Hali!
Nekem 321MH-m van, az indonéz verzió. Nem rossz cájg, egy kis bindzsivel használható hangszert lehet belőle varázsolni. Ugye mivel fixhidas, a kategóriájában az egyik legjobb ár/érték arányú Ibaneznek tartják - ezt én is osztom.
A teste "mahagóni", de korántsem hasonlít a honduraszihoz Megvan a maga súlya, de semmi extra. 3 darabból ragasztják össze általában. A nyakperselycsiszolás alap.
A nyak elég korrekt, de a legendás ibanez sportnyakaknál azért egy kicsit vaskosabb. A bundok extra jumbok, és bár kopnak, de azért bírják a gyűrődést. Az enyém 4 év alatt kétszer volt csiszolva, ha jól emlékszem, és szerintem még legalább két csiszolást kibír, de egyelőre nem látom szükségét.
A hangolást elég jól tartja. A kapcsoló meg a potik nem a legjobbak sajnos, dehát azokat a legkevesebb kicserélni.
Nem tudom mennyit akarsz rááldozni, de ez egy picit a "sz@rból várat" kategória, ha engem kérdezel - no offense!
Sziasztok!
Volt már valakinek szerencséje RG321-hez?
Elsősorban a teste és a nyaka érdekelne (kb. ennyi maradna meg belőle). Úgy néz ki, hogy nyáron lesz egy felesleges piezos fix húrlábam és ha olcsón megúsznám az alany beszerzését, akkor lehet szénné moddolnék egy ilyet
Egy koreai verzióval szemezgettem, ennek is olyan gyorsan kopnak a bundjai vajon, mint a többi hasonló szériás ibinek? (az első gitárom egy indonéz EXR 170 volt és kb. 2 év alatt sikerült teljesen lenullázni =/ )
Eladom/csereberélem Ibanez SR485 5 húros aktív basszusgityómat.
EMG szedők. Kinézetén látszik az idő, de a hangja odabasz.
Kemény Tweed tok jár hozzá.
Kontakt a nevem alatt.
Nem.
Nem.
Szerintem olyan 65-70 lehet állapottól függően a rizikómentes ára. Eladni meg nehéz szülés.
Nézz szét az adokveszekben, ennyiért már 520-t kapsz.
A fekete meg ráadásul "nehéz szín" eladhatóság szempontjából.
Sziasztok! Szabad adni 85ezret egy 2002-es kóreai fekete Ibanez sz320-ért? Hídnál Dimarzio ToneZone van. Illetve ha megszorulok ennyiért el tudom adni?
Szervusztok
új fórumozóként szeretnék érdeklődni, hogy külföldről mennyire érdemes hangszert rendelni.
Kinéztem ugyanis egy csinos fix lábas ibanezt amit itthon nem igazán lehet megtalálni. Leginkább az érdekelne, hogy a hangszeren és a szállításon kívül még milyen díjak terhelhetik a számlámat egy ilyen üzletnél?
köszönöm
Na ide is, gondolkodom a bé gitárom lecserélésén.
Ibanez RG550 Eladó gyönyörű, közel gyári állapotú Ibanez RG550-em, 1994-es, bejátszott, beérett hangszer, még minőségi anyaghasználattal, az eredeti wizard nyakkal. Nagyon meggyőző, röfögős hanggal:)firssen beállítva, elixír húrokkal. Ilyen állapotút ezekkel a paraméterekkel nehezen találsz.
Ez az egyetlen év, amikor az RG550-et LoProEdge tremolóval szerelték és All access neck joinja volt. Sokat vadásztam rá anno, de most drágább vásárlást tervezek ezért gondolkodom eladásán.
135-ezer az ára. Csere abszolút nem érdekel, nem kenyérre kell a pénz.
(Jelenleg nem vagyok otthon, ezért nem tudtam lefényképezni még:)
Lehet a jövőben eladó lesz egy Ibanez AJ307 CE NT elektroakusztikus gitár.
A legkomolyabb sorozatgyártott héthúros elektroakusztikus. Tömör fedlap, hátlap és oldalak, Fishman elektronika. Steve Vai, Korn, a nagy nevek mind ezt használták.
Érdeklődést a mélcímemre várok. Nem sűrűn futkos ilyen, szóval csapjatok le rá!
Eladó egy 1977-es Ibanez 2375 Silver Series stratocaster. Tömör mahagóni test, nyírfa toppal. 21 bundos jávor nyak. közelmúltban lett újrabundoztatva, csont nyereg és új grover kulcsok is kerültek rá. Elektronika: újrakábelezett + nyak/híd kapcsoló + fender 5 állású kapcsoló + CTS volume poti. üzembiztos hangszer. irányár: 90000 Ft Csere/Beszámítás kizárólag az alábbiaknál érdekel:
Eladó egy Ibanez RG370DX típusú elektromos gitár. A hangszer kitűnő állapotban van, csak otthon használtam. Kipróbálható Budapesten. Ára 76000 Ft. Csere csak Epiphone Les Paul Standard/Custom esetében érdekel, némi ráfizetéssel is akár.
Kérésre küldök képet e-mailben: stark.laszlotamas@upcmail.hu
Ha a natúr mahagónit választod, arra azért számíts, hogy a színe kopni fog. a lakkozottak színe tartósabb. Ez viszont kegyetlen jól néz ki.
Aktív pickup vs. clean hang: mutass egy aktív szedőt olyan clean hanggal, mint amit egy tisztességesebb passzív tud... Metálkodni nagyon jó az RGA32, fenntartások nélkül megveheted, aztán majd csak kikínlódsz egy jó clean hangot belőle.
Főleg metálra használnám, de azért a clean se lenne rossz,de előbb utóbb majd cserélek hangszedőt! A lények, hogy jól összerakott legyen. Mindenképpen meghallgatom. Külföldi oldalakon olvastam, hogy a clean hang nem az igazi, ezért is kérdeztem rá. A másik egy Cort kx5 lett volna, de ez szerintem sokkal jobb. Lesz 2011-es változat is amin már újabb hangszedő lesz CAP-LZ10 talán már javítottak a clean hangon is.
Nekem van egy, bő fél éve vettem ebayről használtan, gyári aktív elektronikával. Torzítva baromi jó hangja van, de a tiszta sosem tetszett: élettelen, száraz, tompa volt, és sosem volt teljesen tiszta, minimális gainen is lehetett pici zsizsit hallani. Nem tudom, milyen zenét játszanál rajta; ha kimondottan sok clean soundot használsz, akkor feltétlen hallgasd meg vétel előtt. Ki is cseréltem a gyári elektronikát, kapott passzív szedőket, a hídhoz egy DiMarzio AT1, a nyakhoz egy Breed ment, ill. felezhető mindkettő. Az AT1 nem egy kimondott metal pickup, torzított hangokon lehetne "krémesebb", viszont így a tiszta hangok is megszólalnak rendesen. A két pickup együtt, felezve különösen szépen szól. Ha Gyöngyös felé jársz, szívesen megmutatom. Megtartottam a gyári elektronikát is, csak akkor szerelném vissza, ha el akarnám adni a gitárt.
Egyébként maga a hangszer az árához képest igen jól sikerült. Bőven 60 ezer alatt jutottam hozzá, ehhez képest a kidolgozása is jó, a nyakát is be lehet állítani rendesen, pontos a bundozása, tartja a hangolást, és a mahagóni hangja is érvényesül. A hidat szokni kell, elsőre kényelmetlen volt, a sarka elég hegyes, vágta a kezem, pár hét alatt belejön az ember, hogyan tartsa, hová tegye a kezét. Ja, nekem a natúr (MOL) színű van, és szerintem gyönyörű, a mai napig örömmel nézek rá.
Szeretnék egy ibanez rga32-t, de nem nagyon ismerem esetleg van valakinek? Nagyon sok jót hallottam róla! Érdekelne, hogy milyen a tiszta hangja? Illetve az aktív elektronikáról is meghallgatnék egy pár véleményt!
Sajnos nem találtam itt a fórumban keresőt, hogy esetlegesen megtaláljam volt-e ilyesmiről szó korábban.
Kinéztem egy SA 160-ast, szeretném a véleményeteket kérni róla, illetve, ha valakinek van/volt ilyenje és leírná a tapasztalatait, azt nagyon megköszönném.
Tanulni lenne, nem vagyok egy képzett gitáros.
Ráadásul jó rövidek az ujjaim, azért is nézegettem az ibanezeket, mert mindenhol azt olvastam, hogy a vékony nyak miatt a "könnyebben" játszaható gitárok közé tartoznak.
Köszi előre is.
Ja, az igen, bocs, a cover.
Tehát a tetejét. De ha csinálsz szép Dimarci-kék tetőt, akkor nem ragaszkodom a cseréhez, legyen csak rajta szép Sublime felirat!
Persze, biztos fasza hangsezrek azok, ezt nem is vitatom, de nekem az egész kostrukció nagyon idegen az Icemantól. Bizony, nekem is egy korai Icemre fáj a fogam, najó, megelégednék a White Zombi signature modellel is :D
Az IC400-asok nagyon rendben vannak, méltóak a nagy elődökhöz. Legalább formában ugyanolyanok, nem értem miért kellett Iceman-p pl csavarozott nyakkal csinálni, meg RG fejjel, meg nem archtop testtel, etc. Inkább hoznának ki egy gyönyörű sunburst habos jávoros valamit, mint az Artist reissuek, persze megfizetni nem tudnám, de legalább lenne mire gyűjteni
Mindenképpen single-t akarok.
Én is úgy kötöttem, hogy a teljes humbi szól együtt a single-vel, de nem kirobbanó a siker.
Akkor keresgélek egy hasonló nagy ellenállású single-t középre, mint amilyen a hid humbi meg a nyak humbi.
Kösssssziiii!
vagy a mostanit közelebb teszed, vagy nagyobb jelszintűt keress bele. szerintem ez lesz a megoldás.
ha meg singlebuckert raksz, ott csak a fázis számít(2 és 4. állásban hogy ne cincogjon), a mágneses irány kevésbé.
én jobban szeretem, ha a 2 és 4. állásban nincs felezve a humbucker.
ha a single ellenállása túl kicsi, 'lezúzza' lefojtja a vele párhuzamosan kapcsolódó nagy ellenállású humbuckert. az ideális, ha közel vannak az ellenállásértékek egymáshoz.
Nekem valami olyasmi rémlik, hogy a felezett tekercshez képest fázisfordítva van a sc kötve, hogy ne legyen zajos, viszont ezért halkabb.
Én megpróbálnám talán valahogyan úgy kötni, hogy sorba legyen kötve a felezett tekerccsel.
Aztán lehet, hogy ez hülyeség, én is csak felcsippentettem valahol ezt az infót.
Nekem is ugyan ez a jelenség az RG 2570-ben, viszont nem annyira érdekel, mert gyakorlatilag csak az 1, és 5 állásban használom. Ahol a 2, 4 állást kapcsolom, ott viszont nem is baj, hogy kicsit halkabb.
Elméletileg egy paf single van benne. Mit tegyek bele, hogy állat legyen?
Mindenhol Dimi van.
Valami erősebb single Dimit? Malmsteent? Vagy mit? Középsőt sose cseréltem.
De télleg nagyon ergya a nyaki meg a hidi Paf Prohoz képest, és gyakorlatilag igy használhatatlan, pedig más gitárokon sokszor igénybevettem a 2-4-et.
Mit kell nézni? Hogy akkora impedanciája legyen, mint a hambiknak? Az az optimális?
Nos, lenne egy kérdésem hozzáértőktől.
H-S-H pikapelosztású Ibanezben melyik a nyerő kötés a 2-es és 4-es állásra?
Ott lefelezi a humbit és a középső szinglivel szól együtt hidnál, illetve nyaknál.
Nagyon ergyán szólt. Most megcsináltam úgy hogy az egész hid hambi meg az egész nyak hambi szól együtt a középső szinglivel. ű
Igy már jobban szól, de még mindig sokkal halkabb mint akármelyik dupla, és még mindig nemigazán tetszik.
Valami tipp?
Hogy kössem, hogy fain legyen ez a 2 pikapállás is?
Köszi a tippeket!
Ennyi. A vastagabb tartósabb, hangzásban jobb, meg minden, aláírom én is.
Csak valakinek sokkal megterhelőbb a játék vele, úgy meg már oda az élvezet...
Így van. A RG-350 -en nekem is 10-es van de próbánál komolyabb helyre nem viszem,mert akkor a zene már munka lenne. Ez a húrverseny már egyszer lezajlott és nem is szeretném újraindítani, inkább nem reagálok bizonyos kommentekre,mert megint elvadulna és olyat szólnék amiért a Barnáék biztosan bannolnának ( JOGOSAN! :) ) és akkor a motyóimat sem tudnám hírdetni itt. :)
Én pont most váltottam 10-es készletről vissza 9-esre (Dean Markley Blue steel, nagyon jó hangú, tartós húr szerintem) pár év után, kíváncsiságból...
Az igaz, hogy kevésbé testes a hangja, kisebb a jelszint, viszont az ujjaim sokkal jobban tolerálják, nem kell erőlködnöm kicsit sem, komfortosabb a játékérzetem, a nyújtás is sokkal könnyebb.
A multieffekten csak pár kattintás, és szinte ugyanazt kihozom belőle.
Annak, aki erősen lehangolva játszik, könnyű a vastagabb húrral bánni, normálban viszont erősebb ujjak kellenek, vagy enyhén mazohistának kell lenni...
Majd eldől legközelebb, milyen vastag húrt vegyek!
Ahhoz hogy 7-8 órát végignyomjál vastag húrokkal, nem kis erőnlét kell ujjügyileg.
Félre ne érts, én is barátja vagyok a vastagabb húroknak, de egyértelműen a vékonyabb készletet választanám ilyen maratoni történetre.
Amúgy meg a násznépet kurvára nem érdekli hogy milyen vastagon szól a gitár...
Szerintem.
Hát tény ,hogy sokkal tökösebb hangja volt vastag húrokkal jobban is tetszett. :)
Aztán az egyik bandával 9-12 ig volt próbánk a másikkal 13- 17 óráig szombaton.És az azt követő héten is így volt.Akkor rájöttem miért használok 9-est. Meg még azért mert mi 6-8 órás bulikat játszunk nem koncertzenekar vagyunk.Azt nem bírnám vastag húrokkal.Egyébként nem akarok beleszólni ki min játsszon, és sajnálom ha úgy tűnt.