óóóó de benéztem.... :DDDDD google oda hozott s nem néztem dátumot. De hogy lehet ez hogy tranyós Marshallt keresek és pont egy ilyen jön fel. Egyem meg a google kis okos agyát :D
Minden érv elhangzott pro és kontra. Mindegyikkel egyetértek. Én olyan zenekart szeretnék végre, ahol saját terem van 1, 2, pár bandára. Nem kell fizetni egy próbáért... Elég az ofaút, és egyéb. "Rezsi" így is van bőven...
Nekem itthon van/lesz helyem, de azért zenekart nem hoznék haza.
Csináltam mindegyik verziót (cucc otthagy, cucc hoz-visz, stb), mindegyik működik.
Bocs, az offtopicért, de ha már otthoni próba, akkor mivel lehet hangszigetelni ajtót, ablakot, falakat? Van erre máshol infó a fórumon?
Szerintem az ucsó verzió a koncertekre való készüléshez okés legfeljebb. Én is úgy gondolom, hogy új nótákhoz nem megfelelő - legalábbis nálunk (meg nálatok, a jelek szerint:D)
A 2. verzió nagyjából bármire jó kisebb kompromisszumokkal.
Szerencsére jelenleg az 1. és 2. verzió van..
Otthon (vidéken) családi ház külső helyisége, csak mi használjuk, azt csinálunk ott, amit akarunk, akármikor. Viszont saját cucc kell, ez néha gondot okozott (főleg az énekcucc), de ha megvan minden, szerintem ez a legjobb. Nekem jobban bejön az olyan próba, amikor nem kell az órát figyelni, mikor jön a következő zenekar.
Aztán van fix bérelt terem (Bp), három-négy másik zenekarral közösen, saját alapokkal, közös énekcuccal. Bp-n olcsóbb így, de zsúfolt, mert tele van cuccal, és ha nem próbálunk egy hónapig, akkor is fizetjük. Viszont naponta csak egy-egy zenekar van beosztva, nincs időnyomás.
Óradíjas terem (Bp), csak hangszert viszünk, ezért nem a saját hangom van ott, folyton küzdök ezzel (tudom, kézben a sound, de akkor is:). Rohanós, pl zenét írni nem is nagyon lehet úgy, hogy hú, még van tíz perc, húzzuk meg. Viszont egyszerűen megoldható a logisztika, és ha nem megyek, nincs költsége.
fizetős és saját teremnek is megvannak az előnyei hátrányai, ezek szerintem inkább élethelyzet függő dolgok.
én mindkettőt csinálom, és mindkettő jó megoldás
van olyan zenekar ahol csak bulikra próbálunk, ezért ott nincs értelme saját teremnek
de a másik zenekarnak meg van sajátja, senki nem tudja otthon tárolni a cuccait, bármikor lemehetünk, kulturált hely, ha kell akkor van munka és igen jut idő a baromkodásra is. saját cuccot lehet bőgetni, van idő a potik tekergetésére és nema színpadon beállás helyett kell megismernem a cuccom.
a sötétben verekedést még nem próbáltuk - ezen jót röhögtünk
most Ipaden szoktunk közösen játszani úgy, hogy az Ipad-et keverőre rakjuk és kihangosítjuk.
..ja, a saját terem a basszer szüleinek kertes házában, a kert végében egy kb. 30nm-es szigetelt, fűtött stb. helység, ami most már házistúdióként is funkcionál. És mégis, nem egyszer intenzívebbek itt a próbák, mint a fizetősben, más zenekarral.
A saját próbateremnél már csak egy magasabb szint létezik: próbaterem a saját házadban.
Mi itt kint a dobos saját kis házi próbatermében/stúdiójában próbálunk. Azóta nekem is az az álmom, hogy a majdani saját házamban in legyen egy fullos music-room.
Egyetértek...az egyik zenekarommal saját termünk van, full cuccal, onnan visszük koncertre is, amit kell. Sokkal jobb ott próbálni, mint a másik bandával (amit Te is láttál) a fizetős, berendezett helyen. Otthonosabb, nyugisabb, és nem megy a komolyság rovására, ráadásul azt a hangzást tudjuk produkálni, amit koncerten is - így jobban rá lehet menni a részletekre, nem a megfelelő hangzás beállításával kell tökölni.
Volt egy barátom, ahol a bandának szintén a "jó próbahey" tett be. Egy régi moziban próbálhattak. Azonban próba előtt(helyett)rendszeresen jól besöröztek, lekapcsolták a villanyt és a teljes sötétben verekedtek. Hát így megy ez
Mi anno egy suli pince klubjában próbáltunk ingyen,cserébe kellett néha 1-1 bulit muszájból nyomnunk a sulibulikon,de mondjuk élveztük is ezeket,úgyhogy...
A cuccunk nagyjából kompletten ott volt,letakarva egy sarokban,de 10 perc alatt össze lehetett dobni az egészet. Az erősítőmet mondjuk hazavittem mindig,meg a gitárokat is vittük inkább.
Aztán később garázs zenekarrá avanzsáltunk,utána nem sokkal meg jött a vége a csapatnak. :D
Utóbbi helyen lehetett sörözni,cigizni is,jó mulatozások voltak próbák előtt,alatt,után. :D
Hobbizenekar voltunk,nem munkának fogtuk fel,úgyhogy ennyi belefért.
Cicó: 23h-ig vagyunk, utána nem nyúzzuk a szomszédokat, ugyanis ez full a belváros az Üllői meg a Körút kereszteződésében :). 20fős kis közönséggel elfértek, volt már erre példa, de csak ha jól viselkedtek, természetesen ez nem kocsma, viszont főpróbára ideális.
Viszont látod nálunk nem a fullcsöves cuccok jelentik a vonzó erőt, hanem a rugalmasság, meg a közvetlenség, máris érdekeltté váltál, pedig nem is reklámoztam :)) Ha érdekel a nevem mindent elárul, többet nem akarom offolni szegény topicot magunkkal.
Ez amit írsz csak Budapestre lehet igaz.
Nekünk saját termünk van, ketten osztozunk, de ismerjük egymást, nem drága, 40 négyzetméter, lakásomtól 3 kilométerre van, kocsival 4 perc. Fűtött, tiszta, porta van és éjjeli őrzés. Próbaterem hollétét és a próbák idejét nem reklámozzuk, így viszonylag ritkán van vendég, megy a meló. A full próbaterem cucc meg kell, ha úgy hozza saját magunkat kell hangosítani. Saját cuccon játszás úgyszintén, mert csak így lehet jól megismerni minden beállítást, ettől tökéletesebb lesz egy koncert hangzása. A bérelt próbaterem csak kényszer szerintem Budapesten, mindenkinek az álma egy saját terem lenne ahol úgy össze van rakva a cucc, hogy csak a hosszabbítót kell bekapcsolni és zsinórt kell bedugni és szól minden. Na meg ahol próba után le lehet ülni beszélgetni. Meg tényleg, ha már van az embernek egy jó cucca, azt élvezni szeretném, mert koncerten úgysem lehet, vagy az kevés.
Cicó: Így van, szépen leírtad a lényeget. Te is ilyet vezetsz vagy csak sok a tapasztalat már? Próbazóna jó, azt dicsérik mikor hozzám jönnek is. Minket azért szeretnek mert két terem van s nem futószalagszerű a zenekarok fogadása / elküldése, így meg tudott maradni a segítőkész baráti légkör, aki ilyenre vágyik, az jön hozzánk. Illetve azért is, mert jó árak mellett nagy területűek a termek, akár kis koncertet is lehet bennük tartani, nagy létszámú zenekarok csak nálam tudják megfizetni a próbálást.
Akkor TSL inkább ne, köszi. Fórumon is azt írták hogy jobb a DSL, viszont sokoldalúbb a TSL.
Szűkülnek a körök, nagyon jó :) Sokat segítetek! Hátha egykettőtök nálunk köt ki, legalább lesz boldogság :)
Ha megjön a lead mosfet, gyertek s próbáljátok ki, mert egy csodagépezet. Igazi mostani súlyos hortyogós metál sound nem várható el tőle, de azon kívül minden.
ha pedál-platformot keresel, jó és hangos tiszta hanggal, akkor egyértelműen valami öreg, japán, tranyós fender kopit néznék. 100-ból kettő is kijön és bármi mellé oda lehet tenni, csöves mellé is teljes nyugodtsággal.
igazából az a szűk keresztmetszet hogy tranzisztoros és legyen jó beépített torzított csatorna.
Próbáltad már a probazónát ? A Dürerben is van DSL-es terem
Én sok év próbatermezés után nem tudnám elképzelni a saját termes próbát:
1. Saját próbaterem jó eséllyel többnyire valahol a világ végén van.
2. Otthagyni egy teremben a cuccomat ?!?!? Gyakorlatilag naponta jön az FB-n egy üzenet, hogy éppen ezt és ezt a termet törték fel, vittek mindent. Én nem tudnék jól aludni, ha az öreg Marshall nem otthon "lakna". Jártam már Nagy Ádámék próbatermében - bakker az öreg Plexi ott állt a sarokban... el nem tudnám képzelni ezt ...
3. A saját terem drága. Tehát osztozni kellene... lásd előző pont
4. a saját terem hideg, lepukkant, koszos...
5. a saját terem kifejezetten drága, mert rendes hangcucc kell bele - ami a próbálós helyeken alap.
6. A saját terem improduktiv. Lemész oda, mindenki elkésik és aztán csak a baromkodás megy végtelensgig. Most viszont kibéreljül 3 órára és ezért mindenki pontosan jön, munka van és nem pedig a sz...odás.
Koncert előtt persze én is viszem a fejemet próbára, hogy lássam, biztosan megy-e minden, de egyébként semmi szükség a saját cuccra a próbán- ha persze bejáratott helyekre jársz. Sokkal többet számít, hogy pl. rendszeresen tudok-e otthon gyakorolni.
Kustomot (eddig rosszul írtam C-vel) valamiért még szeretik is. Nagyon meglepett. Új helyre költözéskor nem volt pénzem, viszont muszáj voltam beszerezni ezt-azt, így lett a Custom. Azt hittem szét leszek fikázva miatta, de baromira bejött. Hozzá nem értős zenekaroknál is jellemző, hogy pedált hoznak, s abból az szól amit megszoktak, akármire is kötik. Vegyünk egy nagyon alap 15e Ft-os multieffektet. Minek azt fullcsőre kötni, mikor ami kijön belőle szokol rádió hang a szűk keresztmetszet.
MG100 akkor marad a kosárban. Nem a ládájával venném, van egy fasza vintage Yamaha ládám, az m1 raktárából, kb soha nem volt használva :) Hátha azzal összepasszolna, teszünk egy próbát.
DSL és TSL között mi a különbség? Sound? Fórumon azt írják a DSL szebben szól s olcsóbb is, kíváncsi vagyok a véleményetekre. Találtam egy TSL-t egész jó áron, jó állapotban, azt nem lenne rossz megcsípni :)
Érdekes ez a MG100, sokan leszólják, pedig szerintem baromi jó cucc, főleg ár/érték arányban.
Én hallottam koncerten DSL mellett és egyáltalán nem szólt gyengébben.
Az a kulcsa, hogy a gyári ládája nagyon gagyi, valami jobb ládát kell alátenni és szerintem nagyon harapós hangja lesz.
Érdekes, mert nekem meg a fizetős próbatermes zenekarok nem szoktak bejönni. Persze ez egy tökjó "intézmény", de valahogy nekem eddig nem volt szerencsém velük. És én konkrétan nem azért szedtem össze nagy nehezen egy tökjó cuccot, hogy egy Customon gitározzak a próbán... Nem akarok szítani semmit, csak vélemény írtam - mielőtt valaki belekezdene egy óriási vitába...
MG-100hdfx típusúakat néztem tranyósból, mert az jó áron pörög, és elég masszívnak tűnik, de a hangja az annyira gyenge, hogy bármelyik 40e Ftos kombóm leszolja ahogy hallgattam. Elment tőle a kedvem. Van egy 15w-os MG dísznek, annak sem volt rosszabb hangja a 100w-os tesójánál.
Aranyosak vagytok, hogy olyanról találgattok, amik kőbe vannak vésve. 6 éve nyomatom már a próbaterem bizniszt, a zenekarok lélegzetéből is tudom ki micsoda milyen mit tud honnan jött hova megy, de már kb. Volt, hogy azt mondták rám, látó vagyok :DD. Tudom mi kell. Nem szabad csövest adni nekik ez biztos. Nem szabad Orange-t adni nekik ez biztos. Fájni fog, de tudjátok mi vált eddig be a legjobban? A legolcsóbb Custom fejláda páros. Elég sok hangja van, megfelelő torzítás a metálosoknak is, meg az altereseknek is. Annyira jellegtelen, hogy már mindenre jó. És még nem volt szervizben sem, amit külön csodálok.
Orage-ot tényleg véditek, de óradíjasba egyszerűen nem jó.
DSL-50 van is most fent egész elviselhető árban, azon gondolkozok, azt mondjátok jó a hangja, akkor lövök egyet magamnak, s ő lesz az a fej amit akkor kapnak meg, ha kérik :)
Egy jó régi Laney az fincsi lenne, a mostani kínaik már haldoklósak ahogy tapasztalták mások. Igazából Marshall és Peavey párti vagyok, ezekkel volt eddig a legkevesebb gondom. Fender kéthavonta megy műszerészhez..
Mondjuk az átlag próbatermes zenekarnak én sem adnék a kezébe csöves cuccot. Nem azért, mert olyan rohadt nehéz várni 3 percet, amig bemelegszik, hanem azért, mert szarnak bele, ha a máséról van szó.
Teljesen alap emberi dolog. Tessék megnézni, ki hogy tolja a céges autónak, meg a sajátjának. Ugyanez a jelenség...
Azok a Valvestate-ek amiknek nevében nincs benne, hogy AVT :) tehát a 100, a 8080 meg ilyesmik. Az MG-ket nem ajánlanám, meg úgy egyik tranyóst sem, csak max a VS-t mert úgy emlékszem annak egész jó hangja volt.
Orangre-ra visszatérve, akinek rossz a tapasztalata vele, az nem hallott jól beállított Orange-ot. De hogy pl a rockerverb-em ne lenne jó bármilyen stílusra? Bár az nem a 100ezres kategória. A DSL50 olcsó, jó, nem kínai, na az az univerzális kategória. TSL JVM már drágább ami még jó lehet neked. De lehet kombókkal olcsóbban kijössz.
Persze, hogy megkérdezem őket, ez alapján mondom, azzal összehozva, hogy a kívánságokon belül mi az ami reális is. Természetes, hogy mindenki a világ legjobb erősítőit akarja :) De ez nem mindig összehozható a valós használattal, ehhez a részéhez már én értek, mert egyben látom.
A válasz másik felében le is írod amire szükségem van, s amiért ide írtam.
Kiírás nem jelent semmit. Aki "tud" olvasni az elolvassa a feliratokat és értelmezi, aki nem, az csak bedugja az első lukba amit talál (túlzás nélkül így van).
Sok az avatatlan kéz, nem lehet egy full csöves fejet rájuk bízni. Szeretnék majd venni azt is, mint finomság ha kérik akkor legyen, de elsődleges a tartósság most.
hát akkor talán őket kéne megkérdezni, hogy mire vágynak - de jellemzően nem tranyós cuccokat fognak mondani az is biztos. az alterhez nagyon más nem kell általában csak egy clean, minimális overdrive vagy fuzz. de ha jazztől (black)metal-ig kell erősítő akkor 100 alatt kijön mondjuk egy crate stealth, laney gh, laney aor, peavey triumph - persze ezek csövesek, mondjuk jobban megvannak építve, mint mondjuk a bugerák, talán a javíthatóság/javíthatatlansága miatt nem túl jó próbatermi nyúzásra. van bennük tiszta - torzított hangszín, több csatorna (sokan nem tudnak játszani egy csatornás erősítőn), tekergethető eq, amivel mindenki elcseszheti a hangzást... stb. az orange szvsz jó dolgokat gyárt, de más árkategória és más műfaj. talán próbaterembe túl karakteres cucc vagy tetszik vagy nem. nem olyan mint mondjuk a marshall-szerű erősítők, hogy különösebb baja senkinek sincsen vele, csak kicsit már unalmas valakinek. ez mondjuk próbateremben előnyös tulajdonság lehet.
amúgy nem lenne egyszerűbb kiírni egy papírra hogy, hogyan kell ki/be kapcsolni a cuccot, mert amúgy viszonylag könnyen elsajátítható tudomány : D
Köszi a válaszokat. Ránézek az Orange-ra ígérem, de tapasztalataim szerint nem pont arra vágynak. Nekem többen mondták, hogy nem igazán szeretik. Elég sok az alter zenekar :))
Émmeg végre hosszas várakozás után nem csak egy Blackback-es 1960B ldával vagyok Marshall tulaj, hanemegy 1982-es 4104-el is...
Szívet melengetően szól... (sok vigyor)
Univerzális általában a sokoldalúságot jelenti nem az egyszerűséget ugye. Jó az irány ebből a szempontból, hogy tényleg nem a legjobb egy 4 soros potirengeteg, viszont azért kell adni lehetőséget jazztől a blackmetálig. Az hogy felesen nagyot szól pont nem szempont, és semmi köze az univerzálissághoz. Az Orange jó, de sokan akik hozzám jöttek, nem voltak megelégedve velük. Nem is szólva arról, hogy tényleg nagyon felismerhető egyéni recsegős hangja van, a hozzám járó zenekarok 90%-a nem erre vágyik. Orange továbbra is kilőve.
Nem elég univerzális?! Tegnap a Dürerben próbáltunk a 11-es teremben. Ott Orange Thunder 30-asok vannak 4x12 ládával. Felezve is akkorát szólt, hogy csak na! Meg mondjuk annál egyszerübb user-interface pedig nem sok van
Nem elég univerzális az Orange, azt kihúztam a listából már :) Szegény Dürerék be is fürödtek vele ahogy hallottam.
A mosfet 100 csodálatos darab, abból vennék még egyet legszívesebben :)) Sajnos most fehérzajos, valami állat ellőtte az előfok IC-t valszeg, dokinál van.
Eddig akkor: DSL 50, Valvestatse tranyós egyes szériák (pontosan melyikek tudod e?).
Jorn árul egy full csöves USA Carvin fejet. Az 100ezer alatt van, csöves is meg 3 csatis azt hiszem. Az a MOSFET 100 elég jó lehet. VS100-ak esetleg tranyósba, de csak az egyes széria a valvestate-ből. Vagy az Orange Tiny Terror csöves és csak egy bekapcsoló gomb van, nincs standby, na meg 15 watt pont elég próbára, 100ezer alatt lőhető.
Ja nem ismerem a szitut, meg persze sejtem hogy nem egyszerű a dolog arról az oldalról sem.. én sem baxnék le egy plexit...csövesben használtan jvm, dsl, tsl vonalból valami csíphető talán 100 felett nem sokkal - szerintem azokkal elvannak próbán a népek, tranyósakat sajna nem ismerem, de biztos jön olyan aki tud segíteni.
Egyébként jöhet árban ajánlat fullcsöves megoldásra is, de nem nagyon létezik. Az előfok cső meg tényleg annyit ér, hogy a hirdetésbe bele lehessen írni, hogy csöves fej..
Köszönöm. Sajnos valóban nem ez most a kérdésre a válasz. Nem zárok ki senkit sem, mert az egyik terem úgy van felépítve, hogy ne hiányozzon a cső :) Vintage 70-80as évekbeli tranyós megoldásokkal van szerelve, így aki nem annyira szereti a digitális hangzást, ezt a termet választja, mert ezekben még benne van a krém a dög és a hő :)
Szerintem tranyós fejekkel sok embert kizársz a "felhasználói körödből", én nem vagyok egy spieler, de pl nem szívesen mennék le olyan helyre próbálni ahol csak tranyós fejek vannak...persze ez csak egy vélemény, olyan mint a véredény...és ráadásul neked nem is segítség..
Óradíjas próbaterembe milyen Marshall fejet ajánlanátok. Első sorban a tartósság, strapabíróság a fontos. Emiatt főleg a full tranyós fejeket preferálom (nagyon sokan nem ismerik a standby gombot..). Már van egy Led 100 Mosfet fejem, de szeretnék még egyet backupnak.
Szóval mit ajánlanátok?
Árban maximum 100-ra gondoltam, esetleg ládával 150 gondoltam, használt is szóba jöhet, konkrét ajánlatok is érdekelnek. Teljesítményben is 100W az alsó és jó esetben a felső határ is (ne szálljanak el hanggal).
Kibontod,méregetsz,számolsz az egyik képlettel kívánt anódáramot az új csőre.Max negatív előfeszt beállítod,mérsz.Ha nem jó a trimmer intervalluma,akkor ellenállást cserélsz. Max negatív előfeszt beállítod újra. Berakod az új csöveket.
Méregetsz,számolsz a másik képlettel anódvezeték feszt 1 oldalra. Beállítod a trimmerrel.Zenélsz cirka 10-15 percig.
Ha elmászik,finomítasz.Ha beállt a kívántra,örülsz,leellenőrzöl mindent.Összerakod. Zenélsz.
Üdv! Szakmai kérdés: Egy ismerősöm TSL60-as fejében jelenleg 6L6 csövek muzsikálnak, és EL34-re cserélné, a bias-olásban szeretnék neki segíteni. Plexit, 800-ast már bias-oltam, de TSL-t még nem. A rajza megvan tehát nagyjából tisztában vagyok a különbségekkel, de hálás lennék, ha valaki lépésenként leírná, hogy kell. 1000 köszönet.
Nekem is van Marshall kopim, igaz ezen nincs felirat. JCM800 kopi és 2x12 greenback. Régóta akartam egy darabka történelmet a Greg cuccok mellé, de sehol nem találtam 2004 -et, se 1987x -et. Újra nem ruháznék most be, de használtan sehogy sem találtam. Bajkeverőtől is akartam egyet venni, de akkor félbehagytam a projektet, aztán most hirtelen jött ez...
#68088 hozzászólásod. Olvasd el mégegyszer és azt is mire írtad, továbbá amit Nicknévnek írtál. Arról beszélek, hogy ide írja mit árul és normális, civilizált és kulturált ember módjára kellene megszólítani. Na meg két szót írtam, konkrétan ezt: NEM AZ, és mit kaptam :) Olvasd el.
A lényeg, ha a jog ilyen egyszerű lenne 8 általánossal lehetne érdekeket képviselni a bíróságon. Az az erősítő részben Marshall alkatrészekből van összerakva. Legalábbis a gombokat, a feliratot stb. nézve. Az nem hamis. Nem tudhatjuk mi van benne. Szerintem rengeteg olyan régi fej van a piacon ami már csak külsőre Marshall, belül trafócserén vezetékezésen, poticseréken, kondicseréken esett át és Marshall. A szakik is találkoztak már hamis Marshallokkal biztosan. De inkább szellemi termék eltulajdonítása az akkor is megáll ha nincs rajta Marshall felirat, elvégre nem írhatja rá a saját márkáját mert az nem az övé.
A lényeg, hogy sok-sok nyitott kérdés marad egy ilyen ügyben ezért helytelen azonnal bűncselekménnyé kikiáltani a hirdetést mindenféle meggyőződés nélkül, függetlenül attól, hogy ez az vagy sem. Akkor lenne helye az ilyenfajta megszólításnak, ha kijelentené, hogy eredeti Marshall-t árul, el is kérné az árát és biztosra tudjuk, hogy nem eredeti.
Szóval a "Pubi"-zás, a "szegénységi bizonyítvány"-ozás, az önjelölt jogászkodás nem áll jól neked barátom és ha szerinted ez helyes (nem az erősítő"hamisítás") mélyen nézz magadba és gondold el, hogy személyes találkozás alkalmával akár velem, akár Nicknév nevű kollégával hogyan rendezted volna le.
Szép napot kívánok!
Igy van,nincs ezzel gond .ez valszeg jobb is mint egy gyári.
de még mindig azzal van a gond hogy nincs rajta marci logo igy az egyszerű gitáros nem veszi meg .Vagy éppen a "zenekarvezető" nem engedi felvinni a szinpadra mert nincs rajta a Marshall felirat a többi mind gagyi címszóval.Amint rajta van már mehet is színpadra....ne ragozzuk sztem valószínűleg tényleg törvénytelen de........
Gondolom azért irja rá hogy Marshall mert ha nem lenne logo bár a belseje ugyanez lenne a kutya nem venné meg hiába mondja hogy de ez JCM 800.A gitárosok nagy többsége ugyebár a szemével hall.Vagypedig pöcsnövesztő a marshall felirat akár a ferrari.......
A törvényes részével én sem vitatkoznék.
Bajkevi amúgy jó arc ,jó szakember semmi képpen nem megtévesztésként árulja cuccait.
Szerintem meg örülni kellene hogy ez valakinek eszébe jutott.
Képzeld el hogy van mondjuk egy hangszerboltos, aki ilyeneket forgalmaz, és éppen bal lábbal kelt fel aznap mikor meglátta ezt a hirdetést. Téged meg jól feljelent.
Mégis miről beszélsz? Milyen állandó gyűlölködésről, fejleordításról meg feljelentésről?
Olvasd el, hogy mit írtam a #68082-ben mégegyszer.
Azt írtam, hogy egy egy-az-egyben copyt árulni bűncselekmény, és hogy nem értem, hogy erre mi szükség van.
Persze lehet, hogy nem érted, mi itt a probléma, vagy szerinted ez OK, ez a te privát kis szegénységi bizonyítványod, de biztosítlak róla, hogy a legtöbb embernek, ez nem OK.
Ja igen a Google nem szólt, hogy az 1978. évi IV. törvény már nem hatályos, de én sem figyeltem a hozzászólást, viszont az általam írt, rád vonatkozó hivatkozás helytálló.
Szóval a lényeg, hogy ez nem az amivel próbálsz meggyőzni. Így ebben a formában nem. Kérlek hidd el nekem és ne rontsd tovább ok nélkül egy jó szakember hitelét és hírnevét. Itt zárjuk is le mert ez nem idevaló, E-mail címem megtalálható a nevem alatt, ott folytathatjuk. Szép estét!
Nem a te dolgod pálcát törni más feje fele, noha oktalanul meg pláne nem.