Ezt bllo írta: na, most látom, hogy se eleje se vége a hozzászólásomnak. szóval, volt már modellezős cuccom, sőt most is az van (Cube30) de ha nem kell valakinek feltétlenül rengeteg különféle hangzás akkor sztem egy jó gitár (ez műfajtól függően változik) meg egy jó csöves stack/kombó (felhasznállehetőségektől függően), meghát néhány pedál. ezzel az embernek jó soundja lesz, és ha van egy kis kreativitása, az így egy stabil, EGYEDI soundot hozhat össze...
Ezt bllo írta: Itt láttam mostanában legtöbbet Barnát, szóval ide teszem fel OFFtopic kérdésemet! Barna, a Cube30 asomhoz mien lábkapcsolót tudsz ajánlani és mennyiért? (ugynis a Marshall lábkapcsi ami nálam van, elég érdekesen működik, 2 nyomásra vált egyet. talán nem kell ecsetelenem live-ban mennyire megkönnyíti ez a dolgomat)
Ezt bosmaster írta: Most van nékem egy Line 6 AM-4 esem leo kollegától...hát nekem az eddigi legjobb line 6 hang amit hallottam a jazz choruson keresztül...
Ezt bosmaster írta: Hogy télleg a topichoz szóljak, a Boss modellek nekem életszerűbbnek tűnnek de vékonyak, ugyanúgy mint a legtöbb Line 6 modell, az AM-4 ben is kivétel néhány, ezen szerintem mindkét esetben egy kis cső segít...illetve a Line 6 ekben jobban hallom a digitálisat...nagyon sterilek, amit annyira nem szeretek, ugyanakkor mégis tetszett az AM-4 es...
Ezt bllo írta: (:D) na igen. ízlések és pofonok. nekem valamiér a pod sokkal életszerűbbnek tűnt. na mind1, ezt akárhányszor leírhatjuk itt egymásnak (:D) cső az jó lenne csak dárga. kéne egy csöves kombó. csak dráááága (:D) te figyi, ha meguntad a JC-t, én díjmentesen leveszem tőled, szállításról is gondoskodom (:D)
A Cube 30-hoz BOSS FS-5U lábkapcsolót tudsz venni. Az ára kb. 7000 Ft. Ezzel tudod a tiszta és a torz csatornát váltani.
Válaszolva korábbi kérdésedre: A HANGMESTER.HU oldal egy internetes hangszerbolt (ha úgy tetszik hangszeráruház, de szerintem azért ahhoz kicsi), tehát boltunk nincs. Viszont 24 órán belül az országba bárhova kiszállítjuk a készleten lévő cuccokat!
Ezt bosmaster írta: JC-t megunni...nemhiszem...ennél szebb hangot még sosem hallottam, a kórusa az kész, a mostani kis csöves pedállal meg...hűűűha...szívesen melléraknám bármilyen full csöves fejnek...mondjuk attól lesz nekemis vmi full cső fej a közeljövőben...reméljük
Ezt bllo írta: jaa, azt hittem, hogy egy létező hangszerbolt weboldala. értem így se rossz. és amúgy létezik olyan lábkapcsija a rolandnak, (2es) amivel az effektet is tudom ki be kapcsolni? vagy ahhoz 2 ilyen epdál kell? és akkor azokat hogy kő vajon beüzemelni. jó kérdés mi? (:D)
Ezt Kether írta: Na srácok, amit most leírok talán nagy baromság, de talán nem. Majd lehet nyugodtan fikázni, hogy fölöslegesek az ilyen filozofálgatások... Tehát a kérdésem az, hogy mi határozza meg azt, hogy egy hangzás jó-e avagy sem. Többnyire gondolom az, hogy a xy gitáros xy albumon hogy szól, vagy koncerten milyen a beállítása. Mindenki azzal jön, hogy "hallom, hogy digitális". Mit hall rajta? Azért mert mindenki megszokta, hogy a csöves az igen, az aztán harap, és ahhoz képest ez szar. Másmilyen és nem szarabb szerény véleményem szerint. Persze mindenki arra törekszik, hogy a kedvencéhez hasonló hangzást alakítson ki, aztán persze jön a felismerés, hogy soha annyi léje nem lesz az embernek, hogy összeszerváljon egy olyan berendezést mint a kedvenceknek van, tehát jönnek az olcsóbb megoldások és ez bizonyára sokaknak csalódást okoz hangzásügyileg. Nem hinném, hogy magán a hangzáson akkora hangsúly lenne, mint a zenén és én még nem tartok ott, hogy már csak a hangzásra kelljen figyelnem. Szerintetek mi lenne most, ha a nagy klasszikusok, a példaképek a dalaikat nem teljesen olyan hangzással, nem azokon a cuccokon vették volna fel, játszották volna, mint ahogy tették? Szerintem akkor ma teljesen más lenne az elképzelés az "igazi sound"-ról. Ebből a szempontból talán felesleges a topicban szereplő ketyeréket összehasonlítani, mert teljesen más a két gép. Nekem például egy olyan multieffektre volt szükségem, amiben a torzítás is tetszik, mert nem volt kedvem külön torzítót venni hozzá, így a Boss ki is esett tulajdonképpen, mert nekem nem az a hangzás kell. A GT-8-ról persze nem tudok semmit, de nem is nagyon izgat és a saját cuccomból megpróbálom kialakítani azt a hangzást ami nekem fekszik, lehet, hogy másnak túl digitális lesz, de ez nem érdekel, én nem törekszem ismert hangzások felhasználására. Lezárva a dolgot: az, hogy tetszik-e a hangzás nagyon-nagyon szubjektív dolog, így nincs is értelme a vitának, max. a véleményalkotásnak. Na bocsi a hülyeségekért...
Ezt bllo írta: egy oldalról igazad van, de az olyan gitárosoknak (és most senki másra nem gondoltam csak magamra), aki technikailag le van maradva, annak sokkal egyszerűbb cuccok és hangzások próbálgatásával és fikázásával töltenie az idejét mintsem értelmes dolgokkal (:D)
Ezt Szabi írta: én csak annyit tennék hozzá a filozofálgatásodhoz ,hogy a hangzás sokkal inkább zenekar függő és egy önmagában jó gitárhang sokszor zenekarban katasztrófa..a jó cuccok tudják azt a hangot sajnos ..ezeken jobb játszani és jobban viselkednek zenekarban is ...a rosszabb cuccokbol is elő lehet csalni jó hangokat de sajnos mégis csak úgy érzed mint mikor cukor helyett cukorpótlót használsz ,meg lehet szokni azt is de nem finom...:)
Ezt Szabi írta: a multieffektek, számomra leginkább a mobil telefonokhoz hasonlítanak ,vegyél meg mindig egy újabb fejlesztést ...,tele olyan funkcióval amire nincs szükséged ....álandó ujabb vásárlásra kényszerítenek....,ráadásul mi köze a japánoknak a rockandrollhoz???
Ezt Kether írta: Persze, amiben benne van a "modern technika", az így működik, ha kijön valami új, akkor az a "jó", az előző meg már "elavult" és ha neadjisten az embernek az utóbbi van, akkor simán lesajnálják. A szinti pölö nagyon nem jó pénzbefektetés, mert kábé pár nap alatt lenullázódik az értéke az új fejlesztések miatt... Visszatérve a témához még... Egyetértek, hogy más hangzásra van szükség zenekarban, de a cukorpótlós hasonlatoddal nem vagyok kibékülve... Azt be lehet látni, hogy nem mindenki tud annyi lóvét rááldozni a hangzásra és ahelyett, hogy azon morfondíroznánk, hogy bezzeg ha OLYAN cuccom lenne, akkor de fasza gyerek lennék, ahelyett inkább a zenélésre, gyakorlásra lehetne koncentrálni és a lehetőségekhez mérten egy jó hangzást kialakítani. Ez persze az én hozzáállásom, és én igazán kezdő vagyok még, szóval biztosan sokat fogok változni az évek folyamán...
Ezt Szabi írta: a legtöbb sztár gitárosnál megfigyelhető hogy ragaszkodnak az anno kitalált hang effektjeihez ,sokan használnak pl. 70es évekbeli boss kispedált nem kifejezetten érdekli őket a legújabb fejlesztés, holott bármit megvehetne, neki teljesen jó amit akkor 78-ba kipróbált)vagy 15- 20 éves digitális cuccokhoz, effektekhez amik pedig gyengébb mintavételezésűek mint a maiak.... de az ő szandjukhoz az kell!! ,szerintem pont ezért képesek felismerhető és nem aktuális tucat szand készítéshez mert ezen már túllátnak:)
Ezt Kether írta: Szerencsére azért ezügyben is nem csak egy igazság létezik. Azért ha valaki nagyon sok évnyi gitározás után azt mondja, hogy kezdő, akkor simán leköpöm... Jó dolog az egészséges önbizalom és nincs szükség álszerénységre, megszámlálhatatlanul sok jó gitáros van és én nem szeretem amikor egy jó gitáros azt mondja, hogy igazából nem is tud, meg hogy kezdő, mert ezzel az igazán kezdőket alacsonyítja le alapnál is alacsonyabb szintre. Na ja, csak ezeknél a "sztárgitárosoknál" gondolom előbb alakult ki a stílus és a tudás és csak azután a hangzás és persze hogy ragaszkodnak a jólkitalált összeállításukhoz, de pont arról van szó, hogy nincs jó recept erre, mindenkinek más hangzásra van szüksége és pont ezért nem szeretem, hogy fikázzák a digitális cuccokat, mert azért a mai ketyerék már nem olyan szarok és használható hangzást lehet előállítani velük, az meg más kérdés, hogy van-e értelme összehasonlítani őket a csöves erősítőkkel, mert bizonyára hihetetlen, de talán nem mindenkinek van szüksége csöves erősítőre...
Ezt kirk írta: Nekem nagyon átjött a cukorpótlós hasonlat, ettől jobban nem is lehetne megfogalmazni. Meg különbem is minek egy gitárosnak 36 erősítő modell??? Legyen egy alapkarakter, de az nem modell, sokkal messzebbre lehet menni velük. Utóbbi 5 év fejlesztéseit, erősítőit, effektjeit én alapból kizárom. Kezd játék lenni az egész. Vélemény.
Ezt leo sunshine írta: Örülök, hogy tetszik. Nekem is ugyanez volt a véleményem róla, azért mondtam telóban, hogy ízlések és pofonok: hallatszik rajta, hogy digitális, mégis zenei. Én nagyon szerettem azt a pedált. Rátérve Kether hozzászólásához: a szubjektivitásról teljesen igazad van. Én még annyit tennék hozzá, hogy nincsen rossz gitárhang, csak tudni kell, hová használja az ember. Miért van az, hogy mindenki a régi jól bevált gyakorlathoz fordul? Mert a zenében általában a régi hang a bevált, legyen az gitár, orgona, klasszikus hangszer, vagy akár stúdiótechnika. Akkor van nagy gond, amikor valaki nem halad a korral, nem szeret konvenciózusan, innovatívan gondolkodni, mert akkor nem fog tudni új hangzásokkal kísérletezni. A nagy gitárosok, akiknek megvan a saját soundja, megteheti, de nekik inkább a kezükben van a hangzás, mint a cuccukban. Én személy szerint imádom a modellező kütyüket, hobbiból szoktam tesztelni őket. Az egészben az a legjobb, hogy ha mondjuk kiméred egy mikrofonozott erősítőből felvett analóg jel frekispektrumát, meg mondjuk egy pod xt vonalból felvett jelét, majd kiszűröd mindkettőből azokat a frekiket, amik nem tetszenek, általában ezek kiegészítik egymást nagyon jól. Annak idején tán 96-ban ezen a vonalon indult el a korg, amikor megpróbálta az analóg és a digitális torzítást keverni, ennek az első eredménye volt az AX30G, ami szerintem egy rendkívül jól sikerült pedál volt, az akkori viszonyokhoz mérve. Az már más téma, hogy amikor áttértek a rems modellezésre, az AX1000G-vel, az mérföldkövekkel rosszabb volt már elődjénél. A gitártechnika lassabban fejlődik digitális téren, mint mondjuk a stúdiótechnika, ott már sikerült hamarabb elérni az analóg hangzást digitális téren. Én látok jövőt a digitális technikában a gitártechnika területén, de szerintem ezt nem pont a line6 fogja elérni. Szerintem nem azon az úton haladnak, amely módszerrel a legjobban lehet modellezni, számomra ezt bizonyítja a pod 2-ről pod xt-re való váltás. Igazából nem magával az erősítőmodellezéssel van baj náluk, hanem a hangfal-mikrofon-terem szimulációval. Lekapcsolva ezeket, végfokról üzemeltetve a gépet jó hangja van. Mindenesetrele a kalappal előttük, mert szerintem még így is nagy dolog, hogy idáig jutottak.
Ezt leo sunshine írta: Kirk, vannak azok a gitárosok, akiknek egy gitárhang kell. Ők megveszik a csöves fejet, egy-két pedált, hangfalt, és kész a sound. Akkor van baj, amikor két gitáros van a színpadon, vagy ha olyan zenekarban játszol, ami több stílusban mozog, vagy netán sokfajta hangzást kell, hogy használjon. Ezért kellhet egy gitárosnak 36 erősítő. Főleg, ha valaki feldolgozásokat , netán igényes haknit játszik, ott bizony életmentő a pod.
Ezt Szacsa nl írta: Arról nem is beszélve, hogy ha veszünk egy nagy gitárost, pl. Petruccit, kezében a szand, csöves feje is van, csakhogy. Tiszta hangokra 2 db Mesa MarkIIC+, ritmus szóló, minden torzra 3 db Mesa Roadking... Tiszta hangokra 2 db 2x12-es, torzra 4db 4x12-es láda. stbstbstbstb... Szóval ott se egyértelmű, hogy egy csöves fej azt helló... Van egy szint, amit ha elérsz, azt csinálsz cucc szinten amit akarsz. Addig szerintem kurva jó tud lenni egy ilyen digi kütyü, mert ha a 36-ból is csak 3 modellt használsz, de azt 15 féle beállítással, akkor már jó vagy.
Én pl. imádom a GT-6 tiszta-fél krancsos hangjait, Fender, Vox, Match modellek, tök más karakterek, de kurva jó hangok! Mi ezzel a baj? Van aki szereti, van akinem. Pont.
Ezt Szabi írta: én is úgy gondolom ,hogy a multi effektek elsősorban a vendéglátó zenészeknek valók... arra viszont tökéletesek"hát ez olyan mint"szandokat lehet belőlük kikeverni:)
Ezt Szacsa nl írta: És ha én otthon a magam örömére próbálgatok különféle hangzásokat??? Attól már vendéglátós vagyok? Ne általánosítsunk már!!! Azért, mert keresek egy hangot, ami olyan mint... attól még nem leszek vendéglátós.
Ezt Szabi írta: sajnos ilyen kibaszott gazdasági körülmények között nem az izlésed dönt hanem a pénztárcád. mi itt agyalunk ,spórólgatunk,álmodozunk az usában PL. még egy hobbi zenésznek is nagyon komoly hangszerparkja van ,nem hogy a sztárgitárosoknak ...egy haverom mesélte (kint klubzenész Kanadában)hogy leszolták a zenésztársai hogy nehogy már csak 2000 !dolláros Gibsont vegyen mert az gagyi....ezzel szemben mi Squier-ekről vitázunk ,sajnos itt tartunk :)))
Ezt Szacsa írta: Ebben speciel igazad van... De akkor az amcsik is hülyék. Senki és semmi nem garantálja, hogy egy több ezer dolcsis hangszerrel komolyabb zenei élményt tud okozni, mint mi itt egy Squierrel... Persze jobb érzés kézbe venni meg minden... de hát ez van. Gazdaság, ja.
Ezt bosmaster írta: Hát olyasmi, de nem állítanám...szeretem a Dreamet, játszani is, már amennyira bírom, főleg az új albumról a dolgokat és azt is A ra hangolva 7 húroson... az As I am nagyon üt :). OLP-n énis gondolkodtam, bár az már 5. gitár lenne :)))
Ezt Szacsa írta: 5 gitár, ujjjujj... Nekem emellé már csak egy strató kéne... Új album nekem nagyon bejön, sztem In the name of God ott van a valaha írt 5 legjobb között... Nekem most az egyértelmű kedvencem.
Ezt Galder írta: Én pl. most készülök beszerezni egy GT8-at, de ha lenne 1 millám cuccra, akkor Inkább egy Line6 HD147-et vagy egy Vettát vennék és akkor asszem nem lenne gond. A másik megoldás egy Line Xt Pro és egy tranyós végfok, illetve csöves Digitech előfok, hozzá egy csöves végfok. De mivel nincs pénznem még erre, ezért átmeneti megoldást kell találnom. Itt van a kutya elásva... Amúgy egy VS100 fejem meg ládám van, de magában nekem nagyon kevés. Előtte voltak különböző Korg multijaim, de azok sem voltak az igazik. A legrosszabb hogy ha valaki mindig ezen agyal, bele is lehet betegedni. Legtöbb helyen nem megoldható az, hogy bemész a bolta és leülsz órákra cuccot próbálni, meg amúgy is kell 1-2 nap sztem, hogy fel lehessen mérni egy kütyüt főleg ha az pl. egy bonyolult multi. Nekem egyszer adatott az meg, hogy elvihettem egy hétre az effektet kipróbálni és ha nem tetszik visszavihetem, ha tetszik meg kifizetem. Ez lenne a jó. Vagy ami a MP-ban is van, hogy van valami helyiség állítólag, ahol hangosan is ki lehet próbálni a cuccot, ami ugye nagyon fontos egy zenekari zenésznek. Hangosan - sokminden ami egyébként jól szólt - gyengébb lesz jóval. Amíg ez nem valósul meg itthon is több helyen, addig vesz az ember, kiderül hogy nem az igazi, eladja, bukott rajta... Ez az én látásmódom!!
Ezt bosmaster írta: Lássukcsak... Van 2 squier 7 húrosom tuningolva meg átfestve, az egyik mattított fekete, natur fejjel, a másik totál matt ezüst színű, szépen csillog. A 3. az egy egybenyakas full mahagóni mesterhangszer, a 4. az MG 7 húros lesz úgynézki, most meg az 5. nek egy japán charvel van kinézőben, sperzel kulcsokkal, meg seymour duncan sh-4-el...
Ezt leo sunshine írta: Basszus, ha a múltkor a telefonban mondod, hogy eladó a triac-od, el tudtuk volna boltolni...de mire olvastam a hirdetésed, már megrendeltem németországból...
Ezt Galder írta: Akkor megnyugodtam, nem csak én vagyok ilyen hü..e, hogy venni akarok még a mostani mellé egyet-kettőt, miközben a jelenlegi is megfelel teljesen... :D De olyan szépek!!
Ezt bllo írta: egy kérdés a hogy is van ez témakörbe, a podról tudom, hogy az végülis vonalra lett kitalálva, és ez eddig oké a gt-8 az hogy szól vonalba? mert számomra jobban kihasználhatónak tűnik hirtelen a programozhatósága miatt, meg az effektek miatt főleg, szóval, ha minden úgy lenne, akkor egyszer kipróbálnám.
szal a főkérdés, hogy akkor tulképpen a gt8 is vonalra való?
Ezt Gyula írta: Én vonalból is, meg élőben return-be és ampin-be is használom (nem egyszerre), vagyis volt már példa, hogy a phones kimenetről keverőre és kierősítve, így is jó lett. Minden variációban jól funkcionál nekem. A 6-osnak kicsit vékonyabb és szárazabb volt a hangja. A Gt-8 hangminősége a Pod-éhoz hasonló, de az effektjei a Rolandnak verhetetlenek. A GT-8 arra való mint a 6-os (élő előadáshoz lett kitalálva és a JC-120-ashoz fejlesztve).
Eladó egy igazi relikvia! A POKOLGÉP énekesének egykori szólógitára (pénzügyi okokból kifolyóan) eladó! Jó állapotban van... mindössze újra kell húrozni! Mivel nagyon sürgős, ezért az irányár most csak mindössze 40.000 Ft!!!!! Persze az árat még megbeszéljük és h nincs ennyi pénzed olcsóbban (egy kicsit) is odaadom! Írjatok! E-mail címem: zsandras@mailbox.hu
A GT-8 nem szól jól vonalból, gitárerősítőhöz való! Viszont a Boss GS-10 már igen! USB csatlakozás, mikrofon szimuláció, ASIO driver. Véletlenül pont eladó 100.000- Huf! T:20-5310418 több infó:http://www.rolandus.com/products/details.asp?catid=6&subcatid=0&prodid=GS%2D10
Ezt In_di írta: Hát Gyulám látod, ez már izlés kérdése! Ezek szerint a fülednek tetszhet az is, ha Metal Zone szól vonalból, nenem nem (szerintem úgy szól, minta fésű és zsírpapír). Egy gitár erősítőnek, és egy 12-es dudának egyáltalán nem egyenes a frekvencia átvitele, ettől csinálnak a nacijukba a gitárosok, amikor a húrok közé csapnak, ha nem így lenne, mindenki kizárólag ének cuccot használna. Hallgasd meg a GS-10 -est, és adj te is valami hangmintát!
Ezt In_di írta: Ez a kijelentés nemmáll helyt... A gt6-ban nem olyan a mikrofon szimuláció. A gs10 5 mikrofont szimulál, és mindegyik erősen befolyásolja a hangzást. (Akinek volt már podxt-je, vagy guitarportja, az ezt tapasztalhatta) Van más külömbség is, de ezt haggyuk...
Ezt Gyula írta: Volt szerencsém, kipróbálni gs10-et is, valóban más. De aki tényleg vonalból szeretne dolgozni az vegye meg In_di GS10-ét. Megéri!!? Csak az a kijelentés, hogy a GT8 nem jól szól vonalból hülyeség (már megbocsáss). És az én fülem jó. Eddig legalábbis úgy tudtam.
Ezt Szacsa írta: Én meg beállítottam gs10-es patch-et a GT6-ba és ugyanúgy szólt. Vonalból. Szal meg ne magyarázza, hogy 5 mikrofon modell annnnnyit számít... ugyanmár.
Ezt Gyula írta: semmi más nincs ebben a gitárhangszínben natúr így szól bele a hangkártyába. Csak gt6, a régi custom+ samick gitárom+ terra tech kártya, Cool Edit és én. bllo kell a patch? Szacsa-nak már küldem. Ezek a zenék nyersanyagok!
Ezt Gyula írta: midi kábel kell hozzá!!! nyitsz újat gt-6, fagy betöltöd a syx file-t rákattintasz a patch-re és gt már be is töltötte. addig nem menti el még nem write.
Ezt In_di írta: Hát Szacsa kedves, csipázom a földmíves tulajdonságaidat, persze hogy a mikrofon nem számít... Majd 1* próbáld ki.
Gyula, tőled én kérek elnézést, gt8at még nem hallottam, nincs kizárva, hogy vonalból kurva állat, és hogy megéri e? 150-ér vettem.
Nem hiszem, hogy nektek lenne kitalálva, elsősorban azoknak, akik Cubase-t használnak. Száraz hangot vesznek fel, és utólag effektezik. Akik a basszust is ezzel rögzítik (benne van a gt6b), és az éneket is. Akik használnak exiter-t.
Te álltál neki itt okoskodni, mint kiderült, anélkül, hogy fogalmad lett volna, miről beszélsz. De azért leszek én a földmíves... Nem mondom, hogy nem számít a mikrofon, de a GS-10 meg a GT6/8 közti különbséget nem dönti el... sztem, bár igazad van, paraszt vagyok, hiszen ugatok itt holott a GS-10 -ről még csak netes hangmintákat hallottam.
Egyébként meg az derült ki számomra, csak azért fikáztad a GT8-at, mert éppen a GS10-et árultad. Ez alapján meg véleményt nyilvánítani kicsit röhejes, nemde?
Mindegy, nem érdekel, részemről ügy lezárva. Szevasz, további minden jót!
Ezt Gyula írta: Jó ia az a GS10 arra találtáki amit te leírtál. Ha valakinek (stúdiózásra) ez kell, nám jár rosszúl vele. Én nem sértődöm meg, nincs is miért. Csak kijavítottalak! Üdv
Ezt In_di írta: Szacsa én nem hőbörgök, csak nem csipázom, ha helyből leugatnak. Hogy miért nyilatkozom meghallgatás nélkül az új cuccról, mert az szokott lenni, hogy ami vonalból jó, nem jó kombón. Csak mostanában dobtak piacra olyan cuccokat, ami vonalra (vonalból felvételre) lett kitalálva, pl:zoom PS-02, Pod XT, Boss GS-10. Én is meghallgattam a mintáit a gt8-nak, de ez nem jelent semmit, otthon úgyis másképp szól! De mostmár lenézek a Gabiékhoz meghallgatom. Volt Gt-6-om, csak vonalból használtam, az én igényeimhez képest szar hangja volt. A Gs-10 már jobb, de számomra még mindig kompromisszum. Hogy miért? Hát volt már egy pár cuccom: Boss MT2, DOD Death Metal, Boss Turbo Overdrive, Ibanez Tube Screamer, Zoom 505, Korg AX 30g, AX-1000, Pod 1.0, Digitech Rp2000, Boss Gx-700, Gt-6, Zoom Ps-02, Line6 Guitarport(Pod xt kicsiben), és most a GS-10. Csak párszor próbálgattam csöves előfokot, de egy biztos, ma még egy digitális cuccnak sokkal hiányosabb a hangképe, mint egy csövesnek. Akinek ettől függetlenül tetszik, használja! Szóval Szacsa azt hiszem tudom miről beszélek, kell még egy pár év ahhoz hogy egy multieffekt kompromisszum nélkül jól szóljon! Persze nem azt mondom, hogy minden szar, ami kapható, Pl: a Boss híres a kompresszoros hatású száraz szolóhangjairól (Santanahoz kitünő), a Line6-nek kitünő az Insane, és Spinal Puppet hangja (színes), a Digitechnek dús a közepe. Azért mert én nem itt lógok állandóan észt osztani, mint te, lehetnek nekem is fogalmaim a kérdésről.
Ezt Galder írta: De bírom, hogy pillanatok alatt össze tudnak kapni az emberek... Kinwk a pap, kinek a paplan! :D Amúgy meg szarjatok a cuccokra! Én lassan már az őrület határára kerük, hogy mi is lenne a legjobb nekem. Csak sajna azok felső kategóriás cuccok és nem hisze, hogy érdemes lenne azért annyi pénz kiadnom, ha alig jutunk el koncertre, itthonra meg minek ilyen 4 év zenélgetés után...