Sajnos nem...
Kocujuzer vagyok, ez már szent. Túl vagyok egy GT-8, M13, Pod Xt, GT-10, TC Gmajor, Gmajor 2, HD 500 cuccon, úgyhogy fingom sincs, miről szól az effekt világ :(
Nekem m13 van. Nem előre beállított preseteket használok, hanem úgymond pedálsorként, azaz minden gombra rá van programozva egy pedál. Bizony lecseng a delay effekt, ha kikapcsolom. Más pedálok is tudják ezt még preset váltáskor is, itt van egy példa erre (ha jól értem a leírást):
http://www.tcelectronic.hu/g-force/reszletek
A a delay résznél kifejezetten írják, hogy van ilyen lehetőség beállítás. Lehet, hogy a hd500 on be lehet ezt állítani, ezt nem tudom, de lehet, hogy nem.
Igen,a Digitech 2120 előfok/multikban is ott a Dual S-Disc,a 2101-be meg a helye a 2. S-Disc procinak (a Limitedben benne van gyárilag),és így már tudják ezt a táreffekt átúsztatást a másik presetbe.
Arról nincs infóm,hogy ezekben a Line6 és hasonló cuccokban hány DSP dolgozik.
semmi nem kell ennek megértéséhez mint józan paraszti ész!
már hogyan maradhatna preset váltáskor meg az előző bármi lecsengése? ahhoz kellene annak a konfignak a dsp-t használó esetleg teljes erőforrása! mivel az új preset kitakarítja az előzőt, így az LEHETETLEN avagy csak úgy ha mindkét kód befér egyszerre.
nos erre nem fognak dupla dsp-t beépíteni...
szóval a kérdés felvetése is hibás, mondhatnám a kérdező analog agya hibásan következtet. szűken és parasztosan megfogalmazva: iszonyat nagy ökörség a kérdés felvetése is alapvető informatikai ismeretek birtokában. persze egy "észnélküli" kocajúzer tud ilyet kérdezni - mint látjuk...
másszóval hülyekérdésrehülyeválasz! (direkt ilyen sarkítot és belegyaloglós...)
Az enyém nem csinálta... Viszont volt, hogy elfelejtett mindent. Szerencsére pillanatok alatt lehetett újraprogramozni. Biztos hülye voltam, de én tkp. még szerettem is.
Tudatlan kezdő, vagy "gyermekded lélek" gitárosoknak el lehet adni egyszer, mert "hűdefaszalehetmertfullcsőésolcsó" meg azért nem minden kis kezdő gityós a Hangmester.hu-n szocializálódik És más országokban is van ilyen gitárosréteg gondolom.
Szerintem semmilyen láda nem segít rajta, mert a torzítás karaktere maga egy "szősös" zizis izé, szinte nem értem hogy lehetett ilyet összehozni, legyártani, és találni embereket akik meg is veszik.
Egyébként elég sok csöves fejen is van egy pillanatnyi szünet. Ez tipikusan olyan probléma ami magában hallgatva tűnik csak fel, zenélés közben meg a kutyát nem érdekli. Egy extrém példával találkoztam, a peavey valvestatje annyit késik hogy az már rendesen zavaró.
Szerintem az összes digitális cucc egy picit megszakad a váltáskor. Egy új programot kell előhívnia a cuccnak, de elég ritka lehet, hogy hogy pont a szóló vagy a kíséret alatt egy zenei gondolat közben kellene váltani. Két zenei gondolat között pedig lehet váltani, a szünetnél biztos rövidebb a kihagyás. Vagy analóg kispedálokra kell áttérni. Ott nincs is patch
Amúgy van valaki aki folyamatos riffelés, vagy folyamatod szólózás közbe patchot vált???
Az más mondjuk ha szólózás közbe rányomok egy kis delayt, de az patch-on belül megoldom, nem kell hozzá patch-ot váltani.
(arról már nem is beszélek, hogy ha betartjuk a "szentháromság" alapszabályát, akkor nem is kell patch-ot váltani: 1 gitár 1 híd-pickup 1 torz hangszín)
Ha nem válaszol addig senki neked, pár napon belül én fogok, úgyanis bármelyik percben megjöhet a zsír új HD500X-em.
Amúgy te patch váltás közben általában nem szoktál leállni a játékkal?
Úgy értem például, hogy kisérsz pl. egy kráncsos beállitással, utánna meg pl szólózáshoz átváltassz egy high gaines delay-es patchra, akkor közben is pengetsz a gitáron?
Nincs és ne is erőltesd.
átalakítást lehet csinálni, de ebben az esetben egy külön műveleti erősítés mindenképpen szükséges a fejhallgató (ill. line out) kimenethez.
bepárhuzamosítva a kimeneti impedanciák "eredőre" változnak.
Ebben az esetben vagy túl nagy (használhatatlan) jelet kap a pult és szól valamennyire a kompótod, vagy a pultbamenő jeled megfelelő lesz de szart se hallasz a kompótból.
Segítséget szeretnék kérni tőletek! Van egy Spider IV 75 ös kombóm, és szeretném megoldani azt, hogy vonalból csatlakozzak egy keverőbe, de közben szóljon a kombó is. Most az történik, ha a direct line out/phones csatlakozóból megyek a keverőbe, hogy nem szól a kombó hangszórója. Van valami beállítás, amikor szól a hangszóró is?
Köszi a válaszokat előre is!
nem, anélkül vettem a racket. Vele kicsit húzós lett volna. De amúgy is van originál Cubasem, úgyhogy csak egy rövid próba volt, nem szándékozom lecserélni
Hát már tc electronic kártyámmal sem társalgott. Én Cubases vagyok nagyon régóta, az eleven rack miatt tettem egy kísérletet, de rájöttem a Cubase úgy kezeli, mintha Steinberg cucc volna. Tökéletesen.
Udvozlet mindenkinek! :) Azt szeretnem kerdezni, hogy milyen interface az ami biztosan kommunikal gond nelkul a Line6 Floor Pod Plus-szal. Mar vasaroltam 2 fajta interface-t, de mindketto kinai, es ezekkel nem akar mukodni. Elore is koszonom.
Nem mondta senki hogy rossz :D Kis erőfeszítéssel ki lehet belőle hozni szép marshall hangot, de annyi erővel meg inkább a JMP1, másra nem igen volt jó. A másik meg, hogy igazán Pro-Tools-al lehet kihasználni, nekem meg az nem barátom :D
Én nagyon szeretem az Eleven rackemet. És jópár studióban is látni. Biztosan hülyék hozzá. Podból csak xt-m volt. De az egy teljesen más dimenzió volt.
Köszi! Tegnap a múlt héten kijött v2.62 -őt már nekem is elfogadta a HD500X. Tényleg nem látok különbséget, csak annyit, hogy a Setup menüben megjelent a 11. helyen a global EQ, és a 12. helyen a az erősítő csomagok telepítettségi állapota.
POD HD PRO X-re minden gond nélkül felment. És nem vettem plusz csomagokat.
A Monkeyt, az Editet, elég sok mindent kellett frissíteni. Csomagok nélkül nincs különbség, kivéve a global EQ, amit viszont eléggé eldugtak, és nekem annyira nem is tűnik használhatónak. Úgyhogy szerintem nem sokat vesztesz.
Az Eleven egyáltalán nem jobb nála, nem is rosszabb, talán egy kicsit butább. Az UX1 játék a HD500 hoz képest, persze otthonra teljesen jó azért nem kell lecserélni.
ux1-est nem használtam, de a hd500 mellett a legnagyobb érv a dinamikája szerintem, én nagyon elégedett vagyok vele, amivel nem az a túlvezérlés, nem egyértelműen kristálytiszta a hangok teteje, single coil gitárokkal jobban szól szerintem, ár érték arányba ezen a szinten a legjobbak közé tartozik, ennél feljebb igazából csak Eleven Rack, Dv mark multiamp, meg Axe FX van, ez utóbbi már majdnem 1 milla, viszont ez az abszolút csúcs
"...kicsit tekergetni kell a gyári preseteket, de jól szól."
és szól annyival jobban, hogy megérje lecserélnem az UX1-et. Én szinte csak kizárólag szobában használom, tehát nem lényeg a mobilitás. Hangminőségileg is jobb a HD500?
Ez a része elvileg ingyenes lenne, meg nincs köze az új modell packokhoz...
"POD HD500X v2.61 is a FREE firmware update that includes additional features and optimizations. It is highly recommended that all POD HD500X users perform this update!"
Valaki tudott már új flash upgradet hibaüzenet nélkül feltolni a HD500x-re, mert nekem nem sikerült. Sem a március 31-i keltezésűt, sem az április 3-it nem sikerült (2.61.00), konkrétan lefagyott az 500x. Alig tudtam visszavarázsolni az 1.32-őt.
A HD500-hoz jelenleg nem kapni fizetős upgrade-et, csak a HD500x-hez.
Ami alapból benne van, az elég szinte minden szitura, kicsit tekergetni kell a gyári preseteket, de jól szól.
HD500 vásárlás előtt állok és az lenne a kérdésem, hogy amit alapból tartalmaz preseteket az mennyire használható. Jelenleg van egy UX1-esem és ott elég sok modellért még külön fizetni kell.
Szóval a HD500-as is akkor lesz csak teljes értékű, ha még X-$-ért megveszem a különféle csomagokat?
Nekem szintén ugyan ez volt, csak nem felvétel közben, hanem preset váltás közben elkezdett sípolni, kiakadt teljesen, ki, bekapcsolás után, hogy ne legyen ennyire egyszerű a dolog, a cubase en belül újra be kellett állítani a Line6 Asio drivert.
X3L-al nekem az egyetlen problémám annyi volt,hogy gyakran eldobálta az USB kapcsolatot,például felvétel közben,ami rohadt idegesítő volt.
Aztán az enyém kapott egy másik oszcillátort (az USB chiphez),és onnantól a hiba megszűnt teljesen,tökéletes lett.
Szükségem lenne egy kézkímélő itthoni basszusgitárra, és felmerült bennem, hogy egy variax GITÁR alkalmas lehet erre a feladatra, segítene valaki, hogy így van e, melyik modelltől, és mi kell (még) ehhez. Nekem egy olyan hangszer kéne, amit megfogok, betolok a looperbe, fel a basszust, és csók. Szóval semmi komputer :) megy ez így?
Az x3 live effekttel ilyen jellegű probléma soha sem volt, igaz, annak a felépítése egy kicsit más, mint a hd500, ott, az ősszes effektet belehetett kapsolni a sorban, ráadásul párhuzamban, igaz, egy efektláncba, azonos típúsú effektekből maximum egyet lehetett használni, nem lehetett mondjuk 5 féle modulációs effektet berakni a láncba, de viszont az összes láncban lévő effekt működött egydzerre probléma mentesen, akár duplán.
Nem lassul be, mert ami nem fér bele azt nem engedi betenni, de igazából elég komplex hangzásokat tud így is, akkor jön elő ez a dolog inkább, ha 2 erősítő szimuláció van a presetbe, egy mellett tele lehet rakni effekttel a presetet, de kettő mellé már nehezebben
az árával meg úgy látszik nem vagyok tisztába, én 150+ ért találtam neten, ezért írtam 120at használtan, de nem googliztam sokat, mert reálisnak tűnt
Én éleve HD500x-Ben gondolkodtam, de eléggé húzós az ára szerintem, főleg, hogy most akcióban 115 ezer volt ára. 115 ezernek kellene a reális vételárnak lennie. Egy használt HD500x-ért nem adnék 120 ezret főleg úgy hogyha már esetlegesen lejárt a garanciája is.
Köszi a választ! Pont erre voltam kíváncsi, mert én igen is bele akarok gyömöszölni, ha az adott hangzás megkívánja minél több effektet, mert szeretek a hangzádokkal kísérletezni. Ha csak simán rock, blues vagy metal hangzást akar az ember, ott elegendő néhány, max 4-5 effektet összekötni, de ahhoz viszont nincs szükség ilyen komoly multieffektre, elegenfő, akár néhány pedál vagy olcsóbb multieffekt. De ha komplexebb hangokra vágyik az ember, akkor miért ne tegye meg, ha van rá lehetőség. Azomban ha a cucc ezt a gyengébb processzor végett nem bírja, az már elég gáz. Esetleg tapaszaltál lasulást, vagy egyéb dolgokat, ha az egész effektláncot bekapcsoltad, vagy már eleve be sem tudod mindegyiket kapcsolni a kombinációtól függően?
HD500X-em nincs, így hangzásbeli különbségek terén nem tudok nyilatkozni, de gyakorlatba nem így kell értelmezni a gyengébb processzort, hanem abban jön ki, hogy nem tudsz egy presetbe annyi effektet és erősítőt egyszerre belegyömöszölni mint a hd500x-en, (én nem érzem hiányát), tehát nincs lassulás vagy egyebek
továbbá az új keletű fizetős packeket hd500x-re előbb adják ki, most jött be még csak a dolog, a régebbi modellekhez még "coming soon"
Sziasztok! Kérlek segítsetek! Pod HD500 és HD500x között mi a különbség, azon kívül, hogy mások a kapcsolók és a HD500x-nek erősebb a processzora. Tapasztaltatok esetleg bármilyen lassulást, vagy hibát a HD500-as esetében, a lasabb processzor vagy a konstrukció egyéb hardveres gyengesége végett, pl. presetváltásnál belasdulás, szoftveres, hibák felvételkor, elfogadja e a HD500-as az újabb firmware frissítéseket, stb. Kérlek írjátok le a tapasztalataitokat. Szerintetek érdemes kiadni sokkal több pénzt egy nem biztosan sokkal jobb HD500x effektért, mikor a paraméterek szinte teljesen megegyeznek, ér annyit egy gyorsabb processzor?
Eladó egy Line6 POD 2.0 és a hozzá tartozó Line6 Floor Board. A Floor Boardhoz kábel jár .Mind a kettő nagyon szép állapotú !
sajnos nincs hozzá adapter ezért az ár is mérsékelt. de ha kell hozzá és az + 7 e ft és megveszem én nem gond.23 e ft igy ahogy van
06206628504
posta megoldható
Eladó sorba került Line6 POD HD500 típusú multieffektem kihasználatlanság miatt.
Gyári állapotú, dobozában papírjaival, a kijelzőn még gyári védőfólia.
+Thomann puhatokot adok hozzá. irányár: 110.000.- minimális alku belefér talán.
Ma megint kap egy minuszpontot a HD500 stúdióban. De az is lehet, hogy én vagyok csak balf.sz.
Felvételre használtam, hangkariként. A rig a következő: auto impedancia mellett gitár input 1, input 2 same beállítás. Középre beállított "blackface" amp, max hangerővel, így olyan -15 dB-ig ment ki a daw soft.-ban a jel. Gondoltam kicsit combosítok rajta már a bemenet előtt, a keverőnél emeltem 6 vayg 8 db-t mindkét oldalon. Sima alapértelmezett cab és miksi beállítás, felvettem studio -ra állítva a kimenetet. Így olyan -6 dB körüli max hangerőt értem el, jó dinamikával. Ma hallgatom vissza, és a csúcsok rendesen bereccsentek. Kihangs
lyozom: a daw soft. peak-je meg sem közelíti a 0 dB-t...
Na, erre varrjatok gombot! Mit csesztem el?
A HD300-hoz TUTI nem fog járni!
Nem szempont, h telenyomjanak egy belépős effektet.
A 300-as széria még amúgy is 2.1-nél jár, az 500-as meg már 2.3-nál.
innen indulsz kiválasztod a HD300-at és az oprendszeredet.
Aztán úgy is felajánlja a line6 monkey letöltését.
Vagy a listából kikeresed a driver/Flash/editor szoftvereket.
Sziasztok!
Ez az új frissités POD HD v2.6 firmware jó POD HD300-hoz?
És ez csak lesz vagy már elérhető?
http://line6.com/pod-firmware-update/
Köszi a választ előre is
Igen, ez is egy jó setup. Csak éppen semmi előnye a jelenlegihez képest :) A JMP-1 hangjával tökéletesen elégedett vagyok, van hangfalszimulált kimenete is, ha kell: nem nagyon érdemes lecserélni modellezősre. Ez a modellezősdi inkább játszogatás, hobbi, unaloműzés :) Nem bántónak szánom, mert ilesmerem a Line6 érdemeit, előnyeit is használom néha, de egyelőre kompakt modellezős cucc még nem kel versenyre ezzel a rackes cuccal. Axe fx-et még nem próbáltam, de nem is szánok rá egy millát erre a játékra :)
Na mondok neked egy harmadikat!
Line6 Hd500 helyett rack változatot szerzel.
Egy rackbe bevágod a Line6 HD-t és a Gmajort.
Midi vezérlés.
A LINE6-na-nál csak erősítő szimulációkat érdemes használni, a Gmajor mod/térefektjei meg sokkal jobbak.
Ha a line6 csak erősítőt vált, úgy nem lesz lassú.
Persze csak hangosan gondolkodom...:)
Igen, ezek mind lehetséges megoldások. Viszont a színpadon való használat az egyszerűbb, lényegretörő megoldásokat kívánja (gitározás mellet éneklek, sőt néha fuvolázok is), így kialakult egy automatizmus bennem. Ezen csak akkor vagyok hajlandó változtatni, ha tényleg érdemes.
Miért nem úgy oldod meg, h (számon belül) egy pacthen belül F gombbal ki-be kapcsolsz effektet/ampot...?
Így nincs késés.
Minél több mindent zsúfolsz egy patchbe annál combosabb betölteni.
De mondok neked valamit!
Két HD500 és egy analóg jelút váltó! Szevasz, nem lesz késés! :D
Itt ugyan off, de az eddigieknek háttere az, hogy élőben egy JMP-1 - G-major2 - 9100 racket használok, teljes elégedettséggel. Kipróbálok ezt-azt hobbiból, de ez a léc. Ami ehhez képest visszalépés, az nem fogja leváltani a színpadon. Egyelőre az a nyertes, a Line6 csak kényszermegoldás mellette, ha olyan helyre megyek, ahova a cseszett nagy racket nem érdemes/tudom vinni.
Én árulom. Élő használatra az én filozófiámmal nem kompatibilis. Hiányzanak belőle nekem fontos dolgok, de a fő bajom, hogy nem tudok vele számon belül patch váltásban gondolkodni. Egyébként nagyon jó vas, vannak vitathatatlan érdemei, de inkább stúdiózásra kiélezve. Kipróbáltam, és nem marad, ennyi. A Line6 HD 500 marad egyelőre a hibáival együtt is (patch váltáskor pl. ez is elnémul picit, ami szerintem ebben a ategóriában elég szégyen...)
Line 6 javára: Sokat tud (sokkal többet, kb 10x többféle modell), padlómulti lévén nem kell külön midi vezérlő, olcsóbb, a frissítések ingyen és rendszeresen jönnek hozzá.
Eleven rack mellett: Komoly csatlakozási felület (stúdiózásra alkalmasabb), minőségibb hardver, a kimenetek jobban konfigurálhatóak, talán jobban szól, de ebben még nem vagyok biztos, csak hiszem.
Ami nálam döntött: a stúdió felhasználási lehetőségek, a kimenetek konfigolása (a Line6 pl. nem képes arra, hogy az amp kimeneten cabinet sym nélüli hangot küldjön, miközben a Di XLR-en cabinet szimulált hangot).
Mindkettő hibája, hogy patch váltáskor megszakad a hang picit, ez engem pl. zavar (a TC G Major 2 ezt nem produkálja pl.)
Egyébként a fő különbség az, hogy az egyik rackes cucchoz jobban megy (nekem 9100-as végfokom van), a Lányszex pedig inkább kompótokhoz, fejládákhoz, mittudoménmihez.
Eddig ennyi. Ezt is ki kellett próbálni :)
Sziasztok! Szükségem lenne valakire aki baromira ért a HD500-hoz, és ki tud képezni egyrészt az optimális színpadi használatáról, másrészt az optimális felvételhez használatos beállításokról.(Színpadi és rögzítésbeli tapasztalatom is van, de valahogy ezzel egyik se az igazi.)
Próbálkozok egy ideje, de valahogy nem sikerül kihozni belőle azt a tudást, amit mindenhol hallok, látok, olvasok. PLZ help! Bármilyen segítség jól jön!
mail: marodilp@gmail.com
Laca
Makulátlan állapot, nagyon hangos ( celestion hangszóró, beépített hangoló....)
+ extra hangfalkimenet lett rá készítve, műszerész által = nyugodtan ráköthetsz
akár 2db 4x12-es ládát
Van, a Duoverb-széria, de sztem a világban nem fogsz olyat találni.
Ill. POD-dal is megoldható egy monoblock végfokkal - sztereo ládával.
Az újabb szériák ilyen értelemben egycsatornásak.