Gondolom a hátulja fekete.
Semmi rajzolatot nem látni, de ez nem jelent semmit.
A nyakzseb elég világos, de ez sem.
Most csináltam egy éger testet, az is könnyű volt
tehát ez sem.
Semmiképp nem agathis szerintem.
Azért az égert körömmel meg lehet karcolni, nem kemény fa
főleg a juharhoz képest.
Épp, hogy félkeményecske, és rengeteg helyen terem
és mind majdnem más.
A mítoszok és tlálgatások miatt, inkább leírom, hogy milyen problémáim is vannak.
Diagnosztizáltak egy vérképző szervi betegséget nálam.
Ez eléggé megviselt, és végül az idegeim is bedobták a törülközőt.
Ezért most szedek erre is, meg arra is gyógyszert, és néha
teljesen lelassulok, akkor döcög a meló.
Ezért van néhány esetben kisebb késés.
Ezért elnézést kérek, megteszek mindent, hogy mielőbb elkészüljön minden.
Persze egyszerre mindent nem lehet, mikor együtt érkezik 3 nyak
akkor azt egyszerre nem lehet csinálni.
De igyekszem.
"Nézd meg azt a testet a topicomban."
Nézném én, de valami iszonyat fos monitor van itt a meló helyen, majd otthon. Mondjuk inkább élőben lenne mérvadó, azért a nyomtatott illetve online képek mindig egy kicsit másmilyenek a valósághoz képest.
nekem mondhatod :)
úgy tudnám leírni, hogy olyan, mint amikor a jägermeistert előveszed a mélyhűtőből, és bepárásodik az üveg. tehát ez a selyemfényű nitro
ha meglesz a hangszer, szólok.
kösz
hello,
azt szeretném kérdezni, h. egy strat testet meg tudsz csinálni olyasmi sunburstre, mint a highway szériás fenderek?
esetleg volna a referenciáid között sunburst kép?
kösz
Sabbat, erről a gitárról meséltem, amit egyszer majd át kéne festeni. Sima feketére. Max sárga csíkkal megdobni mint a "tökömtudja" szignicsőr Jackó rr-t. Ezt a fejet meg kikorrigálni. Mert aki ezt otthon "megcsinálta" fémragasztóval visszarakta ferdén. Tökéletesen rá sem tudom tenni, mert a ragasztó darabjai ráégtek a fára. Merre tudom átadni neked?
Nehéz beszerezni.
El kell látogatni, valamelyik, alkoholos filctollakat gyártó céghez és kunyerbálni nagyobb löttyöt. (Pár évvel ezelőtt Pomázon is volt egy ilyen cég)
ott azért lesz más a minta árnyalata, mert a fa szerkezete miatt kialakult minta szerint máshogy szívja be a festéket, és más a keménysége is ezeknek a részeknek, így a csiszolás után van amelyik részben bennemarad, van ahol meg nem szívta be annyira, azért jön le könnyebben csiszoláskor.
Pl: habos jávor toppoknál állítólag fekete vizesbázisú páccal beeresztik, majd lecsiszolják a 80%-át, és utána pácolják más színre. Így jobban kiemelődik a habos jávor rajzolata.
Ha találsz valamit, annak örülnék. Most feldobtam csereberére, de hosszasan nem fogom hirdetni, a jövő hét végéig max, ha addig nem boltolom el, akkor tuning, Zolee csinál rá nekem egy szebb koptatót, meg átvariálom a hangszedőket, illetve a bekötést.
A nyaki Seymourt szerintem lecserélem egy sima single szedőre, és kap egy hagyományos strat kötést.
Annyira nem érdekel a Rover sorsa. 2001-2004 ig voltam a BMW-nél, abban az időszakban BMW érdekeltség volt, illetve akkor adták el a Land Rovert a GM-nek, a Minit megtartották, a Rovert valami Angol befektető csoport vette meg 1 Fontért.
Azóta nem tudom mi lett a Roverrel, ha becsődölt, valószínű azért volt, mert mindig is szarokat gyártottak, mostanság pedig a jó kocsikat gyártó cégeknek is nehéz talpon maradnia. Tudtommal a Hummer is már a sárgáké. Amúgy az autók annyira nem érdekelnek, lévén motoros ember vagyok. A BMW-nél is motoros vonalon mozogtam.
A 75-ben van fa betét, méghozzá kézzel készítik. Angolok, azok vágják ezeket a dolgokat. Gyönyörű megbízhatatlan autók.A legelegánsabb, kényelmesebb váróhely az autómentőre.