1978-as Marshall JMP 1960A láda eladó. Blackback G12H 30W 55Hz 16 ohmos gyári állapotú hangszórókkal. Minden sarok, fül, tartó, adattábla rendben, a hangja olyan, hogy csak tolod neki. Ára 180.000ft, csere nem, további infó, képek emailban.
Jaja, most öröm, bódottá, de volt pár szomorú órám / napom a történet elején. Csőcserére, kondicserére amúgy is számítottam, az nem volt meglepő egy ilyen idős cuccnál. Még kell rendelnem pár Ecc83mat mert előbb-utóbb biztosan feldobja valamelyik a talpát az ötből, legyen kéznél cseredarab.
Akkor jó áron vetted! Csak gondoltam ha moddolva is volt meg trafó is paff, akkor 15.000 Ft nem nagy vígasz, de ha eleve bekalkuláltad ezeket és tudtad akkor nem gáz.
Nem. Az több lett volna mint a vételár. :) Egyébként felajánlotta, hogy visszafizeti a teljes összeget és küldjem vissza a cuccot Németországba. Egyrészt ezzel túl sok macera lett volna másrészt addigra szabadidőmben szétszedtem a trafót...
Kicsit macerásra sikeredett, de végre működik a decemberben ebay-en lőtt erősítőm. Miután megjött kb. 10 percig teszteltem, működött. Másnap bekapcsoláskor elfüstöltt a hálózati trafó. Nem voltam túl boldog. Futottam pár kört és végül a gyári Drake trafó újratekercseltetése mellett döntöttem. (Köszönet érte Bajkeverőnek!) Mint kiderült az első puffer kondi zárlatos volt, rendeltem 2 újat. Amikor a tápfesz már rendben volt kiderült, hogy kell két új EL34 is, mert az egyiken kétszer akkora áram folydogált mint a másikon.Amíg a csövekre vártam eltávolítottam a számomra felesleges moddolást (szabályozható line kimenet hátul, szerencsére a panelt nem gányolták össze csak az effect kimenet kábeleivel variáltak) és sikerrel eltűntettem a doboz felső részéről egy kb. 10 mm hosszú vágást némi gumifesték (Plastidip) segítségével. Több helyen olvastam, hogy a gyári G12M-70 hangszórónál jobb a Classic Lead 80. Mivel volt egy itthon kipróbáltam, tényleg jobb, a Classic maradt a dobozban. Már csak a több évtizedes koszt kellett kivakarni a borítás redőiből és egészen újszerű lett a cucc. Ráadásul egész jól szól... Megtartom! :)
Igen a Flexone-t is így használtam csak ugye a végfok marad tranyós. Úgy lenne valami változás ha simán az inputba kötném be. vagyis valamelyest meg "csövesítené" a hangot?
Mondjuk van egy kis csöves Begringer MIC2200-as előfokom.......ha azt is elé kötném?
Egy kis segítség kellene. Sajnos még nem volt fej + láda hangcuccom és most volna lehetőségem elcserélni a Line6 Flextone III XL kombómat egy Marshall Valvestate V100-as fejre és egy hozzà tartozó 8412-es ládára. Szerintetek jó biznisz lenne? Van mellé egy Pod HD500-am. Fej + láda konstrukcióban teljesen amatőr vagyok. Ha ez a biznisz szerintetek nem jó akkor tudnátok ajánlani valami másik erősítőt? Metal-ra és Hard Rock-ra kellene.
Ha egy kicsit utána olvasgatsz a neten,hogy Ritchie Blackmore Marshalljának mennyi köze volt egy gyári cucchoz,meg annak,hogy a David Gilmour Hiwatt erősítői igazából csak végfokként működtek és a Waters egyik buherált basszus előfokát használta előfoknak, meg a.......... lehetne sorolni végtelenségig.Aztán nagyon sok esetben ezeket a "klónfej" gyártó cégeket pont azok az arcok hozták létre akik ezeket a "buherákat" csinálták.Magyarán szinte senki nem használta a nagy márkákat gyári állapotban:)))
Mert te értesz hozzá :) Na meg a Metroamp más téma, meg szerintem drágább is mint egy 87Ri Én meg ha vennék valami ilyesmit az egy megmasterelt 2203-as lenne megloopolva.
Ez így van:)
És faxa a konténer amit a Metroamphoz adtál, csak egy baja van, hogy a fiam lenyúlta és beleköltözött és csak azt emlegeti, hogy kapott egy dobozt Mákos bácsitól:)
Igen! Hát nem a levegőbe beszél a forma az biztos. Jobbára ezért is hagytam abba a plexizést. Annyi szálnak kell összeérnie, hogy megtörténjen a csoda, hogy arra a legtöbb szituációban nem volt lehetőségem.
Ehhez képest a 2203 plug and play :)))
Mivel mindenkinek eladó minden, ahogy a világon még néhány millió klóngyártónak, ennek fényében vizsgáld a dolgot! Mindenkinek a saját cucca sokkal jobb mint a gyári, szerinte. MAjd ha egy Deep Purple nyomul itteni vagy egyéb klón fejjel, vagy a Pink Floyd, akkor tekintsd semmisnek amit mondtam:) Addig halgass a szivedre...és a füledre
Én nem mennék bele.Sokat cserélgetek motyót és a tapasztalat az,hogy ezek a cuccok csak hozzáértőknek eladható ami nagyon kevés van :) A fanok meg nem vesznek ilyent.
Teljesen egyetértünk. Csak mint lejebb írtam, seftbe lenne nekem, kb. annyi a kérdés, hogy merjem-e/ne merjem-e. Laney VH100R szintén seftbe került hozzám, (amúgy Greg cuccom van, immár negyedik, előtte Marshall Bluesbreaker, Cornford RH30,Laboga Little Alligator,előtte SLX900 volt - az egyetlen amp amit nem szerettem), és baromira áll a piac most. Egy szó, mit száz, igazad van ebben, nem tudok dönteni, pedig ideje lenne. Türelem játék ez tudom, de nem akarom, hogy álljon a laney-ben a kes...
Nézd itt rendkívül sok az okos ember. 230 ezerért eredeti igen jó Marhallokat veszel, amit ha el akarsz adni, viszonylag könnyen meg is tudsz szabadulni tőlük. Meg ki rakta össze?? Ennél olcsóbban keringenek Bajkeverő Marshall klónjai, valamint Mákos és Greg személyre szabott cuccai amik értékállóak. De 250-ér Orange Rockerverb-et, 200 alatt rocker30-at veszel. NA meg az érzés. Úgyis benned lesz a tüske, hogy milyen lehet egy igazi Marshall és mégsem azon játszol. :) Remélem nem írtam butaságot, többiek majd helyreigazítanak.
Várom szeretettel, hogy neked milyen értelmesnek minősülő videókat hoz erre a keresésre.
Ennyire (sőt szerintem semennyire) nem kell hülyének nézni, meg leereszkedően válaszolni.
Nyilván feltúrkálakom a netet mielőtt ebbe az etikátlan és általában szakmaitlan fórumba írok, tisztelet a kivételnek, mert szerencsére van pár!
Kipróbálom majd a cuccot, hagyjuk a véleményeket.
Kösz.
GáboR
Új ára bruttó 700 + 470 ojró (kit+tados összeszerelés), az összesen nagyjából 350k huf, tehát használtan mínusz német áfa, mínusz szokásos csökkenés, tehát 2-230 teljesen reális, amennyiért a Marshall reissue-k is mennek, csak ez jobban is szól.
Mivel a MArshall trafórajzok elérhetőek(hála az oroszoknak) bármely sarki tekercselő felcsavarja egy jobb vasmagra egy 5 ezresért profin amit vittél neki. Azt a 20-on pár alkatrészt meg fel lehet taknyolni valamire és becsületesen fog szólni...
Azt nem írtam, hogy egy seftelt laney cucctól válnék meg oly módon, hogy az említett tad kitet seftelném tovább. Mindkét ponttal egyet tudok érteni egyébként. Viszont pl hallgattam metroampos videókat, hang nem szar, de mintha valami fűnyíró zúgott volna a háttérbe, olyan zajos volt. TADkit plexiről sajna nem találtam semmit.
Én meghallgatás után, ha tetszik, pl. egy Bajkeverő klónt választanék.
1. Ha egyszer klón, akkor gyűjtői értéke úgy sincs, legyen minél olcsóbb. Valószínűleg használni akarod.
2. Egy eleven gyártót mindig megkereshetsz, szerintem kényesek a jó hírükre, nem hiszem, hogy csak egy évig vállalnának garanciát a termékükre - persze ha szekercével vered szét, az más.
TAD kites plexi klónokról tudnátok írni véleményeket, tapasztalatokat, miután kipróbáltátok? A klón-eredeti vita nem érdekel most, csak folyamatban lenne egy deal, én meg nem ismerem ezeket a motyókat.
Konkrétan
Aha. Ez így érdekes Én egyébként multival használom, kb 60-70%-on van tehát kicsit több az effektezett hang benne.
De pedállal is kb így használtam.
Modulációsok nem szoktak felháborodni ezen.
Persze nek is így van ahogy mondtad, fél állásban 50-50% kb.
A Valvestate 100 combo-n is párhuzamos loop van, és azon úgy működik, hogy ha 5-ösön van a mix poti, akkor fele-fele a száraz és effekt arány, ha 0 felé tekerem a száraz hang a dominánsabb, ha 10 felé, akkor az effektezett hang. Végállásoknál értelem szerűen csak száraz, vagy csak effektezett hang van, tehát kvázi mint egy balance poti. Na most a TSL-nél is így kéne működnie szerintem, de nem ezt csinálja, hanem 0-nál csak a száraz szól, 5-ösig emelkedik az effektezett hang, de 5-ös után nem kezd halkulni a száraz hang, tehát 10-es végállásnál nem sorosként szól. Analóg és multi pedállal is ezt produkálja.
Lehet hogy tévedek, de tökig kitekert mix potinál a párhuzamos loop sorossá válik.
Párhuzamosnál a száraz jelet kevered az effektezetthez.
Fullre kitekerve csak effektezett jeled van, nullán meg csak száraz.
Ezt hogy érted hogy nem hallgat el az eredeti hang?
Nem is kell, valamit meg kell effektezned, akkor csak effektezett jeled kell hogy legyen :)
Multieffekt? Nem lehet hogy azon kell valami jelszintet belőni?
Üdv! Marshall TSL 60-as fej effects loop-jával kapcsolatban lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz. A loop ugyebár párhuzamos, és a probléma a következő: a mix potit 10-esig kitekerve sem hallgat el az eredeti hang, csak rákeveri az effektelt hangot, és modulációs effekteknél ez elég idiótán szól, plusz az effekt körbe kötött hangerő pedál sem ér így semmit. Nézegettem a kapcsolási rajzát, és nekem nagyon úgy tűnik, hogy ez nem meghibásodás miatt van, hanem ez egy konstrukciós hiba, és eredetileg is ilyen hülyén lett megcsinálva. Javítsatok ki, ha tévedek, és nyugtassatok meg, hogy csak a mix poti rossz és áthúz, vagy ilyesmi. Köszönöm
Ha esetleg valakit érdekel mielőtt Ebayre kerül, eredeti, hibátlan 1974es Marshall 100W-os hálózati, kimenő, és folytó-trafó sikítson. 1974 Árilis 18. a gyártási éve . Az összes 100W JMP Superlead, super bass be ez való, (kivéve a tremolós és a reverbes modellek) Ha bármi más is Marshall korabeli alkatrész kell ird meg, lehet, hogy szerencséd lesz:)
Nem lesz meg sokáig.
OFF!!!
4x12-es ládába 2 külömböző hangszórót X-be, vagy 1 sor ilyen, 1 sor olyan formába kell/érdemes, lehet/ berakni. Milyen szempontokat kell figyelembe venni az elhelyezésnél? Teljesítmény, érzékenység, fényesebb-sötétebb ...
Marshall JMP 1976 B és 1978 A láda stackben de külön is eladó.
A B ládában Blackback G12M 25W 55Hz 16 ohm, az A ládában G12M 25W 75Hz Blackback szórók vannak. Szép állapot, hibátlan hangszórók, és mégjobb hang, ne hagyd ki, ritka így együtt.
Már csak a B láda van meg, ára 160.000ft. További infó, képek emailben.