Szerintem eredeti ,eredeti Cse gyártás.Valóban egyébként a kép egy kicsit csalóka. Ami nincs rendben a bund matricán és a képeken látott állapotán kívül az az ára .Még akor is sok ha valóban Japánból rendelte a matricát,ami hülyeség ,pedig valami ilyesmit ír a Regensburgi úriember.Szóval 500eurót nem ér és kész!
Nem a legjobbak ezek a fotók így oldalról, de nekem például az alsó szarv-nyakzseb derékszögű "találkozása" már a 20. bund előtt megkezdődik, itt meg inkább a 21. bundnál.
Másképpen mondva, a nyakzseb alul nem takarja annyira a nyakat.
De lehet, hogy csak optikai csalódásokat látok, az oldalról fotózások miatt, és tényleg csak matrica van a fogólapon.
Szerintem valószínű, hogy nem igazi Kramer, csak felmatricázták...
Legalábbis az enyémhez képest:
- kicsit más a fej vége (a hegye)
- a Kramer logo itt kicsit dől (a K betűnél nagyobb a rés)
- a nyakpálca takarólap csavarja lejjebb van
A Kramer történetében persze előfordulnak furcsa dolgok, de valószínűbb, hogy ez valami átmatricázott nyak, Aria vagy hasonló...
Jó lenne látni a nyakat hátulról is.
Ha már a különleges Kramer élményekről volt szó, engedjétek meg, hogy ezt megmutassam. DMZ 6000G. Eszméletlenül szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen hangszer a kezemben lehetett! Véleményem szerint nehéz lenne überelni, bemutatnom pedig gondolom nem kell (ha mégis, hát állok rendelkezésre) :)
Szerintem se használta, szerintem ez a kramer reklám miatt volt, meg maga a fesztivál miatt, mert EVH-nak volt a leghosszabb műsora, és ők voltak a fő műsor szám.
Szóval véleményem szerint mivel a kramer cég eléggé nagy szarban volt már a 80asok végére, így ez is egy reklám fogás volt a cégnek, hogy készítenek pár darabot ezzel a grafikával a turné miatt, aláírnak abból x darabot EVH-val és kb ennyi. Főleg hogy EVH aláírásával 5000$ - 6000$ között mozog az ára.
Szóval ez egy promó/reklám gitár volt a fesztivál számára és EVH számára, csak annyi az egész, hogy az EVH tagok aláírták és annyi, tehát reklám gitár volt a javából.
Limitált kiadás volt ez a széria, most láttam fent 1000$ egyet.
Yeee!! épp kerestem a facebook oldalukon a képet, de nem volt türelmem végig nézegetni a képeket, úgy hogy írtam nekik, hogy esetleg nem tudnának e küldeni egy jobb minőségű képet. De most már van legalább!
Tegnap olyan élményben volt részem meg látványban.... nem is hittem volna, hogy PONT A BUDAPESTI HARD ROCK CAFE TULAJDONÁBAN VAN A KRAMER MONSTERS OF ROCK grafikás EVH szignós baretta!!!!!!
Bocs a kép minőségért.
Nem modellezős dolgokat fog tudni a bővítés után, hanem modulációs effekteket :)
Az előfoka a Digitechnek analóg, tanúsítom, hogy jól is szól.
(én is használok előfokcsöves Digitechet amúgy, jó cuccok... a modellezőseket én sem bírom tovább pár percnél)
itt egy chip pl Amit kihagytam, h elvileg ezzel már az RP edit progam segítségével Pc-ről is szerkesztheted a preseteket.
De mondom külön fórumok vannak az "elbaxtam az effektemet mit csináljak" témakörben, úh óvatosan.
Amúgy gombelemet is lehet bele kapni ha már kezdene szenilis lenni. :)
Köszi! Engem a modellezős dolgok hidegen hagynak, úgyhogy azt hiszem marad, ahogy van! A hangfal szimulációt nem használom, a jó kis AUSTROVOX ládát a Greenback hangszórókkal semmi sem tudja szimulálni. Jobban szeretem, ha úgy szól AHOGY, és nem úgy, MINTHA! :) Egyszer volt egy Line6 Flextone 2X150-es modellezősöm...... 12 órát bírtunk ki egymással.
Ellenben volna egy Roland GP-16 multim eladó, 90 környékén az Erős Attila is használt ilyet. Kramer-klubosoknak akciós áron 15.000-ért!!!
Nekem volt most nemrég. A talira is azt vittem.
Zseniális darab.
Van rajta hangszóró szimuláció, de igazából egyből végfokba dugni és hajrá. Vonalból ezerből ha 1 cuccon fog jól szólni.
Előnyök: Komplett analóg előfok rész. Analóg: wah, compressor és 2csövi + 2analóg drive csatorna.
Csak a modulációs rész digitális. Nagyon szépek a modulációsok. 4 pozícióba rakhatsz az előfok után különböző effekteket. 2 cső van, lehet cserélgetni, h neked mi a jobb szand.
Hátrányok: 1: A Kor! :D Ha valami kinyúlna - mondjuk Ic-re gondolok - hát az fugazi a javából.
Bár ez mostani multikra is igaz, azokhoz se szerzel alkatrészt. 2 Gyenge Wah és az EQ szekció kinyírja a külső wah hangját is. A harmonizert egy istennek nem tudtam belőni, ilyen előregyártott presetek voltak - ráadásul rögtön párban - ahelyett, hogy én megadom a hangfekvést meg az eltolást és csókolom!
Az upgrade chip fenn van ebayon pár dollárért (kb 3e Ft) féltucat új mod effekt és kész.
De el is lehet vele qrni a cuccot, uh engem nem zargatott.
Ez elég válasz? :)
Van valakinek tapasztalata Digitech 2112-vel? Olvastam, hogy lehet benne epromot cserélni, és akkor 2120 "lesz belőle". Hol lehet ilyet venni? Van egyáltalán értelme "tuningolni"? Érdeklődtem a Digitech fórumon, de senki nem válaszolt....
Nagyon hasonló a 85-öshöz.
Azonnal érződik a gitáron a juhar test és a stabil kemény nyak hangja. Hosszan szól, "kopogósan". A Schaller hangszedő gyengébb, mint amit megszoktunk, nekem talán jobban is tetszik mint a Seymour SH4.
Rock gitározásra tökéletes, viszont nem egy szép hangú gitár.
Még van munka a gitárral, két hét múlva folytatom.
Igezi élmény egy ilyen gitáron "dolgozni", amiből üvölt a nyolcvanas évek hangulata!
Végül tényleg hozzám került a Baretta, és sikerült életre kelteni a nyakát.
Nagyon érdekes gitár. 85-ös fazonú nyaklemez van rajta, a hangszedő még Schaller, és a test brutál nehéz juhar! Jobban megnézve kiderült, hogy az egész test 85-ös! A nyak pedig korai 86-os fazon!
Ha eredetileg így került piacra ez a gitár, akkor ez bizony egy ritka "transition" gitár, két korszak jellemzőit hordozza magán.
"Nagy segítség egyébként hogy ülő pozícióban is az állóhoz hasonló gitártartás van, így nem kell "átszokni" egyikről a másikra."
Ehhez nem kell V-alak, bármelyik gitárt veheted a lábad közé... :)
Én is elfogadom :)
Nem akartam rábeszélni senkit, de elijeszteni sem.
V formán még nem játszottam, de hasonlóan nem szokványos gitárom van már 7-8 éve.
Már annyira megszoktam a különbségeket, hogy egy superstrat már-már kényelmetlen
Persze van aki inkább megszökik, mint megszokik, ez lehet fejben dől el, vagy lehet alkat kérdése.
Egyébként a bal láb megtámasztása helyett lehet megoldás a pánt.
Nekem sülve is mindig fent van a pánt, és sokszor egy lábbal sem támasztom a gitárt.
Nagy segítség egyébként hogy ülő pozícióban is az állóhoz hasonló gitártartás van, így nem kell "átszokni" egyikről a másikra.
Amúgy vicces, de nekem sokkal könnyebb volt állva (!) szólózni a Vanguardon a felső fekvésekben, mint ritmusozni az alsókban.
Szerintem azért, mert a jobb alkarom, ahogy felfeküdt a testre, az elbillentette a gitár fejét tőlem messzebbre. (ezért mániám a letörés a testben, ami ilyen gitáron nem létezik)
Inkább az a probléma, amit írtam, hogy nem tudod a jobb combra tenni a testet.
A jobbal támasztod a seggét (ahogy írtad), a ballal pedig alulról a testét, na ilyenkor lehet hogy a bal combod és a kezed összetalálkozik, ha fenn szólózol, a bal combodról meg csúszik le a gitár... :)
Ez is egy kompromisszum, nem mindenki vállalja be.
Olvasd el figyelmesebben, amit írtam.
Nem azt írtam, hogy ördöngösség.
Minden megoldható.
De ez olyan, hogy a Les Paul sem jön be mindenkinek a testkontúr, nyakprofil stb. miatt. Ettől még jó hangszer, de ha valakinek kényelmetlen, akkor hiába magyarázod neki az ellenkezőjét...
Azért nem véletlen, hogy aránylag kevesen játszanak V-alakú gitáron, a metal műfajon belül.
Valóban vannak olyanok, amelyek fejnehezek, akkor kell a széles bőrpánt, a hevedertartók áthelyezése stb. és lehet hogy úgy sem lesz tökéletes.
Van, akinek ez nagy macera, nem akarja megszokni, inkább keres másik modellt, ennyi.
Különbözőek vagyunk, ezt el kell fogadni. Én tudok nagyon vastag és nagyon vékony nyakakon is játszani, de elfogadom, hogy valakinek az egyik nem jön be, és nem akarom megmagyarázni neki, hogy márpedig az neked is jó kell, hogy legyen... :)
A vaunguard-ban inkább az a necces (szerintem), hogy a fogólap mélyebben benyúlik a testbe, mint egy RR-nél pl.
Ez jelenthet hozzáférhetőségi problémákat.
Szerintem semmi ördöngösség.
Meg kell támasztani a seggét, meg kell egy pánt rásegítésnek.
Megszokás kérdése. Nyilván szokni kell, mert teljesen más a súlyeloszlása, mint egy szokványos superstratnak...
Általában van véleményem, hogy V-alakú gitáron játszani nem mindig egyszerű...
Nem tudod a jobb combodra támasztani a testet, csak ölbevenni.
Árban szerintem korrekt, de ha használni is szeretnéd, akkor fontold meg, amiket leírtam.
Magyarul, van akinek kényelmetlen, és csak állva tud vele gyakorolni...
Kerestem, de én sem találtam sajnos...
Szerintem írj a Warwick-nak, hogy küldjenek rajzot, vagy adják meg az alkatrész típust (a panelre valószínűleg fel van írva a referenciája, pl. Q... valami, gondolom 2, 4 stb. darab
Sziasztok! Nem tudnátok segíteni? Hol tudnék hozzájutni kapcsolási rajzhoz egy Warwick WAMP C2021 basszusfejhez? Hiányoznak belőle a végfok tranyók (?) és nem tudom, mi volt benne...
Prog.-ba nem vagyok otthon, inkább '80s Hard, Hair Rock:)) így a hsz-em is érthető:D.
Viszont élő koncerten (szerintem) a Maiden viszi a pálmát, ennyi idősen is ekkora energiával..hát van mit tanulni:))
A DT közönsége nagyon felhígult mára, mindenféle népek hallgatják őket, olyanok is, akik a metalt ki nem állhatják, na meg a sok szobagitáros, aki tényleg arra kíváncsi, hogy le tudják-e azt játszani, ami a CD-n hallható. Meg a sok sznob, aki hallotta, hogy ez egy menő, igényes zenekar, és ott akar lenni, hogy utána elmondhassa a haveroknak.
Mellesleg a Change of Seasons-ig bezárólag imádtam a DT-t, aztán jött a Falling, Kevin lelépett, zeneileg nagy csalódás, slágeresedés, rövid haj stb. Azóta is csak futnak a trendek után, egyre kevesebb a dallam... Pedig rohangáltak ők a korai időkben fizikailag is :)
De sebaj, rengeteg náluk izgalmasabb banda van a prog.metal színtéren és azon kívül is, akik igazán újítanak, tehát valóban progresszívek, emellett felszabadultan mozognak, játszanak (azaz, tényleg "játszanak" :)
Azokat inkább nem minősítem:)) Személy szerint én azért megyek koncertre, hogy végigbulizzam a nagy kedvenceimet, akikre akár éveket is várok. Ez nem azt jelenti, hogy atomrészegen kel koncertre menni, én nem is iszok olyankor, max utána:)) ; de nekem illúzióromboló lenne a klippekből látott kedvenceimet deszkákhoz szögezett cipőkben látni.:) Van pár olyan banda, ahol a roadok nem csak a cuccot teszik megjelölt helyre, hanem tuti h. a cipő is oda van szegezve, és beleemelik a zenészt.:D
Ma érkezett meg hozzám. Gyönyörű, nagyon-nagyon szép állapotban van! Egyenlőre még csak ismerkedünk, de majd megpróbálok valamit összedobni vele, róla!
Egyébként továbbra is eladó, ha valakit érdekel akkor keressen!
így van, és ne felejtsük el, hogy (legalább is én) koncertre megyek, egy élő show-t nézni, nem pedig lemezt hallgatni, azt otthon is megtehetem egy poszter előtt (Dream T.).
És amit itthon sokan elfelejtenek: a közönségnek kell játszani, nem a szakmának. (nincsenek gyorskottázó vizsgabiztosok a közönségbe, akik majd összevetik a lemezzel az élőt).
Nézd, lehet úgy is zenélni mint a SkidRow, akik jórészt leszarták ha becsúszott valami baki de áradt az energia a színpadról és lehet úgy is zenélni mint a Dream Theater akik elképesztően pontosak de kettőt nem lépnek a színpadon. Nyilván mindegyik mellett szólhatnak érvek, és lehet középút is, de csak ízlés kérdése, hogy ki mit szeret!
Egyébként a Skid Row-ból nekem nem is a gitárosokat bírom hanem a Bach gyereket. Egy őrült energiabomba!
A Skid Row remek példa arra, hogy a lelkesedés átsegít a technikai nehézségeken, akár gitározásról, akár énekelésről van szó :)
Lemezen még elhallgatom őket, de koncertet nem tudok megnézni tőlük :) A Kramer miatt próbálnám, de nem megy :)
Nem lenne olyan nagy mutatvány megcsinálni azt a hangzást, hálistennek az Axe-FX-ben elég gyorsan le lehet modellezni bármilyen hangkaraktert, egyszerűen most nem ez volt a cél Nyilván ha egy élőben is kiálló, aktív bandáról volna szó, akkor megcsinálnám ugyanolyanra Az ének viszont reményeim szerint nagyon-nagyon közelíti majd KD-t.
Vacilláltam ezen én is, újra nem futnék neki a felgitározásnak más hangszínnel, mert jó húzós lett a felvétel, tetszik a vibe-ja, de tény, hogy nemcsak a hangzás, a gitározás is itt-ott modernebb megközelítés, lehet, hogy EQ-val megpróbálom majd ósulissá "rontani", de mivel ez nem egy komoly projekt, hanem tényleg csak a saját szórakoztatásunkra készül, így sztem ennyi eltérés belefér (a szólón gondolkodom, hogy nekifutok mégegyszer, mert ott viszont zavar, hogy nem raktam bele azokat a nüansznyi dolgokat a frazírokba, amitől LaRocque-os az Andy játéka.)
Nagyon jó, de hangzásban jobban meg lehetne közelíteni.
Ez "túl jól" szól, modern... oldszkúlabb kellene, hogy legyen a szand, vékonyabb, nem tudom jobban kifejezni...
Miért vitted be ezekre a helyekre ?
Van gondod a gitárral, vagy csak szereted költeni a pénzt ? :)
A jó nyak amúgy sem egyenes, hanem görbe :) Gondolom, inkább vetemedésről van szó, hupli van a nyakban ? Sok gitárnak van picit vetemedett nyaka, mégis használhatók...