16 milla... Ez már alakul :) Mondjuk még nincs ennyim :D
Meghibásodásra gondoltam, zárlat, nagy áramlökés bla-bla , de ebbe tényleg ne menyjünk bele, felesleges, sokkal kevesebb baja lehet mint a hagyományosnak ;)
De előre látom hogy szétszedne állambácsi ha ilyet akarnék itthon üzembe helyezni :(
Micsoda??????? nem akarok benzint fizetni??? és az útadó???? És az egyéb adók???
Nincs ilyen a rendszerben, nem tudjuk nyilvántartásba venni!!! Regisztrációs adó????
Hány ccm??
Pff ezzel a ccm kérdéssel pl a mai napig van szívás. wankeles gépeknél mondjuk regadó és társai. Nehogy már jó legyen nekünk, hogy 300LE de csak 1308ccm!
Ja, hogy a témához is hozzászóljak: a Roadster egyelőre arra jó, hogy divatba hozza az elektromos meghajtást. +-um: jóval halkabb, meg nem a városban gyűlik a gáz, hanem a zatomerőműbő.
wankel rulzik - tudjuk studio-l -en mindannyian, amikor volt még élet, soxor előjött furcsa egyébként, mert oda mindig olyan zenéket tettél, hogy sose gondoltam volna, hogy a "szárazfát" tűzgyújtáson kívül másra is akarnád használni..
Gyartjak szeriaban 16 Milla az ara es siman megeri.
Az akksinal brutalis adatok vannak,
mert igaz ugyan, hogy 2000 ciklus az elettartam,
de ha csak 2 naponta toltod fel, az is 11 ev!
Megegyszer mondom, itt az uj technologia.
Tehet a kovetkezo pakk akksi mar nem lesz vicc.
Addigra pedig 10 euro lesz egy deci benya... :)
off az offok közt: Akkor azt jósolom, hogy elfelejtik a piezo-t (a tranziens átvitelben jóval gyengébb a mágneses hangszedőknél) és a karodban lévő idegekbe ültetnek csipeket, majd lemodellezik a híres gitárosok technikáját. Méghogy senki sem gitározhat úgy, mint vai? A múlté ez a probléma is...
Ugyanmár, lesz más.
Leég a tekercselés, tönkremegy az akku (2-3 év múlva mindenképp csere - nemolcsó), zárlat akárhol, nincs a sivatagban dugalj, pláne nincs indukciós tőltő...
Plusz a nagyobb nyomatéktól előbb kopó hajtáslánc...
Én örvendek a technológiának, és ha ez a Lotus (Tesla) elérhető lenne számomra lenne!!!!
Csak nem tudom gyártják-e szériában már, azt hiszem nem, és elég drágán akarják mérni :(
De ez már valóban használható. Szép, gyors, erős, és 300km-es hatótáv városban teljesen OK.
és, arról nem is beszélve, hogy hány audiról meg bmw-ről hallani, hogy el sem indul, mert valami elektronikai gáz van vele. kocsikhoz nem értek, de azt tudom, hogy az előző audimban elektromos ablakemelő volt, és a faszom ki volt vele nyáron, mert elromlott. most manuális van, és bármikor le tudom tekerni ;D
" Az elektromos auto, aktiv hutes, kuplung, sebessegvalto, kipufogo rendszer es meghibasodasok nelkul alazza az osszes belso egesu szart. "
Azért ez így megint nem teljesen igaz.
Az elektromos jószágot jelenleg szinte meg sem tudod javítani itthon.
Hűtés igenis kell neki pl. a fékezésnél, mivel nincs motorfék sem.
Sebességváltó miért ne kellene? Pont, hogy ezek a rendszerek igen összetettek, így a hibalehetőség is nagyobb.
A legnagyobb gond az akksi, illetve az energia tárolása. Jelenleg hosszútávra csak hybrid járgánnyal lehet elindulni kb. 600 Kg akksival... (ami egyelőre igencsak ártalmas a környezetre)
Nem tervezik a külön árusítást, arra ott van a 300 modell, abból ki lehet berhelni. A Floorboardnak az újabb funkciók tehettek be, de a shortboard szinte mindenhez jó, ami az elmúlt 5 évben megjelent. Ehhez hasonló nem nagyon van a piacon.
Keveset nem tud ez a moddolt (nem is jó szó ez erre) vax:
http://www.youtube.com/watch?v=dGwDaOJLSS4&NR=1
http://www.exit45.com/VaxI
off A fejlődésről. Pár év múlva talán árulják majd külön a nyák-ot. Úgy 30-40-ért. Bár ugye a line6 nem a kompatibilitás híve. A floorboardok csak a cég termékeivel meg plö, ha jól értelmezem a helyzetet.
Jó is az. Én is a múltkor voltam "fülorrgégén" és elküldtek hallásvizslára is. A dokinéni kérdezte, hogy nem dolgozom-e zajos helyen, mondom nem. Erre nejem: És a zenekar? Mondom: Az nem zaj! :)
Aztán dokinéni megnézte az eredményeket és azt mondta, hogy nyugodtan zúzhatok tovább :) Erre én: Akkor azt mondom otthon, hogy az orvos írta fel, jó? Doki: Azt is lehet mondani :)
ez egy zenésztalálkozó, bárki eljöhet, bárki bármit hozhat, van belépő, de ez megfelel egy tombolának is, és tök jók a nyeremények, tegnap Harry-val együtt hoztuk el őket! ;D
OFF:
Persze bármikor.
Nevemnél ott a mail-em, de tudok wankeles fórumot is ajánlani ahol érdemes olvasgatni. Ugyanezen a néven vagyok ott is.
Ezeken a helyeken mindent összegyűjtöttönk már, amit lehetett.
http://performance-tuning.hu/forum/index.php?s=0d1798f3a59d6f325b85f92db1859bbd&showforum=34
Vagy akár: http://sirk.hu
A hengerfejet nem a wankelre mondtam ;)
A kopási probléma mindenhol konstrukciós adottság, ahol felületek érintkeznek. Ez minden motorra igaz!
viszont az is lehet hogy nekem nem lesz, mert marshallokat akarok venni majd ;D
amúgy egy jel... engedjétem meg hogy elmeséljem:D
múlt héten voltam az új orvosomnál, sugárkezelést dumáltuk meg, és kérdeztem, hogy ugye nem lesz gáz a fülemmel, mert mellette volt a daganatom. mondta hogy persze nem, de miért, mit csinálok a fülemmel? mondtam, gitáros vagyok. kérdezte, bassz vagy szóló, mondom szóló, és így rámnézett és ennyit mondott: Pózoltok a nagy Marshallok előtt, mi? ;D hát röhögtem, őrület volt. úgyhogy ha meggyógyultam teljesen, biztos vagyok benne, hogy kell vennem egy marshallt ;D
Mivel a line 6 tema nekem mar nem hoz semmit.
Kicsit agressziven kezdem,
es mostmar hiaba probalok okosan kerdezni,
kb kozellenseg vagyok. Es nem is erdekel igazan.
Inkabb
Nem tudnank ezt a wankel temat privatban folytatni?
Nagyon erdekel. Tenyleg egy idiota kollegam magyarazott
eloszor a wanklelrol, aztan utanaolvastam.
Kb ismerem a konstrukciot,
azert nem ertem milyen hengerfejrol beszelsz..
A kopasi problema konstrukcios adottsag,
kivancsi vagyok hogy az RX7 - RX8 -ban
milyen gyogymododt talatak erre.
Nekem a Riveram a mindenem. Pedig nem első komoly erősitőm. Viszont fogok venni valszeg most jópár line6 terméket mert giszre hangolást a line6 ezerszer jobban csűri mint bármelyik csöves fej. :))
szerintem meg az van, hogy zenésztalálkozókat kell csinálni, mint amit most Harry is csinál, el kell jönni, és ott tények vannak, nincs irogatás meg eztmondtaahaverom meg ilyenek. ott a fej, be kell dugni, aztán viszont látás.
Szerintem a Line6 termékeknek is megvan a maguk létjogosultságuk, hasznuk. Elméletileg arra találták ki, hogy otthon, stúdióban vonalból tudj normális gitárt felvenni. Anélkül hogy a 4*12*28-at lekéne cipelned 70 db fejjel. Nyilván gondolom jogi és technikai akadályok miatt nem szólnak ugyanúgy mint az eredetiek, de azt hiszem nem is ez volt a céljuk sosem. Csak megnevezik mely erősítők sound stílusát vették alapul az egyes modelleknél.
Nekem pod 2-m van és volt xt prom-is. Nagyon bírtam mindkét cájgot. A podom leginkább pc-re kötve használom mert szerintem itt él a legjobban. Kis hangerőn + visszahalgatva korrekt amit művel. Nyílván lehet fikkantani a "nagy" cuccokhoz képest de nem egy kategória a kettő. Próbára is hordom, rájöttem hogy ha erősítővel használom ezeket akkor csk végfokkal szólnak jól. Máskülönben fos, vagy vonalból keverőre
Hallottam élőben így Daczitól. Teljesen jól szólt. Vagy végfokkal Fábi Zolitól, vagy fej mögé dugva MAditól......mindíg jól szólt. Én spec a csöves fejet preferálom élőben, ha tehetem viszem is.
De az sajna egy sound. max 2. Más a játékérzet mindkét cuccal, más játék kell ahhoz hogy röffenjenek.
JKár hasonlítgatni. Sport kocsit is faszság terepjáróhoz hasonlítani. Mindkettő hasznos jól használható cumó, csak tudni kell mire és hogyan
Az egyik próba teremben pl vox combó van, digitális modellezéses cucc.
Néha néha jön ki belőle értelmes hang, sokkal többszőr nem. DE tudom h kb 2 percet foglalkoztunk a beállításával. Ezét nem vonom le azt következtetést hogy kalap. Nyilván nem is várom tőle hogy AC30 módjára szóljon.
Szóval az én személyes konklúzióm hogy mindekttő út járható, de tudni kell használni.
Variax dettó..... sztem nagy móka, nekem sajna nincs, de hallottam már szépenszólni színpadon.
A VETTA II ötlete hogy 2 utas cucc sztem meg kurva jó ötlet.
Sajna nem volt még hozzá szenmélyes szerencsém
Nekem is volt nemrég, de valamit mókoltak vele a 10 év alatt, mert a füles kimenet egészen másképp szól, mint a direct, pedig elvileg ugyanúgy kellene. De ha lesz egy kis felesleges zsetonom, ismét veszek, mert pótolhatatlan (még a 147 mellett is).
Mi az ami nem szarik be? :) Ha egy pl. egy vintage phaser szarik be alattad, ugyan mihez kezdesz? Ha sikerül megjavíttatni, akkor sem biztos, hogy ugyanolyan lesz. Ebből legalább van tartalék :) Természetesen egy szóval sem állítom, hogy jobban szól, mint az eredeti, de vannak más előnyei.
Ez természetes. Én lassan 12 éve voltam Frankfurtban a hangszerkiállításon. Ami akkor lenyűgözött az a TM60 kombó volt. Majdnem szétszedtük helyben, annyira kerestük benne a csöveket :). De azt csak most vettem észre, hogy a Line6 már akkor képviseltette magát az EU piacon, mert találtam a kállításról hozott cuccaim között egy Line6 tatyót :)
Szóval a rutin, meg az évek azért megvan, még akkor is ha néhányan azt hiszik, hogy 2 év alatt váltották meg a világot...
szerintem hagyjátok ezt, semmi értelme aki akarta már úgyis megvédte a Line6 becsületét, ha Lupo úgy gondol dolgokat ahogy gondol az rá tartozik, ha kérdéseire a választ úgy érz nem kapta meg olvasson vissza jobban!
Ha pedig ennyire ráérünk mindenki ragadjon Gitárt, Line6-el vagy análkül!
:)
hát ezaz... Modeler sorozat 10 pontos, és arról nem is beszélve, hogy legtöbbször a modellezett cuccok nem true bypassosak, ezzel ellentétben a line6 teljes mértékben az. hát nemtudom Lupo, milyen problémákkal küszködsz mikor gitárcuccot veszel, de engem kibaszottul idegesített mindig hogy 50 méter kábelt kell lefektetni, minden egyes pedálban benne marad a hangból valamennyi és konkrétan méterenként fél dB jelet vesztesz a kábelek miatt.
Azt tudod, hogy jobban kopik. Lószart tudod ;) Ezt olvastad, hallottad valamelyik okostól.
Tovább elmegy egy RX-7 vagy RX-8 bontatlan motorral, mint egy átlag otto!!!! 300ezret elmegy simán. Egy mai otto motor elmegy 300ezret úgy, hogy nem kell generál? De még a hengerfejet sem kellett levenni soha? Naugye.
semmilyen motyóm nincs, csak 1 picike kis kombócska. dobosunk is csak most lesz, úgyhogy lassan elkezdek hezitálni hogy mi legyen.. úgyhogy figyelő üzemmód.
1. Nem kell senkinek a modellező technológiát használnia, de a lehetőség adott!
2. Ha ismernéd (ismét!) az adott terméket amiről véleményt alkotsz, akkor tudnád, hogy minden erősítő modellnek van egy Line6 változata, amiben az alap karakter adott, de a kor követelményeinek megfelelően módosították.
3. Vegyél már ma egy Marshall Plexi Variac fejet... Ennek pl. egyik tulajdonsága, hogy változtatható feszültségen üzeme, ezért nagyon jól tud szólni, csak egy hét alatt tönkremegy és cserélhetsz csöveket benne.
Ne terelj légyszives. Ha meghallgattad, akkor mondj róla véleményt! Előbb ne! Ez vonatkozik a Line6 effektjeire is. Még Harry, DUB, Jesse is megemelték a süveget a hangja előtt, pedig ők aztán csőpártiak a javából.
Erre jössz és osztod az észt, hogy szar, pedig nem is hallottad... Ez a nem mindegy.
pont hogy semmit se kell programozni, mert pont egy tc vagy lexiconnal ellentétben a line6-ben 1 potit kell tekergetni ahoz, hogy beállítsd az effekteket.
a floydrosetól meg nem szól szarabbul a gitár, max a gitár alapból is szar. nekem van floydrose gitárom, egy tom anderson (ha tudod mi az) ;D
Ez pontosan így van. És lehet hogy 3 db vadonatúj POD-ot veszek abból az árból, amiért te pl. megjavíttatod az öreg leharcolt, de fantasztikusan jó hangú és vintage fejedet...
Ez az élet rendje. Evolúció.
Az már filozófia hogy szerintünk jó-e az irány vagy nem.
Ja, de ugyanez van a méregdrága Volvo buszoknál is. Annyira okos már, hogy valami kis jelentéktelen hiba miatt is leállítja a járművet. A régi Ikarusz meg még füstölve is megy. :DDD
Én különleges autót használok. Józan észérv kevés van mellette. Kétüléses, nem lehet benne sok cuccot cipelni, rengeteget fogyaszt.
Sőt.
Mivel wankel motoros, azt is állíthatnám, hogy mindenki hülye, aki otto vagy diesel rendszerű autóval jár, mert teljesen értelmetlen, és alavult, hogy feleslegesen jár annyit össze-vissza a dugattyú munkavégzés nélkül... Mégsem hülyézek le senkit :)
Mindenkinek megvan amiben hisz, amit szeret. És ezzel sosincs baj.
De van egy kis diffi kettőnk között. Én bármikor hozok fel megcáfolhatatlan érveket, rengeteget, hogy miért ezt az autót használom! Hogy miért tartom jobbnak a wankel motort a hátrányai ellenére is?
És pontosan tudom milyen az otto motor meg a diesel. Tudom, hogy miért nem használom ezeket.
(azaz használom a mindennapokban, de ez már messzire mutat, és tényleg off)
Nem vagyok Mammut. Kurvara fejlodes parti vagyok.
Pl. Az osszef fotos ki volt bukva,
hogy digit fenykepezogep egy fos.
Mara mar nemigazan latsz filmes gepet.
Azt pedig kevesen tudjak, hogy egy atlagos
leica (35 mm) kb 2-3 megapixel, tehat ez is
igaz volt, amig at nem leptek ezt a szamot a digitek.
Az autokrol pedig:
Bizonyos dolgokban sznob vagyok bizonyos
dolgokban pedig ugymond igenytelen.
Azert emlitettem ezt a harom markat,
mert ezek szerintem tenyleg jo autok.
Azt szoktam mondani,
hogy ha csak suzukira tekllik,
inkabb gyalog jarok.
Egy biztos. 100 ev mulva valoszinuleg mar
nem fognak elektroncsoveket gyartani.
Szoval egy ido mulva mar nem is lesz min vitatkozni.
Es 100 ev mulva mar nem lesznek benzinkutak sem....
Sokkal-sokkal rövidebb idő alatt is változtatott már meg egy cég, vagy termék sokmindent!!! Nem hozok példákat, mert ez abszolút evidencia. Plusz egye minden ilyen fejlődés exponenciális az időben.
Te pont az az ember lehettél volna anno, aki hülyének nézte volna alig pár évtizeddel ezelőtt a másikat, ha azt mondta volna, hogy lesz a jövőben olyan faláda amin élőben tudod néni mi történik a világ másik felén....
Ne legyél ennyire mammut.
Olvasni sem olvasol figyelmesen, mert már le volt itt írva, és ha ismernéd a termékeket tudnád is: Nem is egy saját Line6 "erősítő", és hangzás van!!! Ami egyedi. És nem is szar.
Kocsiknál megint kijött, hogy itt a sznobság számít, nem a használati érték ;)
Nekem nem Porsche kell, vagy Saab. Nekem olyan autó kell, ami kellően gyors és kényelmes, olyan ami az ÉN igényeimet kielégíti!
Neked nem ez számít. Szóval pontosan látom mit nem értesz :D
Figy Lupo!
Soha nem használtam csak teszt szinten rövid ideig Line6-et!
Nem az itt alényeg hogy a Line6 cégnek nem törekvése a saját hangzás!
Ezek vállalatok és a vállalatok profitra törekszenek a profitot meg az egyzserű olcsó jól használható termékek hozzák.
A Marshal, Mesa és többiek annó szinte monopol helyzetben voltak és nem volt még 500000000 cég a piacon, könnyű volt felosztani egymás között, Ma ez nem így van és a Line6 nem az egyedi sajátos hangzást kedvelőket célozta meg hanem másokat, lásd feljebb.
Ez a lényeg!
Új hangzásokat hozlétre. A régi, mondjuk Marshall Plexi fejet felturbózza, több gain-t ad neki, picit más karaktert.
Aki konzervatív vegyen csöves cuccot, aki nem fél az új dolgoktól meg próbáljon ki ilyen, digitális cuccokat is. Annak idején milyen rossz lett volna ha nem újít a Fender, ott a tremoló, és millió más dolog.
Egyrészt, a Line6-nek vannak saját erősítőmodelljei is, melyeket ő talált ki. A másik meg, hogy mostanra olyan szintre fejlődött a technika, hogy szinte az utolsó paraméterig le lehet modellezni a hagyományos cuccokat. És igen, ha egy cég olyan termékkel tud előállni, ami megrengeti alapjában a piacot, akkor nagyon gyorsan el tud dönteni egy évtizedek óta tartó versenyt.
Nekem nem megy. A tranyo es a cso tobb evtizedes harcat,
nem dontheti el egy ceg 2 ev alatt.
Raadasul, a vintage cuccok jol megszokott hangja
az epitesi modnak koszonheto.
Remelem ertitek majd mit akarok ebbol kihozni.
A modellezos cuccok, bevalt tranyos es foleg csoves
cuccokat utanoznak. Nincs olyan pl, hogy Line 6 hangzas.
Miert nem megy ra a ceg arra,
hogy uj hagzasokat probal eloallitan.
Megint az autos pelda. Szerintem nem mindegy,
hogy all a garazsban egy Porsche, egy Audi es egy Saab.
Vagy van egy alvazad, amihez van 4-5 db replika kaszni,
amiket a kedved szerint cserelgethetsz.
Részemről eddig is béke volt és nem azon akadtam ki. Inkább az általánosításodon. Amúgy volt VS-em és Spiderem meg van, és nekem az utóbbi jött be jobban, ennyi, de attól még a Marshallt nem tartom fosnak, bár ezek a hibrid cuccok nem igazán hatottak meg tőle. Nem tetszenek és kész.
erre könnyű válaszolni: a Line6 megfizetető áron ad minőségi terméket, aminek kezelését könnyen elsajátíthatod, és koncerten, stúdióban, próbán, stb. sem kell szégyenkezned vele. ennyi
Nem volt időd,tapasztalatod a cuccról,illetve amit mondtál,hogy nem akartad átprogramozni,ezek nem a cucc hibái.De ezt elfogadom,mert a hang teljesen szubjektív lehet tényleg nem tudtál vele próbálni annyira nem tetszett,Én se tudnék próbálni egy Marshallal,mert bár jó cuccok,de nem szeretem a hangjukat.
A gyakorlás részben viszont nem értek egyet.Mondjuk valaki sok zenét szeret,sokrét akar lenni.Nyilván elismered,hogy a manuális késségek után egy egy stílust elsajátítani anak a stílusnak a hangzásvila nélkül nem igen lehet.És már itt is vannak a digitális cuccok,amikkel egy nap alatt gyakorolhatsz,jazz-t,blues-t,metal-t,klasszikus zenét stb stb.Ehhez azrt komoly erősítőpark kellene.Arról meg ne is szóljunk,hogy az effetekkel bánni megint egy másik világ,egy delayt vagy egy hosszú reverbet,vagy phasert meg kell tanulni hasnálni.Ja,hogy ezek is benne vannak...