HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Offtopic

2024. április 13

***FENDER***

2024. április 11

Jónás Tamás (instrume

2024. április 11

***YAMAHA billentyűsök

2024. április 07

***IBANEZ***

2024. április 06

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 01

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. március 08

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29

KEVERŐK, Hangkeverés...

2023. október 01




HANGMESTER.HU AKCIÓ
50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly
Fémből készült, állítható, fekete lábzsámoly gitárhoz

50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly


Akciós ár:
3 800 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
Gitár Light Capo
kápó

Gitár Light Capo


Akciós ár:
1 990 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
CASIO PX S1000 Privia RD
Digitális zongora

CASIO PX S1000 Privia RD


Akciós ár:
199 990 Ft



hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT VASKÓ MAKKA ÚJ VIDEÓKLIPJE
2024. február 28.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

A számítógép és a zene
Számítógépes zeneszerzés

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


Rodnas 2006-06-11 14:33 |  #993
ja még egy dolog jutott eszembe. azt hogy milyen hangkártyákat lásson a rendszer azt nem kell külön engedélyezni valami külön setup progival? a VST-nél még úgy volt talán. az SX-et nem ismerem (a mostanit).

Rodnas 2006-06-11 14:31 |  #992
lehet hogy az a baj, hogy default audio-nak állítottad, AZT NEM KELL!! így ha a rendszer használatba veszi, már nem is lehet ASIO-nak választani (esetleg).
legyen csak a renszerhangkatyi az alaplapi, az nem zavar vizet úgy.
Válasz '' hozzászólására (#)

marqczy 2006-06-11 12:50 |  #991
Köszi mindenkinek, hogy ilyen lelkesene segít.
A device setupnál nem látszik a pod az audiovisibilitynél
A midis dolgoknál megtalálta, de a másik helyen nem, pedig be van állítva a vezérlőpultnál hangkártyyának a pod(és működik is úgy), a drivere is ott van, lehet álligatni.

dög 2006-06-11 10:43 |  #990
zseer. müködik, a felvételi tulajdonságoknál kellett felvenni a hangerőt. thx
Válasz '' hozzászólására (#)

vape 2006-06-11 10:33 |  #989
Nincs túl nagy AC97 tapasztalatom de talán azt meg lehetne próbálni, hogy megnézd, biztos jó bemenetet választottál-e ki. Vagyis amelyik bemenetre rádugtad a gitárt (Line IN vagy Mic IN ) azt a hangerőikonnal előhívható beállításoknál a tulajdonságok-> felvételi tulajdonságok->bemenet kijelölésével válaszd is ki. Aztán az Asio-ban szedd ki a direkt monitoring-ot, és kapcsold be a monitort a sávon. Valami ilyesmivel próbálkoznék első nekifutásra...
Válasz '' hozzászólására (#)

dög 2006-06-11 10:16 |  #988
persze ha a gate-t bekapcsolom nincs zaj de igy legalább hallom hogy mükdöhetne....

dög 2006-06-11 09:59 |  #987
khmmac97

Xanax 2006-06-11 09:58 |  #986
milyen hangkártyád van?
Válasz '' hozzászólására (#)

dög 2006-06-11 09:51 |  #985
héló, lehet hogy ide kellett volna irnom először nem az egyéb kérdésekbe. szal a guitar rig-gel van parám. most ott tartok hogy az asio4all ki van választva divájsznak, és ha a programban a különböző effekteket váltogatom, akkor az output kijelző folyamatosan majdnem mindig sárgában mozog, és közben effektezi az alapzajt (gondolom, mert valami szörnyű hangot ad ki) de az inputon akármelyik csatlakozóba dugom a gitárt és akármelyik bemenetet választom ki, nincs változás, majdnem 0-n van. mi lehet a gond? (ha csak úgy program nélkül kötöm be a gitárt line-ra, simán hallatszik a hangja egész hangosan)

Rodnas 2006-06-11 09:10 |  #984
nem kell az alaplapit tiltani, megy az úgy is.
nálam az alaplapi, a POD és a DELTA1010 ASIO együtt van fenn és mindegyik jól megy. Directx és Multimedia driver beállítás lehetőségeket elfelejteni! az ASIO4ALL az is elketyeg valahogy az alaplapival.

csináltam USB-s hangkártyát, a winfos gyári driverével megy és abból is lehet ASIO4ALL-al ASIO-t kicsiholni :OOO
az SX-el látnod kell a POD "hangkártyát", ha nem akkor tényleg valami gáz van. gondolom a drivert az felnyomtad. a control panelon látod a POD ikont? állítani is engedi a paramétereket?

vape 2006-06-11 08:35 |  #983
A POD működik ASIO hangkártyaként, szóval valamit rosszul csinálsz. Ráadásul az AC97 is működik ASIO4ALL driverrel. Viszont felvételnél nem árt beállítani, hogy mit és honnan akarsz felvenni.
1.:
Device setup... -> VST Audiobay -> Master ASIO Driver -> itt válaszd ki a POD Asio -t, vagy ha elindítottad az ASIO4ALL-t, akkor esetleg azt. Az alatta lévő menüben meg a control panelban állíthatod a késleltetést/reamp dolgokat.
2.:
Nyomsz egy F4-et, és az Input fülön a Left és Right csatornára forrásként a POD-ot (illetve értelemszerűen az AC97-hez tartozó bemenetet, ha éppen azt használod) állítod be. Outputnál szintén POD-nak kell lennie.
3.:
Kijelölöd a csatornát felvételre, megnyomod a rec gombot, aztán

egyébként ha benyomod a monitor gombot (kis narancssárgás hangszóró a sávokon) akkor ott is kéne látnod a bemenetet, ha nem direct monitoring módban vagy.
Válasz '' hozzászólására (#)

norman 2006-06-11 08:19 |  #982
Szerintem az ac97-et próbáld meg letilatni (fizikailag, jumperrel pl.) a p*csába, és akkor szvsz jó lesz. Egyébként nem szép dolog a warezolás..

marqczy 2006-06-11 00:38 |  #981
Akkor ezt beszoptam, mert mindenképp a poddal szeretnék felvenni.
Akkor vajon hogyan tudom megoldani, hogy a pddal vegyek fel és több sávnál se legyen latency probléma?

Korodilasz 2006-06-11 00:27 |  #980
Hát igen, ehhez már mindenképp kell egy asio driver, de mégjobb egy jó hangkártya. Nemtom a podot felismeri e asio-s hangkártyaként, van egy olyan sejtésem hogy nem.

marqczy 2006-06-11 00:23 |  #979
Na sikerült szereznem egy ilyet:Steinberg.Cubase.SX.v3.1.1.944-H2O
De sajna asszem vagy én vagy a számítógép nagyon nem tudja használni.
Azt mondja, hogy nem tudja betölteni az asio drivert, majd ha elindul a program egyszerűen nem tudom rávenni, hogy felvegyen. Elindítja a felvételt, de ha visszajátszom nem hallok semmit. Segítsetek légyszi.

marqczy 2006-06-10 09:53 |  #978
oké köszi, most megpróbálom a cubase sx-vel hátha jó, ha nem akkor jelentkezem. Midiről nekem csak a metronóm jön, mást nem midizek egyébként.
Válasz '' hozzászólására (#)

vape 2006-06-10 09:48 |  #977
Nekem sokáig a virtuális midiportok miatt volt egy kis időbeli elcsúszás a felvételkor. Amikor indítottam, még jó volt, de egy idő után kezdett késni az idősávra letett jel. Aztán az ignoreportfilter -rel sikerült megoldani a dolgot, ha ilyesmi problémád van majd jelezd aztán összeszedem hogy is csináltam anno. Az AC97-hez meg ha nincs más lehetőség használj ASIO4ALL drivert. De inkább a POD-on kersztül vegyél fel.

marqczy 2006-06-10 09:44 |  #976
Cubase-t találtam, szóval nem szóltam, kipróbálom azt egyenlőre.
köszi a segítséget mindenkinek.
Válasz '' hozzászólására (#)

marqczy 2006-06-10 09:41 |  #975
Megnéztem ezt a nuendot, hát jó drága, nincs valkinek biztonsági mentése Pesten?

marqczy 2006-06-10 09:37 |  #974
ok köszi szépen a segítséget, akkor megpróbálok szerezni egy ilyen nintendót, izé nuendo-t.
esetleg az utólagos keverés témakörébeen ötletek?
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-06-10 09:26 |  #973
a latency nem befolyásolhatja, mert habár a POd esetén nem elég alacsony (~10ms), de normális szoftver kompenzálja a felvétel és a lejátszás közötti eltérést. kumulálódás (halmozódás) abszolut nem fordulhat elő semmikor.
én a cake-t nem ismerem, de szerintem tekintetedet vesd az sx vagy méginkább a nuendo felé. azzal tuti müxik :)))
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-06-10 09:21 |  #972
a cakewalk tud ASIO-t? arra kell állítva legyen, ha tudja.

marqczy 2006-06-10 09:04 |  #971
a podon keresztül hallok mindent vissza is, mintha egy hangkártya lenne
Válasz '' hozzászólására (#)

black.flame 2006-06-10 09:03 |  #970
Szerintem az lehet a gond, hogy túl magas a latency értéked. Bár nem tudom, hogy ez POD XT-vel hogy is működik. Hol jön visszafele a hang?
Válasz '' hozzászólására (#)

marqczy 2006-06-10 08:59 |  #969
Soft:Cake walk home studio 2002 (nem ragaszkodom hozzá, ha szerinted van jobb, használhatóbb progi akkor áttérek rá)
hangkártya: realtek ac97 audio (bár én azt hittem, hogy a POD üzemel hangkártyaként)
POD használtai mód? ezt nem is értem USBvel kötöm a gépre, ha a pod drivert elindítom, akkor azt írja asio format 44100, 16 bit, cpu use 4

Rodnas 2006-06-10 08:48 |  #968
milyen soft, milyen hangkártya, milyen POD használálati mód (ASIO)? utána nyögök valamit :))
Válasz '' hozzászólására (#)

marqczy 2006-06-10 01:09 |  #967
Na még egy kérdés PODxtvel nyomulok felvszek egy sávot metronómmal és pontos, felveszem a következőt úgy, hogy hallom az előző sávot és a metronómot és kezd pontatlan lenni a dolog, a harmadik után meg úgy szét van csúszva a dolog mint valami kezdő punk zenekar, pedig azért el tudom 3szor játszani ugyanazt a riffet pontosan.
Hogyan tudnám ezt kiküszöbölni?
Előre is köszi mindenkinek a segítséget.

marqczy 2006-06-09 23:30 |  #966
Kellene nekem egy kis segítség, otthon vennék fel cakewalk-val.
Párszor csináltam már de nem értek hozzá, mire figyeljek, hogy csináljam?
Mondjuk felveeszek egy gitársávot poddal, meg mégegyet más hangszínnel, hogy teltebb legyen a hangzás, erre kerül még egy szólógitár, ez alá basszus, dob a cakewalkból, esetleg ének is.
Na most ezeket hogy érdemes panorámázni, esetleg effektezni utólag(reverb az énekre?, vagy kell kompresszálni a sávokat?), mire figyeljek a hangerő arányok beállításához stb, szóval ha valaki tartana nekem egy gyorstalpalót az utómunkákból, hogy egy jól összerakott felvételt csinálhassak, ami egységesen szól, azt megköszönném.

gépzsír 2006-06-07 09:15 |  #965
hali! Én egy 700Mhz-re felhúzott celeronon nyígatom a 0404-et, igaz 512mb rammal, VIA alaplappal, szal nem egy erőmű gép és remekül elmuzsikál. Nagy néha kifagy, de gyakran mentek, és akkor nincs baj.
Válasz '' hozzászólására (#)

Fox2006-06-07 08:58 |  #964
Hogy lehetne rábírni a Cubase-ben a Virtual Guitarist modult, hogy a MIDI sáv hangjait játsza le? Állandóan riffel, de nekem kiséretre lenne szükségem, aminek hangjai pontosan le vannak jegyezve a sávban.

Rodnas 2006-06-06 18:13 |  #963
annyira futna, amennyire az op. rendszer fut :((
+256 MB RAM ajánlott alsóhangon.
A gáz az az, hogy nem az EMU 0404 lesz a gyenge láncszem.
Ha beletörödsz, hogy ALIG tudsz valami rendse HOST-ot futtatni a gépen, a hangkártya nem fog akadályozni benne.
Válasz '' hozzászólására (#)

Santosh 2006-06-06 17:24 |  #962
Egy kérdésem lenne.

Korg KARMA workstationom van, a számítógépem: P3 750MHZ, 256mb ram. Hankártya vásárlásán gondolkodom, méghozzá egy E-MU 0404-en.
Rendszerkövetelményként a következő van feltüntetve:

# Intel vagy AMD processzor, 1 GHz vagy gyorsabb
# Intel, AMD vagy 100%-osan kompatibilis alaplap és chipkészlet
# Microsoft Windows XP (SP 2), vagy 2000 (SP4)
# 256MB rendszermemória

Az én gépemen elfutna azért?

kislosanyi 2006-06-06 15:12 |  #961
A végén majd jól kikapunk, hogy reklámozunk a fórumon! :D
Jó dolgok ezek, de azért mondjuk vicces lenne otthon összerakni egy Eventide harmonizert :D:D
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-06-06 14:50 |  #960
Ja ilyen elektronikai szakboltok(ahol nyákot kapsz meg alkatrészeket) van a lehel utcába(lomex) és nem tudom helyileg hol de a nedi is ja és a conrad(de ez *urva drága).
Eszembe jutott a nedisben is lehettt kapni ilyen ugynevezett smart kiteket(összeszerelő csomagokat).Itt egy link mondjuk már régi de szerintem még vannak ilyenenek:
http://www.vision.euroweb.hu/elektnet/2000_4/e004047.pdf

field2006-06-06 14:44 |  #959
Nem kell ilyen összeszerelő csomag. A nyákot és az alkatrészeket nem nehéz megoldani és így még olcsóbban jössz ki(a nyákra csak felrajzolod a kapcsolást lakk filcel és egy nyákmaróval lemarod a felesleges részeket ezek után már csak ugyan az a dolgod mint a csomaggal). De egyébként van ilyen bolt valahol a keleti környékén. Asszem a rádiótechnikában(ez egy újság) is szerepel ez a bolt(legalábbis régen az elején szerepelt).

kislosanyi 2006-06-06 14:35 |  #958
Pesten van olyan "elektro-barkács" üzlet, ahol szinte mindent be lehet ezekhez szerezni. Egykori lakótársam dimmereket épített ilyen boltokból összevásárolt alkatrészekből és nagyon jól tudja használni színpadi világítástechnikában, de gitártorzítók is készültek időnként. Volt olyan ami lego-szinten benne volt egy zacskóban és a kész nyákra neked kellett a többi cuccot ráforrasztgatni. Ráadásul közel nem került annyiba, mintha vennie kellett volna készen.

Behrinernél mi nem szól jobban? :)
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-06-06 11:09 |  #957
"jobban mint egy beringer"

Persze nem ez a szint. Csak azért írtam mert azt akartam ezzel kifejezni, hogy nem zajos. De tényleg zsírúl szolnak ezek az előfokok.

field2006-06-06 11:08 |  #956
Egyébként haverom aki 1212m-et vett a pod helyett azért tette mert saját magának épített mikrofon preampot(és nagyon jól szól, jobban mint egy beringer) és darabja került neki 2000 forintba. Ezért jó ha az ember elektronikát tanult(mint én is és építettem is magamnak egy tórzítót :) már csak egy delayt akarnák és előfokokat...stb.) Mondjuk az ismerősökre is szükségvan akik olcsóbban tudnak alkatrészt szerezni.
Tehát aki tud kapcsolásokat építeni és csak azért nem akar emut venni mert nincs benne preamp az építsen hozzá. :)

vape 2006-06-06 08:15 |  #955
Az ólomtartalma miatt semmiképp sem dobom a kukába, bezúzatom és elviszem valami vesz.hull. megsemmisítőbe.
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-06-05 22:15 |  #954
Persze igazad van és én más szempontokat vettem figyelembe de ezért ha kidobod azt a 1820-ast akkor egy címet dobjál... :)

vape 2006-06-05 22:02 |  #953
Én is meg vagyok elégedve az EMU-val, de mire egy 1212m alkalmas lesz fantomtápos mikrofon, illetve gitárszintű jel felvételére, minimum mégegyszer annyit rá kell költeni, és akkor még nem tudod hallgatni, mert nincs füleskimenet, stb... Szóval a 1212m jó minőség, és egyébként is nagyon jó kártya, csak úgy kell kalkulálni vele, mire abból felvétel lesz bőven ki tudnád fizetni a 1820m-et is. Ami mellesleg szerintem most talán az egyik legjobb kártya többcsatis zenekari házidemó célokra, és a saját DSP meg direct monitoringnál jön nagyon jól. Szóval ha valaki mindent egyben 100dB jel/zaj feletti, praktikus rögzítőeszközt akar fülessel, mikrofonbemenettel, és minden hangszerhez modellezéssel, akkor nem árt utánaolvasnia a Toneport-nak. Ha komolyabbat akar, akkor 1820m, vagy Motu Ultralite pl. (Ha az utóbbinak is lenne patchmix szerű saját DSP-je standdalone-ban, passzolnám is el az EMU-t. Csak nincs, úgyhogy még marad.

field2006-06-05 21:31 |  #952
Vape nem neked üzentem hanem rodnasnak aki minden ok nélkül "lesenkizett".
Normálisan simán lehet vitázni dolgokról csak azt nem szeretem ha valaki személyeskedik. Tudom hogy az egyik hozzászólásom elég tárgyilagos volt de nem volt túl sok időm és nem fért bele, hogy részletesbben belemenjek.

Gitárt nem szoktam felvenni, de audió rögzítéssel azért foglalkozom(illetve alkalmazok ilyen folyamatot). Podom nincsen, de hallottam a hétvégén elég sokat és próbálgattam is. Én ez alapján állítottam amit. Nyílván ti nektek(gitár felvételek miatt) vannak más szempontok is, de azt semmi képpen nem állítanám hogy a pod szebben szól sőt. És én (persze a saját felhasználásomnak) nekem sokkal kényelmesebb az emu és olcsóbb is(persze ismétlem magam én nem rögzítek gitárt). Ráadásul tősgyökeres emu fan vagyok(lettem) és lehet, hogy ezért az én álláspontom kicsit elfogult, de azért van fülem és ha hallanék egy olyan kártyát ami leszólja(ebben a kategóriában) nem lennék rest átpártolni, de jelenleg nem hallotam még úgy szólni kártyát(még a podot sem) ebben a rétegben mint amit az emuk közül bármelyik könnyüszerrel és természetesen produkál. Én nekem az emu már bizonyított nem egyszer és én ebben bízok(plusz a hosszú évtizedes tapasztalataikban).

Tehát ennyi. Nekem emu másnak lehet, hogy pod.Mindenki felnőtt gyerek(: már ahoz, hogy eltudja dönteni, hogy neki mi számít és mennyit szán rá.

vape 2006-06-05 18:47 |  #951
Én igyekeztem finoman fogalmazni, remélem nem gázoltam a lelkedbe (amit továbbra sem szeretnék, és szerintem lehet normálisan vitázni egy fórumon is), de mint EMU és POD tulaj nem értek veled egyet. Ha van gitárfelvételi tapasztalatod, akkor belemehetünk, ki hogyan szereti csinálni, mi neki a legjobb eredményt adó módszer, de ha nem gitáros vagy - és ha nem volt még podod - akkor szerintem nem nagyon lehet miről vitázni. Az, hogy az EMU-t jackhammeri magasságokba emeljük (értsd, meg***sza a toneportot), még nem teszi alkalmassá egy kényelmes és olcsó otthoni demókörnyezet megteremtésre egy amatőr rockzenekar esetében.

field2006-06-05 18:36 |  #950
Amiket írtam saját tapasztalatok alapján tudom állítani(nyílván ebből adódoan ez szubjektív). Sok kártyához és máshoz volt már szerencsém, de mondhatom, hogy az emu mégha kevesebb opciót is kínál,de ezt hangminőségben duplán vissza adja és szerintem ezt csak az cáfolja aki még nem hallotta. El kell döntened, hogy beéred e gyengébb minőséggel, de több opcióval vagy adsz a minőségre(ha demo lesz akkor szerintem ez fontos) viszont valamivel kevesebb cuccot kapsz.

field2006-06-05 18:31 |  #949
Egyébként Rodnas, ha annyira penge vagy akkor miért nem inkább érdemi választ adsz?

field2006-06-05 18:23 |  #948
Rodnas nem tudom miért sértegetsz és nem tudom, hogy jössz ahoz, hogy megkérdőjelezz. Szerintem nem erre való ez a fórum.
Hidd el tudom mi az a directmonitoring és képzeld volt szerencsém hallani az említett kártyát is és mellesleg volt 1212m-em és 0404-em is. Ezért összetudom mérni ezeket a cuccokat. Ha te nem látod be hogy egy emu minősége jobb mint egy ilyen line6-os cuccé akkor szerintem neked kéne valamiféle képzésben résztvenned(vagy csak megkéne hallgatni miellött oltogatsz). Az, hogy egy másik fórumon is részt veszek az nem azt jelenti, hogy ők mossák az agyam. Már jóval az elött volt emum, hogy egyáltalán foglalkoztam volna fórumozással. A két kártya minőségi különbségéről csak azt kell győzködni aki még nem hallota őket(és valószínű te is közéjük tartozól).
Mellesleg keverésnél tényleg nem számít a latency viszont feljátszásnál(ha csak nem az említett direct monitoringot használjuk) a 10 ms-um már eltúlzottan sok(és ez saját!!! tapasztalat).Persze botfülűek az 50ms-umot sem érzékelik.

Szeretném ha befejeződne a személyeskedés és nem azzal kéne itt is foglalkozni, hogy milyen "értelmes" beszólogatós emberek vannak. Ha valami problémád van azt a megfelelő szinten közöld. Én is tudok bunkó és alpári lenni de nem akarok és remélem nem is voltam az. Ha az üzenetem agresszívnak tűnik akkor azt a hozzáétő(és tapasztalt) rodnas kollegának köszönhető akinek a hozzáértésénél csak a hozzáállása és modora rosszabb.
Válasz '' hozzászólására (#)

Harkh 2006-06-05 17:56 |  #947
Hát, de nem rokkot játszok :) Egyébként sztem akkor is feltűnne a 6 ms.
Nekem talán 4 az, ami megy, ha nincs MIDI dob meg sok effekt.
Válasz '' hozzászólására (#)

vape 2006-06-05 17:48 |  #946
Felvételnél 5-7 között a fórumon a legtöbben simán észre se vennék, hogy késik. Ha "rokkot" játszanátok, talán neked sem tűnne fel annyira. Nekem 3-5 ms körül megy gond nélkül a cucc (sávszámtól meg effektektől függően), de inkább direct monitoringot használok így (főleg ha zúzda a cél).

keeroy2006-06-05 17:43 |  #945
Meglehet, hogy a lenti megfogalmazásom nem volt tökéletesen pontos, köszönöm a javítást.

Harkh 2006-06-05 17:43 |  #944
Na, ide akartam kilyukadni, hogy ha egyszer létrejön egy késés, akkor azt nem lehet időben visszahozni helyre.

5-6 ms-nél már nem az igazi, engem tud zavarni időnként. 10 körül meg pláne.
Válasz '' hozzászólására (#)

vape 2006-06-05 17:42 |  #943
ÉRdekes különben az ilyen igazítás, pl. ha külső hardver effektet használok, ami nem VST-s, bekötve hurokba (send/return) az automata latencykompenzáció egy jelet küld ki a cuccra, és a visszaérkezését méri, ami alapján végül a külső effekten rögzített sávot a mért késésnek megfelelően fogja "előrébb húzni".

vape 2006-06-05 17:39 |  #942
A játszhat szerintem inkább felvehet akart inkább lenni, mert 0 latency nincs. Felvételnél, ha a felvett sávokat visszajátszod, az is bizonyos késéssel jelenik meg a hangszórókon/fülesen, amit meg ezután bejátszol az is bizonyos késéssel lesz rögzítve. A hostok az ebből a két csúszásból eredő eltolódást rakják helyre. A playback esetében itt nem is túl lényeges a késés, de a felvételnél ha mondjuk egy amplitube torzítását akarod használni kicsit zavaró lehet. 5-7 között még nem annyira, 7 fölött már azért kicsit erősebben, 10 fölött meg gáz van.

Harkh 2006-06-05 17:35 |  #941
Én meg akkor megkérdezem harmadszor is, hogy hogy van az, hogy használja a szoftot, VST-t, akármit, és hogy történik az emiatt keletkező latency kompenzálása? Nekem ellentmondásos a kettő.

keeroy2006-06-05 17:32 |  #940
arra értettem, hogy ha esetleg nem a GearBox modellezését használja, hanem valamilyen VST programot, vagy egyéb plugint használ, akkor sincsen gond.

Harkh 2006-06-05 17:30 |  #939
namost akkor döntsd el. Idézlek:
"vagy latencia-kompenzációval 0ms késés mellett játszhat"

Direct monitoring esetén nyilván nincs latency, mivel a bemenetet másolja a kimenetre, tehát a szoftok nincsenek rajta. Így nyilván kompenzálás sem kell.

Tehát, mi az?
Válasz '' hozzászólására (#)

keeroy2006-06-05 17:27 |  #938
Az a beépített pluginek esetében használt featúra. Utóbbi pedig konkrétan a direct monitoring, igen. :)

Harkh 2006-06-05 17:24 |  #937
ezt a latency-kompenzálást valaki magyarázza már el. Meg a 0 ms-ot. És most nem a direct monitoringra gondolok.

keeroy2006-06-05 17:17 |  #936
ahogy gondolod barátom. :)

Rodnas 2006-06-05 17:11 |  #935
hát érdekes lenne, mert ugyanaz a szív dobog benne mint a POD XT-ben ...
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-06-05 17:10 |  #934
nem ismerlek, nem tudom mit tudsz, de a következőket előrebocsátanám:
- nagyon ködölés és misztifikálás az, amit leirsz.
nem hiszem, hogy komolyan gondolod, mert akkor nagy sötét lakik ám odabent
- a latencyről amit leirál, hát azt jobb ha a fórumtársak eleresztik a fülük mellett, mert ...- most milyen szót is irjak, hogy ne legyek agresszív

te tudod egyáltalán mi az a directmonitoring?

jajj már megint valaki, aki beszabadult ide és észt oszt...
észt osztani itt vagyok én!
Válasz '' hozzászólására (#)

keeroy2006-06-05 17:09 |  #933
Egyébként a TonePort készítői szerint a modellezése még a PODjaikat is megveri, amik pediglen rögtön megjelenésük évében elnyerték az év multija címet, és rengeteg híres zenész bizalmát is. Én azt tudnám ajánlani KGY-nek, hogy alaposan nézzen utána a hivatalos oldalakon mindezeknek, aztán döntse el, melyik felel meg jobban neki. Az egészen biztos, hogy mindkét megoldással direktben, vagy latencia-kompenzációval 0ms késés mellett játszhat.

keeroy2006-06-05 17:05 |  #932
Akár a cubase, akár a samplitude, és rengeteg más host vst program is pöccintésre latency compensationnel, vagy akár egy szimpla pufferméret-növeléssel is képes mindezt leszorítani. De a jobb ASIO driverek is tudják alapból. Lehet választani a megoldások közül, mind működik. :)

vape 2006-06-05 16:26 |  #931
Én azt mondom, hogy amit nem ismersz, arról ne nyilatkozz látatlanban egy másik bolthoz tartozó fórum fennhangon ismételgetett elméleteit felhasználva. Nekem van EMU-m, és tényleg nagyon jó a minősége (nem beszélve az audiodock két miksi előfokáról), de azért a gitár és rockzenében nem csak a konverterek minőségének misztifikálása számít (mint ahogy igazából más zenében sem). A 10 ms meg egyáltalán nem durva, főleg, hogy keverésnél szoktam annyival dolgozni, mert minek alacsonnyabb latency oda. Felvételnél alap a direct monitoring, amit ha jól tudom a Toneport ugyanúgy tud. A Toneportban meg van jópár olyan modell, amit pl. a POD XT is tartalmaz, és azért modellezésben - ha gitár témakörben is ismerős lennél - tudnád hogy ezek elég jól eltalált dolgoknak számítanak. Igen komoly cucc kéne ahhoz, hogy otthoni körülmények között annál jobbat csinálj mondjuk 1212m-el (jó mikrofon(ok), jó minőségű előfok, persze egy jobb láda, és normális erősítő...). Szóval a toneport 40k körül szerintem sokkal jobb házi demó készítésére, ha hangszeres zenéről van szó. 1212m a fülhallgatókimenet és az előfokok hiánya miatt szerintem nem túl használható kártya ilyesmire, a nagyon jó minősége ellenére sem, 1820m meg azért nem egy kategória a 40k-s "mindentegybe" megoldással.

field2006-06-05 15:37 |  #930
Az lehet, hogy van de ez elég rendesen a minőség kárára fog menni. Egyébként akkor ott az emuhoz az audió dock(amiben már mindez megvan).
Az meg, hogy emuhoz nem adnak modellező cuccokat...azért mert nekik nem szoftokkal és modellezőkkel kell lenyőgözniük a vevőt hanem a hangjával. Szerintem sok kártyát meghallgatva azt kell mondjam, hogy jódarabig nem lesz az emunak vetélytársa ebben a kategóriában. Tehát ha egy kártyához 20 ezer szoftot adnak az a minőségét jelzi. Amihez szegényesebb csomagjár(általában) minőségben is jobbak.(ez kb 25 kártya meghallgatása után állítom!)A szoftok minőségére meg nem szeretnék kitérni(lehet hogy jobblenne ha nem adnák hozzá)...:)
A 2ms-umot nem magyar zenészekre gondoltam. Egyébként szerintem a 10 ms-um már durva. Azt már egy kezdő is megérzi. Persze a direct monitoring megoldás(már amennyire ez ugye megoldható).

vape 2006-06-05 13:59 |  #929
Simán lehet 10 ms-al felvenni, itthon meg nem mutatsz olyat, akit zavarna a 2 ms (ami késése még a hardveres megoldásoknak is minimum alapból megvan). Akit mégis zavarna, annak meg ott a direct monitoring, és meg van oldva a felvétel. 1212m meg jó kártya, de hogy ki tudd használni a minőségét, kell hozzá pár mikrofon előfok (szintén jó minőségben), meg füles erősítő, toneporthoz meg - ha nem is olyan minőségben - minden megvan, ráadásul kapásból kapsz egy halom modellező lehetőséget.

field2006-06-05 10:37 |  #928
Azt meg elnehidd, hogy nem érzel 9-14 ms-um csúszást. Engem már 5 ms-um tud zavarni. Főleg nagyobb zenészek(az igazi profik) még a 2 ms-umot is megérzik. Ezért van az, hogy a claviánál 1,5 ms-um alatt tartják.
Egyébként még az a 9-14 ms-umra rámegy az alaplapi és jelátviteli latency is tehát.... és ezt nem tudja egy vst host kompenzálni..:)

field2006-06-05 10:32 |  #927
www.absolute.hu
http://www.emilrulez.hu/hangiskola.html

Szerintem ez a toneport tényleg nem rossz egy m-audiohoz képest, de minnél többször olvason a specifikációkat és a gyári cuccokat engem nem győzmeg.A 1212m ennél jóval többet és jobb minőségben csinálja. Persze a line6 is jó cuccokat gyárt, de valahogy az emut(főleg ebben a kategóriában) lehetetlen verni.Főleg amióta a 1212m 20 ezret zuhant.

K.G.Y.2006-06-04 21:52 |  #926
Köszi a hozzászólásokat!!! Méga nnyi segítséget szeretnék kérni, hogy neten a házi stúdiózásró vagy a masterelésről,vagy a nuendoról leírást, trükkökről satöbbit ha tudnátok belinkelni azt nagyon megköszönném

keeroy2006-06-04 21:01 |  #925
Sziasztok.

K.GY.: Ha a TonePortról beszélsz, én viszont nagyon is ajánlom azt.

0ms-t valóban nem csinál, megfelelő minőségi beállítások mellett 9-14ms t lehetett vele elérni, azt meg egy jó Host VST program könnyűszerrel képes kompenzálni, és nem is zavaró. A Line6 lassan úttörőként kezd szerepelni a digitális hangmodellezés terén, és ez a TonePort hangzásában és minőségében is megmutatkozik.

Egy ilyen felvétel, pont az előbb csináltam, ha érdekel:

http://keeroy.huh.hu/1ke.mp3

Sajnos az nslookup-keveredés miatt nem minden tarotmányból érhető el, de ha esetleg érdekel, szívesen elküldöm e-mailben is. Egy kicsit elektronikahibás (zajos) Variax 600assal játszottam fel.

field2006-06-04 14:52 |  #924
Egyébként effektproci és dsp támogatotság is jár hozzá. A latency meg hidd el, hogy biztos nem lesz 0 ms-um. Ezt még az emu is csak 2ms-ra tudja hozni. Az álltalad említet kártya ezt valószínüleg a duplájára kéne írni(tehát minimum 4 ms-um).
Egyébként a nord stage is 1,5 ms-ot teljesít latencybe és ott hat high end kategóriás dsp proci dolgozik és mindegyik lebegőpontos számítást használ. Tehát a 0 ms latency csak kamu mint a legtöbb esetben a 24 bit. Nagyon sok olyan kártya van amire ráírják, hogy 24 bit de csoda hogyha egy 16 bites rendszrét megüti.
A 1212m valódi 24 bittel 192 khzben képes dolgozni és 2ms a latency amit már nem fogsz megérezni.

field2006-06-04 14:46 |  #923
Első az, hogy otthon nem ajánlom a masterelést. Ha már studióban vagytok akkor ott ezt is elvégzik. A másik, hogy nekem túl olcsónak tűnik a sok cucchoz képest ami azt jelentheti,hogy a kártya minőséghiányban szenved. Én ebben az árban az emu 1212m-et ajánlanám. Ez alkalmas masterelésre továbbá:
Ki- és bementek:

* 2 db 1/4" szimmetrikus jack bemenet
* 2 db 1/4" szimmetrikus jack kimenet
* 24 bites, 192 kHz-es(!) ADAT ki/bemenet (átkapcsolható optikai S/PDIF-re)
* 24 bites, 96kHz-es S/PDIF ki/bemenet (átkapcsolható AES/EBU-ra)
* MIDI ki/bemenet
* Firewire csatlakozó

És ennek most levitték az árát 39-re(www.absolute.hu) az eredeti 59-ről. Ráadásul gyönyörűen dolgozik. Ennél jobbat a kategórián belül 100 %, hogy nem találsz jelenleg.

K.G.Y.2006-06-03 23:40 |  #922
Hi!
Szeretnék tanácsot kérni stúdiózás téren. Tavaly a zenekarral felvettünk egy házi demo lemezt, ehhez egy SB Live-t használtunk hangkártyaként, ill. Nuendo-t és naggyából kihoztuk belőle kis túlzáással a maxot. Lassan készülget a 2. lemez és ezt normális minőségben szeretnénk felvenni. Láttam a Zenész e havi számában egy interface-t (16 gitárerősítő modell,5 bass erősítő modell, 6professzionális ének előfok modell, 29 studió effekt, 24/96 felvétel, SPDIFdigitális I/O, ASIO 2, 6 bemenet(2 mikrofon, 2 hangszer, 2 line), Tondirect monitoring(0ms késés/latency)). Mindez 57e. Érdeklődnék, hogy volt e valakinek dolga ehhez hasonlóval, ill. milyen a minősége. Mi éri meg :venni egy hangkártyát40e-ért +beszerezni a többi kütyüt, vagy venni egy ilyet(a dobot stúdióban vennénk fel) vagy stúdióban x idő alatt felvenni és otthon masterelni? Szóval, ha valaki járt már ebben a cipőben vagy tudja az aranyközéputat ezen dolgokban az lécci segítsen!hoppus18@freemail.hu

field2006-06-03 21:37 |  #921
"nekem csinál ilyet az ableton lite is ami végülis ugyan úgy demo" -helyesbítenék "nekem csinálT" mert úgye már hála istenek fullba küldöm vele. :)

field2006-06-03 21:36 |  #920
Nem lehet, hogy a demot lekéne cserélned(nekem csinál ilyet az ableton lite is ami végülis ugyan úgy demo)? Meg szerintem ha telik karmára akkor egy tiszteségesebb hangkártyára is kéne(legalább emu 0404). Ezek szerintem megoldják a gondod.

Santosh 2006-06-03 13:48 |  #919
Sziasztok! Van nekem egy Korg Karma szintetizátorom. A gépemben egy integrált hangkártya, midi bemenettel. Vettem egy roline kábelt, és összekötöttem őket. Ha bemegyek az eszközkezelőbe, ott hangok - örökölt audiórögzítő eszközök, tulajdonságok, és ott kiírja, hogy Midi - Karma Virtual MIDI Device. Ok, eddig tehát minden rendben. Viszont a Karma programjában (demó) végigfuttatja a keresést a portokon, de azt írja ki, hogy nincs csatlakoztatva. A Cakewalkban (demó) is próbáltam, igaz, ezt a programot nem is nagyon értem, de így sem megy.
Valami tanácsot tudnátok nekem adni?
Nagyon köszönöm előre is!

Rodnas 2006-06-03 13:36 |  #918
annyiért semmit!!

vagy vegyél egy SB LIVe!-ot 5e -ért vagy egy M-Audio-t Emu 0404-et 25-30e ért. szóval vagy legyen tényleg low budget vagy legyen a legalja a jónak... az Audigy szoppantás a javából. senem lo budget senem jó...
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-06-03 13:07 |  #917
Ne legyél zsugori. Dobj mellé még egy 10-est és vegyél egy emut(nagyon megéri). :)
Harkh : akkor ez a crakelésből adódik. Ilyet nem csinál egyik szoft sem.,hogy csak úgy kitöröl egy sávot... :)
Louper: Szerintem is valami controll change vagy ugyan az ami harkhnál (persze nem feltételezek rosszat rólad, de ez sem egy normális reakció ha nem a conroll change szórakozik)

gabesz7250 2006-06-02 21:49 |  #916
Hali!Szerintetek milyen hangkártya lenne a leg használhatóbb 10-15ezer ft körül gitárhoz?

norman 2006-06-02 12:54 |  #915
Nem lehet, hogy véletlenül bekerült 1-2 program change üzenet a mesterbillentyűről?
Válasz '' hozzászólására (#)

-=Louper=- 2006-06-02 12:41 |  #914
Van 5letetek, hogy Cubase-ben miért állítódik el a Hypersonic 1-2 presetje random időnként. A szitu a következő: beállítom 1-10-es chanellekre a megfelelő hangszíneket. Megnyonom a play-t, majd a stoppot és mire újra belenézek a Hypersonicba az 1-es és 9-es chanelen a hangszín helyére egy tök másikat beletesz (mindig ugyanazt). 6 projektből 1-nél csinálja, az összes többinél nem. A számok egyszerre lettek felvéve, tehát a körülmények teljesen egyformák (elvileg). Thnx.

Harkh 2006-06-02 11:40 |  #913
majd ráskubizok a procira.
természetesen krekkelt szoftok vannak... :/
nem ilyen latency jellegű probléma, mert amikor tök üres az egész project, akkor sincs metronóm. Most már sehogy nincs.
Az meg megint nem latency probléma, hogy beállítok a samplerben pl a kick-re egy adott EQ beállítást, ellmetnem, aztán legközelebb meg vissza van állítódva defaultra, és ki van kapcsolva az EQ.
Időnként eltűnnek sávjaim (mmint a sáv ott van, de hiányzik a wav file belőle, és nem találja sehol), amiket nem töröltem ki....
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-06-02 10:46 |  #912
Nekem akkor csinál ilyet amikor a proci vagy a memoria megvan terhelve. Mondjuk én abletonnal küldöm, de van ott is olyan, hogy egy egy sáv eltünik(ott van de nem szól) akkor szoktam a proci kivezélésjelzőre nézni és álltalában nem villog hanem folyamatosan világit egy d jelű valami(ez akkor világít ha a proci a csúcson van) és a procira ilyen 1500%-ot ír ki. :) Mondjuk lehet hogy nálad nem ez áll fent. Megse merem kérdezni hogy eredetie a szoft. :) Pesrze ne érts félre nem feltételezek rosszat, de ez crack bugis lehet amennyiben minden jól van beállítva vagy a fent említett kiakadás(Ha ez akkor próbálj nagyobb latencyvel dolgozni persze csak abban az esetben ha nem live akarsz felveni mert ugye akkor nagyon zavaró. Ha meg igen akkor kapcsolj ki vagy freezelj le egykét sávot vagy effektet(főleg a reverbeket)).

Harkh 2006-05-31 21:59 |  #911
Tökön szúrom magam most már komolyan. Az X-edik eset, hogy nekiülök, hogy felvegyek valamit, de a Nuendo/pluginek/valami meg úgy gondolja, hogy nem.

Időnként a Batteryben elállítódnak a dob effektek (EQ, kompresszor), időnként megnémul a metronóm, és az istennek nem tudom megszólalásra késztetni. Mindig szarik valamit a kutya.
Tippje van valakinek, hogy mitől? Vagy volt már másnak is ilyen jellegű dolog?

mastertape2006-05-26 21:45 |  #910
Azt nem tudom, hogy az mpx 200-asnál mit ad a menű (egyáltalán van?) de az 500-asnál, vagy a tc m-one-nál lehet szintezni a digit utat.
De nem a fogadó oldalon van-e a gond. Nincs-e a hangkártyán az spdif bemenet leszabályozva? Persze csak szoftveresen, mert ugye ezt nem lehet fizikailag szabályozni.
Illetve azt kell megnézni, hogy az effektben a globális hangerő, tehát a processzált kimeneti szint rendben van-e.
Más ötletem nincs.
Válasz '' hozzászólására (#)

Alien 2006-05-25 00:03 |  #909
jah...az vili, hogy egyszerre csak egy dolgot tudok használni aux-ra, dehát ezért kell a digi patch

Alien 2006-05-25 00:01 |  #908
Ok, Thanks. Még egy kérdés, az MPX200 input gain potijának jótt tett a kontaktspray, viszont baromi kicsi jel jön belőle az spdif outon...bevezettem a DAT-ot az injébe és kifelé baromi kis jel jött...néztem minden beállítást...mi lehet a gond?Thx.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-05-24 21:41 |  #907
Norbi!
Nézz el IDE
Ez a marian fóruma.
Vagy kérdezd meg ott őket.
Vagy keress egy 2.09-es drivert. Nekem anno a Prodif kártyáim sosem voltak hajlandóak a legújabb meghajtóval menni. Mindig akadt valami bibi.
Esetleg a Polónyi Peti tudna valami megoldást.
Keresd ezen a címen
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-05-24 21:30 |  #906
Hát az Autocom-ot tényleg ignorálhatod. Nekem is van valahol egy, de max csak beszédre használom. Az nem is kimondottan zenei célra készült. Már ha ez számít a Behringernél...

Az a baj a láncba fűzött aux terveddel, hogy nem okés.
Persze a patch-eléssel fog menni, de max csak két effekt és no dat, vagy csak a dat és no fx.
Én is csináltam már spdif patchert. A kábel legyen Klotz 75 onmos és az aljzatokra valami gold plated mehet.
Gondolom az aux out lesz az spdif out, az in meg az in. (jól kifundáltam nem?)
Nyilván nem fogod valós időben mindkét proesszort alkalmazni, így a megzengetett jelet szépen visszaküldve a gépbe, egy külön sávra fel tudod venni. Ezáltal lesz a száraz, effektezendő sávok mellett egy vizes sávod, aminek már ebben a formában nem tudod állítani a belső paramétereit (pl early reflection, decay time, room size, diffusion, pre delay, stb) csak a szárazhoz viszonyított arányát, azaz, hogy mennyire legyen vizes a jel. Mivel ez is csak egy sztereó audiósáv. De nagyon attraktív tud lenni és sokkal szebben szól, mint egy plug.
Aztán ugyanezt meglépheted az mpx-szel és csak ezután tudod - ha kell - kiírni dat-ra a mixet.
Azt már amúgy is egy másik projektből érdemes, nem a mixből, mert a datra írás real time, tehát ha adódik valami process gond, akkor az is benne van a felvételben.

És ehhez mindenképp spdif patcher kell, ami pedig nem ördöngősség.
Válasz '' hozzászólására (#)

Alien 2006-05-24 20:59 |  #905
Mastertape!
Kösz a tanácsokat, egyetlen behringer cuccom van egy Autocomp pro...de úgy néz ki megválok tőle, mert nem barátkoztunk össze. Gondoltam azt "ledugom insertbe", de inkább mégsem. Mivel a Tascam-nak egyetlen sztereo outja van ezért kénytelen vagyok az spdif-et használni aux útra, szóval gyakorlatilag egyetlen auxom lesz, azon kell osztoznom a TC vel az MPX 200-al és ugye a Dat-al, ha azon kell a végeredmény. Úgyhogy most valami spdif patch bay építésén töröm a fejem. Annyit tudok, hogy szigorúan 75 ohm-os kábelek kellenek, de szívesen fogadnék tőled ötleteket erre. Gondolkoztam hogy legyártatom az elimex-el...nemtom, vettem egy rack panelt...rajta fasza RCA ajzatok, de mivel a kábel merev mint az állat, a forrasztások nem tartanak sokáig...szal most csak hangosan gondolkodom :)
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-05-24 13:28 |  #904
Ha minden rendesn állítottál be(a szoftban is amit használsz) és xp-t használsz akkor nem lehetne semmi baj. Tehát ez a kettő közül kell eldöntsd, hogy melyikkel nem rendelkezel.

zuldur 2006-05-24 11:45 |  #903
Yamaha G-50 gitár-midi konverter (gitárhoz, basshez egyaránt) eladó. Beépített hangoló, 100 preset, stb., midi pickup nélkül is műxik. Testi hibával(mailban küldök képet). Iár.: 75e Ft. Alkuképes!Megegyezünk:D

norro79 2006-05-24 11:41 |  #902
Sziasztok! Valaki segítsen ha tud! Marc8- as hangkártyám nem óhajt ASIO driverrel működni. A 3.05 telepítővel van felrakva, és nem használja csak a WDM-et. Köszönöm kedveségtek!

laja 2006-05-19 22:05 |  #901
az nem gond, egyáltalán nem zavar, ha vannak mellette még más hangszerek is.

rv (A megnemértett)2006-05-19 20:57 |  #900
Nekem akad pár nagyobb SF2 fájlom. Abban akadnak jobb basszusgitárhangszínek, de nem tudom ki lehet-e szedni belőle.
Válasz '' hozzászólására (#)

laja 2006-05-19 18:36 |  #899
egész véletlenül nincs valakinek sf2 formátumban valami frankó basszusgitár hangja? egyéb jó sf2 is jöhet, de elsősorban egy basszgitárt keresek

Mestahh 2006-05-19 10:09 |  #898
Köszi mindenkinek a segítséget. Megpróbálom egy másik partíción egy tiszta oprendszerrel, ami csak zenélésre lesz fenntartva és Cubase SX3-al...
Válasz '' hozzászólására (#)

Rodnas 2006-05-18 11:23 |  #897
recovery console? azzal lehet molyolni mint állatka...
Válasz '' hozzászólására (#)

laja 2006-05-18 11:22 |  #896
csak az, amit vape mondott. Hmm, próbáld ki a live cd-t, aztán ha nem megy, esetleg elmehetek hozzád, valamikor hétköznap du 5 után.
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-05-18 11:18 |  #895
Ja....miért? csak nem van valami megoldásod? :)
Vape köszi...ha lesz időm kipróbálom
Válasz '' hozzászólására (#)

vape 2006-05-18 09:16 |  #894
Nem kell érteni a linuxhoz. Tölts le egy LiveCD ISO-t, írd ki és majd meglátod. Gyakorlatilag egy ugyanolyan grafikus felületű rendszert kapsz, és nem kell semmit installálni a gépedre, a CD-ről és memóriából fut az egész. Már csak érdekességként is ajánlom hogy próbáld ki.
Válasz '' hozzászólására (#)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu