Lehet ám, hogy bennemarad a http, ami alapból benne van és ha kétszer szerepel, akkor nudli az egész. Amikor rákatt a "link új ablakban"-ra, akkor töröld ki, utána másold be a linket. Azután leokézod, megjelenik egy új ablak, oda kell beírni azt, ami nálunk itt pirossal látszik.
Hát gyerekek nekem nem sikerül linket beilleszteni,vagyis sikerül de nem történik semmi :)
zenex alapja és az én szólóm,íme :)
https://soundcloud.com/jampika/ne-gondoldalapszolo
Sziasztok, bocs, ezt félrenyomtam, másik fórumra szántam ezzel a szöveggel. Korábban beszéltünk itt is róla Vénkecskével. Egyébként ha valaki használ itt MOX vagy MOXF editort (a gyárit), akkor jelezzétek légyszi-légyszi, mert azzal is volna kérdésem, ezzel-azzal elakadok. Üdv J
Sziasztok, csak félig virtuális kérdés , de nem találkozott valaki valahol a Yami John Melas féle progival? Ha kikötök egy MOXF-nél, akkor lehet hogy megveszem, de az még nem aktuális. Pityu, te találkozhattál vele, vagy akinek bármilyen motif származékkal dolga volt.
Egyébként elkezdtem összelőni a MOX-ot a Cubase-zel (AI7), és egész jók a tapasztalatok eddig - meg is lepődtem rajta. Üdv
Józsi
Mindig el szoktam olvasni a kommenteket is...
Egy őszinte hozzászólás:
He can do this to a guitar, so imagine what can he do to a woman's vagina. And that scares me.
Sziasztok, hogy mekkora állatkertek vannak: Mondja valami rockot tegyek be. Mondom mit? Valami rockot! Konkrétan mire gondolsz? Pl a Pedró kocsmájára! Na erre.......
Beletrafáltál.
Pont ez volt egy úrnak a kedvence...
No, de lehet másnak is, így mehet a tartalékműsorba...
No, de hány és hány van abban a tarsolyban....
Adott esetben nem bírálok, hanem szolgáltatok...khmm...míg az ízlésem elviseli...
Szervusz,Tomi!
Igen, van hozzá hallásom, tudok hallás után kottázni... Mivel pont erről a számról nincs jó minőségű felvétel a neten,
(eléggé elfeledett dal ez!)kontraproduktumként szoktam megnézni
a kottaképet, hogy összehasonlítsam, hol barmolta el valaki...,
illetve veszem a bátorságot, hogy helyre hozzam, kijavítsam mások hibáit.
Dec.27-én volt egy családi bulis felkérésem, 60. éves szülinap + házassági évforduló,
szerencsére helyben. Anno....én játszottam ezt a dalt, de feledésbe merült...
Szünetben telefonos segélykérés a fiamnak, s hozta is a szöveget nyomtatva.
Most szeretném becsületesen megcsinálni, mert annak idején játszottam egy műsorban Máté Péterrel.
A következő zenésztalálkozón elmesélem.
Meghallgattam ezt a Mariann címû számot...........háááát.........
Ebben az esetben Máté Péter ide vagy oda: egyébként én nagyon szeretem és elismerem...........de ez a dala nagyon gatya!
Mindenesetre biztos van olyan, akinek meg pont ez a kedvence.
Sambácsi!
A youtube-on fent van az eredeti zene.
Attól hitelesebb formátum nincs, onnan kell lefülelni és leírni. És annál is inkább, mert a kereskedelmi forgalomba kiadott kották pont olyan ócskán vannak leszedve, mint a midifile-ok. Vannak olyan midifile-ok, ahol szabályosan fájnak a rossz akkordok, de ugyanakkor a zenészek büszkén állnak a rossz akkordok mögött!
Szóval ha hiteles kivonatot akarsz -és van hozzá hallásod- akkor ezt a számot ne bízd idegenre..........
Jó kifejezés a veleszületett adottság, mert ugye pusztán "csak" a tehetség már nem elég, az alapfeltétel, de ha valaki egy különleges adottsággal születik, az sokkal hamarabb össze tud símulni a hangszerével és sokkal messzeb jut a "pusztán tehetséges" kollegáinál.
Természetesen nagyon fontos az elhivatottság, a rengeteg gyakorlás, de ez mit sem ér ha nincs egy veleszületett adottság, zsenialitás. Pl. Tommy Emmanuelnek vannak olyan dolgai, hogy három szólamot játszik... basszus menet, akkord ill. a vezér dallam és nem egy 'boci boci tarka'. Vagy említhetném a függetlenítést a zongoristáknál, dobosoknál erre is valamilyen szinten születni is kell, természetesen meg lehet tanulni kitartással sok gyakorlással a 'gyérebb vénával rendelkezőknek is'.
Hát igen... van egy rendkívül elképesztő technikai tudás, több tízéves gyakorlattal, de ez még nem elég egy ilyen látványos produkcióhoz, mert az előadásban alkalmazott trükköket és megoldásokat ki is kell találni, összerakni és a teljes magabiztosságig kigyakorolni, ehhez is hetek, hónapok kellenek. Még egy dolog szintén kell: Megszállottság. Orosz Zolitól (harmonikás) hallottam egyszer, hogy rendszerint napi 6-8 órát gyakorol, de ha valahová készül komolyabb dologgal, akkor ez nem elég.
Manapság a popzenében 'Warrógéppel, szimpatizátorral' közkedvelten utánzott (majmolt) hangszer a gitár ill. a szaxofon, több, de inkább kevesebb sikerrel, természetesen a zongora után. A zongora hang megítélésébe inkább nem folynék bele, mivel arra vannak itt szakavatott kollégák. (Almatomi, Kisember)
Na ez srácok!!!!!!!!!
Na ez a világ csodája!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itthon felállva, elképedve tapsoltam!
Ezt szerintem az emberek 90%-a fel sem fogja, hogy mit lát és hall!!!
Elfogytak a szavak, nem tudok mit mondani erre………………….nincs rá emberi szó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A gitár gyakorlatilag egy végtelen lehetôségekkel és technikákkal megszólaltatható hangszer.
Gyakorlatilag nincs még egy ilyen hangszer! Ehhez képest egy zongora csak Kft.!
Dologgal kapcsolatban a helyzet tényleg az ,hogy én is elképedek milyen gitár hangokat lehet kihozni szintiből.Természetesen másként látja ezt egy gitáros és aki billentyűzik,persze van aki műveli mindkettőt.Azért a gitárban rengeteg a véletlen nem megismételhető dolog,1 hang is nehezen szólal meg kétszer tökéletesen egyformán, míg szintinél ez másként van. Tudom itt is vannak véletlenszerű dolgok, rakás olyan kis apróság amiket már nagyon ügyesen összehoztak azok akiknek ez a dolguk.Számomra is hihetetlen kedvencek között van nekem is pár pengetős hang.Azért én mégis azt mondom ,hogy egy igazi gitáros azért megmosolyog egy szinti gitárszólót,még ha azt is mondja hogy azért alakul a dolog.Szerintem nagyban függ attól is mit játszik az ember,mert ügyes és jól választ akár teljesen megtévesztő is lehet.Ettől függetlenül mégis az a véleményem a gitározásra ott a gitár,éppúgy mint a zongorázáshoz a zongora...
Ha a nóta alapját kérdezed az a dob és bass midiszerkesztés, a többi minden saját gitárjáték. Mellesleg az előző kérdesedhez: Légyszíves mutass nekem egy olyan szintit, amivel így lehet gitározni! Nincs olyan. A szinti az nem gitározásra való, hiába vannak a T5-6-7-nek tök jó gitár hangjai, soha nem lehet vele élethűen gitározni, de hát ezt neked tudnod kell billentyűs-gitáros létedre.
Köszönöm szépen németül még beszélek is 800km re innen találtam is itt az általad linkelt oldalon jó áron holnap fel is hívom a gazdáját! Nagyon köszönöm a segítséget!
Üdvözlöm kedves kolega szeretnem a segitségét kérni! Már korábban segített nekem most az egyik baratomnak kellene a segitseg.Pár éve egy YAMAHA psr 3000- hez kerestem kijelzőt amibenn ön segitett sikeressen most megint egy kijelző kellene csak ez TYROS 2 höz ha meg meglenne az cég akitől en is joval olcsobban vettem a kijelzőt nagyon megköszönnem!!!!
Aggodalomra semmi ok! Ha valami széria vagy gyári hibás az általában a garanciaidő alatt kijön! Ha ilyen gond nincs és vigyázol a hangszerre akkor az 6-8 évig meg sem nyikkan!
Én 6 éve vettem a Yamaha PSR S550-et! soha nem volt még ilyen "kis kategóriás hangszerem, előtte Korg Pa80-volt, utána PSR s900-am. Egy ideig visszavonultam, de aztán az anyagi összeomlás rákényszerített a vendéglátózásra, és utolsó pénzemen mintegy befektetésnek vettem FÉLÁRON!!! egy garanciális S550-et! Asszem két év volt rá eredetileg, mikor én vettem még fél év volt rá! Mindegy...
6 éve van nálam... Évente nekem is 100 fölött van a rendezvényeim száma, /nem ritkán heti 4 alkalom is van/ itthon is sokat használom. Mondhatjuk rá, hogy éjjel nappal megy!
Annyi baja volt idáig, hogy a variációk, ill. start/stop gomb valamint az OTS gombok grafitérzékelője lekopott így azt ki kellett cserélnem. 6.000 Ft-ba került!
Ha megnézzük milyen bóvli konstrukció csodálkozhatunk! Mondjuk Én is ki szoktam évente egyszer takarítani, de mondom soha nem hagyott cserben! A Tyros a csúcs a hicomatos Yamahák között, ha eddig nem volt vele gond, akkor ne félj sok évig örömödet leled majd benne! De! Te tudod...
Yamaha EMX88S powermixerem 9 éves, még csak kontakthibája sincs!
Hát lehet hogy akkoriban volt elfogadható áron, de manapság ennyiért majdnem komplett hangszert kapsz...
T2 display
Tudod ez arról szól, ha megpusztult az a szerencsétlen kijelző egy ennyi idős hangszerben, ne legyen kedve javíttatni
a kuncsaftnak, inkább vegyen egy új hangszert az újabb szériákból.
A mai világ sajnos erről szól... a kávégéptől a láncfűrészen át a televízióig.
Itthon ne is keress, kicsi az esélye...
Google kereső kulcsszavak németül : tyros4 gebraucht - vagy tyros4 verkaufen
Ha reális kapást keresel, a keresőben szűkítesz időben pl. az "elmúlt 1 hónap" szerint.
Pl:
1. 2. 3. 4.
Üdvözlöm kedves kolega szeretnem a segitségét kérni! Már korábban segített nekem most az egyik baratomnak kellene a segitseg.Pár éve egy YAMAHA psr 3000- hez kerestem kijelzőt amibenn ön segitett sikeressen most megint egy kijelző kellene csak ez TYROS 2 höz ha meg meglenne az cég akitől en is joval olcsobban vettem a kijelzőt nagyon megköszönnem!!!!
Én is gondolkoztam ezen amit írsz vénkecske. Hogy venni egy másik T4et ami szép állapotú és azt én is "szobahangszernek" tartanám nem a másikat cipelgetném fel, és ha "baj" van azonnal kész megoldásom lenne és így vagyok a legjobban bebiztosítva és talán ez tűnik a legjobb befektetésnek.
Itthoni apróhirdetős oldalakon 1 db t5öt találtam közel 1 milláért ami még másfél évig garis, t4 et meg talán egyet sem... Ebay vagy melyik oldalakat nézzem?
Egyetértek a fiúkkal, akkora árkülönbséget egy friss garis hangszer miatt nem szabad kifizetni.
Egy tippem lenne esetleg, mivel azt írod, rengeteg bulid van, és sokat nyúzod a hangszert.
A német és osztrák oldalakon rengeteg olyan T4-et lehet találni már 1800-2000 eurótól, amit ki se vittek
a szobából. Karcmentes, füst és macskamentes környezetben simogatják ezek a jól eleresztett szobaszintis hobbizenészek
a hangszereiket. Ahol ilyen hirdetést látsz, érdemes elgondolkodni, hogy ezeknél se a nyomógombok, sem a billentyűk messze nem lehetnek leamortizálva mint a Te biuligéped. A garancia meg még egy T4 kijelzőhiba esetén se nyom annyit a latba, mintha egy vadiúj T5-re ruháznál be. Szerintem.
Igaza van Wictornak, bár ilyenkor mindig ott motoszkál az emberben, hogy hűűűűű de jó lehet egy T5-ös, mennyivel újabb, érdekesebb, izgalmasabb... A hangszert a zenész mindig saját magának veszi. Legtöbbször a saját anyagi helyzete a döntő fontosságú tényező, de mint ebben az esetben a praktikumnak is nagy szerepe lehet. Sajnos a gyártók már az épelméjúség határán vannak az árak kialakításánál, mert annak ellenére, hogy itt inkább a belefektetett fejlesztést kell megfizetni, én biztos vagyok benne, hogy nem tud mégegyszer annyit egy T5, mint az elődje. Ez olyan dolog, mint az új autó. Ha kihozod a szalonból, már is 20-25%-al kevesebbet ér, ha lejárt a garija, akkor már csak kb.60%-ot, mégis sokan vesznek új autót. Amikor én 2010-ben elmentem nyugdíjba, 10 éves volt az autóm (Opel Astra) és kerdezgettem a kollegákat, mi a véleménytek, vegyek újat, amíg birok, mert aztán nyugdíjasan már nehezebb lesz... Azt mondták, ha semmi baja, szereted is, nem rohad, stb.- akkor csakis az igényed és a pénztárcád dönti el a dolgot. Én most neked is ezt tudom tanácsolni. Mellesleg azóta is az Astrával járok és egy fillért sem kellett rákölteni a szervíz, gumi, stb.- kötelező dolgokon kívül. Én ennek legalább annyira tudok örülni, mintha új autót vettem volna.
Túl sok tapasztalatom nincs ezekkel a dolgokkal ,de szerintem pont ez az a dolog amihez nem is kell.Biztos lesz olyan ember akinek viszonylag új és minőségi hangszere romlott el,de szerintem ők nem sokan vannak. Nyilván ha őt kérdezed,vagy ilyen embertől kapsz véleményt lehet azt mondja sürgősen add el. Én meg azt mondom ha szereted a hangszert és nem olyan dolog miatt válnál meg tőle ami esetlegesen továbblépést jelent ,vagy hiányzik,akkor az esetleges meghibásodás lehetősége miatt ne add el. Illetve ezt anyagi megfontolásból tennéd,mert félsz hogy a meghibásodás drága , akkor se.Vedd figyelembe mennyit esett a Te hangszered értéke és nézd azt milyen szintű a valós amortizáció. Mert a kettő sokszor köszönőviszonyban sincs.Sokkal többet esik a hangszer ára mint sok esetben használódik.Így nézve az eladást általában a vevő jár csak jól. Nézd azt ha 1 új hangszert (főleg ami millió felett van) kihozol a boltból már akár 100 ezerrel vagy többel kevesebbet ér szinte.A régi hangszered ára sokat esett, az újé sokat fog. Egy esetleges meghibásodás a régin ezeket dolgokat figyelembe véve miért lenne olyan nagy baj? Egyáltalán ha elromlik...Mi kerülhet olyan nagyon sokba ami esetlegesen többe kerülne mint az előbb említett dolgok? Jó állapotú a hangszer és szereted, csak a meghibásodás miatti félelemtől én helyedben biztos nem adnám el.Sok hangszer 10 év felett van és vígan teszi a dolgát ,tiéd még gyakorlatilag "új".
kicsit megkésve de én is boldog új évet szeretnék kívánni minden kedves kollegának! Én is mindig itt vagyok ám mindent olvasok de hozzászólni nem vagy nagyon ritkán szoktam de azért aktív tagnak tartom magam.
Szilveszterünk nekünk is jól sikerült, decemberben (is) szét szakadtam 107x zenéltem 2015-ben azt hiszem ez már jó. Idén is hasonló számú "fellépés" lesz.
Ami miatt most is tollat (billentyűzetet) ragadtam, az az hogy lejárt a garancia már lassan 1 éve a tyros 4 ről és vennék valami új hangszert. 100%ban midi mp3 mentesen zenélek ezért a "jó és sokféle" stílus a fő szempont meg a hangszínek. Erre már megvettem minden létező stílust hangszínt ami létezik így talán maradnom kéne yamaha oldalon. Tyros 5 76 billentyűst nézegettem illetve korg pa3 pa4 eket is nézegettem de a komplett műsorom dobhatnám a kukába mert én nem konvertálgatok az úgysem az igazi, ezért szerintem tyros 5 lenne a buliból, de az 1.4 millát eléggé sokkalom, szerintem nem tud 2x annyit mint t4 (lévén hogy kb 700ért vagy annyiért sem tudnám t4 et eladni...
Véleményetek ezzel kapcsolatosan? Vagy használjam ezerrel a t4 et és ne féljek hogy nincs garim? Vigyázok rá, minden zenélés után letakarítom, tokban hordom, fűtött raktárban van de azért mégis a sok fellépés miatt kicsit parázok...
Én is maximálisan ezt vallom! Ha elmegy dolgozni az ember, akkor abszolut nem engedheti meg magának, hogy igyon, meg hogy lealjasodjon a közönség szintére!
Persze nekem nagyon könnyű dolgom van, Én ugyanis soha nem iszom alkoholt, így viszont sokkal nehezebb tolerálni a sok selejtes hulladékot akik azt hiszik részegen, hogy mindent megtehetnek!
Szerencsére nagyon sokat változtam, eleinte nagyon felvettem mindent borzasztó időszak volt... Ma már 90 százalékban immunis vagyok és nem foglalkozom velük, bár így is rosszul esik DE! sokkal több munkám van, mert jobban szeretnek! Bevállalósabb is vagyok... Ez van...
One Man Band esetében ez van sajna, tényleg nem egyszerű...
OK, persze, lehet, hogy már beszéltünk, de tudod, már rövidül az agyam. Így ahogy mondod tényleg emléxem.
Én is hobbiból zenélgetek itthon magamnak, de szeretnék társaszenélést csinálni, mert annyira még nem vagyok megroggyanva, hogy elsűlyedjek a magányban. Persze normális zenészekkel, mert az idiótákból nekem is elegem lett a közelmúltban. Az aktív vendéglátósokat nem lehet bevonni, igazuk is van, én sem tudtam volna pazarolni akkoriban az időmet és energiámat hobbyzgatásás céljára. Ezért keresek megrögzött kiöregedett zenélést nem tudni nélkülözni stílusú inaktív abbahagyott fazonokat. A semminél jobb az otthonzenélés is, de annál sokkal jobb együtt zenélni. Aztán ki tudja mi sülhet ki a dologból. Nagy baj, hogy a lustaság is rátelepszik sokakra. Aztán van aki fotózik inkább, vagy szúnyogokat gyűjt, meg akármit, pedig a zene a legnagyobb dolog a szavak után.
Már beszéltünk erről korábban: kösz, hogy gondoltál rám, de én már nem kezdek semmi újba.
Mert akkor mehetnék abba a zenekarba is, ahol annyi sikert értem el fiatalon! Mert még működik ad-hoc jelleggel.
De már leginkább csak hobbiból zenélek. Itthon magamnak, vagy a barátaimnak.
Kösz még egyszer(És Ferenc, nem Balázs:DD)
Nagyon buta volt a billentyûsötök és maximálisan megértelek!!!
Elsô számú szabály, hogy egy zenész nem megy le az ilyen ittas mulató közönség szintjére, mert abban a pillanatban csak lovat adunk alájuk és onnantól azt hiszik, nekik mindent szabad!
Én azt vallom, hogy egy zenész ne igyon alkoholt egy buliban, ahol ô zenél. Ha iszik, sokkal könnyebben teszi ki saját mágát a hasonló atrocitásoknak.
Úgy kell felépíteni a bulit, hogy a zenekar a mindenkori közönsége "felett" álljon. Mondjuk ezt annál könnyebb megcsinálni, minél több tagú a zenekar. One man band esetében én nem is tudom, hogy ez hogyan kivitelezhető……..?!?
Bizony volt már ilyenre példa és bizony abban a percben szépen haza is kísérték a trógert, aki még kést is húzott!"
Én ezért hagytam abba a zenekarosdit. A billentyűsünk a buli vége felé mindig elhajolt, s ragadtak rá az alkesz bunkók. S hajnali 5-kor még annak a részeg csapatnak kellett játszani, mert az istennek sem akartak hazamenni:(
Hol történt veled ez az eset ezekkel a tahó parasztokkal???
Én ezen a ponton a rendezvény szervezôjével közlöm, hogy vagy az említett büdös bunkó húz el a véresbe, -minimum 10 méterre a zenekartól- vagy mi fejeztük be a bulit.
Bizony volt már ilyenre példa és bizony abban a percben szépen haza is kísérték a trógert, aki még kést is húzott!