A g.shopon hirdetett 1987X gazdáját vki nem ismeri? Megvettem volna, de eltűnt a ember... A hirdetés még él, de se telefon, se mail, sem sms....
Vagy lehet, hogy ezt inkább hagyagolni kell?
minden csöves cuccot stby-al kapcsolj be, legalább 1-2 percig hagyva és kikapcsolásnál is érdemes ugyanez visszafelé, ha optimális élettartamot akarsz a csöveknek.
Hasraütésre én 2 kilót mondanék, állapottól függően, mókolatlanul, minusz mondjuk 10% a beletúrkálás miatt. Kp-ra egyben nekem nagyjából így tűnne reálisnak, bár nem tudom mennyi szaladgál eladó ebből otthon éppen.
Üdv Mindenki! Szerintetek,Marshall csöves fejet TSL100 hogy jobb (kell)használat előtt előmelegiteni standby-on,vagy lehet rögtön üzemmódra kapcsolva? THX.
1978-as Marshall 1960A láda eladó. Szép állapot, gyári Blackback G12H 30W 55Hz 16 ohmos szórókkal, eredeti kábelezéssel. Minden sarok, fül, tálca, adattábla rendben a hangja olyan, hogy csak tolod neki! Ára 170.000ft, csere nem, további képek, infó emailben.
Pár overdrive megfordult nálam már. Tc Electronic MojoMojo van nálam, pontosabban vettem egyet kíváncsiságból. Elég vaddisznó. Kölcsönadtam egy barátomnak, a DSL50 új életre kelt.
Visszahozhattad volna. Az egyenirányított fűtésben 2kondi kipukkadt (zéner nem működött) kijavítva, nálam 12órát ment semmi baja, foglalatok átforrasztva, mérve nem zárlatosak, de nem bombáztam szét.
Másik lehetőség,hogy a sematikus rajz szerint van egy földelési pont az egyenfeszültésgű fűtés részben,ami a sasszira van csavarozva.
Ha ez a csavarozás esetleg fellazult,akkor ez is lehet a probléma oka,bár ettől még elvileg kéne lennie fűtésnek.
Nah,komolyra fordítva,ha tényleg csak az első két cső fűtésével van gebasz,akkor szinte biztos,hogy a fűtés egyenirányító körrel lehet a baj. Mivel a két első cső fűtése az egyenfeszültségű fűtés.
Valószínűleg valami kontakthiba.
Történt velem egy hasonló egyszer,lehet hogy nálad is ilyesmi a probléma.
Nekem egy 900-as SL-X fejem volt,ahol szintén van egyenirányított fűtésű cső. És egyszer csak azt vettem észre,hogy az egyenirányító graezt-híd zörög a sassziban,és nincs egyenfűtés.
Az történt,hogy annyira vacak kis pici graetz hidat tettek bele gyárilag,hogy nem bírta a DC fűtések áramát,és igencsak forrósodott. Annyira,hogy kiforrasztotta magát a panelből!!!!!,és kipottyant a helyéről!
Meg persze jól megkokszolódott ott a panel körülötte. De szerencsére a nyák vezetőpályák nem sérültek.Kapott egy nagyobb terhelhetőségű graetz-et,és utána teljesen jól működött tovább.
Szerintem elképzelhető,hogy nálad is hasonló gond lehet. Alá van méretezve a graetz.
Amikor a Marshall DSL 50 fej két szélső előfokcső fűtése pár percenként pár percre le-fel kapcsol akkor mi a rossz? A csövek újak, és be vannak állítva... :(
Segítsetek, ha tudtok! :)
Amikor a Marshall DSL 50 fej két szélső előfokcső fűtése pár percenként pár percre le-fel kapcsol akkor mi a rossz? A csövek újak, és be vannak állítva... :(
Segítsetek, ha tudtok! :)
Na köszi srácok, igen egyébként ár-érték arányban a boss sd-1 ek tényleg nagyon jók. Ezek a lovepedalok is tetszettek netről, de itt Debrecenben nem láttam még senkinél. De igazából a BB preamp nekem annyira telitalálat a jcm 800-hoz hogy csak kíváncsi vagyok van-e ami ütné ezt a szintet. Meg most hogy életemben először lett egy ládám lenne értelme kipróbálnom egy 2203 fejet is. Nincs valakinek Debrecenben véletlenül? :)
Kösz Máki!!!
Pont erre voltam kiváncsi...
A hangja majd itthon válik el, max megy a levesbe...
Most egy H&K CF 200 van. Annál gondolom azért dinamikusabb lesz...
Nem szokott baj lenni velük egyébként, két teljesen különálló végfok egy dobozban, ezért elég zsúfolt, próbáld ki, ha tetszik a hangja, vedd meg, 110 körül főleg kiráJ vétel.
Sziasztok Marshall használók!
Valaki tudna-e segíteni abban, hogy milyen cucc a 9100-as végfok?
Nekikezdtem végfokot keresni a jmp-1 mögé. Az eladó megmérette a csöveket, a végfok teljesítményt, kb 80%-osnak írja, Sovtek 6l6-ok. A végén 40-42 wattot mért (elvileg 50 kéne legyen).
115-ért odaadná.
A súlya, méretei elég komolynak mondhatók:)
Van tapasztalata valakinek vele? Mire figyeljek oda?
Köszi szépen!
Mudhoney majdnem jó... Csak aztán gyorsan elkezd idegesíteni, hogy van valami mosott kosz a közepeiben amitől nem lehet szabadulni.
Szóval csatlakozom Classic70 kollégához :)
A többit amit felsorolt személyesen nem ismerem.
Ja és Ledzsi Sd-1 tényleg nem rossz!
Asszem még te raktad ide be ezt a videót a Marshall-klón sorozatod egyik epizódjaként. Azóta nagyon rá vagyok ere állva.
Az a hang, ami jön 1:12-től, amikor a csóka visszaveszi a hangerőpotit a gitárján, na az nekem teljesen kész. Kár, hogy csak pár másodpercet küldi úgy, mert az a hang ott nagyon OK...
Kár, hogy a többi demozó gitáros az én ízlésem szerint hülyeségeket játszik. Elhallgatnám még kicsit azt az 1:12-es hangszínt...
MI-Audio Crunch Box vagy Lovepedal Purple Plexi vagy Lovepedal Superlead szerintem mind írtó fasza Marcival ha kicsit több gain kell mint egy OD pedálban van. Mudhoney nekem mintákról jobban bejött mint élőben... túl egysíkú volt...olyan mosott...
Az a helyzet, hogy Bognert még rosszul szólni nem hallottam, bármelyik is legyen az (feltéve hogy normálisan felvett videó, normálisan gitározó emberke)
Nekem egy olyan rémlik ahol valami kék, natúr nyakú tele-féleséggel teszteltek 3 bogner pedált valami bogneren és iszonyat jól szólt. Viszont a videót nem találom én sem :D
Keresek egy videót, amit korábban ide is posztolt valaki. Valami kiállításon volt egy valamilyen (igen jó) Marshal-szerű erősítő. Nagyon jól szólt és egy elég jellegzetes snake-head-telecasterrel demozótt a hős. Ha egyszer láttad, akkor tudod melyik videóról van szó
"The only true known way without pulling the chassis, is to remove V2 (second 12ax7 closest to input jack)..if the boost channel no longer functions then it is the early design, if the normal channel quits working, it is the later design."
Onnan lehet tudni,hogy a tiéd korai,vagy kései verzió,hogy kiveszed a második csövet és,ha a torzított (boostolt)csatorna nem szól,akkor egy korai verzió.A többi az abszolút technikai dolog és annak ellenére,hogy 100 százalékig értem a szöveget,a tartalom semmit nem mond,mivel nem vagyok műszaki ember:)A korai darabokat használja a Schenker,(Norum is, hiszen ő a Schenker technikusától vette) ez egy hagyományosabb rockosabb hang,a kései darabokat meg a matálos felhasználók nyúzták.Nekem volt mind a kettő és tényleg más.
Röviden: a korai és újabb 2205-ös cuccok között jelentős különbség van, alaposan átvariálták menet közben. Azt, hogy melyik a jobb csak úgy lehetne megállapítani ha ugyanazon a hangfalon tesztelnénk. A saját combómban az újabb kapcsolás van, ugyanaz mint a 2205 csak fixre van kötve a presence. Egyik barátomnak van egy 2205-ös és egy 6100-as feje, előbbit jobbnak tartja. Azt nem tudom, hogy melyik korból származik...
A Hitspace-forgalmazza, vagy forgalmazta ott volt bent próbáltam is állat (ez kb egy éve volt, mikor ott voltam). Illetve van egy Custom Audio szet is eladó valakinek a gs-o
n.
sziasztok, valaki felhomályosítana az alábbi szöveget illetően? 2205 témában találtam, korai vs későbbi verziók:
"It is no great secret that these amps are the most "misunderstood" Marshall's ever made, thus many differing opinions about them....this is mostly attributed to the radical design change that occurred around 1985/86......
Preface... 12AX7's are actually two completely separate "gain stages" they just happen to share the same glass "shell"... "tone stack" is just the fancy word for bass,middle,treble controls...."presence" is a separate control altogether. "cathode follower" is when two gain stages are configured so that the phase of the signal (+ or -) is reversed...this is important to understand because tubes flow from the cathode (-) to the plate (+) so only the positive portion of the guitar signal is "squared" (distorted,clipped, overdriven etc..).....btw Older Fenders (except the tweed Bassman, which is where Marshall's came from!) don't use these, thus why MV SF Fender's aren't exactly "coveted" for OD at all!.....
The specs:
1982 thru 1985/86 (no specific cutoff date "known").... are considered the "early version" ch. switchers, it basically is laid out as follows:
Normal channel: gain stage, tone stack, then to "mix" gain stage where it's joined with the boost channel signal.
Boost channel: gain stage, tone stack, cathode follower which feeds diodes and then to "mix" gain stage where it's joined with the normal channel.
Mix amp feeds reverb circuit then to efx loop then final gain stage which feeds the PI/output section.
1985/86 thru '89...are considered the "later" versions. It's layout:
Normal channel: gain stage ("shared" by both channels), tone stack, gain stage, gain stage then to reverb, where it's joined with the boost channel.
Boost channel: gain stage (same one as above, just with the plate feed going two places...btw this is the first time this was ever done that I know of!) gain stage, diodes, gain stage, tone stack which is joined with normal to reverb.
"newer version" (divided between preamp and Ot sections)
http://i14.photobucket.com/albums/a336/JeffSeal/new2210.gif (http://i14.photobucket.com/albums/a336/JeffSeal/new2210.gif)
V1a - first gain stage normal channel
V1b - first gain stage boost channel
V2a - first gain stage of cathode follower for boost channel
V2b- second gain stage of cathode follower for boost channel
V3a - Mix amps gain stage for both channels
V3b - final gain stage for preamp
V4a - reverb drive
V4b - reverb recovery
V5 - PI
Newer version
V1a - first gain stage for both normal and boost channel
V1b - second gain stage for boost channel
V2a - second gain stage for normal channel
V2b - third gain stage for normal channel
V3a - third gain stage for boost channel
V3b - reverb drive
V4a - reverb recovery
V4b - final gain stage for entire pre amp
V5 - PI
...general notes.. This was the first time Marshall strayed from the "standard" gain stage, cathode follower, tone stack setup as found in the 5F6a Bassman circuit or all Marshall's until the 800 series. Even the 2203/4 simply added another gain stage before the existing circuit. This "new" direction can, however be found in most of the "Park" circuit's...which were not as popular/availible in the "states" as the Marshall line and utilized mostly "plate driven" circuits..
Externally, the ch. switcher's are similar (unless it's white being an '83)
and distinguishing between them can be difficult... the only known "guarantee" is any Marshall with the "printed" designation on the back panel instead of the "black label" is most definitely an 87 and newer.
The only true known way without pulling the chassis, is to remove V2 (second 12ax7 closest to input jack)..if the boost channel no longer functions then it is the early design, if the normal channel quits working, it is the later design.
There are some small resistor changes that were made from the 6550 USA bound amps and the EL34/6CA7's models.
Two things of little use, but still interesting...... removing the Ca3046 IC or the BC164 transistors in the early versions will actually allow BOTH channels to operate simultaneously, the switching system on these simply "mutes" whichever channel is NOT selected...
#2...changes were made throughout the entire assembly run, so don't be too surprised with minor differences from the schematics....
Most Importantly!!!!!....tone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The early versions are what Michael Schenker gigs with.....
The later versions are Megadeth (symphony of D), Metallica RTL.......to a "T"
Tone is too subjective for anything to be considered "better", but these two designs don't sound anything alike!.....this is still probably the most radical change "mid production" in the history of amps.....Marshall never said a word about it!
Tegnap nagyon sztárkodtatok a Fókuszban. Igaz inkább az Anna, te nagyon jólnevelt voltál. Minek akkor neked a 100-as fej, ha nem hősködsz? Akkor inkább valami pónilóhajtót kell inkább venni.
Marshall 1976-os vintage JMP 1960B láda szép állapotban eladó. Blackback G12M 25W 55Hz 16 ohmos eredeti hangszórókkal, a képeken mindent látni. Úgy szól ahogy egy ilyen ládának kell, eredeti kábelezés, nem volt megbontva! típusa 1984B, a száma 1071, ára 180.000ft, csere nem, további infó, képek emailben.
Eladó egy Cheri SL-1000 elektromos gitár.
Kanadai licensz alapján made in Korea.
Gyártási év:1994
Test: juhar
Nyag: csavarozott juhar
Fogólap: rózsafa, 24 érntő
Híd: Floyd Rose
Hangszedő:
-nyaknál egy Fender Showmaster humbucker
-középen a gyári single
-hátul DiMarzio Breed
A gitá játékra kész és jól beállított. Megnézheted és kipróbálhatod Győrben vagy Kunszigeten. Adok hozzá még egy puhatokot, egy hevedert és a gyári hangszedőket is. Ibanez V2 hangszedővel a hídnál a gitár ára 60000 Ft.
Személyes átvétel, posta, futárszolgálat kizárva.
Csere érdekel LP fazonú gitárra. Első sorban Vintage V100.