Örülök, hogy sikerült!
Sajna a héten egészségügy problémák miatt nem tudtam felküldeni a cucot, de jövő héten felküldöm Krisz-nek, és ő majd egyeztetés után elviszi hozzád, ha még OK.
Jó hétvégét Laci! :)
Fhuh, ma eladtam a Selmert egy német dűdnek, fájdalmas sebeket szakított fel, mennyire is gyűlölöm a PayPalt, de azóta még macerásabb lett, már a csomagindormációkat is fel kell tölteni, és csak akkor teszi elérhetővé a pénzt, ha a vevő leokéza, hogy megkapta. Kvázi utánvétes szolgáltatás lett. Pesze annak is van átfutási ideje, plusz a bankszámlára utalás több nap, szemben a SEPA átutalással...magyarul még másfél-két hétig ülnek a pénzemen a 3,4%-os díj és a birzasztó árfolyamok mellett (ok, ezeket kifizettettem nyilván).
Értem én, hogy vevőbarátnak kell lenni, de mikor csapott ez át az eladót ennyire szopató mentalitásba? Évek óta nem paypaloztam eladói oldalon.
Imádjuk a padlizsánt, de:
Ákos!
Édesburgonya. Főzd meg héjába, majd hámozd, és úgy süsd meg.... lányom kedvence!
Persze ő pácolt nyúlhússal szereti!
Komoly, nem trollkodok veled!
Hogy kéred a hízót? Mekkora? Élve, feldolgozva... tuti májashurka receptem van... Milyen szalonna kell... /abált, füstölt, erdélyi stb/ kolbász-szalámi? :)
Csak bolondoskodok...hisz úgysem tudnám kihasználni a cuccost.Nekem elég a kis Laney amit rendbe vágtál! :)
De ha kell ilyesmi szólj bátran! Bár a "gyúrós komák" nem nagyon eszik a szalonnát! Bocs a tréfáért koma!
Gyerekek, hirtelen felindulás végett, meg mert be akarom fejezni a futó fejlesztési projeteket, jutányos áron elengedném a kezét a 4 csatisnak, majdhogynem új 50-es árban.
Köszi Ákos, faka lett a Léni! Meghajtottam, mint Rocko a nénit!
Szól szépen, a strapát is bírja... Ha lehet, küldöm a jövő héten a következő erőlködőt!
Köszi koma! :)))
Végül új gazdát keres az öreglány, eredeti ( gyűjtői nyelven fogalmazva: vintage korrekt ) alkatrészekkel felújítva: ˝mustár˝ Mullard Mustard kondik, szénréteg ellenállások, átcsövezve, 5x12ax7, 1xSvetlana ef86, 4x TAD el34. Eredeti trafók, újrafestett doboz, rendes gumilábak,kiváló műszaki állapot. Használatra, építési alapnak, gyűjteménybe, dísznek, stb Gitárhoz hangolhatom még jobban valamelyik csatit, ha szeretnéd, de single coillal és alultekert vintage/PAF jellegű hangszedővel így is gyöngyörű a hang.
Irányár, csere/beszámítás kivételesen szóba jöhet.
Jó lenne így 6 év után valaki kifizetné a nem is olyan olcsó javítást :Đ
Egyelőre Attila gálánsan felajánlotta, hogy kifizetik, bekerül a Vintage 52-ben a gyűjteménybe, és a jogos tulajdonosa ugyanezen összeg átadása után elviheti.
tudom, hogy hasznos, de egyrészt rohadtul növeli a térfogatot, ami kis busznál elég hátrány, másrészről jelenleg többe kerül, mint amit benne tartanék részemről:D
Az egész zenekari cájgból a fender super six ér bármit is.
A többi vermona, suprem, amati, és geloso nevekre hallgat:)))
Ha sok a cucc, és/vagy az utazás, akkor hasznos. Felgurítod a színpadra, kiveszed a már elve összekábelezett pedálboardot a tálcából, összedugod a ládával, kérsz egy betépot 'oszt csókolom. A buszban is optimális a helykihasználás, minden téglatest.
Én mondjuk egy évig hurcibáltam az erősítőmet, hogy még a háta se volt rajta, csodával határos módon senki nem rúgta ki a csöveket :D
Pont arra alkalmas a 4'-os mélyközéppel, nem? Meglepően jó a sztereo tér, a tweetere kicsit harsány, de ez a Control 5-re is igaz (ott egy jó PP kondi a hangváltóban megoldotta a problémát), nyilván a 4'-os mélyközéppel nem fogsz falakat rombolni, de van benne egy kis kiemelés 100-110Hz környékén, hogy érezd a basszust meg a láPdobot. A magasakon C1-R2 páros finomításával a hangváltóban itt is lehet változtatni rajta igény szerint.
Leírom már ide is, ne csak a verstopicba "viccelődjünk"!
Ahogy kérted becsomagoltam a cuccost, és holnap ha elvitte a futár jelzek neked... Majd ha látod mit érdemes vele kezdeni, akkor megbeszéljük a dolgokat! Köszi előre is!
Üdv Laci!
De figylej, ha már kibelezte a végfokot a sassziból, és csinált külön tápot a tech21 előfok részének, mibe tellett volna még egy 1500 Ft-s trafó a pedálnak? Meg abból is csak az elektronikát beszerelni? :D
zsugor motor baromság, általában szarul csinálják meg(ha jól akkor is túl sokat fogyaszt és sokkal rövidebb lesz az élettartama). 1.5 vagy 1.6-öst vegyél ha tudsz az 75(77)-78LE, ha lehet 5 sebességes váltóval, a kombi difije eleve rövidebb szokott lenni. http://zsiguli.hu/menu/57 itt van tuningleírás, Havassy féle sport vezérműtengelyeket érdemes venni, különböző hangolásúak vannak. szerintem az 1.5 ha hátul üres, akkor simán driftelhetsz vele, azt szokták még, hogy kisebb, peresebb gumikat tesznek fel, akkor sokkal jobban kapar, gyorsul.
Feleim! Van Ladás a fórumon? Lehet beleugrok egy 2104-be, mert miért ne, de kéne gyorstalpaló Ladából. Ok, zsugor motor az tudom hogy készül, de az 1,7-es niva blokk csereszabatos-e a többivel, sokan emlegetik az A-s karbit, az mit tud, mekkora az a vezérműtengely, amival még városban is autózható, de nem eszi le a gatyád, mert 5000 alatt hulla, ilyenek érdekelnek. Kéne úgy 100 lóerő, de nem üveghangon.
Arion kollégával ma debuggoltuk a boardját, meg hozzátekergettük az F!30-ához (ami igazából nem is az, mert 2 csatis lett végül), ez a strat rendesen tetszik. Mondom én, hogy 30 fölött f@szságok történnek az eNberekkel :Đ
ezek elég jók, csak sok le van lakva nagyon tapasztalatom szerint. Most van egy másik lelakott régi szarom, amit használok, majd ha eladok valamit (ami nehéz lesz, mert semmit nem árulok) elgondolkodom:D
Úgy érzed, még nem állsz készen egyik erősítőnkre se? A világért se lennél modern, csak titokban, mikor senki nem látja? Mindig is szerettél volna egy ampot, ami úgy szól, mint valamelyik "híres" 40-50 éves lom, csak 2 milliárdért megy eBayen/Reverben, vagy esetleg nem csak nézegetni szeretnéd, hanem használni is, ezért nem akarod, hogy 2 hetente lerohadjon alattad koncerten?
Nah, első körben kicsit átmasszíroztam ezt a Princeton-t, terveztem hozzá egy saját kitet. Nincs 40 éves elkó, karonpapír panel, földhurok, rca-s láPkapcsoló, gyenge trafo stb. Minek bonyolítsuk az életet, ha nem szükséges, nem?
Mostantól lehet ilyenekkel is zaklatni, kikapcsolódás két modern közt.