az a bajom,hogy az X3 számomra hifi-re kötve szól vérszegényül,végfokra+gitárládára kötve meg faszául pusztít(no cab sim).......
Partyzenekarhoz flex, azt arra találták ki, és működik jól. A Plus szerintem úgy sztereo, ha veszel mellé még egy ládát, de ebben nem vagyok biztos, XL-em volt :)
XT Live-hoz nehéz jól illeszkedő végfokot és ládát találni (mondjuk én találtam, csak finoman szólva nem olcsó), a Flex viszont nagyon egyben van, és a szimulációk/effektek is megegyeznek az XT Live hangjaival, legalábbis minőségben. Annyi csak a hiányosság, hogy a Flexben nem tudsz torzítót rakni az előfok elé (legalábbis a szimulációban).
ÖÖÖ :) Szélessávú hangfalon most is jól szól, az a gond vele, hogy gitárládán+végfokon nehéz használható hangot csiholni, mert valami mindig színez. Nem erre gondolsz?
no mic? NINCS! én azt értem ez alatt, hogy szélessávú ládán úgy szól mint egy gitárláda! nyilván egy többutas rendszer nem mikrofonozható jól, de nem is az lenne a lényeg, hanem azt a játékélményt adja pl. próbán, otthoni gyakorláskor.
az egészet NEM felvételi, hanem játékélmény célzattal.
erre miért nem gondolnak lányszexék?
Gondolkodom azon, hogy beruházzak egy Variax 500-asra. A kérdésem az lenne, hogy ez mennyire minőségi hangszer? Azt hallottam, hogy a 300-as eléggé megmunkálatlan. A 600-as nem érdekel, mert csak a rózsafa fogólapos gitárokat szeretem és tremolót sem használok. Így a 700-as is kiesik(annak az ára is elég borsos). Szóval csak az 500-as maradt kizárásos alapon. Azt tudom, hogy a 300-ast Kínában gyártják. Ezt is ott, vagy esetleg valahol másutt? Ja és még azt hallottam, hogy több embernek gondjai voltak a piezókkal.
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy partyzenekarozáshoz melyikkel járnék jobban? Egy Flextone III/Flextone Plus III-vel(ezek közt nem tudom, hogy mi a különbség. Azt írja, hogy a Plus az sztereó. De egy hangszóróval, hogy lehet sztereó? Nem nagyon értek az ilyenekhez, uh bocs ha hülyeséget kérdezek.) Na szóval egy Flextone-nal járok jobban + hozzá egy FBV Express, vagy egy POD XT Live-al + valamilyen erősítővel. Nem kell nekem FBV Shortboard lábkapcsoló bőven elég a FBV Express. Tehát van minőségi különbség Flextone-ba beépített és a POD XT Live-ban lévő effektek erősítő szimulációk stb...között?
Előre is köszi a segítséget!
Srácok!
Lenne egy hülye kérdésem da vagyok!
A sima X3-ban lábkapcsoló nélkül hogy lehet a programok között oda-vissza járkálni?
Valamelyik potival?
Kösz
Na bazz tegnap óta mellettem nagyon is dörög valami:) Az általad belinkelt HD-147 nem jött össze, de lett helyette egy Spider Valve fej:) Hát mit mondjak, kegyetlen jó :D
Hát ja, elvileg van, de az sem az igazi. Ezért adom-veszem állandóan a Live-okat :) Eleve Live a neve, de csak stúdióban használható :) Nekem nagyon hiányzik, hogy dörögjön valami mellettem, ezért most "élő" cuccot építgetek, de ha az meglesz, megint veszek egy live-ot :)
igen, ezt én is így gondolom.
ez a hátránya annak, hogy "konyhakész" a hang és nem nyers.
ezzel fizetünk azért, hogy egyből felvételezhető hangot ad ki.
csakhát egy gitáros szeretné esetleg a nyers hangot is használni nem gitárerősítőt használva is.
ezt az oldaná meg, ha a mikrofon választásnál no mic option is lenne...
UX1-es kérdésem volna a profikhoz.
Most a gépem stereo kimenet van rádugva egy hifi erősítőre és arról megy a hangfalakra a hang ha nem gitározom éppen.
Mit gondoltok mi a jobb megoldás, úgy használni az ux1-et, hogy a gépre mindig csak akkor dugom rá, amikor gitározok, így olyankor arra dugom át az erősítőt
vagy
mivel ez úgyis egy teljes értékű külső hangkártya csináljam inkább úgy, hogy felejtsem el a gép saját hang kimenetét, legyen mindig rádugva az ux1 és arra dugjam a hifi erősítőt, így gyakorlatilag a zenehallgatás, filmnézés stb minden menjen az ux1 en keresztül?
nekem már jó ideje ez van. nem sírom vissza a marshall ládámat, azaz nincs hiányérzetem.
igaz az a jó dögös ládahang nincs, de ez nem a monitor, hanem véleményem szerint a pod miatt van. ami nem jön ki belőle az nem szól, ennyi. annyi basszusa van, hogy csak, de gitárral nincs. valahol leesett a szekérről...
csak azért kérdem, mert eladtam a fejládámat nemrég, most csak egy szál POD-om van. ha viszont kéne gyorsan valami olcsóbb cucc, akkor ez tűnik a legértelmesebbnek, ha így működik.
aha .))
igaz nálam egy kis keverő is van közte, hogy a backinget és a MIDI gitáromat szintijét is rákeverjem, de alapvetően direkt rádugva is megy.
szimetrikus a bemenet, de ha aszimetrikusan kötöd rá (gyakorlatilag a negatív rész hiányzik mert 0 a jel) akkor is jó. viszont mikrofon csati és nem jack a bemenet/kimenet.
van rajta hangerő, magas, mély és link a továbbfűzéshez (innen akár mehet a keverőre tovább)
szól mint egy ágyú és elég jól is teszi ráadásul. én szeretem, de meg kell hallgatni valahol és eldönteni neked bejövős-e. a bassgitárt is bírja, így a bass pakkokkal is el lehet vele mókázni annak aki szeretne (ez most nyilván nem a pod 2.0-nak szólt).
a pc bejelentkező képernyőjéről leolvasod például.
felül a proci és mem méret, alul meg az alaplap és a chipkészletére utaló szöveg.
ha gyorsan elugrana akkor "játszdújra" és a pause billentyű megállítja, utána shift pause-al megy tovább vagy reset gomb...
előfordul.
nekem sys-es chipkészletű géppel csinálja ezt (azon xp sp1).
ha xp és <=xp1, akkor sp2 valószinüleg segít, mert valami usb hub szerűnek látja az x3-akat, aminek nincs benne a drivere az sp1-ben. valamint az a tapasztalatom, hogy a régebbi inteles chipkészletekkel ezek ellenére is szarakszik, kihagy, pattog. az újabbakkal mnintha nem tenné, de nem teszteltem még meg kellően...
még egy dolog, csak a legújabb majom az igazi net nélkül, a régebbiek netes pofázás nélkül nem ismerik meg a cuccost. nettel meg egyből. ezt az új majomnál írták a bugfix-nél, nem próbáltam.
Nálam sokkal egyszerűbb a helyzet: az X3Live-om egyszerűen észre sem veszi a gép. Kb. 25x próbáltam rádugni, ismeretlen hardvert jelzett, viszont 1x látta X3L-nak, akkor meg nem sikerült feltelepíteni. Próbáltam Majommal, Majom nélkül, tök mind1...sajnos.
Sziasztok!
Még mindig olyan problémám van ,hogy a Pod x3 live-om meg a gépem állandóan szétkapcsol. Nemtalálatok valamit a probléma megoldására? A Nuendo-val és a Cubase sx3-mal is ugyan ezt csinálja.
M-Audiom van,pont ugyanilyen. Én nagyon szeretem,jól is szól rajta a gitár,a 2x18W szobába elég is,legalábbis nekem (baromi hangos tud lenni). Mondjuk stúdiómonitornak nem a legfaszább,mert a lineáris átviteltől olyan messze áll,mint Makó Jeruzsálemtől,de nagyon jó hangú,megbízható kis szerkezet. A pénzét sztem mindenképp megéri.
van ennél nagyobb (azt már túlzásnak éreztem) és kisebb is.
az eggyel kisebb volt még az alternatíva, de mivel méretben ugyanaz a teljesítménytartalék meg jobb, ha van, a nagyobbat választottam.
http://www.thomann.de/gb/the_box_pa202_fullrangesystem.htm
a kicsi se rossz, de azt nem próbáltam, csak láttam boltban
http://www.thomann.de/gb/the_box_pa110a.htm
Nah akkor most segítsetek mielőtt rendelek a Thomann-tól...
Úgy néz kiszereztem egy TonePort GX-et. Kéne nekem hozzá egy aktív monitor pár.
2 dolog között ingadozok:
SAMSON MEDIA ONE 4A
M-AUDIO DX4 STUDIOPHILE
Tudom hogy az M-Audio fasza, de a Samson se egy szar cég. szal ezek 129 Euroba fájnak, tudom hogy a Yamaha lenne az igazi, de az túl nagy nekem. Szal ha esetleg mondanátok nekem okosságot, hogy ezek közül melyik lenne a megfejtés, vagy ha ezek nem akkor mondjatok mást kb ebben a kategóriában
Zenész társaink!
Megnyitottuk MŰHELY próbaterem - stúdiónk!
Felső kategóriás back line-okkal és kellemes akusztikával
várjuk azokat, akik adnak a minőségre.
3 légkondis terem, 24 csatorna rögzítésének lehetősége adott.
A termek próbára és feljátszásra is alkalmasak, illetve egyik
termünk Silent (csendes) teremként működik (Roland TDW20 elektromos dob, Line6 erősítőszimulátorok, csúcskategóriás fejhallgatók)
Célunk, hogy Ti jól érezzétek magatokat, így
igényes vizes blokkok, Tv és Wifi is rendelkezésetekre áll.
Nincs más dolgotok, mint eljönni a Kodály köröndig, ott pedig
a Felsőerdősor 9- ig (50m).
Részletek a honlapon, ha nem hiszed járj utána!!!!
telefon: 06 70 27 97 617
email: info@muhelyprobaterem.hu
web: www.muhelyprobaterem.hu
Az alábbi erősítőkkel, effektekkel használható:
Line6 Pod
Line6 Pod 2.0
Line6 Pod Pro
Line6 Bass Pod
Line6 Bass Pod Pro
Line6 AX2
Line6 Flextone
Line6 Flextone II
Line6 Spider
Nekem ux2-esem van és nagyon jól bevállt, csak ajánlani tudom(nem maximalistáknak) POD farm studio platinum-ot valaki oda tudná adni? Nagylelkű ajánlatát rendkívül megköszönném... Csak kicsi zenekarom demojának tesztelgetéséhez kellene.
Minden jót.
Ja hát az addig ok de ugye dobhoz kéne min 8-9 mikrofon ugyebár:D az UX-2-nek meg van két mikrofonbemenete. Arra gondoltam hogy a mikrofonokat keverőbe, onnan meg egy jel az UX-2-be így lehetséges? Köszi!
Line 6 Variax 700 Beszámítás és Csere is jöhet, rá is fizetek!!!
- Tökéletes, karcmentes állapotban
- Made in Japan
- Tweed keménytokkal
- Ajándék Elixir húrkészlettel
- Minden tartozékával
- Amber színben (köris top)
Nyitott vagyok minden jellegü Cserére, Beszámításra!
Ha nagyobb értékü a cuccod, rá is fizetek!
Mail-ben minden további kérdésre válaszolok amennyiben van:
Érd.: 4l.horus@gmail.com
Ára: 260e
miért?
felteszel egy egyszerű vst hostot bele a farm plug (x példányban... ). olyan, mintha standalone lenne...
egyébként tényleg nem hiányzik az x3 mellé egy stand alone farm.
ennek az olyan hw mellé van értelme, amik nem tartalmmazzák a dsp cuccost (hangkártyák).
Jó estét!
PODx3 tulajdonosok! (Köztük én is... :) ) Valaki belefutott már olyan problémába, hogy magának a Jóistennek sem hajlandó (pedig beszéltem Vele is...) a POD farm felismerni az x3-ast? Azt állítja induláskot hogy harware not found és válasszak mást...Namost a listában még csak benne sincs az X3... :( Amúgy a majmos program tökéletesen működik, hangkártya üzemmód is egészen kiváló. :)
Két kérdésem viszont van, mi a legalapabb midi interface, ami elég az updateléséhez, nagyon nem értek a midis dolgokhoz, illetve bármilyen expression pedállal megy szerintetek?