Nem jól kivehető, de az egy 92es japán Fender Floral Strat. A többi meg egyértelmű. Én meg boldog. Meg gizda is némileg. Utóbbiak már nem a képen látszódnak, hanem ilyen vagyok én, mióta ezek szólnak.
:)
Én így vettem fel a microcube-al.
Kicsit viccesnek tűnhet, egy 1200Ft-os pc mikrofon, de meglepően jó hangot lehetett felvenni így.
Jobbat mint vonalból.
"Aztapicsába"
Ezt megint kár volt megnéznem-hallgatnom /még így porszívócsövön keresztül is:)/
Ilyenkor mindig megbánom, hogy valaha gitárt /ráadásul húszezernél drágábbat/ fogtam a kezembe,- pedig az előbb még milyen elégedetten gyakoroltam...
Nyugtasson meg valaki, hogy ehhez már egy kis "hormonzavar" is kell:)
Nem csak a nyaka. Az egész baromi átgondolt, emberbarát szerkezet. Lehet beleszeretni egyből, vagy azonnal hányni tőle, ez totál egyén függő, de tény ami tény, teljesen kompromisszummentes hangszer.
SX stratom, telém, preckóm, és jazzbassom is volt. Nagyon jó gitáruk. Szerintem ez a vintage handmade series, a piacon fellelhető legjobb ár érték arányú hangszer mostanság. Csak kár, hogy macerás beszerezni újonnan. Ráadásul az a kampós fej, nem annyira esztétikus. A normál Fender fejesek, nagyon jól is néznek ki.
Én egy olcsó SX SST57 Stratocastert használok, 20 -ért vettem, tettem bele 2 db Dimarzio HS3 hangszedőt, DOD Malmsteen torzító és gyakorlásra egy Roland Microcube. Ez a kedvenc hangzásom, bár kicsit jobban szól a Peavey Blazer 158 kiskombóm. Egyszerű, olcsó setup, és mindenre jó, blues, rock, metál.
http://www.youtube.com/watch?v=r53ZoBbXcYI&list=UUgsvOYaUIcDv2U6xG_1WnFw
sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy KORG PA50-em. most vettem használtan és nem működik pár gomb.
Konkrétan 2 gombsor( style play sora és a memori) és egy pár stylus gomb ja és a floppy. Mi lehet a problémája? Lehet beállítási gond vagy valami komolyabb? Garanciám még van rá.
Nagyon jó, simán el tudom képzelni pl. azt, hogy vonóskíséretet lehet vele utánozni, nekem nagyon tetszik, inspiráló hangzás. Van is olyan rész 1-2 dalban, amiket most az új formációval játszunk, amiben tudom majd használni, ha összeszoktam rendesen a hangszerrel.
Blú, a szusztéjner milyen? Egyszer volt a kezemben egy szuszos Fernandes és brutális. Hihetetlen lehetőségek nyilnak meg vele, főleg olyanok számára mint én, akik szeretnek szép, kitartott hangos szólókat játszani.
Fullcsöves erősítőm van, pakolgatom elé a pedálokat, amik egyébként korrekt holmik: Kasléder DLT-8, Boss OD-3, Sansamp TRI A.C. - de egyenlőre még mindig az én régi Behringer GM110-es erősítőm szól a legszaftosabban, leggusztusosabban. Dinamikus, koszos, tömény hang, ami elképesztően reagál a pickupváltó állására. Semmi booster, EQ, meg ilyenek, csak gitár - kábel - GM110 és akármire jó egy beállítással! Elképesztő!
Tulajdonképp a fejforma az, ami miatt különbözik a Jackson Dinky modellektől, az elektronikában van némi csavar a sustainer révén, illetve az, hogy más modellekre tudtommal nem raknak kagylós fogólapot. Van még pár dolog, ami tippem szerint kicsit más, mint egy szintén amerikai DK1 esetében, de nem tudom objektíven összemérni, mivel amerikai Jacksonok közül pont Dinky nem volt még a kezemben, csak a japán változatok, amihez képest viszont tényleg ég és föld a különbség.
Nyú bébi, guitar.clinic-ben prémium módon beállítva, rendberakva :) 1998-as Jackson PC-1 Phil Collen sig., a Schaller straplockot és a bundozást leszámítva minden full gyári rajta:
Jól látod, 74-es darab égszakadás, földindulás jellegű hang. Ez AZ Orange : )
A Musicman (hd150) vége 6l6 eleje meg tranyós, de bátran oda lehet tenni az én fejem mellé vagy elé -mint a képen- mert szól legalább olyan jól... Nagyon jól variálható, alulértékelt erősítő. Pedig a fender tisztától kezdve, az ilyen széthajtott hangig mindent tud. Szóval érdemes tenni vele egy próbát, ha valaki lát valahol egyet.
Csak a móka kedvéért csináltam róla egy kis klippet. Persze, nem ez a 'jó hangja' csak akartam az mmről meg az orangeról is hasonló videót még régebben, amin teljesen kihajtottam őket és ilyen basszusos, fuzzszerű doom hangot próbáltam belőlük kicsikarni. az mm-el kicsit átestem a ló másik oldalára mondjuk a basszus csatornával, deep állásban, bright nélkül : ) Viszont a Sunn, ami hosszú várakozás után pénteken került hozzám, az teljesen tranzisztoros.
20e-ért vettem másfél éve nagyjából, mert most került rá a logó az 2e volt. ez szerintem a realitás nagyjából, de biztos van aki 30at akar érte kapni. mondjuk annyit is megérhet szerintem - mert talán ez a legolcsóbb láda ami jó felépítésű, jó anyagokból van és megfizethető és kis szerencsével ki is lehet fogni.
Az összes többi falon szőnyeg van. Nem nagy a terem, így sem kong, de a szőnyeg alapvetően jobb megoldás, mint a tojástartó. Arra a falra épp nem jutott, de mivel így sem gáz, nem foglalkoztunk vele. Igazából az már ott volt mikor odaköltöztünk, lustaságból maradt fent :P
Háááát... egy hölgyismerős szívét igyekeztem lágyítgatni a szép hangszerek fényképével, de még-csak nem is válaszolt - ezért gyanakszom arra "blakface"-re ott a homályban.
Ej de szépek!!!!
Amúgy leszedtem, hogy kicsit világosítsak a képen mert eléggé sötét ... Aztán ott figyelsz a tükörben mint egy testőr!!!
"el a kezekkel"
Szerintem EGY jó hangszerre azért össze lehet lapátolni a pénzt huszonegynéhány éves korra. Egy Fender USA strat, tele vagy Gibson standard SG 200 ropi körül van és azokkal már bármelyik világszínpadon össze lehet futni.
Kell még egy jó erősítő, ez lehet olcsóbb is: Fender Blues Junior vagy Roland Jazz Chorus 100 ezer körül, meg egy-két pedálka mondjuk 50 ezerért. Így 350 ezerbe kerül a cucc, ami csekély, havi 10 ezer forintos megtakarítással is csak 3 év.
Persze ilyen tekintélyes hangszerpark, amilyen neked van Doki, már egy kicsit több munkát és takarékoskodást igényel.