Marshall VS102R Combó 130e
Rocktron Velocity120 USA 65e
Pod Xt pro, frissítve az fx junkie, collector és metalshop pack-okkal 170e
line6 shortbord 70e
A fenti cuccok kifogástalan állapotúak külsőre belsőre, az árak értelmes keretek közt alku képesek
06 30 229 6881
drazsecsaba@freemail.hu
tudok képet is küldeni emilen
Én nem írok semmit, csak magamban kuncogok:)
Amúgy meg teljesen megértelek, nekem is nagyon adja a 6100LM, de lényegében majdnem minden Marshall tetszik. Van is kettő.
Egyszer egy havernek, még a gimiben csináltunk erősítőt, hifihez, ő mondta azt, hogy jó sok poti legyen rajta!! Kérdem, minek Te? Aszongya, ha jön a sógor, hadd lássa, hogy az enyémen több van!!
Na, ezt gyorsan rakjátok be az Istenes topikba is, mert az a csóka ott balra az ISTEN személyesen. Simán leszopnám, ha azt szeretné. És már fogtam vele kezet!!!!
És igen, ez a harmadik. Még nem tudok szinte semmit róla, úgyhogyegyelőre ne kérdezzetek. De az biztos, hogy most az jön, hogy beleaplikálom a loopjába a JFX1-et és midizni fogok ezerrel. Már kértem kis segítséget GGV-től, hogy mit hova meg hogyan, de majd beletanulok szépen, még akkor is ha egyelőre bántóan sok kis kapcsoló van az elején meg a hátulján...
Gratula Cimbora!!!
Te,ez már hányadik Marshallod? Harmadik?
6L6? Na ezt sem gondoltam volna.... Na ez az egyik Marshall,ami nekem is nagyon tetszik,a másik meg a DSL.
Lett egy 6100LM-em. Big tenks tu Sexy a superseftért. Kibaszott jó. Még a 6L6-okat is benne fogm hagyni.
Beléptem én is a hájgéjn éjdzsbe és nem rossz..., határozottan nem rossz...
Űrodisszeia 2006...
Ja,jó memóriád van! :))
De amúgy 2004 elején adtam el asszem! Hmmm...sokkal távolabbinak tűnik....
2500 SL-X volt.100e-ért ment el anno,visszaalakítva 50W-osra.
Bár már nem mostanában volt nekem ez a fej,de az maradt meg bennem,hogy a tiszta hangja tetszett. A torz hangja száraz volt,és csak jól kihajtva szólalt meg faszán.
De arra emlékszem,hogy ha torzra volt állítva,és lecsavartam a gitáron a volumet,az erősítőn meg fel,akkor eléggé erős "ssssssss" hang volt az eredmény,ami mondjuk lehetett éppen csőzaj is,nem tudom.
2100-es, de csak volt.
és olyan 2003 körül fent is volt az a fej az apron(mármint az 50 wattosod). nagyon jó a memóriám :D
ja és az enyémnek gyári állapotban csak jó szándékkal volt tiszta hangja...
De az volt,azzal különösebb baj nem is volt,kicsit zajosabb volt,de a kimenőtrafó bírta a strapát! :DDD
Hát hiába,akkor még nem annyira vágtam ezeket a dolgokat,amikor megvolt,ezt elismerem! A bajom még 50W-os korában is a lent leírt dolog volt,pedig az a diódahíd tuti gyári volt benne,mert még rajta volt a gyári gumitakony.
A torz hangja kicsit száraz volt nekem,meg kicsit sok volt az alapzaja(bár ez lehet a cső miatt is).
A tiszta hangja nagyon rendben volt!
Végülis egy-két hangzásra tényleg jó erősítő,de nem túl sokoldalú.
Neked milyen van most?
Jaja,a legnagyobb baja,hogy nem váltható lábbal a tiszta és torz között. Viszont a két master az jó dolog benne.
Erős,strapabíró cucc,de nekem egy egyenirányító híd mindig elszállt benne pl,amíg egy nagyobb teljesítményűt bele nem tettem! Most akár belenyúlás,akár nem,muszáj volt,mert folyton elszállt.Akárhogy is nézem,ez valószínüleg tervezési hiba volt sajna.
Mondjuk amikor régebben próbáltam,pont volt a próbateremben egy recto is és hát szerintem nem szólt jobban,modjuk az akkori 69-es plexim(előtte ADA-MP1) vitte a pálmát.
most már nekem sincs ilyenem, úgyhogy ne haragudj, de beszólok, szerintem a tied gányolva volt :(((
ez nem az volt amelyik 50 wattos volt és került bele még plussz két végfok cső?
Tegnapelőtt próbáltam egy SL-X et ,nagyon dúrva cucc.Régebben már játszottam vele,de már nem emlékeztem a hangjára.Kellemes volt az újra találkozás.Nem értem hogy a Marshall miért nem gyártja már ezt a fejet,szerintem simán kenterbe veri a Mesa-kat.
Persze, a marshallról mindig is az a mocskos, csutakos, szakadt, (mindkét értelemben) csöves, pia és cigiszagú rakenroll hangzás jut az ember eszébe, amitől meg lehet vadulni, hangos és zabolázatlan, a mesa meg egy műtőszoba steril hangulatát idézi a maga tökéletességével...
:)
Mindkettő jó amúgy, de ha azt mondom, rakenroll, és mondjatok erre válaszként egy erősítőt, hát, egyértelmű a válasz.
Fú de berúgtam tegnap, hogy ilyen hülyeségeket írok...
a DSL100 nagyon megérintett Bécsben, tudom, hogy ez szujjektív és én pl a nyugdíj meg ahoz hasonló hangokban lelem örömöm, de a Dual Recto és a Marshall DSL100 (mindkettő a saját ládáján) közül nekem a DSL100 volt a befutó, hiába a Mesa kultusz, persze annak sem köpném meg az alját, hogy jobban csússzon és nem basznám ki az ablakon, meg ha mészáros ítéletmetálos lennék, valszleg amellett döntenék (a tárcám meg vért ízzadna), de akkor is: DSL100
sztem semmi baj azzal, ha nem tisztán csöves a jelút és pl. félvezető segít a torzításnál, pl. a Marcinál sokkal szebb tranzienssel indult a hang, jobban kijött az, ahogy odabaszok a húrnak, jobban megcsattant (semmi bűvészkedés a hangszínpotikkal egyiknél sem), a Mesa meg folyósabb, sűrűbb szövetű volt, nem elég szarházi hang
Vigyázz, mert nagyon nagy meglepetések lesznek:)
Mikor a stúdióban kipróbáltam, az első hangnál egyértelművé vált, hogy az összes addigi gitársávot le kell cserélni, pedig előtte egy mesát használtunk, új csövekkel, fél napi eq-zás után.
Ha Lepolhoz megjön a Gibója, meglátogatom, remélem ráérsz majd, jó lenne összefutni veled is. (Meg viszek pár lomot, összehasonlítgatósdit játszani:)
Ja igen, DSL100 atomállat, véletlenül a kezembekerült egy, DS1+eq+zajzár, és olyat szólt hogy telefostam a gatyám, nagyon brutális volt, még soha nem hallottam marshallt úgy szólni, össze is omlott egy világ bennem. Majdnem befogta a randall-t, nagyon kis híja volt...
Odaengedik, kissebb helyen eddig összesen egyszer fordult elő, hogy a keverős nem rohant el azonnal, hanem ott maradt őrködni egy kicsit, de mikor látta, hogy rendben mennek a dolgok, szépen elsétált, nem szoktak foglalkozni az ilyesmivel. Nagyobb helyen meg többnyire értik a dolgukat, ott már nem nagyon van szükség a "beépített emberre", vagy ha mégis valami gáz lenne, valószínűleg tehetetlen lenne ő is.
Jó nektek,hogy van ilyen haverotok!A tesóm se jönne el a próbákra plusz koncertekre,legfeljebb ha sziámiikrek lennénk... :)Az ilyen ember plusz egy tagnak számít egyes zenekarokban talán nem véletlenül.
Hosszú évek óta bevált technika, hogy egy minimális műszaki érzékkel, és hallással rendelkező havert elcipelünk pár próbára, és megszokja a hangzást, (már ha van:) és később őt cipeljük el koncertekre, mint technikust, és beültetjük a keverőpult mögé okoskodni, ez 90%-ban sikerrel is jár, jól szólunk, az origi keverős meg örül, mert nem kell neki kínlódnia a pult mellett, akad egy hülye, aki megcsinálja helyette, addig is ihat.
És jól szól a zenekar!
A kihangosítás bele tud kavarni rendesen.Tipikus példa:Az énekes nem hallja magát,egyre jobban üvölt,ezért egyre lejjebb húzza a technikus.Aztán elájul az erőlködéstől és hordágyon viszik le a színpadról... :)Aztán bemondjuk:"kérnénk egy kis hangerőt a kontrollba".10-ből 9-szer tuti mégjobban elb...ák.
én meg úgy vagyok vele,hogy jó lene egy 4"12 ENGL láda a fej alá,de ha Csabi összedob nekem egy 2"12 legend 121es ládát ami ugye 300watt,valszeg az se szól majd szarul,meg a legtöbb helyen nem tudsz kihasználni egy 100wattos fejet 4"12 ládával
hácc, én meg úgy vagyok, hogy sok kis helyen nem mikrofonozzák ki a motyót, ami nagyon jó ötlet, mert akkor azt hallja a közönség is, amit én, tehát nem tudja elbaszni az űrhajójával a technikus, tehát fontos az alap, ha ilyen helyen csinálunk rákenrólt
meg amúgy is fontos
Jaja.Nincs ezzel semmi probléma.Az meg nem érdekel,hogy a közönség mit hall,csak én halljam magam rendesen.Ők úgyis csak akkor élvezik,ha már eleget ittak... :)
Meg a lustaságom,meg a kib...tt szállítási kapacitás.A basszerunknak volt egy ezer éves selmer cucca.Azért adta el,mert koncertre külön kocsival kellett vinni.Arról meg rég leszoktam,hogy minden pénzem hangszerekre költsem,így is drága hobbiaim vannak.(az olcsó hobbik valahogy sose érdekeltek...Sajnos.)
nincs ródom, meg senki, aki elkapná helyettem a Marshall 4*12 Greenbacket, asszem 38 kiló, de megéri, persze nem csak ez szól jól, van egy egyhagszórós kombóm és az is szépen szól
a lehetőségek végtelenek, mindenki eldönti, mit akar (persze a tárca mindig belepofázik)
Igazad van,tényleg jobban szól a buli,ha tele van emberekkel a hely,csak olyan ritkán van...Faszán szól 4x12,de cipelje az,akinek két anyja van.Nem fog rosszabbul szólni egy 2x12 kombó sem,és fele helyet foglal.Nem mindegy,legalábbis nekem,akinek nincs egy darab roadja v gitártechnikusa sem. :)
pl a bútorok és a közönség, mint csillapító és hangvető, nagyon fontos, a színházakban pl. tejjesen másképp szól a főpróba, mint az előadás, még akkor is, ha a székek alja párnás és felhajtva hasonló az emberhez
most mi a faszt okoskodok???
a pincék csillapítás nélkül többnyire fos hangúak, mindegy a hangnyomás, ha zeng és állóhullámok jönnek létre, akkor szar mindenképp, legjobb példa a Rocktogon, meg a Vörös lyuk, Kék lyuk, ritka szarul szól minden az ilyen helyeken, viszont a Fészek klubb lenti kisterme fincsin szól, meg a WigWam is, ott pl. sok a fa, ami az egyik legjobb felület ilyen szempontból, meg geometriailag is olyan, hogy nehéz nagy párhuzamos felületeket találni csillapítás nélkül
igen télleg jól néz ki, de azért jobban is szól...amikor megépítettük a 4x12es ládát faterral tényleg alig hittem a fülemnek amikor rákötöttük a Fender 15G kis tücsökpöcs kombót...akkorát szólt.De amikor először ráraktunk egy 100Wattos Marcit hát öcsém...lefostam a bokámat.kétszer.
Egy rossz akusztikájú terembe vihetsz olyan cuccot,amilyet csak akarsz.Borítékolható,hogy szarul fog szólni.Már a dob is csak egy nagy kása.(Pl:Loki-Hatvan.Négyzet alakú terem csupasz meszelt falakkal...)Szóval maradjunk abban,hogy a stack jól néz ki.
Srácok kipróbáltam a kis Tehc21 TM10es erősítőt próbán 2*12es ládán alázó hang, a marshallt is jól hozza, símán jobb volt mint a próbatermi Laney Klipp.
15W a cucc és 3/4 re volt tekerve, akkor lebasztak a többiek, hogy nem hallják a dobot.
Minek kell 50-100W os csöves cucc, amikor a 15w tranyó is símán elnyomja a zenekart?
Komolyan nem értem?! Valaki mondja már el.
Hello mindenki. Megválok Ri/Z szériás Marshall Super Lead 100 fejemtől 200 ropi ellenében. Akit érdekel a 30/2807939en elér.
A Marshall legyen veletek.
G12T75 rulez!!!!
Én bírom a hangját, a Greenback-el olyan öreg hangja lesz, a V30-al meg olyan túl pregnáns. A felvételeknél én is V30-at használtam (mindjárt kettőt is), de a koncerten szigorúan G12T75. A másik ládámban (öreg döntött Laney) Greenback-ek is vannak, nem igazán szerettem meg a hangját, a felvételeken egyáltalán nem használtuk.
Akkor most szentségtörő vagyok?