az Y-kábel splitter helyett az a kuruzslás, de úgy gondolom szerencsés esetben lehet egy aszimetrikus line out is a D.I. kimenet mellett, az kiválóan használható hangoló meghajtására. ha nincs D.I. akkor példának okáért egy 7000 Ft-os ART Z-Direct passzív D.I. box beiktatásával egzakt módon lehet splittelni, és még D.I. is lesz rajta(és nem mellesleg fizikailag is leválaszthatóvá válik a földelés a jelről hurok esetén, ha esetleg ground lift sincs az eszközön), ekkor már a vízipók valamelyik párhuzamos univerzum óceánjában kavarja a hullámokat :D
többet ésszel mint ész nélkül, ahogy édesapám mondaná :D
viszont a KO meglepetésemre nem rendelkezik loopal, így arra külön kellett csinálni vonalkimenetet a hangolónak. Először meg csak néztem, mint kurva az üdülési csekkre hogy most akkor a hangolót hova dugjam :D
bázzz, kókler hangosítók mit ugatnak bele? :)) én azt mondtam, hogy a jel párhuzamos leosztását - akár egy Y jack kombinációval - tegye az efektkörbe, ezzel semmi nem kerül a jelútba, mert az efektkörben minimum 10 dB-vel nagyobb a jelszint, kb. tizedakkora impedanciák mellett, mint a bemeneten. Tehát a send néhány kOhmos kimenetére nyugodtan ráakaszthatja párhuzamosan az 1 Megohm-os bemenőimpedanciájú hangolóját, annyi vizet sem zavar ott a jelben, mint 1 vizipók a Balatonban:)
Vintage cuccoknál a hangszer értékét (ami persze nem feltétlen azonos az árral), nagyban befolyásolja, hogy mennyire eredeti. Bármelyik cserélt alkatrész értékcsökkentő tényező, a nem eredeti festésről nem is beszélve. Egy olyan példányért viszont, amelyik 100%-ik "originált" (), netán megvan a gyári tokja, összes papírja, tartozéka, horrorisztikus árakat képesek fizetni egyesek.
Soros loopnál a send legtöbbször nem szakítja meg a jelutat, csak a return (mert minek két helyen is uyge?). Így a send felhasználható unbalanced slave otunak is.
Egy időben két Laney R2-vel toltam (mert egy Laney R2-nél csak két Laney R2 lehet jobb :D) az egyik sendjéből mentem a másik returnjába (paraszt groundlift: a slave kombót földeletlen konnektroba dugtam:D)
attól függ, milyen a send kimenet. pölö BHV-s Proludon simán ráakasztottam a hangolót a send outra és vígan működött, anélkül hogy benne lett volna a jelútban. egy próbát megér.
Hát mert nem sapkához választanak potit, hanem fordítva :D Az OMEG-nél elég sok volt a lapolt, nekem is vannak régi bontottak, de gomb nincs. (újakat most mindenféle tengellyel gyártanak, de a sima a leggyakoribb) 4-es tengely, tuti? Nem 6-os?
Jááááájj köszi, hát az a helyzet, hogy péntek este próba után kilátogatunk Magyar Atomra, ott már lesz töltike, másnap a buli után meg megint inni kell, szóval a vasárnap így nagyon necces...
6 hiánnyal vettem a szerkezetet, ezeket pótolnám, zavarja a szemem. végső esetben általrakom valami kevésbé használatos funkcióról, pl. a sztereó monitor(!!!) külön panorámáját nem biztos, hogy fogom használni, főleg az első három csatornán(láb-pergőtop-bottom) :)
A bemenetek lepárhuzamosításával az a legfőbb baj, hogy ezzel a hangszert hozod előnytelenebb helyzetbe, aminek egy passzív gittyó kurvára nem fog örülni. Nem mindegy ugyanis, hogy mondjuk egy hosszabb gitárkábel végén a fej mekkora impedanciával terheli a hangszer elektronikát. Általában 1 MOhm a fejek bemeneti impedanciája, és ugyanennyi a hangolóé is. Ha ezeket bambán párhuzamosítjuk (és ténylegesen be van ott forrasztva a kötyükbe az 1 mohmos bemeneti ellenállás), akkor feleződni fog a terhelő impedancia, ez akár érezhető magashang veszteséget vagy egyéb anomáliákat is okozhat. (Nem véletlen, hogy nagyon jó fejeknél ügyelnek erre, és még magasabb, akár 5 Mohmos is bemeneti impedancia is előfordul.
Nem írtad, milyen fejet vettél, próbálkozhatsz pl. az efektkörből venni a jelet a hangolónak, itt már nem annyira problémás a jel megosztása, viszont nem tudsz némítani csak a master vagy hangerő potit letekerni.
Már két éve szárad az éger, amit egy barátom farag majd ki. Megvan az elektronika is (Woodhead) custom koptató lesz rajta, szintén egy barát által kivitelezve. A húrláb japán Fender. Valószínű, hogy vintage white lesz, de lehet, hogy natúr marad. Hamarosan elkezdjük, ha kész van, biztosan számíthattok képekre.
Ezt a számot Andrew Weis kiváló basszeros játszotta fel. Alapja a hangnak természetesen az isteni Precision. Azt írják, hogy Gallien Krueger fejet használt 4*10-es Hartke ládával. A hangot pedig valószínűleg ProCo Rat torzítóval "csúfította" el.
sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy basszusgitár erősítő fejet. egyenlőre egy 410-es ládával hajtom, ezzel nincs is gond. viszont nincs rajta hangolókimenet... van viszont egy behringer rack-es hangolóm, amit szeretnék rákötni, viszont valahogy úgy kéne, hogy a gitár jele ne menjen keresztül a hangolón. létezik erre valami megoldás? ha veszek egy jack elosztót, ami egy jack dugoból kettőt csinál, és egyiken továbbmegyek a gitártől a fej felé, másikat pedig beviszem a hangolóba, az működni fog? tudom van jelút választó pedál is, de nem szerenék pedálokat, mindent a rackben szeretnék tartani a könnyű szállítás és gyors összeszerelés miatt... aki tud segíteni ebben kérem ne fogja vissza magát!!!
Bocs a kései válaszért. Ugyanez a logó van a fejen. Juhar nyak, pau ferro (vasfa) fogólap, pont berakások, 42 mm vastagság, csont nyereg. Nagyon szép munka.
Alternativa: szombaton jatszatok, vasarnap meg gyertek a Muzeum-kertbe Haszunat hallgatni es inni egyet.
Illetve eloszor inni es utana mar nem fog annyira fajni.
Na? :)
Nem rossz hangszerek ezek,de ennyiért már kis türelemmel SQ szériásat is ki lehet fogni. Ráadásul volt egy-két rossz gazdája a képeket elnézve. Szerintem 100 körül, vagy inkább kicsivel alatta lenne reális.
Csak azért kérdeztem, mert történetesen van egy ilyen nyakam, amiből majdan precision lesz. A neten nem sok mindent lehet róla fellelni, de lengyel barátunk annak idején megszólaltatott egy fretless-t, de már törölte a videót. Itt egy másik:
Én személy szerint soha nem hallottam róla, de ez persze nem jelent semmit. Az ilyen ritkán fölbukkanó, japán márkanevekről legtöbbször az derül ki, hogy egyetlen piacra, azon belül is egy konkrét forgalmazó/bolthálózat megrendelésére gyártották, rövid ideig, kis darabszámban.
Hát sajnálom én is, pedig ez nagy durranás lesz, nagyszínpad, kellemes idő, jó zene, rengeteg egyéb program...
Nektek sok sikert akkor!!!
Többek, valaki? Meg is ihatnánk utána valamit...
Értem.
Csak ugye Fonák átvett tőlem egy Ibanez Roadstart nemrég. Én meg visszavásároltam tőle a potigombokat, mert a büdös életben nem fogok találni még hasonlót sem...
A keverőknél is ragaszkodsz a stílustisztasághoz? Tök jó.
Szeretném kérni a szakavatottak véleményét egy ilyen hangszerről: http://www.ebay.co.uk/itm/80-s-MIJ-Aria-Pro-RSB-Deluxe-John-Taylor-Bass-Guitar-Left-Handed-Black-Clean/111157955023?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D16581%26meid%3D1045113333359437081%26pid%3D100033%26prg%3D7839%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D111157955023%26
nekem alapvetően jók a tapasztaltaim a japán cucokkal, amit láttam régi aria pro basszusgitárokat, azok is jók voltak, de azért mégis lassan harminc éves. mit gonoltok?
Jelen, az enyém volt sokáig, aztán lett Rikk szaktársé egy rövid ideig. Most egy basszerina örül neki nagyon. Amúgy a Darryl Jones modell volt, optimista kékben :D
Én se gondolnám, hogy más hangszerből faragtak volna Kawait, inkább Kawaiból faragták ezt a xart. Mint nemrég a "relikelt" ATK-100-esetében, ahol jól látható volt, hogy anyag darabok hiányoznak a testből.
Öreg hangszerész szakik mesélik, a 60-as évek környékén Szegeden élt egy ügyes kezű cigány ember, aki egy szál bicskával hegedűket faragott. Mivel nem volt hajlandó tudomásul venni, hogy a művei zenélésre totálisan alkalmatlanok, havonta egyszer fogta a futárzsákját, ömlesztve telerámolta hegedűkkel, a vállára kapta felvonatozott Pestre, hogy a hangszer üzleteket végigjárva próbálja elsózni a portékát. Néha megszánták és vettek tőle 1-1 darabot.
Mert gondolom lecsiszolták és aztán pácolták ilyen bordóra. Nem hinném, hogy valami más hangszerből faragtak egy kawait. Ha megfigyeled ott van a top és a többrétegű nyak is, csak tele van nyomva ezzel a gibson színű takonnyal. Bár most éppen nem tudom megnyitni a géest, de nekem pécsi hangszerész rémlik (mondjuk tök mindegy :D)
A valószínűleg szándékosan hitvány minőségű fotókon is látni vélem a test kontúrjának egyenetlenségeit, mintha bicskával próbálták volna átszabni. A nagynevű bécsi hangszerész elfelejtette kitölteni a fogólapon a bundok árkait. Az egyik képen pedig mintha félcentis darabok hiányoznának a fogólap széléből.