Oh ez rendes Tőled 2 dalt szeretnék elkérni az egyik az Ilyenek voltunk a másik a Szívsebész. A címem: szabolcskandur kukac msn pont com
Előre is köszönöm.
szia! nekem megvan a mostani kottásalbuma..ha gondolod bescannelem, vagy elköm, s lefénymásolod, ha naon kel....kül merre lax? mert úgy lehet, hogy egyszerűbb:)
És még valaki be tudná lőni az egyik gitárom elektronikáját(poticsere, kapcsolócsere esetleg, kicsit átnézni,mert nem értek hozzá) term fizetnék érte.
V
hi
gerjedés gitártól miből johet?
mármint pu, igen, vagyis inkább mitől jöhet?mit kéne tennem?másik gitárosnak egy vorsonja van és az nem gerjed...:D.
pu viasz kiöntés lehetőleg ne nagyon
5 méterről gerjed , tranyós mdfx marshall fejláda 12-es gainen..:S
V
Először is bocsi, hogy 3 topokba szórom a hülyeségem, de ezeket véltem a legmefelőbbnek.
Egy ideje szeretnék wah pedált csinálni, de tekercset nem sikerült szereznem, így írsogáltam nálam tapasztaltabb emberkéknek (ezúton köszi Rodnasnak a sok hasznos infót), hogy mégis honnan szerezzek ilyen cuccot.
Kaptam infókat innen is, de egyik se jött be, mivel nincs csöves magnófejem :D Így írtam Jetinek, aki (ahogy a Barkács topic #5858hsznél is látszik) készségesen elvállalja a megtekerését, ha valaki (Zoltánbácsi neve merült fel, de sehol nem találtam az elérhetőségét) megmondja, hogy milyen paraméterekkel rendelkezzen a tekercs, amiről annyi infót tudok, hogy az induktivitása 500mh, és wah pedálba kellene, alig pár centis átmérővel.
Építő jellegű ötleteket ide, vagy:
lespaul86 KUKAC gmail.com
Valaki légyszi help nekem!
Következő két akkorddal nem vagyok tisztában:
Gb7_5 és C7_5 a kérdéses számomra.
Gb7 és C7 világos, az 5 mazt jelenti, hogy még az 5.fokot is fogjam hozzá, vagy az 5.fokát a hangnak mélyen, vagy fogalmam sincs.....
Én fülessel imádtam, eddig fülesen semmi nem szólt hasznáhatóan, ez igen.
Viszon élőben próbán jójó,de elveszlődik, akár a pod, nincs dinamika, hifiszerű nekem a podokkal együtt.
Érdekes, hogy minden mással kiválóan megy, csak a saját "családtaggal" vannak problémák.
Köszönöm mindenkinek a segítséget és a tippeket.
Kellemes hétvégét!
HZoli
Tippelem, hogy a bórd kavarta be a szoftverét. Lehet egy reset(full), ahogy Raul mondta segít neki, ha nem akkor csere, de ugyanezzel a bórddal próbáld ki a másikat is az üzletben, nehogy ott legyen a bibi....
Nekem volt sokáig, de semmi bajom nem volt vele.
Valszeg a flúrbórddal lesz valami, ha nélküle műxik rendesen. Sokat eladnak belőle, sok is lesz a gyárilagfos is benne:( Én kicseréltetném.
Uhh..ezekkel csak a gond van. Vidd vissza a boltba és számíttasd be egy másik cuccba. Nagyon faja kis pedál, de úgy látszik, hogy egy gyári hibás ganyé, hulladék. Eddig csak meghibásodást hallottam felőle.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni:
Frissen vásárolt BEHRINGER V-AMP2 effekt rövid működés után csak világít össze-vissza, mint a karácsonyfa és semmire sem reagál.
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy most ilyenkor mi van?
Minden azután kezdődött, hogy rákötöttem a MIDI vezérlőpedált (FCB1010). A dolog működött, de csak egy rövid ideig. Köszi a segítséget.
Bocs, van egy hülye kérdésem ... perszepersze kezdő vagyok ... mindenhol olvasok a "legato" játéktechnikáról (pull-off és hammer-on) ... valahol meg láttam ilyent, hogy "ligado" ... Ez utóbbi kötöttet jelent (ligament pl. ízület), és egy ánglis által kimondva, nagyon hasonlítanak egymáshoz. Ugyanarról van-e szó, és hibásan került át a magyar köztudatba, vagy én vagyok hüle, és nem tudok valamit? Köszi a magyarázatért.
Van egy korg ax1500g multim és hihetetlen sok alapzaja van próbán. Gyanítom valami a táppal vagy a hálózattal lehet mert az előző próbahelyünkön semmi gond nem volt vele. Szóval annyi a kérdésem, megoldható-e ez valamilyen szűrt táppal, vagy egyéb dologgal?
hi! ezek a satus kulcsok hogy működnek? ha jól gondolom van vmi bigyo amit megszoritok és akkor nem lehet tekerni semmerre a kulcsot..
meg ha jol láttam van 2 féle... van amin lenthátul van vmi tekerőizé:) meg van ahol fenn van a hur befűzés felett..
és ezeken hogy megy egy húrcsere?
hi,
mivel nincs midi topic, jobb híján itt teszem fel a kérdést :
használt valaki dg-stomp-hoz valamilyen midi controllert? esetleg fsb1010-et? van egy olyan problémám hogy nem tudok effekteket ki be kapcsolni a cuccon, csak paramétereket változtatni. ha valakinek van tapasztalata ilyen téren az legyen olyan kedves ossza meg velem. köszi.
Sziasztok!
Még egy kérdés.
Hol találok T.C. G-Major effektprocesszorhoz programozási mintákat?
Gondolok itt olyanra, hogy pl. Gary Moore-szerű hangot szeretnék, akkor ebből ennyit kell beállítani, ilyen és ilyen effekteket kell használni.
Létezik ilyen egyáltalán?
Hasonló táblát keresek, mint a MARSHALL JMP-1 használati utasítása végén. Köszi előre is.
hát nekem egy ibanez grg270em van, 5 állású kapcsolóval, 2-4esben a humbi egyik tekercse és single megy együtt..
amugy mégsincs semmi hiba, szol mindegyik rendesen, most próbáltam ki a kombomon..
csak akkor halkabbak a humbik amikor számítogépre kötöm, mostanában meg csak úgy játszottam...az meg hogy itt mér van, azt nemtom, de ez má a gép hibája...
köszi a segítséget
Én egyébként úgy állítottam be a pickupokat, hogy a hátsó állásban sorosan van kötve a két tekercse a humbuckernek, ezt használom szólókiemelésre, a következő állásban pedig a middle és a humbi egyik tekercse van párhuzamosan kötve, ez némileg halkabb és nem annyira éles hangzás, így ritmusozok.
Milyen típusú szedők?
Egyébként a bridge-nél a húrok kilengése is kisebb mint középen, ezért elvileg lehet halkabb.
Húzd őket közelebb a húrokhoz.
Aztán a hangerő attól is függhet, hogy a humbi két tekercse hogy van bekötve (mármint ha külön kivezetése van a két tekercsnek), sorba(nagyobb hangerő, de kevesebb magas) vagy párhuzamosan.
jaja.. ibiék is azt irták hogy kb 2-3 mm körül legyenek, de egy csomoszor leirták azt is hogy inkább próbálgatni kell, hogy a hangerő az összes pickupnál megegyezzen...
nekem h-s-h van, és a single hangosabb mindkét humbinál.. ha hangossabbra akarom állítani a humbikat akkor melyik irányba kell állítani? le vagy fel? logikusan a közelebb hozás lenne, de a single távolabb van mint a bridge és mégis hangosabb
Ha jól emlékszem a Fender oldalon a single-kre 3 és 2 közötti értékeket írtak. Nekem 2 single és 1 humbi van, a single-k 3 mm körül, a humbi meg 2mm körüli közelségben.
Ez attól is függ milyen pickupjaid vannak. Én úgy tudom humbuckereket közelebb lehet tenni, single-k esetében nem szabad túl közel, mert a mágnes jobban visszafogja a húrok rezgését. A Fender honlapján láttam konkrét értékeket különböző pickupokhoz, ott érdemes szétnézni.
a bridge pickup és a magas e húr között mekkorának kéne lenni a távolságnak? sztem nekem túl közel van, csak nemtom mi lenne az ideális táv... vagy próbálgassak? kössz
Igaz, a poti cseréjéről elfeledkezdtem (mi azt nem cserétük, de attól még jól szólt), de pont a poti és jackaljzat csere az egész dologban a leggyorsabb szerintem.
Amíg a forrasztásokat 2 perc alatt megcsinálod, addig az esetlegesen szükséges le és felhangolás (elöltöltős gitár esetén), védőlapok lecsavarozása 3 szor annyi munka.
Ilyen alapon akár különbséget tehetnének single és különböző kapcsolásokban bekötött hubuckerek beszerelési árán is.
Pl egy singel helyére egy hubuckert autosplit üzemmódba bekötni sokkal több munkával és rejtett buktatóval járhat mint egy aktív pickup cseréje. (oda kell figyelni, hogy a midle-pu-val a humbi melyik tekercsét kötöd párhuzamosan, és még az 5 állású kapcsolóval is marha nagyot lehet szopni, ha úgy jársz mint én: a 8 lábból 2 össze volt forrasztva, de miután szétforrasztottam rájöttem, hogy a kapcsoló belsejében is össze vannak gyárilag kötve, úgyhogy magát a kapcsolót kellett meghekkelni, hogy ténylegesen függetlenül működjön a két áramköre és alkalmas legyen az autosplit kapcsolásra)
Azért azon mosolyogtam egy jót, hogy aktív pickup cseréjéért többet kérnek, mint a passzívért, pedig semmivel nem több munka (kb 3 hete cseréltünk haverral pickupot, a 4 vezetékes passzív Bartolinijával még egy kicsit többet is kellett tökölni mint az EMG-85-össel), de akkor is annak aki rutinból csinálja, ez 20perces munka, ilyen órabérrel én is szívesen dolgoznék :)
(persze tudom, ebből nekik adózni is kell stb, de akkor is...)
Alapjaraton DHL ami ebben az esteben a Nemet Postat (mivel a Nemet Posta megvette szorostul borostul a DHL-t es a sima postai kuldemenyeknek DHL a "markaneve") jelenti, es ajanlott a kuldemeny. Ha gyorsabban kell (ezzel 3-5 nap) akkor DHL expressz aranyaron. Ha nemetorszagol akarsz hozatni valamit akkor az olcsobb GLS 3 nap, ha 1 nap alatt kell akkor DHL vagy UPS.
Nem fűrészelni kell. Fater megmondta az okosságot: Ellenálláshuzallal körbetekerni, felmelegíteni, majd leönteni hideg vízzel, és szépen egyenes vonalban eltörik magától a huzal mentén.
Én pont tegnap eszetegáltam egyet acélból, mondjuk meg kéne galvanizáltatnom egyrészt hogy nem rozsdásodjon másrészt hogy nem legyen olyan büdös fémszagú.
Én egy 500 Ft-os fémslide-ot fürészeltem szét, hogy jó legyen. Volt egy üvegem is régebben, csak elajándékoztam, mert nekem túl nagy volt.
Hangban van különbség az anyag miatt. Legalább is én így vettem észre, de lehet fület kellene mosnom.
Annak idején én is így csináltam meg magamnak a telén, pedig volt rajta állítócsavar, amit hagytam kiengedett állapotában, és 19 évig semmin sem kellet állítani, bármilyen húzású húrt raktam fel rá. És amint jól beállítottam a lemez emelvényt a nyak alatt, egy hétig sem hangolódott el a gityó, mert statikailag még merevebb lett a nyak dőlésszöge miatt.
Bebasztam a sok gitár javításától. Így is lehet mondani. Vagy 50 zenésznek csináltam így meg a nyak helyes dőlésszögét, és még egy sem hozta vissza hogy nem jó.
Pont nem, mert kisebb felületen továbbítja a nyak a rezgéseket a testnek. Az 1 cm széles lemezcsík, szinte teljes felületében érintkezik a nyakkal, mert a lakkrétegnek is va rugalmassága, és, ha jól ráhúzol a rögzítő csavarokra, akkora felületen közlődik tovább a rezgés.