egy üres ablak van amin azt írja h válasszam ki az eszközt.......
Az ablak üres tehát nem tudok belőle kiválasztani semmit..........
továbbá felajánlja hogy kiválaszthatom a MIDI IN/OUT -ot ami egy következő ablak
elindítom a progit, kiválasztom h usb -n csatlakozok a gépre.
kidob egy ablakot amin kéri hogy válasszam ki a listából az eszközt amit használok.
Gondolom itt kéne látnom a listában a gitárt.(Vagy nem?)
Nekem többször volt szerencsém hallani SpiderValve fejet élőben és próbateremben egyaránt, és szerintem nagyon büntet. Pofátlanul olcsón nagyon durván jó cucc. Csöves dinamika, abszolút bitang hang. Mondjuk nem tudom bluesra jó-e? :) de metalra király. Ha most kellenne cuccot vennem simán ilyet vennék mert nem drága, meg kíméled magad a kisvasúttol, vagy drága multitól, és ráadásul úgy szól ahogyan egy fullcsöves fej!
Eladó Line6 Vetta II HD, Line6 412S-T láda(300W), Line6 FBV Vetta(hosszú) pedál, csak együtt. Kitűnő állapotban, csak szobában és stúdióban használt. Ár megegyezés szerint. gaborvancza@gmail.com
Mik a vélemények ezekről a Line6-Bogner cuccokról?? miért ilyen olcsók? akkor most ebben úgymond van beépitve egy multieffect? bocsi az idétlen kérdésekért de már nagyon böki a csőröm
te tévedésben vagy vagy én vagyok alulinformált ;)
lényegalényeg VSTI-t nem látsz addig amig meg nem veszed a plugot hozzá.
csak audio be- és kimenetet kell láss, azt is asio módban érdemes csak használni.
ha megvetted és mégse akkor lehet regeltetni kell a mazsommal és csak azután él ez az üzemmód.
ilyene még nem volt, de amíg fizetős nem is lesz...
Jeeee, sikerült beszélnem egy Line6 szervizes pacákkal aki vágja a témát.
Igen, igazad van, minden ohmon leadja a 300w-ot.
Azonban ha csak félre tekerem, nem lesz baja a ládának.
Akkor adna le kevesebbet, ha 4ohm-ra kapcsolnám, és úgy kötném rá az 1x16-ohmos ládát, azonban az nem rendeltetés szerű használat.
MIVEL digitális intelligens végfoka van, amiben feszültségkapcsoló van, és ezért hullámzik a hangerő ingadozó feszkónál, ellentétben a régi csöves erősítőmnél, aminek mindegy volt hogy 200 vagy 230V megy a készülékbe.
Szal megnyugodhatok.
Jeeee
Ezt magyarázom. 300w-os a fej, azonban 16ohm-on nem ad le 300w-ot, hanem kevesebbet.
És most egy 200w-os ládára van kötve.
És nem hajtom túl, 5ösön van a master poti.
Valaki tudna nekem segíteni?
Van egy Line 6 toneport Gx-em, és a Cubase egyszerűen nem hajlandó látni, hogy tudjak vele usb-n felvenni. Bent van a Vst mappában a line6 is, és ha midi tracket akarok csinálni akkor ki is választhatom a toneport-ot de audio tracknél csak az Asio drivert látja. A beállításoknál, (VST connections) sem látja tehát nem tudom kiválasztani. Valakinek valami ötlete? Életmentő lenne!
Csak is az. (ha a hangszórók bekötésénél esetleg nincs kontakthiba, és elvileg az erősítő megbízhatóan üzemel) Próbaképpen ráteheted egy megfelelő teljesítményű mezei PC-s szünetmentes tápra.
Szerintetek milyen okból ingadozhat összeségében egy Line6 hd147 fej hangereje?
Az én tippem : szar hálózat
A fej egy 200w-os ládára van kötve, ami kevésnek hangzik, azonban 1x16ohm-ra, amin elvileg kevesebbet ad le. Nem is nagyon hajtom túl.
hát az biztos, hogy amennyire ismerem magam, agyvérzést kapnék, hogy a gyári driverrel nem működik, hanem mindenféle béta szoftverrel kell szórakozni
de a hangja a belinkelt videókon nagyon tetszik
óccsó? tudsz esetleg eladót?
a modellek ugyanazok, csak az x3-on alapban mind fennvan.
a dsp kapacitás soxoros, ami nem csak a dual üzemmódban érvényesül, hanem a hangminőségben is. sokkal tisztábban szól. de már olyan régen csekkoltam (amikor még megvolt az xt pro-m - ez már lassan történelem előtti idő, tán igaz se volt).
az ad/da is újabb generációs benne.
de egyébként az xt-vel is jól el lehet lenni. abban legalább jó az usb hangkártya driver :"I
ÉS ÓCCSÓ!! szerintem a best buy az xt live tud lenni (a vezérlő integrált volta miatt)
akkora a különbség az xt és az x3 között? mármint hangilag?
mert azt tudom, h. például az x3 már tud két erősítőt keverni, mint a gt-8, erről találtam is baromi jó videót 1 & 2
érdemesebb az x3-at... amúgy a live annyiban jobb, hogy akkor egyben a vezérlô felület is megvan... de nekem xt-bôl shortboarddal is nagyon fasza hangokat sikerült kihoznom...
a live-val annyival vagy beljebb, hogy jobban jösz ki vele mint egy vese+padállal. hangra mindegy szerintem. csak a kábelköteged lesz sokkal vastagabb...
Hello
Úgynéz ki lesz egy atomic reactor 50 wattos cuccom. Csak pár kérdésem lenne: 1 az számít hogy pod xt/x3 vagy live? Nagy baj ha nem teszem bele a dokkolóba a multieffektet? 2. Érdemesebb az x3-mat megvenni?
nem mindegy melyik portba dugod!!!
vannak olyan usb eszközök, amik csak abban a portban mennek jól, amiben installálva lettek...
uninstall reinstallt megér egy próbát.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy egy "zl9" kiterjesztésű fájllal mit kéne tennem? Ez valami Tuner Wizard a Flextone-hoz, de gőzöm sincs, mit kezdjek vele. Köszi
Esetleg ha van valami kapcsoló még a kütyün, próbálj azzal játszani (nekem advanced driver on-off, és thru on-off van rajta), bár az usb lednek csak világítani kéne...
Ha a kütyü jól van feltelepítve, akkor ha rádugod a gépre, világítania kell az USB lednek, függetlenül attól, hogy a midi-végek be vannak-e dugva. Csak valami driver probléma lehet szerintem, nézz utána az M-Audio drivernek.
Megfelelő driver kell hozzá. Ha a Line6 drivere nem működne ajánlanám az asio4all drivert ami hatásos hidat képez pc és line hardwer között. Nekem a POD X3 Live-om csak ezzel működik. A PC felismeri ezt a drivert és ebben s progiban meg beállítod a Line6-et és íme a kapcsolat létrejön
Köszi, ezek nagyjából megvannak, de nem tudok semmit kiválasztani, mert üres a lista... Akkor itt vmi más a gond?
A POD bekapcsolva, midi 1Channel állapotban, kábelek bedugva, ez OK, de ami gyanús, hogy van az M-Audio kütyün 3 LED (MIDI in, out, és USB) és egyik sem világít.
A line6.com-on írnak egy csomó mindent, hogy Java meg mittudomén kell, ilyen meg olyan beállítások. No eztet nem tom... További ötletek?
Szia!
A Line6 Edit-ben:
File/Configure -> új ablak -> Add -> új ablak fel -> itt kiválasztod a midi ki-és bemenetet (az usb-s kütyüt), a device-nál a Pod-ot, aztán Add. Kiválasztod, és fel kell ismerje.
Üdv:
Dzs
SEgítség kéne. Dpo 2.0-át szeretnék szgéppel kösszekötni. Van MIDI(in/out)-USB kábelem, de nem tom miket kell beállítani ahhoz, hogy a Line6 Edit program felismerje a POD-ot.
Vki leírná, mert nem vagyok otthon ebben a témában. Az egészre azért volna szükségem, mert sokszor gond, hogy nem tom milyen beállítást is hallok szólni...
Nem, a Korgon nem lehet állítani a kimenetet, sőt a bemeneti jelerősséget sem, pont ezzel szívok, mert vettem egy aktív hangszedős gitárt, aminek akkora jele van, hogy még tiszta hangszinen is torzít...
gondolom, hogy a maiak már jobban szólnak, bár vagy két éve láttam Szekeres Tamást fellépni a cemid.net nevű promóciós formációval, ő ott vonalból egy ugyanilyen Korgon játszott, persze Musicmanen meg Gibsonon, nem csöves fej hangzás, de nagyon korrektül megszólalt. Szóval van remény...
egyenlőre nincs felvétel, pont ma gondolkoztam róla, hogy az egyik videós ismerősömet megkérném csináljon felvételt.
eddig még net-em sem volt otthon, most irom első hozzászólásomat itthonról saját gépről, eddig a melóhelyen net-eztem.
AX 1500 nekem is volt, attól már a mostani cuccok azért jobban szólnak (pod xt,gt10)
az AX 1500-at annak idején csak gitárerősitővel használtam, vonalból nem. Nem is emlékszem lehet-e rajta állitani az output-ot line-ra.
A pod xt-t és a gt10-et is line outputra állitva (vonalhasználat esetén) , már a gyári presetekben is vannak jók amik jól szólnak, legfeljebb egy kicsit kell állitani rajtuk, hozzáigazitani a cuccunkhoz.
Megy, csak azokat a midi PC és CC üzeneteket kell küldeni ami a Pod XT Live Midi Map-ban le van írva. A saját pedáljával is megy a "Whammy" ami a bender stomp, csak hozzá kell rendelni. Azért túlzás azt Whammy-nak hívni, valami olyasmi.
Külső pedállal is mennie kéne ha a megfelelő midi CC-t küldi.
Line6 midimap
Attól is függ, mire kötöd a GT-10-et. Tranyós Fender erősítőn nekem is picit zizis maradt, igaz nem tul sokat pöcsöltem vele.
Én ugy látom, hogy a GT-10 vonalhasználat szempontjából sokat fejlődött elődeihez képest, bár szerintem a vonalhasználatnál is függ, hogy mire kötöd, de mint már mondtam is Yamaha keverő+ aktív JBL cuccon nagyon jól szól, ki lehet hozni zizi-mentes high gainokat belőlle.
nálam járt mindegyik, igaz 10-es nem, mert eddig nem érdekelt.
illetve annyi új frontot nyitottam mostanában, hogy feleslegesnek éreztem újabb változóval bővíteni a "függvényt"...
ez a GT <-> POD dolog olyan fityisz-maszop dolog lett.
TELJESEN FELESLEGES fikkantani egyiknek a másikat!
ki kell próbálni és amelyik tetszik megvenni. ENNYI!
én úgy látom hogy valahogy van valami belső iránytű, ami miatt valaki erre a másik meg arra cuppan rá. és NEM TUDJÁK EGYMÁST MEGGYŐZNI! szóval felesleges "fényévezni" mert a fényév mindkét irányból fényév és relatív is.
Egy ilyen tesztre én is kíváncsi lennék. A GT-kkel az a bajom, hogy benne van egy ilyen digitális zizi (főleg a higain modellekben), amit nem lehet kiirtani belőle. A Line6 higain modelljeire ez jóval kevésbé jellemző. Szerintem. Viszont effektekben a GT veri a Lány6ot.
én vonalból használom a GT10-et, és fényévekkel jobb mint a 6-os vonalból , Yamaha keverő + JBL aktív ládákon nagyon jól szól, dinamikus is , élethű és meggyőző hangokat belőlle kihozni.
Össze akarom majd hasonlítani POD X3-mal,vonalból melyik hogy szól (valaki már hasonlitotta, és azt mondta a 10-es picit dinamikusabb)
A GT10- ben van 2 Ctl programozható pedál, amivel akár a presetekben lévő effekteket ki-be kapcsolhatjuk, sőt magát a preset számozott pedálját is be lehet ugy programozni, hogy ha ugyebár először rálépünk bejön az adott preset, de ha mégegyszer rálépünk akkor bekapcsol pl. a szólókiemelő, vagy egyszerre szólal meg 2 erősítőmodell,stb.
Persze, az tiszta, csak arra voltam kiváncsi, hogy mennyire szól bele a hangba a vonalhanghoz képest. Én pontosan azt szeretném élőben is hallani, amit a stúdióban. Ezért vacilálok egy VS212 kombó és aktív PA között. Az aktív PA mellett szólna az, hogy az akusztikus VAX presetek is stúdióminőségben szólalnának meg.
Igen az elején még bizonytalankodtam hogy melyik úton induljak el, aztán ez lett belőle. Szóval a Line6 megmarad.
Nem valószínű hogy a fender találkozóra kész lesz, oda egyébként sem lenne jó elvinni, de az én volt Squieremet lehet hogy elviszem. És persze a basszusgitáromat feltétlenül.
Én is nagyon kiváncsi vagyok hogyan fog szólni analógként a Variax.
Jelen pillanatban úgy állunk hogy a Variax gitáromat építtetem át, mely analógként is működni fog. Ez a POD X3-al fog menni élőben és stúdióban egyaránt. Már korábban is, mikor még több hanszerem és és pedálom volt, sokszor előfordult, hogy csak a Variaxot vittem és a multit mert kiváló minőségben kompakt módon tudtam alkalmazni az adott zenében. Kényelmes ugyanakkor profi megoldás.
Tehát a kisvasút is felszámolás alatt van.
Maradtak természetesen a Greg kombók. Továbbra sem találok jobbat a piacon (igaz nem is nagyon keresek). Jó megoldás a 2db 1x12-es kombó. Nekem nagyon bejött. Jól szól szinpadon, és a cipelése is egyszerübb mint egy 4x12-esnek.
Basszusgitáros fronton most egy GK 700RB kombót használok a gitár is új bundozást kapott meg grafit húrlábakat, meg aktív Seymour pickupokat. Nagyon elégedett vagyok ezzel a motyóval most.
Akusztikus fronton most nylonhúrosom nincs, de már találtam egy helyet ahol megfizethető áron lehet balos cutaway modellhez jutni, a Furch megmaradt a Schertler elektronikával. Ez egy nagyon profi cucc, embertelenül szól a gityó akusztikusan és vonalból is. És beszereztem egy hozzá illő akusztikus kombót ami szintén Schertler. Ez nagyon-nagyon jól szól, az októberi gitárkurzust is ezen nyomom.
Amíg elkészül a Variax addig a Squier stratót kaptam vissza kölcsönbe.
Nekem mint általában a Greg kombóknak van egy saját hangja, bár az enyém mint 6L6-os cucc, alapjában véve, fenderes hang, de még "olyanabb".
Az X3 esetében a hangszineket külön kell választani. Ez alatt azt értem hogy én le fogok gyártani a kombóra hangszineket, majd ezeket meghallgatom vonalból is, és ha szükséges akkor korrigálva lementekpreseteket, amelyeket csak vonalból használok.
A kombóra vagy bármilyen csöves cuccra való hangszin gyártásnál, koncerthangerőn, kell dolgozni, mert ha szobahangerőn csinálod és aztán felerősited akkor ne csodálkozz hogy ha egész más hang jön majd ki.
Jelen pillanatban úgy állunk hogy a Variax gitáromat építtetem át, mely analógként is működni fog. Ez a POD X3-al fog menni élőben és stúdióban egyaránt. Már korábban is mikor még több hanszerem és és pedálom volt, sokszor előfordult hogy csak a Variaxot vittem és a multit mert kiváló minőségben kompakt módon tudtam alkalmazni az adott zenében. Kényelmes ugyanakkor profi megoldás.
Tehát a kisvasút is felszámolás alatt van.
Maradtak a természetesen a Greg kombók. Továbbra sem találok jobbat a piacon, (igaz nem is nagyon keresek) Jó megoldás a 2db 1x12-es kombó. Nekem nagyon bejött. Jól szól szinpadon, és a cipelése is egyszerübb mint egy 4x12-esnek.
Basszusgitáros fronton most egy GK 700RB kombót használok a gitár is új bundozást kapott meg grafit húrlábakat, meg aktív Seymour pickupokat. Nagyon elégedett vagyok ezzel a motyóval most.
Akusztikus fronton most nylonhúrosom nincs, de már találtam egy helyet ahol megfizethető áron lehet balos cutawy modellhez jutni, a Furch megmaradt a Schertler elektronikával. Ez egy nagyon profi cucc, embertelenül szól a gityó akusztikusan és vonalból is. És beszereztem egy hozzá illő akusztikus kombót ami szintén Schertler. Ez nagyon nagyon jól szól, az októberi gitárkurzust is ezen nyomom.
Amíg elkészül a Variax addig a Squier stratót kaptam vissza költsönbe.