Mondjuk és Gibsonból indultam ki, ahol tizedekkel szélesebb a testbe eső rész, ezt mindig igazítják kézzel. Biztos van olyan is amit a ragasztóval töltenek ki, az olcsóbb ha ragasztott ha csavarozott, mert nem is ér semmit.
Azért egy cnc-s nyakzsebmarás csavarozottnál nem tudom mitől lenne übernagy meló és mit kell tenni még hozzá, hogy pontos legyen. Ragasztott munkaigényesebb ezért drágább.
Pont azért könnyebb a csavarozott, mert két kisebb darabot kell festeni polírozni nem egy nagyot egybe. Nagyobb a festékveszteség is, az is pénz. De ha kínai gagyiról beszélgetünk, akkor pont mindegy.
Zsolti, ne haragudj, de ez akkor igaz csak, amikor valaki szarul csinálja a csavarozott nyakat. De ugyanaz az ember/gyár ugyanígy szarul csinálná a ragasztott nyakat is, mondván "minek pontoskodni, majd a ragasztó kitölti a rést", és máris ugyanannyi munka. Időben valóban több a száradási idő miatt, de ha beiktatsz egy buffert a gyártási eljárásba, akkor már ez sem gond.
Mert egyoldalúan írod le, de nincs igazad. :))
A ragasztottnál kimarják a nyakzsebet, nem kell eldolgozni, nem számít ha lötyög benne a nyak, mert a ragasztó kitölti a réseket.
A csavarozott nyaknál pedig nagyon pontos munkát kell végezni. nem lötyögjön, szépen legyen eldolgozva a zseb, jól illeszkedjenek egymáshoz a zseb és a nyak.
A festés sem stimmel, mert az egybe nyakasat egy festékkel lefújják, de a ragasztott testét le kell fújni, majd külön lakkozni a nyakat.
ezeken felül plusz alkatrészek kellenek a csavarozott nyakúhoz, amik növelik az árat.
Na kérem szépen le lehet ezt írni ellenkezőleg is, mint ahogy Te leírtad.
Viszont az igazság az, hogy mindkét típus, ha rendesen, alaposan meg van csinálva jó és felesleges hülyeségeken vitatkozni. Nekem van mindkettő és mindkettőt szeretem.
a ragasztottat pontosra kell készíteni. A kialakítás is nehezebb mint marni egy nyakzsebet. A testet a nyakkal illeszteni kell, általában foglalkozni kell vele, mert nem teljesen megy bele. ha kész, akkor ragasztózni, összerakni és préselni kell, azután van száradási idő. A festés is nehezebb. Ellenben egy csavarozottal ami eleve lötyög a zsebben. Beleb@sszák, csavarozzák, 20 másodperc.
A idő meg pénz, naponta sokkal több csavarozott kerül le a sorról.
Nem azt írtam, hogy a Stratnak nincs hangkitartása, hanem azt, hogy sok esetben nem vethető össze egy direkt erre a tulajdonságra kiélezett hangszerrel, mint pl egy Jackson Soloist, ami már a nevében hordozza, hogy mire született.:) Nem vitatkozom ezen, ezek a meglátásaim. USA Standard Stratjaim vannak/voltak az általános Jackson /ESP állomány mellett, ebből a szempontból minden Strat elvérzett nálam. De nem is azért kerültek hozzám, hogy felülmúlják hangkitartásban az erre szakosodott társait, hanem mert felvételkészítéshez szükségem volt egy ilyen jellegű hangszerre.
A csavarozott/ragasztott/átmenő gitárok közötti árkülönbség egyébként tetten érhető ezeknél a felsőbb kategóriás hangszereknél is, ahol már nyilván a "más faanyag, olcsóbb hardver" nem szól bele a történetbe, hisz nem gondolnám, hogy egy USA Dinky Jacksonnál bármivel is spórolnának. Pl: Dinky, itt pedig a szoloisztos testvére. (Lehet az EMG tömegesen ennyivel olcsóbb?:D)
A példa egyébként nem jó, mert mi ragasztott vs csavarozottról beszélünk, az átmenő megint egy más történet a ragasztotthoz képest, de arányaiban jól mutatja az árkülönbséget két eltérő összeszerelésű gitár között.
ez nem így van.
A szórást aláírom, de a ragasztott nyakú Cort nem a ragasztás miatt drágább, de ezt le is írták már, szóval nem taglalom.
Na most megint leírtál egy nagy hülyeséget. a Fender Stratnak nincs hangkitartása? Ember én nem tudom, neked milyenek a tapasztalataid, de ez nem igaz.
Ne haragudj, de az ESP-s példádban almát hasonlítrasz a körtéhez. Azon állítás igazolására, hogy a ragasztott nyak hosszabb lecsengést biztosít pontosan azt a tesztet kell elvégezni, amit említettem (#23041). Annak az eredménye pedig pont azt mutatta, hogy a csavarozott nyakú hangszer hangkitartása jobb volt a mérések szerint, a hallgatóság pedig semmi különbséget nem hallott. Persze csavarozot nyak != csavarozott nyak. A gagyi távolkeleti sorozatok csavarozott nyakainak pontossága meg sem közelíti egy drágább, normálisabb hangszer pontosságát, és igen, abban az esetben a ragasztás "ápol s eltakar". Az illesztés ugyanis ott sem pontosabb, csak a ragasztó ugye kitölti a réseket.
Az, hogy melyik munkaigényesebb megintcsak attól függ, hogy mennyire pontosan csinálják. Ha csak a munkaigényességet nézem, akkor bekenni ragasztóval egy darab fát, aztán azt néhány szorítóval hozzászorítani a másik darab fához egyáltalán nem munkaigényesebb, mint kifúrni négy lukat, és behajtani négy csavart. Az viszont kétségtelen, hogy az alap csavarozott nyakas hangszer (mint pl. a Fender cuccai) olyan szempontból gyorsabban készül el, hogy nem kell a ragasztó megkötésére várni. De ettől még nem munkaigényesebb, csak be kell iktatni egy buffert a gyártási processzbe, ahol a ragasztó megköt, mielőtt a gyártási folyamat következő lépése következne.
És ha mondjuk a ragasztott nyakat egy profi csavarozott megoldással hasonlítom össze, akkor a ragasztás már gyorsabb. A profi csavarozott megoldánál ugyanis sokkal pontosabban kell eleve az illesztéseket kidolgozni, illetve a nyakba ellendarabot kell beépíteni, a testbe meg perselyt, és az egészet még gyakran sűllyesztik is. Ez már sokkal munkaigényesebb, mint a ragasztás.
Szerintem még az ötszáz eurós gitároknál ia van szórás. Én úgy vettem a gitárom (Ibanez S 570)hogy nem is akartam gitárt venni. Bementem egy zeneüzletbe megfogtam és tudtam hogy ez kell nekem. Azóta nem is kell más. Viszont mikor később mentem és a kezembe vettem egy másik példányt, mintha nem is az a gitár lett volna. Ha szimpatikus egy gitár utána kell menni, kipróbálni. Fogod tudni az kell e Neked. Százszor jobban, mint hónapokig a netet böngészni, ami lehet olyat sugall számodra hogy megbánod később. Mert minden embernek más az ízlése. Az akusztikus gitárom is így vettem, és azóta eszembe nem jutna mást keresni, pedig már kb a hatodik volt a sorrendben.
Nem tudom ebben mi a félrevezetés? Ebben az árszegmensben amiben egy Cort mozog ez így van. Most ne hasonlíts össze egy ragasztott nyakú Cortot egy Music Mannel vagy egy premium Ibanezzel. Nekem az ESP M-II-im hangkitartása már-már valószínűtlen egy Fender Strathoz képest, igaz a Fendert nem is azért szeretjük, hogy órákig tartsunk ki vele egy hangot.:) Az azt hozza ami egy Starttól elvárható és amit egy Jackson vagy egy ESP nem tud: A hamisítatlan Fender hangot.
Ha minden csavarozott nyakú gitár "rosszabbul" szólna mint egy átmenős vagy ragasztott nyakú gitár, akkor konkrétan nem gyártanának már csavarozott nyakkal hangszert.
De egy Cort esetében, ahol igen nagy lehet a minőségi szórás, nagyon sokat számít szerintem az összeillesztés módja (hangban is) és nyilvánvalóan árban is. Már a kivitelezése is időigényesebb egy ragasztott nyakú gitárnak (mint ahogy lejjebb ezt említették) és ez a munkás órabérén is mutatkozik... Teljesen levezetve ezek mind ármeghatározó tényezők.
Nehéz ügy, mert nagyon nagy a szórás. Az M600 nem rossz, ha egy jó példányt fogsz ki. De simán lehet döglött is. Ebben az árban ez minden márkánál benne van a pakliban. Bármit nézhetsz, de ha lehet ne legyen tremolós. Ltdk, Cortok, Ibanezek is vannak amik jók lehetnek. Az hogy csavarozott vagy ragasztott pont a legkisebb kérdés.
Én SG-mániás vagyok, megpróbálnék lőni egy koreai Epiphone SG-t. A hangszedők cserére szorulnak, de torzítva még azok is egész jól szólnak. Némi próbálgatás után jobb minőségű kínai Epi SG-t is találhatsz, és ebbe az árba akkor még a hangszedők cseréje is beleférhet. Nem utolsósorban pedig sztem ennyiért - esetleg némi alkuval - Tokai SG-t is tudnál venni, az is jó cucc, ott ráadásul a szedő egy fokkal jobb minőség. Az említett Cort megérhet egy próbát, de csak kipróbálás után. Aztán ott vannak a régi Ibanez Roadstar-ok és társaik. De pl. ez az Ibi is szép darab. Amire figyelj, hogy ebben az árkategóriában ne akarj Floyd Rose tremolót. Eredeti ebbe nem fog amúgyse beleférni (az önmagában olyan 40 ropi), a licenszelt cuccok meg elég gagyik.
ez sem lehet olyan rossz, de ki kell próbálni és akkor megvenni ha tetszik. Ha neked megfelel. :)
http://gsfanatic.com/hu/hirdetes/318592/elado-cort-elektromos-gitar
ez sem lehet olyan rossz, de ki kell próbálni és akkor megvenni ha tetszik. Ha neked megfelel. :)
http://gsfanatic.com/hu/hirdetes/318592/elado-cort-elektromos-gitar
Nekem nehéz elképzelnem egy Les Pault csavarozott nyakkal, míg egy Strato nyilván legyen csavarozott. De olyan biztos, hogy nincs olyan, hogy ez jobb, az meg rosszabb. PRS is újra gyártásba rakta a CE 24-est. ami csavarozott nyakú - pedig megtehetné, hogy ragasztott legyen.
Ha jó hangja van, akkor használd! HA meg rossz hangja van, akkor meg mindegy hogy ragasztott-e vagy csavarozott! ( most láttam/hallottam egy Kasuga SG-t csavarozott nyakkal, világvégére hangolva ... úgy szólt, hogy megijedtem! Pedig ki látott SG-t csavarozott nyakkal - aztán lám mégis! )
Maximum olyan szinten érdekelheti, hogy oda jön közel megnézni mit ír a fejen és ha ismeri a nevet amit lát, azt mondja, a haverjának, hogy az drága gitár, ha nem ismeri, akkor nem mond semmit, jó esetben. :D
de kit érdekel?
ahogy mondod... az a lényeg, hogy neked legyen jó egy gitár.
Találtam hivatkozást, bár nem online: R.M. Mottola "Sustain and Electric Guitar Neck Joint Type", megjelent az American Lutherie magazin 91. számában, 2007-ben, a cikk az 52. oldalon van. Itt egy rövid összefoglaló a szerzőtől. És rosszul emlékeztem, nem ugyanaz a gitár volt, hanem készített három, csak a nyak rögzítésében eltérő gitárt: egy csavarozottat, egy ragasztottat és egy átmenő nyakút. A mérései alapján a csavarozott hangkitartása volt a legjobb, az átmenőé a legrosszabb. Laikus hallgatókkal is teszteltette egyedi hangok lecsengését, a hallgatók semmiféle különbséget nem tudtak tenni a különböző típusú nyakrögzítési formák közt.
Szerintem ilyen tanácsokat ne adj. Nem kell félrevezetni a kérdezőt.
Olcsóbb a csavarozott nyakú hitár, meg kisebb a sustain? Honnan veszed ezeket a hülyeségeket?
Azért a képlet nem olyen egyszerű, hogy "ragasztott nyak = nagyobb sustain". Nagyon sok dolog közrejátszik, legelsősorban a fa anyaga. Sőt, egyszer egy hangszerész csinált is egy tesztet (sajnos a cikket nem találom, de talán valaki majd belinkeli), ahol egy gitárt megépített előcsör csavarozott nyakkal, majd ugyanazt a nyakat beragasztotta. És láss csodát, a csavarozott verziónak nagyobb volt a hangkitartása.
Én azt gondolom, hogy a hangszereket egyedileg kell megítélni. Kézbe kell venni, játszani rajta, alaposan átnézni, hogy a nyak görbülete jó-e, nincs-e elcsavarodva, a bundozás egyenletes-e, a fogólap nem hullámzik-e, nincs-e a hangszeren repedés vagy egyéb konstrukciós hiba. A kulcsok és a húrláb okésak-e, a potik nem recsegnek, a jack-aljzat nem lötyög, nem kontaktos. Meg még kismillió apróság. És aztán persze mérlegelni, hogy az adott hiányosság javítható-e, és ha igen, akkor azzal együtt is megéri-e a cucc az árát. Ha ebben valaki nem járatos, akkor mindenképpen célszerű hozzáértő ember segítségét kérni.
És persze meghallgatni a hangját, bár ebben a kérdésben nem olyan egyszerű a dolog. Egy 10-15 perces kipróbálás, jó eséllyel még csak nem is a saját cuccodon, és még valószínűbben semmiféle zenekari közegben nem sokat fog neked a hangszer hangjáról elmondani. Az alapokat persze hallod: ha fullad a hangja, élettelen, nincs kitartása, az fel fog tűnni, bár ez részben a hangszedők hibája is lehet, itt ugye megintcsak mérlegelni kell. De ha ezek rendben vannak, az még bőven nem garancia, hogy az adott hangszer a te cuccodon, a te zenédben, a te zenekarodban is jól meg fogja állni a helyét. Nem egy gitárom volt, ami alapvetően rendben volt, a hangja is tetszett önmagában, de a mi zenénkben nem tudtam használni, így menniük kellett.
És hogy az eredeti kérdésre is válaszoljak: a mutatott Cort sztem nem néz ki rosszul. Amennyit olvastam róluk teljesen jó belépő hangszerek ezek az M600-asok. Viszont mint minden távolkeleti hangszer esetében a szórás itt is nagy lehet, ergo egy kipróbálás és átnézés (lásd fent) sztem elengedhetetlen. Az SH8-al együtt is kicsit sokallom az árát, olyan 70e körül tartanám reálisnak azzal együtt. De persze kérdés, hogy mennyire tetszik, mekkora a büdzsé, illetve a kipróbálás után mennyire tűnik még mindig jó ajánlatnak.
Ez a Cort ár/érték arányban rendben van. Lealkudsz belőle még X ezret aztán viheted.
"Belépő" hangszer a gitárosok világába, vizuálisan kifejezetten esztétikus!:)
Háromféle nyakrögzítési mód ismert az elektromos gitárok világában: rögzítenek nyakat csavarozással, ragasztással, illetve úgy, hogy a gitárnyak végigfut a gitártesten, ezt hívják átmenő nyaknak. Ebből a háromból a legolcsóbb megoldás a csavarozott rögzítés.
A gitárt is olcsóbb szállítani, így sok esetben szétszerelve érkezik A-ból B-be, kisebb helyen elfér, kevesebb a szállítási költség, stb... Ez mind csökkenti a hangszer kereskedelmi árát is valamelyest. Ettől függetlenül vannak baromi drága "csavarozott" gitárok és vannak silány minőségű uszadékfák is, szóval amit leírtam az csak egy szempont.
Ragasztott nyakú gitárnál más azért hangszer hangkitartása, rezgése (jobb) és ez már beleszól a hangképbe, ellentétben egy-egy lakkbenyomódással szemben.:) Ezért is drágább mint egy csavarozott nyakú hasonszőrű gitár.
Akkor köszi, megnyugtattál, ez volt az egyik fő szempont, örülök hogy rátapintottál a lényegre köszönöm, most hogy így itt a fűtési szezon.
Amúgy ez a gitár megéri akkor?Ezt nézegetem, de van egy apró esztétikai kis hibája:
nincs rossz árban
Valószínű, ott Indonéziában drágáb az enyv, mint a csavar, attól lehet ez.
Egyébként kurva sokat számít a ragasztott nyak, ha bebaszod a kazánba a Cortodat, ha egy anyag, tovább parázslik, jobb a hőleadása, és nem marad utána egy csomó csavar, meg alátét a kazán alján. Hidd el, ez egy Cortnál kibaszott komoly szempont!
Üdv. Nézegetem a Cort gitárokat. Az miért van hogy a ragasztott nyakú Cort gitárok drágábbak mint a csavarozott konstrukcióju gitárok?Valaki azt mondja csak ízlés kérdése a kettő, valaki a csavarozottra esküszik, valaki meg a ragasztottra, akkor meg miért van ennyire nagy különbség árban köztük?
Lehet azért volt, mert muszájból csináltam. Akkor is saját nótákat kellett feljátszanom. A feljátszás közben tanultam meg a számokat 1-2 éjszaka alatt :)
Maga az érzés jó volt, hogy döermög dübörög, fizikailag nem voltam hozzászokva. Utána jó volt visszatérni gitárra...
Majd még szereted, csak olyan hangszer kell ami inspirál. Én is így éreztem egész addig amíg nem jutottam hozzá egy yamaham bőfőhöz Sublime szedőkkel átalakítva. Màra eljutottam oda, hogy a basszust veszem elő, ha valamilyen dalötlet az eszembe jut .
Az a Johnson nem tudom mi mindent vert kenterbe, de kicsit több, mint egy éve kezdtem aktívan basszerolni, és akkor kezdtem el visszasírni azt a hangszert. Mondjuk egy Squier VM '70s Jazz Bass van most, na az egy kiváló hangszer, de drágább is. Az a Johnson a 35-40e-es kategóriában tényleg nagyon jó volt.
Akkoriban is csináltak rossz gitárokat.
Pont ilyen volt. Még a színe is. Előtte volt egy RBX765a -m, ami jó volt. Azért is volt hideg zuhany, hogy ez mennyire gané volt. Be voltam indulva, hogy majd jó kis röfögős preckó, na erre volt olyan vékony fos hang, hogy csak néztem, mint hal a szatyorban. Brrrrrr....
Mondjuk kipróbálni, nem kerül semmibe. De ebben az árfekvésben egy SX-el, de még egy Squier Affyval is jobban jársz. De volt ebben az ársávban egy kőris testű átmenő húrozású aktív Johnson PB JB-m, ami később DRD kollégánál landolt, no az kenterbe verte ezt.
Fel szeretném venni a hiányzó nótákat. Mivel a dob eddig is EZ drummer volt, már csak a basszus maradt. Egyébként utálok basszusozni :)
Utána már csak énekelni kell megtanulni :D
Jaja, azért azt észreveszem rajta ha szarul van összerakva, meg szarul szól.
Igazából egy Line6 UX-el fogom használni, fülessel...
De azért igyekszem meghallgatni erősítőn is...
Szerintem pont szard le, hogy milyen fából van. Kézbeveszed, kipróbálod és ha jó, akkor boldogság, ha nem jó, akkor meg nem veszed meg. Gondolom nem kezdő gitárvásárló vagy, ergo érezni fogod, hogy neked jó-e. A pontos típus csak azért lenne érdekes, hogy tudd, mi a reális ár érte. Bár ugye erre meg azt szokták mondani, hogy minden annyit ér, amennyiért megveszik :)
Az más kérdés, hogy hogy jövök rá, hogy ez valóban az a típus, amit állítanak róla? :D
A fája elég sötét már, az arra utal hogy nem mai hangszer.
Az én gitárom 1996-os, hasonlóan sötét már a nyaka.
Ezt állítólag 1996-2000 között gyártották, akkoriban nem csináltak azért rossz gitárokat.
Nem kevered egy másik típussal? RBX170 ugyanígy néz ki és az aghatisból meg nato-ból is készül(t). Ezt a típust már nem gyártják, ez csak égerből volt
Itt van a közelben, mindenképp megnézem előtte. Ha annyira sz*r ahogy állítod, akkor az úgyis le fog jönni...
Küülföldi oldalakon nem írnak nagyon rossz dolgokat róla...
Volt ilyen basszusgitárom egy rövid ideig. Beszámítottam, ment is hamar a lecsóba. Totál alsó belépő szint. Ami nálam volt totál semmi hangja nem volt, vékonyka este volt semmi rezonancia, totál igénytelen szer kidolgozás, az a tipikus tesco gitár érzés. Én személy szerint még húszezret is sokallanék érte. De ha egy tanácsot megfogadsz, inkább kivered a fejedből.
Köszönöm mindenkinek a tippeket, ötleteket! Meglátjuk mi lesz a vége. A tatár nem hajt. Figyelgetek aztán hátha jön valami jó! Elég régóta hirdetik pl. azt a Burny-t szemeztem is már vele. Kár hogy túlnövi a költségvetést. Viszont, ha tutibb vételt nem találok, akkor később, akár még a takaróm is tovább érhet, és ha akkor még mindig meg lesz az a Burny...
Vagy nagyon Ígéretes még az LTD EC-256 is most 89-ért, ha jól emlékszem, na azok is nagyon jók, bár modernebb lp és kicsit karcosabb dolgokra is jó, de, ha van olyan jó, mint a Viper 256, akkor az egy bitang jó balta!
A GS-en egy ideig fent volt, talán most is fent van egy Burny, ami bár kÍnai, de baromi jó gitár, volt a kezemben, Magyar gyártású Sublime hangszedők vannak benne.Igaz, 130-ért van fent.De szerintem attól jobbat ebben az árban nem találni.
Egy kicsit a magam malmára is hajtva a vizet: DeArmond. Van egy eladó M77-esem, mivel ez nem hirdetési topic, így nem részletezem, de keress bátran magánban a nevem alatti mailcímen.
Gazz vadászott le nagyin jó LP-t egy japán hirdetési oldalról.Még tanáccsal is szolgált a hogyan, és kitől ne témában.Szerintem, ha megkérdezed, biztosan beavat a dologba.Valahova még a linket is betette, de már nem emlékszem melyik rovatba.Viszont többeknek privátban is elküldte!
Ha találsz használt, még koreai Epit, akkor szerintem azzal jársz legjobban ennyiért. Nem rossz a Vintage, de a régi Epi minőségibb, elég csak megfogni és játszani egymás mellett a kettőn kicsit.
LTD-ből szintén a régebbi koreaiak azok amikkel jó bizniszt lehet csinálni, de 100ért nem valószínű hogy találsz EC400 szériát, alá meg nem érdemes menni.
Sziasztok! Úgy alakult, hogy Max. kb. 100 ezeresig szeretnék Les Paul közeli dolgot vadászni, vagy esetleg SG-t. Szóval Gibson verő csodát éppen nem várnék, de valami ebben az árkategóriában megbízható és jónak mondható dolgot szeretnék, ami hozza valamennyire a kellő karaktert.
Fő kiszemeltek: Epi LP Standard, Vintage V100. Utóbbi felé hajlanék. Olcsóbb, vagy akár az Epik mostani használt áráért már újak közt is válogathatok. Sok jót is hallottam a Vintage-ekről. Tényleg vállalhatóak? Nem hullnak/kopnak szét, rövid idő alatt?
Esetleg más alternatíva? Ezért az árért nem nagyon látok. A Cort-ok rondák, az LTD-k meg nem is tudom. A Yamaha revstar széria tetszik még, igaz formára se nem SG, se nem LP, ráadásul drágább is. Használt meg biztos nem lesz egyhamar belőle...
Mindenki visszadátumozná papíron a gyártási időpontot... Persze kellemetlen egy szabály, de másképp meg teljesen értelmetlen a tiltás, mert követhetetlen, és túl könnyen hamisítható.
igazából nem hiszem hogy a fogólapot leszedték volna ha indiai.. egyrészt, ki szedte volna le és hogyan?? erre fizettek volna valakinek? úgyhogy édes mindegy, hogy egy kis rész rózsafa vagy az egész nyak, ígyis-úgyis elkobzás, majd megsemmisítés lett volna a vége... ah olyan őrült egy szabály ez...:/ szerintem a tiltás előtt készült hangszerekre nem kéne alkalmazni ezt a törvényt.
Beutazok Bp-re mert tutira érdekli a gitár.
Meghívom egy kv-ra ás hallgatom hogy egy órán át cincog a cuccon.
Összes skála, az összes hangfekvésben és "minden oldalról sz fényes és szép egyenes..."
Végül közli, hogy qrvára teccik a gitár, van is nála pénz, de azér mégsem veszi meg.
Majd épp elmegy a busz az orrom előtt és várok még egy órát a következőre...
Eszembe jut, milyen lehet egy hanxerboltban dolgozni, ahová csupa HŐS tér be...
hajjaj :)
Nem mondtak semmit, de mindenesetre biztos nem brazil. :) Makulátlan állapotú és tökéletesen szól, pedig már több mint 30 éves. Rudy Sarzo-nak a signature modellje egyébként.