nem 25watt....visszafizettetem a fej árát és kárpótlásul kérek egy vadiuj handwired Silver Jubileet!!!!DÖGÖLJENEK MEG!Az ember már halkan sem játszhat?!
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni:
MARSHALL JMP-1-es előfokom elromlott és szeretném egy hozzáértő, megbízható szakemberrel átvizsgáltatni ill. megjavíttatni.
Tudnátok ajánlani valakit Budapesten vagy Sopronban?
Köszönöm előre is a segítséget.
Ehhh...mekkérdeztem....megnézték. Nem csökkenti a végfok teljesítményét, csak a kijövö hangot szabályozza. Magyarul minden ugyanúgy müködik, mint kinyomva, csak kerül rá egy állandó müterhelés, így a vékfok ugyan melózik mint a hülye, de nem szakad le a fejed, mert a hangszarókra csak 25W-nak (de ez sem igaz, több az....csak a marketing) megfelelö teljesítmény kerül....
Beépített PowerBrake...
Akkor meg gondolom valami műterheléses izéke lehet benne.
Én sem ismerem ezt a TSL fejet.
Nekem 50W-os JCM-900-am volt,abban volt egy trióda/pentóda kapcsoló,amivel lehetett váltani 25W/50W között.Egyszerű.
Ezeket a virtuál izéket nem vágom.
boss? én meg sem említettem a bosst. Amugy a Super OD nagyon jo cucc.
marcihoz meg ne szimpla, hanem marci pedált vegyél és akkor gondolom ledecske is lesz. Vagy valami mittoemén...
Meddig fogom ezt tőled hallgatni? Rosz Boss pedálok....
Technikai kérdés : szereztem egy szimpla on/off lábkapcsolót a DSL-hez reverbet kapcsolgatni. Van egy led benne,ami nem nagyon akar világítani.. Kipróbáltam,ha csak egy 9V-os elemet rárakok a lábaira műkszik,ha az erősítőbe dugom szinte nem világít. Így nem látszik,hogy melyik állásban van. Ez egy 1995-ös szimpla pedál, mi lehet a baja? Nem jön feszültség,vagy mi??? Nem értek hozzá,nem vagyok elektroos szaki..Valaki valami okosat?
hudebonyolult cucc ez a marci.. bezzeg az én Super Reverbem..volume bass treble, ennyi:) jajj bocs ez off volt viszont boostolni tok én is, van ts8O8 meg ST9 is cascade boost
Akkor kevered....bocsi...
Nincs köze hozzá a VPR-nek, meg a Low Volume Compensation-nak.
Amit te említesz azok tényleg azt csinálják aminek hívják.
A Marshallon akkor kell ezeket használni, ha kis hangerön akarsz "kihajtott" tónust. A 6100-ban ráadásul "intelligens", próbáld 6-os fölé tekerni a Mastert. és kapcsolgasd a LVC-t...nem fog történni semmi...a TSL-en a VPR szinte ugyanez...csak mindenhol müxik...
vágom én ezt :D
nekem is van a savage-n, úgy hívják hogy depth boost :D
a nomad 100-on is van, ott meg az eq. :D
ezek nélkül ezek az erősítők szart se érnek.
van benne Virtual Power Reduction....az a 100W-ból 25Wattot csinál, de még úgy is kurva hangos és valahogy elveszti az ütését a hang, amúgy tényleg halkabb mint normál üzemmódban.
Jut eszembe.....
Anno még a Zenészmagazinban a TSL-100 bemutató cikkében szó volt valami beépített Power Attenuatorról!Meg hogy a TSL-t kis hangerőn is milyen faszán ki lehet hajtani ennek a segítségével! :DDD
Akkor abból semmi sem igaz?
Persze...más hangot kapsz, ha a Crunch csatit boostolod, mit a Lead csati...pufff....nem, plusssszzz egy hangzás...amit a lábadnál tudsz állítani, nem kell a jó kis beállításaidat eltekergetni a fejen....(én használok plusz még 3 pedált a Marshallok elé...)
A tesztek szerint a PowerBrake egy hangyányit változtat (sokak szerint elönyére), a TAD Silencer nagyon keveset (állítólag elhanyagolható), a Marshall SE-100 pedig egyáltalán nem...én nem vettem észre a PB "színezését", pedig elég sokáig használtam...
Gyanítom arra gondolt, hogy a PowerBrake-et arra találták ki, hogy ha nincs az erösítödön Master volume, akkor ez "helyettesítse". Magyarul elérd a kívánt torzítást a hangerö drasztikus növekedése nélkül. A TSL-en van master poti, és van benne elég gain...de majd megindokolja.
Véleményem szerint nem éri meg a befektetett pénz, nem lesz, csak nüansznyival jobb a hangja. Ehhez képest majd" 70ezer egy PB100....
Inkább költsd ugyanezt a pénzt két tube screamer-re....
No, allehet...de engem csak zavart az a fene nagy okosság...
Kis infó: a Garden gyereknek kölcsönadtam a 6100-ast, (meg egyebeket is), a mutameg topicba betette a dalt, amit felvettek (6974 hsz.). A hegedüt is a 6100-as crunch csatiján vették fel...jó kis dal...érdemes belefülelni, aztán ha tetszik írj neki valami szépet, örüljön a lelke...
Áhhhh sosem volt 800-asom....
A 6100 stimmel, és szépen egymás mellett melóznak egy 2550-essel...
Szerintem még egy jópár évig ugyanezeket fogom nyúzni....
( plusz egy TS-9, egy SD-9, meg egy Vox Valve Tone, és egy DB-01Wah) hihi
Bécsben láttad THD-t 200 euróért. Annyit kurvára megér!!!!
Fele annyi, mint a TAD meg a PowerBreak, és állítólag a THD a legjobb.
Azért olcsóbb valszeg, mert a THD-t csak adott Ohm-ra veszed, nem tudod kapcsolgatni, mint a másik kettőt.
Viszont akinek egy cucca van, vagy minden egy Ohmon használ, annak kánaán.
Én tuti veszek majd egyet...
Bizony-bizony, bár a mostani cuccom nem nagyon támogatja ezt (tényleg még ki sem próbáltam PowerBrake-el a cuccomat...), az ilyen modernebb fejeknél valahogy máshogy müködnek a dolgok...
Mint azt említettem volt, én is használtam már, és bevált. Sokaknak inkább a TAD Silencer (ami sokkal olcsóbb, és állítólag jobb is) tetszik, amikor használtam akkor még nem volt sehol más alternatíva, és ráadásul kiválóan müködött. Ha igazán profi berendezést szeretnél, vegyél (ha tudsz) egy Marshall SE100-at...még annyira sem nyúl bele a hangba, mint a TAD. Csak kissé ritka, meg drága, szinte egy árban van a PowerBrake-el.
egyik nap megnéztem a Gn"R Live At The Roxy "88-at és hát ott nem nagyon hajthatták ki a fejeket szerintem...de azért még így is fasza volt Slasht hallgatni.
Én azt imádom a kitekert erősítőben,hogy olyan faszán jönnek a felhangok.Kitartasz egy akkordot vagy egy hangot,és a végén faszán begerjed,lehet sikítatni a gitárt rendesen. :))
főleg azért érdekel a dolog mert stúdióba szeretnénk menni és hát gondolom nem véletlenül mondogatja mindenki hogy ki kell hajtani a Marcikat...+ nemtom hogy ott lesz-e PowerBrake.
Lehet hogy hülye kérdés lesz de miben változik meg egy Marshall csöves-fej hangja, játékérzete ha totál ki van hajtva.Azért kérdezem mert gondolkodom egy PowerBraken és szeretném tudni mi az ábra...eddig nem volt alkalmam 4es fölé húzni a hangerőt.
"74 től minden marshal nyákos. Az egyiknek gyengébb a táp szekciója. Hiányzik belőle pár szűrőkondi, ami a másikban benne van. De vol tmrá erről is szó :)
Hi!
Én leszek asszem az ügyeletes bemenetmegmondóf*sz :)
Szóval, a vízszintes bemenet azért van mert az aljzatok és a potik mind egybe vannak szerelve a nyáklappal (ezért van egyvonalban a két bemenet a potikkal), ezzel megspórolva a hagyományos időigényes kézimunkát, amivel össze kellett kábelezni a potikat, és az aljzatokat a nyáklappal. Ebből következik hogy a függőleges bemenetes erősítőkön még minden külön-külön volt a sasszira erősítve (nyáklap, potik, aljzatok). Ez persze mechanikailag stabilabb megoldás, és szerelni is könnyebb, de mégsem olyan nagy szám.
Viszont a költségkímélő megoldásokban itt nem álltak meg a Marshall mérnökei :( és a végfokot is megbolygatták, (pár alkatrészt megspóroltak) és ez az ami az igazi különbséget okozza.
Aztán, hogy ez a hangzásbeli külömbség mennyire számottevő, vagy zavaró, mindenki döntse el maga......
Ja és a mastervolume Marcik mind nyákosak. Még a JMP-k is.
Üdv
S.
Yo mindenki..
Kéne mégegy 6100-as killer fej a környékemre, ha tud valaki valamit egy ilyen eladósorban lévő világgyilkos szerkezetről jelezze nekem bitte a mo81@freemail.hu-ra!
Minden versenyző szíves segítségét előre köszönöm
m