Vegyé egy ENGL thunder 50 fullcső kompótot, kössed bele szépen az fx loopba a GT-det, aztán úgy szól majd hogy beszarol... Tapasztalat...
...és GT nélkül is úgy szól hogy beszarol...
De csak rendes gitárral!
Én ehhez képest egy nagyon olcsó tranyós erősítőt használok. De nagyon kiegyenlített hangja van végfokon. Így bármelyik erősítő modellje meggyőzően szól rajta. Legalábbis az én ízlésemnek tetszik
Hmm...JC-120 igen steril, nem mindenkinek tetszik, de próbáld ki. A GT-nek van egy kimenete ami erre a cuccra lett optimalizálva.
Én anno powerstate PG100-zal használtam. Ennek a cuccnak egy csatija van és dögerős. Érdekes volt, de ha ennyit szánsz rá akkor lehet menni a felsőbb kategóriába.
Igazából tökmindegy...2x12-es csöves Marshall, ha szereted ennek az összeállításnak a hangját, vagy Peavey Classic, Kustom Defender kiegészító ládával....igazából bármi aminek megtetszik a hangja. Egy hangszórós motyót én nem preferálom, de ez is szubjektív.
A Marshall MA nem arra való, hogy GT10-et dugjunk rá Hanem a kombó effect loopjára rá kell röffenteni egy delay pedált és ennyi. Ha szólózunk nyomatni a delayt, ha zúzunk, kikapcsolni a pedált. A Marshall hang meg jövöget a fülünkbe Nem kell oda GT10.
Egy picit pontosabban be tudod lőni a marshall típusát?
Mert ha egy f.sza csöves, akkor körülményes vele belőni a modellezést, nagyon karakteres hangja van a marshalloknak, átüt minden modellen :D
Ne sértődj tényleg olvass vissza....
Én 3 hónapja nyüstölöm, és sokat használtak az itt olvasottak.
Sőt még patcheket is cserélgethetsz ha szeretnéd hallani mások mit tekertek ki.
Ahogy Castor mondja, használati utasítás 15. oldal - példa 2.
Én pl nem is használok erősítő modellezést a cuccból, csak az effekteket a "megfelelő" helyeken: wah, od/dist, comp az előfok előtt, modulációs effektek a loopban (merthogy meg tudod határozni az effektláncban, hogy hova kerüljön a loop - de ezt is leírja a használati).
Akkor szombat fix a bulira
elvileg Sanyi is jön, meg ha úgy alakul akkor beszerveztem a régi dobosunkat, aki szintén ott volt anno a Band of Chaos-os koncerttel.
Köszi.
Kb egy éve gitározik és csak otthonra kellene neki.27e ért megkapná,ezért gondolt erre a tipusra.Csak én nem ismerem az OD-20at,igy nem tudtam segiteni neki ebben.
Otthoni gyakorlásra szerintem jó dolog, főleg ha mindenfélét játszik az ember. És ha egy közeli hangszerboltba kipróbálná és csak utána venné meg? Nemtudom mióta gitározik, de kezdőknek szerintem simán jó. Használtan, féláron nekem szimpatikus dolog. :)
Ja, és teszteltem egy G-lab GSC-2 motyót. Baróság, de jó drága is. GSC2+kispedálok már annyiba kerül, hogy veszek egy G-System-et, ami mindent megold. Ennyi lóvét viszont eszem ágában sincs beleölni. Nem otthonra kell, használom folyamatosan és ha tönkremegy (busz, buli, hideg-meleg, retek a színpadon), akkor csak nézek. Életem legnagyobb buktája egyébként egy VG-88 volt. Megvettem 340-ért, vettem még hozzá két GK hangszedőt és már üres is volt a buksza. Cserébe kaptam egy olyan motyót, ami két év múlva már a felét sem érte. Vicc. A másik nagy bukta a Johnson erősítőm volt. Kevesen emlékeznek rá, de az volt az első modellezős erősítő, még a Line6 megjelenése idején. Alapinak is volt. Egy baró klubkoncert előtt ment tönkre. A gari lejárta után 3 hónappal örökre megadta magát. Senki nem értett hozzá és max Németországban tudták volna szervizelni. Úgy ahogy volt, ment a kukába. Nos, ennyit a faja drága cuccokról. De ez csak az én esetem nézetem.
Volt G-Majorom. Nem szerettem. Egy GT-vel le lenne tudva a már említett mizéria (négykábel+midi). Van még egy Nobels midi-switcherem is és az meg pl. a GT már ok. Csak kéne egy normális padlóeffekt. Egy Nova-System-mel sem megyek semmire.
Nyugi, van hozzá zárt kieg. ládám. Tönkre is menne a motyó nélküle, mert a cucc 100W-os, de a beépített hanszóró csak 60W. A kettő már barón szól. A lényeg a mobilitás. hol ez, hol az kell. Az Old Man's-be már nem férnék be egy fej+ládával, amikor 7-en vagyunk a színpadon.
Csak azt javallom, ha egy mód van rá hallgasd meg
saját cuccon, amit meg akarsz venni.
De mindenekelőtt egy zárt kombót vagy fejládát szerezz.
Mert akármilyen hiper, a nyitott kombó szépen kihozza
a műanyag karakterét (keményebb hangzásokra értve)
nem adja azokat a dögös mélyeket, amit egy zárt láda.
Miért nem veszel valami rackes effektet,amiben nincs szimuláció?
Egyébként ha kispedálozol,akkor is van megoldás a sztepptánc elkerülésére,kell egy looper+switcher cucc,aztán egy gombnyomásra meg van oldva minden.
De ha esetleg csak az erősítődet szeretnéd midivel kapcsolni,arra is van megoldás,egy külső midis switcher.
Mindkettőt meg tudom neked csinálni,ha esetleg érdekel,és minden vezérelhető lesz az erősítődön midivel,ami lábkapcsolható funkció.
Egy ENGL Raider100-am van, fullcső, 100W, négy csatorna, 2 master hangerő, soros és párhuzamos loop, minden lábkapcsolható, de nagyon elegem lett a korábbi sztepptáncrevűből kisvasúttal. Ha tisztából át akartam váltani egy húzós torz szólóra, akkor volt, hogy négy kapcsolót kellett benyomni az erősítő lábkapcsolóján+Delay+Tap még előtte, majd ugyanez vissza. Nagyon vonz a négykábeles megoldás és az FX-Chain is, no meg a MIDI. Annyira nem jött be a GT-8 Chorusa, de még ezt is kibírom, csak ne kelljen ennyit taposni. Az ME-70 félmegoldás, tulajdonképpen csak annyit érek el vele, hogy patchekbe tudnám rendezni legalább az effekteket. Az erősítő szimuláció nagyon nem vonz. Volt már minden hullladékom: GT-3, VG8, utána VG88, POD, POD XT Live. Max klubban tudnám használni a sim-eket, ahová nem fér be esetleg a motyó, de ez nem jellemző. Valahogy mindig beerőszakolom.
Hangzásban nincs sok különbség.
Viszont a GT8-on ugye jóval több szolgáltatás van.
(ahelyett meg a Tonelab LE-t javasolnám )
Az erősítő modellek úgy felejtősek ahogy vannak. (részemről)
Ugyanilyen fontos, hogy milyen erősítővel fogod használni.
Az is lehet, h egyiken nagy csalódás, a másikon meg hűde fajin! :)
Úgytudom, hogy a 10-esen az amp-control jackdugója nincs rajta a földelésen. Szóval szerintem annál nincs gond. A 8-asnál nemtudom. Elég nagy baki lenne, ha ilyenre nemfigyelnek... Beleraknak egy mágneskapcsolót és megvan oldva. Aztán lehet nem ilyen egyszerű csak én hiszem azt :)
A GT-8 nál voltak olyan problémák, hogy az Amp-Control miatt földhurok alakult ki bizonyos erősítőknél. Nyilván nem mindenki tapasztalta, én is csak olvastam. Ezt a dolgot megoldották a GT-10-nél? Tudtok erről valamit? Köszi!
Csak az ME 50-ről tudok nyilatkozni, 70-em nem volt. A delay, a modulációk és a reverb szerintem tűrhető minőségű volt rajta, talán a gt 8-al egy szintű. A torzítók névleg ugyanazok voltak, nekem talán gyengébbnek tűntek. A Wah és a pitch nagyon gyér volt azonban. A Gt10-en egyébként nekem mindegyik jobbnak tűnik (de az is igaz, hogy közben lényegesen jobb cuccon is szól nálam, úgyhogy csalóka lehet). Ami miatt az Me 50 és 70 nálam nem játszana, az az, hogy nem tudsz előerősítő előtt és loopba kötött effekteket egyszerre használni (nincs loop). Ez a delay esetében kardinális...
Urak, egy kérdés: a GT-8, GT-10 EFFEKTSZEKCIÓJA mennyire hasonlít, egyezik az ME-50/70-esével? Elsősorban nem az effektek típusára, számára gondolok, hanem a minőségére. Biztos megtalálnám a neten fél nap alatt, de nyilván van valamelyikőtöknek tapasztalata a kérdéses témában. Előre is köszi!
GT-8 fullosan fix 70000.- (doboz nincsen, így a dobozfétisiszták hoppon maradnak, van viszont masszív nagy zsebes tok, gyári táp, magyar kezelési, FS-6, összekötő kábellel, USB-MIDI kábellel)
Vagy magában csak táppal kezelésivel, fix 60000.-
Az egyéb csetresz addig nem eladó, míg a GT nem kel el.
Alku, csere beszámítás, posta nincsen, ha kell, Óbudán át tudod venni.