Ezt matterofcourse írta: Azt megtudjatok modani, hogy a GT6 digit kimenetelet, milyen kabellel kell osszekotni a hangkartya digitalis bemenetevel? Az odaig ok, hogy rca-rca-val
Ezt Atiroki írta: Ha nagyon sok pénzed van, így is hozzá lehet állni a dologhoz, engem nem zavar, neked meg biztos jó lehet. Én is szeretem az analóg soundot, meg szerintem itt mindenki más is. De ugye az analóg alatt nem pl. egy regent kombó torzítóját érted? :D
Ezt Atiroki írta: Ja, azzal működnie kellene, de még talán a manual-ban is találsz róla valamit... Digitális/nagyfrekis jelekre általában ezt javallják.
Ezt Galder írta: Gyula: Küldenél nekem pár saját patchet, ha szépen megkérnélek? Szombaton megyek összehasonlítani cuccokat és kíváncsiak vagyunk a GT-re is, így felviszem azt...
Ezt Galder írta: Pod és egy Marshall Plexi,Flextone III XL, GT-8, meg talán egy POD XT LIVE, de ez kevésbé valószínű. Persze, beszámolok a tapasztalatokról.
Ezt cucu írta: Hello! Van egy gt6-om és be szeretném kötni és 3 erősítő van amin a közeljövőben használnom kéne (5150,XXX,Warp-T). A peavey-k órabéres teremben vannak, a warp lesz az enyém remélhetőleg ebben a hónapban. A kérdésem az, hogyan kell effect loop-ban kötve beállítani a gt-6-ot? Preamp az csak színez vagy egy kis előfok-ként működik? Mennyiben kell áthangolni az effektet, hogy azt a hangzást kapjam amit füllhallgatón? Előre is köszi!
Ezt Atiroki írta: Effekt returnba próbálkozz, de a fülhallgatóban hallott soundot megközelíteni is elég fáradságos meló lesz... Órabéres teremben nem ezzel ütném agyon az időt, max egy torzítópedált állítanék, meg zajszűrőt, preampot ki, aztán szól ahogy szól, durr bele, de ha már úgyis ott vannak a tuti fejek, mért nem azoknak ez előfokát használod? Időben mindenképp jobban kijössz, csak akkor érdemes bíbelődni az effekttel, ha már ismered régóta, és tudod, hogy mit kell állítani. Próbáltam már 5150-el a Gt-6-ot, de feladtam... Nem szerették egymást. A másik kettőről nem tudok nyilatkozni.
Ezt cucu írta: A kérdés rossz volt mert tudom hogyan kell bekötni, csak az beállítással voltak gondjaim. Nem sokat tököltem vele. Ki is kapcsoltam a hurkot és csak a fejet használtam simán. Egyébként a srác is mondta hogy próbálkoztak már gt-6 ot 5150-nel és nem voltak megelégedve mások sem. Akkor ezt a dolgot nem is erőltetem. Remélem a Warp jobban szereti majd! Köszi az infót!
Ezt cucu írta: Viszont visszagondolva. Láttam egy videó részletet amin bemutatták mit hogyan kell állítani a gt-6-on és ott pont 5150-es fejen ment az effect loop demonstrációja. Ez egy teljes videó volt kazettán meg is lehetett rendelni.
Ezt Atiroki írta: Én is csak egyszer próbáltam ki, (nem volt rá sok idő) puszta kíváncsiságból, stúdióban, cigiszünet alatt, láttam hogy tökölős, és hagytam a fenébe...
Ezt lkjpoi írta: Kedves pyros! A legnagyobb jóindulattal mondom, hogy ha modellezés, akkor Line6. Sajnos a Roland/Boss erősítőmodellezés le van maradva a Line6-hez képest. Az effektmodellezés nem... de a GT-ben kevés a jó erősítőmodell, főleg higainből, és azokat is nehéz jóra belőni.
Ezt Snakepit írta: Bakker! A Higain az egyik erőssége a Gt-8-nak!!! Ráadásul könnyű belőni. Egy kis reverb a potik 50 körüli értékre (kívánság szerint) és üt. Ennyi. A GT-8-ban sem olyan hűdenagyonjók ám az effektek, milyen lehet a POD-ban? Az, hogy melyik medellez jobban megoszlanak a vélemények, de nem hinném, hogy éles a kontraszt. A Gt-8-ban a FX-1 és FX-2 modulok beállításai nagyon alapok. A Feedbacker-re különösen haragszom, a rotary-nál nem lehet effekt hangerőt állítani stb. mindegyiknek van valami hibája, ami nem tetszik. Amelyek "külön" vannak - reverb, delay, chorus, comp, dist, meg a többi - azok viszont tényleg állat korrektek. Hogy a Boss modellezése le lenne maradva a Line6-tól azt erős túlzásnak tartom. Megdöbbentően jól megközelíti a dögös Marshall soundot. Szóval le van maradva...Ezzel a megközelítéssel a Line6 modellező gépezet leszólja az igazi Marshallokat. Szerintem mindkettő szar. Na jó nem...
Ki kell próbálni. Amelyiken előbb jön ki egy elfogadható torzított szóló hangszín, az a nyerő.
Ezt lkjpoi írta: Kipróbáltuk, Line6-en nagyon sok elfogadható torzított hangszín kijött 5 perc alatt, a GT meg csak a Marshallt és az 5150-et tudja, azt is fél óra állítgatás után, és tranyós kombóra kötve, egyszóval vonalból így is fos volt.
Ezt tomba írta: Tudtok tippet adni, holl lenne érdemes Line6 POD XT Live-ot venni? Én itthon legolcsóbban 130 körül láttam. Esetleg érdemes lenne kintről rendelni?
Ezt Snakepit írta: De elfogult vagy te...5 perc vs. fél óra...ezt nem hiszem.
Az viszont igaz, hogy van benne pár használhatatlan torzítás és erősítőmodell, de ez nem meglepő, mert az összes multi ilyen. Én spec a Marshall higain-t használom vagy 59-es I, II, I-II rendszert, néhol megspékelve egy kis metal zone -nal. Tényleg sokat kell vele ba*zakodni, de azt nem hiszem, hogy a POD-on tized annyi idő lenne egy használható beállítás ideje...
Gyönyörű clean hangzást és ütős torzított hangot lehet vele kreálni, de egy szétáramló, teret betöltő, csilingelő, szép szólóhangszínt már nehezebb ez igaz. Most épp ezzel s*arakodok. Képes rá, csak tökéletesen ismerni kell(ene) a lehetőségeit.
Ezt Snakepit írta: Szólj Barnának. A telefonszám a POD árlistáknál megtalálható. Elvileg a Hangmester adja az országban a legolcsóbban. Legalábbis ezt mondják Ők, ami úgy néz ki igaz is.
Ezt lkjpoi írta: A Marshall úgy hozta a Marshall hangot a GT-8-on. Line6-en pillanatok alatt lehet jó hangszínt, és valahogy nekem sokkal logikusabb az egész kezelés. Beállítod a modellt, ahhoz van defaultból egy láda, meg mikrofon, ha az off axis, akkor valószínűleg át kell állítani, de ennyi. A többi innentől a Bass, Mid, Treble, Presence. Azokkal meg pár perc megtalálni, amit akarsz.
Ezt lkjpoi írta: Ja, meg a Drive (gain)... GT-n meg csomó misztikus beállítási lehetőség van, amit igazából nem is értettem, hogy mit állít, csak hallottam, hogy tök máshogy szól tőle. Ráadásul a MIDI-s editor programja is kaki.
Ezt lkjpoi írta: Ha van egy jól beállított GT-d, akkor az valószínűleg jól használható. De ami nekem sehogy sem jött elő belőle, az a Mesa Triple Recto sound. POD-hoz még annyit, hogy az XT Live az egyben egy 96 kHz-s, 24 bites hangkártya is, azaz nagyon jó minőségű felvételeket is lehet vele csinálni (mivel benne van a guitar port a cuccban), nem kell A/D - D/A átalakítás, aztán hangkártya line-in, és egy 48 kHz 16 bit A/D átalakítás, hanem a gitár jelére egyből A/D és onnantól végig digitális.
Ezt lkjpoi írta: "GT-n meg csomó misztikus beállítási lehetőség van, amit igazából nem is értettem, hogy mit állít, csak hallottam, hogy tök máshogy szól tőle."
Kezdve az output választással, aztán van vmi, amit patch/systemre lehet állítani, meg még mit tudom én...
Ezt Snakepit írta: Dehogy misztikus...ugyanazok vannak benne, mintha egy erősítőfejet tekergetnél, csak ez virtuális. A torzítómodelleknél és az EQ-nél van egy kis misztikum, de nem vészes. A MIDI-jével nem foglalkoztam, még csak most szereztem hozzá hangkártyát. A PC-s GT manager viszont tetszik.
Ezt lkjpoi írta: "A PC-s GT manager viszont tetszik."
Akkor nézz meg egy Line6 editet, és mindjárt nem fog tetszeni :) ezt most nem baszogatásból mondom. Azaz bocs, én a GT8Editor nevű programot láttam, és az ratyi.
Ezt noBer írta: Megkérem ha van valakinek, küldje el nekem mailban a Line 6 edit-et és a GuitarPort-ot, mert sehogy sem tudom letölteni a Line 6 oldalról. Win.Xp-t haszálok. Kösz előre is!
Ezt Snakepit írta: Ez a Boss banda egyébként egy tróger társaság. A múltkor írtam a support-nak, hogy ugyan mikor lesz már normlis Gt editor, ami a 8-ast is kezeli, de les*arták a fejem, válaszra sem méltattak. Nem is várok többet tőlök...Boss Support: Egyes.
Ezt BarnaHNG írta: .persze, az életben is így működik, csak általában a GT8 vásárlók nagy része még soha életében nem dolgozott azokkal az erősítőmodellekkel, amiket bele tápláltak, így valóban misztikus lehet jónéhány dolog.. különösképp azért is, mert akinek megvan otthon az összes GT8-ban található erősítő, az nem vesz GT8-at..:D Egyébként az output select-et nem kell megérteni.. válaszd ki, amelyik arra van, amire használod (fejhallgató, vagy combo, vagy bármi) és hallani fogod, hogy mennyivel jobban szól.
Ezt lkjpoi írta: "válaszd ki, amelyik arra van, amire használod (fejhallgató, vagy combo, vagy bármi) és hallani fogod, hogy mennyivel jobban szól."
Kedves Barna! Először is ez nem így van. Sajnos a higain modelleknél kijött a Boss gyengesége... és csak JC-120 outputra állítva szólaltak meg normálisan.
Ezt Snakepit írta: Mivel Snakepitnek hónapok óta van GT-8-a, ennél fogva próbálkozik a tévhiteket elhessegetni. Nem mindig védelmezem, erre példa a #639, illetve a másik (GT vs. POD)ilyen topicban jól lefikáztam én is. Van benne egy csomó szarság persze, de ha lkjpoi bántja az MS Higain-t alaptalanul, akkor megvédem a cuccot. Na.
Már kérdeztem egyszer, a POD rossz tulajdonságait illetően, akkor nem válaszolt senki. Semmi nem tökéletes ugye... Meg kellene próbálni objektíven nyilatkozni a cuccainkról, nem pedig hiúsági kérdést csinálni belőle. Szóval?
Ezt Galder írta: Pod is olyasmi mint a GT, jól meg kell választani hozzá az erősítőt. Próbáltam Flextone-t és megtetszett, mert ott van, be kell csak kapcsolni, egy picit tekergetni és máris kész egy elég jó hangzás. Megtartom a GT-t, s remélem még idén meglesz a Flex, hogy össze tudjam hasonlítani. Abban reménykedem hogy a Flex JC-120 modellel és a GT-vel sok húzós hangzást tudok csinálni, ötvözve a Boss nagyon jó effektjeit a Line6 metal közeli modelljeivel...
"...Nekem is ez az észrevételem. Nem is szarakodtam az output select-tel, hanem belőttem Line/Phones-ra. Így nagyjából a próbateremben és otthon is ugyanúgy szól és a hangszóró szimuláció is működik. Amint átkapcsolom stack-re a hideg kiráz a hangjától olyan szar. De ha nem lenne változás a különböző output-ok között nem is lenne értelme ennek a menünek. A global eq-t sem használom 0db-en is jól szól a cucc, maradjanak csak úgy. A feedbacker állítási lehetőségeiben viszont csalódtam...natural módban csak az effekt hangerejét állíthatod oszt kész (?!). A másik fajtánál már van egy csomó lehetőség, de ott semmi pláne, nem áll fel a szőr a hátamon a hangjától. Csak öblösít. Natural módban ha - relatívan - túl sok torzítást használok az effekt hangja eltorzul és erőtlen lesz, ha lentebb akarok csúszni egy-két bunddal. Kár, hogy csak egyenként és tisztán kell lefogni a hangokat, hogy kiteljesedjen az effekt hatása. Az auto riff szintén ugyanezekkel a problémákkal küszködik. Na, ez a két dolog szar benne (vagy csak nekem szar...), de ez nem titok, le is van írva a manual-ban, hogy "...egyenként és tisztán pengetni...". Ennyi negatívumot találtam eddig. 10-es skálán mindezek ellenére 9.9-et megérdemel. Eddig (!). Na jól lefikáztam a saját cuccomat..."
Ezt Snakepit írta: Habár bluevoodoo leótvarfosszargecizte a motyómat, a PG100-on 2x12"-vel tényleg kibas*ott állatul szól a HiGain, mivel ezt a motyót multira találták ki.
Ezt lkjpoi írta: Nem bántottam az MS Higaint. Jó az... csak nekünk nehéz volt beállítani. Ez pedig negatívum a cuccra nézve. Jahh, és kevés higain modellje van a gt-8-nak Line6-ekhez képest.
Ezt BerMo írta: Az XT Live-re gondolok és ott nem nagyon láttam ilyen lehetőséget, legalábbis magán a "dobozon elfelejtettek lyukat furni" ahová külső effektel csatlakoztass
Ezt Snakepit írta: Van már valakinek Gt-8 táskája? Rolandéknál hib*szott drága, 20 felett van. Kéne egy, szegényt még mindig a dobozában tárolom, de 20-25 ezret nem adok fáken táskáért.
Ezt Galder írta: Nekem is kellene egy, de csak puhatok. Nagyon gondolkodom a külföldi rendelésről. Kb 8ezer lenne + pk. Itthon újabban semmit nem tudok beszerezni egyszerűen.
Ezt Snakepit írta: Nem rossz, de jobb lenne keménytok. Már filóztam olyanon, hogy valami CNC-s ismerőssel rozsdamentesből hajtatni egy dobozt, kibélelni és gól. Haver ilyet készítetett a Behringer keverőjének és ráadásul jól is néz ki.
Ezt AlmostSaint írta: Helló! Van egy Marshall VS 100-as erősítő fejem, egy korg Ax 1500g effektem,és egy Jackson FlyingV-m. Miközben játszom, a hang időnként lehalkul, majd visszaerősödik.Mitől lehet ez?
Ezt Gomez írta: Snakepit, ha kész a téma (elvileg a hét végére) akkor adok részletes leírást, hogy készül, ahogy nézem, csavarokkal, alátéttel sem haladhatja meg a 10ezret és megéri inkább minthogy 8ezerért szétrúgják a buszon vagy eltörjön a gt a kocsi csomagtartójában:) az alaphelyzet a gyári hungarocell v mi, kicsit levagdosva belőle, hogy kisebb legyen a doboz, és az tartja, az elég jó alapanyag, tehát azt semmiképp ne dobd ki.
Ezt Snakepit írta: OK. Tuti olcsóbb lesz, mint a gyári. Nem kell, hogy szép legyen, csak védje a hangszert! A hangcuccnak nemrég csináltunk a basszerossal közösen ládákat rozsdamentes élvédővel nikecellel kipárnázva, kurva jól néz ki. 12-ből kijött a fejnek és a ládának is. Viszont, ha valaki ilyesmire vetemedik először számolyon a súllyal is. Mi erről megfeledkeztünk, mikor bevásároltunk 16-os OSB-ből...dögnehéz lett, de most már mindegy. Legalább bika lett, atomtámadás ellen is véd (vagy az ellen nem véd...mittudomén).
Ezt Gomez írta: aha én is abból a kazánlemezből:) akartam a táskát de eszembe jutott hogy úgy 600kiló lenne. vhol írtam a fórumon hogy az Elimex-nél 34ezerre jött volna ki a tatyó:((
Ezt Gomez írta: na. kész a táska. azt kell mondjam kurvajó lett. nem zsanéros aktatáskaszerű hanem körbe csatos, mint a kemény gitártokon. össesen hat csat. 10ezerből jött ki mindennel együtt, 6mm-es rétegelt lemez, méretre vágással. alu élek fém fogantyú. kurva jó, azt kell mondjam. stabil, leszabtam a gyári habszivacsot, tök jól áll benne mint "katiban-a-gyerek". ajánlom tehát a házibarkácsot, kb bír annyit mint egy profi hangszertok vagy legalábbis többet bír mint mint amennyinek ki lesz téve. 24ezret spóroltam az akcióval, és nem kell az idétlen baszottnagy kartonládában cígölnöm a vesémnek támasztva az élét, a gyári dobozban. üdv. képek talán, később.
Ezt zolki írta: t-3- studióban is használtam és elég jól szólt,aztán vettem pod Xt-és voltam stúdióban is vele,de mind akét cuccot csöves combón használtam és az inbe dugtam agt vel nem volt különösebb problémám, de a poddal szipka volt mert nagyon sokat küszködtünk a studióban és élöben is,nagy hiba volt mert nem tetszik a felvétel,azóta frissítettem a podot és van rajta live kimenet és így egész jó lett így hasnálom régóta ,czöves fejeken csak simán inbe nem végfokba,de viszont fülesbe vagy vonalba,vagy akár hifire ,pc-re ,eszméletlen jó a torzítások, a tiszta hangok,az efektek,mind super,tehát szerintem jobban szól mint a gt-3.viszont live állásban,csöves cuccon a podnak az efektjei alulmaradnak a gt.ével szemben,pl még1szer mondom csöves cuccon in be a flanger,phaser,tremolo,nagyon karesz,viszonylag a zengető,chorus,delay,használható,továbbá próbálkoztam xt-live-al is több funkció több dolog némelyik egész jó meg kezelhetőségben is,de rádugtam 1 73-as marshall csövi fejre + láda és akárhogy tekergettem az xt sokkal dögösebben szólt,aztán folyamatosan próbálkozom analóg cuckkal is ,sztem ha az ember egyfajta zenét játszik blues,jazz,rock vagy bármit,a sájátját és nem kell alkalmazkodni több féle stílushoz akkor 1 jó tiszta hang 1 jó torzító,pár efekt,akkor vlszinüleg analóg,de egyébként a multit én jobban tudom használni,hát ennyi remélem tudtam segíteni bocs hogy ilyen hosszú lett de ritkán írok.
Ezt mamapaci írta: Én a Boss GT-6-ot használtam lemezfelvételre úgy hogy egy Twin Reverb elé volt kötve és manual üzemmódban mint Boss pedálokat használtam. Ezzel a módszerrel egy ( lengyel) turnét is végigcsináltam. De használtam vonalból lemezfelvételre ill. otthoni felvételeklre de az azért nem olyan mint a Twin előtt. Nincsenek olyan dinamikái. De használtam vonalból koncerten is, de nagyon utálom ha a kontrollból szól a gitár és nem mögülem a ládámból. Igazából jó lead hangszint nem találtam benne. De igazából a legtöbbet loop-ban használom a csöves erősítőmben. Ilyenkor a preamp ki van kapcsolva csak az effekteket használom. Ez jött be a legjobban. De itt a wah nem szól jól. Találtam erre egy bekötést a neten ki is próbáltam de kicsit zajos lett és elszinezte a hangot. Ezért a legegyszerűbbet választotta: vettem mellé egy wah pedált. Nagyon jó és univerzális cuccnak tartom.
Ezt Landmine írta: csak jó lead hangszínt nem találtál benne:) nekem is gt6-om van, még használtam már mindenre, bár igaz, ami igaz, elég nehéz kikeverni bizonyos hangzásokat...
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!!! Egy Boss Gt6 om van. A Slayer korai hangzásvilágát idéző soundot szeretném kicsikarni belőle ha tud valaki valami jó beállítást az lécci írja meg ide!
Ezt birta írta: Ha nem loopként akarod használni, akkor mind élő koncerten mind stúdióban, úgy szól a legjobban szerintem, ha egy csöves (!!) combo vagy fej elé kötöd. Kipróbáltam minden variációt és ez illetve ha a fej v. kombo torzitóját akarod használni akkor loopban szól a legjobban.