én ezért szeretek mindent legalább egyszer elvinni koncertre, mert ott derül ki minden. ez olyan mint kúrni. hiába van nagy bré, ha az adott pillanatban nem smakkol valami, baszhatod :DDDD
igazából nem akartam senkit se megbántani. csak szerintem egy ilyen erősítőt nem lehet úgy megitélni hogy a gézánál vótam, tekertem a gajint aztán nem vót metál aztán szar. rá kell jönni stb.
igazából ez nem a hangzáskeresőknek való erősítő, hanem annak, aki dolgozik, fellépeget, felvesz és gyorsan, megbízhatóan, kevés macerával akar használható hangokat.
Nekem mikor gerynél próbáltam a HD-t meg pont a klín-kráncs hangok jöttek be, és nekem igazán tetszó hájgént nem találtam (leginkább a bogner modell tetszett, de pl recto modellek sztem konkrétan kuka kategória, diezel meg nem volt elég vastag valahogy).
Szóval tipikus ízlés-pofon.
Praktikus, kényelmes, és én meg tudom érteni ha valaki ilyet használ.
Én nem biztos hogy vennék, mert nekem elég 1 jó hang, de azt pont nem találtam benne. Ha megtalálnám, megvenném, ennyi.
2008-09-13 23:55 |
#958
És Diezel VH-4 überbrutál full cső 120 W fej, 6L6 végfok csövekkel.
Hibátlan állapot, igény esetén profi konténerrel!
Csak kp, csere nem érdekel, max DigiTech whammy-t beszámítok!
Ja, JPM. Szerintem a floydos gitárokat soha nem tudod úgy belőni, mint egy vintage tremolósat, ahol húronként tudod állítani a dolgokat...Nekem csak floydos gityóim voltak korábban, de ez mindig szívás volt, főleg a JS-nél, ahol a rádiuszt a tremoló képtelen lekövetni, így esélytelen, hogy annyira letedd zörgés nélkül, mint egy MM-en..JPM-en sztem dupla húrtáv van a MM-ekhez képest, még így is bőven játszható, de nekem nagy a kontraszt.
Lehet, nem tudom. De nekem olyannak tűnt az egész, hogy a hang az tényleg hasonlít, de játszani rajta más. Olyan, mintha a csöves cuccon játszanál, de a hangot átengednéd valami szar filteren... Vagy fasz tudja... Inkább elmenekültem... Képtelen vagyok ennyi kapcsolóval meg állítási lehetőséggel mit csinálni...
Azzal viszont tisztába kéne lenni, legalábbis szerintem, hogy legalábbis vintage clean meg crunch vonalon teljesen más az elvárás, a megszokott...
Nem éreztem soha a büdös életben egy olyan jó Marshallos öreg vintage stílust egyik Line6 termékben, ami nem baj.
igen, csak nem mindegy hogy állsz hozzá, mennyire vágod a titkos dolgokat benne. persze, jcm800-on nincs titok, max ott baszhatod el, hogy low-ba dugod a jacket :D
sok a buktató.
vintage clean/crunch nálam úgysem játszik, de te ezt úgyis tudod, bár szerintem, nagyon vastag fenderes hangokat tudok ezzel is csinálni. és a legszebb az egészben hogy mellémodellezem a 4x12-ből a 2x12"-es eredeti nyitott ládát. :D
Bazmeg, gabi barátom, frankón nem értelek meg. Még mindig nem. Kipróbáltam egy Line6-et, ugyanazt a HD akármilyen fejet, ami neked is van egy haveromnál, mondva, hogy ha te mondod, akkor lehet benne valami. Fasza meg minden, de az öreg modellek csak hasonlítanakés kész. Játszani rajta nem ugyanaz. Lehet mondjuk, hogy metálra áll ez a dolog, mert jó dzsidzsit csinálni macerás, de hogy arra, amit én szeretek, nem működik, az biztos. Mondjuk nem tekergettem, mert annyi kibaszott állítás van rajta, hogy bepánikoltam tőle...
Szóval, amit te sznobériának hívsz, az nem sznobéria, legalábbis vintage clean meg crunch vonalon tuti nem...
Mondtam, hogy az enyémet vedd meg, sokkal jobban jártál volna, no de mindegy..Ilyen az, amikor egy zsír hangszer olyan kezekbe kerül, ahová biza nem kéne...
Én elég sokat beállítottam már, halál egyszerű, arra azért figyelj, hogy ne tekerd túl. Picit tekersz, aztán megnézed hogy mennyit görbül a nyak, aztán addig nyomod, míg jó nem lesz.
Heh...
Amikor csak van időm, a kezemben van!
Ne tudd meg, hogy milyen állapotban hoztam el!
De most már alakul, csak a nyakfeszítő pálcához nem szívesen nyúlok hozzá... Te már állítottál rajta? Nem vészes?
Vetta kettő tesztet készíts már majd a leányhatos topicban, egyszerűbb dolgokra vagyok kíváncsi; egy tiszta, egy riff, egy szólószín a saját egyéni ízlésednek megfelelően
Várom!
Én nem, hiszen ami van, tökéletes. Ámbár én abszolút nyitott vagyok a Line6 termékekre,(és itt nem a Spider szarségokra gondolok, mert az ú de gagyi...)
nemtudom, csak azt, hogy akik levetkőzik a csöves sznobizmust, azok már találtak valami alternatívat, ami nekik jó. hagyjuk is ezt, úgyis mindenki gyűjtöget, spórol egy többszázeres csöves cuccra, vagy egy marshall feliratra
jólt szétbasszuk a dízelesek topicját, de ők meg nem tudnak miről beszélgetni :))
hát, először monóban kapcsoltam be, olyan mint egy kórus (nyílván sejted te is).
aztán sztereóban, hát tényleg odabasz, hogy a cucc bal oldalán a vh4 lead később szólal meg, meg pl szólónál icipici pitch különbséggel. Ijesztő :)
fel nem veszek vele :)
vigyázz mit beszélsz, mert elterjed mint a kolera és a nagy fejgyártók lehúzhatják a rolót
persze tudják már ezt ők is, csak húzzák az időt, mint a T-homokosok az analógtelefonnal...
én nem tudom ki mire bukik, de én beszarok konkrétan azon, hogy a világ legszarabb monitorjain is studiohangzás jön vissza és nem valami kása fos, ami eddig bármelyik csöves hipersznob fejből visszajött, bármelyik szinpadon. még a dobmonitorból is :)
persze az X3 Pro se lesz rossz remélem. csakhát egy fejláda jobban mutatna mint egy rekkecske monitorládákkal...
biztos jobban is szólna, de én most csak zsebhangerőben gondolkodhatok.
Sexy irigyellek az élményért. jó lenne kipróbálni egyet.
;D
na mindegy, szurkolunk... jön a prs és a kh2 éés utána megpróbálok szerezni végre egy 6 húros carpentert, mert elvileg, van az európai nagykerben a zöldből és a feketéből is :)
nem, szerintem az nem szükséges hozzá :)
igazából most 4 ládám és 2 shortboardom van, 2 fejjel, ebből kell eladogatni a felesleges dolgokat :)
amúgy simán vennék itthonra egy vetta kombót is, de sokkal jobban járnék egy x3-al
egyszerű a képlet. már nagyon régóta hiányzik a feeling, hogy ts9-et tegyek erősítő elé. pedáltvenni, árammal ellátni, élőben használni, kábeleket letenni, zajosítani nincs kedvem, úgy döntöttem, kipróbálom a vettát. most itt van a hátam mögött, és jelentem, iszonyatosan kibaszottkurvajó :)
Köszi! Majd megy ám mail a portékákkal kapcsolatban, mert megesz a fene, hogy miért adsz el mindent :) Gondolom valaki súgott valamit, hogy nemsokátra jön a valami? :)
Igazából az a baj, hogy itthon egy misiből sem lehet olyan hangzást csinálni, mint amit említettél. Tudom erre felhördülnek egy páran, természetesen nem a szakemberekkel van baj, a cuccokat is meg lehet venni, de néhány stúdió akusztikáját szinte lehetetlen utánozni.
Egyelőre csak úszkálnak :) Időm sincs frissíteni, nagy neveket nem tudok feltenni (max. Line6, Apple, Logic, Roland, M-Audio), ezekre meg nem gerjednek a "márkasznobok" :) Mondjuk csak hobbisúdióként üzemelek saját és haveri célra, így sok fizetős munkám nincs (szerencsére), így megmarad hobbinak, mert én ugyan nem igazgatom senkinek a dobsávját, ha nem tud dobolni :)
Hát igen, itthon talán nagyon nincs is olyan produkció, aki meg tudná és akarná fizetni azt az időt, amíg kiemelkedő gitár és dob sound-ot kreálnak, ami aztán zenében is jól szól. A stúdiók, amelyek jók, többnyire hónapokkal előre be vannak táblázva, úgyhogy esélytelen is lenne beköltözni mondjuk fél évre. Anno a talicska fekete lemezét kerek egy évig vették fel, több, mint 1 millió dollárból. Mai napig is szól, mint állat.
És ezt ugyan nem neked mondom, de sokan talán nem tudják, hogy itthon a legtöbb stúdió nem a rock/metal dolgokból él, ezért nincs is szükség túlzottan arra, hogy iszonyat metál hangzásokat tudjanak kínálni. A legtöbb könnyűzenei pop produkció meg simán elmegy szoftverekkel rögzítve is.
Komoly nyugat-európai és amerikai szakemberek nem multiznak,legalábbis abban a zenei közegben,amiben én otthon vagyok,ott fejeznek továbbra is.Meg reampolnak. (Tue Madsen,Andy Sneap,Neil Kernon,stb...)
ezért sajnálom a bőrgyári próbatermünket.... az olyan volt, hogyha jól voltak belőve az arányok akkor nem tudtad megmondani, hogy valaki próbál vagy a PA-n szól az mp3.
ha fel kellett valamit játszani, én eddig mindig így játszottam stúdióban Solymáron a Folk Ivánnál - cirka 8 éve is már. Szóval ja, elég rég megy ez így sok helyen.