Misibá! Nálam minden stilt amit használak penről hív be a szinti, mikor a reg memot kiválasztom. A midiket szintén penről indítom. A szinti belsejébe van szerkesztve az összes reg beállításom. Nálam ez jött be a gyakorlatban. Természetesen le van mentve minden, sőt a gépbe csinált reg beállításokat is akár egyenként soronként is vagy ALL (mindent) egy mozdulattal penre ki tudod menteni. Netalántán valamit kitörölsz ( 5 sor 6 gombjában levő jó stilt, akkor vissza tudod penről állítani
Nálam az s910-ben a zenekari felhasználáshoz valahogy így néz ki a felépítés:
Regmemory +/- gomb egyszerre megnyomva : felhozza a memorizált regek főablakát.
Készült jó sok reg bank >dalcím , mert minden nótához 8-at rögzítek én is.
Ebből az első négy általában tartalmazza a dalhoz tartozó beállított upper/lower /splittelt hangszíneket, oktáv-eltolásokat, effektezéseket, txt-t ha vokálhoz esetleg kell. Meg persze a dal "eredetije" mp3 formában, ha próbán felmerülne vitás kérdés, egyből bele tudunk hallgatni.
A második 4 reg pedig ugyanezeket tartalmazza úgy, hogy a dalhoz leginkább illő stílust is rögzítem a dal pontos tempójában. Ez akkor jön jól, ha próbán kimarad a dobosunk esetleg. Sőt otthon egyedül lehet rá gyakorolni is.
Most hogy van már vagy 40 ilyen nótacímmel ellátott 8-as bankom, elkezdtem rendezgetni őket almappákba.
A buliknak előre megvan a dal sorrendje, ezt a többieknek kinyomtatom, magamnak meg beírom egy alkönyvtárba(a hely neve ahová aktuálisan megyünk) olyan sorrendbe, ahogy majd játsszuk őket. Rafinált módon ABC sorrendbe rakja automatikusan a hangszer a beírt címeket, de hát rajtam nem fog ki - csak sorszámozni kell a dalcímek elé, és máris azt teszi amit akarok :)
Szóval ennél hasznosabb funkciót nehéz találni, mint ez a memória rögzítés.
Kecsi Bácsi, én csak annyit csináltam a midikkel, hogy psrutival áttettem XG-re, és a Midi optimizerrel, a sávok effektjeit vettem vissza, ahol kellett, illetve hangszineket, dobstilt, cseréltem, és a dobokba nyúkáltam bele, és visszamentettem. Akkor ugye ezek nem syssex beállítások voltak. Vagyis nem állítódik el a midim elvileg?
Azért azt se felejtsd el, hogy lehet azokat a regisztrációkat mappákba és azok almappáiba is menteni, gyűjteni, csoportosítani.
Ha jól tudom, talán 2-3 alkönyvtárig lehet elmenni.
A regisztrációk nem foglalnak túl nagy helyet, több száz is elfér a belső memóriába.
Ennek ellenére érdemes egy olyan penre mentegetni és összeállítani a struktúrát, ami a felhasznált stílusokat/songokat is tartalmazzák egy fix helyen. És természetesen azt a pendrivet időnként egy tartalékra átmásolni, mert pici és könnyen el tud keveredni.Esetleg meghibásodni. Aztán oda a sok óra meló.
Pisti a leírt módszerrel valószínű ki tudod irtani az énekeffekt beállításokat is - de ha esetleg mást is móxoltál és javítgattál már azokon a midiken a hangszerben, előfordulhat, hogy a "gyereket is kiöntöd a lavór vízzel" .
Próbáld ki. Csak előtte mentsd el amiket modifikálsz a programmal.
Olyan nagy baj nem törtéhet, mert a legtöbb közkézen forgó midi GM/GM2 vagy hasonló Roland vagy Korg hangszereken készült - azok pedig nem használnak sysexeket.
Értem és köszönöm.
Ha elfogadjuk, hogy mélységében akármennyi dal, pl.:895 Gondolsz-e majd rám és ennek lehet 8 változata, beállítása, lehet kísérletezgetni, ha nem tetszik törlöd, módosítod, de az alap " 895/1 " az fix...
Erről az ember csinál az Excelbe egy nyilvántartást és laptopon abban lehet keresni, addig, amíg fejből meg nem tanulod, hogy a "125/3" az a szeretlek én Bossa változata.
Mivel "még" nincs + monitorom, a laptop, vagy más nyilvántartás elengedhetetlen.
Kezd derengeni, alszom még rá párat és nosza...
...viszont ennek van-e valami korlátja, mennyi fér a hangszerbe ? Mennyit érdemes a hangszerbe pakolni ?
...ezzel a struktúrával, akkor pendrájvon érdemes tárolni az egészet, vagy csak bizonyos mennyiségtől felfelé, mi a határ ? Valaki elérte más ?
Köszönöm az eddigieket, ez tényleg nem olyan, hogy pitty elmentem azt kész, ezt valahogy meg is kell találni és alkalmazni, ezért problémázok.
Arról, hogy mi mindenre használható a regmemo, egy fórumot lehetne nyitni. Pl. volt olyan mulatós stílusom, aminél 4 féle tempót lehetett használni. Ugye a blokk elején lassú. aztén egyre frissebb... és nem kellett a kereket tekergetni, sokkal egyszerűbb odabökni a következő regmemo gombra.
Arról nem is beszélve, hogy amikor nekiálltam finomítani a beállításokat egy nótánál, akkor az lett a vége, hogy két-három beállítás is megtetszett, azokat ugyanabba a sorba elmentettem, utána másnap felébredtem, kipróbáltam őket és rájöttem, hogy a négy beállításból három az hülyeség és rögton tudtam törölni anélkül, hogy felborult volna a regmemo rendszer
Misibá... amit az előbb leírtam, az azért jó és én is azért kezdtem el ilyen szisztéma szerint használni a regmemót, mert nem ekell egyszerre mindent sürgősen megalkotni. Ha csak pár nótát teszel be egyszerre, mondjuk 30-40-et, akkor teleírtál ugyanannyi regmemo sort, de csak az 1-es gomb alatt van a nóta. Utána lassanként ki tudod találni, hogy mi legyen a 2-es, 3-as, stb gomb alatt, ami jól jöhet ehhez a nótához. Ekkor tovább tudod fejleszteni a rendszert, de közben megint nyithatsz új regmemo sorokat és így tovább.
Összeségében úgy kérdezném, ha DELETE SYSEX OK-zom, akkor a midiben ugye nem lesz károkozás, vagyis műsor közben nem ér meglepetés? Ez lenne a fontos kérdésem!
KECSI BÁCSI! Tudod írtam, hogy visszamentettem az S-900-al a midi szerkesztés után a mic beállítást is. + vannak olyan midik amibe már bele volt vésve a mic beállítás, és a FREEZ gombbal sem tudom kiiktatni a bevésett microfont. A PSRUTI programban az Import/ Export Sysex alatt a Export: Delete Sysexet kipipálom, és leokézom, és Save visszamentem a midit, akkor már nincs benne a belevésett mic beállítás!!!! Ez így van? Szól a midi végig, akkor ezzel a módszerrel a hibás midiket a psrutival igy átszerkeszthetem? Köszönöm a válaszodat előre is!!!!
A plusz monitor hatalmasat könnyített rajtam, amikor elkezdtem használni. A legnagyobb előnye, hogy már a nóta vége előtt el lehetett kezdeni beállítani, vagy előkeresni a következőt. Persze figyelni kell egy kicsit, és nem a csajokat bámulni, mert két felé kell koncentrálni.
Misibá... amit mulatósPista írt, az nem hülyeség. Van benne logika.
Az én tippem is hasonló.: Legyen a legfontosabb elv az, hogy egy regmemo sorhoz, ami 8 db, 1 nóta tartozzon. Tehát elvileg minden sornak az legyen a címe, amelyik nótára vonatkozik. Én is így csináltam. Ekkor mondjuk behívod a "Szeretlek én" c. sort, akkor ott abban a sorban csak az erre a nótára vonatkoztatott variációk létezzenek. Pl. az első egy normál ének beállítással, olyan jobbkézzel, amit ének közben használhatsz, aztán a kettes mondjuk egy zenekari változat szaxival, a hármas változat discosan, stb.-
Én egy regmemo sorba csak egy nótát raktam be mindig. Vagy pl. itt van az a Szécsi szám, amiben két stil is kell. Most nem jut eszembe a címe, de amikor jön a refrén (szeretnék hallani már terólad...) akkor ugye stilt kell váltani... akkor ugye ott a két stil egymás mellett.
Aztán volt énekeffekt sorom is, de ezek inkább általános jellegűek voltak. Bármihez lehetett használni, mert a FREEZE gomb megnyomásával megmaradt, bárhova kalandoztam. Ezek csak az alapok, ha belejössz, még számtalan dologra jó lehet. A Yamahának ez egy nagyon nagy találmánya és aki azt mondja, hogy a Yamaha könnyen használható hangszer, az pont ezért mondhatja, mert a regmemo nagyon megkönnyíti a használatot, csak fejben ki kell békülni vele.
Akkor kell egy papír (vagy laptop)alapú tudomány, ahol le van írva a dalok címe után, hogy melyik regmem flakkban van az adott beállítás
Mivel nekem a szöveggel van már a legtöbb gondom, akkor ide menthető a TEXT is.
Alakul ez. Köszi.
Még valamit: Ha váratlanul bekérik a homokórát, fejből játszom, akkor azt ugye tudom, hogy V63 sor/ 1 gomb ez, a 2-8 gombokon csak hangszinek vannak. Én a Korgom után csináltam a Yaminak a stil elnevezését. Pl U11 bigin volt U 12 bosza U 13 lassú beat, U 14 gyors beat.....stb. Korgon is volt user és ide lőtem be a stileket, és a kottába is ez az U... dob jelzés volt beírva. Vagyis a Yamahát is így építettem fel, amig a korg stiljeim el nem készültek az S-900 ra.. EZ UTÁN már rengeteg Yamahás stilt tettem fel, de ezeknek már nem tudom fejből a számait, de elvileg eltudom játszani a Korg féle stilekből, csak nem annyira eredeti a hangzása
Kottába meg beírni, hogy hányas gomb. Nálam úgy van, hogy pl: V-88 sor / 5 Kijelzőn látom a V88 sor feliratot (amit ugye én beleírok), és az 5 gomb a pedró kocsmája stilje. V-88/6 pl homokóra. Vagyis a kottához beírod a kódot , és mikor lapozod, már nézed is a kijelzőt, és két gombnyomással feljön a stil készen.
Másik variáció pl: első sorban mindd a 8 regbe különböző stileket beállítasz dalhoz belőve. Következő sorba vocalt és hangszineket. Harmadikba megint stileket. ..... Akkor ahogy jól számolom 48 stilt látsz egy oldalon és rengeteg belőtt jobb kézhez hanszint
Én az elején úgy csináltam vízszintesen: első reg gomb egy beállított stil (tempóval, hangszinekkel jobb kézbe, mic...) Második gomb egy hozzá illő vocal. Harmadik gomb vocal nélküli mic. következő 5 gomb hangszinek a stilhez megfelelőek. Ez volt egy vízstzintes sor,(valamelyik stilre beállítva. És igy tovább!!!!
Pista nagyon rendes vagy, hogy biztatsz, de nem az a gondom, hogy miket mentsek bele, hanem, hogy hogyan.
Hogy építsem fel ?? Vízszintesen, vagy hosszába, mert valami egységes struktúrát kéne kialakítani.
Könnyű volt a Démonnál, 8 vízszintesen és 8 hosszába... csináltam róla egy táblázatot, ami előttem volt és ha kellett a donátúti orgonák, akkor megnyomtam a 4/5-t és ott volt a teljes beállítás. De ebben hogy ? Vízszintesen van 8, mélységben, meg végtelen, hogy csináljam ?
(leírom hátha így megértem)
Ha vízszintesen 8 féle tempót mentek, akkor mélységbe milyen variációk kerüljenek, hogy később azt alkalmazni is tudjam.
Ha mélységben nevesítem, akkor vízszintesen ahhoz 8 variációt menthetek ?
Hogy építsem fel ??? Hova tegyem pl.: a donátúti orgonákat ?
Ha azt mondom, hogy az első sor vízszintesen csárdás, az 1/1-ben normál tempón énekhez, a következőben tánctempó, aztán friss...
A biginekkel ezt a felbontást már nem tehetem, mert az egy tempó, ott variáljak a hangszer összetétellel és a szóló hangszerekkel ? ?
Vagy vegyük a Szeretlek én c. dalt, a kíséret milyenségével(?), vonós, gitár, zongora, orgona, BigBand zenekarok variációit mentsem ?
Mivel "mélységében" elvileg végtelen, valami hasonlót tudok elképzelni, de hogy találom meg, ahogy írtad, azonnal és egy gombnyomásra?
Táblázatba nem fér bele, viszont ha megnyitom, akkor látok egyszerre 10 beállítást, itt kell gyorsan végig pödörni, hogy megtaláljam a kívánt mentést ?
Annyi, de annyi felesleges munkát csináltam már, hogy félek tőle és talán ezért is ódzik a bocskor.
Itt van ez a MusicFinder, érthető, gyors és világos, de ez is csak egy bizonyos nótatípushoz tartalmazza a beállítást, de több ezret belepakolhatok, hát ezek között csak van egy estére való adat(!).
Már 4. hónapja van nálam ez a hangszer, sok minden megy már, de ha valaki küldene egy számára már bevált strutúrát, abból talán kitudnám találni, hogy nekem is jó lenne hasonló, vagy annak alapján valami más.
Szóval itt tartok, talán erre mondhatom, hogy a kevesebb jobb volt.
Köszönöm a türelmet.
Misi Bácsi! Mondjuk megtetszik egy jó hangszín, csak valahogy belekel piszkálnod, és hozzádobsz egy jó harmonikát. Na ekkor most mit csinálsz zenélés közben. Kapkodás a két hasznin után..... Ezért van a Reg mem. Folytatom, van egy jó kis stil, de a dob nem tetszik, csak ha belepiszkálsz, és nem utolsósorban kellene hozzá egy jó kisérő jobb kéz, és egy nyugdíjas tempó, meg egy jó női vocal. Na mit csinálsz? ...Ezért van a reg mem. tetszik egy jó mic beállítás, de valahogy néha olyan midi jön be, amibe bele van vésve egy mic. Na mit csinálsz. nyomok egy Reg memot amibe korábban bementettem a kedvencemet. Ennél praktikusabb dolog nincs a világon, ne félj tőle!
...értem és köszönöm, de hát nekem mondod ? Pöstinek, hogy a zőőd az a budi és a sárga az a villanyos.
...ezenkívül, ha már így megtudtam, hogy van az a csücsülős méta elem, megkeresem és möglesem, csak azé, hogy tanújjak...
Mert értem ám én, hogy trollejbusz, de mi működteti !
Komolyra fordítva, én még mindig nem értem és nem is mentettem semmit a regmemóba,... túlságosan begyöpesedtem a Démonkám regmemó megoldásába és ez most nekem ( nem vicc ) magas és érthetetlen. ott volt 64 és kész, érthetően és egyértelműen... ez nekem itt sok.
Kecsinek van igaza, meta elem, nem látható, mégis ott csücsül a midiben, tapasztalom.
Az általunk ismert, használt szoftverekkel nem látjuk, tehát nem is piszkálhatjuk.
Ezért választottam a legkézenfekvőbb megoldást, szükség esetén egy gombnyomás(regmemo gomb), és kész.
Hihihi... az enyém ennyit sem, csak köszönni tud, igen tudom a tiéd rántást kever és az ajtót is becsukja...
A kérdés pusztán annyi, hogy a tiéd mit ment, a midibe ?
A Szilvim, hogy a midijébe mit ment, én nem találom.
A regmemóba, ha igaz, a Freeze-hez kapcsolja és 11 féle dolgot ment: Song, Style, Voice, Multi pad, Harmony, Tempo, Pedal, Text, Transpose, Scale és Audio.... ha ezek be vannak pipálva.
Ááááá ezekhez a dolgokhoz nem muzsikus kell....
Szia Kecsi Bá! Na én, a műsor kezdetekor, a reg membe beállított microfon beállítást freez gombbal rögzítem, de ha a penről behívok egy midit amibe valahogy korábban bele lett mentve valamilyen mic beállítás, akkor AZ JÖN ELŐ, és nem a Mic+Freez beállítás. Ez a bajom!( a leírt microfon setupot hol kell állítani az S-900-ban, hogy ne piszkálja meg a midibe vésett beállítást, ezt nem értem?
Sőőőőőőt... ahogy kotorászok emlékeimben, mintha az S900 tudta volna ezt magától is, mindenféle midibe beírt dolog nélkül is... de ebben már nem vagyok biztos. Egyszerűen figyelte a midi tempóját és aszerint vezérelte a viszhangot.
És ha még tényleg jól emléxem, ez a stílusoknál is így van. Ez egy igen értékes szolgáltatásnak számít, mert ha meg szeretnéd venni, többtízezer Ft egy olyan szerkli, ami ezt tudja. (Pl. TC Helicon)
Ha már az éneknél tartotok, bármilyen szerklit használsz, érdemes elmenteni egy alap beállítást, ami legalább egy megfelelő arányú dalay-digihall effektet tartalmaz, ezt minden helyszinen könnyű módosítani. Rendszerint csak a hall-ra kel rátenni valamennyit, ha a terem elbírja.
Na most, ha midit használsz, azért érdemes beletenni az effekt beállítást, mivelhogy a midi tempója vezérelheti pl. a dalay gyorsaságát, ha nem tévedek...
Viszont, ha már van ilyen lehetőség, hogy mented a midibe a mikrofont is, akkor nem lehetne egy alapot venni, ami a saját mikrofonra és a hangodra, erősítődre lenne beállítva és akkor csak a terem függvényében kéne állítani a helyszínen ???
Ez esetben ha a Freeze gombnál a buli elején beállítod, hogy a mikrofon beállításaidat hagyja figyelmen kívül (már csak dereng, de sztem van ilyen opció), és kézzel beállítasz egy mikrofon setupot, akkor többet nem piszkálják el a midibe vésett beállítás azt a paramétert.
Próbáld ki.
Jól látod a kérdést...
Ha jól emlékszem, a Cakewalk fejlesztői találták ki, hogy a 4-es tracken (4-es sáv, ami nem azonos minden esetben a midi 4-es csatornával!) legyen a dallam és a hozzá tartozó szöveg adat MEGJELENÍTÉSE.
Vagyis nem mindig a 4-es ch-on kell keresni a dallamot, lehet az az 1-2 midi ch-n is, vagy a 16-oson.
...ezzel egyetértek, ezért nem látom értelmét, hogy kipipáljuk és mentsük, ez akkor lenne oké, ha mindig ugyan ott játszana az ember és a körülmények nem sokat változnának.
Azt én sem tudtam és nem is gondoltam, hogy ennek ellenére ezeket a paramétereket lehet rögzíteni a midikben.
Én ott csusztam el sok éve, hogy mikor beállítottam a midiket, visszamentettem a micet is( kipipáltam), és ez jön fel, hiába használok a műsor elején más mic beállítást. Természetesen a REG MEM-re rányomok, ha hallom, hogy nem az a mic beállítás szól amit szeretnék. Több midiben meg eleve bele volt már mentve valamilyen mic beállítás, ahogy Kecsi Bá írta. A leírt dolgot természetesen tökörészös munkával meglehet oldani, behívni a midit, ráállítani a jelenleg használt mic beállítást (pipálni) és visszamentés. Ugye ez csak addig jó, amíg egy másik beállítás nem tetszik meg, mert akkor megint tökörészhet az ember.
... ha kipipálod ... akkor, de általánosságban nem igaz minden midire, szerintem, de ha csak a Yamahákra vonatkoztatunk, akkor miért nem az 1-s sávot használjuk "általánosként" a szövegre és a mankóra hiszen az is Yamaha tulajdonság nem ????
A SysEditorral lehet kezelni, de van, akiknek még az "alap" midi szerkesztés, "Yamahásítás" sem megy... a hangszer kezelésről nem is beszélve... sajna így vagyok ezzel én is.
(tudom engem még nem érint, a microfon beállítás mentése, de már világosodik az alagút vége)
Ez sajnos tárgyi tévedés... az összes mikrofon beállítást, az effekteket , de még a vocoder beállításokat is tudja rögzíteni
a midi fileba , ha mentéskor azt beállítjuk. Ezek azok a bizonyos meta adatok (a sysEx-hez hasonló speciális midi vezérlők). Erre csak az XG rendszerű hangszerek alkalmasak.
Márpedig a miénk az. (persze nem zárom ki, hogy már a Ketronok is képesek erre.)
Egy professzionális program is készült arra, hogy ezeket a beállításokat valós időben a számítógépről midin keresztül kezelni lehessen
a Tyros és kistesói esetében. Régebben volt már róla szó, talán Balu tesóval használtuk korábban.
Használatához persze nem árt ismerni bizonyos paraméterek jelentését.
SysEditor
Köszönöm Sambácsi, akkor már ketten vagyunk.
Viszont, ha van mód rá, kérek egy kis segítséget... ha lenne valakinek s710, vagy s910-hez spéci regmemória mentése és azt elküldené nekem, akkor talán megérteném végre, hogy ez hogy működik ... ... tudom, aki érti, annak már egyszerű, az én agyam már nehezebben tanul.
Előre is köszönöm.
Szia!
Szerintem a "Microphone" és a beállítása, mindig egyéni, ezért a midi fájl nem tartalmazza, nem menti és nem kezeli a paramétereit, ráadásul mindezek az adatok még hangszerfüggők is... ebből következik, hogy nincs mit keresni és törölni.
Szerintem minden buliban, minden mikrofont, az adott terem függvényében kell beállítani... nekem van egy tól-ig (gyakorlati tapasztalat), ahová kezdéskor állok és azon belül finomítok, ha beállítottam, később a "tömeg" miatt hangerőt ritkán növelek, inkább a magas-mély viszonnyal korrigálok.
Sziasztok, ha már az előzőekben a midi szerkesztésekről volt szó, had kérdezzem meg, hogy ha a Yami szintivel megpiszkált, és visszamentett midit, amiben microfon beállítás is vissza lett mentve , (közben más microfon effektet használok, nem Reg memből indítom a midiket) KILEHET-e törölni a midiből a MIC beállítást. használom a Midi optimizert, és a Psrutit, de nem találok Mices dolgot amivel kiiktatnám. (Tudom, hogy ha Regből dolgoznák, akkor ....., de nálam 8 év alatt vegyes módszer alakult ki. ha most építenék fel Yamit teljesen máshogy csinálnám, ezért leszek hű a Yamihoz!!!
Nem mindegy, hogy törölni, vagy csak elhallgattatni szeretnéd a 4-es sávot... már amikor éppen ott van az énekvezető szamárszólam.Lehet az máshol is, igaz, hogy csak ritkán. Nagyon sok olyan midi van, amelyiknél a vezetősáv törlésével törlöd a nóta szövegét is. Vagy ha az sem baj, akkor nem írtam semmit, inkább én is megiszom egy sört. Pilsner urkvelt vettem...
Naja, akinek nincs ideje a sajátjára, ilyen fapados megoldásokra kényszerül.
Attól még a többi sáv lehet aztán akármilyen...
Cseng-bong, lapul a fűben avagy ordibál.
Üdvözlök mindenkit!
Ha már program,kérdezem,hogy ahhoz milyen program kell,hogy pl.Yamaha stilusok átkonvertálása után,Rolandra ha megtörtént a Style Works-al,és a hangszerbe áthangszerelés,és mentés után,bármikor megmaradjanak a beállitott dobok,és az értékek?
Mivel sajnos nem jegyzi meg.Beállitáskor jol szolnak,majd ha újbol behivom a hangszerbe,akkor a régi dobszettel szólalnak meg.
Mintha ehhez hasonlót kérdezett volna nemrégen itt a fórumon kolléga.
Köszönöm a segitséget!
Jaaaa, hát akkor az előző kérdés megfogalmazásod nem volt teljesen egyértelmű !
Magyarán az lenne a cél, hogy valakinek az összes midijében el kellene hallgattatni a szóló sávot.
Ami többnyire (de egyáltalán nem kötelezően és nem mindig)a 4-es sávon található.
Ehhez nem feltétlen szükséges kitörölni azt a sávot, elég ha az elején lehalkítjuk nullára vagy egész kis szintre.
Bedesem bácsi készített egy programot, a Midiplayer nevűt.
Persze készített többet is, de nekünk most erre a célra ez a legcélravezetőbb.
Mert hogy képes "batch" konverzióra is. Ami azt jelenti, hogy beállítasz egy vagy több fajta változtatni valót, kijelölöd akár a több száz mididet, és egy gombnyomással ráereszted az összesre, másodpercek alatt automatikusan megcsinálja amit szeretnél.
Jelen esetben a Volume gombra kattintva az "Edit batch offset" alatt beállítod, hogy Ch4 és mellette a paramétert -127. A többit hagyod ahogy volt.
Ha az összes midit behívtad amit szerkeszteni kell, akkor már csak alul a Batch gombra kell kattanni, ott beállítod a kimeneti könyvárt, meg hogy csak a kipipált/vagy összes midire vonatkozzon a állítás - és GOOOOOO !
Hali,a lényeg az lenne hogy ne legyen benne a midiben a 4-es sáv,tudom meg lehet oldani a hangszerben is ,de tököl vele a tököm :D Egyik ismerősöm kért meg hogy csináljam meg a műsorát így ...de hát.. nincs türelmem :D
Cakewalkban: kijelölöm a törlendő sávokat és "delete",
a megmaradt 4-es sávot kijelölöm és nyomtatás = kotta.
Ha elmented, csak a dallamsáv marad tanulásra stb.
Ez a műveletsor kb. 1 perc.
Előnye, hogy oda transzponálom a dallamot, ahova akarom.
Jampikám azt nem írtad hogy mi célból kellene ez a dolog, de ha egy akkordos, szöveges kottát szeretnél a midiből kinyerni, akkor
a Midinotate nevű program a megfelelő számodra.
Már sok évvel ezelőtt feltettem a 4shared linkemre, és még mindig ott van :)
Leírás szerint krekkeled és már készítheted is a kivonatokat
Sziasztok :) kérdésem-kérésem lenne hozzátok,olyan progi kellene amivel a 4-es sávót ki tudom szedni a midikből és úgy elmenteni,ha esetleg valakinek lenne ilyen,elküldené nekem ide---->jampika@gmail.com Köszi előre is :)
Van készen két ilyen végfokom, de hidd el nem úsznád meg olcsóbban mintha azt a kínait megrendelnéd vagy vennéd itthon.
Maga a hűtőborda 3-5e Ft.
A class-d meg egy tenyérnyivel beéri.
"De ha a Stagepass 300 dobozába lesz, akkor oda a 80W is bőven sok lesz."
Pontosan kifejezve a Stagepas300 két hangfalához lesz.
Úgy tervezem, hogy a Yamaha MG8/2FX keverőm C-R/Phones aljzataiból adom ki a jelet a végfokra,ahogy
eddig is kapta a Stagepas300, vagy a Stagepas300 powermixeréről kapja a végfok a jelet a monitorúton.
Utóbbi megoldás előnye, négy egyforma 8 kilós hangfal, ha nem kellenek a 25 kilós aktívok,
mert a derekam már nem bírja.
Vannak 6-7ezerért már 2x200-as végek, ami 8 Ohmon 140-et lead szintén class-d. Szenzációsan szólnak, használtam már belőle.
De ha a Stagepass 300 dobozába lesz, akkor oda a 80W is bőven sok lesz.
Amiket a Vakerán árulnak ugyanilyeneket, ott általában a leütéskor megrendeli az eladó , és 3 hét múlva
postázza neked ugyanonnan - kis felárral. De van aki polcon is tart párat.
Jó az a d osztályú végfok, de valójában csak 80 wattos. Nem lehet abból kettőt-kettőt hídba kötni? Még akkor is megérné. Egyébként itthon is lehet kapni hasonlót.
Áhh, értem... annál a class-d végfoknál olcsóbbat nem fogsz találni ilyen teljesítményben és elfogadható minőségben.
Ha az ic-cserélő barátod pár ezerért bevállalja a beépítését, jó bizniszt csinálhatsz vele.
Szervusz Kecsi!
A Yamaha Stagepas300 powermixer 2db magas minőségű műveleti erősítő (IC) cseréjével és némi ráncfelvarrás után jobb lett, mint új korában.Ezután szereztem be jó áron(Jófogás) egy pár újszerű hangfalat az erősítője nélkül, ezért keresek ezekhez meghajtót.
Uraim!
Keresek megvételre olyan óccsó powermixert, vagy végfokot, ami legalább 2x100w 4ohm-on.
(Mert szereztem két db 6 Ohm/150W Yamaha Stagepas300 hangfalat jó áron.)
Igazad van Misi Bácsi, hogy két kereket viszel, ugye a mai gumik jobbosak és balosak. Bennem is felvetődött az ötlet, de egy gumi nem jó mert forgásirányosak, és a Te módszered a biztos tuti.
Valaha, valamikor a messzi-messzi távoli múltban, volt egy Wartburg kombim, megpakolva a hátulja cuccal, meg 3 utas, mentünk 2 kocsival 5-en szilveszteri bulit elkövetni Kecelre... enyhén jeges úton száguldottunk 40-50-l, aztán egyszer csak elkezdte vinni a farát az árok felé, no hál'Istennek, jobb hátsó lapít, útszélén jól odafagyott letúrt hó, a nagyságos művész urak még kiszállni sem voltak nagyon hajlandók... jó óra alatt kipakoltam, kicseréltem... a bulin csodálkoztak, hogy miért morgok velük mindenért. Soha többet nem volt defektem buliba jövet menet.
Most van egy kis Fiat Unom, egyedül vagyok, minden cucc szépen elfér, de a T kulcs és az emelő, a jobb első ülés alatt, 3-szög, kis reflektor (mágneses) a motortérben, 13-s csillag villás a kardánboxban és elindulás előtt tetőcsomagtartó fel, két kerék-két csavarral (13) leszorítva és számzáras lakatkábellel odapántolva... a pótkerék, kompresszor a helyén.
Hát fogja a szelet ??? csúnya-nem csúnya, úgysem megyek gyorsan... a 20-on valahány év alatt (az Opelnél is így volt) egyszer indultam visszafelé lapos gumival, de szerencsém volt, mert 12 V-s kompresszorral felnyomattam és semmi gondom nem volt vele, a lakodáréban a gyerekek szórakozhattak.
Én mindig úgy indulok, hogy legalább egy órával korábban odaérhessek a megbeszélt időnél... és bizony nálam is van 5 literes kis kannában tiszta víz, mert egyszer régen Pesten, éjjel 3 órakor, az Engels-téri busz pályaudvarig kellett elautókáznom vízér, rotyogó motorral, a Váci útról, a Nyugati mellől.
Hú de régen volt, de jó is volt...
Szerintem ez kimondottan Murphy cselekedete volt....
Mikor a városodba indultunk Szilvesztert muzsikálni, mi is mexívtuk rendesen - szerencsére időben indultunk.
Tudtuk hogy a kisbusznak időnként valahol elfolyik a hűtővize, el is vittük szerelőhöz 2 héttel korábban.
Sikerült is annyira megszerelni a szakinak, hogy kb. 40 kilométerig volt hűtővíz....
Úgyhogy Székesfehérvárig csak 5x kellett megállnunk a jégben-hóban, hogy pótoljuk a felforrt motor vízét.
Visszafelé már 10 flakon vízzel indultunk.
Jó, hogy nem volt sietős dolgod. Amikor nezetközi futár voltam, tanultunk egy módszert, hogyan lehet fáradtan is tovább vezetni. Bizony nem egyszer alkalmazni is kellett. Volt olyan, hogy Hamburg mellől München érintésével kellett tekerni haza, persze a küldemény nem alucizhatott velem. Akkor még nem volt okostelefon, így hordtam magammal egy kis vekkert, amikor már ragadt le a szemem, meg kellett állni egy parkolóban, felhúzni a vekkert úgy, hogy 8-10 perc mulva csörögjön. 8 perc alvás kell ahhoz, hogy utána 2 órát biztonságban tudj vezetni. Ha többet alszol, az nem jó. Ezt max mégegyszer meg lehet ismételni, így 4 óra vezetést lehet találni. Bevált a módszer... nem is egyszer.
Hát ez kész!!!!!!
Még mondtuk is az autóból, hogy: szegény zenész, kipakolt mindent és, hogy mennyire veszélyes szitu ez!
Utólag is nagyon sajnállak!!!!!
Igen összesen 600 km-t vezettem le, hazafelé egyszer kumtam egy benzinkútnál 30 percet, és nyomtam hazáig. Nem vészes, ha az ember érzi, hogy "állj" mert gond lesz.
Düsseldofban dolgoztam, ez 2.700 km volt oda-vissza. Átlag 2-3 hetente voltam itthon, de nem a km volt sok, és nem is a defekt, hanam az őzike. Amikor Würtsburgnál 140-el találkoztam az eyikkel, ráment az 1500-ös kockaladám, plusz kb. 2.000 DM. Nagy szerencse, lélekjelenlét és a 25 éves vezetői tapasztalat, hogy a bőröm megmaradt.
Na de ha már itt tartunk!
Mi az a 300km.?!?
Mi oda-vissza közel 5.000 km.-t nyomunk le egy norvégiai kiruccanásnál.
300km olyan, mint leugrani a "bótba"
MulatósPista, szia!
Nem véletlenül az M0-áson történt ez a malőröd? Mert hogy pontosan ugyanezt láttuk tegnap: az autó mellett kipakolva a hangszerek a leállósávban..........
Létezik, hogy Téged láthattunk???
2003-ban Mönchengladbach-ban zenéltem egy lakodalmat, 2 x 1365 km volt a megtett út, de csak sofőrrel vállaltam.Előtte elvámoltattam a felszerelést, ez plusz 100km, mert még nem voltunk benn az Únióban...
Kalandos élmény volt az út, s a lagzi is.("Fekete-erdei klinika" környezet, kastély,hattyúk tava, stb...)
Meg az is eszembe jut, hogy ha valami élőben jól/élvezhetően megszólal egy arrangerrel, akár stílus, akár midi alapon, egy jól sikerült éneksávval, vajon egy az egyben rögzítve és később visszajátszva bármilyen elektronikus csatornán, ugyanolyan jó lesz-e? Attól tartok, hogy inkább nem a válasz. Más keverési arányok, más énekstílus, teljesen más effektek lesznek optimálisak felvételhez és fontosabb lesz a sztereó tér is.
Szia Jampi, bocs, hogy csak most... Egyfelől (más fórumokon) fórumtársak, barátfélék dolgait hallgatva is ez volt a benyomásom, szóval, hogy gépies marad azért akkor is, ha nem stílus alapú. Ezekre nyilván most itt nem idézek példát. Másrészt saját élmény is van. Pár éve összeraktam néhány dolgot, ezek abszolút első próbálkozások voltak annak idején. Azt eleve tudtam, hogy ezek csak "vázlatok", tehát nagyon sok meló kellene ahhoz, hogy kész kompozíciónak tekintsem, de akkor is szörnyen büszke voltam rá, hogy egyáltalán megszólaltak valamennyire, és pozitív feedbackeket is kaptam rá bőven. De mondjuk énekes-gitáros barátom szerint "nagyon gépies a dob" - és igaza is van. Azért ezekkel comingoutolok is, hogy legyen azért valami konkrét példa:
Rallye Breakfast salad
Nem volt annyi időm és szakértelmem, hogy akkor ezen változtassak - de igazából most sincs, meg ezután sem lesz.
Sziasztok, elmondhatom, hogy a zenekari felszerelésem az autópályára ki volt pakolva a leálló sávban, és mellettem röpködtek 130-al az autók. Furcsa érzés volt! Nem kívánom senkinek 130-nál a defektet, és az az utáni melót fellépés előtt. Mögöttem volt 120 km, és előttem még kezdésig 180 km. levert a víz szombat délután, de minden jó ha a vége jó, ez volt nálam is. Mindenki induljon el időben, ha messzebb megy.