ÜRES!!! Marshall JCM800 1960A Bass láda eladó.
Szép állapot, minden sarok, tartó, fül, logó, adattábla ép, nem törött,
a modellszáma 1984A.
Eredeti hagszórócsavarokkal,+kábellel, jack és hátlapcsavarral.
Ára fix 50.000ft, további infó, képek emailben.
És eladók a következő használt alkatrészek is:
Marshall nagy logók(27cm) A és B ládára tálcák, fülek, piping, JCM 800-9000-as plakettek, jack alzat, és egy stereo panel ládákra.
Évek óta mondom, hogy a Tungsram ECC83 Marshallba, Laneybe és a régi kézi szerelésű erősítőkben,(Selmer, Vox, Hiwatt, stb)mindent visz!
Nekem van pár db, sőt még katonai HM bélyegzős is, na azt kéne meghallgatni, az megint más kategória, de ezeket csak a régi JMP-be, Voxba, Selmerbe teszem bele.
De csodát csinált bármelyik Marshallal is, itt nyilván nem a DSL, TSL, JVM-re gondolok.
Samu nebasszfel, ennél a darázsfészek hangnál százszor jobban szól a te bármelyik erősítőd is. Sikerült a fasza LP hangot teljesen kiherélni, egyedül a nyakpikappal szól valahogy :D
Sose volt humbuckerem és a torzi se a fő profilom, de ezt a sound-ot biztos, hogy bevenném a gyűjteményembe, ha még egyszer gitárosnak születnék. (mondjuk nem szeretnék többet..:)
Eladó Budapesten egy Marshall Vintage Modern 412 B láda! Greenback hangszórók, újszerű állapot, alig használt (bőrsérülés a láda alján), kerék nélkül.
Ár: 110 ezer HUF
Igaza van Samunka...59 hw...nincs jobb, nagyon leegyszerűsíti az meber életét...nem kell csak a zenélésre figyelni...szól kompromisszum mentesen....és 100w....azalatt nem.
Mákosnak is igaza van---annyit nem ér.
Ahogy én tapasztaltam egy Kustom Tube 12-vel (NEM RÖHÖG!!!! ), számít a csőcsere az előfokcsöves cájgoknál is. Bár szerintem attól is függ a változás mértéke, hogy mennyire támaszkodik a kapcsolás a csőre (mekkora a reklám-faktor a cső alkalmazásánál).
Itt viszont akkor én kérdeznék egyet!
Ha egy előfokcsöves cuccnál csövet cserélek...mondjuk az említettek közül valamelyikre, akkor fogok hangban javulást/változást tapasztalni? Vagy az előfokcsöves cuccoknál nem jellemző a csőcsere utáni változás?
Érdekes téma ez az előfokcső-dolog. A 2203-amban kikaptam a JJ csövet a V1 pozícióból és belepróbáltam többfajra ECC83-ast: "sima" TAD -ot, két Tung-Sol-t, másik JJ-t és egy Tungsram-ot.
Hát, a két Tung-Sol teljesen máshogy szólt, a JJ mosott vacak volt, a TAD elment, de a legjobb a Tungsram volt. Annyira messze maga mögött hagyta a többi csövet, hogy ihaj... Transzparens, gyorsan indul a hang, ott a "tikk" a hang elején, minden hallható. Hihetetlen jó.
És ezt már a második erősítőmben megcsinálta egy-egy Tungsram, pedig Mullard-dal is versenyzett. Az az egyetlen baj, hogy nincs több ilyen csövem, csak kettő...
Azt én is csak ajánlani tudom! Persze csak akkor, ha megbarátkoztál a gondolattal, hogy koncerten csak pedálokkal operálsz. (már ha nem mókoltatod)
Én koncerten BB preamp-pel használom. Stúdióban meg csak 1 drót :)
Bitang mindkét szituációban!!! :)))
Koncerten a hangmérnökünk abszlút favoritja mellesleg.
Pedig hallotta már pár lomomat az évek során. És azok sem voltak rosszak!
Ami meghatározó volt az az elő fok csöveknél az 1-es és 2-es TAD 7025 highrade. Ezekkel a csövekkel hatalmas halható változás volt vastag, harapós még több közép, gyors lett a hang.
Pedalboard 15-ezer,Boss LS-2 Line-selector 18-ezer.
Budapesti átadás lehetséges előzetes egyeztetés után.
Érdeklődni a nicknév alatti emailen,vagy a 30/625-4963-as telefonon.
Volt egyszer egy barnább bőrű munkatársam és mondta hogy egyszer az égőket is kidobták véletlenül a fával. Később jutott eszükbe, de arra már a konténerbe dobtak még fákat. Lement a lányával aztán elkezdték kitúrni a saját fájukat alulról.
Megállt mellettük egy járókelő, nézte őket, aztán elővett a pénztárcájából egy papírpénzt.
"Nem sok, de talán segít magukon egy kicsit."
Marshall JMP Superbass Klón eladó. Hand wired. 100W. Új állapotban, új csövekkel.
Kb 20 órát ment a fej. Nagyon jól szól. Ahogy egy JMP-nek szólni kell.
Fix: 185.000Ft
Hogy én is hozzászóljak, pedig már volt erről többször szó.
Van az országban pár ember, aki ilyet tudna csinálni, de még jobbat is.
A kérdés az, hogy érdemes-e és megéri-e? Rengeteg idő míg összeszeded hozzá az alkatrészt, legalább annyi míg összerakod és még nagyon jól is szól.
Mi van ezután? Amiről beszéltem az kb 300.000ft és min. egy hónap, ha csak ezzel foglalkozol, mással nem. Mit érsz el vele? Van egy nagyon jó hangú erősítőd, ami majd annyi árban van mind az eredeti, és ebben még nincs benne a munkadíjad. Miből élsz egy hónapig miből fizeted a rezsit, és addig elküldöd a művészeket, hogy hagyjatok most gyerekek, mert most éppen önmegvalósítok? Ha elakarnád adni mert gondod van, az anyagköltséget sem tudnád kiárulni belőle, nemhogy a munkád értékét. Akkor meg minek, hogy itt 3 ember azt mondja hogy ügyes gyerek vagy? Az a pár ember aki ebben a körben mozog az tudja ezt, így te is. Én csináltam pár ilyen dolgot, pl pár darab 1970-es kisdobozos JMP 50 MKII Marshall fej dobozt ugyanolyan sűrű 5mm-es csapolással ahogy az eredeti, és első osztályú rétegelt lemezből,ugyanolyan rádiusszal csak a marófej amit megcsináltattam volt 24.000ft, mert itthon nincs olyan profilú. Most ezt itthon egy emberen kívül senki nem veszi észre, de olyat akartam csinálni mint az eredeti, a kihívás miatt, nem szögelve meg tiplizve(megvannak a képek is) Na most mire kész lett kompletten, 100.000ft-ba volt egy üres doboz. Akkor most mondja meg nekem valaki, hogy ki fizeti ezt itthon ki, mert pár darabot csinálni mindig drágább mint a gyári. Igaz sokkal szebb lett, de négyszer annyi időbe is került. Ebből kettő itthon van, kettő meg Németországban, és többet nem csinálok egy darabot sem pedig már többször kértek, mert nagyon nem éri meg. Hát ezért, és még sok másért sem állnak neki dolgoknak azok, akik megtudják csinálni. Ezért elismerés Gregnek és Mákosnak hogy ezt a saját dolgot felvállalják, mert sokkal több munkájuk, innovációjuk van benne, mint amit keresnek vele.
Egyébként meg béke van, itt a karácsony, mindenkinek Boldog Ünnepeket.
Ja, nem a Trainwreck-re gondoltam a méregdrága szemét alatt. (Az csak méregdrága).
Van pár magas árú "legenda". Egyszer én is bedőltem egy ilyennek. Volt vagy négyféle választható előfokja. Ezekből konkrétan egyik sem volt használható (metáltorzon kívül). Olyan benyomásom volt, mintha a kombó dobozba bele lenne töltve egy zsák bab, folytott, értelmezhetetlen hang.
Mindenki azt vesz ami tetszik neki. Sokan órákra, ékszerekre, cipőre kiadnak milliókat.
Ismerek olyat aki rendelt 2 millióért horgászbotot magának. Nem fog azzal sem több halat fogni, ezt ő is tudja, de neki az kellett aztán ennyi. Van aki a csajának a mellnagyobbítását fizette ki. Ha van lóvé akkor impulzusszerűbben megy a költekezés, nincs annyi racionális meg szakmai mérlegelés.
De ha már ez van akkor inkább erősítőre költse mintsem más bolondságra :)
Nem csak a szakiknak kéne fül, de a zenész vásárlóközönségnek is. Ha lenne nekik, akkor a mostani erősítőpiac- közte méregdrága használhatatlan szeméttel- nem is létezhetne. (de létezik!)
ceriatone plexi50 és plexi100-as cucokkal volt szerencsém bővel. zenében is. metro jtm45 és plexi100-at csak egyedül egy gitárral -kipróbálás szintjén. tényleg JÓK!
Eladó Budapesten egy Marshall Vintage Modern 412 B láda! Greenback hangszórók, újszerű állapot, alig használt (bőrsérülés a láda alján), kerék nélkül.
Ár: 110 ezer HUF
Alapvetően instabilra van tervezve az erősítő, ez az amitől jönnek a felharmonikusok és amitől így szól. Nincs 2 egyforma Trainwreck, mert mindig ahhoz módosította a kapcsolást, ahogy az alkatrészek "kiadták". Innentől tök esélytelen a dolog, max a koncepciót lehet róla lemásolni.
Valami egy-két dolog lehet benne, amitől... Azt kéne megtalálni.
Amúgy tényleg misztikus. Az öreg JMP-kről is ahány szaki, annyi verziót hallottam, hogy mért olyan a sound. (hogy a nemnyák, meg a régi kondi, meg az isten tudja..)Vagyis: szerintem nem tudják. Nézegetem itt ezt az ótvar 40 éves szakadt mocsok JMP-t , és -minden erőfeszítésem ellenére- még mindig ugyanitt áll mögöttem és nem bírom lecserélni- hogy dögölne már meg :)))
(simán pótolhatatlan- és ezzel ellent is mondtam utóbbi magamnak)
A kapcsolási rajz az csak annyi, hogy "vegyél 20dkg lisztet"
Aztán nagyanyánk jó lángost is rittyentett belőle. De ha ugyanazt az instrukciót oda adod valaki másnak akkor abból más lesz.
A kapcsolás fent van a Ceriatone oldalán, de nem tök egyszerű a dolog, illetve azért nehéz, mert tök egyszerű és minden részlet fontos. Azért ilyen drágák, mert még senki nem tudta jól lemásolni.
Ez meg tök jó, végre nem az unott átlagmetálbluesrock izé, amit már 40 éve kell hallgatni, és a nagy többség zenész nem bírja meghaladni. Inkább már legyen akkor béna.. Itt egy másik kedvenc:)
http://www.youtube.com/watch?v=LkBOi2x6zH8
Ez egy olyan ikonikus cucc mint egy ritka óra, az 59-es Leszpál vagy egy 60-as évek beli Strató. Az értéket pedig a kereslet definiálja. Ha jól emlékszem először 600 dollárért adta, aztán 1000 meg 1200. Annyiért itt sem csinálnak neked semmit. Ami szerintem más és értékelendő, hogy nem jól felismerhető koppintás, hanem a lehetőségekhez képest eredeti kapcsolás,(a Ceriatone mindkét modellt adja szettben is, meg szerelve is). Alkatrész alig van benne, így mindennek felértékelődik a súlya ami a jelútban van. Nem becsülném le Ken Fischer-t, ő indította el ezt a ma túlburjánzott "butik erősítő" lázat, pedig nem is akarta, csak csinált valakinek egy erősítőt mert az megkérte. Egyébként javította a lomokat és érdekes módon mindenki oda hordta hozzá aki csak tudta. Valamit biztos tudott.
Na az meg a másik nagy hülyeség ennyit adni érte, viszont érdemes lehetne pont ugyanazt megcsinálni csak próbából egy itteni szakinak.(mert szerintem meg tudná simán). És akkor továbbiakban csinálhatnánk azt, hogy nem úgy hívjuk, hogy "hand made", hanem hogy "maszek" (ezt a konverziót csak a magyarok tudják), így egy emberi áron gazdájára is lelhetne (személyemben pl. nagy megelégedésemre)...
:)
Most biztos egetverően nagy baromságot kérdezek, de a videó elején az intróban milyen Marshall-hang van? Mert én ezért a hangért élek-halok, gondolom valami Plexi, de melyiknek van ennyire jellegzetes hangja?
Végül is ha minden mindennel összefügg...
A színeknek is vannak frekvenciái csak GHz-ek. A váltakozó frekvenciájú elektromos áram által létrehozott mágneses mező kölcsönhatásba kerül valahogy a fényhullámokkal ,és az hat rá. Végül is mágnesesség meg fény valahol rokon. A fekete lyukaknak olyan nagy a gravitációs mezőjük, hogy elnyelik a fényt is. A gravitáció meg a mégnesesség tesója.
Asszem megfejtettem.
Ráadásul mind drágább mint egy Marshall... kell szerezni egy régi Plexi-t aztán megvan az ember egy életre, abban a hangban amit az tud, nincs tovább...... nagyon magasról le nyugodtan lehet szarni ezeket a méregdrága csecse-becséket.... el lehet kezdeni gyűjteni mellé Fender-ből is erre a szintre :)
Meghalt már szegény Ken Fisher aki ezeket csinálta, ezért megy fel az áruk mint a rakéta. Arról nem tudok, hogy szerinte a szigetelés színe beleszól e a hangba, de kering a neten egy beszélgetés vele ahol hosszadalmasan ecseteli a szerinte fontos összefüggéseket. Nem építek/javítok erősítőket, de nem tűnik marhaságnak amiket mond.