" Persze lehet, hogy csak én voltam a bénabéla... "
szerintem gitárra nem kellenek szarráfinomított effektek. a pod pont arra jó, hogy azokat az effekteket megold vele, amitől gitár a gitár és nem szarrábonyolított repülőszimulátor...
egyébként az x3 valószinüleg kicsit tisztább lehet a plusz dsp kapacitás miatt, de igazából az xt -vel sincs semmi gond. ha az utóhangszine jobb lenne tán az lenne érdekes. bár nekem az xt-jével sem volt bajom.
Mennyivel jobbak/szebbek az X3 effektjei az XT-ben lévőkénél?
Nekem volt XTLive-om, de az azokban lévő effektek nem jöttek be akkoriban. Persze lehet, hogy csak én voltam a bénabéla...
Az erősítőszimulációi viszont már akkoriban is nagyon bejöttek.
Időközben feltűnt, hogy a hangszórót helyén tartó csavarok közül a felső kettő elég laza, konkrétan lötyögnek. Az úgy jó, vagy talán próbáljam meg betekerni őket?:)
Másik szobában, és "külső ládával" is kipróbáltam, amennyiben a hone outra csatlakoztatott számítógéphangszóró annak minősül...:) Sajnos a hiba továbbra is fennál, és úgy tűnik, hogy a szóró felől jön a zörgés. Még a kárpitra gyanakszom, de nem tűnik valószínűnek, hogy azzal lenne a baj. Igaz, a szóró is jónak tűnik, mert szól az is, aminek szólnia kellene, csakhát ezt bizonyos esetekben baromi hangos zörgés is kísér
i... Tanulság, hogy panelban nem szabad erősítőt kipróbálni...
Bármi zöröghet. Nekem a próbateremben egy állványon állt egy 2x12-es láda és bizonyos hangoknál valami zörgött... Be is fostam, hogy ejnye, hát nem kellene, hogy a vadiúj láda zörögjön, aztán kiderült, hogy csak az állvánnyal való érintkezésnél rezonált be a felület és az zörgött...
Szóval tényleg próbálgasd ki, hogy mi lehet a hibás. Akár annyit is megtehetsz, hogy átviszed egy másik szobába és ott kipróbálod.
Még egy hülye kérdés: van annak valami látható jele, ha egy hangszóró nem jó? Meg tudnátok tippelni, hogy mennyibe fáj egy FlextoneIII-ban hangszórót cserélni?
hali!
képzeljétek, az történt, hogy ma sikerült egy flextone tulajdonosává válnom, hazaérkezvén azonban kiderült, hogy 1/3 hangerő felett, különösen tiszta hangszínek esetében elég sokmindenféle hang jön a dologból, aminek szerintem nem kellene. az egyik kérdésem az, hogy hülye vagyok-e, hogy ezen problémázok, a másik meg, hogy miért történik ez meg, ráadásul pont velem?:) a bónuszkérdés, hogy szerintetek ki és mennyi pénzért tudná elhárítani a jelenséget? előre is kösz.
Nekem mondod? kb. egy hónapja adtam el az X3Live-om a Pro miatt... Mondjuk itt a HD fej, de az mégsem ugyanaz :)
Sajnos nem volt összeveti, de szerintem is kellett volna, de szerintem jövőre lesz :) Modellező cuccok öszehasonlítgatása az eredetiekkel mindenkinek nagyon érdekes lehet. Persze szó sincs arról, hogy jobb lenne, mint az eredeti, csak érdekes.
Mármint? Tegnap előtt Lupo kollégával kitárgyaltuk, hogy a modellezés halott, a Line6 pár éven belül el fog tünni a föld színéről :) És amúgy is hazug mocskok, mert azt mondják, hogy úgy szól és nem is.
megmondom őszintén, ez az egyetlen cucc, amiben semmi kivetnivalót nem találok. sajnálom is. mert vennék én marshall-t, de ahoz, hogy használhassak egy kerrykinget, kéne egy másik kombó vagy fej a tisztának és ráadásul nincs rajta effekt kör. ez a legnagyobb gáz szerintem. Vintage modern is jó, de nekem nagyon halknak tűnt, mert szerintem a 100-as sem lehet sokkal hangosabb. na mindegy, kevés a fíccsör az erősítőkön :(
Jelentem tegnap (szokás szerint) brutálisan szólt Sexy 147 feje a Marshall talin :) Azért persze a csöves marcik tömeges eladásától nem kell tartani, mert az idén is lesz tél (kell valamivel fűteni) :) A HD nyári erősítő, mert van benne ventilátor :)
Sirk kollégával kielemeztük a Variax rejtelmeit, és rájöttünk, hogy a digitális technológia zsákucca, a csöveseké a jövő, pl. fullcsöves Variax :)
Eladó egy Line 6 Spider III 30 wattos kombó, tökéletesen új csak kipróbálva volt
Boltban 61e nálam ugyanez 50e garival mindennel....
meg_vagyok@citromail.hu
Rég voltam itt, üdv. mindenkinek! Mi történt megszűnt a sima Line6 fórum? Mert az erősítők között nem találtam, viszont itt a Variax-os Line6 fórum, ahol, ha jól látom a Variax balta mellett még mindíg szabad erősítőkről is beszélgetni? Magyarán összevontak minket a gitáros Line6 kolégákkal? Nem baj, sőt jó, csak kérdem, mert tényleg rélg voltam és lemaradtam. Köszi előre is az okosítást.
Hello
Gondolkozok rajta hogy szervezzek-e forum találkozót ott a régi kocsmánk amely jó nagy, már bezárt. Faluban van a hely lehet hangoskodni, elférnek a cuccok és nagykeráron tudok szerezni csapolt sört amúgy a találkozó pusztavacson lenne. Nemtudom hányan jönnének el rá nemvagyok túl ismert a forumon
Csak azt, hogy befejezd a jeleneted. Egyébként is fölösleges ilyeneket írnod.. Ha nekem nem tetszik a marshall vs akkor nem. Én sem szeretem a line6-et, nem is hiszem el, hogy megcsinálják azt amit mondanak és baromi jó, de mégsem mondom, hogy szar 5perc játék után vagy 0 után, hogy az, mert nem ismerem. Ennyi
Csak ha bevezetik a kötelező zajkeltő eszközt az elektromos járgányokon (amerikában most kezdik szabályozni), akkor egy kicsit kiábrándító lesz :( Inkább a padlógáz :)
Mellesleg egy jó ötlet sehol sem elég a bizniszhez. Sőt egyáltalán nem kell hozzá, minden szart el lehet adni, csak elég kapcsolat és pénz kell hozzá.
Ebben is az a motor van mint a Tesla (Lotus) Roadsterben.
Es meg van par ilyen auto, meg par civic es golf atalkitas.
Nem fogok elarulni tobb titkot...
A lenyeg, hogy a motor megrendelheto,
integrealt vezerlessel es toltovel egyutt..
Csak be kell szerelni..
Az amerikaban megis hazilag atepitett jarganyokban,
es az elektromos rollerekben, golfautokban
Dc (egyenaramu) motor kerul
A Priusban es a Mitsubishi Lancer es Colt
MIEV (Mitsubishi In wheel Electic Veichle)
tanulmanyokban,
AC szikron motor
A jovo pedig az Az AC indukcios (aszikron) motorokban van.
pfff :D
Ne menyjünk bele a studio-l pro-ba, nagy félreértések voltak, hagyjuk is gyorsan :)
Igen. Amikor így beindultam, akkor mögém állt volna valaki, aki a szó szórós értelmében hozzáértően menedzselt volna, nem itt tartanék... De ezen kár elmélkedni.
Motor type
Permanent magnet AC synchronous motor
Electric Motor Power output
67 hp @ 1200-1540 rpm (50 kW @ 1200-1540 rpm)
Electric Motor Torque
295-lb.-ft. @ 0-1200 rpm (400 N-m @ 0-1200 rpm)
Voltage
500V maximum
Traction Battery
Battery Type
Sealed Nickel-Metal Hydride (Ni-MH)
Battery Power Output
28 hp (21 kW)
Battery Voltage
201.6V
Hybrid System Net Power
110 hp (82 kW)
Nem is kell a doksi, ez
egy szar elavult talaiga
Szinkronmotor es Ni-MH akkrsi. Hehe
Az kb 5x nehezebb mint a Lithium Ion...
A felhasználóiban csak az van, hol kell beszállni és hol a duda, még izzót sem cserélhetsz, mert agyonvághat a nagyfesz. (komolyan). A csomagtartóban is nagy betükkel ki van írva, ha itt kiborítod a teát, futás, mivel szinte az egész csomagtartó alatt az akksi lakik :).
Szerintem a "rohadósból" a 9.- volt az utolsó. Csakúgy, mint az opelekből, mivel 10-15 éve galvanizálják az alvázat, és ha jól tudom, még többnyire egy alvázra is épülnek. De csak rémlik valami, nem vagyok expert a témában.
már olyan rég lett volna? neba...
az még akkor volt, amikor a lista élt. és akkor jött a studio-l pro...
node hagyom ezt a kínai mellédumát, mert rajtunk kívül senkise érti...
egyébként valahol tipikus a dolog. van az ember életében egy szűk periódus, amikor nekiindul és "eszelősen" nyomat valamit. ha akkor nem jön be hamar, utána szépen elfoszlik.
azt hiszem vagyunk itt a fórumon ezzel páran így :/
a twingo anyagáról: 4-5 éve egy sikerült az oldalát bedurrantani. a karosszériás kikalapálta, de azóta is festetlenül áll. azt hiszed rozsdás, túrót! még az az esélyünk se lesz meg, hogy szétrohad alattunk...
Nem a 7. kerben lakik, szerencsére elég messze lakom a "fővárosunktól" :)
Van olyan akinek nem jön be a twingo, nekem igen. Egyszerű, nagyszerű, kicsi-kocsi. Ha belegondolsz több, mint 10 évig "szinte" változatlan kasznival gyártják és mintegy mellékesen létrehozta az "egyterű" kategóriát :)
itt egy twingo gazdi (én, a "zasszonyé")
szervízbe csak akkor volt, amikor egy téli nap, a kocsi eleje belátogatott az előző kocsi vonóhorgába és az hűtőcserét "generált"...
12 éves...
Lusta voltam promótálni magam meg marketingelni. Csak zenéltem.
Aztán elment felettem az idő. De hangzásügyileg a mai napig megkeresnek, mert világszinvonalat pakoltam le az asztalra. :)
De már ez is régen volt. Igaz sem volt :) 5 éve nem csináltam semmi értelmes zenét :D De értelmetlent se. Kábé semmit :) Kor, meló, ami ilyenkor van...
Tokre erdelelne e dolog.
Sertene valami jogot,
ha atkuldened
a manualt nekem?
Nem teszem kozze sehol.
Es az az ismerosod hol lakik.
Nem veletlenul a 7. keruletben.
Remelem nem lesz serodes, en pl a renault-ot
utalom, es a Twingo meg a sajat tulajdonosaik
is szarnak tartjak. Allandoan szervizben van.
Neked nincs vele gondod. Egyszer ultem egy
felautomataban. Valto vaol benne, de kuplung
automata volt. Az tetszett...
az ottani dolgok alapján már rég "star"-nak kéne lenned.
ahogy visszaemlékszem nagyon pörgősen nyomattad.
mondjuk kevéssé érintett meg a dolog, mert nem voltam/vagyok fogékony arra stílusra.
tipikus generation GAP vagy mondjam csak úgy "öregvagyokénmáahho"
Nem az enyém, én nem vennék :) De ismerősnek van, és így is túl sokat tudok róla, mivel a Toyota és a Lexus hybrid modellek service manualját a cégem fordította, így elég jól tudom, hogy mi -merre- miért. Én pont az egyszerű benzines csodákat kedvelem. Gyűlölöm az elektronikát... Abszolut favoritom a Twingo :)
itteni nevem visszafelé, akarommondani normál írásban...
ott inkább MIDI és elektronyos zongi témakörben, ja és persze az új "szélesvásznú" arcok leoltásában jeleskedtem...
nagy fantáziáról nem tettem tanúságot nick fronton
Amugy az en elektromos autom donorja is,
egy ilyen 924-es Porsche lesz.
Olvasatok el. Alul ir egy vicces dolgot a 7. pontban.
A kötelező felelősségbiztosítás módosításakor kellemes meglepetés ért: Az eredeti biztosítóm a TIR volt, és náluk minden tisztán elektromos jármű a lassú jármű kategóriába sorolandó, díjtétele annak megfelelően alacsony. Ha tehát valaki beszerez egy tisztán elektromos üzemű Tesla roadstert, akkor lassú jármű kötelező felelősségbiztosítással alázhatja a Porschékat.