Csak mert nincs 30-40 rugóm egy normális tremért, mert ha már cserélni kéne akkor normálisat vennék... Na mind1. Srácok kösz, egy életet mentettetek meg! a Schallerra meg mér alszom egyet! :D
Hát mondjuk a test belsejében ahol a fém hozzáér a fához, azt ha kintebb faragnám, akkor többet tudna mozogni nem? persze addig csak amíg kívül engedi a test... nem?
az. Pécsett hangszerboltban kérdeztem ,aztmondta a srác, hogy fél évig járt utána egy vevőnek és nem talált... Tud vki segíteni? Nagyon kéne, mert ha arconcsap a húr azért kellemetlen, és azért én szeretem használni a tremolót. Am arra schallerre kapok satukat?
Oks köcc. Am azt tudom hogy nem nagy wasistdasok az AriaPro-s licenc tremolók, de ez az első tremolós gitárom. De egy ilyen satu könnyen eltörik? Egyébként olyat lehet, hogy valamiképpen növelni a tremoló mozgathatóságát? Faragás a testben vagy ilyesmi...???
Valaki segítsen nekem. Olyan problémám van, h vettem egy AriaProII-es gitárt, és a tremolóban az első húrsatu kettétört. Valahonnan tudok ilyet beszerezni? Ez szabványméret? Kénytelen leszek egész tremolót cserélni? És hol találok olyan magyar lapot, ahol árulnak ilyeneket? Ide írj lécc!!! KösziIde
Ez valószínűleg abból a tapasztalatból ered, hogy gyakran ha az ember árat ír egy fórumban, beszólnak az árra olyanok, akiket nem is érdekel a cucc... Márpedig ez ár-lehajtó tényező lehet. Ha valaki el akarja adni a cuccát, normális, hogy szeretné minél jobb áron eladni. Ezzel mindannyian így vagyunk.
Én mondjuk utálnék feleslegesen mailt írni, vagy telefonálni csak hogy megtudjam az árat aztán gyosan elbúcsúzzak mert nem testszik.. :)
az eladó helyében meg utálnám hogy ezren zaklatnak ezzel, de utána senki sem jelentkezik :D
Ha valakinek szüksége lenne egy-két alkatrészre Schaller floydhoz.
Van egy felesleges karom, meg egy felesleges tremolórendszer babák nélkül... Tehát van az alaplemez, van a tőke (vagy hogy hívják) és olyan lemez, ami a kettő közé megy...
Minden vadonat új...
Ha valakit érdekel, írjon mailt ide!
parasztenglish....amúgy:
http://www.webforditas.hu/index.php
szöveget,és teljes weboldalt tud fordítani,pillanatok alatt! Nem reklám, de hasznos!
fordítás:
Előnyök
A Floyd Rose Locking Tremolónak több előnye a másik gyakoribb tremolórendszerekhez, mint például Fender Synchronised Tremolójához és Bigsby Vibrato Tailpiece-éhez képest, van.
Lehetséges hajlani megjegyzi mindkettőt fent és lent, míg a közös tremolórendszerek csak tudták hajlítani őket lenti.
Ez ajánl egy széles frekvenciasávot a vibratohatásban. Az alapvető minták hajolhatnak leír 3-4 félhangot és 2-3 félhang fent. A Floyd Rose Locking Tremolo testreszabott változatai rátermettek hogy feljegyzéseket hajlítsanak 8 félhangig, lenti és 5 félhang fent.
A húrok visszatérnek az eredetijükhöz, aki még ismételt raisingsek* és a hangmagasság csökkentései után is hangol. Ez azt okozná, hogy több öregebb, nem záruló fajta tremolórendszer a sebes-változó húrfeszültségek miatt kifusson dallamból. Egy kút csinált és megfelelően kellemes-hangolt Floyd Rose rendszer egy szoros záruló diót tudnak hogy kellemes hangolás nélkül tartson tiszta húrokat heteken keresztül.
Használt tud lenni létrehozni a hangok egy egész új tartományát.
Tud újra-használat egy törött húr ha a törött húr még mindig elég hosszú, ahogy ez nem igényel egy labdavéget a húron.
[szerkeszt] hátrányok
Általában, a széles körben hátrányokat kritizált egyedülálló a Floyd Rose Locking Tremolónak és másik tremolót leszámítva a rendszerek származnak a nehézségéről hogy helyezkedjenek el és egyensúlyozzanak az első helyben.
Változó húrok vesz hosszabb és van nehezebb mint egy normális gitáron.
Ha a húrokat megfelelően nem nyújtják mielőtt nehezen bezárják őket helybe a diónál, húr hajló tud okozni egy húrt (általában a magas E húr) kifeszülni a kellemes hangoló képességén túl hogy kompenzáljon. Ez akkor megköveteli a diótól, hogy nyissák ki és a húr-alkalmazkodott.
Nehéz pálma, ami lépéseket némít el, a híd, hacsak nem azt felállítják a híddal, ami nyíltan fekszik a gitár felszínén, amíg a belső tavaszokat egész végig megszorítják miközben csak a kar haladó mozgását és bridgeplate. engedik meg (Ez természetesen egy hátrány bármennyibe miközben tremolót úsztat, nem igazságos Floyd Rosesnek)
Egy húrt hajlítani azt okozza, hogy minden másik csökkentse a hangmagasságukat, úgyhogy néhány összetett hajlatot nehezebb játszani vagy még lehetetlen. Ezt csillapíthatja az, hogy összetett hajlatok alatt alkalmaz az úszó hídra gyakorolt nyomást a jobb kézzel hogy kompenzáljon. (Megint ugyanaz a probléma történik minden úszó tremolóhíddal)
A Floyd Rose híd elnyel a húrrezgések közül néhányat és rövidülhet az fenntart egy feljegyzés.
Beállítani egy híd intonációját több munkát igényel, ahogy a nyergeket kicsi reteszek által tartják gyorsan a bridgeplate-be*. Amíg a patinás tremolóhidak csak egy Phillip csavarhúzótól követelik meg, hogy mozgassa a nyerget a Floyd Rose Locking Tremolón, egy kicsi reteszt ki kell csavarni hogy mozgassa a nyerget, azután-megint összeszorult. Továbbá, ahogy húrokat kell meglazítani általában, mielőtt a nyerget mozgatják, egy Floyd Rose felhasználónak meg kell lazítania a diót szintén. Mindazonáltal, mióta intonációt állítanak be csak általában a kezdeti gitártelepítés alatt, a diót általában nem zárják be intonációbeállítás idején.
Ez többet válik egy neccessity* egy végrehajtó gitárosnak legalább egy tartalék-gitárt fenntartani hogy gyorsan eszközöket kapcsoljon a húrtörés helyzetében az azzal kapcsolatos nehézség miatt, hogy ráadásul egy Floyd Rose Locking Tremolóról egy hangverseny alatt vagy az előadásról szóló rögtönzött maintanence*munkát hajtson végre, mikor lefullasztó időért.
Ennek a hídnak az alkalmazása egy ismétlődő eljárássá változtat hangolást. Ahogy egy húr megszorított, hogy felneveli a hangmagasságát, a fennmaradó öt húr hangmagassága, ess le. Ez igényel egyet gondosan újra-dallam több alkalom. Egy tapasztalt játékos végrendelet szándékosan fent-hangolja az alacsonyabb húrokat hogy kárpótoljon a cseppért hangmagasságban, ami hangolással jön, a következő húrok. Másfelől a retuning* nem nélkülözhetetlen egy hosszú időhöz miután megfelelően hangolt miközben bezárta és hangolta a húrokat.
Egyébként a rugóelrendezéssel is lehet variálni
a /| elrendezés erősebb
a ||| meg lágyabb, de ennél a rugózengés is esélyesebb, ez viszont orvosolható.
a munka frontján kell helytállnom, ezért áll.
a tremcsi helyét már kijelöltem és megfúrtam a támasztólábak helyét. beszereztem némi fát, a pótláshoz is. be kéne ragasztanom és utána marás.
ja egy marófejkészlet is megvételre került az óccsó fajtából
nagyon kéne már az a gitár, idegesít is eléggé a hiánya :/
a teljesen fölösleges megoldás.... ha van egy éntlyeg minsőgéi fasza hangolókulcsod akkor felesleges fix lábas gityóhoz satu még ha finom hangoló is van hátul... nekme is volt finomhangolós hidam
Ez Weisz Kicsi gityója igaz?
Satuk nyaknál+finomhangoló jaja...
Hejj emberek!
11-48as készlet kerül hétvégén a gityómra, D-re hangolva...
Namost a tremcsit 3 rugó tartja, szerezzek be 4-et, vagy ezt még simán bírja a cucc?
köszi előre is
A 0-as évek közepén volt egy próbálkozás egy szerkezettel, ami szerintem elég elmés kis találmány. Itt olvashatsz róla! Érdekes, hogy mára szinte teljesen nyomtalanul eltűnt, talán az E-bay-en lehet néha venni!
Egyébként a "hagyományos" satut, gonolom a hangolódás, illetve a gyors hangolhatóság miatt nem használnak a fix hidas gitároknál. Mondjuk szerintem ha jó fixhidas gitárod van, akkor nem is kell a satu. Amennyit hangolódik annyit gyorsan lehet korrigálni.
Fix húrlábas gityóknál hogyhogy nem szoktak soha nyaki satut alkalmazni? Nem lenne egyenértékű pl a satus hangolókulcsokkal? Vagy a satu leszorításakor talán kicsit elmászik a hangolás, és mivel fix húrlábon nics finomhangoló, tán ezért mellőzik ott a nyaki satus megoldást?