Ez sem a profilja a topicnak, de kérdezném a profi hozzáértőket, hátha tudja valaki, hogy van két db 12"-os gitárhangszóróm, az egyik tutti, hogy 8 ohmos, mert rá van írva gyárilag, a másikra nincs ráírva, a multiméter az előbbin 8,2 ohmot mutat, ezen 6,2-t, vajon hány ohmos lehet? Csak nehogy kiderüljön, hogy 6 ohmos! Nem tudok róla, hogy a Celestion 6 ohmos hangszórókat gyártott volna ebben a tipusban.
De hány ilyet szeretnél hány kézbe adni? Plusz hogyan navigálnának? Bemondod, hogy hová bökjön mindenki egyszerre?
Szerintem monitor, TV vagy projektor lehet a legegyszerűbb megoldás, ami reális az adott környezetben. Egy nagyobb monitoron vagy egy TV-n egy optimálisan megszerkesztett szöveget (pl. pdf margó nélkül, full screen) szerintem elég sokan tudnának követni. Maga a szöveg jöhet notebookról, új tv esetén akár mobilról is, ha van wifi (screen sharing módban), ugyanezt iOS vonalon nem tudom, lehet hogy még egyszerűbb. De ha van hozzáértő ehhez, egy mobilra optimalizált weboldal is jó, hiszen netképes okosteló majdnem mindenkinél van. Vagy esetleg emailben kiküldenék zeneszöveg.hu linkeket, arra kattintva bejönne a zeneszöveg.hu mobilon (m.zeneszoveg.hu), nem próbáltam, de ha egyszer van mobil változata az oldalnak, akkor jó lehet.
De összességében az a legjobb, ha a közönségnek nincs semmi teendője, szórakozhat és énekelhet minden puttyogás nélkül, meg jobban közösségi lesz az egész, mintha mindenki a saját mobilját/tabletjét bámulja - mint amúgy is, általában
Nem tudom, volt-e ezekben jó tipp, csak leírtam, ami eszembe jutott. Én korábban családi gitáros éneklős összejövetelekre nyomtattam füzeteket, aztán áttértünk a monitorra.
Szoktam olyat csinálni, hogy zongorázom, a kedves közönség pedig énekel. Mindenki számára közismert, hogy a mai generáció (és ez alatt a 40-50-eseket is értem) nem ismerik a dalszövegeket.
Eddig vittem magammal két kinyomtatott könyvet, teli dalszöveggel. De ahogy szaporodnak a dalok, úgy kéne újranyomtatni.
Nem lenne egyszerűbb valami olcsó tabletet adni a kezükbe? Abba könnyebben beteszem a dalokat. Vagy valami könyvolvasó?
Azt írják, a 70-80-as években elkezdték Japánban másolni az USA gitárokat. Volt 4 kópiagyár is, onnan származhat.
Készültek kezdő szintű, de profi darabok is állítólag.
Memphis gitárok
Uraim!
Megválnék egy vadonat új kb 1 üzemórát használt TC Helicon Voicelive play énekeffekt és vokálgéptől. Fólia rajta, a szobából nem mozdult ki, időközben beszereztem egy Korgot és abban benne van a TC és így felesleges.... Az új ára 90 körül van, akit érdekel tegyen ajánlatot, megegyezünk. Esetleg beszámítok fényt vagy basszusgitárt.
Ez az én egyik kedvenc gitárom, kis vacak, de nagyon jó, kézre áll.
Sok éve megvan, de most rám jött a kíváncsiság, hogy ugyan hól csinálhatták, mindenképp gyári lehet, gondolom...
A hétvégén én is kipróbáltam kihangosítva az S970-et.Egy régi cimborámnak volt a 60 éves szülinapja és ezen szórakoztattam az összegyűlt 60 fős társaságot. Az első kellemes meglepetésem az volt, hogy otthon a szobában a hangszer saját hangszóróit és egy "fülest" használva állítottam be a nekem tetsző hangszereket és stylusokat, amik kihangosítva is tökéletesen szóltak.Nem volt szükség utólagos hangerőarány módosításra. Ezután következett a fülesen belőtt mikrofon és vocal próbája, amin mindössze annyit kellett módosítanom, hogy a mikrofon hangerőszinjét kicsit lentebb vettem és már rendben is volt. Az én véleményem, hogy ennek a hangszernek már sokkal használhatóbbak a vokál hangzásai, mint az S900-nak. A műsor legnagyobb részét a hangszer saját stylus készletét használva játszottam végig, mindössze néhány midit vetettem be. Az est meglepetése az volt, hogy jelen volt még a társaságban egy harmonikás, basszusgitáros két fúvós zenész, valamint egy dobos is, akik a buli elején szintén zeneszóval köszöntötték az ünnepeltet, majd az est folyamán többször is hangot adtak a véleményüknek, hogy "ez bizony már tényleg egy teljesen más hangzásvilág, (jó értelemben véve) mint az előző hangszerem volt. A buli utolsó órájában pedig már megkértek, hogy csatlakozhassanak Ők is hozzám, így aztán igazi örömzenében volt részem szombaton.
Szóval a véleményem szerint nagyon jó hangszert alkotott a Yamaha.
Ha tényleg második hangszernek kell és most szombaton meg nem azzal kell nyomni a nejlonmulatóst a hozzáértőknek akkor tök mindegy, mennyi idő alatt ismered ki a hangszert. Szerintem nagyon inspiráló dolog megismerni egy új hangszert szakmailag és zeneileg is, másrészt szórakoztató is.
Persze a legkézenfekvőbb lenne a CASM Editor, de azt nem árt előbb kiismerni.
Azt hogy mi lehet a legfelső vagy legalsó hang limitje egy adott stílus sávban, csak ebben a programban tudod beállítani (meg tán még a StyleWorks-ben, ha egyáltalán kezeli a sff2 -t)
A hangszerben nem biztos hogy sikerülni fog.
Próbáld meg a Midi Player vagy a Mixmaster programot.
Vagy a RevoiceStyle is tud oktávot korrigálni.
Vagy ha meg van, a StyleWorks.
Persze kérdés, szabályosan lett-e felütve a sáv : ha C-ben és csak a megengedett hangok vannak, akkor nem válthatna G/A esetén oktávot.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Yamaha S710-NÉL stílus szerkesztés. A pad sávnál Á moll akkordnál normálisan szól,de G durrnál egy oktávval feljebb szólal meg és ez nagyon csúnya így. Meg többi akkordnál is nagyon hülyén szól ez a pad sáv. Hogyan lehetne ezen segíteni hogy ne így legyen?
Megosztanám tapasztalataimat az S770-el kapcsolatban. Kissé fájó szívvel váltam meg T2-től.
Szerettem a szép telt hangzását, valamint a többi PSR szériánál jobb billentyűzetét.
Az S770 viszont egy új ablakot nyitott a technika és a hangzás világába. Jó lenne a kettőt ötvözni,
és főleg egy normális 76-os billentyűzet. Szerintem ár és tudás arányában a S770 nagyon jó.
Sikerült több expansion packot (Entertainer, Eurodance, Best of Europe) kipróbálni,
és a jó stílusok mellé fantasztikusan jó új hangszíneket mellékeltek.
Sajnos a 170MB belső memória kevés, ezért csak 2 pack fér rá.
Sajnos hangszeren belül kicsi a mozgástere ezeknek a kezelésében,
de ha számítógépen az Expansion Manager programmal kiszedegetjük a kevésbé tetszőket,
akkor 3 pack kigyomlálva ráfér.
Szerencse, hogy ez ügyben nagyon sok segítséget kaptam Zajcsináló fórumtársunktól, ezért örök hála neki.
Nagy reményekkel fogom majd megnézni a Church&Christmas_pack anyagát (30 stílus, 50 hang),
kíváncsi leszek milyen orgona hangokat tettek bele.
Gondolkodom ezen is, mert az s szériának azok a gumis nyomógombjai nem igazán jönnek be.
De Pistának is igaza lehet, nem tudom mennyivel másabb egy Ketron, mint a yamaha kezelése.
Korg pa 50-em volt még régebben szerettem abban az időben....
Még gondolkodom ezen. A Rolandok hangzása nem tetszik.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget jozsihome! Biztosan hasznát veszem, a múltkor is nagy segítségemre voltál! A kombót meg meg gondolom, biztos nem lövök mellé! Van a zenekarnak befelé két kontroll ládája, de abban nem hallom magam annyira jól! Azért szeretnék valamit csak magamnak, amin csak a billentyű jön, a másik mellet, és akkor már hallanám magam, mert a hangerővel majd gazdálkodom!
Szerintem zenekarban mindenképp kell saját erősítő, külső kontrollra hagyatkozni, főleg bizonytalan fellépéshelyi hangosítás esetén szívás.
Ha csak magadat akarod hallani, akkor az igazából nem kontroll, hanem billentyűerősítő. Ha kontrollról beszélünk, akkor mindenképp egy mixet kell kapnod énekkel meg minden mással, amihez képest persze relatív hangosabbra vagy keverve, hogy halld magad.
Saját élmény: Legboldogabb akkor voltam, amikor egy Roland KC350-essel mindent meg tudtam oldani: próbán volt saját cuccom és nem kellett a PA-ra hagyatkozni, fellépéskor volt úgy, hogy DI-boxon szétosztva csak bill kombó üzemmódban hallottam magamat és egyébként volt kontrolláda, máskor kimentem keverőre, és egyedi mixet kaptam vissza line-ént, a saját kombómra, ami így ténylegesen kontrollként szolgált. De az erősítőről sztereóban is tovább tudtam menni, mert a teljes keverő szekciója sztereó. Állatként szólt ezen felül.
Na most a KC350 relatív drága és rohadt nehéz. De azért én most is inkább egy billentyűkombót vennék, mint egy általános aktív kontrolládát. A roland mellett Peavey és Behri is van a kínálatban, meg biztos más is. Nem tudok állást foglalni, hogy ebben a műfajban szabad-e mondjuk behri ultratone-t venni, de biztos van egy rakás review a neten. Másik kérdés, hogy 12" alatt milyen hang jön ki bármiből. A Peavey KB 1 kb. annyiba kerül, mint az Alto cucc. Mind a kettőben 8" hangszóró van, ami nem túl biztató. Mind a kettő erős kompromisszum lesz nyilván, de így vakon inkább a bill. kombót választanám az adott célra - a tévedés jogát fenntartva
Igen, lehet, és szívesen segítek, de kérlek, hogy azért nézz bele a manuálba is. Performance módban Edit, nyomd meg a track számot (1-4), és a Limit lapon tudod az upper/lower határokat beállítani. A split/layer gombokat nem nagyon ismerem, most néztem meg, hogy van ilyen egyáltalán. Jé, tényleg van Őszintén szólva semmi vonzót nem találtam a Perf módban, eléggé kerülöm is.
A song/mixing mód szerintem sokkal jobb. Míg performance módban 4, utóbbinál 16 tök független hangszíned lehet, amit oda osztasz ki spit és layer alapon, ahová akarod. Ha kevés a saját bilu, egy külső midi billentyűzettel még nagyobbá válik a szabadság, jobban elférsz, és más előnye is van, de most ebbe nem vágnék bele.
Sziasztok! Érdeklődnék! Szeretnék magamnak egy kontroll hangfalat, amin csak a billentyűt hallom, mert a zenekari kontrollból nem mindig hallom magam tökéletesen! Aktív hangfalra gondoltam, nem túl nagyra(szállítás miatt), és persze nem csúcs minőségre, de nem is a leggagyibbra! Néztem ezt az Alto professional TX8 hangfalat. Ismeri valaki? Vélemény érdekelne?! Vagy valami jó tipp kontrollnak! Előre is köszönöm! Üdv: Zoli
Szisztok! moxf6 billentyűt lehet osztani több hangszínre? Mondjuk nem csak két felé(split), hanem több felé! Mondjuk 3 vagy akár 4 felé?! És split módban lehet csak a jobb kéz, vagy csak a bal kéz hangszínéhez másikat rendelni? Nem akarom, hogy a második hangszín már az egész klaviatúrán szóljon, hanem csak az osztás pont alatt, vagy fölött! Mert ha split módban rá nyomok a layer gombra, akkor az egész billentyűzetre ráteszi a második hangszínt! Előre is köszönöm a tippeket! Üdv.: Zoli
Sziasztok lassan felépítem az szintimet, kérdésem, hol tudnák rendelni, olyan Multi padot, amit pemről betöltenék, és cigány suhogás, hupti, stb (szájbőgő aztn hiszem így hivják) szólna a stil zeném alatt. ma felvettem az általam énekelt huptüp-öt, de nem viszi a sebességet, és a hangnemet. Olyen kellene ami tuti!
Szerintem Zenész 86 yamit akar venni, én is azért vettem másik szintit, hogy legyen tartalék, de ne kelljen sokat tökölni vele. nekem 1 hónap minlódás, elkeseredés, végül siker, és nem használnám, ha nem muszály a régi 900-at. természetesen, ha bevonul a kisebbség, lecserélem a szintit! Két hete mikor Bp-n kezdtem volna a 180 fős bált, 5 perc szünet. és felment az állványra az s-900. Jöttek a ..... vonultak be.
Üdv Zenész 86!
Ha egy második hangszert akarsz venni, amivel gond esetén be tudod fejezni a bulit, meg egy két újabb- modernebb-másabb hangszínt szeretnél használni, vagy másabb jellegű stílusokat, akkor szerintem a Tyros mellé egy másik hangszergyártó termékét válaszd. Nem biztos hogy jobb lesz, de másabb. Ebben az árkategóriában tudsz azért már mozogni a Korg-Ketron-Roland vonalon is. Két nagyon rokon hangszert egymás felé tenni az állványra ...... esetleg biztonságot ad, de a hangzást nem fogja befolyásolni.
A véleményetekre lenék kíváncsi. A Tyros 3 mellé szeretnék egy hangszert.
Lakásvásárlás meg egyebek előtt állok, utána egy darabig nem fog telni másik hangszerre, ezért szeretnék venni még most egy újabbat, mint a T3.
Hátha beleburítják a sört, meg ha valami baja van esetleg, valamivel be tudjam fejezni a bulit, meg kényelmesebb ott beállítani egy-két gyakrabban használt hangszert. Jó hangszínek kellenének.
Szerintetek vegyek egy használt s950-et 300-380-ig mennek ahogy néztem, vagy vegyek egy vadonatúj s770-et? A 770-et még nem hallottam élőben, az s970, meg már túlmegy azon az összegen, amit szánok rá jelenleg. 350 a maximum, amit rászánnék.
A hangszínek szólnak-e úgy az s770-ben mint a T3-ban?
Szia!
Milyen az élet, megoldódott. Úgy alakult, hogy éppen lett arra dolgom, de tényleg nagyon köszönöm, hogy segítettél volna.
Jó bulit.
A Szalai Tibi nem rokon?
A hangszerben is megoldható, de ha még nem jártál a style szerkesztőben, elég macerás.
Mielőtt ebbe belemásznánk, egy gyorsabbnak tűnő megoldást javaslok (bár kevésbé rugalmas, mintha a hangszerben sávonként beállítanád a hangerőket).
Van erre pc program.
A yamisok egyik "mentora" a Jodosoft oldalon kínál egy egyszerű kis progit erre.
Menj erre a lapra Itt láthatod, hogy fog kinézni a program, nagyon kis eccerű.
Katt jobboldalt fenn a ZÖLD "Download page" feliratra.
A most megnyílt ablakban pedig legfelül a ZÖLD feliraton belül a DOWNLOAD-ra.
Mentsd le, és indítsd el.
Ha előbb keres egy javaw.exe fájt, keress rá a gépeden.
Nálam WIN7-en itt találta meg: c:\Program Files\Java\jre7\bin\
Ha nincs ilyen a gépeden, akkor kell egy java futtató környezetet telepíteni előbb a gépre(gugli).
Hasznos, sok mindenhez szükséges lehet még.
Ha egyszer megmutattad a proginak hol találja, többet nem kéri, megjegyzi.
A többi már logikus, ha a prg elindult : vagy a "volume" értékeket fogja százalékos arányban csökkenteni vagy növelni minden sávon, vagy a "velocity" (leütés erősség) érékeket attól függően, mit pipáltál be.
Válasz idézettel : ha valakinek úgy szeretnél válaszolni, hogy a posztodba a megszólított által leírtak is megjelenjenek idézetként, akkor azt választod.
Tudnál a nevem alatti mélcímre 1-2 fotót küldeni arról a Proel subról? Lehet hogy érdekelne.
Mert nem találom a bemutatkozódban az elérhetőségedet :(
Meg ilyen néven a gugli nem talál nekem Proel subot
és tényleg. köszi. nem figyeltem mentéskor. ami ki volt pipálva alapban az maradt. most utólag néztem, ki volt az is meg egy csomó mås. miért fontos. azaz mi van ha nem pipálom style-t. gondolom mivel stilus ont touch, eleve a style-hoz menti.. a hangfalpár 85e.
Ahogy kivettem (például itt link, nem sok helyen van normálisan leírva) a megák tényleg midi lejátszásra vannak kitalálva, mivel velocity swiching alapúak, amit nem nagyon lehet megbízhatóan vezérelni kézzel. Viszont a megánál később megjelent Super Articulation voice-k (SA) már élőben is használhatók lehetnek, mivel pedálon, modulációs keréken stb. van az artikuláció vezérlése. Az SA az első S sorozatnál jöhetett be vagy inkább az akkori Tyrosnál.
Jó régen, az első vagy második hangfoglaláson láttam egy angol nyelvű Yami bemutatót (a Yami azóta kivonult a hazai bemutatókról, már úgy értem, hogy gyártóként közvetlenül nem jelenik meg, ennek is van pár éve már. Azt nem tudom, hogy jelenleg is ez-e a helyzet).
A mega voice-okat ott nem emlegették, az SA támát nyomták erőteljesen. Azóta van már SA2 is. Mindezekről csak kívülállóként vannak halvány ismerteim. Érdekes módon a workstation vonalra ezt nem ültették át vagy nem teljesen. A Motif XS óta van Expanded Articulation (XA), ez is olyasmi, de ha jól vettem ki leírásokból, nem teljesen azonos az SA vonallal.
Az artikuláció alatt olyanokat kell érteni, mint legató játék, speciális release (key off) hangok, a hangszerhangok természetes variabilitásának utánzása. Az XA-ban kb. ezek vannak.
Ha valaki ehhez hozzá tud tenni valamit a témában vagy korrigálni a fentieket, akkor azt örömmel venném.
Zenextöl elnézést kérek, amiért őt is megemlítem, de lusta voltam mégegyszer beírni a Fórumra a teljes szöveget: Tehát továbbra is eladó a két Gemini, esetleg kisebb hangfalpárra cserélném értékegyeztetéssel, hiszen nekem a szobában az is megfelelne. A dB 99 , a megadott téves akármennyivel szemben, a többi mind igaz, sőt még azon is túl... árat privátban közlök, de jó bolt bárkinek.
Hát ezekkel meg ne is kínlódj, mert a Mega voice-okkal élőben nem is lehet játszani.
Meg ne kérdezd, akkor miért vannak ott :) Hogy ha midi gyártasz, akkor az is kéznél legyen!
Szia, igen igen ez az a 2 trombita, és 1 saxi, amit nem tudok a billentyűvel kezelni. A többi sok sok fúvóssal nincs gondom, látszik, hogy ez a 3 db az új.
Üdv!
Ha a külső transzponáló gombot nyomod, akkor viszi együtt.
Ha a Mixingben állítod az oktávokat, ott külön is tudod .
Ha One touchba akarod, akkor ugye a stílussal mented?
Üdv ismét!
esetleg valakit érdekelne Proel S18P 400w-os mélyládapár. alig volt használva, mivel viszonylag keveset játszottam szabadtéren, ha igen, akkor meg általában adott volt ott a hangosítás. Bocs, hogy ezen a fórumon írtam. ill egy S950 Yamim lenne 300e-ért
ill. másik kérdés. a legtöbb külső style-om sokkal erősebben szól, mint a gyáriak, miközben ugyanúgy 100 a hangerő rajt....ha váltok hangszínt, pl orgona az általában vékonykán alig hallhatóan szól a style mellett...a lényeg, h megköszönném, ha vki leírná itt h melyik menüben tudnám elmenteni a style-t h halkabb legyen. kösz előre is a választ, ha egyáltalán érthetően vetettem fel a problémámat
Üdv Mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne, hogy mikor elmentek 2 hangszint (jobb kézre) one touchba és együtt(layer)akarom használni, el lehet e menteni, hogy az egyik hangszín egy oktávval feljebb legyen. én úgy láttam, hogy ha beállítom a plusz egy oktávot, akkor az mindkét hangszínt viszi. ezzel az a baj, h van amelyik hangszín egy oktávval mondjuk mélyebben szól szépen, a másik ott gagyin szól, ha layerben használom, akkor viszont bután szól együtt.
Kedves "B-Trió"!
Előre bocsátottam, hogy csak a magánvéleményemet írtam le, s nem kívánok másokat befolyásolni.
Ezt most is fenntartom.
A "Villámlik, mennydörög-ez tényleg szerelem" részlet sajátos elképzelésemhez ragaszkodva költői túlzás.
De "teccik".
Szia!
Ez nagyon jól hangzik, szinte már kezdek is örülni , hogy össze jön.
Pedig mikor leírtam, utána majdnem úgy döntöttem, hogy csak nem nyomok entert.
Köszi, hogy jelezted, ma csütörtök, holnap délelőtt 10-ig mindenképp írok.
Van még egy meglepetésem, vannak EGYES saxofon, meg trombiták, és nem tudom, hogy kell használni, mert ahogy megnyomom a billentyűt össze vissza szól hangerőbe, pedig már próbáltam mindenhogyan nyomni, hogyan kell ezt tudatosan használni? Ha a billentés érzékenységet leveszem a saxról, akkor egyenletesen szól, vagyis így kell neki szólni.
Én Bajára megyek úgy néz ki szombaton Székesfehérváron keresztül.
Szívesen segítek, ha az étteremig eljössz érte Bajára.
Keress nyugodtan mail-ben vagy telefonon.
Nem is ez most már a legfőbb gondom, hogy most múlik, vagy később múlik, hanem inkább az , hogy hogy kellene Székesfehérvárról eljutatni Szegedre egy gitárt meg egy combót.
Vettem őket Fehérvárról, és mert az egyik ismerősöm szokott arra járni, ő hozta volna el, tegnap meg összetört a kocsi sebváltója.
Mikor meg vettem azt mondta, hogy nem akarja postázgatni, nem problémáztam, mondtam nagy bátran ,hogy megoldom.
Most így bonyolultabb lett a dolog. Egyébként ki van fizetve, de megbízható, meg nem is nagy összeg.
Az lenne ám az igazán nagyszerű, ha valamit össze tudnánk kombinálni...álmodik a nyomor...pl valaki Sz.fehérvári jönne hétvégén zenélni Szegedre.
Sziasztok, a mai napig is okoz meglepetést a Yami. Találtam jó hangszineket jobb kézbe, ezért lementettem Reg menbe, csak a Voice lett kipipálva. Elkezdek zenélni reg mem stilből (rámentve a Mic beállítás) természetesen a FREE benyomva (mic kipipálva) és most jön azt érdekesség, mikor zenélek és énekelek, és átváltom a beállított jobb kézt, az ének beállítás elmászik!!Ez katasztrófa! Rájöttem, ha úgy mentem el regMembe jobb kezet ( csak voicét), hogy előtte rányomom a mic beállításomat, DE A MIC NINCS kipipálva , akkor jó lesz a hangszin mentés Reg Membe. Érdekes nem?
Képeket küldtem privátban, de 114513 alatt "zajcsináló" is feltette a gyári leírását.
Elnézést, hogy ilyen lassan reagálok, de rengeteg a dolgom és csak csapódom ide-oda...
Sambácsi!
Köszi, végre nyugvópontra jutott sok szellemi fáradozásom, legalább is Zorán ügyben.
A másik, őszintén szólva abba a kosárban van nálam zk-ostól, mint pl a citera , mikor átlagos kezekben van, csörömpölnek a húrok, ha kell , ha nem.
Hogy arra a jó zenére miért nem ír valaki értelmeset?
"Egy kőre hajtja kis fejét" nem más, mint érzelmi zsarolás, hatáskeltés, szánalmat, részvétet fakasztó közhely.
A "Most múlik pontosan" megfejtése bizarr, vulgáris....tehát a fingról van szó, annak költői, pszihedelikus megjelenítése.
Ez csak az én véleményem, s nem erőltetem rá senki másra. Mindenki azt gondol, amit akar.
Sziasztok , szép estét !
Érdeklődnék, vásárolt-e már valaki stílusokat a YamahaMusicSoftról?
Konkrétan az érdekel. hogy fizetés után mire lehet letölteni?
Pl. egy pendrive-ra és utána csak arról használható, vagy szabadon
másolható másik pendrive-ra is?
Nem tudom Dali mit szívott, de hogy almabort nem inhalált, az tutibiztos... Így aztán sztem sosem értette volna meg Tibikét.
Meg aztán volt ott másféle "hangulatjavító" is.
Ezeket csak az fogja megérteni, aki már élt ilyesmikkel.
Amúgy yamahapsr nem a tik-tokkal szabta el a cérnát, hanem azzal, hogy maga sem tudja mit szeretne és mihez.
Ha egy korrekt kérdést nem tudok megfogalmazni, hogyan várjak el egy korrekt választ a többiektől?
Az az Alto 75-ért nagyon korrekt, de neki szerintem túl bonyolult lenne.
Ezért is kellett bevennem hamar két fájdalomcsillapítót , sorry
Szia!
A tv-ben Zorán énekelte az imént a Kell ott fenn egy ország-ot.
Már korábban is kíváncsi voltam rá, de most megint eszembe jutott,...
Miért úgy van a szöveg: Egy kőre hajtja kis fejét,
Vagy, hogy kell értelmezni?
A másik, azon is gondolkodtam, miről szól az a rég megunt :Most múlik pontosan,...vagy azt még Salvador Dali se tudná?