De te is azt mondod,hogy "elvileg ugyanaz,de mégis más"...én is így álltam neki,de valahogy a teljesítménybeli különsbég hangzásbeli különbséggel is párosul. Nekem a 60-as ugyanannyira bejött,mint a 10-es,csak az már önmagában is irgalmatlan hangos. A 10-es nagyon fain,még ládára kötve is megállja a helyét jól.
Szerintem alapvetően a digitális és analóg modellezés a fő különbség a két "fajta" között
A TM 30 elméletileg ugyanaz mint a TM10, csak nagyobb teljesítménnyel,ergo nem lehet "másabb".A fej is előfokilag megegyezik a legkisebbel, mikrofonszimuláció nélkül. Kipróbáltam én is a teljes palettát és a legkisebb jött be a legjobban..... TM10+csöves végfok hozzá és irgalmatlan jó.
A tech 21 trademark 300 fej meg szerintem eléggé ládafüggő.
Végigpróbáltam a TM és Flextone kínálatot és azt kell, hogy mondjam nem tudok elfogultság nélkül a TM-ről nyilatkozni.
Annyira iszonyat dögös, vastag hangja van, hogy a Felxtone-ból olyan sosenem.
Flextone nagy előnye viszont a sok űrhajó, nintendo, kápolnában pinpongozás hang meg azokat kezelő programhelyek.
Dani nem ajánlja a TM30-at én viszont igen. VAlóban kakukktojás a TM szériában valamiért. FAsztudja miért. Ennek ellenére az is olyan dögös, hogy bokád megeszed ebédre.
Nekem a TM meggyőzőbb hang,dögösebb,csak a 30-as szériát kerüld el messzire. TM10,TM60,TM120,ezek nagyon állatok. Fejet próbáltam szintén,de az érdekes módon tök más karakter,mitn a kombók. Saját ládáján hallgatva a kombók hangja jobban tetszett.
Trademark és Flextone kombók között vacillálok, a Flextone vezet egy kicsit nálam most amiatt, hogy ahhoz nem nagyon kell még effektet venni, de nyitott vagyok az ellevéleményekre is - elsődleges maga a hang.
Segítenének az illetékesek némi tapasztalattal?
Hali emberek, kéne egy kis segítség, felvételre a Tech21 PSA-1et hogy érdemes használni, mert sehogy nemtudok normális hangot kinyalni belőle, ha vonalból veszek. Mert kifelé ha bekötöm erősítő végfokjába, akkro nagyon szép tiszta meg torz hangokat is tudok rajta generálni, csakhogy tranyós a cucc amibe betudom igy kötni, azmeg hát nem az igazi és felvételen azért mégsem mindegy, csövesre egyelőre még nincs pénz, úgyhogy vonalból kéne használnom, szóval valamit tudtok tanácsolni?
ja ,láttam van egy pár...
most nem nagyon van keret a szedőkre, készül a KoX kombóm, most az a nagy projekt. De amúgy milyet tennél bele? meg majd kellene valami jófajta torzító ,idővel.
Én csak tisztát használok, azon a csatornán nincs magas hiány, pár napja próbálgattam a másik csatornát, az tényleg elég magasszegény, különösen a tiszta csatornához képest. Nekem mindegy, én úgyis csak a tiszta csatornát használom, azzal meg nagyon elégedett vagyok, pár mozdulattal alapvetően meg lehet változtatni az erősítő karakterét.
Biztosan sikeres lesz a kombó készítésed. De, ha nem veszed tolakodásnak, javaslom egy egyszerű 12AX7 csővel szerelt előfokot szerkessz elé, azonkeresztül men be az erősítőbe, és megoldódik a problémád. Nekem bevált
Elég brutál tud lenni a kicsike, de nekem a hangszínszabályzó nagyon furcsa, kellene még bele egy kis magas....de nem olyan,amit tud.
Amúgy tényleg nagyon jó cucc.
Ma kipróbálom 2x12 -őn is
Sokfélét tud, de a kevés tekerő ellenére szöszmötölni kell vele,hogy megkapd azt,amit keresel.
Épp ezért sokoldalú!
Igen az
De változatlanul fenntartom azt,hogy a magasakkal van egy kis bajság.
Lehet,hogy túlzottan hozzászoktam a csöves hanghoz és azt keresem.
Kár,hogy ezt nem úgy csinálták meg,mint a tm120-at, hogy lehessen kapcsolni a modelleket.
Majd csinálok én olyan combot......előfokcsővel...
Ha egyszer lesz időm rá
Én mindkettőt tweeden használtam, a gt2-nél sokkal izgalmasabb torzított tweedek vannak, eért hozzám az közelebb áll, de val egy igaz barátom, aki guns-ra meg acdcre használt triacot, neki kölcsönadtam egyszer a kombómat, azt mondta, hogy jó ez az előfok meg minden, de amire kell neki arra jó a triac is, ráadásul csinál egy acdc pedált, egy guns pedált, meg egy szólókiemelést, és keziccsókolom, torzítók beszerezve
Hasonlít rá, de azért a gt2-nek sokkal több arca van. Nekem igazából gt2 előfokkal volt tm10-esem, az egy hihhetetlen jó cucc, meg volt tri-ac-m is, no az is baromi jó, de ami nekem hiányzott belőle azt tudja a gt2. Egyébként a három gomb tényleg nagyon praktikus, ilyen szempontból ő a befutó. Nekem is mindig azon kellett gondolkodjak, hogy lehetne megboostolni szólónál a tm10-et úgy, h megmaradjon a hang. Valahogy ötvözni kéne a két pedált, de mondom triac előtt is le a kalappal
ELADÓ SANSAMP PARA DRIVER DI
- Made in USA
- parametrikus EQ
- csöves előfok szand ha kell akár torzítva is.
- Még garanciális
Irányár:35 ezer, de cserebere is érdekel, főként wireless cuccok.
INFO
Kontakt:
Tel:0630-740-6527
e-mail:siman (kukac) interware (pont) hu
Kvízműsor!!! Aki jól válaszol a feltett kérdésre, Calypso zokint kap a Jesszuskától, utólag is!
Szóval, adott 2 előfok (Tech 21 PSA-1 és Mesa Boogie Triaxis 2.0), egy fasza gitár (Ibanez JPM - John Petrucci Modell), egy jó kéz (Bálint barátom "Szent Jobb"-ja ) és egy Paul Gilber téma. A 4 mintán mind különbözőféleképp hallani, de mind vonal felvétel, mert itthon csak eza verzió létezik. A variációk:
- Triaxis-féle Recto szand, recording out-on felvéve,
- PSA-1 Recto szimuláció + Guitar Rig 2 mesa láda szimuláció,
- PSA-1 Recto szimuláció + ReCabinet Mesa láda IR,
- Triaxis-féle Recto szand + ReCabinet Mesa láda IR.
A Triaxis-on egy John Petrucci-féle beállítás hallható, míg a PSA-1-en a gyári Recto beállítás. Tehát nem teljesen releváns az összehasonlítás, de szerintem jó móka!
EQ NINCS EGYIK MINTÁN SEM!!!
A kérdés: Melyik minta melyik felvételi módszerrel készült?
Kvízműsor!!! Aki jól válaszol a feltett kérdésre, Calypso zokint kap a Jesszuskától, utólag is!
Szóval, adott 2 előfok (Tech 21 PSA-1 és Mesa Boogie Triaxis 2.0), egy fasza gitár (Ibanez JPM - John Petrucci Modell), egy jó kéz (Bálint barátom "Szent Jobb"-ja ) és egy Paul Gilber téma. A 4 mintán mind különbözőféleképp hallani, de mind vonal felvétel, mert itthon csak eza verzió létezik. A variációk:
- Triaxis-féle Recto szand, recording out-on felvéve,
- PSA-1 Recto szimuláció + Guitar Rig 2 mesa láda szimuláció,
- PSA-1 Recto szimuláció + ReCabinet Mesa láda IR,
- Triaxis-féle Recto szand + ReCabinet Mesa láda IR.
A Triaxis-on egy John Petrucci-féle beállítás hallható, míg a PSA-1-en a gyári Recto beállítás. Tehát nem teljesen releváns az összehasonlítás, de szerintem jó móka!
EQ NINCS EGYIK MINTÁN SEM!!!
A kérdés: Melyik minta melyik felvételi módszerrel készült?
Sikerült jó clean szandot belőnöm a PSA-1-en!!! Ez eddig eléggé a cucc Achilles-sarka volt nálam. Úgy néz ki, megfejtettem. Single-coilokkal műkszik! Gitár az input2-be (ami hátul van), bemenő jelszint gomb kinyomva (-10 dB). Így már föl lehet tekerni a pre-amp gombot és a hangszínszabályzókat, ami a dögös clean-hez kell. Meg persze Level a maximumon!
Ennyi.
Nem, illetve csak az kövez meg, aki tudati-sznobizmusban szenved.Akinek a felirat felül írja azt amit hall.Sőt meg se akarja hallani.
A tiszta csatin a Bite gombbal csodákra képes:)
Persze a full csöves az full csöves, de szerintem a kötendő kompromisszum elenyésző, ahhoz képest amit nyújt ez a kis holmi.Biztos van jobb, de én még nem hallottam
Lehet, hogy megköveznek érte: nekem volt már fender blues deluxe, blues junior és peavey delta blues erősítőm is. Ahogy visszaemlékszem ezek hangjára, ez a tech21 mintha jobb lenne még alapból is, azaz a tiszta hangja is nagyon jó (én csak azt használom), de nem kezd el kráncsosodni a hang a hangerő növeléssel, mint a kisebb csöves erősítők, hanem elég nagy hangerőig tiszta marad (persze egy biztonyos határ után már ez is torzít, de érdekes módon inkább úgy, mint egy csöves, nem transzisztoros jellegű a torzítása). Talán ez fogott meg benne a legjobban, hogy viszonylag nagy hangerőn is ugyanolyan tiszta hangja van, mint halkabban, ezt eddig nem nagyon tapasztaltam más kisebb méretű erősítőknél. Én erősen pengetem illetve ujjal is tépem a húrt, azt a dinamikát is símán hozta, elég kerek és stabil a mélye, és a magasa sem bántóan sok, hanem inkább úgy ott van. Ahogy tisztul bennem a hangkép úgy találom egyre jobbnak. Azt nem állítom, hogy ennél jobb nincs, de azt igen, hogy ekkora méretben mostanában nem igazán hallottam jobbat.
Nagyon örülök.Én tudtam hogy nem fogsz csalódni, ezért bíztattalak.
Nézd meg ezen a helyen, az öreg Les Paul TM 60-on játszik.
http://www.tech21nyc.com/news/news.html
A tech21 tm 60 kitűnő erősítő, talán az egyik legjobb tranzisztoros, amit hallottam valaha. Ma játszottam rajta próbán először amióta megvan, hát nagyon ütős. Csak jót tudnék róla mondani, nagyon hangos, nagyon dinamikus, egész másként szólt a gitárom, mint a többi cuccomon. Variax + line6 m13 és ez az erősítő nagyon nyerő kombináció. Még nagyon kíváncsi leszek, a fender strat + szuper shadows effekt processzor + vox hangmodellezés kombinációra, de nincs sok kétségem afelől, hogy az is nagyon jó lesz. Nagyon megérte, nagyon elégedett vagyok vele.
A tech21 tm 60 kitűnő erősítő, talán az egyik legjobb tranzisztoros, amit hallottam valaha. Ma játszottam rajta próbán először amióta megvan, hát nagyon ütős. Csak jót tudnék róla mondani, nagyon hangos, nagyon dinamikus, egész másként szólt a gitárom, mint a többi cuccomon. Variax + line6 m13 és ez az erősítő nagyon nyerő kombináció. Még nagyon kíváncsi leszek, a fender strat + szuper shadows effekt processzor + vox hangmodellezés kombinációra, de nincs sok kétségem afelől, hogy az is nagyon jó lesz. Nagyon megérte, nagyon elégedett vagyok vele.
Én ezt vagy egy line6 m13 stompbox modellező-vel (country zene, fender hangzás), vagy egy boss me50 -el (szórakoztató zene vox hangzás) vagy egy speciálisan a shadows hangzásokra angliában beprogramozott effekt processzorral használnám (shadows műsor, nagyon vox hangzás.
Szia!
Sajnos csak most jutottam net közelbe, igy nem tudtam segíteni, de hála másoknak, Ők rögtön tudták mondani amit én is el regélhettem volna. 1 szó mint 100 hidd el nem nyúlsz mellé, ott van a VOX is benne, meg a többi is. A Bp-i gépemen van egy nem szakértő általi fordítása kézi könyvének, abból ki értheted a gombok funkcióját. Ha igényeled dec.10-e után újból Bp-en leszek és elküldöm.
A Tm 60 pont arra való, hogy kis kompromisszummal megkapd ,mind azt amit akarsz. És ha teljesen betege vagy a csöves hangzásnak(én igen), használd úgy ahogy én teszem, tégy a bemenet elé, egy ART csöves mikrofon előerősítöt, szintezd össze a bemenetet, és elvágod ,magad hanyatt.
Kis, Off és kis On...hamár TM60
Jövő hét csütörtökön jómagam TM60ja hallható lesz kedves barátomék "Yava" lemezbemutató koncertjén az A38-on következő setup-ban: GT8-TM60-LeeJackson 4x12(Celestion V30 G12).
A zene zseniális a Sound Kiváló:D:D:D:
www.yava.hu
" Tehát a gitáros mindent megtesz a számára ideális sound kialakítására otthon, aztán a fellépésen sem ő, sem a közönség nem hall ebből az igyekezetből jóformán semmit.... "
Igen, így van. Tegnap, pár barátságos sör mellett pont erről beszélgettünk domival és a szintén fórumtag BBalage-val. Hogy ontopik legyek, a TM60-ról is bőségesen szót ejtettünk. A téma a fej-láda vs. TM60 kombó volt, illetve, hogy a honi klubok felszereltségét figyelembe véve kb. mi lehet az ideális cucc egy gitárosnak és egy basszusgitárosnak. Aztán nagyjából arra jutottunk, hogy egy olyan gitárosnak, aki csak 2-3 hangszínt használ csak (pl. 1 tiszta, 1 torz, 1 szóló) annak egy TM60 kombó + kieg. láda (műfajtól függően változik ez a láncszem) tökéletes megfejtés lehet, mert a kisebb klubokba még dob mellett is van eléf ereje a kombónak, nagyonn helyeken meg a kieg. ládával elég jól meg lehet szólalni.