Az analóg-digitális-analóg-digitális kétszeres átalakítást akartam felére csökkenteni. Ezért. Létezik Jack-USB kável, de ebből még nem láttam olyat ami sztereó lenne és 24 biten konvertálna.
De köszönöm a válaszokat!
Mi a ráknak! Ez egy LIVE cucc elsősorban. A kimenetét meg rá lehet dugni bármire pl:hangkártyára. Igaz ezt még EQ-zni kell vagy hangfalszimulálni, mert így lesz normális gitársound. USB átalakítót meg egész olcsón lehet venni, olcsóbban mintha vki megcsinálná (házilag kivitelezni nehéz).
Meglepődnék,ha ezt valaki bevállalná,mert teljesen más egy USB-s cucc az alapoktól kezdve.
Nem csak az USB csatlakozó meglétén múlik a dolog sajnos.
Vegyél egy USB-s hangkártyát,és dugd rá az ME50 hangkimenetét,vagy vegyél eleve egy USB-s multit.
Például az általam árult Line6 X3 Live-ot.
HÁt ez biztos nem ilyen egyszerű. Szerintem nem lehet számítógépre kötni az ME-50-et, nem olyan a cucc, nem az usb porton múlik a dolog... szerintem....
Hali!GT-8cal szeretnék majdan felvételeket készíteni itthon,hogy érdemes bnekiállni és milyen software-el érdemes?(főleg freeware)Illetve van ehez az effekthez adott soft?Köszi!
Aham.
A héten ha minden jól megy kipróbáljuk hogy hogy viselkedik a mulitm egy jó régi csöves 20W-os fejjel meg a ládámmal. Annyira nagyon biztos nem lesz halk... : )De kíváncsi leszek h érződik e majd dinamika vagy más különbség.
Tanulságos eset:
A zenekarunkban eddig én csőves erősítővel nyomultam +GT10, másik gitáros 2x100W tranyós véggel multival. A probléma az volt hogy a próba végére "halláskárosodás volt majdnem" a tranyós cuccot egyre hangosabbra kellett venni.
Visszajött a régi énekesünk Marshall DSL100+GT6-tal. Rögtön alaphangerőt vissza vettük és még így is érthető maradt minden, próba végén elmaradt a fülzúgás.
Tanulság az, hogy a tranyós vég gitárral nem szól ki a zenéből, inkább eltelíti a fület, de hangosnak hangos. Magában viszont lehet jólszólós.
Végre átcuccoltunk egy saját próbaterembe, nagy az öröm, boldottág : ) Lenne egykét kérdésem.
Én a saját GT-8 + tranyós végfok 240 w + Marshall 1960 állóláda, "ellenem" meg Peavey 5150 2x12 50W fullcső szépen egy másik ládára pakolva, stílszerűen, gyomormagasságban : )
8 ohmos a láda, 8 ohmon a T.Amp végfok 2x240 wattot tud leadni. Ugyebár nem célszerű csontozni a végfokot, ez most majdnem teljesen ki volt hajtva de van benne Clip, az nem villant be egyszer sem. A multi tekergetős master hangereje félig van feltekerve, meddig ajánlott egyébként, lehet tovább is? Nem nagyon akarnám túlvezérelni a végfokot. Gitárra ugyebár tranyó 240nek is bőven elégnek kellene lennie de azért lehet célszerűbb lenne a végfok 2 oldalát hídba kötve használni hogy ne erőlködjön a végfok? Úgy 1 x 800 Watt, hogyan kell mellesleg hídba kötni egy végfokot?
Mellesleg én hallottam már olyat is hogy egészségtelen ha egy végfoknak csak az egyik oldalát hajtjuk, ez igaz vagy tökmindegy? Én úgy képzelném hogy két teljesen szeparált oldalról van szó és igazából mindegy .
Más: a hangszínem alapvetően nem rossz, viszont akárhogy próbáltam több közepet csempészni bele, úgy már próba hangerőn búg mint állat pedig van egy egészséges zajzár rajta. Gain sincs olyan rengeteg, előlhátul EMG HZ van, nincs is közel a húrokhoz a bridge puki sem.
Ez a konfig marad szal nem tudok többet áldozni a zenecuccokra csak ebből kéne kihozni a maximumot : )
Sziasztok!
Boss gt sorozatú multit szeretnék beszerezni.
Egy korg ax 1500g-s multit cserélnék boss-ra persze értékegyeztetéssel.
Ha valaki tud segíteni az ügyben írjon egy mailt!
Előre is köszi!
peterhorvat86@gmail.com
A gt10 loop-ját értettem azon, amit használnod kell, nem a kombódét.
Tehát a kombód sima inputjába menj be a gt10 effekt loop send-jéből.
Persze ott is akkor megfelelően be kell állítani a gt10-et, hogy ugyan
az jöjjön a loop send-ből, mint a stereo out-odból.
Ha nagyon nem sikerül, akkor hívd, vagy mail-ezz a pesti Roland
bemutatóteremhez, és azonnal válaszolnak, nagyon rendesek. Üdv!
köszi,rendes vagy!már csak egy kérdésem van:ha a kombómon csak a sima input valamint line in,és line out van,akkor köthetem a loopba?vagy az csak akkor működik ha a kombón van send,és return?köszike
Van egy-két multi, aminek ha a fejhallgató kimenetét használod, azonnal hangfal szimulációra vált. A gt10 belső kimenetét ha kombóra, fejre, vagy bármire állítottad belül, amint a fejhallgató csatlakozót használod, ő automatikusan fejhallgatóra állítja a te kombó, fej, vagy bármilyen beállításodat. Lehet hogy érdemesebb lenne a loop-ba csatlakoztatnod a kombód. Remélem jól írtam a dolgokat, akkor volt gt10 a kezemben, amikor megjelent.
szevasztok!tudna nekem valaki segíteni,hogy a gt-10-nél miért van az hogy használom a sztereó vonalkimeneteket,és ha bedugom a kombómat a színpadon a fejhallgatóbemenetbe,a vonalkimenet hangja megváltozik..mi lehet a baj?előre is köszi nektek!egyébként ha szeretném kifele sztereóban használni,de a színpadon meg hallani szeretném magam a tranyos 50wos hk kombómon,hogy kössem a gt-t?köszi nektek
Sziasztok!
GT10B multihoz keresek kemény tokot. Leginkább csak netes vásárlás jöhet szóba, de guglival nem találok semmilyen webshop-ot, ahol ilyet árulnának.
Tudnátok javasolni márkát, típust és esetleg boltot ahol ilyet forgalmaznak?
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
GT10B multihoz keresek kemény tokot. Leginkább csak netes vásárlás jöhet szóba, de guglival nem találok semmilyen webshop-ot, ahol ilyet árulnának.
Tudnátok javasolni márkát, típust és esetleg boltot ahol ilyet forgalmaznak?
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
GT8 S/PDIF kimenetéről vennék fel EMU1212m-el. Eddig 48 kHz-en vettem fel, egész jó volt. Most 96 Khz-en olyan mintha 2 szólam szólna, 88,2 kHz-en jó, 176 és 192 Khz-en nem csak hülyén szól hanem még valami fura ritmikus gerjedés is van mellé. Ez ilyen vagy rossz valami beállítás? Esetleg vegyek fel analóg kimenetről nagyobb mintával?
csatlakozom az előttem szólóhoz.
- Ha jó a kombód hangja akkor azt használd és a GT-t csak effektezésre.
- Használhatod csak a kombó végfokát (ha van ilyen bemeneti lehetőséged pl: Power amp in)). Ilyenkor a Preampok a GT-ből jönnek.
- Használhatod a kombó előtt, de ilyenkor (tapasztalat) a kombó preamp elvékonyítja a hangot (azért meg lehet oldani).
Én minden esetben kikapcsolom a Speaker szimulációt, csak vonalban kapcsolom be vagy ha szélessávú (van magassugárzó és nem kikapcsolható) hangszórón szól a GT.
Innen kezdve nem nagyon lehet elrontani, igaz a dinamika és a mélyek "mosódása" megmarad (de kezelhető).
Azt a jó vastag szólóhangszínt mért nem csinálod meg magán a kombón? Mert ugye ha kombózni akarsz, az amp szimulátort nem használjuk, így maradnak még esetleg a torzítók, overdrive-ok, azzal meg csak elbírsz.(utóbbi egyébként is jobb, ha külső analóg) A többi ezen kívüli GT effekt már nem meghatározó az alapkarakterben, relatíve inkább "dísz" (rev, del, mod, trem, egyebek..)
Röviden: ha élő erősítőd van, épp az alapkarakter kialakításához nem kell a GT.
A GT-k igazából a szimulációs vonaljátékban, a fenti effektekben, valamint a kényelmi szolgáltatásokban erősek.
Sziasztok. Valami használható GT6 patch-ei nincs valakinek? Ami nem műa. szagú, modernebb rock hangzású és jó vastag szóló hangszíne van, mely kombón élő zenében használható nem PC-n?
Ja, egyébként, hogy a legfontosabb info-t el ne hallgassam:
www.vguitarforums.com
Angolul tudóknak kincsesbánya. Nagyon jó közösség, házi fejlesztésű (rendkívül király) editorszoftver, patch-ek megosztása, rengeteg tipp és tapasztalat, stb.
Nagyon szuper volt, köszönöm, sőt még más fontos dolgokra is kitértél,
csak azt hittem el lesz intézve azzal, hogy nem, nem lassú a masina,
vagy valami hasonló. Aztán nagy örömömben poénkodtam egyet.
Nekem Rolandból GR-30-asom volt korábban, azt én is eladtam emiatt, amit említesz.
A GR-33-ast egyszer próbáltam én is, azt még annál is rosszabbnak éreztem. (Egy fórumon azt írta valaki, hogy ő személy szerint jobb eredményt ért el a GI-20-as átalakítóval, kívülről megmidizve a GR-33-as hangjait!)
Azt tudni kell, hogy mostanra nekem nem a felszerelhető GK pickup van a gitáromon, hanem Graphtech Ghost rendszer van beleszerelve, így csak ezzel kapcsolatos tapasztalatokról tudok beszámolni. (Ennek a rendszernek a lényege, hogy az oktávállító húrbabákban van egy-egy piezo kristály, mint hangszedő, vagyis nem kell magának a hangszedőnek a pontos pozícióját külön beállítani a gitáron, ami viszont állítólag az egyik kulcskérdés a felszerelhető GK-2/3 esetén.)
Időközben volt Axon-om (illetve még megvan, most árulom). Nem tudom, mennyire ismered, az a kütyü egész más működési elven hajtja végre a pitch-to-midi konverziót. (Nem a frekvenciát és amplitudót méri, hanem a tranziensekből számolgat valamit.) Ebben az a különleges, hogy emiatt nincs különbség a mély és magas hangok késése között, és amúgyis elég kicsi a késés. Kevésbé jó viszont szerintem a kitartott (főleg bonyolultabb akkordok) visszaadásának a pontossága, de lehet, hogy csak nekem nem sikerült jól összelőnöm a Graphtech rendszerrel.
A lényeg, viszont, a GR-55: azt kommunikálja a Roland, hogy ebben egy teljesen új, az eddigiektől eltérően immáron digitális tracking rendszer van.
Nekem a személyes első benyomásaim: beállítottam a GR-55 menüjében a pickup típusát, a menzúrát (strato), a húronkénti érzékenységet (sokak tapasztalata alapján érdemes jóval kisebbre venni, mint a kivezérlés mérő alapján tenné az ember) és – örömmel – játszottam. Lenne még egy csomó globális és patch-enként állítható paraméter (magas mély szűrő a piezo pick-up-hoz, play feel, nuances stb. - a kezelésiben utána tudsz nézni), melyekhez egyelőre hozzá se nyúltam, vagyis még lehet, hogy van is tartalék a cuccban.
Nyilván van valami késés, ráadásul mély hangoknál érzékelhetően több, mint magasban.
De ez a késés szerintem minimális – jóval kevesebb, mint a korábbi modelleknél – és (játéktechnikailag) abszolú kezelhető. Ami szerintem sokkal fontosabb magánál a késésnél, hogy nagyon pontos az átalakítás, vagyis nagyon kevés elhibázott (vagy eleve be sem játszott, csak éppen magától megszólaló) hang van. Nem igaz az, ami korábban sebesség problémáktól függetlenül megvolt a gitárszintiknél (vagyis az Axonnál is), hogy végig fejben kell tartani, hogy gitárszintin játszol, vagyis ennek megfelelő extrán tiszta játékra van szükség.
Itt gyakorolgatás közben gyakran kapom magam azon, hogy bekapcsolva hagytam a COSM gitár és erősítőmodell mellett valamelyik PCM hagmintát is (pl. szintiszőnyeg az akusztikus gitár alatt, vagy orgona a torzított gitár mellett) és önfeledten játszogatok sok perce anélkül, hogy hibás midi átalakításból adódó fals hangokat hallanék.
Ha ehhez hozzáveszed, hogy a PCM hangszínek egyébként baromi jók, a cuccban benne van a VG-99-es majdnem összes COSM gitár-, erősítő- és effektmodellje (mely utóbbiak egyébként a sztármodell GT-10-esben is szerepelnek), az erősítő- és effektmodellekre ráereszthető a GK rendszeren keresztül a magnetikus hangszedők jele is, akkor szerintem elképesztően jó a kütyü ár-érték aránya.
Nem pótol se egy VG-99-est, se egy GT-10-est, se egy Canvas SD-50 hangmodult (melynek a hangszíneit tartalmazza), mert amúgy sok a limitáció (nem tudsz egyszerre akárhány effektet használni, nem tudsz egyszerre 12 húros modellt és pitch shift-et (vagyis akár pl. alternatív hangolást) használni, nincs benne intelligens harmonist, nem tudod kívülről midizni a PCM hangszíneket stb., sőt még korábbi gitárszintikhez képest is visszalépés pl. az arpeggiator hiánya), DE MINDEZEK ELLENÉRE nagyon szerethető kis kütyü, nekem pont egy ilyen kellett, iszonyú hálás vagyok érte a Roland-nak.
Nagyon jó benne a multi hangoló (egy lehúzással egyszerre látod az összes húrra vonatkozóan az ábrát), van benne egy egyszerű kis looper, PEN-drive-ról működő wav lejátszó, vagyis azért tud néhány finomságot, amit más hasonló kütyü nem.
Ismétlem: az áráért abszolút best-buy, szerintem érdemes kipróbálni vmelyik üzletben.
A gr 33-at próbáltam sok-sok évvel ezelőtt, mikor megjelent.
Én akkor soknak éreztem a hang késését. Gondolom ezt nagyon
nehéz kiküszöbölni. Változott ez valamit? Pl ha egy zongora,
vagy egy fuvola megszólal, mennyire érezhető ez a gr55-nél?
az első az tuti jó. Nemtom amúgy én bementem az elektronikai kütyüzős boltba de sztem 2500nél semmiképpen sem volt drágább. mindegy, én ilyeneken nem spórolok inkább legyen benne egy kis tartalék amper max kevésbé melegszik hátha még később jól jöhet. de lehet jó a kisebb is, nem vagyok szaki..
Eddig ilyet meg egy ilyet találtam. Egyébként meg sajnos nagyon kevés helyen említik, hogy szűrt-e. (hacsak a rövidzárlat és túlterhelés elleni védelem nem ugyanazt jelenti. bocs, az ilyesmihez egyáltalán nem értek...:)
én Me-70-est használtam "noname" táppal, semmi gond nem volt vele.
Nemtom már a típusát, sima műszaki boltban vettem, mondjuk nem a leggagyibb volt.
Erős torzításnál búg persze, de hát az mindegyikkel. :)
Valahol olvastam olyat, hogy egyenáramú adapterből van szűrt meg nem szűrt. az tulajdonképpen mit is jelent?
van ennek jelentősége effekt használat esetén?
Köszi a választ. Ez talán jó is lenne, kérdés, hogy ez nem lenne-e zajos a másikhoz hasonlóan... Nincs valakinek konkrét tapasztalata 9V 200 mA alatti nem gyári táppal, vagy csak én vagyok olyan lúzer, hogy nincs 7 rugóm egy boss psa tápra...:)
Sziasztok! Esetleg tud valaki ajánlani valami olcsóbb megoldást a 6000 forintos boss psa adapter helyett? Egy ideje elemmel használok egy Me-33 pedált, mert a noname tápommal zajos (ezzel a táppal egyébként korábban egy me-30as tökéletesen működött)
Én pont emiatt (hogy marhakellemetlen hogy mindegy egyes hangszínt előre pontosan be kell lőni) váltottam a Digitech RP355-ről, és szerencsésen 55ér szerványoltam egy hibátlan Boss GT-8at.
Marhajól jártam Háhhááát emberek kurvajó ez a kütyü.
Itthon belőttem a kombóhoz (szarfos Orange kombón magas-közép vágás, mélyemelés) úgy h n Global EQ-nál (hogy a 4x12-n ne kelljen nagyonsokat bajlódni a hangszínekkel...) is még enyhén emeltem a mélyen.
Aztán tökjó, itthon hangszín megvan, próbateremben nyilván zárt álló 4x12-nek meglepő módon túlsok mélye lett hirtelen, Global EQ-n kb. plusz 5ből minusz 3ba húztam a basszust, közép 5, magas 0-n áll. Tökéletesen szól majdnem minden, a tiszta csatornának ha mindkét hangszedőt használom most még túl éles a magasa... annyi. Ha valamit a közepen kéne finomítani mer kevés még tudok váltani az outputnál small amp- kimenetre és akkor egyből közepesebb lesz a hangszín. xd
Na amin beszartam hogy nem gerjed a cuccos (végfok + Marshall 1960B) pedig gain is van nem is kevés, meg magas is, közép is. zajzár 20-30 között működik, nagyonjól...
Átnéztem anno a gyári preseteket, vagy 3at elmentettem magamnak ami tetszett torz - tiszta hanszínek közül, aztán végig néztem egyenként az erősítőszimulációkat hogy mit lehet velük bűvészkedni, őszintén szólva egy igencsak erős overdrive pedállal megspékelt tiszta szimulációnál maradtam mert nekem valahogy nem adták az előfok-hangok. De ez nagyon adja úgyhogy zsírkirály, egyszerű mint az egyszeregy Ez az oldal nagyon sokat segített.
Jaja semmi sem tökéletes, egy kicsit én is hiányolom az opciót. De én amolyan szobagitáros vagyok szal max a szomszédok fognak dünnyögni, h "na ennek sincs bankja...":) Ami nekem jobban hiányzik az a zajzár. Már kiolvastam a betegtájékoztatóját és sehol sincs róla szó. De asszem most abbahagyom a hiányosságok felsorolását, mert olyan lesz mint a kőleves. :)
A zenekarunkban a másik gitárosunk vett egy ilyen me25-öt, a GT-10-em mellett megállja a helyét. Nekem egyszerű az ME kezelése is, de a gitárosunknak a patchek módosítását sehogy sem akarja megtanulni :),legutóbb a patchek azonos hangerőre hozása volt a bonyodalma, majdnem visszavitte azt hitte elromlott. :)
sztem egyetlen hátránya van, hogy a patchek nincsenek bankokba rendezve, csak egymás melletti hangzásokat érsz el könnyen. Ha máshova akarsz váltani, akkor taposhatsz mint az őrült.... attól függetlenül oké kis cucc
Kb 2 hete, véletlenül bontottam ki egy példányt, mert gyorsan fel kellett játszanom egy demo-t és lusta voltam erősítőt mikrofonozni, a GT-10-em meg nem volt nálam. Azóta nem térek magahoz. Van rajta ey hangszóró szimuláció gomb, ami olyan sound-ot csinál, amilyet eddig nem hallottam BOSS pedálban. Komolyan azon gondolkodom, hogy én hülyültem meg, hogy vonalból jobban szól, mint a GT-10, vagy tényleg...
Nem késik, akármennyiszer rájátszol. Ebből a szempontból viszont tudnod kell, hogy sokat nem fogsz tudni felvenni. A loop-er belső memóriája meg sem közelíti egy külön loop pedál (pl RC3) memóriáját...
ME-25 ráadásul USB-s, így egyben hangkártya is.
Nem tudok ebben az árkategóriában jobb multieffektet!
Ja.. ..levittem egy kis koncertre múlt héten. Vonalból használtam. Rendesen jó volt.
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy Boss me-25-öt, szívesen fogadnék 1-2 véleményt róla. 1 kérdésem is van: a frázis loopernél ha több sávot veszek fel, nem másznak el egymástól időben? Mert pontosan ugyanannyi időt nem tudok felvenni, és a sokadik lejátszás után más észrevehetően el kéne csúszniuk a sávoknak. Vagy van erre vmi trükkös megoldásuk?
Ezen kívül persze minden vélemény érdekelne! Köszi
Szeretnék egy kis segítséget kérni. GR-55-t próbálgattam GK-3-mal, és nem tudom rávenni, hogy gitár módban a mágneses hangszedő is megszólaljon. Már végignéztem mindent, de valamit átsiklok. A midi hangszedő működik azzal nincs gond. Valamit biztos, hogy nagyon benézek, de nem találom, hogy mit.
Köszi!
Hogy csinálnád ezt egy fejjel pl: marshall vagy mesa. A torz csatira váltasz az erősítőn ( persze ha nem egy csatis). Nincs semmi boost meg od hókuszpókusz, a gaint növeled a kívánt torzításig. A Gt-vel is ezt teszed az erősítőmodell Gain-jét emeled,néhány erősítőmodellnéllehet low,mid, high gain modót is váltani. A boost.ot vagy od-t egy viszonylag tiszta hangú erőstőmodell elékelrakni. A sok gain kása és zajgenerátor.
Torz peccset () elvileg úgy kéne csinálni hogy egy torz erősítőmodellt boostolok egy overdrive & társai pedállal nem?
Nekem ez még értelmesen nem jött össze meg kis gainnel is brutál zajossá teszi a dolgokat a booster bár a zajzárral tegnap még nemsokat varázsoltam, kis szinten volt de sztem nem is kéne rengeteg belőle.
Az úgy viszont elég tetszetős hogy egy viszonylag tiszta erősítő modellre nyomok egy jó gainnel rendelkező telítő overdrive-ot csak nem tudom hogy ezt hogy szokták, vagy nincs előírás, szokás - ízlés kérdése az egész?
Próbáltam a dual mono módot, a gyakorlatban egyébként hasznos ez tényleg, mert artikuláltabbá teszi a torz hangot? (tisztát alákeverni a torznak csak épphogy hallatszódjon)
A wah problémámra nem tudom mennyire megvalósítható ötlet, hogy a pedál mozgásával állítható legyen a wah intenzitása. Legyen mondjuk 0 a felső végpontnál, így amíg ott áll nem nyúl bele a hangzásba. Ez megvalósítható valahogy?
Hello! Használ itt valaki GT-6-ot vagy GT-8-at EMU 0404 USB hangkártyával SPDIF-en keresztül? Ha igen adhatna tanácsot, mert már 2 napja fórumokat olvasok, de nem találok értelmes hozzászólást.
Az már túl sok nekem is pedig én szoktam ám baszakodni a hangszínekkel :D
Amúgy én alapból úgy programoztam a hangolót hogy a patch-kapcsolóra rálépve legyen aktiv. nekem nem teccik h még egy ctl pedált elpazaroljak a hangolóra : )
Vagy pedig úgy lenne hogy az egyik külső ctl váltás a manual és patch mód között meg egy ctl még ellőhető a patchek programozására, lehet ígyis bűven elég lesz.
nem perverzió, nekem is van fs-6om (a gt-10hez), az már négy ctl
ctl 3 - global solo , ctl 4 - global tuner
ctl 1-2 marad a patchek programozására. Vegyél hozzá FC300-at, az még midi pedál is, két exp pedállal, sőt plusz exp/ctl csatlakozási lehetőségekkel :)
bocs, most nem tudom bekapcsolni a gt-t, mert nagyon el van pakolva, de nézd meg a manual 124. odlalát
ott van a custom wah opciói, ha custom-re állítod a type-ot, akkor megjelenik új fül, ott tudsz paraméterket állítani
Lassan egy hete van GT-8am és kikúrt módon megvagyok elégedve vele!
Volt régebben Line 6 XT Live, Digitech GNX3000, RP355 ja (meg Zoom B2 és Boss ME-50B basszusgitáros koromban ) és ez úgy néz ki kenterbe veri mindet használhatóság, személyreszabhatóság, hihető effekthangszínek, wah pedál és szimulációk tekintetében és nem hugyoztam véreset a beállításnál attól függetlenül hogy eléggé féltem tőle mer visszaolvastam elég sokmindent róla h túl bonyolult stb.
Az már perverzió lesz de veszek hozzá 2 külső pedált és akkor lesz még 2 control pedálom patch-enként ami LOL :D :D :D
Sehogyan sem találom. Pedig itt próbálom keresni: master/pedal fx - pdl fx - 2. fül, ahol a type is van. A type-on kívül pedal min/max és effect level van még.
van rajta egy ilyen elnevezésű paraméter, ami a 'burkológörbe' szélességét szabályozza, hogy széles v. szűk tartományon hasson a wah. minél nagyobb értékre teszed, annál szűkebb, ha jól emlékszem
pontosan nem tudom mit is akarsz kihozni, de szerintem kisérletezz a custom wah beállításaival.
gondolom minél kisebb értékre állítod a range low és hi paramétert, annál kevésbé 'ugrik' ki a wah hangja... de ez csak tipp... jó kisérletezést vele. A Q értékét tedd kicsire, akkor széles sávot húz magával, aszem minnél nagyobb a Q annál keskenyebb freki tartományra hat
A WAH persze-hogy kiheréli a hangot mivel kvázi egy változtatható frekvenciájú lyukszűrő vagy sáváteresztő. Ha kevésbé szeretnéd hogy beleavatkozzon LIGHT verziót használj, vagy a WAH effekt levelt vedd visszább vagy Custom.
Sziasztok, létezik GT-10-ben olyan wah beállítás, amit ha bekapcsolok az eredeti hangszínt nem változtatja meg feltűnően? Torzított ritmusozás közben kellene a wah is, de ahogy bekapcsolom kiherél belőle minden dögöt. Hogy érdemes ezzel kísérletezni?
Akkor te a PLev Inc 1-2 ről beszélsz. Az gyakorlatilag felhangosítja a gitárjátékot? Most hogy az FS6 lesz, lehet, hogy azt fogom, hogy az egyik pedálra solo kiemelst teszek, a másikra pedig levelet. De az is lehet, hogy oda is rakok egy elkussolást, hogyha valamit "szereplek" a színpad közepén, akkor el tudjam hallgattatni a gitárt.
Na rendeltem egy FS-6 ost. Most végre a világ farkáról is tudom majd vezérelni a pedált. Közben eladtam a V-Wahot, úgyhogy lesz pénzem hosszú és rövdebb sztereo kábelre is