Boss ME-70 padlómulti .Abszolút szobalakó karcmentes, magyar nyelvű leírásával.
Az egyik legjobb hangú és legjobban használható padlómulti.
A legújabb COSM effekteket tartalmazza.gyakorlatilag minden van benne ami kellhet.
PA rendszerre dugva élő bulikhoz tökéletes.
Kisvasútként is használhatod,vagy beraksz 4 presetet egy bankba és letolod a bulit.
MP3 -is csatlakoztatható rá,így játszhatsz a kedvenc alapjaidra.
De ami a legjobb benne,hogy LOOPER is van,Így magadnak is csinálhatsz többsávos
alapot.
Hangoló,Wah pedál is van benne természetesen.
Itt tesztelem:
https://www.youtube.com/watch?v=TqykTb8F82w
https://youtu.be/TqykTb8F82w
Ára: 57.000-Ft
Ajándékban adok egy tápegységet hozzá.
Sziasztok!
GT100-hoz szeretnék egy sztereó gitár végfokot venni a közeljövőben. Van esetleg valakinek tapasztalata, véleménye, hogy mit érdemes venni, mondjuk 100 ezer alatt? Előre is köszönöm a válaszokat!
Eladó, vagy beszámíttatnám kitűnő kis multimat, táppal, dobozzal, stb...Ami érdekel, egyeztetéssel:Line6 pod xt, xt live, x3, pod 2.0(ha van pedál is hozzá), esetleg floor pod plus. Más multi is érdekelhet, ha közvetlen keverőbe kötve használható és nincs túl nagy árkülönbözet.
Valaki tudna-e nekem segíteni azzal kapcsolatban, hogy a Boss Gt-8-ban hogyan lehet a CTRL pedált úgy beállítani, hogy több dolgot is vezéreljen egyszerre, Konkrétan azt szeretném beállítani, hogy a CTRL pedál benyomásával egyszerre kapcsolja be a delay-t és a reverbet. Vagy pl egyszerre kapcsolja a chorust és az FX1-et.
Több patch-ban látom, hogy a pedál egyszerre több dolgot is kapcsol ki és be, de nem tudok rájönni, hogy ez hogyan állítható.
Ha meg élőben is természetes hangú multit keresel, akkor én a Vox Tonelab SE-t ajánlanám.
Nem lehet PC-vel összekötni, meg nem egy okoska dolog, de a legegyszerűbben tudsz jó hangot kitekerni belőle.
Ha mindenképp multiban gondolkodsz, én megfontolnám helyedben a Zoom-okat is. G7.1-est láttam 30-ért a GS-en, de G3-ak is akadnak néha. Persze multikból ne várj csodát torzítók terén, főleg nem a Boss-oknál.
Ezek közül még leginkább az ME-25.
Utána GT-6 és ME-50.
De ha találsz régebbi ME-5-öt,vagy ME-8-at vagy ME-10-et,bátran ugorj rá,jó áron vannak,és elég jók!
Viszont ha 50ezerből a legfaszábbat akarod (és még egy kis pénzed is marad...), akkor Yamaha DG-Stomp-ot keress!
Köszi a tippet!! Gondoltam én is arra a cuccra, de max. kétkapcsolós egyszerűbb cuccban gondolkodok. Mint pl. a Boss FS6.. bár nem tudom ez konkrétan jó e erre a célra?? Boss FS6
Nekem volt GR-55-öm, eladtam, de valami halvány emlékeim vannak egy opciós tartozékról, külön meg lehet vásárolni, Roland FC 300 nevű midi lábpedál, amit együtt emlegettek valahol a GR-55-el. Elképzelhető, hogy lehet őket párosítani, mivel van midi out-in a gitárszintin, de ennek utána kell járni.
Sziasztok! Akinek van Roland GR55 szintije. Van egy ilyen cuccom, és maximálisan elégedett is vagyok vele, leszámítva egy dolgot. Igazán tehettek volna rá 2 db bank váltó pedált (le-fel). Tudom, ki lehet steppelni, meg a gr3-on is lehet bankot lépni..., de nem létezik valami GR55-höz csatlakoztatható plusz bank váltó pedál????
Tegnap egy órát szórakoztam GT100+laptop+PA. GT100 Hangkártya és vezérlő, minden más a laptopon futó BIAS FX, vagy TH3 ból ment na ez így rendesen megszólalt, a TH3 a nyerő higain téren, ládaszimulációja is jó nagyon és IR-eket is lehet betölteni.
Ismerek egy gitárost, 5150 fej-ládán tolta.
Nem adta el, de az alábbi indokok miatt vett egy Axe fx-et.
Lecsekkolt mindent, azzal ki tudott békülni.
A zenekar másik gitárosa vett egy GT-100-at, már árulja, köszönő viszonyban sincs az Axe-el.
Igaz nem volt olcsó, ellenben jó.
Ilyen Bossokkal meg linehatokkal nem érdemes kezdeni ha valaki a minőségi csöves cucchoz szoktatta a fülét, mert minden csak digitális kása lesz.
Én nem élek a zenéből, túl jól sem megy. De ha ilyen összetett zenét játszanék aktívan színpadon, Axe Ultra alatt nem adnám. 400-ért adtam el az FC-300 vezérlőmmel együtt, tokkal. Ennyiből mindened megvan, a színpadon monitorból kérsz. Ha még ragozni akarod, veszel hozzá egy lineáris végfokot, ládikót meg kérsz, vagy azt is cipelsz.
Nekem nem tűnik zizinek, de én csak boost-okat, meg T-Screamert, meg a DIST-et használom, múlt héten javítottam (jack és táp ajzat csere) egy orig ts-t majd összehasonlítottam a ha a GT-vel boostolom a csöves fejet, elég jó, sőt a GT-ben a BOTTOM és a SOLO kapcsolók még pluszt-is adnak.
Most egyébként BIAS-t használok, pihen a többi, nagyon jó.
" GT-100-is jó, accustic simulátora jó"
Tényleg jó az akusztik szim, meg az effektek is, de úgy ánblokk csak egy rendes erősítővel
4-5 kábeles megoldással!
Drájvok mind zizi, erősítő + hangfal szimulációk kettesalá.
Ha nem méregdrága instant multit akarsz HD500x, GT-100-is jó, accustic simulátora jó, és tudni kell használni az EQ-t a végén. GT100-at használtam PA-n a legutóbbi koncertünkön, Marshallos kolléga mondta, hogy nemá vigyem a halfstacket, a koncerten meg de jó szólt cucc, telefonos felvételeket hallottam.
Saját véleményem: Volt Line6 POD összes, BOSS GT6-tól, ME70-is, Tudni kell mi mire való, hogy kell használni, a Line6 előnye, hogy instant, nem negyon kell vele szöszölni. Vannak sokkal jobb multik, méregdrágán, ha jól megy a szekér inkább ezeket vedd kontrollerrel, ezek persze nagyobbak méretre. Multit bevágod a gitármellé, csak Line6, BOSS. Talán a BOSS előnyére a Loop-ot írnám, passziv eszközöket is legkevesebb veszteséggel kezelei.
Saci bazzeg, Te hagyod, hogy itt a pentaton skálás blues gitáros magyarázza Neked a meleg vizet! Bakker, nagyon komoly dolgot csináltok, le a kalappal! Majd Te azt tudod, majd jól kitalálod magadnak .
Szerintem egyébként ha összeadod az erősítőt, meg az effekteket, akkor abból egy AXE AX kijön. És messze nem vagy milliónál! Én úgy vagyok egyébként, ha szarul szól a cucc, akkor azt először én hallom meg - lehet, hogy más nem is - viszont engem ez meglehetősen zavar ás visszafog (erősen improvizatív amit mi játszunk) - na ezt már viszont a közönség is hallja. És akkor hiába magyarázkodsz, dehát szarul szólt a cucc, mert a közönség csak azt látja, hogy én kínlódom fenn, kifelé pedig minden rendben volt. Nekem egyébként ezek a multik pont ezért nagyon szinmpatikusak, nert ezek mindig, minden körülmény között ugyanúgy szólnak.
Ismerem a Kemplert. :)
sokat turnéztunk velük Európában és Ők azt használnak. Nagyon jó cucc.
Most egy Marshall jvm 205 H-t használok és pedálboardban a pedálok :) Midi vezérlés stb.
Szóval most minden megvan, ami a hangzásomhoz kell.
csak leírtam lentebb, hogy miért akarok csökkenteni :))
Huh, szerintem inkább menj a HD500-re, de én azt mondanám, hogy gondolkozz el azon, hogy valami komolyabb multi-ba rakj pénzt. Minimum egy AXE AX, de legjobb lenne talán egy Kempler. Kemplert próbáltam már, nem véletlen a hype körülötte. (igen, kell hozzá vezérlő pedál, de van azon hangerőpedál is. Kis kitérő, az ilyen nem is annyira apró beállítási lehetőségek tetszett benne nagyon, azon túl, hogy elképesztően hiteles hangja van: pl. azt is meg lehet csinálni, hogy a hangosító ember kap egy kimenetet, beállítasz rajta egy hangerőt PA-nak. A hangerő pedállal azonban ennek a kimenetnek a jelszintjét már nem módosítod, csak a saját hangfalad (monitorod) hangerejét vezérled. Ha túl hangos lesz a szinpadon pl. a dobos, tudsz úgy hangerőt adni a gitárnak, hogy kifelé ne változzon a hangkép. Zseniális, de tényleg).
Az a helyzet - és ebben a többiek majd kiegészítenek - hogy ha élőben is akarod gitárerősítő nélkül használni a multit, akkor nagyon nem mindegy hogy milyen minőségű. Nem elég a " van benne, vagy nincs" kérdést feltenni. Nyilván adott egy pénzügyi keret, de ha ennyi mindent használsz, akkor érdemes picit jobban körül járni a kérdést. Ha azt számolod, hogy ezzel egy jó erősítőt és az összes effektet kiváltod, akkor ez pénzügyileg sem jelent(het) nagy különbséget.
sc.
ps. Picit ránéztem az AXE AX-re (azt hiszem, lenne Neked megfelelő) - hát elég komoly a lista...
Progresszív rockot játszunk, de néha kell a highgain torzítás is.
azon kívül elég sok modulációs effektet is használok.
phaser, chorus, vibrató, pitch, tremoló, humanizer, octaver, digitális delay, acoustic simulator, stb.
ezért gondolkoztam a Boss Gt-100-ban. Nem tudom, hogy ezek benne vannak a HD500-ban is?
A tech21 és a Koch jó cuccok, de ezek nincsenek benne.
ha pedig rackes multit vennék pedál is kéne hozzá, amivel irányítsam + egy hangerő pedál. :)
Hadd színesítsem a képet! HD500 nem rossz, hallottam is élőben, van rack-es verziója, így a pakolás is könnyű.
De.
Ott van a Tech21-nek pedáljai, ill a Tech 21 tech 21 flight rig-et talán pont Neked találták ki. Alapvetően analóg és kib.jó szól ÉS nagyon könnyen pakolható!!!!
Amit legutóbb láttam és nagyon tetszett, az ez volt:
Koch Pedaltone II - full csöves cucc, piszok jól szólt.
Nem tudom milyen zenét játszol, de a szokásos Jazz-Blues-Rock vonalon a Tech21 flight rig-et választanám. Van is az adok-veszekben és a gs-en is .
Ha vonalból akarsz szólni, POD HD500 az "alja". Boss kapufa vonalból, az összes. Amúgy Axe FX, Kemper, ahogy Rauley is írta: ha veszel egyet, és aktívan használod, nem vágysz többő másra. Saját tapasztalat (Axe-el). Mióta nem zenélek aktívan, eladtam, de minden szempontból megfelelt. Egyébként a HD500 hangja os vállalható PA-ból, korábban azt is hasznltam arra (is), sőt 1-2 felvételt is azzal készítettem.
Van egy Boss ME-5-ösöm, amit soha nem fogok eladni :)) még valamikor 92-93-ban vettem patent állapotban van, de PA cuccon soha nem próbáltam ki.
Valamelyik nap kipróbálom, aztán lehet az is beválik. :)
majd írok milyen :)
GT100-at vettem zsír új volt 4 kábelesen akartam hasznalni egy mákos z50-el. Kereken 2 honapot volt nalam osszesen. Se vonalbol se 4 kabelesen nem volt meggyőző. El is adtam a pics*ba. Me70 maradt nálam a gyakorlo, backup cájg.
Engedd el a kérdést, és cipeld az erősítőt, ahogyan eddig. Itt vannak már a nano csövek, egy két év, és a 100W fullcső fej, el fog férni a gitártok zsebében.
Magában nekem sem tetszett, itt pont az a lényeg, hogy a Tubeman adja a frankó zsíros csöves hangot. Nekem legalábbis vállalható kompromisszum volt. Nem azt mondtam, hogy jó, csak, hogy a legkevésbé szar. GT-10, X3Live volt. Az kibaszott kapufa volt mindkettő. Ja, meg tudod mi volt még egészen jó vonalból? A Yamaha DG Stomp.
Én személy szerint GT-10-et használok már 7 éve. Minden féle bekötéssel játszottam már vele.
4 kábelesen használom és néha csak az effekt loopban. Van amikor egy TC NDR-1 Nova Drive-ot vezérel az erősítő előtt és a GT-ből jönnek az effektek a loop-ból. Volt csak előfokként és volt PA-ra kötve is! Mindenhol megállja a helyét, csak a PA-ra kötve többet kell vele szöszölni, mint egy gitár erősítővel! Kell hozzá egy pár hónap mire másodpercek alatt tudod mihez kell nyúlni úgy, hogy az összes hangzást ne kelljen átállítani 5 perc alatt. POD-ot soha nem hallottam élőben, csak videón! Van egy haverom, Ő évekig játszott csak PA-ra kötve! Annak idején a volt BOSS-os Sántha Gabi elmondta neki az okosságot, és soha nem volt problémája pedig lenyomtak akkor vagy 150 koncertet így!
Nekem ami vonalból játszós cuccnak olyan volt, hogy nem ásítottam tőle menten színeset, egy HK Tubeman II volt, ami után kötöttem egy TC Electronic Nova Systemet. A Nova line in bemenetét használtam, konkrétan a boostot, az effekteket, és a hangfal szimulációt. Volt a Tubemanból három hang, egy tiszta, egy lo, és egy hi gain, plusz az effektek, amik kellettek a Novából. Ez nem modellez semmit, elég jó természetes hangot produkál.
Persze. :))) eddig így is volt, csak ahogy öregszem kezdek nem gentlemanné válni. Kinek lennék az? :))))
magamnak már kezd uncsi lenni :)
Meg aztán a végén az lesz pár év múlva, hogy akusztikus gitáron fogom tolni. :))
Ettől félek én is, hogy megbánnám. :))
viszont olyan multis videót, ahol PA cuccról szól, mondjuk egy GT-100 nem találok. :((
Legalább meg tudnám hallgatni, hogyan szól, mert drága lenne meglepődnöm a szar hangzáson, miután eladtam az erőket. :))))
Végülis jogos...
A közönséget nem igazán érdekli,max amelyik egy kicsit szakmaibb közönségtag (magamból indulok ki )
Cipekedés szempontjából tutira kényelmesebb,meg kevésbé hátfájdító megoldás ez.
Akkor nyilván modellezel is majd,érdemes olyat venni szerintem,amiben nem találsz kifogást hangilag.
De szerintem előbb-utóbb újra lesz erősítőd is.
Arra gondoltam, hogy eladom az összes erősítőmet
vennék egy multit és rátolom a PA cuccra. :)))
tudom, hogy szar lesz meg minden, de rajtam kívül ki foglalkozik azzal, hogy nekem milyen a hangzásom? leszarja a közönség, azt vettem észre.
Na most ilyenem van. :)))
POD szerintem is jobb.
COSM nekem valahogy mindig kicsit műanyag...
Viszont az effektek minősége meg korrekt.
Ha meg sok a della,akkor Line6 Helix vagy AxeFX,vagy Kemper.
Gondolkozom egy multin de nem tudom, hogy döntsek.
A GT-100 és a POD-500 HD között vacillálok.
Melyik a jobb szerintetek?
Tudom, hogy hülye kérdés ez egy Boss topikban, de láttam összehasonlító videót és valahogy a POD-nak a torzításai szebbnek tűntek, viszont nagyon sok helyen a GT-100-at favorizálják.
Nehéz így dönteni. :)
Köszi a segítséget.
Igen, mivel nem megy a kapcsológumihoz semmilyen vezeték. Az exp poti nincs ütközésig használva, ezért ha szét lett szedve akkor kalibrálni kell a min meg a max értékét, a kapcsoló meg a maxon-túli, nehéz ugyanabba a pozícióba visszatenni.
a kapcsolót is megnéztem időközben. Csak egy db gumi. Akkor ezek szerint a Az expression switch az nem is kapcsol, hanem az expression pedál helyzetétől függően történik a kapcsolás.
BOSS GT8-al kapcsolatban lenne kérdésem.
Ki kellett cserélnem a hangerő potit (level poti hátul). Összeraktam, majd factory reset. Azóta nem működik az expression pedál kapcsolója.
Helló Urak! El kelne egy kis segítség. Van egy Boss GT Pro-m, és 1-2 hete a kimeneteire a stereo jel egyik felét küldi. A többi hibalehetőséget már kisakkoztam, nem a hangkártyával, nem az aljzatokkal, nem az átalakítóval, nem a kábellel, nem a hangszóróval van a gond. Ezeken már túl vagyok. Olyan mintha a GT Pro belső alkatrésze egyik kimenetre sem küldené a teljes jelet. Ha a phones kimenetet használom pc-re kötve, akkor frankón működik. De a sub, vagy main kimenetet használva csak a hangszóró egyik párja szól. Már a resetelésen is túl vagyok, és nincs javulás. Valakinek valami ötlet, tipp, esetleg szerelő neve elérhetősége????
Hm... elég hasonló a sorsunk, már mint a zenekari fellépéses összehasonlításban. Mi is saját kedvünkre játszogatunk leginkább. Átlag évente 3-4 buli, vagy koncert. Ebből egy kötelező, mert azéer kapjuk ingyen a helyet. Ez azért nem is olyan rossz üzlet.
A CCR, és a Bikini stimmel nálunk is, de van P.Mobil, Takács Tamás, Deep Purple, Rolling Stones, Dire Straits, és hosszú a sor... Most van egy fazon, aki jött és Shadows-okat nyom, elég meggyőzően.
Tavaj csináltam egy másik bandát is, de az most valahogy abbamaradt, vagy rosszak, vagy hidegek, vagy drágák a termek. Velük jártunk fizetős próbateremekbe. Legtöbbet a Sori Vágóhídra, de több helyet kipróbáltunk.
Nekem inkább saját szóló felvételeim vannak, de ezzel a ZenexMűvekkel van egy-két régebbi egyszerű felvétel, pl. egy ilyen:
Ja, korábban nekem is volt GK2A a gitáromon, azzal GR-30-ast, Axon AX100MKII-t, meg VG-88-at használtam. Persze, be lehet jól állítani (főleg ha nem az öntapadókkal teszed fel, hanem csavarokkal), de van amúgyis elég beállítási hely a kütyüben (húronkénti érzékenység, ahogy írod; nuances, stb.), ha még itt is kell finomítgatni, az eggyel több macera.
A Graphtech egyébként árul külön olyan babákat, amiben nincs benne a Ghost piezo érzékelő, tehát "csak" a húrszakadást védő funkciója van.
Amit írsz, hogy mit tud a LesPaul-od, kb. ilyesmit csinál a Graphtech Ghost is a monó jack kimeneten GK kompatibilis eszköz nélkül is.
Rendszeresen, az elég túlzás, mert eléggé próbateremnek játszó (ex-szobazenészekből álló) csapat voltunk, de lehetett mondjuk 8 fellépés-szerűség ezzel a cuccal a 6 év alatt.
Eleinte direkt fülmonitorba ment a jele, de úgy azért kicsit bántó, illetve nehezen kezelhető tud lenni, aztán találtam ki ez a billentyű-kombós megfejtést.
De próbára mindig ezt vittem, ez volt "a gitárcuccom". Óradíjas teremben vagy az énekcuccra dugtam, vagy a half-stack return bemenetére, ha volt ilyen.
Mindenféle hangszínt erről használtam: sírós LesPaul szólót, Strato-kat, akusztikust (akár alternatív hagolásút, virtuális capo-sat, 12 húrosat), JC-120 modellezettet, stb.
Az a szokásom, hogy töltök le net-ről mások által megosztott patch-eket, aztán abba belenyúlok ha kell (több-kevesebb reverb, magas emelés/vágás szükség szerint, stb.).
A PCM hangszíneket relatíve kevesebbet használtam, de volt példa arra is (szinti-szerűség, orgona, szaxi).
Ilyen slágeresebb rock dalokat toltunk (Bryan Adams, Bikini, Creedence, AC/DC és társai).
Köszi a választ, a GK3-ról azt tudom mondani, hogy nem volt akkora gond sem a hangszedő felszerelése, sem a szerkli összerakása és felszerelése a gitárra. Én egy Ibanez strato-ra szereltem fel, mindent adtak a csomagban hozzá űgy, hogy legalább 3 féle képpen fel lehetett volna szerelni. A hangszedővel már nem akartam sokat tökölni, két kis csavarral raktam fel a híd és a hangszedő közé. Az összes demó videón úgy láttam, hogy ott van. A beállítást részletesen leírja a manuál, de lényegében csak annyi, hogy mikor már a helyén van minden és bekepcsolod, akkor egyforma hangerőre kell állítani a 6 húr hangerejét. Ezt a GR-55 kijelzőjén lehet intézni. A midihangszedő magasságát vagy véletlenül eltaláltam, vagy még lehetne finomítani is, de így is jó. Nincs útban semmi nagyon és a gityó is fekete, meg ez a szerkli is, így jól mennek egymáshoz.
Azért az jó lehet, hogy védi a húrokat, nekem most muszáj lesz elixír húrokat vennem, mert két egymás utáni összpróbán is szakadt a felső é. Igaz, az egy másik gityó, egy Epiphon LesPaul. Na, ebben van nanomágnes-hangszedő is, nagyon finom az akkusztikus jellegű hangzásokat szépen hozza, de a normál pick-up-okkal párhuzamosan is szépen kigészíti mélyben, magasban őket. Inkább kísérőzöm, mert énekelek, így ez nagyon jól jön sokszor.
A GR-el egyenlőre csak itthon szórakázom... ha valami kijön belőle, egyszer elviszem a zenekarba.
Te renszeresen használod szinpadon a GR-55-öt? Tehát leginkább akkusztikus beállításokkal? Miket játszol?
Szia, nincs ebben tapasztalatom, mert nem próbáltam GK3-mal a GR-55-öst.
De azt gondolnám, hogy a Roland saját PU-jével biztos jól kifutja magát a cucc.
A Graphtech rendszer előnye amint írod, hogy be van építve (=elegánsabb, de cserébe szét kell furkálni-vésni a hangszert ha tényleg a max. praktikumot ki akarod hozni a setup-ból).
Emellett a Graphtech mást is csinál(hat), minthogy GK driver rendszerként funkcionál (védi a húrt a szakadástól; szerintem kényelmesebb rajta a palm mute, mint a gyári krómozott-recés babákon; illetve tud piezoakusztikus hangot generálni a GR nélkül is).
A GR-55-ben pedig immár benne van a 'Piezo G' nevű driver beállítás, ami kimondottan a Graphtech-re van optimalizálva, vagyis szerintem ezzel a Ghost-al is tud annyira jó lenni a végeredmény, mint a Roland által kínált original GK3 megoldás.
Olvastam olyat fórumon, hogy volt akinek gerjedékeny lett így a gitárja a Graphtech elektronikától, én ezt nem tapasztaltam. (Mondjuk itt biztos számít, hogy milyen a gityó.)
Ja, és amiben még jobb ez, mint a GK3, hogy nem kell szőrözni a felhelyezéskor a beállításon (milyen magasra, húrlábhoz milyen közel teszed fel a gitárra stb.), mivel itt eleve az optimális pozícióba kerül a hexa hangszedő.
Meg ha valaki tremolózik, akkor se változik a húrok és a hangszedő közti távolság. De ezutóbbi engem mondjuk nem érint.
Szia! A GR-55-höz alkalmazva mi a különbség a Ghost és a Gk 3 között a használat során? Esetleg gyorsabb, stabilabb, vagy csak egyszerűen csak annyi, hogy be van építve a gitártestbe és nem puposkodik ott kívül rajta?
Én GR-55-öt használok, amióta megjelent (2011 legeleje, ha jól emlékszem). Nem Roland GK hangszedővel hajtom, hanem Graphtech Ghost rendszerrel.
Imádom, nekem 100%-ban megfelel. (Talán az arpeggiator-t nem bánnám, ha lenne benne, de az is inkább csak olyan kamuvári funkció, meg kell tanulni helyette játszani. :))
Én színpadon Roland KC billentyű kombóra kötöm, otthon meg nearfield monitorokra van dugva. Mind a kettőn állatul szól. De bulin csak a monitorozást szolgálja a KC, amúgy a PA-be megy a jel vonalból, nyilván.
Plusz egy ilyen kétutas fullrange kombó használható egyéb célokra is. (Kertipartin adja a háttérzenét, stb.)
Igen, erről az Atomicról már volt szó egyszer. És úgy emlékszem, kútba fulladt a dolog, mert már nem gyártják. Pedig ez lenne az a motyó, amire kb gondoltam. Használtan még itthon nem láttam. De nagyon máshol sem. Ha tudsz valamit, ne tartsd magadban.:)
Gazz ajánlotta a Tech21 Power Enginet. Az sem tűnik rossznak, legalább gyártják. Viszont nem csöves. Ami azért baj.:(
Tudom, hogy bármilyen kombó jó, aminek van loopja. Van több kombóm, de ennek pont az lenne a lényege, hogy ki van hagyva az előfok. Ergo nem járnak fölöslegesen az előfokcsövek, valamivel könnyebb, valamivel igénytelenebb, valamivel olcsóbb, egy darab kábel kell hozzá és nem egy 212 batár.
Ha ilyen kombóba zárt végfokot keresel, vegyél egy Atomic Reactort. Az direkt ilyesmire van kitalálva, csöves végfok,szélssávú hangszóróval. Hallottam élőben, tényleg nagyon jó.
Hát a midi szerintem elég sok mindenre. Gondolom, ahol van befogadókészség, ott tudsz irányítani.:D
Én az erősítőn csatornaváltáshoz használom, nem kell szteppelnem az erősítő pedálja és az effektpedál között. Egy gombnyomásra vált az erősítőn, és behozza az ahhoz a csatornához beállított effekteket.
Ez a midi nem arra való, hogy mondjuk egy hangmodulba bekötve zenélj vele, mint mondjuk egy szintin.
A kombóba zárt végfok pedig annyit tesz, hogy csak egy végfok van a kombóban, előfok nélkül.:D
A pontos jelentésüket Raul leírta. Ezek azt csinálják, hogy a gitárhangodat, illetve az abból kijövő analog jelet, minden felharmonikusával együtt digitalizálják, azaz 0 1 számok sorára bontják, majd ezekből visszaalakítják analóg jellé. A modellezés a szétbontás, és a visszaalakítás között történik. A processzorok gyártói egy egy modellezni kívánt erősítő, effekt kimenő jelét digitalizálják, és a bemeneti jel digitalizált változata közti különbséget, "torzulást" egy processzorral előidézik a te gitárhangod digitalizált jelén. Ez kb a modellezés mibenléte. A baj ezzel annyi, hogy ez a folyamat az eredeti hang sok kis nüanszát nem tudja reprodukálni. Illetve ez a modellezett hang is csak inkább "olyasmi" végeredményt jelent, mint "olyat". Illetve a másik, a komoly dinamikavesztés, ami nagyjából az összes ilyen cucc sajátja.
És persze vannak kurva jó modellezős cuccok. De ingyen ebéd nincsen. Azok árban ott vannak, mint egy nívós analóg cucc ára.
Elfogadom a felvilágosítást, mivel műszakilag nem vagyok túlképezve a témában. Azt sem tudom, hogy mi az a ADC és DAC. Valamit talán mégis tanultam.
Viszont nekem nagyon bevált a Tonelab.